Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 122 Laatste
Acties:
  • 1.856.455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Carlos93 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:57:
Afgelopen juni heb ik mijn diploma MBO-4 ict-beheer behaald. Tijdens die opleiding heb ik alleen CCNA en ecdl certificaten gehaald. Nu heb ik mezelf ingeschreven op een opleiding op 't HBO. Echter ben ik nu een vacature tegen gekomen waar ik opzich wel op zou willen solliciteren. Ik zou hiernaast dan een duale opleiding doen op 't hbo. (HBO-ICT Network & Security Engineering)

Ik heb al eventjes contact gehad met het bedrijf en het was geen probleem dat ik daarnaast een studie zou willen doen. Enige voorwaarde is dat ik zelf de opleiding bekostig. Kosten hiervan bedragen 1906 euro per jaar.

De bedoeling is dat ik 32 uur per week voor het bedrijf ga werken en daarnaast op de dinsdag tussen 13.30 tot 21.30 colleges volg.

Wat is een reëel salaris met een MBO 4 diploma zonder werkervaring in jullie ogen?
Ik hoop dat ik in het juiste topic zit, anders mijn excuus.
Je bent een vacature tegen gekomen waar je wel op zou willen solliciteren; tuinman, conducteur, piloot of systeembeheer? Wat meer informatie is dus wel welkom ;)

Wat is je leeftijd, wat zijn de secundaire voorwaarden?
Heb je dit topic al eens goed doorgelezen? Er zijn vast veeeeeeel soortgelijke situaties waar je je antwoord al kunt vinden.

Je zit in het juiste topic, maar het antwoord staat er waarschijnlijk ook al wel..

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos93
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben zelf 21 jaar. De vacature is voor de functie als netwerkbeheerder.
Functie eisen zijn (basis)kennis hebben van VMWare, VOIP, Remote Desktop Services en Cisco. Daarnaast moet ik in het bezit zijn van een rijbewijs.

Over de secundaire voorwaarden is nog niks bekend, stond niet vermeld in de vacature en bij 't telefonische gesprek wat ik vandaag heb gehad kreeg ik 't antwoord dat we dit bij een sollicitatiegesprek zouden behandelen.

Ondertussen zal ik even gaan inlezen in dit topic.

Alvast bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 10:33
@hierboven; ik denk dat ze je een aanbod zullen doen van tussen de 1550 en 1750 (je geeft al aan geen werkervaring).

Realistisch denk ik dat je in je handjes mag knijpen als ze >1750 bieden!

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 19:34
Paganstars schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:50:
@hierboven; ik denk dat ze je een aanbod zullen doen van tussen de 1550 en 1750 (je geeft al aan geen werkervaring).

Realistisch denk ik dat je in je handjes mag knijpen als ze >1750 bieden!
Voor 32 uur? Lijkt me wat aan de hoge kant gezien opleidingsniveau, certificaten en (gebrek aan) ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheel schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:35:
[...]

Voor 32 uur? Lijkt me wat aan de hoge kant gezien opleidingsniveau, certificaten en (gebrek aan) ervaring.
Daarom zegt hij ook `dat je in je handjes mag knijpen als ze` ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

[...]

Ik denk dat hij dat over het hoofd heeft gezien.
1750 o.b.v. 40uur = 1400 zou realistisch zijn, als je er 1450 van weet te maken heb je geluk:)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

Daarom zegt hij ook `dat je in je handjes mag knijpen als ze` ;)
Met €1550 ook. Dat maakt bijna 2k voor een mbo-starter zonder ervaring, zonder noemenswaardige certificaten (ECDL heeft niet echt waarde, natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Sinds maart al weer werkzaam bij een grote software detacheerder als embedded software engineer.

Leeftijd: 25
Opleiding(en): HBO Elektrotechniek
Certificaten: Geen
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: Detachering
Huidige functie: Senior High Tech Software Engineer :+

Vakantiegeld: Ja, 8%
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Ja
Laptop:Nee
GSM:Ja, ook voor privé
Leaseauto: Ja, met volledige privé km vergoeding & tankpas Europa.
Werkweek: 32 uur :D
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Mogelijkheid tot volgen interne cursussen, extra aankoop van vrije dagen. prestatie-component per maand.
Land:NL
Regio: In principe heel Nederland. enkele reis 1 uur is normaal.
Reistijd:Ongeveer drie kwartier.

Maand salaris (netto): Bruto berekening is wat lastig uit te leggen, dus dan maar netto: 1550,- euro

Ik ben aardig tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjbtweaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 09:11
3V3RT schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:05:
Sinds maart al weer werkzaam bij een grote software detacheerder als embedded software engineer.

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Mogelijkheid tot volgen interne cursussen, extra aankoop van vrije dagen. prestatie-component per maand.

Maand salaris (netto): Bruto berekening is wat lastig uit te leggen, dus dan maar netto: 1550,- euro

Ik ben aardig tevreden!
Mooi dat je tevreden bent met je salaris, maar ik vind het wel heel weinig voor een senior functie.
Ik vraag me ook af hoe je een senior functie kan hebben met drie jaar ervaring.
Bruto salaris staat overigens gewoon in je contract toch? En wat betaal jij voor je leaseauto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024

Ik ben aardig tevreden!
Niet heel lullig bedoelt, ik ben blij voor je. Maar voor dat salaris en die functie zou ik mijn bed niet uitkomen en op zoek gaan naar een andere werkgever....

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

wjbtweaker schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:34:
[...]

Mooi dat je tevreden bent met je salaris, maar ik vind het wel heel weinig voor een senior functie.
Bruto salaris staat overigens gewoon in je contract toch? En wat betaal jij voor je leaseauto?
wjbtweaker schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:34:
[...]

Het gaat hier om een 1550 NETTO he niet bruto voor een 32 urige werkweek + bijtelling van een lease bak.
Grove bruto berekening +- 2400 ish bruto voor een HBO'er met 3 jaar ervaring van 25 jaar voor een 32 urige werkweek. Volgens mij is dat niet al te verkeerd.

Met een 40 urige werk week zou je dan ongeveer op de 3100 zitten per maand.

[ Voor 3% gewijzigd door Shunt op 19-08-2014 15:51 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel

Ik ben aardig tevreden!
Netto-salarissen laten zich niet zo goed vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Opleiding(en): MBO Systeembeheer (Niveau 4)
Certificaten: ITIL Starter
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: Klein webhosting bedrijf
Huidige functie: Linux Systeembeheerder, beheren paar honderd VM's in een HA-cloud en troubleshooting problemen van klanten. Ook stuk servicedesk en 1e lijns.

Vakantiegeld: 8%
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Nee
GSM: Nee
Leaseauto: Nee
Werkweek: 42
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Mogelijkheid tot vergoeding examenkosten gerelateerde cursussen/certificeringen.
Land: Nederland
Regio: Gelderland
Reistijd: 20-25 min op de fiets. (vergoeding in de winter voor trein traject)

Maand salaris (bruto): 2450

[ Voor 4% gewijzigd door Aeterna op 19-08-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:49:
[...]

[...]

Het gaat hier om een 1550 NETTO he niet bruto voor een 32 urige werkweek + bijtelling van een lease bak.
Grove bruto berekening +- 2400 ish bruto voor een HBO'er met 3 jaar ervaring van 25 jaar voor een 32 urige werkweek. Volgens mij is dat niet al te verkeerd.

