Haha, vermoed dat het wel eens lastig kan worden als je main niet binnen N3 zitKan ik daar ook bij met men alts? Komen jullie toch niet tegen met mijn mains
Verwijderd
niet alleen in N3 dat probleem gaat hij in elke 0.0 alliance tegenkomen.InFecTedMush schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:50:
[...]
Haha, vermoed dat het wel eens lastig kan worden als je main niet binnen N3 zit
Jeetje bas, wacht nou rustig die odyssey patch af.De_Bastaard schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:17:
Iemand hier die zin heeft om wat ISK te verdienen? Ik heb een buttload aan T2 Mining Crystals liggen. Ze verkopen in Jita wel - maar relatief langzaam en je moet je orders vaak bijwerken.
Daar heb ik geen zin in, dus wil ik ze wel goedkoper van de hand doen.... Als je er de tijd voor hebt kun je zo enkele honderden miljoenen verdienen met alleen wat market pvp.
We praten over een inleg van boven de 2 bil. Ik moet even exact uitrekenen hoeveel
Ik heb die dingen al maanden liggen gek.
Gaan die nog in prijs omhoog denk je? Anders slinger ik nog 'n maand aan crystals in de oven
Gaan die nog in prijs omhoog denk je? Anders slinger ik nog 'n maand aan crystals in de oven
Die DUST 514 launch is leuk en all, maar het is jammer dat de changes nu alleen voor de Molden Heath region gelden. Da's dus verhuizen voor ons omdat we niet tegen zoveel grote corps/alliances op kunnen met onze small/medium sized corp.
Voor wat meer background info, zie hier: http://www.reddit.com/r/Eve/comments/1edecc/the_dust_effect/ (en de blog waar het naar linkt).
Achja, we zitten nu te kijken naar NPC null
Voor wat meer background info, zie hier: http://www.reddit.com/r/Eve/comments/1edecc/the_dust_effect/ (en de blog waar het naar linkt).
Achja, we zitten nu te kijken naar NPC null
Waarom zouden die in prijs omhoog gaan? Aan ore mining verandert toch niks, tenzij een hoop ice miners overschakelen naar gewone ore.De_Bastaard schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:18:
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
ice miners gaan zeker niet switchen naar gewone ore daar icemining dubbele yield gaat krijgen.EvaluationCopy schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:33:
[...]
Waarom zouden die in prijs omhoog gaan? Aan ore mining verandert toch niks, tenzij een hoop ice miners overschakelen naar gewone ore.
ore mining ansich veranderd niet maar de compositie van de ore wel dus vermoed wel dat hoop mensen dan ineens bepaalde crystals nodig hebben die ze nu mogelijk niet of nauwelijks hebben.
maar ik ben verre van een miner dus het is beetje gissen
YouTube: TEST Alliance FC Spotlight: DurrHurrDurr
dit was mijn beste vloot ooit
[ Voor 10% gewijzigd door Tricq op 15-05-2013 13:40 ]
Verwijderd
lolTricq schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:40:
YouTube: TEST Alliance FC Spotlight: DurrHurrDurr
dit was mijn beste vloot ooit
Verwijderd
damn ziet er toch naar uit dat goons actie gaan maken in de hoop hun handen te krijgen op de nieuwe moons die in odessey dus beter worden.
raiden en goons gaan met elkaar op de vuist en ik hoop echt dat TEST raiden gaat helpen en wellicht N3 (soms) erbij kunnen betrekken OMG roffelstomp de goons uit 0sec wat zou dat prachtig zijn
raiden en goons gaan met elkaar op de vuist en ik hoop echt dat TEST raiden gaat helpen en wellicht N3 (soms) erbij kunnen betrekken OMG roffelstomp de goons uit 0sec wat zou dat prachtig zijn
Dan zullen ze het wat beter moeten gaan doen dan dit:Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:58:
damn ziet er toch naar uit dat goons actie gaan maken in de hoop hun handen te krijgen op de nieuwe moons die in odessey dus beter worden.
Seditiar schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:40:
Zo, bombing runs afgelopen nacht gingen prima. Related kills doen altijd een beetje raar, maar zoals je ziet: bijna niets kapot van Goons. http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=17776531
Verwijderd
ja dat zeker dat was mega fail maar goed wat verwacht je met drakes and talwarsSeditiar schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:15:
[...]
Dan zullen ze het wat beter moeten gaan doen dan dit:
[...]
Zeker waar, maarja, wie verdedigt er dan ook met Drakes/Naga's/Talwars, met een paar Scythes erbij.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:17:
[...]
ja dat zeker dat was mega fail maar goed wat verwacht je met drakes and talwars
Verwijderd
Seditiar schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:22:
[...]
Zeker waar, maarja, wie verdedigt er dan ook met Drakes/Naga's/Talwars, met een paar Scythes erbij.

Tja, het is erg onzeker allemaal, wat er gaat gebeuren.De_Bastaard schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:18:
Echter, de verwachting is, dat de isotopes duurder gaan worden, omdat ice anomalies depleted kunnen raken met respawn tijd van 4 uur. Het is onbekend hoeveel ice er in anomaly zit.
