Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 122 Laatste
Acties:
  • 1.856.468 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07
ANdrode schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:28:
[...]

Met een goede IT baan (of een stage) leef je in Zwitserland ruimer dan in 020.

In het algemeen: Als IT-er ben je, na aftrek van huur/ziektekosten, beter af wanneer je als economisch vluchteling naar (zuid)-Duitsland, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk of de Verenigde Staten gaat.
Met een goede baan in NL ben je ook beter af dan met een slechte. In het VK en de VS zijn er ook ernstig veel extreem slecht betaalde IT banen. Je hebt zeker gelijk dat je buiten NL beter kan verdienen maar dat klopt vooral als je senior bent op een gebied waar vraag naar is. Het gaat dus vooral op voor mensen die in NL ook al behoorlijk goed kunnen verdienen.

Daarbij komt dat in die landen de lonen regionaal veel meer verschillen en de afstanden groter zijn. In NL kan je in 020 werken en op afstand goedkoper gaan wonen, dat gaat in bijv. Londen of SF wat minder makkelijk. En dan moet je goed verdienen om de lokaal hogere kostenniveau's te compenseren. Ik ken wat mensen die in CH aan het werk zijn gegaan en ze hebben zich allemaal verkeken op het extreem hoge kostenniveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
timag schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:00:
[...]
Met een goede baan in NL ben je ook beter af dan met een slechte. In het VK en de VS zijn er ook ernstig veel extreem slecht betaalde IT banen. Je hebt zeker gelijk dat je buiten NL beter kan verdienen maar dat klopt vooral als je senior bent op een gebied waar vraag naar is. Het gaat dus vooral op voor mensen die in NL ook al behoorlijk goed kunnen verdienen.

Daarbij komt dat in die landen de lonen regionaal veel meer verschillen en de afstanden groter zijn. In NL kan je in 020 werken en op afstand goedkoper gaan wonen, dat gaat in bijv. Londen of SF wat minder makkelijk.
Ik pigeonhole inderdaad de markt die nu overal heel erg krap is en waarvoor de salarissen in het buitenland harder zijn gestegen dan in Nederland.

Als je in 020 werkt moet je erg ver er vanaf gaan wonen om 'goedkoop' te wonen (voorbij Amersfoort, Den Bosch, Leiden). Dat is ook een behoorlijke reistijd.
En dan moet je goed verdienen om de lokaal hogere kostenniveau's te compenseren. Ik ken wat mensen die in CH aan het werk zijn gegaan en ze hebben zich allemaal verkeken op het extreem hoge kostenniveau.
Klopt! Een basisschool leraar krijgt daar als ik mij niet vergis 4500-5500 CHF/maand. De huur en andere prijzen zijn daarop afgestemd. Als je bij een internationale organisatie werkt in Zwitserland dan leef je niet met een hogere standaard dan bij een normale werkgever in Nederland.

Het grote verschil zit aan de bovenkant van de markt, als je gewilde kwalificaties hebt. Ondanks de krapte zijn in dat segment is in Nederland de salarissen nog redelijk calvinistisch.
In Zurich zijn de salarissen in CHF net zo hoog/hoger zijn dan wat in Silicon Valley betaald wordt in dollars. Dat vond ik idioot hoog :+

edit:
Ik weet niet hoe de secundaire arbeidsvoorwaarden (transitievergoeding etc) in Zwitserland zijn. Als je het met ZZP vergelijkt dan is het verschil veel kleiner.

[ Voor 4% gewijzigd door ANdrode op 08-09-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Black Sparrow schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:36:
[...]

Hey! Toch een leaseauto (ook bij de bank, of financiële instelling). :*)
Niet bij een bank of financiele instelling. Bij een leverancier hieraan.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Laatst online: 01-04-2024
DRAFTER86 schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:19:
[...]

Waar verdient een TU Msc. starter 5500,-/maand dan?
@fsfikke
Je vergeet dat ik MTS heb gedaan en niet de uni, geen gecertificeerd MCSE-er ben (wel ervaring op dit gebied) en in NL woon.

Ik kan er goed van leven.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Omdat het hier voornamelijk IT gerelateerd is denk ik dat het ook wel eens goed/leuk is vanuit een andere sector een input te geven:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
fsfikke schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 05:44:
[...]

Zoals gezegd, de officiële gemiddelde huurprijs bedraagt in München €19/m2, in Amsterdam €21/m2. Levensmiddelen en horeca zijn ook een stuk goedkoper in D.
Ja München is een dure stad, maar het is geen Zwitserland, je komt bij lange na niet uit op dubbele levenskosten, terwijl het salaris wel richting het dubbele gaat. Dus het standaard argument van 'ja maar daar is alles ook veel duurder' is een beetje te makkelijk. De beloning voor goed technisch personeel is gewoon een stuk hoger, je hebt een hele grote industrie en een beperkt aanbod, dat heeft veel meer invloed.
Daarom spreek ik over huur- en koopprijs. Want in is Nederland is de huurprijs geen goede indicatie want die is veel duurder dan kopen. In München en de rest van Duitsland niet. Als je in Amsterdam een huis wilt huren is dat ongeveer 2 keer zo duur als je hypotheek last. In Duitsland is dat bijna gelijk. Daarom dat in Nederland mensen eigenlijk direct kopen willen.

Daarnaast vinden zelfs de Duitsers de salarissen in de autobranche hoog, en je moet natuurlijk ook eerst in die wereld in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Mijn partner en ik hebben het gevoel dat ik te weinig verdien. Met een loonwijzer zonder beroep zit het wel goed, maar als ik specifiek zoek op het salaris behorende bij mijn beroep zit ik er ver vanaf, maar deze zijn dan vaak gericht op HBO en WO.

Members only:

[ Voor 10% gewijzigd door ChokingHazard op 08-09-2015 14:26 . Reden: salaris aangepast, was verkeerd ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 16:52
Ik denk dat je zonder veel moeite een euro of 400 meer moet kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

MBO PHP ontwikkelaar met amper prof. ervaring en 35 uur? Denk het niet, lijkt me prima loon.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ANdrode schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:12:

Als je in 020 werkt moet je erg ver er vanaf gaan wonen om 'goedkoop' te wonen (voorbij Amersfoort, Den Bosch, Leiden). Dat is ook een behoorlijke reistijd.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, ga in de zaanstad-waterland regio kijken of iets hoger rond Alkmaar en je bent echt stukken goedkoper af dan wat je in 020 bent met een relatief lage reistijd. ( reistijd afgezet tegenover je bovenstaande steden, ter indicatie ik deed vroeger vanuit Purmerend met de bus richting Amsterdam centraal station er net geen 20 minuten over. )

Het is dus maar net wat je zelf prefereerd. De verhouding tussen huren en kopen in Nederland zijn ook gewoon bijzonder groot. Ik kan mij herinneren dat ik destijds 750 Euro kale huur betaalde voor een appartement terwijl mijn bruto hyptoheek (eengezins hoekwoning) lager lag sterker nog ik denk dat als ik nu mijn hypotheek +GWL neem ik op maar 100 euro meer uitkom dan destijds huren.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
@ChokingHazard:
Ik neem aan dat je 25 vakantie dagen krijgt?

En vers uit de schoolbanken op je 24e? Dan heb je 3-4 jaar van je leven iets anders gedaan dan naar school gaan of een andere opleiding. Op je 16e klaar met VMBO dan kun je op je 20e/21e aan het werk zijn. Is overigens niet erg en je loon is nog steeds redelijk karig maar dat plaatst het wel in perspectief. Zeker als je het naast vrienden zet of een partner die even oud is dan kan het weinig lijken.