Met een 40 urige werk week zou je dan ongeveer op de 3100 zitten per maand.
1550 netto = +- 1920 aan bruto.
Dit kan je gewoon googlen :)
Maar inderdaad obv zijn 32 werkweek + de bijtelling van de leasebak is het niet verkeerd.

Ik verdiende dit ook 2 jaar geleden en was daar toen ook tevreden mee. Al kan het altijd beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

1550 netto = +- 1920 aan bruto.
Dit kan je gewoon googlen :)
Maar inderdaad obv zijn 32 werkweek + de bijtelling van de leasebak is het niet verkeerd.

Ik verdiende dit ook 2 jaar geleden en was daar toen ook tevreden mee. Al kan het altijd beter :)
Die 1550 kan je dus niet met zo'n online calculator om rekenen. Juist door de auto + eventuele andere secundaire voorwaarde die er bij komen of juist af gaan. Maar zo even bekken met die online calculators zou mijn bruto salaris slechts 2400 zijn kort gezegd kloppen die dingen van geen kant (alleen leuk voor een simpele indicatie) Ik denk dat grof brekend 2500 euro een goede schatting is.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 16:52
De hele netto->bruto omrekening staat of valt bij de leaseauto. Is het een 535d met een EB van 800 en een bijtelling van 10k per jaar (resterend)? Of is het een Leaf binnen budget en zonder bijtelling? De twee auto's geven een compleet ander brutoloon om hetzelfde netto over te houden. In mindere mate geldt hetzelfde voor de pensioenregeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
t_captain schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:06:
De hele netto->bruto omrekening staat of valt bij de leaseauto. Is het een 535d met een EB van 800 en een bijtelling van 10k per jaar (resterend)? Of is het een Leaf binnen budget en zonder bijtelling? De twee auto's geven een compleet ander brutoloon om hetzelfde netto over te houden. In mindere mate geldt hetzelfde voor de pensioenregeling.
En precies daarom zegt het netto-salaris niets en draagt het niet bij aan doel topic (vergelijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:15
Maar even een update van mijzelf:

Leeftijd: 26
Opleiding(en): MBO-3 IT
Certificaten: MCSE Win 7, ITIL
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Mainframe beheer / Servicedesk

Vakantiedagen: 25
Leaseauto*: Nee
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja, maar weet niet exact hoe en wat
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Opleidingsbudget
Reistijd**: Momenteel 20 minuten met de motor

Maand salaris (bruto): 1500-1600-1800-2000-2200

Voor een detacheerder heb ik qua salaris best mooie stappen gemaakt. Algemeen redelijk tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
[...]

Zoals andere ook al aangaven, ik had dat hele 32 uurs stuk over het hoofd gezien!

Ander puntje; als hij nog zelf de kosten voor de opleiding moet ophoesten, dan lijkt het imo geen goede deal. Er zijn zat deta's waar je je opleiding gewoon krijgt/contractueel vast legt hoeveel zij bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal zelf ook maar een keer wat neerzetten:

Leeftijd: 30
Opleiding(en): HBO MER, consultancy minor
Certificaten: geen, momenteel bezig met acces certificaat en selligent
Werkgever: Uitgeverij
Huidige functie: Database marketeer
13/14e maand of winstuitkering: winstuitkering
Laptop: Ja
GSM: Ja
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: Ja, maar weet niet exact hoe en wat (onderhandelingen zijn momenteel bezig)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Opleidings mogelijkheden
Regio: Brabant
Reistijd**: Momenteel 30 minuten op de fiets
Maand salaris (bruto): 2750

Ik wil binnenkort onderhandelen over een nieuwe schaal aangezien mijn functie verantwoordelijkheden met zich mee neemt die voldoen aan een hogere schaal. En omdat ze er mij wel op willen beoordelen wil ik daar natuurlijk ook loon naar krijgen. Verder tevreden over mijn functie en het bedrijf, en ik heb ruimte om mijzelf te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
Paganstars schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:05:
[...]

Zoals andere ook al aangaven, ik had dat hele 32 uurs stuk over het hoofd gezien!

Ander puntje; als hij nog zelf de kosten voor de opleiding moet ophoesten, dan lijkt het imo geen goede deal. Er zijn zat deta's waar je je opleiding gewoon krijgt/contractueel vast legt hoeveel zij bijdragen.
Hij doet de opleiding op eigen iniatief, dus m.i. niet heel vreemd. Als 'ie wordt aangenomen, vindt werkgever hem kennelijk voldoende opgeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:40

zaiziks

Da da da

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Qua bruto maandsalaris had er misschien bij indiensttreding iets meer ingezeten, maar de secundaire voorwaarden en vrijheid van uren maken dat voor mij helemaal goed. Jaartaak werkt wat raar, je wordt verplicht een bepaald aantal uren per jaar te maken. Omdat er geen minimale of maximale inzet per week is, kun je dus in feite van januari t/m half september flink doorwerken, dan alle vakantiedagen opnemen en de rest van het jaar thuisblijven, maar dat is niet helemaal de bedoeling.

In combinatie met te verwaarlozen reistijd ben ik blij dat ik mijn baan in de detachering ervoor heb verlaten :)

[ Voor 0% gewijzigd door zaiziks op 20-08-2014 15:50 . Reden: [mo] vergeten ]

La la la la la la la la la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-07 16:22
RCL87 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:22:
Opleiding(en): MBO Medewerker ICT (niveau 3)
Certificaten: ITIL Foundation, MCSA: Windows Server 2012
Werkervaring: 7 jaar, waarvan inmiddels 4 maanden in huidige functie(s)
Werkgever: Aftersales marketing & ICT bedrijf
Huidige functie: Product Manager / Netwerk-/systeembeheerder (verdeling is ruw geschat 80/20)

Werkweek: 40
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: € 0,19 per KM. Mogelijkheid tot thuiswerken en vergoeding van ICT gerelateerde cursussen. Bezoeken van beurzen en nagenoeg elk jaar een bedrijfsuitje naar het buitenland.
Regio: Zuid-Holland
Reistijd: 15 min met auto

Maand salaris (bruto): 2350

Kleine kanttekening: huidig salaris is berekend op voorgaande functie. Bij goed functioneren zal ik aanblijven in huidige functies en verwacht ik op een bruto maandsalaris van ± 2600 bruto uit te komen.

Is mijn verwachting reëel volgens jullie?
Ben er niet helemaal zeker van of dit binnen de regels valt, maar omdat er nog geen reactie op mijn vraag is geweest, quote ik mijn eigen bericht in de hoop een reactie te krijgen :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Members only:

Ik ben er best blij mee, wat vinden jullie?

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er zeker netjes uit Bartijn :)

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

bartijn2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:47:
Members only:

Ik ben er best blij mee, wat vinden jullie?
Prima, mag je zeker blij mee zijn:) Weet alleen niet of je op je 28e blij moet zijn met ouwe lullen uren maar oke ;) Geef het beestje een naam:)

• Paganstars
wheel schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:42:
[...]

Hij doet de opleiding op eigen iniatief, dus m.i. niet heel vreemd. Als 'ie wordt aangenomen, vindt werkgever hem kennelijk voldoende opgeleid.
Echter uitgaande van kennis en kunde <1 jr, aantal uren <32, max loon op die leeftijd realistisch zal dan rond 1350~1450 bruto liggen.
Eigen kosten opleiding zullen rond 2k per jaar liggen exc boeken en verbruiksmiddelen. Dit betekend dat hij dan iedere maand ongeveer 200,- netto zal moeten inleveren ((2000/12)+50).

