Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leihcim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 09:59
Vandaag werd de telefoon bezorgd ... tijdens de enige 20 min dat er niemand thuis was :-(
Morgenavond in de herkansing!
Dat is dus heel snel gegaan, 1 juli mail dat ie verzonden is, 3 juli aan de deur. Ziet er naar uit dat er geen extra kosten aan verbonden zijn (DHL veld voor douanekosten is leeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Leihcim schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:57:
Vandaag werd de telefoon bezorgd ... tijdens de enige 20 min dat er niemand thuis was :-(
Morgenavond in de herkansing!
Dat is dus heel snel gegaan, 1 juli mail dat ie verzonden is, 3 juli aan de deur. Ziet er naar uit dat er geen extra kosten aan verbonden zijn (DHL veld voor douanekosten is leeg).
ai, jammer! maar wel snel inderdaad!
mijne zit in het vliegtuig denk en zal rond 5uur morgenvroeg aankomen in amsterdam gok ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leihcim
  • Laatst online: 14-09 09:59
jernij schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:08:
[...]

ai, jammer! maar wel snel inderdaad!
mijne zit in het vliegtuig denk en zal rond 5uur morgenvroeg aankomen in amsterdam gok ik :D
Mijne kwam eerst aan in Leipzig (Duitsland). Ben benieuwd of er verschillende routes zijn. Zou dit voor de kans op douanekosten uit kunnen maken, bv. telefoon die uit Duitsland komt geen douane check, telefoon die via Schiphol komt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Leihcim schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:48:
[...]

Mijne kwam eerst aan in Leipzig (Duitsland). Ben benieuwd of er verschillende routes zijn. Zou dit voor de kans op douanekosten uit kunnen maken, bv. telefoon die uit Duitsland komt geen douane check, telefoon die via Schiphol komt wel?
mijne ook leipzig eerst, was om 4.22 in amsterdam dus misschien vandaag aan de deur
douane inklaring compleet, maar weet niet of ik nu moet bijbetalen ja of nee :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jernij schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 08:53:
[...]

mijne ook leipzig eerst, was om 4.22 in amsterdam dus misschien vandaag aan de deur
douane inklaring compleet, maar weet niet of ik nu moet bijbetalen ja of nee :( :)
of je bij moet betalen ja of nee weet je pas als DHL aan de deur staat of indien je niet thuis bent op het briefje díe achter gelaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvdGaag
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-05-2022
Vrijdag via DHL besteld bij Spemall, vanochtend via Leipzig in Amsterdam, gebeld, geen douanekosten en bezorger is onderweg :) Eerste ervaring met DHL, had ik veel eerder moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrew1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43
hehe de advanced versie kan je op 6 july bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:53
De mijne is ook onderweg. Idd een snelle bezorging met DHL en idd ook geen douanekosten. Spemall is toch wel een goede webshop zoals het lijkt.

Thursday, July 04, 2013 Location Time
16 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:30
15 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:04
14 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:54
13 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:52
12 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:51
11 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:42
10 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 04:22
9 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:20
8 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 00:36

Wednesday, July 03, 2013 Location Time
7 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:18
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:16
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:06
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:02
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:52
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:51

Tuesday, July 02, 2013 Location Time
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 22:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Dan heb je een snellere levering via Spemall dan mij iig haha. Spemall had gewoon geen voorraad meer en heeft deze ook niet zo snel aan kunnen vullen. Denk dat die G4 over de toonbank vliegt daar.

Ik heb hem 20/6 besteld en is op 2/7 verznden en nu 4/7 (hoop ik) in huis.

Op zich ben ik wel tevreden als de gsm onbeschadigd aan komt, en zonder douanekosten.
TvdGaag schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:35:
Vrijdag via DHL besteld bij Spemall, vanochtend via Leipzig in Amsterdam, gebeld, geen douanekosten en bezorger is onderweg :) Eerste ervaring met DHL, had ik veel eerder moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
allard_070 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Ja ik heb een 10 cijferige code ontvangen, waarvan ik inmiddels op de DHL site kan zien dat het pakketje momenteel in Hong Kong ligt. Vreemd van jouw bestelling, heb je geen accessoires erbij besteld die wellicht moeilijk leverbaar zijn? Ik heb alleen de screenprotector er extra bij genomen.