Ik zou als je werkgever tevreden is bij een beoordelingsgesprek inzetten op een leuk stuk verhoging in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Nu online
Megajr schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:28:
@ChokingHazard:
Ik neem aan dat je 25 vakantie dagen krijgt?

En vers uit de schoolbanken op je 24e? Dan heb je 3-4 jaar van je leven iets anders gedaan dan naar school gaan of een andere opleiding. Op je 16e klaar met VMBO dan kun je op je 20e/21e aan het werk zijn. Is overigens niet erg en je loon is nog steeds redelijk karig maar dat plaatst het wel in perspectief. Zeker als je het naast vrienden zet of een partner die even oud is dan kan het weinig lijken.

Ik zou als je werkgever tevreden is bij een beoordelingsgesprek inzetten op een leuk stuk verhoging in ieder geval.
Nee, ik heb 15 of 16 vakantiedagen. Staat volgens mijn werkgever in verhouding met mijn 35-urige werkweek.
Wat dat vers uit de schoolbanken betreft, zal ik het even uitleggen. Na mijn vmbo-opleiding heb ik MBO3 Systeem/netwerkbeheer gestudeerd en heb daar in 2011 mijn diploma in voor behaald. Echter was dit niet helemaal wat ik wilde en ben ik begin 2012 MBO 4 Applicatieontwikkeling gaan studeren. Waarom ik niet naar het HBO ben gaan doen begrijp ik ook niet helemaal, maar ik ben bang dat dit een hele grote fout is geweest.

Members only:

[ Voor 4% gewijzigd door ChokingHazard op 08-09-2015 14:24 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:11
ChokingHazard schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:15:
[...]

Nee, ik heb 15 of 16 vakantiedagen. Staat volgens mijn werkgever in verhouding met mijn 35-urige werkweek.
Wettelijk minimum is in jouw geval 4*35 = 140 uur, gedeeld door 8 geeft dat 17,5. Dus er klopt iets niet of je wordt genaaid. Je loon is ook wel bijzonder laag, je verdient ~wettelijk minimumloon. Ik zou gaan solliciteren.

e; Ik zie dat je er eigenlijk pas een half jaar echt aan het werk zit. Dan is solliciteren misschien wat rigoreus, maar nu je je opleiding hebt afgerond mag het allemaal wel iets minder karig lijkt me.

[ Voor 17% gewijzigd door MrAngry op 08-09-2015 14:43 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Dat maakt al een stuk duidelijk ja. En die laatste 5 uur per week dan? Dat gooit je salaris al iets omhoog maar ik vind zeker dat als het is wat je schrijft het echt heel erg weinig. Daar mag zeker 150 euro bovenop bij je eerst volgende gesprek en anders zou ik toch ernstig gaan rondkijken want dit is uitknijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

ChokingHazard schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:04:
Mijn partner en ik hebben het gevoel dat ik te weinig verdien. Met een loonwijzer zonder beroep zit het wel goed, maar als ik specifiek zoek op het salaris behorende bij mijn beroep zit ik er ver vanaf, maar deze zijn dan vaak gericht op HBO en WO.

Members only:
Ik zou ook op zoek gaan naar een andere baan of even met mijn baas onderhandelen.. Ik heb alleen mijn VMBO en doe webcare voor een financiele instelling. Ik zit op €2050 bruto per maand voor 36 uur. Ik ben net 25 geworden.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
Leeftijd: 48
Opleiding(en): hoger onderwijs
Certificaten: Oracle Certified Professional(all versions starting Oracle8), Mysql 5.6 certified professional
Werkervaring: 23 jaar
Werkgever: consultance
Huidige functie: Senior Oracle DBA
leasewagen: BMW 520d + tankkaart
laptop: ja
GSM: ja (vrij te kiezen binnen budget, momenteel Samsung Galaxy S4)
Vakantiegeld: ja
Vakantiedagen: 22
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Werkweek: 38 uur
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: maandelijkse onkostenvergoeding
Land: Belgie
Regio: Vlaanderen
Reistijd: 1 uur (OV)

Maand salaris (bruto): €5900

[ Voor 12% gewijzigd door oldgrumpy op 08-09-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Huh, een 5 serie onder je kont en met OV naar je werk?! Care to explain?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
[...]

Wat dat vers uit de schoolbanken betreft, zal ik het even uitleggen. Na mijn vmbo-opleiding heb ik MBO3 Systeem/netwerkbeheer gestudeerd en heb daar in 2011 mijn diploma in voor behaald. Echter was dit niet helemaal wat ik wilde en ben ik begin 2012 MBO 4 Applicatieontwikkeling gaan studeren. Waarom ik niet naar het HBO ben gaan doen begrijp ik ook niet helemaal, maar ik ben bang dat dit een hele grote fout is geweest.

Members only:
Je hebt minimaal recht op 4 weken vakantie. Dat rekent net iets makkelijker dan vakantiedagen, omdat het nogal kan uitmaken of je 8 of 9 uur per dag werkt. In jouw geval betekent het namelijk bij 8 uur per dag dat je te weinig vakantiedagen hebt en bij 9 uur dat het net voldoende is.
Het minimumloon, voor 40 uur, is € 1.507,80. Voor 35 uur komt dat neer op €1319,33. Zit je dus €30 boven.
Wauw! /s

Ik lees hier trouwens wel eens vaker dat oud-stagiairs een baan wordt aangeboden net boven het minimum loon.

Als je het naar je zin hebt, zou ik je CV eens updaten en op Monsterboard zetten. Als je dan een aanbieding krijgt, kun je daarmee naar je werkgever stappen en zeggen dat je graag wilt blijven, maar ook een goede aanbieding hebt gekregen en dat als hij het wil matchen, dat je dan graag blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:04:
Huh, een 5 serie onder je kont en met OV naar je werk?! Care to explain?
De klant waar ik momenteel zit, is makkelijkst te bereiken met OV.
Heb een abbo gekregen voor OV avn werkgever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Leeftijd: 29
Opleiding(en): systeembeheer niv4
Certificaten: ccna, mcdst, werkende aan mcsa, veel trainingen rondom compliance.
Werkervaring: 7 jaar
Werkgever:Groot Amerikaans pharmaceutisch bedrijf
Huidige functie: Technician, IT Desktop Support

Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: bonus, 12% over jaarsalaris (als ik mijn targets haal :+ )
Laptop: ja, Lenovo Carbon X1 met databundel(simkaart)
GSM: ja, iPhone 6 inc privegebruik
Leaseauto: nee.
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: 100%
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: sportschool regeling. opties in het bedrijf. jaarlijks trainingen mogen doen naar keuze, (zoals het maar in de richting van je functie is natuurlijk, geen gitaarles)
Land: NL
Regio: Randstad
Reistijd: als ik doorfiets 10 minuten.(Heerlijk!)

Maand salaris: 3300 bruto..

Baan komt met aardig wat verantwoordelijkheid. maar mag niet klagen.