Ik zou dan opteren om bij een Deta te solliciteren en via hun mijn opleiding te laten betalen!

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Paganstars schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Echter uitgaande van kennis en kunde <1 jr, aantal uren <32, max loon op die leeftijd realistisch zal dan rond 1350~1450 bruto liggen.
Eigen kosten opleiding zullen rond 2k per jaar liggen exc boeken en verbruiksmiddelen. Dit betekend dat hij dan iedere maand ongeveer 200,- netto zal moeten inleveren ((2000/12)+50).

Ik zou dan opteren om bij een Deta te solliciteren en via hun mijn opleiding te laten betalen!
200 netto inleveren voor studie lijkt mij een beetje veel. Je kunt het aftrekken van de belasting.

• wheel
Paganstars schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Detacheerder die een hbo vergoedt? Of gaat een detacheerder uit van een afgestudeerde, en die certificaten laten halen? Studiekosten sowieso aftrekken bij aangifte IB, in elk geval tegen 36,25%.

• Paganstars
Ja okay dat kan ook, echter kan dit toch pas bij je aangifte?

Ik ken zat detacheerders die gewoon een HBO vergoeden! Zowel grote jongens als kleine!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Paganstars schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:51:
Ja okay dat kan ook, echter kan dit toch pas bij je aangifte?
Je kan natuurlijk gewoon een voorlopige aangifte doen.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 10:27
RCL87 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:09:
[...]

Ben er niet helemaal zeker van of dit binnen de regels valt, maar omdat er nog geen reactie op mijn vraag is geweest, quote ik mijn eigen bericht in de hoop een reactie te krijgen :>.
Ik denk dat 2600 hoog is gezien ervaring/opleiding/leeftijd. Ligt er ook aan hoe uitgebreidt je verantwoordelijkheden zijn als product manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004

ZieMaar!

Moderator General Chat
Members only:

Ik zit in de een na hoogste salarisschaal (kan wel een eind in de schaal groeien), maar daarna wordt t
MT niveau en dus geen CAO regelingen meer. Ik verwacht die stap naar de hoogste salarisschaal binnen nu en een jaar te maken, maar heb nu al niets te klagen.

Ik doe btw echt niets met IT, dus daar moet je volgens mij ook niet mee vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 18:44
Netjes, we zitten een beetje in dezelfde branch, maar ik in de software kant ervan (TEM).
Wat houdt leidinggevende in dit geval in? Dat kan nogal breed opgevat worden; hoeveel mensen heb je "onder je"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Een stuk of 12. De uiteindelijke HR verantwoordelijkheid ligt niet bij mij, de dagelijkse aansturing wel. Vandaar ook leidinggevende en geen manager :). De mensen die ik aanstuur zijn van hbo+ niveau over het algemeen en voeren projecten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MVR-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-09 12:57
Leeftijd: 24
Opleiding(en): MBO ICT Servicedesk Medewerker / ICT Beheerder
Werkervaring: 2,5 jaar
Werkgever: Multinational
Huidige functie: Servicedesk Medewerker
Vakantiedagen: 40
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand en winstuitkering
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Kilometer en reisurenvergoeding, vergoeding internetverbinding thuis.
Regio: Midden Nederland
Reistijd: 45 a 60 minuten enkele reis.
Maand salaris (bruto): 2420

A yawn is a silent scream for coffee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

-MVR- schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:13:
Leeftijd: 24
Opleiding(en): MBO ICT Servicedesk Medewerker / ICT Beheerder
Werkervaring: 2,5 jaar
Werkgever: Multinational
Huidige functie: Servicedesk Medewerker
Vakantiedagen: 40
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand en winstuitkering
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Kilometer en reisurenvergoeding, vergoeding internetverbinding thuis.
Regio: Midden Nederland
Reistijd: 45 a 60 minuten enkele reis.
Maand salaris (bruto): 2420
Zozo, zeer netjes!
MBO, geen certificaten en "slechts" 2,5 jaar ervaring als servicedesk medewerker.
> tegenover
40 vakantiedagen, 13e maand, winstuitkering en 2420 euro.

Hoe doe je dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:25
Vorige:
BaZnGaNL schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:13:
Leeftijd: 22 jaar
Opleiding(en): ICT Medewerker Beheer niv. 3
Certificaten: Geen.
Werkervaring: Totaal 1 jaar werkervaring binnen de ICT, waarvan een half jaar als klinische ICT.
Werkgever: -
Huidige functie: 1ste lijns helpdeskmedewerker.

Vakantiegeld: Ja, 8 %
Vakantiedagen: 26 dagen.
13/14e maand of winstuitkering: Ja, 13de maand.
Laptop: Nee.
GSM: Ja.
Leaseauto: Nee.
Werkweek: 36 uur.
Pensioenregeling: Ja, volgens mij 24,4 %.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Woon - Werk vergoeding (á € 100,00 per maand)
Land: Nederland.
Regio: Overijssel.
Reistijd: Openbaar vervoer: 45 min.

Maand salaris (bruto): € 1790,00

Volgens mij is dit een mooi contract zo.
Nieuw:
Leeftijd: 23 jaar
Certificaten: NEN 3140.
Werkervaring: 1 jaar als 1ste lijns helpdeskmedewerker.
Werkgever: Tripticom
Huidige functie: Glasvezel monteur.

Vakantiedagen: 20 dagen.
Laptop: Ja. (Enkel werk)
GSM: Nee.
Leaseauto: Nee. (Wel Renault Kangoo als bedrijfsbusje)
Werkweek: 40 uur.
Pensioenregeling: Ja, weet zo niet hoeveel.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: -
Reistijd: Verschilt per klus.

Maand salaris (bruto): € 1600,00

Volgens mij wel een mooi contract zo in deze tijd. Contract is meteen voor onbepaalde tijd met 2 maand proef.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITguru
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09-2024
BaZnGaNL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:45:
Vorige:

[...]

Nieuw:
Leeftijd: 23 jaar
Certificaten: NEN 3140.
Werkervaring: 1 jaar als 1ste lijns helpdeskmedewerker.
Werkgever: Tripticom
Huidige functie: Glasvezel monteur.

Vakantiedagen: 20 dagen.
Laptop: Ja. (Enkel werk)
GSM: Nee.
Leaseauto: Nee. (Wel Renault Kangoo als bedrijfsbusje)
Pensioenregeling: Ja, weet zo niet hoeveel.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: -
Reistijd: Verschilt per klus.

Maand salaris (bruto): € 1600,00

Volgens mij wel een mooi contract zo in deze tijd. Contract is meteen voor onbepaalde tijd met 2 maand proef.
doe mij dan maar die 36u en 1790 bruto..
Vanwaar deze switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:25
ITguru schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:45:
[...]

doe mij dan maar die 36u en 1790 bruto..
Vanwaar deze switch?
Dit ivm cao is aangescherpt.. 1 FTE moest hierdoor weg, en ik kwam helaas als laatste binnen, dus als eerste ga je helaas weg.. :(

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

BaZnGaNL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:24:
[...]