Als dat gebeurt, worden fuel blocks en ook jump fuel duurder, waardoor de verwachting is, dat de 0.0 gasten (en test verwacht dit dus echt) minder makkelijk items kunnen kopen in jita en die kunnen transporteren, het wordt een stuk duurder om te doen, waardoor heel misschien toch meer mensen gaan minen in 0.0.
Ze verwachten dus, dat men weer zelf moet minen in 0.0 en als dat gebeurt gaat vraag naar crystals echt wel omhoog.
Nu heb ik zelf nog geen berekeningen gemaakt, wat ik zelf zou kunnen minen qua trit, met de nieuwe ore opbouw en max. rorqual boost, maar het zou best kunnen zijn, dat het heel interessant is om te doen.
Ander iets is: aan BS schepen worden geloof ik extra materials toegevoegd bij de build cost, dit betekent indirect wel, dat er meer minerals nodig zijn om zelfde hoeveelheid BS schepen op de markt te brengen.
Er gaan na de patch waarschijnlijk meer schepen verloren, lading schepen verliezen flink wat van hun resistance bonus, die 1 percent per skill lvl lijkt weinig, kijk je echter naar hoeveel damage er ineens extra doorheen komt, dan is dat best wel grof.
Hey bro waarom zeik je op je eigen alliantie terwijl je alleen maar carebeart in fountain en nooit pvp doetVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:17:
[...]
ja dat zeker dat was mega fail maar goed wat verwacht je met drakes and talwars
beste stuurlui en wal enzo
[ Voor 7% gewijzigd door Tricq op 15-05-2013 20:54 ]
Eindelijk! De officiele aankondiging: https://community.eveonli.../dual-character-training/
Jeps, kan er niet op wachten voor m'n extra trade en manufacturing altjes
En daar gaan de PLEX prijzen weer de lucht in 
Ben persoonlijk wel erg blij met deze feature, kan ik eindelijk mijn alts even rustig bijschaven waar nodig
Ben persoonlijk wel erg blij met deze feature, kan ik eindelijk mijn alts even rustig bijschaven waar nodig
Eve char: Warock <TEST>
En idd, in Hek is PLEX al 15m omhoog sinds de screenshots zijn 'uitgelekt' van sisi.
Is dus niet de verandering die ik verwachte. Ik meende al dat je simpelweg eenmalig een plex betaalde, en vervolgens altijd een 2e character kon trainen.
Maar is dus toch slechts 30 dagen... Dus niet zo handig als je gewoon een 2e character wilt, maar niet tegelijk ingelogd hoeft te zijn.
Maar is dus toch slechts 30 dagen... Dus niet zo handig als je gewoon een 2e character wilt, maar niet tegelijk ingelogd hoeft te zijn.
Verwijderd
is niet zeiken is gewoon observatie... en ga nou niet zeggen dat ik alleen maar carebear speel ik heb reputatie hoog te houdenTricq schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:54:
[...]
Hey bro waarom zeik je op je eigen alliantie terwijl je alleen maar carebeart in fountain en nooit pvp doet
beste stuurlui en wal enzo
Good old TEST being TEST..
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=17785190
In een Iteron Mark V en niet eens een cloak of prop. ROFLLOLMAOTFL.. Naja gelukkig voor hem waren het veel BPC's voor ik daar op gecalled word.
In een Iteron Mark V en niet eens een cloak of prop. ROFLLOLMAOTFL.. Naja gelukkig voor hem waren het veel BPC's voor ik daar op gecalled word.
[ Voor 20% gewijzigd door Esiq op 15-05-2013 23:28 ]
Verwijderd
OMG what was he thinkingEsiq schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:22:
Good old TEST being TEST..

waarschijnlijk niks, waardoor hij het schip verloren heeft
Iemand nog interesse in n Orca met 3x cargohold rig?
Wil m vanavond op de market gooien maar vind repackagen n beetje zonde. Doe maar ff een pm-etje als je geinteresseerd bent (wil er liefst 725mill voor).
*SOLD*
Wil m vanavond op de market gooien maar vind repackagen n beetje zonde. Doe maar ff een pm-etje als je geinteresseerd bent (wil er liefst 725mill voor).
*SOLD*
[ Voor 4% gewijzigd door ed-oorklep op 16-05-2013 21:34 ]
Hier kan je ook legit trading voor gebruiken. Zo een prijs met rigs moet ie zo weg zijn.
http://wiki.eveonline.com...git_Trading(chat_channel)
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Wat is er mis met hem als auction te contracten? Er worden volop rigged Orca's verkocht via contracts.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Die chat channel gaat vaak wat sneller omdat je actief je ad naar buiten pushed ipv passief wacht tot iemand het accept.
Zijn ook veel handelaren die na een convo dingen opkopen om later te resellen.
Zijn ook veel handelaren die na een convo dingen opkopen om later te resellen.
Daar zal ik m vanavond ook nog ff ingooien. Wilde gewoon jullie de kans eerst geven_Apache_ schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:44:
Hier kan je ook legit trading voor gebruiken. Zo een prijs met rigs moet ie zo weg zijn.
Opzich twijfelde ik wel even hoor, maar ik mine voornamelijk alleen, dan zie ik het nut van een Orca niet echt.