[ Voor 9% gewijzigd door ikbengoofy op 09-09-2015 09:47 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Nu online
Megajr schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:53:
Dat maakt al een stuk duidelijk ja. En die laatste 5 uur per week dan? Dat gooit je salaris al iets omhoog maar ik vind zeker dat als het is wat je schrijft het echt heel erg weinig. Daar mag zeker 150 euro bovenop bij je eerst volgende gesprek en anders zou ik toch ernstig gaan rondkijken want dit is uitknijpen.
Tijdens mijn stageperiode heb ik wel 40 uur per week gewerkt. Doordat ik echter een lange reistijd heb (eigen keuze, weet ik :)) was ik meestal pas tegen 7 uur 's avonds thuis. Omdat ik 2 jonge kinderen heb en ik hun amper zag, heb ik besloten om elke dag een uur eerder naar huis te gaan zodat ik meer thuis kon zijn. En ja, het salaris is wat ik schrijf, daar lieg ik niet over. Mijn gesprek zal ergens begin volgend jaar zijn, maar ik vind zelf ook dat er best wat meer tegenover mag staan, ondanks de reistijd werk ik hier met plezier.
celshof schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:06:
Je hebt minimaal recht op 4 weken vakantie. Dat rekent net iets makkelijker dan vakantiedagen, omdat het nogal kan uitmaken of je 8 of 9 uur per dag werkt. In jouw geval betekent het namelijk bij 8 uur per dag dat je te weinig vakantiedagen hebt en bij 9 uur dat het net voldoende is.
Het minimumloon, voor 40 uur, is € 1.507,80. Voor 35 uur komt dat neer op €1319,33. Zit je dus €30 boven.
Wauw! /s

Ik lees hier trouwens wel eens vaker dat oud-stagiairs een baan wordt aangeboden net boven het minimum loon.

Als je het naar je zin hebt, zou ik je CV eens updaten en op Monsterboard zetten. Als je dan een aanbieding krijgt, kun je daarmee naar je werkgever stappen en zeggen dat je graag wilt blijven, maar ook een goede aanbieding hebt gekregen en dat als hij het wil matchen, dat je dan graag blijft.
Ik werk van 8.45 tot 16.15 (zie mijn antwoord hierboven) waardoor ik dus uitkom op 7 uur per dag (35 uur per week). Dan is het dus al helemaal belachelijk weinig lijkt me..

Dat laatste is een goede tip, bedankt daarvoor!
iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:55:

Ik zou ook op zoek gaan naar een andere baan of even met mijn baas onderhandelen.. Ik heb alleen mijn VMBO en doe webcare voor een financiele instelling. Ik zit op €2050 bruto per maand voor 36 uur. Ik ben net 25 geworden.
Hoelang werk je al bij dat bedrijf? Ik werk nu een half jaar bij mijn huidige werkgever dus weet niet of het een goede vergelijking is.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Laatst online: 14-09 19:34
ChokingHazard schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:13:
[...]

Tijdens mijn stageperiode heb ik wel 40 uur per week gewerkt. Doordat ik echter een lange reistijd heb (eigen keuze, weet ik :)) was ik meestal pas tegen 7 uur 's avonds thuis. Omdat ik 2 jonge kinderen heb en ik hun amper zag, heb ik besloten om elke dag een uur eerder naar huis te gaan zodat ik meer thuis kon zijn. En ja, het salaris is wat ik schrijf, daar lieg ik niet over. Mijn gesprek zal ergens begin volgend jaar zijn, maar ik vind zelf ook dat er best wat meer tegenover mag staan, ondanks de reistijd werk ik hier met plezier.

[...]

Ik werk van 8.45 tot 16.15 (zie mijn antwoord hierboven) waardoor ik dus uitkom op 7 uur per dag (35 uur per week). Dan is het dus al helemaal belachelijk weinig lijkt me..

Dat laatste is een goede tip, bedankt daarvoor!
[...]

Hoelang werk je al bij dat bedrijf? Ik werk nu een half jaar bij mijn huidige werkgever dus weet niet of het een goede vergelijking is.
Je hebt wettelijk recht op 4 x 35 = 140 uur. Zie https://www.rijksoverheid...vakantiegeld-heb-ik-recht. Dus als jij 15 x 7 = 105 krijgt is dat niet alleen belachelijk weinig, maar ook onwettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Nu online
wheel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:20:
[...]

Je hebt wettelijk recht op 4 x 35 = 140 uur. Zie https://www.rijksoverheid...vakantiegeld-heb-ik-recht. Dus als jij 15 x 7 = 105 krijgt is dat niet alleen belachelijk weinig, maar ook onwettig.
Ik ga vanavond eens kijken of ik mijn contract ergens kan vinden. Misschien vergis ik me. Ik ben onlangs verhuisd dus hoop dat ik hem ergens kan vinden..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

ChokingHazard schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:13:

[...]

Ik werk er inmiddels anderhalf jaar. Het eerste jaar als uitzendkracht. Ben nu sinds maart rechtstreeks in dienst.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffJess1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-01-2021
Leeftijd: 23
Opleiding(en): MBO 3
Certificaten: ITILV3, Win7,Win8, 70-640
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: -
Huidige functie: Skilled Servicedesk

Laptop: Nee
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 26
13/14e maand of winstuitkering: Ja/Ja
GSM: nee
Leaseauto: Ja (incl prive)
Werkweek: 36(40 betaald)
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: korting zorgverzekering/onkostenvergoeding/ bij behalen van certificaten loonsverhoging en bonussen.
Land: NL
Reistijd: 60km

Maand salaris(bruto): € 2400

Verwijderd

Ik kwam ooit een tabel met salarissen in kolommen junior, medior en senior tegen. En je kon in rijen alle functie zien als:
- php developer
- backend developer
- Javascript developer
- Front end developer

Wie weet waar ik deze tabel kan terug vinden?

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
Members only:

Nu heb ik binnenkort een contractbespreking waarvan mijn vermoeden is dat er een contract voor onbepaalde tijd aan zit te komen (zit nu pas op eerste jaarcontract). Qua salaris zit ik momenteel (heb ik het gevoel) aan de lage kant, gezien mijn achtergrond en ook het plek in het bedrijf. Zou dit een goed moment zijn om over een verhoging te beginnen, en zo ja, wat is een realistisch doel naar jullie mening?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Members only:

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Flight777 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:46:
Nu heb ik binnenkort een contractbespreking waarvan mijn vermoeden is dat er een contract voor onbepaalde tijd aan zit te komen (zit nu pas op eerste jaarcontract). Qua salaris zit ik momenteel (heb ik het gevoel) aan de lage kant, gezien mijn achtergrond en ook het plek in het bedrijf. Zou dit een goed moment zijn om over een verhoging te beginnen, en zo ja, wat is een realistisch doel naar jullie mening?
In het verleden ook wel eens gedacht om deze richting op te gaan. Had eigenlijk een hoger salaris in deze richting verwacht.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Members only:

Eerlijk? Ik vind dit belachelijk weinig. Gelet op je opleidingsnivo zou je bij wijze van als stratenmaker al richting de 3k moeten gaan. Wat ik overigens niet snap is dat je een functie uitvoert in de IT met deze achtergrond. De opleiding doet vermoeden dat je juist technisch opgeleid bent, aanvullend met management, dus een leidinggevende functie in de techniek zoekt (en nee, no pun intended, geen troll, no offence, ik vind IT geen techniek, bij techniek denk ik aan machines, constructies etc, niet aan software).

Edit: Luchtvaart Engineer = wat 'vroeger' lucht en ruimtevaarttechniek was? Dus de opleiding waar je leert hoe je een vliegtuig bouwt etc?!

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-09-2015 14:59 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:51
Amsterdam of Delft?

Zelf recentelijk afgestudeerd van eenzelfde type opleiding
Members only:
en direct aan de slag in de techniek sector bij een maakbedrijf. Redelijk vergelijkbaar contract en zit er al 100 boven per maand.