Dit ivm cao is aangescherpt.. 1 FTE moest hierdoor weg, en ik kwam helaas als laatste binnen, dus als eerste ga je helaas weg.. :(
Dat is zeer spijtig, wel goed dat je meteen weer wat nieuws hebt en genoegen neemt met minder. Kun je vanuit je nieuwe positie weer doorgroeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Modbreak:Een paar posts zijn verdwenen. Onkostenvergoedingen en de fiscale afhandeling daarvan mag in een ander topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Krisp op 26-08-2014 14:14 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeterna
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01-2022
Aeterna schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:04:
Opleiding(en): MBO Systeembeheer (Niveau 4)
Certificaten: ITIL Starter
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: Klein webhosting bedrijf
Huidige functie: Linux Systeembeheerder, beheren paar honderd VM's in een HA-cloud en troubleshooting problemen van klanten. Ook stuk servicedesk en 1e lijns.

Werkweek: 42
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Mogelijkheid tot vergoeding examenkosten gerelateerde cursussen/certificeringen.
Reistijd: 20-25 min op de fiets. (vergoeding in de winter voor trein traject)

Zojuist contract besproken en er komt 150 euro bruto bij. Plus een extra 150 euro onkosten vergoeding en een ipad voor storingsdienst.

Ik ben er tevreden mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2pietjuh2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 22:24
Ik heb dit aanbod gekregen, is dat een beetje redelijk?

Leeftijd: 21 jaar
Opleiding(en): HBO Mechatronica
Certificaten: -
Werkervaring: 0 relevant
Werkgever: aanbod, nog niet in dienst
Huidige functie: Engineer

Vakantiegeld: Ja, 8 % (wettelijk dus neem aan van wel)
Vakantiedagen: 24 dagen + 9ADV.
13/14e maand of winstuitkering: nee?
Laptop: desktop
GSM: indien nodig, niet voor prive gebruik.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 91 euro reiskostenvergoeding, EDIT: ik vergeet een belangrijke: heel erg veel trainingen en cursussen.
Regio: NB.
Reistijd: 30 min

Maand salaris (bruto): € 2500

[ Voor 5% gewijzigd door 2pietjuh2 op 27-08-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 15:51
2pietjuh2 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:40:

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 91 euro reiskostenvergoeding

Absoluut een goede aanbieding voor een HBO starter van 21!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 91 euro reiskostenvergoeding

Secundair houdt 't niet over, maar basissalaris lijkt me goed, voor starter met 0,0 ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
Leeftijd: 30 jaar
Opleiding(en): HBO bedrijfskundige informatica en WO Economics & Informatics
Certificaten:CCENT, bezig met CCNA R&S, Nog te behalen CCNA Wireless, CCNP Wireless
Werkervaring: Nietzeggende bijbanen, Mycom, bijbaan uni websitebeheer. Scriptiestage bij Accenture, webdesign bureau en nog wat stages waar niets uitgekomen was
Werkgever: ICT dienstverlener
Huidige functie: Network Engineer
Vakantiegeld: Ja, 8 %, winstdelingsregeling
Vakantiedagen: 25.
13/14e maand of winstuitkering: winstuitkering
Laptop: Laptop (dik ding, met max specs)
GSM: Lumia 625 gekregen, maar mag zelf kiezen en prive gebruiken
Leaseauto: Kan, nu niet voor gekozen dus krijg een leasebudget vergoeding. Ik heb de auto nu niet nodig en heb zelf een auto staan.
Pensioenregeling: Ja, premie volledig voor werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 40 euro en cursusmogelijkheden
Reistijd: 10 minuten fietsen

Bruto salaris: 2600, maar bij behalen van certificaten wordt dit 2750 en 2900 + mobilitieitsvergoeding van 585.

De bedoeling is dat ik die certificaten zeer snel haal en de praktijk in ga. Zelf vind ik de materie niet heel moeilijk qua niveau, echter is het wel erg veel wat je moet doornemen voor de examens. Daarnaast had ik 0,0 ervaring met IOS en Cisco apparatuur. Dit is wel even wat anders dan de concepten waar je je mee bezig houdt op de universiteit en behoorlijk slikken om nu in een rap tempo erin te stampen.

Ik zie later qua carriere wel veel mogelijkheden om mijn praktijkkennis en studie te combineren en hogerop te klimmen. Met de huidige markt vind je niet snel werk en dit leek me een mooie kans. Dus vandaar deze investering. Wat denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Nollekeuh op 27-08-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wheel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:44:
[...]

Secundair houdt 't niet over, maar basissalaris lijkt me goed, voor starter met 0,0 ervaring.
Het kan slechter, ook secundair :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweedebas
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 21:43

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 91 euro reiskostenvergoeding, EDIT: ik vergeet een belangrijke: heel erg veel trainingen en cursussen.

Prima, zelf met 21 jaar HBO wtb op 2400 2200 begonnen. (lang geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

tweedebas schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:33:
[...]

Prima, zelf met 21 jaar HBO wtb op 2400 2200 begonnen. (lang geleden)
Inderdaad, ik ben zelfs met slechts 1850 begonnen op mijn 22e met HBO Informatica.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
hexta schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:17:
[...]

Het kan slechter, ook secundair :)
Uiteraard, ruim vakantiedagen + ADV, maar verder wettelijk vakantiegeld en reiskostenvergoeding (waarbij ik even aanneem dat die bijdrage ook daadwerkelijk nodig is om reiskosten te dekken), geen winstuitkering en geen 13e maand (onzeker), geen laptop of mobiel, een pensioenregeling die onbekend is, is toch niet heel riant :N? Salaris is zeker mooi! Zie nu dat er ook opleidingsbudget is toegevoegd, dat is ook mooi :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Desktop voor thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Famous
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 22:09
.

[ Voor 99% gewijzigd door Mr-Famous op 10-09-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wheel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:21:
[...]

Uiteraard, ruim vakantiedagen + ADV, maar verder wettelijk vakantiegeld en reiskostenvergoeding (waarbij ik even aanneem dat die bijdrage ook daadwerkelijk nodig is om reiskosten te dekken), geen winstuitkering en geen 13e maand (onzeker), geen laptop of mobiel, een pensioenregeling die onbekend is, is toch niet heel riant :N? Salaris is zeker mooi! Zie nu dat er ook opleidingsbudget is toegevoegd, dat is ook mooi :Y
Opleidingsbudget, vakantiedagen en ADV is toch wel aangenaam.
Goed, eerlijk is eerlijk, ik heb zelf 20 vakantiedagen, geen pensioen of watdanook, dus ik kan hier wellicht beter niet posten, want voor mij is alles bovenop -loon en 20 vakantiedagen- al iets waar ik naar uitkijk. :')
Wellicht heb je gelijk. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2pietjuh2
  • Laatst online: 18-07 22:24
natuurlijk op de zaak, voor werk op de zaak...
wheel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:21:
[...]

Heb nog ff goed gekeken, en pensioensregeling betalen ze 50% mee, baan ziet er leuk uit.. Ik denk dat ik ervoor ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik hier perse een nieuw topic over moet openen, maar ik zal mijn vraag eerst even hier stellen. Ik heb de mogelijkheid om als technische presales consultant aan de slag te gaan bij de concurrent van SAP. Positie is in Spanje. Echter twijfel ik enorm nu, omdat ik ook een aanbod kan verwachten van het grootste social network platform in het bedrijfsleven. Bij het tweede bedrijf betreft het een pure sales functie in Ierland. Ik heb zelf een IT achtergrond (Master in Business/IT, Bachelor Informatica), zonder enige werkervaring in sales, maar ik heb altijd wel interesse gehad om een keer in de sales aan de slag te gaan.