Bah, zKillboard en EVE-Kill zijn down 
Ik zoek een bepaalde killmail voor een stukje wat ik aan het schrijven ben
en aan Battleclinic heb ik een hekel met hun middeleeuwse interface.
Wachten dan maar.
Ik zoek een bepaalde killmail voor een stukje wat ik aan het schrijven ben
Wachten dan maar.
EVE-Kill is gewoon bumpy, werkt wel na een paar refreshes.
De frontpage wel ja
als je verder browsed dan krijg ik timeouts, 500's en cache server errors.
Ze zijn ook gehost door dezelfde persoon, dus mogelijk op hetzelfde platform.
En hij's weer up; gevonden
http://zkillboard.com/detail/-310185/
Ze zijn ook gehost door dezelfde persoon, dus mogelijk op hetzelfde platform.
En hij's weer up; gevonden

[ Voor 16% gewijzigd door Noxious op 16-05-2013 10:16 ]
Yep cloudflare issues volgens mij.
[ Voor 78% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 20-05-2013 15:49 ]
Ik heb weer een EVE-related gametale geschreven 
Thievery and Torpedo's - A story about a stolen freighter and a destroyed carrier
En voor de mensen die graag lezen, hier de vorige:
A lesson learned the hard way

Thievery and Torpedo's - A story about a stolen freighter and a destroyed carrier
En voor de mensen die graag lezen, hier de vorige:
A lesson learned the hard way
heerlijk.. op killboards kijken en dan bedenken hoe dom sommige mensen zijn.. werkelijk.
dit soort dingen bijvoorbeeld http://zkillboard.com/detail/30472506/
pak dan iets met wat tank
Ik ben niet zo een high sec dweller, maar gaat in het geval van zo een kill concord niet achter die twee nado's aan? Of kan je concord outrunnen?
Tuurlijk, de winst is yum!
die worden wel concorded ja, maar daar heb je dan een 3e man voor om het wrak snel te looten. zeker het waard in zo'n geval_Apache_ schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:24:
Ik ben niet zo een high sec dweller, maar gaat in het geval van zo een kill concord niet achter die twee nado's aan? Of kan je concord outrunnen?
Het zouden wartargets of faction-wartargets kunnen zijn. Hebben gestolen met limited engagement of per ongeluk een duel geaccepteerd hebben.
Anders concord ja.
Anders concord ja.
2 tornado's verliezen en 15B verdienen? genoeg gankers die 10b zouden willen verliezen om 15b te kunnen verdienen_Apache_ schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:24:
Battle.net Spud#2543
Ik ga binnenkort in een aantal verschillende classes PVP training geven aan m'n alliance members, en nog wat random andere mensen die mee willen doen.
So far heb ik dit (copypasta van onze interne fora):
So far heb ik dit (copypasta van onze interne fora):
Iemand nog suggesties?Hereby is the list so far of classes and topics.
Since we like to keep it cheap and simple and give as much as possible members access to the classes, I decided to go with cheap ships.
Sometimes this will lead to weird fittings (spider tanking bombers? etc...) but this is offcourse for the sake of explaining.
I will make clear that the fittings used are not appropiate for everyday use, and will try to suggest fittings for the most commonly used ships.
Class: PVP basics
Ships: T1 frigates (there will be suggested fittings for each race)
- Personal standings (contacts)
- Fitting tips and trucs
- Weapon choice (long/short range, damage, ammo types, tracking)
- Tackling (scramblers, disruptors, stasis webifiers, bubbles)
- Locations (differences between null/low/high and wormholes)
- Reducing incoming damage (orbitting, spiraling in, kiting, optimal ranges)
- Information about clones, skill losses, jumpclones, sec status
- What to do when being killed (find a 'safe' destination and spam warp!)
Class: Logistics and Fleet basics
Ships: T1 logi's (focussed on Armor, there will be suggested fittings for Amarr and Gallente) and T1 frigates
- Fleet broadcasts (for armor, cap, etc...)
- Targetting from the broadcast window
- Watchlist
- Proper use of voicecomms
- Common FC orders
- Tagging of targets
- Anchoring
- Spider tanking
Class: Scouting and Intelligence
Ships: Covops scanning frigates
- Using D-scan
- Using normal and combat probes
- Cloaky ships
- Ship and cargo scanners (+ check capacitor level of a target)
- Decloak timers
- Use of intel channels
- Using the overview: Sarah's Overview Pack
- Creating safespots (if possible, off-scan)
Class: Advanced Warfare part 1
Ships: Stealth Bombers
- Using bombs and torpedo's
- Covops (partly overlap with Scouting and Intelligence class)
- Using cyno's and bridges (A Black Ops battleship will be used for this class)
- Baiting and hotdrops (We will have someone flying a well-tanked BC for this)
- Sensor damping
- Probing (partly overlap with Scouting and Intelligence class)
Class: Advanced Warfare part 2
Ships: Ewar T1 cruisers (blackbird, etc)
- ECM (+burst)
- ECCM
- Sensor Damping
- Neuts / Nos
- Tracking disruption
- Webbing (tracking)
- Smartbombs
- Warp Disrupt probes
- Warp Disrupt bubbles
- Micro Jump Drive (not fitable, but explaining what it is and what it does)
Sowieso mis ik nog transversal vs tracking/damage.
