Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Jiayu G4 levertijden en prijzen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HmgZadGiXTJINyZ7bC29Xx25/full.jpg

(Aantal) Verkoop punten
Fastcardtech.com - $240.00
Merimobiles.com - $245.99
Pandawill.com - $248.99
Etotalk.com - $299.99
Aliexpress.com - $ -
Your Friend

Let goed op evt verzendkosten en houd rekening met evt belastingen, invoerkosten, pre-orders, batches, kleur, type enz...Het is nog niet exact bekend wanneer de telefoon leverbaar is of geleverd kan worden houd ook rekening dat een bepaalde kleur of type later geleverd kan worden of slecht(er) leverbaar is.

:? Importeren: quanta costa?

Tot 22 euro: geen 21% btw en/of doaunerechten verschuldigd.
Van 22 tot 150 euro: 21% btw over totaal bedrag + 12,50 euro inklaringskosten verschuldigd.
150 euro en meer: 21% btw over totaal bedrag + 12,50 euro inklaringskosten + mogelijk douanerechten

Het hangt er vanaf welke verzending je kiest (DHL of Singapore/China Airmail bijvoorbeeld) of je al dan niet bijkomende kosten bovenop het aanschafbedrag zult moeten betalen. Soms heb je geluk, zelfs met DHL, terwijl zij dikwijls 9 v/d 10 keer gewoon aan de deur 21% btw + inklaringskosten vragen zodra ze jouw G4 bezorgen.

Heb je wat meer geduld, dan ligt Singapore Airmal/China Airmail meer voor de hand. Twee woorden, negen letters: duurt lang! -O- maar daar heb je eerder 9 v/d 10 keer dat je G4 ongezien de douane-inklaring passeert. Hoewel je officieel bij het importeren van een G4 altijd btw + inklaringskosten verschuldigd bent, leert de ervaring dat het je met een beetje mazzel niks extra's hoeft te kosten bovenop de initiële aanschaf zelf!

:? Wat nu als ik mijn G4 als $20 mp3-player laat verschepen?
Dat is volstrekt jouw eigen keuze, maar zo maak je jezelf wel schuldig aan belastingontduiking gezien de waarde van een G4 een veelvoud daarvan is. Ik geloof dat het beleid van Tweakers op GoT is dat hier geen discussie over gevoerd mag worden. Dus het is voor eigen risico en rekening. Niet zeuren dat de douane/PostNL dan je pakketje er eventueel uit pikt, open maakt, je een brief toestuurt met de vraag om bewijzen te overleggen wat jouw G4 nu werkelijk waard is ;)

TS geknipt-geplakt uit CLB zijn TS voor het Jiayu G4 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350471

Zag vandaag aantal introducties/presales oa. via Marktplaats maar wie levert de ECHTE en GEEN CLONE !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:03
Hij is uitgesteld tot 15-5. Dus als iemand hem in de verkoop doet, dan zal het wel een nepper zijn. Als je gaat pre-orderen, doe het dan bij de bekendere webshops zoals Pandawill die zich bewezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350471

Kwam via Marktplaats bij een NL leverancier uit nl. Retailheaven, is daar te pre-orderen.

Ken ze als leverancier/importeur van Chinese tablets wat ze al langer doen.

Mag aannemen dat ze ook met deze verkoop betrouwbaar zijn.

Vragen momenteel 299,= euro voor deJiaYu G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[mede ssage=40135311,noline]lctinga schreef op maandag 22 april 2013 @ 01:01[/message]:

Vragen momenteel 299,= euro voor deJiaYu G4.
En dat voor de youth versie, die je zelfs met btw en inklaring voor minder dan €300 kunt krijgen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik zou dan inderdaad voor een van de linkjes gaan in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:36
Ik heb 2 weken geleden bij mentoo de 2gb versie besteld, waarna ik een mail kreeg dat de telefoon vanaf 24 april leverbaar zou zijn. Vandaag maar eens een mailtje gestuurd, of dat nog steeds zo is, of dat dit mei of juni wordt. Kreeg het volgende antwoord:

Dear valued customer,

A nice day!
Thanks for your mail.
We have got the latest news said by JIAYU CEO that JIAYU G4 will be formally sold in quantity on 10,May.
Just have a look at the press conference report on 20,April : http://bbs.ejiayu.com/thread-503956-1-1.html
We promise you will get your parcel in May.
Let's just wait for the excellent item at ease.
Should you have any problem please contact us freely.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
powercoaster schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:57:
Ik heb 2 weken geleden bij mentoo de 2gb versie besteld, waarna ik een mail kreeg dat de telefoon vanaf 24 april leverbaar zou zijn. Vandaag maar eens een mailtje gestuurd, of dat nog steeds zo is, of dat dit mei of juni wordt. Kreeg het volgende antwoord:

Dear valued customer,

A nice day!
Thanks for your mail.
We have got the latest news said by JIAYU CEO that JIAYU G4 will be formally sold in quantity on 10,May.
Just have a look at the press conference report on 20,April : http://bbs.ejiayu.com/thread-503956-1-1.html
We promise you will get your parcel in May.
Let's just wait for the excellent item at ease.
Should you have any problem please contact us freely.
Dat ligt dus redelijk in lijn met de 15-5 die op de andere websites staan. Nog twee weken wachten en we zien het. Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een preorder ga plaatsen bij Pandawill.com denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06-2023
De shops in OP, hebben mensen daar ervaring mee? Merimobiles biedt bijvoorbeeld gratis verzending aan, waardoor het totaalbedrag volgens mij het laagst is.

