FUMES et CARNES
6pm est 9 decRuudox schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:54:
[...]
jou link verwijst ook naar 12 uur vanmiddag
12am cet 10 dec
Smart Delivery?eilavid schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:11:
Waarom is de PS4/5 versie eigenlijk 102 GB en Xbox / PC rond de 60 GB?
Om 12:00 verloopt het embargo en komen er dus meer streams online. Ook reviews met eigen gameplay beelden mogen dan geplaatst worden.thomassie12 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:51:
[...]
Waar vind je dit? Ik dacht dat er om 00:00 pas een stream was.
https://twitter.com/Twitt.../1334528200198795265?s=20
Hmmm, denk ik niet. Deze games zijn nog niet "optimised" toch? In principe speel je de ps4 pro versie van de game. Die haalt op performance mode dan 60 fps op de ps5.
[ Voor 91% gewijzigd door Bart ® op 09-12-2020 13:46 ]
Ik denk dat dit voor de PC-spelers wel de belangrijkste quote is:Odieus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:59:
Mederwerker van CDPR op twitter tijdens een AMA m.b.t. de console versies van Cyberpunk.
[...]
https://twitter.com/fabiandoehla/status/1336084639140745216
Laten we het hopenIk begin morgen in ieder geval met mijn eerste playthrough op mijn PS5 en doe volgend jaar na de next-gen update wel een 2e playthrough, gezien het aantal eindes in de game lijkt mij dat sowieso een goed idee
Nou is er voor console niet veel te doen, al denk ik dat het instellen van de performance-mode dan wellicht beter werkt dan de quality mode. Maar voor PC is het dus zaak om bij issues de graphics toch wat omlaag te zetten. Het is een beetje zoals de eerste Far Cry van jaren geleden. Daar had ook vrijwel elke grafische kaart last mee, zelfs de toen volgende generatie nog. Is het jammer als je een 20xx/30xx van Nvidia of 6xxx van AMD hebt en je spel draait niet op max-settings op 144hz? Ja, maar dit is gewoon een zware game...We had those issues in Germany, too. It’s mainly streaming issues - when the settings are too high for your setup the game is unable to stream the content and stuff starts to go missing (animations, audio, lipsync, objects). Adjust settings and it works waaaay smoother.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 09-12-2020 10:11 ]
Dat wordt morgen na werk dus heel veel patches binnen harken
Appart toch dat dit alleen bij Cyberpunk 2077 niet werktFrankoNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:09:
Preloaden via de xbox app is hier nog steeds kapot. Baal er wel van. Bij elke game kan je preloaden (ookal heb je hem op disc gekocht) maar bij deze game precies niet.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar waarom de neuk gebruik je dan niet de site of de console zelf? Daar heb je pas 2 weken gebruik van kunnen maken of zoFrankoNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:09:
Preloaden via de xbox app is hier nog steeds kapot. Baal er wel van. Bij elke game kan je preloaden (ookal heb je hem op disc gekocht) maar bij deze game precies niet.
Begrijp ik nou goed dat het spel vanmiddag al uit komt?
je begrijp je verkeerd Game komt om 01:00 uit en de streaming embargo verloop om 12:00 uurLuukwa schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:11:
Zo, morgen vrij en direkt beginnen.
Begrijp ik nou goed dat het spel vanmiddag al uit komt?
I see, danku.Ruudox schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:13:
[...]
je begrijp je verkeerd Game komt om 01:00 uit en de streaming embargo verloop om 12:00 uur
Wat ik in de tweets van iemand van cdpr las is dat ze tot het debiele aan toe kunnen renderen, dus dat 'maximaal' veel te gek is voor de hardware van nu.Martinspire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:09:
[...]
Ik denk dat dit voor de PC-spelers wel de belangrijkste quote is:
[...]
Nou is er voor console niet veel te doen, al denk ik dat het instellen van de performance-mode dan wellicht beter werkt dan de quality mode. Maar voor PC is het dus zaak om bij issues de graphics toch wat omlaag te zetten. Het is een beetje zoals de eerste Far Cry van jaren geleden. Daar had ook vrijwel elke grafische kaart last mee, zelfs de toen volgende generatie nog. Is het jammer als je een 20xx/30xx van Nvidia of 6xxx van AMD hebt en je spel draait niet op max-settings op 144hz? Ja, maar dit is gewoon een zware game...