Is het niet handiger om gewoon met de standaard te beginnen en dan te roamen in T1 cruisers oid? Je snijdt enorm veel topics aan en ik vraag mij af of iedereen zoveel kan onthouden.
IMHO is een hands-on ervaring met pointers tijdens het roamen een betere manier van trainen dan zo'n lecture zeg maar
Is het niet handiger om gewoon met de standaard te beginnen en dan te roamen in T1 cruisers oid? Je snijdt enorm veel topics aan en ik vraag mij af of iedereen zoveel kan onthouden.
IMHO is een hands-on ervaring met pointers tijdens het roamen een betere manier van trainen dan zo'n lecture zeg maar
Och die roams doen we al heel vaak
maar we merken gewoon dat mensen hier en daar nog wat kennis missen, en dan is het vaak te laat.
Het idee hiervan is dat het ook laid back in een semiroam gegoten gaat worden (+ de uitleg nog op tekst, zodat je het rustig kan nalezen)
Transversal vs tracking/damage valt eigenlijk onder '- Reducing incoming damage (orbitting, spiraling in, kiting, optimal ranges)' in basics.
Maar roams in frigates en cruisers doen we bijna iedere avond
Het idee hiervan is dat het ook laid back in een semiroam gegoten gaat worden (+ de uitleg nog op tekst, zodat je het rustig kan nalezen)
Transversal vs tracking/damage valt eigenlijk onder '- Reducing incoming damage (orbitting, spiraling in, kiting, optimal ranges)' in basics.
Maar roams in frigates en cruisers doen we bijna iedere avond

Daar is het ook de bedoeling dat hij word gekilled, is een RMT manier om geld van bots "wit te wassen"flessuh schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:16:
heerlijk.. op killboards kijken en dan bedenken hoe dom sommige mensen zijn.. werkelijk.
Nu zullen ze dat looten en verkopen op de market en vervolgens gaat die isk naar iemand die het koopt.
Lol.Daisai schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 04:44:
[...]
Daar is het ook de bedoeling dat hij word gekilled, is een RMT manier om geld van bots "wit te wassen"
Nu zullen ze dat looten en verkopen op de market en vervolgens gaat die isk naar iemand die het koopt.
Whores in space.
Die wardeccen, gaan op de undock zitten en schieten alles wat langs komt.
Witwassen.
Wardeccen of suicide ganken, maakt niet uit aangezien je het zelfde resultaat krijgt.Tricq schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:19:
[...]
Lol.
Whores in space.
Die wardeccen, gaan op de undock zitten en schieten alles wat langs komt.
Witwassen.
![]()
Whores in space doen trouwens wel wat meer dan alleen op de undock te zitten.
Verwijderd
voor hetzelfde geldt dropte er niks of maar de helft. dit zeggen ze ook van mensen die schepen met plexen erin verliezen ik geloof het niet zo eerlijk gezegdDaisai schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 04:44:
[...]
Daar is het ook de bedoeling dat hij word gekilled, is een RMT manier om geld van bots "wit te wassen"
enlighten me plzDaisai schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:32:
[...]
Wardeccen of suicide ganken, maakt niet uit aangezien je het zelfde resultaat krijgt.
Whores in space doen trouwens wel wat meer dan alleen op de undock te zitten.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 11:57 ]
Iemand nog een Archon char te koop voor 10-13B ?
@ Legolas Een PLEX dropped toch nooit? Dat is tenminste wat ik begrepen had.
@ De_Bastaard, je bent net n paar maanden te laat ;-) De mijne was wel iets duurder (15B)
@ De_Bastaard, je bent net n paar maanden te laat ;-) De mijne was wel iets duurder (15B)
Het is voor een corpmate van me
Ik heb écht genoeg characters
Ik heb écht genoeg characters
[ Voor 37% gewijzigd door De_Bastaard op 17-05-2013 12:18 ]
Ik heb wel een andere char for sale
http://forums.eveonline.c...ult.aspx?g=posts&t=234404
En PLEX heeft net als andere items altijd een kans om te droppen
En PLEX heeft net als andere items altijd een kans om te droppen
Verwijderd
dat WAS zo ja... echter heeft CCP dat aangepast (min of meer onder druk maar dat terzijde)ed-oorklep schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:09:
@ Legolas Een PLEX dropped toch nooit? Dat is tenminste wat ik begrepen had.
Toch maar weer eens naar een C5 of C6 gaan kijken...

Dat was 4 daagjes sleeper-ratten met 10 man

Lolwut, hoeveel uur per dag ratten jullie dan?
Hier loop ik nou warm voorNoxious schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:59:
[afbeelding]
Verwijderd
hoeveel isk is dat wel niet?Noxious schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:59:
[afbeelding]
Hint ... rechtsonder ... trek daar nog een paar b vanaf aangezien dat 'estimate' niet echt klopt.
Verwijderd
holy fuck das een boel iskDe_Bastaard schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:16:
Hint ... rechtsonder ... trek daar nog een paar b vanaf aangezien dat 'estimate' niet echt klopt.
Niemand overigens interesse om samen te WH'en in zo'n C5 ? Het liefst wil ik dan iets doen waarbij ik niet uit m'n alt corp hoef en we bijv. gewoon een toren ophangen en dat daar dan de standings zo van worden ingesteld dat iedereen met een alt corp van hier in de shields kan ..