In eerste instantie dacht ik alleen maar aan bedrijf B, omdat het in de categorie van Google/Facebook etc valt. Ik ben er ook zelf geweest en toen had ik al het gevoel dat er een start-up mentaliteit daar heerst. Het enige wat mij nu doet twijfelen is het volgende. Ik wil graag na twee jaar terugkeren naar Nederland (heeft te maken met relatie en familie). De kans om dit intern bij bedrijf A te doen is op het moment groter. Bedrijf B is in Nederland groeiende dus het zou kunnen dat er posities zullen opengaan, maar ik heb via hun eigen platform ontdekt dat de meeste Nederlanders die daar werken, daar al gemiddeld rond de drie jaar zitten en nog steeds niet zijn teruggekeerd. Tweede wat mij doet twijfelen is dat het zou kunnen dat sales uiteindelijk niks voor mij blijkt te zijn.

Overigens qua salaris zullen beide ongeveer gelijk zijn in het begin. Bij bedrijf B zal dit wel fors groeien in de jaren daarop en daarnaast bieden ze free food, gym en een sign-on bonus voor verhuizing.

Wat zouden jullie doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:59

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op basis van je omschrijving: vertrek naar Ierland. Als je na twee jaar terug wil en het kan niet, dan kan je altijd nog bij die SAP-concurrent in Nederland aan de slag of gewoon een andere werkgever zoeken - met je extra sales-ervaring en internationale achtergrond zit je dan meer dan goed, lijkt me. Twee jaar is een enorm lange tijd in software, dus bij die SAP-concurrent kan je nu misschien makkelijk tussen Spanje en Nederland wisselen, maar het is maar de vraag of dat over twee jaar ook zo is.

Korter gezegd: je lijkt enthousiaster te zijn over baan B en op basis van je omschrijving leer je daar meer nieuwe dingen, dus over twee jaar ga je echt wel werk vinden in Nederland, of het nu bij bedrijf B, bedrijf A of ergens anders is :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odysseus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:25:
Op basis van je omschrijving: vertrek naar Ierland. Als je na twee jaar terug wil en het kan niet, dan kan je altijd nog bij die SAP-concurrent in Nederland aan de slag of gewoon een andere werkgever zoeken - met je extra sales-ervaring en internationale achtergrond zit je dan meer dan goed, lijkt me. Twee jaar is een enorm lange tijd in software, dus bij die SAP-concurrent kan je nu misschien makkelijk tussen Spanje en Nederland wisselen, maar het is maar de vraag of dat over twee jaar ook zo is.

Korter gezegd: je lijkt enthousiaster te zijn over baan B en op basis van je omschrijving leer je daar meer nieuwe dingen, dus over twee jaar ga je echt wel werk vinden in Nederland, of het nu bij bedrijf B, bedrijf A of ergens anders is :).
Ik ben inderdaad enthousiaster over bedrijf B. Ik heb nu in ieder geval een gesprek ingepland met een werknemer die ik bij bedrijf B ken om mijn twijfels weg te laten nemen :-)

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Maarja, Spanje is veel lekkerder weer dan Ierland :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

2pietjuh2 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:46:
[...]

natuurlijk op de zaak, voor werk op de zaak...
Dan kun je hem hier beter niet noemen. Het gaat om JOUW arbeidsvoorwaarden.
Het gaat er dus om of je een laptop van de zaak hebt die je privé mag gebruiken, net als GSM en een leaseauto. Als je daar niet privé mee mag bellen of privé mee mag rijden kun je ze hier ook net zo goed niet noemen.. Schept een verkeerd beeld.

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:52

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Even een update vanaf mijn kant :)
Leeftijd: 21 25
Opleiding(en): Havo NT+NG(afgerond),HBO embedded system [b]engineering. (nog mee bezig)
Certificaten: TMap ISTQB
Werkervaring: 3 jaar relevant
Werkgever: Detacheringbureau
Huidige functie: Senior Testengineer High Tech

Vakantiegeld: 8,333%
Vakantiedagen: 27,5 26
13/14e maand of winstuitkering (bruto): Winstuitkering (1000 euro verwachting)
Laptop: ja (geen eigen keuze)
GSM: ja (budget van 35euro per maand om te kopen) + onbeperkt alles binnen nederland. (2GB fair use, zit nu elke maand op 3GB en nog niets gehoord).
Leaseauto: nee (kan wel maar bruto/netto verrekening met mijn loon voor de reiskosten) = geen reiskosten. + NS business kaart.
Pensioenregeling: ja 60/40.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Financiering opleidingen, Hypotheek rente korting 0.2%, collectieve zorgverkering, korting verzekeringspakketten, gratis lidmaatschap sportvereniging, vergoeding lidmaatschap vakbond en veel ongebruikte vergoedingen. = ongeveer 80 euro per maand netto.

Land: nederland
Regio: Zuid holland (en eigenlijk overal).
Reistijd:45 tot 115 minuten
Maand salaris (bruto): €2500 3100
bonus (bruto): 100 euro per maand bij 100% inzet.
Ik heb het gevoel dat het een prima beloningspakket is voor iemand zonder afgeronde HBO opleiding, wat is jullie mening daarover?

[ Voor 3% gewijzigd door Smuggler op 28-08-2014 11:43 ]

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Smuggler schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:39:

[...]

Ik heb het gevoel dat het een prima beloningspakket is voor iemand zonder afgeronde HBO opleiding, wat is jullie mening daarover?
Zeker zeer netjes! Niks op aan te merken..

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Een fikse verhoging zelfs! Ietsje in moeten leveren op de vakantiedagen?
Ook leuke secundaire voorwaarden. En de hypotheekkorting is ook mooi meegenomen, al noem ik het zelf een 'gouden kooi' (krijg zelf ook een fikse korting).
Houdt er rekening mee dat je dus maandelijks meer gaat betalen als je het bedrijf verlaat...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Smuggler

Smuggler

Nyarlathotep schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:11:
Een fikse verhoging zelfs! Ietsje in moeten leveren op de vakantiedagen?
Ook leuke secundaire voorwaarden. En de hypotheekkorting is ook mooi meegenomen, al noem ik het zelf een 'gouden kooi' (krijg zelf ook een fikse korting).
Houdt er rekening mee dat je dus maandelijks meer gaat betalen als je het bedrijf verlaat...
Ja vakantiedagen komt door het geval dat de algemene arbeidsvoorwaarden van het bedrijf zijn veranderd is wel gecompenseerd in het loon en het aantal dagen is direct terug te kopen. (ik koop er overigens 14 dagen per jaar bij).
hypotheek korting heeft mijn vriendin ook (zelfde werkgever). en gaat pas in na het aflopen van de rentevaste periode.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Verwijderd

Leeftijd: 28
Opleiding(en): HBO Technische Informatica
Certificaten:
  • PHP 5 Zend certified Engineer
  • MySQL 5.6 Developer certified
  • OMG Certified UML Professional
Werkervaring: 8 jaar
Werkgever: IT-Dienstverlener
Huidige functie: Manager Software Development
Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: N
Laptop: N
GSM: Y
Leaseauto: N
Pensioenregeling: Y
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Niet vastgelegd
Regio: Noord-Holland
Reistijd: 80

Maand salaris (bruto): €4200,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Een nieuwe post met een nieuwe baan:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oef, da's een fikse verandering van werkgebied ten opzichte van je studie. Advocatuur / recht toch niet leuk / gaf geen voldoening?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Laatst online: 19-09 12:36
Smuggler schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:39:

[...]