Koffie met thee is minder lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Volgens mij zijn Etotalk.com en Pandawill wel bekendere winkels. Die zie je namelijk ook in andere topics voorbij komen. Merimobiles zegt me niet zo snel wat. Maar misschien dat een GoT search meer ervaringen oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-06 21:05
Mijn mailwisseling tussen Mentoo.com over de G4. Vraag me af als ik de bestelling moet annuleren ivm verlopen buyersprotect

Dear valued customer,

A nice day!
Thanks for your order at Mentoo.com.
We are much appreciated for your quick payment and your order is being processed.
JIAYU G4 is to be sold in the market on 24,April.So we don't have it in stock right now.
We presell JIAYU G4,up to now over two hundred customers have booked JIAYU G4.
Once we get the items from JIAYU manufacture we will deliver them out at the first time.
If the date is out of your arrangement,you could purchase other smartphones instead.We could give you some references.
If not,just let's wait for it together.

Cubot A6589 MTK6589 Quad Core Android 4.1 Smart Phone 5.8 Inch HD IPS Screen 1G 8G 10MP Camera 3G GPS- Grey (sku35953)
MIUI 2 Android 4.0 Quad Core 4.3 inch Smart Phone 1.5GHz 3G 16G ROM Black (SKU: C00940012F1530Y15300000)

These are only for your reference : )
Should you have any problem please contact us.
Thanks.

Best wishes,
Mary

Customer Sevice
Mentoo Mall
Email:support@mentoo.com
Tel:0086-0755-86525780 Fax:0086-0755-86525780
Web:http://www.mentoo.com
Add:12E,12 Floor,HuiJing Garden HaiYi apartment,Kexing Road,Nanshan District,Shenzhen

xxxxxxxxxx
08:55 (2 uur geleden)

aan support
Hello Mary,

Are the JIAYU G4 being sended right now to every orders? Mine is #10xxxxxxxxxx I believe.

Best wishes,
xxxxxxxxxx

2013/4/10 <Mentoo客服>

Mentoo客服
09:37 (1 uur geleden)

aan mij

Dear xxxxxxxxxx

A nice day!
Thanks for your mail.
According to the latest news released by JIAYU CEO that JIAYU G4 will be formally sold on 10,May.
Just have a look at the press conference report http://bbs.ejiayu.com/thread-503956-1-1.html .
Not a long time to wait for the mysterious item, right?
Any more news I will send you an email to tell you.

Best regards,

Mary

Mentoo客服

From:xxxxxxxxxx
Date: 2013-04-25 14:55
To: support
Subject: Re: JIAYU G4

xxxxxxxxxx
09:58 (1 uur geleden)

aan support
Dear Mary,

If the phone is released on the 10th of May, how long will it take for you to send the order to me?
(It's my first experience buying something from Asia and have it sended to Europe. I payd the order with Paypal on the 8th of April, but with my buyers-protection, I will have 45 days protection. I think this might not enough time for me to receive the sendment. Could you please advice?

Many thanks.

Best regards,

xxxxxxxxxx

2013/4/25 <Mentoo客服>

Mentoo客服
11:08 (20 minuten geleden)

aan mij

Dear valued customer,

Thanks for your prompt reply.
We will deliver your item out at the first time when we get them from JIAYU manufacture.
In fact the white one you placed is easier to get than the black. Pls do not worry.Your item is under warranty.
If we can't do as you expect,I mean,you can't receive your parcel or the tracking number of it,we will be responsible for it.
I know that Paypal has a buyers-protection,but it doesn't matter.We promise we can deliver your item out within the 45-day-protection.
If not,we will tell you the reason or refund back your money.

Should you have any problem pls let us know.

Sincerely yours,
Mary
Mentoo客服

From: xxxxxxxxxx
Date: 2013-04-25 15:58
To: support
Subject: Re: Re: JIAYU G4

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
With the first batch of just 2000 JiaYu G4 phones about to go on sale this Sunday JiaYu are releasing more detailed information to help potential customers with their purchase.
Bron: http://www.gizchina.com/2013/04/26/jiayu-g4-sample-photos/

Ik gok niet dat er veel naar het buitenland gaan want 2000 toestellen is natuurlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:30
Robkazoe schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:09:
Merimobiles zegt me niet zo snel wat.
Ik heb een hakkie-takkie tablet bij Merimobiles besteld, dat ging prima. Degelijk verpakt en zonder al te veel vertraging binnen gekomen (anderhalve week volgens mij).
Verder geen service nodig gehad dus hoe ze omgaan met problemen durf ik niet te zeggen.

I can see clearly now, the brain is gone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
akoster schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:55:
[...]

Ik heb een hakkie-takkie tablet bij Merimobiles besteld, dat ging prima. Degelijk verpakt en zonder al te veel vertraging binnen gekomen (anderhalve week volgens mij).
Verder geen service nodig gehad dus hoe ze omgaan met problemen durf ik niet te zeggen.
Hoe heb je verzonden, via DHL, of via iets anders? Geen gedoe met inklaring enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Blijkbaar is er een officiële reseller voor Nederland en België: http://jiayunederland.nl/ en www.jiayumobile.be (Belgische site heeft een errorcode 500 momenteel)

(bron: http://www.ejiayu.com/en/Shop.html)

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:30
Rolandow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:03:
[...]
Hoe heb je verzonden, via DHL, of via iets anders? Geen gedoe met inklaring enzo?
Via 'Registered Airmail', is zonder gedoe aangekomen. Hoefde er ook geen extra geld voor te betalen als invoerheffing oid.