Die kan je niet gebruiken als je hem niet digitaal hebt gekochtMartinspire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:11:
[...]
Maar waarom de neuk gebruik je dan niet de site of de console zelf? Daar heb je pas 2 weken gebruik van kunnen maken of zo
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Maar wat wil je preloaden dan als je de disk er niet in stopt?Melantrix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:18:
[...]
Die kan je niet gebruiken als je hem niet digitaal hebt gekocht
waar haal je dat vandaan dan?
De disk is alleen bewijs dat je hem hebt gekocht. Het is mij na ontzettend veel keren opnieuw proberen wel gelukt om de game op mn xbox te preloaden zonder dat ik hem digitaal heb gekocht. Als ik de disk heb is het een kwestie van disk er in en opstarten ipv nog alles downloaden.Martinspire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:19:
[...]
Maar wat wil je preloaden dan als je de disk er niet in stopt?
Ja maar waarom wil je dan via de xbox app lopen hannesen als je de disk er toch al in moet doen? Ik snap nog steeds niet waarom je zo omslachtig te werk wilt gaan...Melantrix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:20:
[...]
De disk is alleen bewijs dat je hem hebt gekocht. Het is mij na ontzettend veel keren opnieuw proberen wel gelukt om de game op mn xbox te preloaden zonder dat ik hem digitaal heb gekocht. Als ik de disk heb is het een kwestie van disk er in en opstarten ipv nog alles downloaden.
Heb nu 59GB als install size maar lijkt me niet alles?
Sjonge wat een gezeik op niks zegMartinspire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:22:
[...]
Ja maar waarom wil je dan via de xbox app lopen hannesen als je de disk er toch al in moet doen? Ik snap nog steeds niet waarom je zo omslachtig te werk wilt gaan...
Ik preload de game zodat ik niet nog een uur hoef te wachten als ik de game in huis heb. Dat ik er vervolgens een disk in hoef te steken heeft daar niks mee te maken? Gewoon een kwestie van het al geinstalleerd hebben ipv nog moeten installeren? I don't see your problem
Ik ga als Corpo spelen. Past goed bij m'n ultra neo-liberale instelling
Heb het spel zojuist binnenegehaald met gemiddeld 28 MB/s of wifi, zit je in Nederland?Stef.NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:23:
Het preloaden via GOG duurt overigens behoorlijk lang bij mij. Nu na 50 minuten zit ik op 10% van de 59 GB. Snelheid schommelt continu zo rond de 2 MB/s. Valt een beetje tegen.
Zou het komen door zijn Witcher 3 review?barriie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:53:
[...]
ot: Lets read the words, the words, of the developer
Nope. Je kan alleen preloaden via de app als je hem op disc hebt gekocht.Martinspire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:11:
[...]
Maar waarom de neuk gebruik je dan niet de site of de console zelf? Daar heb je pas 2 weken gebruik van kunnen maken of zo
Op PlayStation is het spel 102GB, versie 1.02.Jackson6 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:22:
Zit die day one patch al bij de pre-load? (GOG.com)
Heb nu 59GB als install size maar lijkt me niet alles?
Ik verwacht overigens behoorlijk wat bugs. Ze zullen vast een hele hoop bugs gerepareerd hebben met de day 1 patch maar ik verwacht geen wonderen. Anders wacht ik wel op de next-gen patch die volgend jaar uitkomt.
[ Voor 28% gewijzigd door The_Worst op 09-12-2020 10:36 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Omdat ik anders pas morgenavond thuis kom, de disc erin doe en dan nog 80 gb mag gaan downloaden?Martinspire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:22:
[...]
Ja maar waarom wil je dan via de xbox app lopen hannesen als je de disk er toch al in moet doen? Ik snap nog steeds niet waarom je zo omslachtig te werk wilt gaan...
dit dusFrankoNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:33:
[...]
Omdat ik anders pas morgenavond thuis kom, de disc erin doe en dan nog 80 gb mag gaan downloaden?