100 euro bonus bij 100% inzet?
Hoe willen ze dat meten? Of gewoon een prestatiebonus?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

Het aantal uren dat je bent ingezet bij een klant.
je hebt 168 uur in de maand ongeveer. als je dus 168 uur kan declaren bij een klant krijg je die 100 euro bonus. heb je maar 50% van de tijd bij een klant gezeten (80 uur) dan krijg je dus 50 euro bonus.

Normaal gesproken is deze bonus dus 100% aanwezig, behalve in vakantie tijd of tijdens ziekte.

[ Voor 16% gewijzigd door Smuggler op 29-08-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
Smuggler schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:46:
Het aantal uren dat je bent ingezet bij een klant.
je hebt 168 uur in de maand ongeveer. als je dus 168 uur kan declaren bij een klant krijg je die 100 euro bonus. heb je maar 50% van de tijd bij een klant gezeten (80 uur) dan krijg je dus 50 euro bonus.

Normaal gesproken is deze bonus dus 100% aanwezig, behalve in vakantie tijd of tijdens ziekte.
Ah, je hebt inzet en inzet. Gaat dus om declarabele uren; da's goed meetbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Ninjetsu NL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:20:
Een nieuwe post met een nieuwe baan:

Members only:
Leuke stap secundair gezien, nu hopen op een mooie verhoging aan het einde van het jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 20:40
FireDrunk schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:35:
Leeftijd: 24 (bijna 25) 27
Opleiding(en): MBO N4 -> HBO Informatica, 70-680, VCP4 Training (Examen nog niet gehaald) Bezig met W2k8R2 (70-640,642,646) LPI 1 en 2 volledig behaald, VMware VCP5, Install and Configure SharePoint 2010.
Werkervaring: 1.5 jaar stage, 5 jaar eigen bedrijf in SBS, Hardware en Netwerken, en nu bijna 2 4 jaar in vaste dienst.
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Infrastructure Engineer Experienced Infrastructure Engineer
Vakantiedagen: 27 (waarvan 2 verplicht)
13/14e maand of winstuitkering: Nee Ja, ingewikkelde berekeing, laatste keer was 1100,- bruto
Laptop: Ja, Dell E6540 (QC i7, 16GB RAM)
GSM: nee, wel aan te vragen.
Leaseauto: Ja, 740,- inc ong. 675,- inc. (Momenteel Ford Fiesta 1.6 TDCi)
Pensioenregeling: Ja, 70 % van target van 70% 80% zelf, 20% werkgever, target 70% van middenloon.
Reistijd: Momenteel 1:05-1:15 enkele reis. Momenteel 1h30m enkele reis

Bruto: 2400,- + 90,- netto onkosten vergoeding. 2680,- + € 35 netto onkostenvergoeding.
Updateje van mijn kant, tis al weer een tijd geleden, wat vinden mensen hier van?
Leasebudget is verlaagd, pensioen is achteruit, eindejaarsuitkering is erbij gekomen, loon is iets vooruit, maar eigenlijk alleen inflatiecorrectie.

1 keer 100,- erbij gekregen omdat ik een 'level' gestegen ben. Rest was company brede salarisrondes.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:45:
[...]

Updateje van mijn kant, tis al weer een tijd geleden, wat vinden mensen hier van?
Leasebudget is verlaagd, pensioen is achteruit, eindejaarsuitkering is erbij gekomen, loon is iets vooruit, maar eigenlijk alleen inflatiecorrectie.

1 keer 100,- erbij gekregen omdat ik een 'level' gestegen ben. Rest was company brede salarisrondes.
Ik vind dat je iig best nette diploma's hebt. Wellicht nog iets meer specialiseren in 1 kant en dan opslag vragen of ergens anders rondkijken?

Salaris is overigens ook best redelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattie_333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Leeftijd:23
Opleiding(en): MBO ict n3
Certificaten: 70-680, 70-685, 74-409, ITILv2 en MCDST
Werkervaring: 3 a 4 Jaar
Huidige functie: IT support/engineer

Vakantiegeld:8%
13/14e maand of winstuitkering: -
Laptop: -
GSM: vergoeding
Leaseauto: 750 incl. (geen eigen bijdrage)
Pensioenregeling:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, zolang het relevant is
Land: NL
Regio: ZH
Reistijd: nog onbekend

Maand salaris (bruto): 2250

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 08:35
[...]

Op zich niet slecht. Kwestie van snel een route richting L3 afspreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
mattie_333 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:22:
Leeftijd:23
Opleiding(en): MBO ict n3
Certificaten: 70-680, 70-685, 74-409, ITILv2 en MCDST
Werkervaring: 3 a 4 Jaar
Huidige functie: IT support/engineer

Vakantiegeld:8%
13/14e maand of winstuitkering: -
Laptop: -
GSM: vergoeding
Leaseauto: 750 incl. (geen eigen bijdrage)
Pensioenregeling:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, zolang het relevant is
Land: NL
Regio: ZH
Reistijd: nog onbekend

Maand salaris (bruto): 2250

Wat vinden jullie?
Ik vindt het zeer goed gezien je mbo niveau 3. Waarom heb je 4 niet als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

[...]

Ik zou als ik jou was toch echt eens goed gaan praten met je werkgever.
Met wat je hier hebt staan zou je toch echt eerder richting de 3200 mogen dan de 2600. Ik denk dat je bij een nieuwe werkgever er mogelijk nog wel meer uit zou kunnen slepen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik heb mij al aangemeld voor een Horizon View cursus. Mijn voorkeur zou uit gaan naar nog meer specialisatie richting VMware en nog wat storage kennis (vooral certificeringen) erbij zodat ik zelfstandig ontwerpen kan maken van VDI Farms.

Maar ja, de baas moet het allemaal wel goedkeuren...

@DeZaag, ben pas een krap jaar L2, dus dat zit er nog niet in denk ik. (Gemiddeld is 3-5j om van 2 naar 3 te gaan)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 08:35
FireDrunk schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:25:
@DeZaag, ben pas een krap jaar L2, dus dat zit er nog niet in denk ik. (Gemiddeld is 3-5j om van 2 naar 3 te gaan)
We zijn collega's, dus ik ben bekend met de gemiddeldes. ;)

Uit persoonlijke ervaring weet ik dat het mogelijk is om vanuit de 'schoolbanken' binnen 6 jaar L3 te worden. De ambitie die je verder uitspreekt past daar wat mij betreft ook bij. Een traject van 2-3 jaar met daarin specialisatie, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeien in functies kan een mooi PDP richting L3 vormen. In ieder geval een interessant gespreksonderwerp voor een job control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 10:25

denivan

de enige

[...]

De stijging lijkt niet wereldschokkend, maar langs de andere kant zat je op 24 jaar zeker niet aan de lage kant, dus het lijkt me wel conform al bij al.

Members only:

Hier en daar wat kleine verduidelijkingen. Na +- 3 maand heel blij en extra overtuigd dat ik de juiste stap heb gezet. Sowieso een leuke mix tussen technisch en non-technisch, alhoewel het wel slikken was hoeveel tijd er kruipt in het aansturen van mensen :) Ik stuur in totaal verspreid over de Benelux een 15-tal mensen aan (zowel gedetacheerden als payroll) en daar kruipt toch behoorlijk wat tijd in.