I can see clearly now, the brain is gone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik word niets wijzer van Jiayu Nederland. Alles is vaagheden, de prijzen zijn niet bekend pre-orders beginen binnenkort of zeer binnenkort. Geen richtprijzien streefdata niets op die manier blijft onduidelijk of het de moeite loont binnen Nederland te bestellen. Wat al wel duidelk is gemaakt is dat Jiayu Nederland de toestellen levert volgens de Nederlandse garantiewetten dus je toestel kan gwoon in Nederland worden opgestuurd je hoeft niet naar China te verzenden. Maar ja als me dat 50 euro extra kost vind ik het de moeite niet waard om daar te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
  • Laatst online: 14-06 11:22
Nieuws van Mentoo over mijn bestelling van de Advanced versie met 2GB ram en 32GB rom:
A nice day and good work!
Thanks for all your kindly support at Mentoo Mall.
Yesterday we got a upset news from our partner JIAYU manufacture, which declared that G4 advanced will be delayed to June because of the 2G RAM chips lack.
In view of the delay, if you are in a hurry, we recommend UMI X2, the most appropriate smart phone we have in stock right now.
And we can send a 32G TF card (21.85 USD) which makes UMI X2 more cost-effective than G4.
http://www.mentoo.com/umi...p-camera-smart-phone.html

5.0 Inch touch screen,MTK6589 1.2 GHz, Android 4.2.1, 16G ROM+1G RAM
http://www.mentoo.com/mic...bile-phone-tablet-pc.html
If you pay for the difference $41.99 for it, we will deliver them out promptly.
If you still want JIAYU G4, please wait for it at ease. We will update related news for you timely.
Thanks.
De geruchten lijken dus te kloppen, de G4 advanced wordt weer uitgesteld.

Aanbieding voor de Umi X2:
+gratis 32GB kaartje
-nog groter
-30 euro bijbetalen
-1GB ram ipv 2GB
-kleinere accu
+/- 1080p (verschil zie je niet? accuduur?)

Ik heb geen zin meer om te wachten op de G4, maar ben er nog niet uit of ik dan maar voor de X2 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Ik heb de jiayu g4 advanced toen voor 216$ besteld. moest nu 51,99$ bij betalen voor de UMI X2, premium 2gb/32gb en de mt6589T (turbo / 1.5ghz) versie. word 12 mei verstuurd. Kreeg geen gratis 32 gb kaartje erbij, volgens mij in de mail van jou geven ze gewoon de extra waarde aan?

Gelukkig heb ik laatst bij 1dayfly een 32gb cl10 kaartje voor 18 euro gehaald, dus die schade is voor mij niet bestaand :)

[ Voor 18% gewijzigd door Oggy op 08-05-2013 13:04 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Good day !
Firstly thanks very much for your order JiaYu G4 on Pandawill.com.
as the approach of the Pre-sale time May-15,We are so sorry tell you that the G4 still not appear in the market fianlly.

We got the latest news about Jiayu G4 from Jiayu company :Jiayu G4 basic sku35868 (1GB+4GB) is released, but they are all prototypes, not officially launched yet, and Jiayu  just offer them to Jiayu forum customers so far. As to Jiayu G4 Advanced sku35869 (2GB+32GB), it is still under testing for a lot of software issues.

so we still waiting for the release about this item , also the factory can not offer us a exactly delivery date,we understanding it was a bad expenience ,so we contact you and ask you take a replacement.
If you don't want to wait any more now, pandawill would like to offer the options.

Change options:

Jiayu G4 Advanced sku35869 (248.99$)  for sku41669 (ZOPO C2)  (254.99$)

If you agree with the replace , we will change it free without extra cost ,
the ZOPO C2 is also the best seller model , Hope you enjoyed it . 

if you still wanna waiting for the G4 advanced, we will keep for you ,
and once the G4 restock , we will arrange the shipment in chronological order.

should you have any other question or suggestion please feel free to contact us .
Pandawill meldt het ook per email. Half mei is tot daar aan toe. Maar als ze nu geen idee hebben wanneer een release van een flink aantal stuks aanstaande is, dan houdt het op. Ik vind de C2 nou niet je van het, dus ik heb om een refund gevraagd. Tijd om alle opties open te houden I guess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 15-06 12:47
www.jiayunederland.nl heeft nu pre-orders open, leverdatum staat op 1 juni. Je krijgt er gratis een case en screen protector bij als je nu een pre-order plaatst.

[ Voor 3% gewijzigd door Damocles.NL op 16-05-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
Ik heb Mentoo ook maar laten weten m'n order te willen annuleren, ik vind het te lang duren.

Daarnaast ben ik een beetje geschrokken van deze video, de versie met 3000mah batterij is toch wel erg dik.

Zodra de 2GB ram, 32GB rom eindelijk goed verkrijgbaar is en de prijzen wat zijn gestabiliseerd kijk ik wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 22:35
Damocles.NL schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:59:
www.jiayunederland.nl heeft nu pre-orders open, leverdatum staat op 1 juni. Je krijgt er gratis een case en screen protector bij als je nu een pre-order plaatst.
Leverdatum is opgeschoven naar 17 juni.
Ben benieuwd of ze na die datum "op voorraad" staan dan zal ik hem daar bestellen. De prijzen lijken gewoon goed overeen te komen met de verwachting.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
De support van Mentoo heeft vandaag laten weten dat vooralsnog alleen de Basic uitvoering met 3000mah accu verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:48
De 2gb ram versie laat nog wel even op zoch wachten gok ik.
Omdat er ook een mt6589turbo in zit, moeten ze dus weer opnieuw testen en dergelijke.

Gefleiciteerd trouwens, Palmachius.
Vroeg me af waar die taart vandaan kwam, dus drukte even door naar je profiel.

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 30-05-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
Stel je niet teveel voor van Jiayu Nederland. Het is iemand die een paar mailtjes heeft uitgewisseld met Jiayu en naar aanleiding daarvan dacht: "hey, dit kan ik wel groter aanpakken". Zie ook het topic op samenkopen. Het gaat om RobertJan, dus niet de oorspronkelijke TS.

Veel meer dan een paar mailtjes richting Jiayu en wat onderhandeling stelt het dus niet voor. Er zit 1 persoon achter, dus je kunt je afvragen wat voor zin het heeft om het via deze partij te doen, in plaats van zelf bestellen via een grotere webshop in China.