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:31
[...]

Members only:
FYI:
Je kan nog steeds HBO doen en blijven werken uiteraard, toevallig ben ik ook 24 en zojuist begonnen aan mijn HBO deeltijd studie (naast mijn fulltime baan).

Dit betekend dat je 2 avonden in de week naar college gaat ( + veel na je werk en in het weekend studeren)

Misschien is dit voor jou ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mertino11
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-11-2021
Momenteel ben ik nog 19 jaar en moet ik nog m'n ICND2, Propedeuse (al begonnen) en m'n Master halen.

Kan iemand mij vertellen wat mijn 1e brutoloon ongeveer kan worden als ik het onderstaande heb?

Leeftijd: 22
Opleiding(en): Mbo Systeembeheerder & Netwerkbeheer, Hbo SNE Propedeuse, Master SNE (System and Network Engineering)
Certificaten: CCNA
Werkervaring: 1 Jaar Systeembeheerder (waarvan allemaal stage 2e lijns servicedesk)
Toekomstige functie: Network Engineer
Maandsalaris (bruto): ???

Alvast bedankt! ;)

[ Voor 0% gewijzigd door mertino11 op 11-09-2015 07:49 . Reden: 19 jaar i.p.v. 19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

* AllSeeyinEye kijkt even in zijn glazen bol, want daarin staat precies wat iedereen over 3 jaar verdient....

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
mertino11 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:48:
Momenteel ben ik nog 19 jaar en moet ik nog m'n ICND2, Propedeuse (al begonnen) en m'n Master halen.

Kan iemand mij vertellen wat mijn 1e brutoloon ongeveer kan worden als ik het onderstaande heb?

Opleiding(en): Mbo Systeembeheerder & Netwerkbeheer, Hbo SNE Propedeuse, Master SNE (System and Network Engineering)
Werkervaring: 1 Jaar Systeembeheerder (waarvan allemaal stage 2e lijns servicedesk)

Alvast bedankt! ;)
Met HBO op zak zou ik in de randstad uitgaan van leeftijd x 100, maar persoonlijkheid, regio, geluk, communicatieve vaardigheden en hoe je over komt op mensen hebben ook allemaal erg veel invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:57:
* AllSeeyinEye kijkt even in zijn glazen bol, want daarin staat precies wat iedereen over 3 jaar verdient....

8)7
Verkeerde been uit bed gestapt? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:38
maxoss schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:34:
[...]

Snap de reactie wel. Het start salaris is moeilijk in te schatten als je nog 3 jaar naar school gaat. Daarbij is het start salaris maar 1 onderdeel, de secundaire arbeids voorwaarden zijn net zo belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

maxoss schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:34:
[...]

Nee hoor. Zie ook de andere reacties hieromtrent.
Het is simpelweg niet te doen om nu een reeele opgave van een verwacht salaris te doen. Denk aan:

- Iedere werkgever betaalt anders
- Secundaire voorwaarden
- Je eigen onderhandelings-skills
- Marktontwikkeling (zowel op salaris/belasting nivo als het vraag/aanbod)
- De functie waarin je uiteindelijk belandt

Je ziet het toch ook aan de reacties hier in het topic, voor grotendeels identieke functies met tweakers met een gelijke opleiding en gelijk aantal werkjaar ervaring lopen salarissen uiteen tot gemakkelijk € 1.000 in de maand. Er zijn HBO-ers hier die voor minder dan 2k/maand hun bed uitkomen en er zijn er ook zat die niet voor onder de 4k/maand hun bed uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

mertino11 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:48:

Alvast bedankt! ;)
Hoe kun je CCNA hebben als je ICND2 nog moet halen?

Is je CCNA verlopen of heb je het dan over de exploration cursus (wat niet de echte CCNA is)?

Als je na je CCNA doorgaat met je CCNP R&S kun je inclusief je HBO makkelijk 2500€ bruto/maand verdienen over 3 jaar. Werkervaring opdoen binnen networking en stijgen maar :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:25:
[...]

Hoe kun je CCNA hebben als je ICND2 nog moet halen?

Is je CCNA verlopen of heb je het dan over de exploration cursus (wat niet de echte CCNA is)?

Als je na je CCNA doorgaat met je CCNP R&S kun je inclusief je HBO makkelijk 2500€ bruto/maand verdienen over 3 jaar. Werkervaring opdoen binnen networking en stijgen maar :)
Denk dat 'ie bedoeld dat hij over 3 jaar zijn CCNA wel binnen heeft. Overigens is het ontzettend belangrijk bij wat van werkgever je aan de slag gaat en hoe je overkomt op mensen. Als OP bij een dozenschuiver zoals Brunel aan de slag gaat mag hij in z'n handen klappen als 'ie 2k bruto verdiend met CCNA.

Overigens is mijn ervaring dat als je een puur technische rol vervuld (engineering), het opleidingsniveau in mindere mate meetelt. Ik ken genoeg engineers die met een Mbo-diploma 4k+ verdienen. Dit omdat vak gerelateerde certificeringen en werkervaring vaak belangrijker zijn voor de werkgever en eindklant. Bij de consultancy is het een ander verhaal natuurlijk, maar daar kom je niet in terecht zonder werkervaring (als het goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Hoteldebotel schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:44:
[...]

Denk dat 'ie bedoeld dat hij over 3 jaar zijn CCNA wel binnen heeft.
Ik zie het inderdaad.

Al vind ik wel dat als je netwerkengineer wilt worden (en schijbaar deze ambitie hebt) je in een tijdsbestek van 3 jaar makkelijk CCNA R&S + CCNP R&S + CCxx kunt halen, ook met HBO ernaast.

Op het HBO kun je bovendien vrijstelling krijgen van bepaalde blokken als je in het bezit bent van je CCNP. Of dit combineren: je blok halen en het 'echte' CCNP certificaat, 2 vliegen in 1 klap.

CV-schuivers als Brunel/Peak-IT etc. zijn (van horen zeggen) ideaal als opstap voor beginners, als je daarna maar weer snel opstapt ;)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:50:
[...]

Ik zie het inderdaad.

Al vind ik wel dat als je netwerkengineer wilt worden (en schijbaar deze ambitie hebt) je in een tijdsbestek van 3 jaar makkelijk CCNA R&S + CCNP R&S + CCxx kunt halen, ook met HBO ernaast.

Op het HBO kun je bovendien vrijstelling krijgen van bepaalde blokken als je in het bezit bent van je CCNP. Of dit combineren: je blok halen en het 'echte' CCNP certificaat, 2 vliegen in 1 klap.

CV-schuivers als Brunel/Peak-IT etc. zijn (van horen zeggen) ideaal als opstap voor beginners, als je daarna maar weer snel opstapt ;)
Absoluut! Als hij zich maar niet gek laat maken door zijn Hbo-opleiding. Vaak kan je daar de Academy certificeringen halen voor CCXX. Komt er eigenlijk op neer dat je er niks aan hebt in de arbeidsmarkt en de scholen vertellen dit niet altijd even duidelijk. Dus gewoon 300-101, 300-115 en 300-135 halen voor CCNP. Geen gekke online klassikale examens op de hogeschool.

Mijn advies (en waarschijnlijk ook die van MisteRMeesteR): haal je CCNA en CCNP tijdens je studie of vóór je studie. Als je dit hebt dan kan je inderdaad ook verschillende vrijstellingen aanvragen. Plus.. Als je CCNP hebt en HBO (niet alleen je P, maar het volledige diploma) dan heb je een luxepositie in deze markt want er is aardig vraag naar. Het enige wat je dan nog tegen je hebt is dat je geen werkervaring hebt, maar dat komt vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Hoteldebotel schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:09:
[...]

