Hey guys ik zit met het volgende:
Touchscreen is waar ik op het moment problemen mee heb. Heb de telefoon een keer laten vallen (zonder hoesje DOM

!%$@^$) waardoor er nu een scheur van 1,5 cm zit in de hoek rechts onderin het scherm. Het gevolg hiervan is dat over de gehele lengte van boven naar beneden een strook van 0,5 cm is, die niet meer reageert op het touchscreen. Het beeld zelf werkt nog wel overigens.
Nu komt het irritante:ik kan geen whatsappjes meer versturen omdat de verzendknop in het kapotte gedeelte ligt. Alleen door het scherm te draaien kan ik de verzendknop gebruiken. Maar het touchscreen typt echt belachelijk klote met het scherm gedraait, meer mensen ervaring hiermee. En eventueel een oplossing?
Vindt trouwens sowieso dat het touchscreen lang niet altijd goed reageert, zijn er mensen die dit opgelost hebben met een andere rom?
Gaat om een 3000mAh versie 1gb 1.5 Ghz
Mbt de batteryjumps: heb mijn Jiayu G4 inmiddels ruim 2 maanden. Mijn bevindingen tot nu toe:
Battery jumps nemen af naarmate je hem vaker gebruikt. Vooral wanneer je de accu een aantal keer goed van volledig vol naar volledig leeg gebruikt. Android heeft deze data gewoon nodig om een goede indicatie te kunnen geven. Verder is de accu zoals bekend fantastisch, onmogelijk om op een normale dag de accu binnen 24 uur leeg te krijgen. Gaat over het algemeen 36 tot 48 uur mee, bij 3,5 tot 5 uur schermtijd.
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 12-11-2013 18:08
]