Ik heb wel interesse om te WH'en in een C5.
Mja zonder in dezelfde corp te zitten is het bijna niet te doen.
Je zit met rights en roles voor de hangars, corp bookmarks voor de wormholes, enz
Wij zijn van plan na de zomer terug naar een C5 of C6 te gaan, dan is recruitment ook een stuk fijner met de personal hangar arrays (minder last van diefstal in wh's, hooguit van wat losliggende capitals).
We zijn wel weer aan het recruiten, maar tot de zomer blijven we sowieso in lowsec hangen.
In ander (game) nieuws: Shiigeru telemetry data vindicates Admiral Yanala
LUMINAIRE - The Caldari Navy has announced that it has completed its investigation of the flight recorder recovered from the Shiigeru wreckage. According to its findings, Admiral Yanala acted in the best interests of those on the ground in the ship's final moments.
The flight recorder revealed that, as the ship was about to be destroyed above Caldari Prime, Admiral Yanala disabled all volatile systems on board, including the heavily damaged propulsion system, rendering them completely inert before the ship broke apart in orbit. Additionally, the doomsday device had been taken offline several minutes before, preventing it from firing but also preventing it from entering an active cooldown phase.
According to the Caldari Navy, These acts prevented an extinction-level event from occurring on Caldari Prime. Millions of lives were saved in the short term and billions more were spared from the aftereffects of radioactive fallout and other health complications from debris.
The Gallente Senate has released a statement lauding Yanala for her bravery and willingness to place the lives of civilians above and beyond all else. When faced with a critical decision in a situation of high stress, Admiral Yanala made the proper choice; one that has massive long term repercussions for billions of individuals.
http://community.eveonlin...indicates-admiral-yanala/
Je zit met rights en roles voor de hangars, corp bookmarks voor de wormholes, enz
Wij zijn van plan na de zomer terug naar een C5 of C6 te gaan, dan is recruitment ook een stuk fijner met de personal hangar arrays (minder last van diefstal in wh's, hooguit van wat losliggende capitals).
We zijn wel weer aan het recruiten, maar tot de zomer blijven we sowieso in lowsec hangen.
In ander (game) nieuws: Shiigeru telemetry data vindicates Admiral Yanala
LUMINAIRE - The Caldari Navy has announced that it has completed its investigation of the flight recorder recovered from the Shiigeru wreckage. According to its findings, Admiral Yanala acted in the best interests of those on the ground in the ship's final moments.
The flight recorder revealed that, as the ship was about to be destroyed above Caldari Prime, Admiral Yanala disabled all volatile systems on board, including the heavily damaged propulsion system, rendering them completely inert before the ship broke apart in orbit. Additionally, the doomsday device had been taken offline several minutes before, preventing it from firing but also preventing it from entering an active cooldown phase.
According to the Caldari Navy, These acts prevented an extinction-level event from occurring on Caldari Prime. Millions of lives were saved in the short term and billions more were spared from the aftereffects of radioactive fallout and other health complications from debris.
The Gallente Senate has released a statement lauding Yanala for her bravery and willingness to place the lives of civilians above and beyond all else. When faced with a critical decision in a situation of high stress, Admiral Yanala made the proper choice; one that has massive long term repercussions for billions of individuals.
http://community.eveonlin...indicates-admiral-yanala/
Ik vroeg eerder in deze topic al over er belangstelling was ik heb toen wel geteld 4 man gezien die het wel wat leken
ik zelf wil ook richting WH space gaan.
Misschien moeten we gewoon een Corp aanmaken en er heen gaan ?
Misschien moeten we gewoon een Corp aanmaken en er heen gaan ?
Niet schieten is altijd mis ;)
Ik ga iig niet zomaar uit m'n alt corp weg
Wij hebben al een corp met dit als goal
tweakers welkom 
Maar los van dat; onze alliance zoekt ook nog corps om te groeien
we zijn nu qua member count eve alliance #70, maar het grootste deel zijn een club aziaten.
Da's erg nice als je in null zit voor je 24/7 dekking, maar voor de EU/US TZ late avond roam is het daar 6 uur smorgens
Maar los van dat; onze alliance zoekt ook nog corps om te groeien
Da's erg nice als je in null zit voor je 24/7 dekking, maar voor de EU/US TZ late avond roam is het daar 6 uur smorgens
haha, Jup, C5s zijn leuk rattenNoxious schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:59:
[afbeelding]
Gisteren met 4 man 2 uur sites gedaan. Leverde me 2B op
Als jullie WH gaan bezetten, heel veel succes! Zal proberen tegen men corp te zeggen jullie niet aan te vallen
Battle.net Spud#2543
Ik heb ook wel interesse om met n paar man n WH in te gaan, heb nog wel een alt die daar bruikbaar is/kan worden. Wil ook best wel een corp opzetten (als iemand ideeën voor namen heeft). Ben alleen wel best casual, dus ik haal maar n avond of 2 actieve speeltijd per week. Maar goed, laten we maar es wat pm's uitwisselen ;-).
Verwijderd
denk zelf dat het handiger is om japy te joinen dan heb je iig al een clubje ervaren WH gasten...