Absoluut! Als hij zich maar niet gek laat maken door zijn Hbo-opleiding. Vaak kan je daar de Academy certificeringen halen voor CCXX. Komt er eigenlijk op neer dat je er niks aan hebt in de arbeidsmarkt en de scholen vertellen dit niet altijd even duidelijk. Dus gewoon 300-101, 300-115 en 300-135 halen voor CCNP. Geen gekke online klassikale examens op de hogeschool.

Mijn advies (en waarschijnlijk ook die van MisteRMeesteR): haal je CCNA en CCNP tijdens je studie of vóór je studie. Als je dit hebt dan kan je inderdaad ook verschillende vrijstellingen aanvragen. Plus.. Als je CCNP hebt en HBO (niet alleen je P, maar het volledige diploma) dan heb je een luxepositie in deze markt want er is aardig vraag naar. Het enige wat je dan nog tegen je hebt is dat je geen werkervaring hebt, maar dat komt vanzelf ;)
Ook met enkel je P kun je ver komen hoor ;) Als je jezelf maar weet te verkopen en werkervaring hebt. Ik ben een wannabe manhoer, dus mezelf verkopen lukt wel ;)

Maar idd, in jouw geval zou ik lekker HBO afronden en je Cisco papiertjes gaan halen, misschien ook eens kijken bij Juniper.. De netwerkwereld bestaat uit meer dan Cisco.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:14:
[...]

Ook met enkel je P kun je ver komen hoor ;)
Klopt! Ik vraag me ook af af of het het waard is om een master te gaan halen i.p.v. werkervaring op te doen als je in de netwerkwereld wil werken. Wellicht dat het voor consultancy mooi meegenomen is over een aantal jaar?
Wist ik wel O+
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:14:
Misschien ook eens kijken bij Juniper.. De netwerkwereld bestaat uit meer dan Cisco
Zeker waar, Juniper heeft ook een mooi certificeringstraject. JNCIA is niet zo moeilijk om te halen maar staat wel leuk op je CV :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hoteldebotel op 11-09-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdl
  • Laatst online: 27-07-2022
Members only:

[ Voor 0% gewijzigd door bartvdl op 11-09-2015 15:19 . Reden: 13e maand wordt ook maandelijks uitbetaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

bartvdl schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:22:
Members only:
Members only:

En dan maar gelijk mijn eigen stats posten, we zijn een jaar verder en ik heb een whopping 40 cent (!!) bruto per uur salaris verhoging gekregen... :F

Members only:

[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 11-09-2015 10:41 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
bartvdl schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:22:
[mo]

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: persoonlijk budget
Wat moet ik me voorstellen bij persoonlijk budget?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrAngry
*knip onzinreply*

[ Voor 85% gewijzigd door Rukapul op 11-09-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07
*knip onzin*

[ Voor 92% gewijzigd door Rukapul op 12-09-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

ehoutgast schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:32:
[...]

Bij ons betekent dat een apart fiscaal voordelig budget wat je kan inzetten voor het kopen van verlofuren/dagen, fietsplan, pensioen bijstorten. Maar ik kan me voorstellen dat er ook cursussen in zouden kunnen zitten.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greencap
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-02 13:35
Notna schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:28:
[...]
En dan maar gelijk mijn eigen stats posten, we zijn een jaar verder en ik heb een whopping 40 cent (!!) bruto per uur salaris verhoging gekregen... :F
Is toch gewoon een redelijke verhoging t.o.v. je bruto salaris? Hoe krijg je het overigens voor elkaar om zoveel extra te krijgen voor 15 overuren? Tegen dat tarief is overwerken nog wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Nu online
Valentia schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:48:
[...]

FYI:
Je kan nog steeds HBO doen en blijven werken uiteraard, toevallig ben ik ook 24 en zojuist begonnen aan mijn HBO deeltijd studie (naast mijn fulltime baan).

Dit betekend dat je 2 avonden in de week naar college gaat ( + veel na je werk en in het weekend studeren)

Zou inderdaad een optie kunnen zijn, was ik ook al over na aan het denken. Maar ik weet niet of ik dat trek in combinatie met mijn gezin (mocht je het niet gelezen hebben, ik heb twee kinderen rondrennen thuis). Maar alles voor een betere toekomst lijkt me :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Laatst online: 15:29

BoAC

Memento mori

ChokingHazard schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:36:
[...]

Zou inderdaad een optie kunnen zijn, was ik ook al over na aan het denken. Maar ik weet niet of ik dat trek in combinatie met mijn gezin (mocht je het niet gelezen hebben, ik heb twee kinderen rondrennen thuis). Maar alles voor een betere toekomst lijkt me :)
Ik heb hetzelfde gedaan en ruim 1 jaar geleden mijn HBO afgerond waar ik 4,5 jaar over gedaan heb. Ik heb deeltijd HBO Informaticat Software Enginering gedaan. Dit naast een gezin van 4 kinderen waar in de tussentijd een 5e bij kwam. Je partner moet wel echt naast je staan, anders ga je het echt niet redden. Kun je er dan ook studietijd bij krijgen van je werk? Ik had er een vrije vrijdag (34 uur werkweek) naast die ik gebruikte voor voornamelijk ontspanning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Greencap schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:27:
[...]

Is toch gewoon een redelijke verhoging t.o.v. je bruto salaris? Hoe krijg je het overigens voor elkaar om zoveel extra te krijgen voor 15 overuren? Tegen dat tarief is overwerken nog wel leuk :)
Members only:
ChokingHazard schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:36:
[...]

Hier heb ik het ook gedaan terwijl ik 2 kinderen rond had rennen. Het houd allemaal niet over, zeker niet voor je vrije tijd. Maar het is een investering voor de toekomst :)

[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 11-09-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49
[...]

Gewoon brutoloon, maar wat ook inzetbaar is voor kopen van vakantiedagen, aandelen, etc. Het omvat vakantiegeld, waarde van diverse voormalige regelingen zoals ADV, levensloopbijdrage, etc.

Voor een software engineer (on steroids) bij die werkgever een nette salarisschaal onderhandeld. Dat halen velen niet met interne doorgroei en al helemaal niet op die leeftijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Rukapul op 11-09-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:51
Valentia schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:48:
[...]

FYI:

Hoeveel tijd het kost ligt er natuurlijk aan welke deeltijd opleiding je doet. Mijn deeltijd hbo opleiding is één dag van 7 uur per week (eerst werken van 08.00 tot 13.30 en dan school van 14.00 tot 21.30). Daarnaast na m'n werk nog een hoop opdrachten maken en studeren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Nu online
Notna schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:49:

Hier ehb ik het ook gedaan terwijl ik 2 kinderen rond had rennen. Het houd allemaal niet over, zeker niet voor je vrije tijd. Maar het is een investering voor de toekomst :)
BoAC schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:42:
Ik heb hetzelfde gedaan en ruim 1 jaar geleden mijn HBO afgerond waar ik 4,5 jaar over gedaan heb. Ik heb deeltijd HBO Informaticat Software Enginering gedaan. Dit naast een gezin van 4 kinderen waar in de tussentijd een 5e bij kwam. Je partner moet wel echt naast je staan, anders ga je het echt niet redden. Kun je er dan ook studietijd bij krijgen van je werk? Ik had er een vrije vrijdag (34 uur werkweek) naast die ik gebruikte voor voornamelijk ontspanning :)
Als ik het al ga doen ga ik inderdaad 4 dagen per week werken (4x8 of 4x9) en spendeer ik 1 dag in de week aan mijn opleiding. Mijn partner zal ongetwijfeld achter me staan, maar ook zij is nog bezig met haar opleiding dus ik weet niet of het financieel gezien dan een verstandige keuze is. Moeilijk moeilijk..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Laatst online: 15:29

BoAC

Memento mori

ChokingHazard schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:49:
[...]