[...]
Ik heb hem inmiddels thuis ontvangen, zonder douanekosten, ziet er mooi uit, nu even spelen en instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Hier ook binnen met DHL, besteld bij SpeMall. Maandag op de post gedaan, vandaag in huis. Zonder iets te hoeven betalen aan douanekosten _O_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7E4EQMp.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Gabliboeba op 04-07-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Andrew1988 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:57:
hehe de advanced versie kan je op 6 july bestellen :)
bestellen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Gabliboeba schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:27:
Hier ook binnen met DHL, besteld bij SpeMall. Maandag op de post gedaan, vandaag in huis. Zonder iets te hoeven betalen aan douanekosten _O_

[afbeelding]
ik verwacht elk moment iemand aan de deur :P
zal wel in hetzelfde busje zitten ;)
waar woon je? :)

edit: laat maar zie de bus al rijden ;)
geloof dattie de hele buurt door moet....

edit: binnen

[ Voor 9% gewijzigd door jernij op 04-07-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:41
Gabliboeba schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:27:

[afbeelding]
Ik heb ook wel eens wat gelezen over het achteraf nog een brief krijgen/extra betalen, dus niet te vroeg juichen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:24
iemand al een jiayu G4 2GB met 1850 accu gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Verwarrend:
http://www.mixeshop.com/j...ope-smartphone_p2594.html
http://www.spemall.com/JI...a-Gyroscope-2G-32G_g.html

De prijs is hetzelfde, beide 2GB mem en 3000 mAh, maar bij Mixeshop staat dat ie de MTK6589T (1.5GHz) heeft, terwijl bij Spemall de normale (1.2GHz) staat. Ook loopt de Android versie bij Spemall achter?

Zijn dit dezelfde versies, of zit er hier wel degelijk een verschil in?

Ik zou nml liever bij Spemall bestellen i.v.m. de goede ervaringen hier met DHL verzenden, maar ik wil uiteraard wel de 1,5GHz CPU voor dat geld.

[ Voor 10% gewijzigd door Tweaker36 op 08-07-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
De gok genomen en een G4 met 6589T (Turbo) chipset en 1 GB RAM besteld via DHGate. Tot nu toe lijkt hij verstuurd te zijn :)

Link naar de phone op DHGate*

* let op: DHGate is een tussenhandel als Alibaba, let dus op dat je bij een goed beskend staande verkoper koopt...

[ Voor 13% gewijzigd door B-Force op 13-07-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik heb via Spemall de G4 binnen. Mijn dochter van 16 was dusdanig onder de indruk dat die ook een wilde. Bij Spemall derhalve ditmaal een witte besteld want die waren ook leverbaar vertelde men via de chat. Drie dagen daarna een mailtje dat ze toch niet leverbaar waren en of ik ook een zwarte wilde, die kon men direct opsturen. De zwarte maar gekozen en idd drie dagen later in huis. jammer is wel dat ik de korting via Gizchina niet heb gekregen omdat ik in eerste instantie een witte bestelde. maar die 7 euro daar kom ik wel overheen haha.

conclusie: Spemall is een betrouwbare verkoper. Echter net als alle chinezen is hun voorraad niet actueel en weten ze zelf niet wat ze in stoc2 hebben als je ze online vraagt.
Ik ben al met al best tevreden over Spemall en zijn levering. Via DHL snel in huis zonder extra douane kosten. Verpakking was degelijk en alles is onbeschadigd aangekomen.