Het lijkt me ook niet dat hij exclusiviteit heeft afgedwongen, dus als meer mensen de ambitie hebben om reseller in Nederland te worden, gewoon even mailen met Jiayu ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:07
welke shop heeft de zwarte?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-06 12:20
Mixeshop heeft de zwarte op voorraad. Is inmiddels verstuurd met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Tinman schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:26:
Mixeshop heeft de zwarte op voorraad. Is inmiddels verstuurd met DHL.
Is de product pagina dan niet up to date?
I: JIAYU G4 Basic Thick-Battery.1GB RAM ,4GB ROM. Size 133 x 65 x11mm,3000mAh Battery. (Black,White In Stcok)

II: JIAYU G4 Basic Thin-Battery.1GB RAM ,4GB ROM. Size 133 x 65 x8.2mm,1850mAh Battery. (No Stock)

III: JIAYU G4 Advanced Thick-Battery.2GB RAM ,32GB ROM. Size 133 x 65 x11mm,3000mAh Battery. (No Stock)

IV: JIAYU G4 Advanced Thin-Battery.2GB RAM ,32GB ROM. Size 133 x 65 x8.2mm,1850mAh Battery. (No Stock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-06 12:20
Je zoekt de G4 1gb 3000maH zwart? Da's optie I.
Daar staat toch achter dat het 'in stock' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Oh, ik dacht 'black, and white is in stock'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:53
Donderdag avond besteld, vandaag in huis:
Monday, June 10, 2013 Location Time
15 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:00
Snelle en goede service van Mixeshop.com :)

EDIT:
11:11 is het pakket in ontvangst genomen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bart0n op 10-06-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Kan men aub foto's maken en die in het andere forum posten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Zijn er meer mensen die nog een pre order hebben uitstaan bij mentoo?
Website is al dagen down, dus ik ben bang dat ik naar mijn geld en/of de G4 kan fluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
powercoaster schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:29:
Zijn er meer mensen die nog een pre order hebben uitstaan bij mentoo?
Website is al dagen down, dus ik ben bang dat ik naar mijn geld en/of de G4 kan fluiten..
Veranderd in menpoo.com

Geen grapje. Als ik jou was zou ik daar even de livesupport een belletje geven en vragen om de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 19:59
Ik heb nog een order bij mentoo.com uit staan. Via paypal heb ik ondertussen een dispute aangemaakt, voordat mijn buyers protection verloopt. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
lutkeveld schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:37:
[...]

Veranderd in menpoo.com

Geen grapje. Als ik jou was zou ik daar even de livesupport een belletje geven en vragen om de status.
Thnx, voorlopig eerst maar een mailtje geprobeerd. Kijken of dat iets oplevert..
Paypal geschil werkt voor mij helaas niet, het is al meer dan 45 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
Hier nog een potentieel slachtoffer gevonden die al wat dingen geprobeerd heeft:
http://www.gizchina.com/gizchina-forum/topic/mentoo-com/
Ziet er nog niet zo best uit, ik ben bang dat ik uit ga vinden hoe goed die buyer protection van paypal is.

Hopelijk valt het allemaal mee en leveren ze alsnog netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 22:15

Teon

nieuw ...

De mijne is onderweg met DHL. Besteld bij Mixeshop $244, incl screenprotector en rubbercase. Ik hoop op maandag ...

BANG! Dat is hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
powercoaster schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:17:
[...]

Thnx, voorlopig eerst maar een mailtje geprobeerd. Kijken of dat iets oplevert..
Paypal geschil werkt voor mij helaas niet, het is al meer dan 45 dagen geleden.
weer veranderd
dygaga.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
de g4 voor 220 euri in nederland, waarom nog in china bestellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmxcivr
  • Laatst online: 04-07-2023
jernij schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:51:
de g4 voor 220 euri in nederland, waarom nog in china bestellen??
€240,- + eventuele verzendkosten. ;)

Ik ga dit denk ik ook doen, heb je dat gezeur met support enzovoort niet.

[ Voor 15% gewijzigd door mcmxcivr op 16-06-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
mcmxcivr schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:14:
[...]

€240,- + eventuele verzendkosten. ;)

Ik ga dit denk ik ook doen, heb je dat gezeur met support enzovoort niet.
220 zei ik ;)
ik bedoelde niet via die webwinkel, maar marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmxcivr
  • Laatst online: 04-07-2023
jernij schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:53:
[...]

220 zei ik ;)
ik bedoelde niet via die webwinkel, maar marktplaats
Via marktplaats heb je helemaal geen support, imo kun je dan beter je Jiayu rechtsreeks van de winkel kopen voor 20 euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
mcmxcivr schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:25:
[...]

Via marktplaats heb je helemaal geen support, imo kun je dan beter je Jiayu rechtsreeks van de winkel kopen voor 20 euro meer.
naja op marktplaats wordt geadverteerd door retailheaven, een webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
jernij schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:45:
[...]

weer veranderd
dygaga.com
Pfff het is toch ongelovelijk. Zelfde mail maar weer hier naar toe gestuurd..
Ik ga nooit meer pre orderen, bestellen in China ok, maar dan wel gelijk leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
powercoaster schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:27:
[...]

Pfff het is toch ongelovelijk. Zelfde mail maar weer hier naar toe gestuurd..
Ik ga nooit meer pre orderen, bestellen in China ok, maar dan wel gelijk leveren..
Heb dit ook nog nooit meegemaakt. Als je pre ordered doe dat dan voortaan bij Banggood of Pandawill, die denken er wel twee keer over na voordat ze hun naam veranderen ivm bekendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 22:15

Teon

nieuw ...

Teon schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:31:
De mijne is onderweg met DHL. Besteld bij Mixeshop $244, incl screenprotector en rubbercase. Ik hoop op maandag ...
Binnen! Feilloos langs de douane, geen meerkosten. Mixeshop vindt ik een aanrader...

BANG! Dat is hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Lekker! Dus DHL maar geen douane kosten? puur geluk of grote kans?
Wat was je nu netto kwijt in euri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 15-06 12:47
Teon schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:59:
[...]

Binnen! Feilloos langs de douane, geen meerkosten. Mixeshop vindt ik een aanrader...
Kan nog komen. Ik had vorige keer ongeveer anderhalve week na ontvangst een brief met verzoek om te betalen. Welke waarde stond er op?