Als ik het al ga doen ga ik inderdaad 4 dagen per week werken (4x8 of 4x9) en spendeer ik 1 dag in de week aan mijn opleiding. Mijn partner zal ongetwijfeld achter me staan, maar ook zij is nog bezig met haar opleiding dus ik weet niet of het financieel gezien dan een verstandige keuze is. Moeilijk moeilijk..
Als je nog geen HBO hebt wordt het grootste gedeelte gefinancieerd door het rijk. Ik was nog geen 1400 Eur per jaar kwijt voor alleen de opleiding. Boeken kon ik meestal via mijn werk regelen en ook werd er veel digitaal aan boeken aangeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Nu online
BoAC schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:51:
[...]

Als je nog geen HBO hebt wordt het grootste gedeelte gefinancieerd door het rijk. Ik was nog geen 1400 Eur per jaar kwijt voor alleen de opleiding. Boeken kon ik meestal via mijn werk regelen en ook werd er veel digitaal aan boeken aangeleverd.
Ik neem niet aan dat dit via standaard studiefinanciering gaat? Aangezien dat een complete lening is..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ChokingHazard schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:54:
[...]

Ik neem niet aan dat dit via standaard studiefinanciering gaat? Aangezien dat een complete lening is..
Volgens mij gaat het hier om het wettelijke collegegeld. Pas bij een tweede studie moet je het volledige bedrag betalen van volgens mij ruim boven de €10k. Dat verschil kan je dus zien als subsidiëring van de overheid.

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 11-09-2015 15:14 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mertino11
[...]

Ik zie het inderdaad.

K werd al gebeld door 2 detacheringsbureaus als systeembebeerder, maar k zal er geen drol met verdienen als 19 jarige.

Mijn doel is om CCIE R&S te halen. Ik zit zelf te denken om mijn P (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mertino11 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:29:
[...]

K werd al gebeld door 2 detacheringsbureaus als systeembebeerder, maar k zal er geen drol met verdienen als 19 jarige.

Mijn doel is om CCIE R&S te halen. Ik zit zelf te denken om mijn P (
Werkt dat in de IT branche dan zo anders dan in andere (zakelijke) dienstverlening branches? Als ik gevraagd wordt om ergens te komen werken, dan ben ik degene die de eisen kan en zal stellen. En doorgaans is het zo dat de vragende partij daar al snel mee in zal stemmen, ze hebben immers interesse in je, anders zouden ze je niet vragen, toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mertino11
[...]

Ik zie het inderdaad.

K werd al gebeld door 2 detacheringsbureaus om als systeembeheerder te werken, maar k zal er geen drol mee verdienen als 19 jarige.

Mijn doel is om CCIE R&S te halen. Ik zit zelf te denken om mijn P (1 jaar) @ HvA en master SNE @ UvA (1 jaar) te halen. Ik heb dan een hogere diploma en het scheelt me 2 jaar.

Heb sinds 3 weken m'n CCENT al, maar heb de hele week geen eens tijd om door te studeren voor CCNA. Heb bijna elke dag school van 9 tot 4 (plus ov 1 uur) en vervolgens wanneer ik thuis ben, @ huiswerk of toetsen te maken/leren. Dit geldt ook in het weekend dat ik de hele dag bezig ben met school.

Ik had genoeg tijd in de zomervakantie mijn CCENT te halen door niet op vakantie te gaan.

Heb eerlijk geen idee wnnr ik tijd heb om CCNA te certificeren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mertino11
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:33:
[...]

Werkt dat in de IT branche dan zo anders dan in andere (zakelijke) dienstverlening branches? Als ik gevraagd wordt om ergens te komen werken, dan ben ik degene die de eisen kan en zal stellen. En doorgaans is het zo dat de vragende partij daar al snel mee in zal stemmen, ze hebben immers interesse in je, anders zouden ze je niet vragen, toch?!
Bij beide telefoongesprekken zeiden ze niks over de eisen die ik kan en zal stellen. Daar heb je ook gelijk in AllSeeyinEye, wat betreft ze me anders niet hadden gebeld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:33:
[...]

In mijn IT wereld werkt het ook zo hoor. ;)
mertino11 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:35:
[...]

Heb sinds 3 weken m'n CCENT al, maar heb de hele week geen eens tijd om door te studeren voor CCNA. Heb bijna elke dag school van 9 tot 4 (plus ov 1 uur) en vervolgens wanneer ik thuis ben, @ huiswerk of toetsen te maken/leren. Dit geldt ook in het weekend dat ik de hele dag bezig ben met school.

Ik had genoeg tijd in de zomervakantie mijn CCENT te halen door niet op vakantie te gaan.

CCIE is een nobel streven. Succes met de weg ernaartoe. Op dit moment hou ik het nog even bij CCNP R&S en ben ik bezig met CCDA en daarna CCDP. Maar dat komt door 2 kleine kinderen die ook aandacht vragen en verdienen. Alles op zijn tijd ;)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DarkKnight schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:22:
[...]

Bij ons betekent dat een apart fiscaal voordelig budget wat je kan inzetten voor het kopen van verlofuren/dagen, fietsplan, pensioen bijstorten. Maar ik kan me voorstellen dat er ook cursussen in zouden kunnen zitten.
Klopt het dus dat het voordeel flexibiliteit is, maar met nadeel geen pensioenopbouw over dit deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mertino11
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:39:
[...]

In mijn IT wereld werkt het ook zo hoor. ;)

[...]

CCIE is een nobel streven. Succes met de weg ernaartoe. Op dit moment hou ik het nog even bij CCNP R&S en ben ik bezig met CCDA en daarna CCDP. Maar dat komt door 2 kleine kinderen die ook aandacht vragen en verdienen. Alles op zijn tijd ;)
Bedankt. Succes met uw voortgang voor CCDA & CCDP Ik ben nog 19 en heb nog een heel toekomst voor me ;) Heb zelf ook een zusje dat 2.5 jaar is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mertino11 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:39:
[...]

Bij beide telefoongesprekken zeiden ze niks over de eisen die ik kan en zal stellen. Daar heb je ook gelijk in AllSeeyinEye, wat betreft ze me anders niet hadden gebeld haha.
Het ligt natuurlijk niet in hun interesse om jou het acchterste van hun tong te laten zien, je zult altijd voor je eigen belang op moeten komen ;)

offtopic:
Ik hoop dat je in je communicatie met potentiele werkgevers er geen vergelijkbaar MSN/Whatsapp taalgebruik op nahoudt :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

ehoutgast schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:42:
[...]

Klopt het dus dat het voordeel flexibiliteit is, maar met nadeel geen pensioenopbouw over dit deel?
Klopt helemaal.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49
ehoutgast schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:42:
[...]

Pensioenopbouw kan wel degelijk. Ik heb een regeling waarbij pensioen over al het salaris inclusief variabel wordt opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdl
  • Laatst online: 27-07-2022
[...]