En een top telefoontje hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
B-Force schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:52:
De gok genomen en een G4 met 6589T (Turbo) chipset en 1 GB RAM besteld via DHGate. Tot nu toe lijkt hij verstuurd te zijn :)

Link naar de phone op DHGate*

* let op: DHGate is een tussenhandel als Alibaba, let dus op dat je bij een goed beskend staande verkoper koopt...
Heb je hem al binnen?Weet je zeker dat het om de 6589T Turbo gaat? zojuist deze selder een berichtje gestuurd, dit was zijn antwoord:
ibaby888 2013-07-20 11:21
dear friend, we have this one in stock, JIAYU G4 1G/4G, I am sorry about the specifications, JIAYU company tell me it is MTK6589T Turbo 1.5GHz CPU, but some buyers get the smartphone and tell me it is only MTK6589 1.2GHz CPU. I am so so so so sorry.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Adarkar schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:32:
[...]

Heb je hem al binnen?Weet je zeker dat het om de 6589T Turbo gaat? zojuist deze selder een berichtje gestuurd, dit was zijn antwoord:
ibaby888 2013-07-20 11:21
dear friend, we have this one in stock, JIAYU G4 1G/4G, I am sorry about the specifications, JIAYU company tell me it is MTK6589T Turbo 1.5GHz CPU, but some buyers get the smartphone and tell me it is only MTK6589 1.2GHz CPU. I am so so so so sorry.

:(
Ik heb hem binnen, gaat inderdaad om de gewone 1.2 GHz versie. Jammer, maar helaas...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkemarcel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-09 09:18
Bij mixeshop hebben ze, volgens hun site, de advanced white versie in stock. Zou het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikkemarcel schreef op zondag 21 juli 2013 @ 21:17:
Bij mixeshop hebben ze, volgens hun site, de advanced white versie in stock. Zou het?
Zou er niet te veel waarde aan hechten, ook niet wat ze beloven in de chat. Ze zeggen soms dat ze voorraad hebben en achteraf als je besteld hebt dan moet je nog dagen tot weken wachten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, net deze status bij dhl gekregen:

10 Customs status updated BRUSSELS - BELGIUM 04:10

Ik lijk precies de enige met deze status hier op tweakers. Wat betekent dit? Misschien heb ik dan toch douanekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-eviin
  • Laatst online: 05-09 14:22
Ik heb hetzelfde gehad, maar aan de deur geen douane kosten hoeven te betalen.

12 Douane inklaring compleet om BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:07
11 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM 03:50
10 Status douane bijgewerkt BRUSSELS - BELGIUM 02:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 02:03
Op het moment staat de Jiayu G4 Advanced op de volgende sites:

Pandawill
Spemall
Jiayu-Store
EtoTalk
tmallbox
Uredeal (in stock)
ChinaPadMall (Niet exact de advanced versie, de RAM/ROM zijn echter wel ge-upgrade, grote kans dat dit gewoon de 'basic' versie is)
AntElife
GeekBuying

[ Voor 1% gewijzigd door Yannes op 17-08-2013 10:17 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:19:
[...]

of je bij moet betalen ja of nee weet je pas als DHL aan de deur staat of indien je niet thuis bent op het briefje díe achter gelaten is.
6 weken verder, nog steeds niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G4 advanced besteld bij SpeMall, ik ben benieuwd of het allemaal goed gaat (eerder probleemloos een G2S gekocht bij merimobiles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-08 13:12
Ik kwam eigenlijk bij toeval uit op deze telefoon, maar het lijkt me een prachtapparaat!

Ik zie dat de zwarte 3000mah bij Aliexpress niet meer te krijgen is, weet iemand of deze überhaupt nog op voorraad gaat komen?

Bij Spemall staat hij nog wel, stel dat ze hem zouden kunnen leveren, klopt het dan dat dit incl alle invoerrechten enzo +/- €320 gaat kosten? ($305 + 21%btw + 4.2%(?)invoerrechten)

Ik heb nog nooit iets bij dit soort winkels gekocht, dus misschien ben ik wat te voorzichtig, maar welke winkel zouden jullie aanraden qua betrouwbaarheid en dergelijke?