Japy zei eerder dat ze tot de zomer nog in lowsec blijven hangen. Ik vraag me af wat nu handig is, wellicht voor mij om eerst eens te beginnen in een C3. Nog nooit wat met WH's gedaan en om dan direct in een C5/6 te duiken..
Stel ik join Jovian Legacy, wat wordt er dan verwacht om te vliegen in een C5/6?
Stel ik join Jovian Legacy, wat wordt er dan verwacht om te vliegen in een C5/6?
Verwijderd
ik vermoed carriers en heavy skilled T3s en commandshipsRacemol schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:06:
Japy zei eerder dat ze tot de zomer nog in lowsec blijven hangen. Ik vraag me af wat nu handig is, wellicht voor mij om eerst eens te beginnen in een C3. Nog nooit wat met WH's gedaan en om dan direct in een C5/6 te duiken..
Was te verwachten.. Niet echt in mijn straatje
Heb n tijdje in een WH corp gezeten in een C5 of 6 en die deden t met armor repping proteus'en. Ik geloof dat t er minstens 6 of 8 moesten zijn. Nog een Guardian erbij en t lukte allemaal prima.
WH klinkt interessant, nog nooit gedaan echt gedaan wel is met een paar mensen er in gegaan maar dat was niet echt een succes. De toegang waardoor we waren gekomen sloot en het scannen met het oude scan systeem ging toen moeizaam en langzaam.
Neem trouwens aan dat er een rede is dat de winst zo hoog is. Zal ongetwijfeld betekenen dat het risico ook hoog is anders hadden een stuk meer mensen het gedaan en was de winst een stuk lager.
Carriers, T3's en command ships zijn best een zware investering. Zijn de lagere wormholes te doen C3/4 in simpelere schepen om zo te oefenen? Of zijn de sites daar het niet waard?
Neem trouwens aan dat er een rede is dat de winst zo hoog is. Zal ongetwijfeld betekenen dat het risico ook hoog is anders hadden een stuk meer mensen het gedaan en was de winst een stuk lager.
Carriers, T3's en command ships zijn best een zware investering. Zijn de lagere wormholes te doen C3/4 in simpelere schepen om zo te oefenen? Of zijn de sites daar het niet waard?
Verwijderd
yup risico`s zijn ook hoogChristiaan676 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:20:
WH klinkt interessant, nog nooit gedaan echt gedaan wel is met een paar mensen er in gegaan maar dat was niet echt een succes. De toegang waardoor we waren gekomen sloot en het scannen met het oude scan systeem ging toen moeizaam en langzaam.
Wij doen het met minimaal 2 dreads, 2 archons 1 loki en 1 salvager en 1 booster. Meer van alles betekend sneller afhandelen (op archons na dan, dat boeit niet zoveel, zolang je er maar 2 hebt).
Loki moet T2 tank aan kunnen en alle subsystems op 5 hebben.
Dreads moeten zo hoog mogelijk zijn. Minimaal 4 op alles (dread skills, siege, guns etc)
Archons zelfde verhaal. hangt erook beetje vanaf of je eerste of 2e dread/archon bent.
salvage moet je minimaal 4 hebben, liefst 5 (scheelt erg veel namelijk op de wrecks). Sowieso salvage rigs op je noctis.
risico's? Sja, je fleet is ruim 10b waard. Maar je haalt dus wel slootje geld binnen waar je bang van wordt
Het schijnt ook te kunnen met spider tanked tengu's, maar is lang niet zo snel als dreads (BLAP BLAP BLAP BLAP next target)
Loki moet T2 tank aan kunnen en alle subsystems op 5 hebben.
Dreads moeten zo hoog mogelijk zijn. Minimaal 4 op alles (dread skills, siege, guns etc)
Archons zelfde verhaal. hangt erook beetje vanaf of je eerste of 2e dread/archon bent.
salvage moet je minimaal 4 hebben, liefst 5 (scheelt erg veel namelijk op de wrecks). Sowieso salvage rigs op je noctis.
risico's? Sja, je fleet is ruim 10b waard. Maar je haalt dus wel slootje geld binnen waar je bang van wordt
Het schijnt ook te kunnen met spider tanked tengu's, maar is lang niet zo snel als dreads (BLAP BLAP BLAP BLAP next target)
[ Voor 17% gewijzigd door TepelStreeltje op 17-05-2013 21:51 ]
Battle.net Spud#2543
Armor T3's (loki prefered ivm web bonux) en/of Moros/Revelation en/of Archon idd.Racemol schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:06:
Ik denk dat ik je vanavond al had gesproken ingame?
Het is nog de vraag óf we een wh in gaan, en waneer. Maar most likely dat er na de zomer wel wat gaat gebeuren ja

Maar voorlopig is het nog lekker onbezorgd lowsec onveilig maken
Overigens, als sidenode: M'n verhaal ( http://www.reddit.com/r/g..._torpedos_a_story_about_a ) heeft de EVE Online frontpage op Facebook gehaalt
En een berichtje van CCP Manifest in m'n inbox
Nieuw lossmail record denk ik 
2013.05.18 00:22:00 Slasher
2013.05.18 00:13:00 Rifter
2013.05.18 00:06:00 Rifter
2013.05.17 23:59:00 Talwar
2013.05.17 23:23:00 Rifter
2013.05.17 23:11:00 Imperial Navy Slicer
2013.05.17 22:49:00 Talwar
2013.05.17 22:49:00 Capsule
2013.05.17 22:36:00 Talwar
threeway fights in je staging system. Veels te mooi
. NC talos gang, loki gang, talwars, weet ik het wat er kwam van alles langs. Nog ruim 100 mil weten te looten ook.