[ Voor 4% gewijzigd door Damocles.NL op 17-06-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Mailtje teruggehad van dygaga.com, ze gebruiken zogenaamd alleen hetzelfde template, order kennen ze niet. Jaja....

My dear:
We checked our mall don't have the number, please check whether there is in the mall, we place the order?
Recently we received several such consulting mails, we store use the template is purchase, http://item.taobao.com/it....25.XURgap&id=18908900113, make a web site in China is very simple, only need to pay 15 RMB to buy this template data, there are purchase off-the-shelf applications, I want to purchase products of your website is using template as we do, so cause you think is in our store to buy goods.
I'm sorry, you said the mall, I don't know, there's no way to help you.

support

[ Voor 0% gewijzigd door powercoaster op 18-06-2013 06:38 . Reden: Url fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Zojuist ook reactie gehad van Paypal. Waar in principe staat dat ze niks meer kunnen doen, maar dat als er binnen 180 dagen meerdere klachten komen, ze deze alsnog gaan bekijken. Ik stel dan ook voor, dat iedereen die bij mentoo.com heeft gekocht met Paypal en niks heeft gekregen, alsnog een claim in te dienen.

----

Beste Sander

Als u een geschil wilt openen in het Actiecentrum, dient u enkele
specifieke richtlijnen te volgen. Als geschillen niet aan deze richtlijnen
voldoen, worden ze automatisch door ons gesloten.

Uw PayPal-rekening toont dat u het geschil op 11/06/2013 heeft geprobeerd
te openen. U heeft de transactie echter verricht op 10/04/2013.

U dient een transactieprobleem binnen 45 dagen na de transactie te melden.
Omdat u het geschil meer dan 45 dagen na de transactiedatum heeft geopend,
is het automatisch gesloten.

Hoewel uw geschil is gesloten, wordt het geschil op de rekening van de
verkoper geregistreerd. Wij behouden ons het recht voor om binnen 180
kalenderdagen alsnog een claim te openen als wij meerdere klachten
ontvangen over de verkoper. In dat geval nemen wij contact met u op via
e-mail.

Wij adviseren u contact te onderhouden met de verkoper en samen te proberen
het probleem op te lossen.

Als u meer wilt weten over de manier waarop we transactieproblemen
onderzoeken, klikt u in het tabblad Actiecentrum op 'Uitleg: hoe
geschillenoplossing van PayPal werkt.

Voor meer informatie kunt u onze gebruikersovereenkomst raadplegen. Klik op
de link 'Juridische overeenkomsten' onderaan iedere PayPal-pagina en
vervolgens op 'Gebruikersovereenkomst voor PayPal-service'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-06 23:31
ik heb ook bij mentoo besteld. Kreeg in chronologische volgorde de volgende mails. heb trouwens ook bij paypal geklaagd. Hoop dat iedereen dat gaat doen die daar besteld heeft!

Dear mentoo customers:
We replaced the new domain name http://www.androidtabletpctop.com/, brought you a lot of trouble we are very sorry, I'll give you deliver goods within 30 days!
There is a problem please reply to this email!

Geantwoord direct toen ik de mail binnenkreeg en 2 dagen later pas reactie;

Will the orders done on mentoo be processed by the new site??
PLEASE ANSWER MY MAIL.

Volgende antwoord vandaag terug;

dear
We will give you the delivery before July 30, bring you trouble I'm very sorry!

leo

Ik ben er bang voor, jullie?? Voordeel van de twijfel?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Nu online
Ik denk dat je geen enkele garantie krijgt a.d.v. een dergelijke mail. zit je nog in je 45 dagen paypal cancellation periode, dan zou ik zonder twijfel nu meteen cancellen. Genoeg alternatieve webshops waar je hem kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 19:03
In het chinese smartphone topic was er een iemand en die had een mailtje gehad waaruit je kon opmaken dat hun paypal account geblockt was en dat ze wel iets gingen sturen maar dat het misschien niet exact was wat je besteld had. (lijkt me om toch maar iets te zenden zodat Paypal niet kan zeggen dat er niets verzonden is). Daarnaast lijkt me 30 July de datum te zijn waarop je Paypal koperbescherming vervalt dus ze hopen mischien dat mensen wachten tot de 30ste en dan pas zien dat hun kopersbescherming niet meer geldig is?

Dit is natuurlijk maar een veronderstelling en het kan zijn dat ze écht wel het juiste gestuurd hebben, maar het is ook rot als je niets ontvangt, of een fake toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Op de FB pagina van Jiayu nederland:

"Goed nieuws. Eindelijk is de levering ontvangen en kunnen we beginnen met het versturen van alle orders. We hebben alle telefoons stuk voor stuk gecontroleerd en zijn nu keihard aan het werk om zoveel mogelijk vandaag te versturen. Mocht je een pre-order geplaatst hebben dan ontvang je dus morgen of vrijdag je telefoon!"

En @gizchina een post over kortingen via SpeMall:

http://www.gizchina.com/2...ount-to-gizchina-readers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
mystiqu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:53:
Op de FB pagina van Jiayu nederland:

"Goed nieuws. Eindelijk is de levering ontvangen en kunnen we beginnen met het versturen van alle orders. We hebben alle telefoons stuk voor stuk gecontroleerd en zijn nu keihard aan het werk om zoveel mogelijk vandaag te versturen. Mocht je een pre-order geplaatst hebben dan ontvang je dus morgen of vrijdag je telefoon!"

En @gizchina een post over kortingen via SpeMall:

http://www.gizchina.com/2...ount-to-gizchina-readers/
scheelt maar 65 euro in nl of china kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
waar is die g4 nou eigenlijk het goedkoopst??
is $225 het goedkoopst nu bij spemall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-06 23:31
Lord_Dain schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:07:
Ik denk dat je geen enkele garantie krijgt a.d.v. een dergelijke mail. zit je nog in je 45 dagen paypal cancellation periode, dan zou ik zonder twijfel nu meteen cancellen. Genoeg alternatieve webshops waar je hem kunt bestellen.
9 april overgemaakt via paypal.....jammer....dan heb ik een dikke pech met die shop! 216 dollar....het was wel een mooie prijs voor de advanced.