Mooi apparaatje voor die prijs O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Ondersteund de G4 eigenlijk 4G? Kan niets vinden over dit en welke frequenties ondersteund worden

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

AArgh rotzooi. Zaterdag bestel ik mn Jiayu g4 zwart op Jiayuofficial. Status verzenden binnen 24h.
Binnen 24h krijg ik bericht dat ze door voorraad zijn maar wel een witte kunnen leveren. de volgende batch komt pas binnen op woensdag de 21e.
Ik geef mooi aan, ik wil de witte niet en dat ik wil wachten tot de 21e.
Vandaag een mailtje in mijn inbox, de voorraad is niet aangevuld. Zonder verdere uitleg. Wil u een witte of wil u de 1850 mAh versie.
Ik ga mijn bestelling gewoon annuleren denk ik, ze moeten het geld maar terugstorten.

Weet iemand of de zwarte g4 ,3000mAh, nog op stock is op een andere betrouwbare site?

Verwijderd

Hoi Tweakers,
Ik heb een Jiayu G4 Advanced besteld bij Pandawill een paar maanden geleden, al dat gezeur gehad met uistellen van de releasedates etc. Maar een paar dagen geleden zeiden ze ineens (heel vaag allemaal) dat er problemen waren met de fabriek en of ik mijn order wilde wisselen voor een of andere vage telefoon. Dus ik een paar mails sturen naar Pandawill, krijg ik met veel moeite dit te horen van de customer service:

hello

sorry that item JIAYU G4 Advanced has stopped production

we can't confirm if we can get it in future

if you dont wait to change to other item or wait

we can make the refund to you

Regards
Penny

-----------
Nou dacht ik tot een paar dagen geleden dat Pandawill wel een betrouwbare site was en alles, maar ik ben nu erg bang.
Klopt dit, of verzint Pandawill dit allemaal? Wat is jullie advies?

• Joindry

Joindry

http://www.pandawill.com/...roscope-black-p76739.html

Deze advertentie? Verdorie ik ging die net ook bestellen na mijn probleem om Jiayuofficial.
Mss hebben ze dan toch een probleem met de levering.

Ik kreeg van Jiayuofficial exact dezelfde bizarre mail:

"Dear Joindry,

I am sorry to inform you,producing line delay black Jiayu G4 basic phone 3000mAh battery version.

If it possible to changed your phone to white color ?

or changed to another version Jiayu G4 with 1850mAh:
http://www.jiayuofficial....t-mobile-phone-black.html

I apologized for the delay,if you don't want to wait or change,we can do refund.

• JayWay
Balen! Dit lijkt dus een probleem bij de fabriek/levering?

Verwijderd

Heb net even gezocht, en http://dealsprime.com/ zegt dat ze 'm hebben, maar voor de zekerheid heb ik ze een berichtje gestuurd of ze 'm ook echt in stock hebben, of wanneer ze 'm kunnen versturen. Afwachten denk ik, en zo ja, dan mijn geld terugvragen bij Pandawill. Wat een gedoe zeg.

• Joindry

Joindry

Ik heb bij Jiayuofficial ook al mijn geld terug gevraagd. Laatje weten ofzo em binnen hebben bij dealspime?

Verwijderd

Ja, zal ik doen. Ik hoop 't echt. Heb al wel reviews van de site opgezocht, is gelukkig betrouwbaar. En ze doen aan free gifts C:

Verwijderd

Ok, supersnelle reactie van de site, daar ben ik al blij mee.

"White will be in stock in a week or so. Black may take two weeks.
Free delivery to the Netherlands is included in theJiayu G4 Advanced Price. Free delivery takes 14-22 days on average.
There are also express shipping options during checkout.
We can declare as a gift with low $25 value so you probably will not need to worry about customs.
You can check out using a Paypal account or credit card."