[ Voor 60% gewijzigd door denivan op 31-08-2014 21:16 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opleiding(en): MBO Ict Beheerder Niv 4
Certificaten: Oracle PL/SQL Fundamentals
Werkervaring: 4 jaar gerelateerd (Oracle, FME, ArcGIS)
Werkgever: GIS Bedrijf
Huidige functie: GIS consulent

Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: Geen 13e maand, bonus a halve maand per jaar
Leaseauto: Ja
Pensioenregeling: Moet ik nazoeken, durf ik zo niet te zeggen. Er is wel wat geregeld via de werkgever.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Geen
Regio: Noord Holland
Reistijd: 1 1/2 uur

Maand salaris (bruto): 2500

Wat denken jullie erover? Het is een vrij kleine markt op het gebied van GIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:46:
Opleiding(en): MBO Ict Beheerder Niv 4
Certificaten: Oracle PL/SQL Fundamentals
Werkervaring: 4 jaar gerelateerd (Oracle, FME, ArcGIS)
Werkgever: GIS Bedrijf
Huidige functie: GIS consulent

Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: Geen 13e maand, bonus a halve maand per jaar
Leaseauto: Ja
Pensioenregeling: Moet ik nazoeken, durf ik zo niet te zeggen. Er is wel wat geregeld via de werkgever.
Regio: Noord Holland
Reistijd: 1 1/2 uur

Maand salaris (bruto): 2500

Wat denken jullie erover? Het is een vrij kleine markt op het gebied van GIS.
Inclusief leaseauto maakt het best een redelijk geheel. Ken je functie niet dus kan er niet goed over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:58

Don Quijote

El Magnifico

Ondertussen bijna drie jaar in dienst, dus tijd voor een update.
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Leeftijd: 29
Opleiding(en): WO Technische Natuurkunde (MSc)
Certificaten: Geen (in mijn werkgebied ben je zo 10 jaar werkervaring kwijt voor je een certificaat kan halen)
Werkervaring: ruim 4 jaar totaal, 2.5 jaar in dit vakgebied
Werkgever: Ingenieursbureau
Huidige functie: Adviseur/Ontwerper

Vakantiedagen: 27 + 13 ADV
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering indien collectief goed gepresteerd is
Laptop: ja (geen privégebruik)
GSM: ja (geen privégebruik)
Leaseauto*: nee
Pensioenregeling: 50/50, de inhouding voor het pensioenfonds is echter hoger dan je zou verwachten waardoor het netto loon tegenvalt.
Regio: Zuid-Holland en Utrecht
Reistijd**: 35 minuten per fiets naar het ene kantoor (enkele reis), 5 kwartier met OV naar andere kantoor (enkele reis). Ik zit ongeveer 50/50 bij de twee kantoren.

Maandsalaris (bruto): +/- 2880

[ Voor 15% gewijzigd door Airdack op 31-08-2014 21:19 ]

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mooi aantal vakantiedagen Airdack :) Heb je een master gehaald? Je zou wel langzamerhand richting de 3k kunnen gaan denk ik.

@DivWhis: klinkt goed. Krijg je overbetaald voor die ± 10 extra uren in de week?

[ Voor 25% gewijzigd door Nordlys op 31-08-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Ja ik heb inderdaad een master gehaald, ik zal dat erbij zetten zodat de informatie compleet is. Het aantal vakantiedagen is inderdaad royaal, er is wel een regeling om er 6 te verkopen voor ruim 2% salarisverhoging maar dat is het niet echt waard :) Vervelende is wel dat de pensioenregeling niet heel goed is, het verschil tussen bruto en netto is veel groter dan bij mijn vorige werknemer en ook veel groter dan bij mijn vrienden. Hou hier dus rekening mee als je naar het salaris kijkt.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:58

Don Quijote

El Magnifico

Nordlys schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:00:

@DivWhis: klinkt goed. Krijg je overbetaald voor die ± 10 extra uren in de week?
Nee overwerk wordt formeel niet gecompenseerd. Al zou je de bonus als zodanig kunnen bekijken (met het verschil dat de bonus niet gegarandeerd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Leeftijd: 31
Opleiding(en): Bedrijfskundige Informatica (HBO), Information Sciences (MSc)
Certificaten: wat losse cursussen, geen certificering
Werkgever: Zorg Instelling
Huidige functie: Informatie-analist

Vakantiedagen: 27 + (elke 2de week een dag vrij i.v.m. 40 uur p/w werken -> 36 uur contract)
13/14e maand of winstuitkering: 6.75% eindejaarsuitkering
Laptop: nee
GSM: nee
Leaseauto: nee
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: Standaard voor de sector.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: reiskostenvergoeding (+-100 euro netto p/m).
Reistijd: 55 minuten OV.

Maandsalaris (bruto): +/- 3200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit. Ik denk dat je, gezien je achtergrond en leeftijd wel wat meer kan verdienen.

[ Voor 194% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 06:34
Leeftijd: 33
Opleiding(en): Informatica (HBO Bachelor), Human Computer Interaction (WO Master)
Werkervaring: 6 jaar
Werkgever: Maakt electronische sport producten
Huidige functie: Medior software engineer

13/14e maand of winstuitkering: bonus tot 16%
Laptop: ja
Pensioenregeling: 66/33
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: reiskostenvergoeding (250 netto p/m), zorgverzekering bijdrage (70 p/m), sport vergoeding (150 netto p/j)
Reistijd: 30 minuten per auto

Maand salaris (bruto): 3925

Multiplayer shooting games define community as a community of killers, the high-tech version of a tribe of paleolithic hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Nu online

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

korna schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:45:
Leeftijd: 33
Opleiding(en): Informatica (HBO Bachelor), Human Computer Interaction (WO Master)
Werkervaring: 6 jaar
Werkgever: Maakt electronische sport producten
Huidige functie: Medior software engineer

13/14e maand of winstuitkering: bonus tot 16%
Pensioenregeling: 66/33
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: reiskostenvergoeding (250 netto p/m), zorgverzekering bijdrage (70 p/m), sport vergoeding (150 netto p/j)
Reistijd: 30 minuten per auto

Maand salaris (bruto): 3925
Zeer netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattie_333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Piekartz87 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:26:
[...]