Jackson6 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:26:
[...]
Heb het spel zojuist binnenegehaald met gemiddeld 28 MB/s of wifi, zit je in Nederland?
Huh waar.. dat is een streamRuudox schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:20:
[...]
https://www.twitch.tv/cdprojektred?sr=a
kan je hier invullen
edit: Oh op het knopje 'let's go' rechts klikken..
Streetkid hier
[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 09-12-2020 10:38 ]
Interactieve stream blijkbaar. Apart allemaal
Ik zou Nomad zijn, zal ook best kloppen denk ik.
Zou er ook een manier zijn om bij Stadia eerder te spelen?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Reken er niet op. Het zal vanuit Stadia beschikbaar worden gemaakt, niet iets dat je lokaal kunt wijzigen.Kuusj schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:38:
[...]
Interactieve stream blijkbaar. Apart allemaal
Ik zou Nomad zijn, zal ook best kloppen denk ik.
Zou er ook een manier zijn om bij Stadia eerder te spelen?
Ik kreeg als resultaat Nomad
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Idem hier! streetkid all the way
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik zal hier wel te oud voor zijn, maar waar zie je dat "let's go" dan? Misschien een directe link?poor Leno schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:36:
[...]
Huh waar.. dat is een stream
edit: Oh op het knopje 'let's go' rechts klikken..
Streetkid hier
Het is vrij onoverzichtelijk vind ik hoor, maar net boven het pre order knopje als je over de quiz iccontje hovertje met je muis.Erapaz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:53:
[...]
Ik zal hier wel te oud voor zijn, maar waar zie je dat "let's go" dan? Misschien een directe link?
[ Voor 32% gewijzigd door ActualFantasy op 09-12-2020 10:56 ]
Op het video scherm zelf, staat let's goErapaz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:53:
[...]
Ik zal hier wel te oud voor zijn, maar waar zie je dat "let's go" dan? Misschien een directe link?
Hey choombas, tune in to our Twitch channel at 11:30 CET (in 1 hour!) – we have a very special surprise for you today!
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) 9 december 2020
🎶 https://t.co/y8iUIM0gBv 🎶
Het zal toch niet...
[ Voor 8% gewijzigd door Twammo op 09-12-2020 11:01 ]
Gevondenpoor Leno schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:55:
[...]
Op het video scherm zelf, staat let's go
Neem aan gewoon een gameplay livestream? dat dat de "surprise" isTwammo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:57:
Ze hebben over een half uurtje een verassing in petto:
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1336604806270640128
Het zal toch niet...
Mochten ze ineens de build ontgrendelen meld ik me gelijk ziek en race naar huis
Toch die curry van gisteravond he.....osmosis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:01:
[...]
Neem aan gewoon een gameplay livestream? dat dat de "surprise" is
Mochten ze ineens de build ontgrendelen meld ik me gelijk ziek en race naar huis
Wanneer komt de next gen update uit?
Ik lees steeds in 2021. Heeft iemand toevallig een concretere datum gehoord of gezien?
Zoals velen waarschijnlijk twijfel ik om het spel al direct op de PS4 Pro te spelen of nog even te wachten en te gaan voor de next gen beleving.
Yep aanslag op de maagflugelisoke schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:09:
[...]
Toch die curry van gisteravond he.....
Bedankt voor de tip! Stream staat hier aan, nog 13 minutenTwammo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:57:
Ze hebben over een half uurtje een verassing in petto:
[Twitter]
Het zal toch niet...
Thuiswerken ftwosmosis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:01:
[...]
Neem aan gewoon een gameplay livestream? dat dat de "surprise" is
Morgen nog een half dagje en dan vakantie, denk dat ik straks maar is een AH run ga doen. Nog even wat Cyberpunk achtig eten/drinken verzinnen
Raar, staat toch letterlijk 40 min hmmmG_Dragon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:17:
[...]
Bedankt voor de tip! Stream staat hier aan, nog 13 minuten!
Ja klopt appart, in de post staat toch echt 11:30
Samebarriie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:18:
[...]