Wat ik mij wel afvraag; als je field engineer bent moet je ook naar de klant toe neem ik aan, maar je hebt geen leaseauto tot je beschikking? Hoe gaat dat in zijn werk, of is dat eigen keuze?
Ja ik moet zo nu en dan naar de klant, maar die zitten in het buitenland, dus dat wordt door het werk betaald. Dat doe ik graag.
[...]

inderdaad wat iedereen aangaf, financiele compensatie voor 13 ADV dagen, fiets van de zaak, levensloop, etc...
Rukapul schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:51:
[...]
Voor een software engineer (on steroids) bij die werkgever een nette salarisschaal onderhandeld. Dat halen velen niet met interne doorgroei en al helemaal niet op die leeftijd.
Heeft ook allemaal te maken met de overstap die ik maak van freelancer naar vast dienstverband. Als het geen goed aanbod zou zijn was ik er niet op in gegaan. De groei is er voorlopig ook wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MisteRMeesteR schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:39:
CCIE is inderderdaad een mooi doel maar als er nu al nauwelijks tijd is voor zijn CCNA dan hoop ik dat hij er rekening mee houd dat CCIE gewoon een studielast is van minimaal 15 tot 20 uur per week als je CCIE binnen een half jaar wilt hebben, oftewel CCIE is een voltijd studie van 3 maanden.

Ikzelf heb toevallig ook CCDA en CCDP op de Agenda staan maar voor volgende jaar ;) De laatste paar maanden ligt vooral mijn focus op SDN en SDDC ( Certificeringen al behaald overigens daarvoor).

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Certificeringen voor SDN/SDDC? Waar moet ik dan aan denken? :)

Overigens kun je natuurlijk net zo lang doen over je CCIE als je maar wil. Ook met 5 uur per week kun je dat doel behalen, alleen wordt het daarmee wel lastiger. Ik zet eerder m'n vraagtekens bij het niet in de praktijk werken met netwerken (en in het bijzonder met Cisco IOS / NX-OS CLI's). Dat is namelijk dé ideale aanvulling op de theorie. Zonder die praktijkervaring wordt het al een heel stuk lastiger (maar absoluut niet onmogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aconitum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Certificeringen en theorie stampen is leuk, maar je hebt ook gewoon de benodigde werkervaring nodig om het geloofwaardig te laten blijken. Een netwerk Engineer die alleen maar de theorie kent en vervolgens niet met een CLI overweg kan heb je geen bal aan.

• Hoteldebotel
ShadowBumble schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:00:
[...]

CCIE is inderderdaad een mooi doel maar als er nu al nauwelijks tijd is voor zijn CCNA dan hoop ik dat hij er rekening mee houd dat CCIE gewoon een studielast is van minimaal 15 tot 20 uur per week als je CCIE binnen een half jaar wilt hebben, oftewel CCIE is een voltijd studie van 3 maanden.

Ikzelf heb toevallig ook CCDA en CCDP op de Agenda staan maar voor volgende jaar ;) De laatste paar maanden ligt vooral mijn focus op SDN en SDDC ( Certificeringen al behaald overigens daarvoor).
Knappe vent als je in 3 maanden je CCIE kan halen zonder het lab voorgeschoteld te krijgen in een bootcamp in India. Bij mijn werkgever zitten ongeveer 10 CCIE's (sommige dubbel of driedubbel) en ervaring leert dat je er gewoon 1,5 jaar voor aan het studeren bent. In 3 maanden? No way.
[...]

K werd al gebeld door 2 detacheringsbureaus om als systeembeheerder te werken, maar k zal er geen drol mee verdienen als 19 jarige.

Mijn doel is om CCIE R&S te halen. Ik zit zelf te denken om mijn P (1 jaar) @ HvA en master SNE @ UvA (1 jaar) te halen. Ik heb dan een hogere diploma en het scheelt me 2 jaar.

Hoe wil je dat dan gaan doen als je 'echt' aan de bak gaat van 9 tot 5? Denk niet te licht over een certificeringstraject á CCNP, breek me de bek niet open over CCIE. :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:35
Leeftijd:39
Opleiding(en):MBO4
Certificaten:van alles, zowel pre als aftersales
Werkervaring:sinds 1999
Werkgever:IBM/HP partner
Huidige functie:senior technical consultant - ik geef adviezen, troubleshoot, migreer en implementeer

Vakantiegeld:8%
Vakantiedagen:25
13/14e maand of winstuitkering:tot 2x maandsalaris
Laptop:ja
GSM:ja
Leaseauto:ja
Werkweek:40 uur
Pensioenregeling:werkgever betaald 2/3
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:werk ongeveer 1 dag per week vanuit huis
Land:NL
Regio:randstad
Reistijd:0,5 tot 2 uur enkele reis

Maand salaris (bruto):5200

• mertino11
Hoteldebotel schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:17:
[...]

Knappe vent als je in 3 maanden je CCIE kan halen zonder het lab voorgeschoteld te krijgen in een bootcamp in India. Bij mijn werkgever zitten ongeveer 10 CCIE's (sommige dubbel of driedubbel) en ervaring leert dat je er gewoon 1,5 jaar voor aan het studeren bent. In 3 maanden? No way.

[...]

Hoe wil je dat dan gaan doen als je 'echt' aan de bak gaat van 9 tot 5? Denk niet te licht over een certificeringstraject á CCNP, breek me de bek niet open over CCIE. :7
Geen idee hehe. Ik was alleen benieuwd hoeveel ik minimaal kan verdienen als ik master heb gehaald en CCNA gecertificeerd ben :P

Na m'n master zie ik wel wat ik ga doen. Heb nog 2 jaar de tijd om het volgende te kiezen: Geld lenen en studeren of eerst werken en dan met mn eigen geld studeren. :9

• Megajr
Hoteldebotel schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:17:
[...]

[...]

Hij zegt toch ook 3 maanden voltijd bezig zijn en dus 8 uur per dag/40 uur per week er mee bezig. Ik heb 'maar' CCNA maar als je zo diep in de stof zit dus CCNA en CCNP hebt dan moet zoiets toch realistisch kunnen zijn? Niet om af te willen doen van de waarde en moeilijkheidsgraad van CCIE overigens. Ik zelf mag geloof ik al in mijn handen knijpen als ik mijn CCNP zonder kleerscheuren doorkom, of ik ooit aan CCIE zou willen beginnen is nog maar de vraag :P

• wheel
  • Laatst online: 14-09 19:34
mertino11 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:14:
Na m'n master zie ik wel wat ik ga doen. Heb nog 2 jaar de tijd om het volgende te kiezen: Geld lenen en studeren of eerst werken en dan met mn eigen geld studeren. :9
Je weet dat je met je hbo-p toegang hebt tot de wo-bachelor, niet direct tot de wo-master? Uitgaande van een eenjarige master en volledig nominale studieduur kost 't je 5 jaar voor je je master hebt.

• mertino11
wheel schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:10:
[...]

[...]

Je weet dat je met je hbo-p toegang hebt tot de wo-bachelor, niet direct tot de wo-master? Uitgaande van een eenjarige master en volledig nominale studieduur kost 't je 5 jaar voor je je master hebt.
Klopt, alleen wordt het op de UvA beschouwd als een "Masteropleiding", vandaar dat ik de term master gebruik.

http://www.uva.nl/onderwi...-network-engineering.html

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:03
mertino11 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:21:
[...]