Ik blijf ondertussen hopen. Zodra er een update van Leo (chinees?) komt, laat ik 't wel even weten!

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
zometeen bestellen bij spemall
wordt binnen 10 dagen verstuurd (met reden)
vervolgens na 2-3 dagen binnen met dhl als het goed is :)
afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
powercoaster schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:31:
Zojuist ook reactie gehad van Paypal. Waar in principe staat dat ze niks meer kunnen doen, maar dat als er binnen 180 dagen meerdere klachten komen, ze deze alsnog gaan bekijken. Ik stel dan ook voor, dat iedereen die bij mentoo.com heeft gekocht met Paypal en niks heeft gekregen, alsnog een claim in te dienen.
Ik had al een claim ingediend maar heb nu ook een klacht ingediend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Is Spemall nou het goedkoopst met 225?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Nu online
Is Spemall betrouwbaar? Ik zie deze webshop bv. niet staan in de TS van
Het topic voor onbekende Chinese smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Lord_Dain schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:53:
Is Spemall betrouwbaar? Ik zie deze webshop bv. niet staan in de TS van
Het topic voor onbekende Chinese smartphones
actie i.c.m. gizchina
en tijdje live chat gedaan
met cc besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Nu online
@jernij Ik ben heel erg benieuwd hoe het loopt en nieuwsgierig naar hoe snel ze het versturen (ze zullen wel flink wat orders krijgen met die korting code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Lord_Dain schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:30:
@jernij Ik ben heel erg benieuwd hoe het loopt en nieuwsgierig naar hoe snel ze het versturen (ze zullen wel flink wat orders krijgen met die korting code).
ze krijgen over 6 dagen nieuwe lading, maar om teleurstelling te voorkomen, gaan ze uit van 10 dagen
dan versturen ze via dhl
ik ben ook benieuwd, maar duurt het te lang dan gewoon geld terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:11
Ik reken ook gewoon op 14 dagen. Das toch nog sneller dan normaal bij DX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
  • Registratie: Juli 2007
Ik heb ook bij Mixeshop besteld (op 18-06).
Ik had ze gisteren een e-mail gestuurd omdat er al een paar dagen ``processing'' bij de order status staat. Deze morgen heb ik een antwoord ontvangen en ze hebben me laten weten dat het pakketje al op weg is met DHL (ik heb ook een tracking code ontvangen).
Hoewel ik het vreemd vind dat ik geen updates heb gekregen over de status, ben ik toch tevreden met de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 18:02
Ik heb ook interesse in deze smartphone. Echter zou ik wel de uitvoering met 1.5Ghz QC CPU en 2GB geheugen willen. (Lijkt me dat de extra kloksnelheid en geheugen de 30$ meerprijs waard is.) Deze dus:

Zwart: http://www.jiayuofficial....t-mobile-phone-black.html
Wit: http://www.jiayuofficial....t-mobile-phone-white.html

Beide zijn pre-orders ("pre-sell"); maar bij de zwarte staat gewoon dat ie in stock is, en bij de witte staat er daarnaast nog bij: "Presell Product Lead-time: 2013-06-30". Ik versta hieruit dat beide versies pas ten vroegste 30-06 zullen kunnen verzonden worden?

PandaWill geeft echter iets compleet anders aan:
Presell Product Lead-time:2013-08-15 00:00:00
http://www.pandawill.com/...era-gyroscope-p71208.html

Enige duidelijkheid wanneer deze G4 beschikbaar zou moeten zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door Tweaker36 op 22-06-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Nu online
@Jowannes, zoals eerder in dit draadje vermeld, jiayuofficial is niet het officiële verkoop kanaal van jiayu maar gewoon een reseller net zoals pandawill. De informatie op Pandawill lijkt me betrouwbaarder dus ga er maar niet van uit dat je hem voor september hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
Yousif schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 07:42:
Ik heb ook bij Mixeshop besteld (op 18-06).
Ik had ze gisteren een e-mail gestuurd omdat er al een paar dagen ``processing'' bij de order status staat. Deze morgen heb ik een antwoord ontvangen en ze hebben me laten weten dat het pakketje al op weg is met DHL (ik heb ook een tracking code ontvangen).
Hoewel ik het vreemd vind dat ik geen updates heb gekregen over de status, ben ik toch tevreden met de snelle reactie.
Update: Ik heb mijn Jiayu G4 ontvangen, de verpakking was opengesneden door de douane maar voor de rest was alles in orde. Op het factuur staat overigens een prijs van $24 voor een ``refurbished phone''.
Het heeft in totaal één week geduurd, ik ben dus tevreden met Mixeshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
gewoon ff uit nieuwsgierigheid :)
zijn er nog meer mensen die de g4 bij spemall besteld hebben?
vooralsnog zeggen ze 30 juni verschepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leihcim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05 18:36
jernij schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:24:
gewoon ff uit nieuwsgierigheid :)
zijn er nog meer mensen die de g4 bij spemall besteld hebben?
vooralsnog zeggen ze 30 juni verschepen
Ik heb hier ook besteld. Ik had geen haast en ik ga er vanuit dat ze "verse" hebben. Hopelijk werkt alles dus gewoon normaal, behalve de backlights van de buttons onderaan. Als ik de mijne voor 1/2 juli heb ben ik tevreden, zeker voor de prijs die ik betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Leihcim schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Als ik de mijne voor 1/2 juli heb ben ik tevreden, zeker voor de prijs die ik betaald heb.
als je met die kortingsactie hebt besteld dan heb je um niet voor 1/2 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stemar
  • Laatst online: 12-06 21:36
Yousif schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:10:
[...]