2013.05.18 00:22:00 Slasher
2013.05.18 00:13:00 Rifter
2013.05.18 00:06:00 Rifter
2013.05.17 23:59:00 Talwar
2013.05.17 23:23:00 Rifter
2013.05.17 23:11:00 Imperial Navy Slicer
2013.05.17 22:49:00 Talwar
2013.05.17 22:49:00 Capsule
2013.05.17 22:36:00 Talwar
[ Voor 4% gewijzigd door Tricq op 18-05-2013 02:34 ]
Nice 
Wij hebben vandaag onze verhuizing naar een FW systeem gedaan.
De rest van de dag tientallen frigs en pods gekilled
Wij hebben vandaag onze verhuizing naar een FW systeem gedaan.
De rest van de dag tientallen frigs en pods gekilled
Nog een vraag over skills etc: wanneer is het een goed moment om voor Cyber V en +5 implants te gaan? Ik ben momenteel een 5,6 mil SP char. Ben een highsec carebear (sec mission runner) dus de kans dat ik dood ga is vrij klein (relatief gezien dan).
Verder heb ik nu Cyber IV en een set van +4 implants en het duurt 11d en 14h om op V te komen. Volgens een andere speler duurt het een half jaar van trainen totdat ik echt profijt ga hebben van de +5's. En daarmee doelt zij volgens mij op de 11d en 14h die ik nodig heb om op V te komen.
In theorie zou je zeggen hoe eerder hoe beter om met +5 implants te zitten, niet?
Verder heb ik nu Cyber IV en een set van +4 implants en het duurt 11d en 14h om op V te komen. Volgens een andere speler duurt het een half jaar van trainen totdat ik echt profijt ga hebben van de +5's. En daarmee doelt zij volgens mij op de 11d en 14h die ik nodig heb om op V te komen.
In theorie zou je zeggen hoe eerder hoe beter om met +5 implants te zitten, niet?
Zoals elke investering hoe eerder je start hoe eerder deze zich zelf terug betaald.
Simpel manier om er achter te komen is door een skill plan te maken in Evemon, deze stelt vanzelf voor wanneer inplant de totale skill tijd verkort. Maar het zou mij niks verbazen als dat een half jaar is inderdaad.
Als je echt snel wilt skillen dan kan je een remap doen naar de skills. Al is het dan wel belangenrijk om een goed plan te hebben want er van afwijken is dan moeilijk. En kost je nog is SP ook als je een skill traint waarvoor je attributies slecht zijn.
Simpel manier om er achter te komen is door een skill plan te maken in Evemon, deze stelt vanzelf voor wanneer inplant de totale skill tijd verkort. Maar het zou mij niks verbazen als dat een half jaar is inderdaad.
Als je echt snel wilt skillen dan kan je een remap doen naar de skills. Al is het dan wel belangenrijk om een goed plan te hebben want er van afwijken is dan moeilijk. En kost je nog is SP ook als je een skill traint waarvoor je attributies slecht zijn.
Ik gebruik alleeb +3's en dan alleen op de attributes die ik train omdat ik elke 2 dagen wel gepod wordt. Als je in high sec blijft zou ik gewoon zo snel mogelijk die skill tot 4 trainen.CutePuppy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:00:
Nog een vraag over skills etc: wanneer is het een goed moment om voor Cyber V en +5 implants te gaan? Ik ben momenteel een 5,6 mil SP char. Ben een highsec carebear (sec mission runner) dus de kans dat ik dood ga is vrij klein (relatief gezien dan).
De regel in eve is 80/20. Je krijgt 80% van de effectiviteit in 20% van de tijd. Die laatste 20% (level 5) duurt het langst.
Zelfs al zou je in lowsec zitten zou het niet mogen dat je dood gaat en gepod wordt. Wanneer je ship down gaat, altijd je warp button mashen naar celestial en wanneer je in warp bent mashen naar de volgende, zo krijgt niks je te pakken.CutePuppy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:00:
Ben een keer 9 gates achtervolgd door 2 intercepters en kregen me niet te pakken. Het gevaarlijkste van +5's is dat je in een vicieuze cirkel terecht gaat komen van SP/hour belangrijk gaan vinden. Als je voor +5's gaat zorg ook dat je bij amarr/caldari/galente/minmatar navy +8 standing krijgt zodat je ook jumpclones hebt die dood mogen gaan. Het spel wordt snel saai van missions.
Verder dan dat, ja +5's zijn het waard.
Ik heb gisteren mijn 1e CSM podkill gekregen. Dacht altijd dat het mijn corpie Trebor zou zijn maar dat niet eens..
http://zkillboard.com/detail/30569967/
Tricq: IV heb ik al. Zit nu te kijken wanneer ik voor V ga.
Esiq: Ja dat heb ik inderdaad al over gelezen. Maar risico is toch veel groter als pvp-er dan pve-er om dood te gaan lijkt mij.