Thuiswerken ftw
Morgen nog een half dagje en dan vakantie, denk dat ik straks maar is een AH run ga doen. Nog even wat Cyberpunk achtig eten/drinken verzinnen
Kan niet geloven dat het na 8 jaar eindelijk zover is
Kan je je pc/console niet gewoon aan laten staan?Nieuwevolger schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:56:
[...]
Voor 60gb+ heb ik wel tegen de 4 uur nodig. En met een beetje pech kan ik pas beginnen met downloaden na werk.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
payed subs, donaties, betaalde gifts "i'm too old for this shit :+" begrijp de huidige generatie daarin ook niet... corpo it isthomassie12 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:24:
Kijk die sub hypetrein ook hahaha hoezo zou je 5 euro betalen zodat je aan die stream kan abboneren?
Hahaha, corpo it is. Nice.himlims_ schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:26:
[...]
payed subs, donaties, betaalde gifts "i'm too old for this shit :+" begrijp de huidige generatie daarin ook niet... corpo it is
Shroud (populaire FPS streamer) gaat nu live ook met cyberpunk 2077 in z'n omschrijving.
https://www.twitch.tv/shroud
Staat nog op starting soon though
Iemand de rockstar cyberpunk drinks al in nederland zien staan?barriie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:18:
[...]
Thuiswerken ftw
https://2077.rockstarenergy.com/en-US/
Geen fan van energy drink maar deze zijn wel cool
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Inderdaad, maar een review linkje is altijd wel fijn bij zo'n uitspraakmaniace schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:25:
Gamespot maakt een aardig zooitje van hun review.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
[ Voor 43% gewijzigd door 418O2 op 09-12-2020 11:35 ]
"muziek"Kuusj schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:33:
Ah sick, ben benieuwd wat voor muziek het is haha.
Hahaha tja daar ben ik ook niet zo kapot van..thomassie12 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:34:
Omg dit is Nina Kraviz, ik zie haar super vaak op techno festivals waar ze goede techno setjes wegdraait. Maar de laatste tijd heeft ze dus ook in d'r kop dat ze goed kan zingen...
Maar goed gelukkig verzendbevestiging van Allyourgames voor de standaard editie. Hopelijk komt de postduif niet pas om 15:00 aankakken maar ja.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Wil het liefst nog niks gezien hebben voor het zelf te spelen.
Ze zal wel geen detroit electro gaan draaien als het eigen producties zijn en dat gejammer mag ze achterwege laten
het moet wel een beetje toegankelijk blijven.ReaXioN schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:37:
Business, ehm.. 'corpo' techno!
Ze zal wel geen detroit electro gaan draaien als het eigen producties zijn en dat gejammer mag ze achterwege laten
Maar Nina Kraviz en RTJ, muziekgewijs hebben ze mij te pakken
maar wees gerust mensen, over 21 minuten ben je er af
[ Voor 85% gewijzigd door 418O2 op 09-12-2020 11:38 ]
't moet voor 'de massa' ook wel beetje aan te horen zijnDennusB schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:37:
Ja ik heb haar heel regelmatig op duistere techno feesten gezien, dit valt dan toch tegen haha
Draait de stream soepel bij jullie?
Super soepel hierRendiertje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:40:
Nou ik vind dit niet om aan te horen persoonlijk, maar wel leuk dat ze wat doen.
Verder dacht ik even een PS5 te scoren en de game te kopen, blijkbaar is dat geen ding. De PS5 kan je praktisch nergens kopen en de game niet voor de PS5. Jammer dit
Dan maar een RTX3080 ergens scoren ofzo. Dit is de game waar ik al een tijdje op wacht, specifiek geen zaken bijgehouden online om zo een frisse indruk te krijgen, nu begon het toch teveel te jeuken. Teleurstelling
Voor PC overigens, Steam of GOG? Prijs maakt niets uit? Pre-loaden boeit denk ik niet met een 1gigabit verbinding?
Heb de Stadia editie wel gekocht ivm de Black-Friday actie (gratis controller en chromecast 4k/ultra). Dus die heb ik dan tzt wel.
Het beeld draait goed, maar de muziek hapertRendiertje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:40:
Nou ik vind dit niet om aan te horen persoonlijk, maar wel leuk dat ze wat doen.