Ik vindt het zeer goed gezien je mbo niveau 3. Waarom heb je 4 niet als ik vragen mag?
Ik wilde op dat moment snel aan het werk. Tot nu toe nog geen spijt van gehad, zit nu wel te twijfelen of ik niet eens moet beginnen aan een hbo deeltijd studie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Opleiding(en): Business IT & Management(HBO Bachelor)
Certificaten: TMap
Werkervaring: 1 jaar
Werkgever: Grote detacheerder
Huidige functie: Junior Test Consultant

Vakantiedagen: 26
13/14e maand of winstuitkering: 4% + bonusregeling
GSM: Abonnement tot 35€
Leaseauto: Mobiliteitsbudget van €810 laat ik maandelijks bruto uitbetalen
Pensioenregeling: 100%
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: belastingvrije fiets, internetabonnement en nog een lijst met evt. benodigdheden.
Reistijd: 25 minuten per fiets

[ Voor 3% gewijzigd door Viavia28 op 01-09-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whipcheck
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:07
Update:
whipcheck schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:01:
Opleiding(en): HBO Chemische Technologie
Certificaten: VCA, VOL VCA en diverse interne certificaten
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: Internationaal bedrijf in olie en gas industrie
Huidige functie: Medior Ingenieur

Vakantiegeld: vol maandsalaris
13/14e maand of winstuitkering: 1% van jaarsalaris, vanaf senior participatie in winstdeling.10% loon in aandelen van bruto salaris waarop 15% korting.
Laptop: Ja dell lattitude
GSM: Ja simpele Nokia
Leaseauto*: Nee, huurauto wordt bezorgd wanneer ik naar een klant moet of 56 ct/km priveauto.
Werkweek: 40 op contract maar gemiddeld 45-50 (soms 80+uur soms zelfs 90+uur/week)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Bonus wanneer ik in hotel verblijf +bonus wanneer ik rechtstreeks voor een klant werk, helft verzekering betaald door werkgever.
Land: vooral NL maar ook veel buiten NL in Europa, soms een cursus in the States.
Regio:
Reistijd**: 30 min auto

Maand salaris (bruto): 3800 + gemiddeld 1400E toeslagen per maand
Leeftijd: 31
Opleiding(en): HBO Chemische Technologie
Certificaten: VCA, Bosiet
Werkervaring:5 jaar
Werkgever: Internationaal bedrijf in olie en gas
Huidige functie: Senior Ingenieur

Vakantiegeld: vol maandsalaris
13/14e maand of winstuitkering: 10% van jaarsalaris, 10% loon in aandelen met 15% korting.
Laptop: Ja dell lattitude
GSM: Ja simpel ding.
Leaseauto*: Nee, huurauto wanneer nodig.
Werkweek: 40 op contract maar gemiddeld 45-50 (soms 80+uur)

Land:
Regio: Europa
Reistijd**: 30 min auto

Maand salaris (bruto): 4500 + gemiddeld 1300E toeslagen per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Heilige ontlasting, das best fors... :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Bij wat voor soort bedrijf werk je, en wat voor ingenieursfunctie doe je? Ik zie dat je het over klanten hebt - dus ik neem aan dat je voor een ingenieursbureau werkt?

Het salaris lijkt me netjes/marktconform, de vakantiedagen vallen tegen, maar de toeslagen maken een groot verschil. Waar krijg je precies die toeslagen voor?

Hoe zien je groeimogelijkheden eruit? Ik begrijp van collega's die ook voor ingenieursbureau's hebben gewerkt dat er weinig mogelijkheden tot groei/training zijn.

Edit: Ik zie dat Bosiet een bepaalde offshore training is, dus ik neem aan dat je offshore werkt. 2 weken op 2 weken af?

[ Voor 49% gewijzigd door Hbeez op 02-09-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-08 17:47
Velandu schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:20:
Leeftijd: 21 22
Opleiding(en): HBO Werktuigbouwkunde & Master Sustainable Processes and Energy Technologies in februari 2015
Certificaten: AutoCAD, Inventor, Solidworks, StruCAD, Tekla (alle tekenprogramma's binnen het bedrijf), VCA Vol
Werkervaring: 3 jaar 4 jaar
Werkgever: Constructiebedrijf Process Equipment (vooral Oil & Gas)
Huidige functie: Project Engineer

Vakantiedagen: 25 + 13 ADV-dagen
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand,en bij extreme winsten een winstpercentage
Werkweek: 40 uur per week
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Onkosten vergoeding a 75,- en opleidingen + cursussen betaald, vergoeding voor een sportvereniging en nog wat kleine voorwaarden
Regio: West-Brabant
Reistijd: 20 minuten met de auto 25 minuten met de auto, OV haast onmogelijk

Maand salaris (bruto): 3100 3250

Wat vinden jullie? Ik heb hier tijdens de opleiding stage gelopen en dat is zo goed bevallen vanuit beide kanten dat ik hier tijdens mijn studie ingewerkt ben. Na mijn studie heb ik hier een contract gekregen voor onbepaalde tijd. Op het moment volg ik nog een master.Overstap gemaakt naar ander bedrijf. Oude bedrijf is failliet gegaan. Ze hebben alle lasten overgenomen en ga hier gewoon vrolijk verder. Ik mag volgens mij niet klagen met mijn 22 jaar.

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whipcheck
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:07
Ik werk bij een toeleverings bedrijf in de olie en gas industrie, geen ingenieurs bureau.
De toeslagen worden gegeven wanneer mijn uren kunnen worden gedeclareerd. Dit bedrag is trouwens een gemiddelde over het jaar soms loopt dit op naar >3k per maand. Als ik thuis zit krijg ik natuurlijk niks.

Het werk is erg varierend van offertes schrijven tot grotere projecten als project engineer uitvoeren.

De doorstroom mogelijkheden zijn juist wel groot, er is de mogelijkheid om binnen het bedrijf compleet verschillende disciplines uit te oefenen. Ik heb de kans gekregen om vast op kantoor te gaan werken maar daarvoor vind ik het reizen veel te leuk. Wanneer ik van huis ben en in een hotel zit kan ik (bijna) alles met de creditcard v/d zaak betalen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer21
  • Laatst online: 14-09 13:47
Engineer21 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:56:
[...]

Een update, ben naar het buitenland verhuisd :)

Leeftijd: 27
Opleiding(en): MSc Civil Engineering TU Delft
Werkgever: Oil & Gas Multinational
Huidige functie: Offshore Engineer
Vakantiegeld: 8,33%
Vakantiedagen: 37
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand + bonus (10-15%)
GSM: ja
Werkweek: 40 uur (in de praktijk 50-60 uur)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Marktconform, niks bijzonders.
Land: Frankrijk
Regio: Parijs
Reistijd: 40 min

Maandsalaris (bruto): +/- 11955 euro (nee, geen typfout, netto rond de 6500 euro) 8)7

Dit inkomen komt vooral door alle expense allowances en travel budgets die ik krijg voor het in het buitenland zitten. Verder wordt mijn huur tot 3500 euro per maand vergoed.
Weer eens een update, ben weer verhuisd maar wel in Frankrijk gebleven. Nog steeds als expat.

Opleiding(en): MSc Civil Engineering TU Delft
Werkgever: Oil & Gas Multinational
Huidige functie: Offshore Engineer (ik werk niet offshore)
Vakantiegeld: 8,33%
Vakantiedagen: 44
13/14e maand of winstuitkering: bonus (10-15%)
GSM: ja
Werkweek: 40 uur (in de praktijk 50-60 uur)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Huis in Frankrijk wordt door werkgever betaald.
Land: Frankrijk
Regio: Zuid Frankrijk
Reistijd: 60 min

Maandsalaris (bruto): 14497 euro (netto 7833 euro) + huur huis vergoed. Prima salaris dus, maar je moet er je leven in NL een tijdje voor op willen geven. Bruto jaarsalaris in NL ~70,000 euro ex bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Voor de vergelijking is het natuurlijk vooral ook interessant wat je basissalaris is. Kun je dit scheiden van je expat-toelage?

Wel een ideaal expat land lijkt me, lekker dichtbij huis! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hbeez op 02-09-2014 17:09 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook voor dit topic geldt de regel dat clone-accounts niet zijn toegestaan. Wil je toch privacy, zet dan e.e.a. in de ~~~~~~~[mo]-tag.