Klopt, alleen wordt het op de UvA beschouwd als een "Masteropleiding", vandaar dat ik de term master gebruik.

http://www.uva.nl/onderwi...-network-engineering.html
Waar je dus geen toegang tot hebt met alleen een hbo propedeuse ...

• mertino11
Heb het dus goed niet gelezen :(

Naja het was een uiteraard een optionele optie.

[ Voor 3% gewijzigd door mertino11 op 12-09-2015 19:40 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

mertino11 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:40:
Heb het dus goed niet gelezen :(

Naja het was een uiteraard een optionele optie.
Het zou ook wel bizar zijn als je in 2 jaar een MSc krijgt vanaf nop.
Bij SNE gebeuren rare dingen op dat gebied (imo te lichte studie) maar dit gaat wel heel ver.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:30
Members only:

Ik heb zelf een beetje een gemixt gevoel erbij, ik denk zelf dat ik namelijk aan de lage kant zit qua salaris, de leaseauto maakt dat deels goed. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Eypo schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:17:
Members only:

Ik heb zelf een beetje een gemixt gevoel erbij, ik denk zelf dat ik namelijk aan de lage kant zit qua salaris, de leaseauto maakt dat deels goed. Wat vinden jullie?
Wat zijn die programmeurcertificaten precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aconitum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Eypo schreef op zondag 13 september 2015 @ 14:17:
Members only:

Ik vind het lastig te bepalen, je hebt maar 2 jaar werkervaring en volgens mij heb je een opleiding die niet echt relevant is voor je functie of zie ik dat verkeerd ?

Wat is je leasebudget ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
[...]

Members only:

Members only:
Jouw salaris ligt toch wel meer dan 400 boven het mijne en we zijn even oud met min of meer dezelfde papieren. Alleen ik zit in een ongustige sector dat weer wel :p

Volgens mij heb jij ook niet om te klagen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Proqzor schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:33:
[...]

Jouw salaris ligt toch wel meer dan 400 boven het mijne en we zijn even oud met min of meer dezelfde papieren. Alleen ik zit in een ongustige sector dat weer wel :p

Volgens mij heb jij ook niet om te klagen ;p
Dat heb ik ook nergens aangegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Één ding dat ik niet helemaal begrijp:
Floris-K schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:38:
Members only:
2,5 uur reistijd en geen hotel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zou dat never nooit volhouden. Er bestaat geen degelijke vergoeding voor zulke dagen; je wordt nu geleefd!
Lekker verder gaan kijken dus. De kans is groot dat in ieder geval jouw reistijd acceptabeler wordt en wie weet ook een hoger salaris :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Config schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:50:

Precies, dan kan het management wel aangeven dat dit nou eenmaal consultancy is, maar ik ken echt nul consultants die bij dit soort afstanden niet in aanmerking komen voor een hotelovernachting. Dus dat management lult gewoon uit zijn nek.

e; of reistijd is werktijd dat zie ik ook nog wel eens.

[ Voor 7% gewijzigd door MrAngry op 14-09-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 10:48
Simpel business-caseje toch, hoeveel kilometers rij je in die 5 uur per dag en wat kost dat? Hebben we het nog niet over verknoeide uren. Hotel is een stuk goedkoper en dan ben je ook wat minder gesloopt 's avonds. Wel weer van huis, dat moet je ook willen natuurlijk.

Voor zo'n werkweek zou ik toch aanzienlijk meer salaris willen zien.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Config schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:50:

Ja dat kan wel, maar dan moet ik bijvoorbeeld maandag in Enschede zijn, dinsdag in Charleroi, woensdag Den Helder, donderdag Charleroi en vrijdag in Amsterdam. Woon zelf in Tilburg, dus redelijk centraal, maar alsnog overal ver vandaan.

Ik win er niet zo heel veel mee om in een hotel te gaan zitten. :?

p.s. nu ik dit zo eens hier typ merk ik aan mezelf dat het tijd is om verder te kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door AndereKoekoek op 14-09-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Floris-K schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:24:
Ja dat kan wel, maar dan moet ik bijvoorbeeld maandag in Enschede zijn, dinsdag in Charleroi, woensdag Den Helder, donderdag Charleroi en vrijdag in Amsterdam. Woon zelf in Tilburg, dus redelijk centraal, maar alsnog overal ver vandaan.
Als dat echt een standaard werkweek is zou ik minimaal een base van 80k eisen, ex bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09
Floris-K schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:38:
Members only:
Het 'teveel van het goede' gevoel wordt versterkt door je gevoel dat je in financiële compensatie wat mist, maar ik zou het los hiervan ook bekijken. Stel dat je er 500 eu bij krijgt, dan is dat gevoel niet opeens weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

EvaluationCopy schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:18:
Simpel business-caseje toch, hoeveel kilometers rij je in die 5 uur per dag en wat kost dat? Hebben we het nog niet over verknoeide uren. Hotel is een stuk goedkoper en dan ben je ook wat minder gesloopt 's avonds. Wel weer van huis, dat moet je ook willen natuurlijk.

Voor zo'n werkweek zou ik toch aanzienlijk meer salaris willen zien.
Naast dit, zit je na 2,5 uur in de auto 's morgens echt niet uitgerust op je werk waar je je volledig kan concentreren.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 14:34

DSK

boeiend...

Floris-K schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:24:
[...]

Ik win er niet zo heel veel mee om in een hotel te gaan zitten. :?

p.s. nu ik dit zo eens hier typ merk ik aan mezelf dat het tijd is om verder te kijken.
Heb in een vergelijkbare situatie gezeten, standaard 1u30 (enkel) reistijd met wekelijks uitschieters naar 3u30 (enkel) tot op een punt waarop ik eigenlijk alleen nog bezig was met werken en zoveel mogelijk tijd vinden om te slapen (of die proberen in te halen). De momenten dat ik dan niet moest werken, ben je toch niet altijd 100% omdat je moe bent of terug moet denken aan de volgende werkdag.

Uiteindelijk op zoek gegaan naar iets anders en iets gevonden op +-20km van mijn deur, interne functie ipv. consultancy. Uiteraard met een prijs, +-€500 gezakt in brutoloon en een wagenklasse naar beneden.

Ik kan je zeggen dat ik geen seconde spijt heb gehad van deze beslissing. Plots had ik terug tijd voor dingen en kwam ik wel altijd opdagen op afspraken (ipv. weeral moeten afbellen omdat ik vastzat in het verkeer bijvoorbeeld). Mijn dochter kreeg alle aandacht die ze verdiende en ook thuis ging alles plots beter.

Ondertussen ben ik wel van werkgever veranderd aangezien werken voor één bedrijf/klant me toch niet beviel. Nu werk ik nog dichter bij huis en heb ik de stap achteruit alweer gecompenseerd maar er zou heel veel moeten gebeuren om terug ver van huis te gaan werken.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:50
Config schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:45:
[...]

Als dat echt een standaard werkweek is zou ik minimaal een base van 80k eisen, ex bonus.
Eens, dit soort weken maken bij het bedrijf waar ik werk senior managers+. En daar hoort een dikke compensatie tegenover te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@Floris-K: de ERP wereld is een specialistische en soms moet je daar idd veel voor reizen. Maar genoeg MS Dynamics partners in NL en ook genoeg klanten, dus ik zou zeker eens rondkijken. Volgens mij zit Wok ook in die wereld, wellicht hem eens een DM sturen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1 ... 118 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook voor dit topic geldt de regel dat clone-accounts niet zijn toegestaan. Wil je toch privacy, zet dan e.e.a. in de ~~~~~~~[mo]-tag.