Ik heb inderdaad bij Caldari een +8 standing dus ik kan ook jump clones gebruiken. Zal daar ook wat meer over lezen om te kijken hoe ze werken.
OK. Zal dan vroeg met V beginnen.
Esiq: Ja dat heb ik inderdaad al over gelezen. Maar risico is toch veel groter als pvp-er dan pve-er om dood te gaan lijkt mij.
Ik heb inderdaad bij Caldari een +8 standing dus ik kan ook jump clones gebruiken. Zal daar ook wat meer over lezen om te kijken hoe ze werken.
Verwijderd
cybernetics5 is als je carebear wil blijven beste om zo snel mogelijk te halen... echter is er 1 factor waar ik zelf (destijds) rekening mee hield en dat is de lange trainingstijd ik heb gewacht tot ik de basics goed voor elkaar had. dat is met 5,6 mil SP niet echt mogelijk dus ik zou nog even wachten.CutePuppy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:38:
Tricq: IV heb ik al. Zit nu te kijken wanneer ik voor V ga.
maar het is jouw spel dus de enige die echt kan beslissen ben je zelf
Dat is een goed punt Legolas, maar ik heb ook al de BC V en Dessy V training gedaan. Daar in totaal ook al een dag of 50 mee kwijt geweest (incl frigs IV en cruisers III) dus die 11 dagen kunnen er ook wel bij 
Kan nu redelijk goed lvl 3 missies aan in mijn Cane, dus dat moet wel goed komen.
Kan nu redelijk goed lvl 3 missies aan in mijn Cane, dus dat moet wel goed komen.
Verwijderd
dan denk ik dat je je eigen vraag al hebt beantwoordCutePuppy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:25:
Dat is een goed punt Legolas, maar ik heb ook al de BC V en Dessy V training gedaan. Daar in totaal ook al een dag of 50 mee kwijt geweest (incl frigs IV en cruisers III) dus die 11 dagen kunnen er ook wel bij
spoiler:
zo snel mogelijk trainen
Je hebt mij niet gesproken gister, ben niet in-game geweest. Bedankt voor je antwoord in ieder geval.Noxious schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 01:24:
[...]
Armor T3's (loki prefered ivm web bonux) en/of Moros/Revelation en/of Archon idd.
Ik denk dat ik je vanavond al had gesproken ingame?
Het is nog de vraag óf we een wh in gaan, en waneer. Maar most likely dat er na de zomer wel wat gaat gebeuren ja
Maar voorlopig is het nog lekker onbezorgd lowsec onveilig maken
T3's, dreads en caps is nog wat ver weg voor mij.. Ik ga opzoek naar een C3 WH corp, wellicht dat ik later jullie join
Aah succes 
WH's zijn een heel eigen leven, maar wel enorm leuk.
Grootste nadeel van C5/C6 wormholes is dat er gewoon géén solo content is (muv proben en PI).
Grootste nadeel van C5/C6 wormholes is dat er gewoon géén solo content is (muv proben en PI).
Verwijderd
C5 of C6 zal nooit een exit naar C4 of lager hebben?Noxious schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:25:
Aah succes
Nooit een static in ieder geval.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:32:
[...]
C5 of C6 zal nooit een exit naar C4 of lager hebben?
Er kunnen wel random (dynamic) holes spawnen - zelfs naar highsec.
Ik zit samen met mijn corp in een c6 met een c3 static. Zolang we geen k162 hebben van één van de grote wormhole allianties (wat de laatste tijd erg vaak voorkomt), is er zat solo content te vinden in de static c3 en de daarbijhorende null/low of high-sec exit.Noxious schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:56:
[...]
Nooit een static in ieder geval.
Er kunnen wel random (dynamic) holes spawnen - zelfs naar highsec.
C6 met C3 static is dan een iets ander verhaal idd. Ik leefde in een C5-C5 en een C6-C6 (Nova/AHARM).
Verwijderd
lol ik ging ff met pod naar jita schip oppikken omdat ik net verkast ben naar WH had ik ff niks anders normaal doe ik dit dus nooit en daar ik eigenlijk nooit in highsec kom was het me niet bekend dat sommigen pods afknallen in de buurt van jita met dit als resultaat
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=17850291
anyway heb test verlaten en zit nu in WH corp we leven in een C4 das voor mij mooi om te starten
anyway heb test verlaten en zit nu in WH corp we leven in een C4 das voor mij mooi om te starten
ik warpte een X op een gate met me pod. Was er iemand met smartbomb's bezig....
Niet schieten is altijd mis ;)
Ik kan er echt niet bij wat mensen daar voor genoegdoening uit halen. Was het niet toevallig iemand die jou niet zo mocht, om wat voor reden ook?Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:49:
lol ik ging ff met pod naar jita schip oppikken omdat ik net verkast ben naar WH had ik ff niks anders normaal doe ik dit dus nooit en daar ik eigenlijk nooit in highsec kom was het me niet bekend dat sommigen pods afknallen in de buurt van jita met dit als resultaat
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Tears are pricelessDerby schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:54:
[...]
Ik kan er echt niet bij wat mensen daar voor genoegdoening uit halen. Was het niet toevallig iemand die jou niet zo mocht, om wat voor reden ook?