Update: Ik heb mijn Jiayu G4 ontvangen, de verpakking was opengesneden door de douane maar voor de rest was alles in orde. Op het factuur staat overigens een prijs van $24 voor een ``refurbished phone''.
Het heeft in totaal één week geduurd, ik ben dus tevreden met Mixeshop.
@Yousif: Ik heb de mijne op 17/06 besteld, met wat extra accessoires en ik heb hen ook vorige zaterdag een mail gestuurd om te vragen waarom er nog steeds processing staat. Nu hebben ze mijn pakketje dinsdag verstuurd en mij een tracking code gegeven. Die code is echter van Singapore Post. Was dit bij jou ook zo?

En heeft er iemand een idee of singapore post snel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448785

Stemar schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 08:22:
[...]

@Yousif: Ik heb de mijne op 17/06 besteld, met wat extra accessoires en ik heb hen ook vorige zaterdag een mail gestuurd om te vragen waarom er nog steeds processing staat. Nu hebben ze mijn pakketje dinsdag verstuurd en mij een tracking code gegeven. Die code is echter van Singapore Post. Was dit bij jou ook zo?

En heeft er iemand een idee of singapore post snel gaat?
Heb je aangegeven dat ze m via DHL moeten versturen en hier ook voor betaald?

Singpost duurt 2 tot 4 weken zover mijn ervaring met Singpost.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 28-06-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stemar
Anoniem: 448785 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:22:
[...]

Heb je aangegeven dat ze m via DHL moeten versturen en hier ook voor betaald?

Singpost duurt 2 tot 4 weken zover mijn ervaring met Singpost.
Ja, daar heb ik ook voor betaald, maar ze hebben het verschil teruggestort nadat ik een mail heb verstuurd.
Ze gingen mij ook een "gift" geven bij de volgende bestelling... Ik vertrek de 13de op reis en ik hoop dat hij nog op tijd aankomt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yousif
Stemar schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:44:
[...]

Ja, daar heb ik ook voor betaald, maar ze hebben het verschil teruggestort nadat ik een mail heb verstuurd.
Ze gingen mij ook een "gift" geven bij de volgende bestelling... Ik vertrek de 13de op reis en ik hoop dat hij nog op tijd aankomt. |:(
Dat is vervelend, mijn telefoon is gewoon met dhl verstuurd.
Misschien hebben ze per ongeluk je pakketje met de singpost pakketjes meegestuurd, als het opzettelijk is geweest dan is dat wel merkwaardig.
Het enige wat je kunt doen is geduldig wachten..

[ Voor 16% gewijzigd door Yousif op 28-06-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leihcim
jernij schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:32:
[...]

als je met die kortingsactie hebt besteld dan heb je um niet voor 1/2 juli
Half juli zou haalbaar moeten zijn als ze begin juli gaan versturen. De vorige telefoon die ik bestelde was er met 4 dagen. En anders wacht ik wat langer, geen punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Op 20 juni 2013 heb ik bij Spemall een Jiayu G4 besteld met daarbij een flipover hoesje. Alleen de zwarte gsm met 1Gb was leverbaar. Het hoesje is in diverse kleuren maar ik kon geen kleur kiezen hetgeen ik vreemd vond. Maar goed, afwachten maar.

Voor dit alles, incl verzending, heb ik 206 euro betaald. Wat handig is de Spemall kortingscode in te voeren, dit scheelt toch een paar euro.

Tot op heden is de gsm nog niet verzonden. Ik heb wel mails gestuurd waarin wordt beloofd dat hij tussen 28 en 30 juni wordt verstuurd. Dat zou dus uiterlijk morgen moeten zijn.

Als dat gebeurd ben ik tevreden. Met chinezen zakendoen is nl. lastig. Zij hebben een ander besef van afspraak nakomen dan de gemiddelde Nederlander. Ik heb echter wel een goed gevoel bij Spemall. Normaal bestel ik altijd bij DealExtreme en die heeft tot op heden nog altijd geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leihcim
Vanacht mail van spemall gehad:

Hi xxxxxxx,

Thank you very much for your purchase.

Your order 1234567890 was sent. Tracking is: 1234567890 by dhl

You also can login your account at SpeMall.com, then you will see the tracking number at your account page

Thanks again for choosing SpeMall.com

Best regards,
www.SpeMall.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
mijne was ook vandaag verzonden zeiden ze,
tracking nummer werkt dan morgen pas ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leihcim
jernij schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:07:
mijne was ook vandaag verzonden zeiden ze,
tracking nummer werkt dan morgen pas ofzo?
De mijne werkt al, telefoon ligt in Hongkong:

Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Leihcim schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:15:
[...]

De mijne werkt al, telefoon ligt in Hongkong:

Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG
merkwaardig dan, word daar altijd meteen achterdochtig van...
gewoon op dhl.com toch?

[ Voor 4% gewijzigd door jernij op 01-07-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leihcim
jernij schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:17:
[...]

merkwaardig dan, word daar altijd meteen achterdochtig van...
gewoon op dhl.com toch?
Gewoon nummer invoeren bij dhl.nl geeft geen resultaat bij jou? Mijn mailtje van spemall was van tijdstip 3.05 AM vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Leihcim schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:25:
[...]

Gewoon nummer invoeren bij dhl.nl geeft geen resultaat bij jou? Mijn mailtje van spemall was van tijdstip 3.05 AM vandaag.
nee, geen resultaat, maar hoorde al van een ander dat het bij hem 2 dagen duurde eer hij kon tracken....
dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een tijd de G3 te hebben gehad maar voor de G4 gegaan, besteld bij Mixeshop had hier eerder al een negatieve ervaring mee met voorraad die niet klopt maar na via skype gechat te hebben was ik overtuigd door de "mevrouw" aan de andere kant dat ze echt op voorraad waren dus toch het risico genomen en maar besteld. Nou nu is de verzending dus al 2x uitgesteld met sorry we hebben er niet genoeg op voorraad.... Lekker betrouwbaar komt dat over, ze zullen vast wel leveren maar afspraken na komen ho maar. Normaal bestelde ik altijd via EtoTalk dit is teminste een betrouwbare partij welke wel hun afspraken na komen of je op tijd laten weten als iets niet kan.