Metal, das pas wat.
[ Voor 19% gewijzigd door Kecin op 09-12-2020 11:42 ]
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Oh boy, youre in for a surpise...Kecin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:41:
Een timer loopt in de achtergrond, nog 20 min. Ben benieuwd.
Verder dacht ik even een PS5 te scoren en de game te kopen, blijkbaar is dat geen ding. De PS5 kan je praktisch nergens kopen en de game niet voor de PS5. Jammer dit.
Dan maar een RTX3080 ergens scoren ofzo. Dit is de game waar ik al een tijdje op wacht, specifiek geen zaken bijgehouden online om zo een frisse indruk te krijgen, nu begon het toch teveel te jeuken. Teleurstelling.
gog, dan gaat alles naar cdprVoor PC overigens, Steam of GOG? Prijs maakt niets uit? Pre-loaden boeit denk ik niet met een 1gigabit verbinding?
Haha pas een paar weken hoorKecin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:41:
Verder dacht ik even een PS5 te scoren en de game te kopen, blijkbaar is dat geen ding.
En vast een waarschuwing, de RTX3080 neigt ook naar de PS5 beschikbaarheid..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
GOG (CDPR) is de maker van het spel, dus via hun site zullen ze vast meer geld overhouden aan de verkoop. Daarnaast, mits je dat wil, kent GOG geen DRM.Kecin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:41:
Voor PC overigens, Steam of GOG?
De PS4 game heeft een gratis upgrade voor de PS5. Dus je kan gewoon de PS4 game halenKecin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:41:
Een timer loopt in de achtergrond, nog 20 min. Ben benieuwd.
Verder dacht ik even een PS5 te scoren en de game te kopen, blijkbaar is dat geen ding. De PS5 kan je praktisch nergens kopen en de game niet voor de PS5. Jammer dit.
Youtube Music: https://music.youtube.com...JaMUUAbmxRTBBqcEPnztAzRh2
Spotify: https://open.spotify.com/...si=ToJkeeBZTyC9ietVxTjxtA
een linkje naar de soundtrack. Weet niet of dit de officiele is maar het klinkt wel goed.
staat letterlijk in de beschrijvingTwammo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:45:
Mocht je de muziek op de stream niet zo mooi vinden, hier:
Youtube Music: https://music.youtube.com...JaMUUAbmxRTBBqcEPnztAzRh2
Spotify: https://open.spotify.com/...si=ToJkeeBZTyC9ietVxTjxtA
een linkje naar de soundtrack. Weet niet of dit de officiele is maar het klinkt wel goed.
https://open.spotify.com/album/5ugtQIITeIJySJN7Rr7gOC
die is wel officieel
Kecin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:41:
Verder dacht ik even een PS5 te scoren en de game te kopen, blijkbaar is dat geen ding.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZhOt8MR57S7En3ftYg9pYIjw.png?f=user_large)
Huh je kan m dus eerder spelen?
Jij Australiër die je der bent!!
PS: Dat kattengejank van haar mag ze wel achterwege laten hoor, doe mij maar instrumental only.
[ Voor 10% gewijzigd door flugelisoke op 09-12-2020 11:51 ]
Zit naar dezelfde timer te kijken, ik hoop dat die inderdaad over 11 minuten ontgrendeld in plaats van vannacht
Hahahahahaha, oh my lordie, je hebt mn dag gemaakt met deze opmerking
Als je er ergens één weet te scoren, laat het dan even weten aan de mensen die op plek 255 staan voor een 3080
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ah, waarschijnlijk op de Xbox, tijdzone gewijzigd. Had ook nog niet door dat de Twitch stream gelijk loopt met de Australische(?) / NZ release tijd.
Maar zal wel niet..
[ Voor 10% gewijzigd door m0nk op 09-12-2020 11:52 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ben benieuwd! Ik verwacht middernacht maar eerder is mooi meegenomen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!
:fill(white):strip_exif()/f/image/6qPEP5rK2ZtfR3KCy5JDZnNW.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xz9AL4w7CQNLjgovVodhtfKG.jpg?f=fotoalbum_large)