Lees ook positieve berichten over mixeshop, maar ik heb er tot nu toe alleen maar negatieve mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-06 06:09
Anoniem: 448785 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:28:
Na een tijd de G3 te hebben gehad maar voor de G4 gegaan, besteld bij Mixeshop had hier eerder al een negatieve ervaring mee met voorraad die niet klopt maar na via skype gechat te hebben was ik overtuigd door de "mevrouw" aan de andere kant dat ze echt op voorraad waren dus toch het risico genomen en maar besteld. Nou nu is de verzending dus al 2x uitgesteld met sorry we hebben er niet genoeg op voorraad.... Lekker betrouwbaar komt dat over, ze zullen vast wel leveren maar afspraken na komen ho maar. Normaal bestelde ik altijd via EtoTalk dit is teminste een betrouwbare partij welke wel hun afspraken na komen of je op tijd laten weten als iets niet kan.

Lees ook positieve berichten over mixeshop, maar ik heb er tot nu toe alleen maar negatieve mee.
Wanneer heb je besteld dan? Ik heb afgelopen vrijdag een zwarte G4 bij Mixeshop besteld, vanochtend hebben ze hem verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

allard_070 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:36:
[...]

Wanneer heb je besteld dan? Ik heb afgelopen vrijdag een zwarte G4 bij Mixeshop besteld, vanochtend hebben ze hem verzonden.
Ik ook vorige week begin van de week, ook zwart.

Weet je zeker dat deze vezonden is, heb je een tracking nummer gekregen?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 02-07-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-06 06:09
Anoniem: 448785 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:46:
[...]

Ik ook vorige week begin van de week, ook zwart.

Weet je zeker dat deze vezonden is, heb je een tracking nummer gekregen?
Ja ik heb een 10 cijferige code ontvangen, waarvan ik inmiddels op de DHL site kan zien dat het pakketje momenteel in Hong Kong ligt. Vreemd van jouw bestelling, heb je geen accessoires erbij besteld die wellicht moeilijk leverbaar zijn? Ik heb alleen de screenprotector er extra bij genomen.
June 28, 2013 Processing

June 28, 2013 Processing Transaction ID: 1*******1
Payment Type: PayPal Express Checkout (instant)

July 2, 2013 Shipped 2********6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Zending informatie ontvangen
Ontvang een statusbericht van uw zending.
Service Area plaats van herkomst: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Service Area bestemming: AMSTERDAM - RIJSSEN - NETHERLANDS, THE
1 Colli

Locatie Tijd Colli
1 Zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG

onderweg gok ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

allard_070 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Ja ik heb een 10 cijferige code ontvangen, waarvan ik inmiddels op de DHL site kan zien dat het pakketje momenteel in Hong Kong ligt. Vreemd van jouw bestelling, heb je geen accessoires erbij besteld die wellicht moeilijk leverbaar zijn? Ik heb alleen de screenprotector er extra bij genomen.

[...]
Ze zenden blijkbaar de orders uit hoe hun maar willen niet kijkend naar de besteldatum, ben aardig pissig tegen ze geworden ze geven aan geen voorraad meer te hebben (op hun website staat van wel) en dat ik nu weer moet wachten tot morgen.... Ben benieuwd, is in iedergeval mijn laatste bestelling bij Mixeshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stemar
Anoniem: 448785 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:12:
[...]

Ze zenden blijkbaar de orders uit hoe hun maar willen niet kijkend naar de besteldatum, ben aardig pissig tegen ze geworden ze geven aan geen voorraad meer te hebben (op hun website staat van wel) en dat ik nu weer moet wachten tot morgen.... Ben benieuwd, is in iedergeval mijn laatste bestelling bij Mixeshop.
Ik heb mijn bestelling gedaan bij mixeshop. Het pakketje is verstuurd via Singapore Post en daar kreeg ik alleen te zien dat hij vertrokken was.

Op http://www.17track.net/index_en.shtml vond ik echter de gedetailleerde info over waar mijn pakketje effectief was. Misschien helpt dit ook voor jou?

[ Voor 49% gewijzigd door Stemar op 02-07-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stemar schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:57:
[...]

Ik heb mijn bestelling gedaan bij mixeshop. Het pakketje is verstuurd via Singapore Post en daar kreeg ik alleen te zien dat hij vertrokken was.

Op http://www.17track.net/index_en.shtml vond ik echter de gedetailleerde info over waar mijn pakketje effectief was. Misschien helpt dit ook voor jou?
Nee want het is sowieso nog helemaal niet verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Anoniem: 448785 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:32:
[...]
Nee want het is zo ie zo nog helemaal niet verstuurd.
sowieso bedoel je? .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jernij schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:15:
[...]

sowieso bedoel je? .....
Ook goed.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Gisternacht mail van Spemall ontvangen dat de gsm was verzonden. Zoals alle chinezen idd een onbetrouwbare voorraad info. Nog geen tracking code ontvangen want dat duurt 2 dagen. Hoop maar dat ze dit keer niet liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Zag net dat DHL het pakket aan het versturen is, ligt nog in HongKong maar zou dus met een aantal dagen hier moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
henkb123 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 01:07:
Zag net dat DHL het pakket aan het versturen is, ligt nog in HongKong maar zou dus met een aantal dagen hier moeten zijn
hier ook
woensdag, Juli 03, 2013 Locatie Tijd Colli
4 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 12:10 +1 Colli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij hebben ze nu belooft het morgen zeker te weten op te kunnen sturen...

Heb aangegeven als dit wederom niet zo is ik de order ga cancellen en ga bestellen bij mijn oude vertrouwde webshop die nu ook voorraad heeft :P
Pagina: 1 2 3 Laatste