Wordt een weekje wachten dus, maar dit geeft mij wat meer hoop dan pandawill

• Joindry

Joindry

Eerlijk, dit lijkt mij nog minder eerlijk dan Pandawill. Ze hebben dus geen stock atm en weten niet exact wanneer die terug zal toekomen. Wss problemen met de levering inderdaad.
Iemand enig idee hoe je een vraag kan stellen op Aliexpress?
Is dat een een beetje een betrouwbare site AliExpress? Klinkt niet echt zo betrouwbaar vind ik :S

[ Voor 31% gewijzigd door Joindry op 22-08-2013 16:59 ]

• JayWay
Joindry schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:49:

Is dat een een beetje een betrouwbare site AliExpress? Klinkt niet echt zo betrouwbaar vind ik :S
Vraag ik me dus ook af. Zelfde geld voor Spemall..

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 10:50
mailtje van mixeshop, ik kreeg binnen 24 uur een antwoord:

right now the g4 2g arrived in stock already ,you can make the order now
thanks

Iemand enig idee of dit een beetje betrouwbaar zal zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door wolterious op 22-08-2013 18:27 ]

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 02:03
Als je met Paypal betaald heb je niets te vrezen, daarnaast hebben wel meer Tweakers van Mixeshop gezocht las ik toen ik door de topics ging.

Ik kreeg zelf dit bericht van Spemall:
Dear mr. Doe

Advanced is ready for shipping ,but only white color, can you accept it?

The price difference between white's and black's is 6usd, if ok for you ,pls pay to our paypal account zhaospe@gmail.com payment passed, pls contact us!Thanks!
Het mag nu wel duidelijk zijn dat de zwarte versie nergens op voorraad is. Het is dat ik een mailtje had gestuurd naar de klantenservice (2 dagen na de bestelling) anders hadden ze me waarschijnlijk gewoon laten wachten tot half september. Ondertussen zitten ze op mijn geld met de kennis dat ze niets kunnen leveren en proberen ze het maar zo lang te rekken dat ik voor een witte editie gaat. Waarom kan Jiayu niet gewoon zijn webshop hosten net zoals Faea :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik kreeg vandaag een mail van Jiayuofficial dat de zwarte terug op voorraad is gekomen. Ik heb gezegd dat ze em dan toch mogen opsturen. Ik ben eens benieuwd wanneer hij gaat toekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:10
De basic? Is wel zonder de t, ik dacht dat die er ook was. Ik ben wat aan het zoeken maar is hij daar het goedkoopste? Uiteraard wel alleen bij betrouwbare shops. Ben er verder niet bekend mee

Edit: is wel met t, mijn fout
Edit2: jiayuofficial kent geen dhl helaas, dan maar verder zoeken

[ Voor 33% gewijzigd door Tonkey op 24-08-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Tonkey schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:20:

Edit2: jiayuofficial kent geen dhl helaas, dan maar verder zoeken
Waarom is mijn pakket dan net vertrokken met DHL? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Joindry schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:17:
[...]

Waarom is mijn pakket dan net vertrokken met DHL? :F
Waarom zag ik vanmorgen alleen hongkong post, singapore post en EMS? Had vast nog slaap in mijn ogen zitten. De kosten á 30$ zorgen er wel direct voor dat ze verre van de goedkoopste zijn, bij een andere site was DHL $18. Alsnog maar verder kijken dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-02-2024
Hallo Tweakers! _/-\o_

Ik zou graag een Jiayu G4 Advanced editie kopen, maar een zwarte. Nu vroeg ik mij af of die al verkrijgbaar is? Op de website van Jiayu zelf staat namelijk "Presell", alleen snap ik niet wat ze daarmee bedoelen. Kan iemand me dit uitleggen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
Ik heb naar Spemall een mail gestuurd met de vraag of de ZWARTE variant van de g4 advanced (3000mah) leverbaar was (ook nog de link van het product erbij gezet). Dit kreeg ik terug:

"White color version JIAYU G4 Advanced(2GB ram,32GB Rom) in stock for immediate shipment, we can ship in 8 working hours after your order."

zucht.. Is dit bij alle winkels zo, of is Spemall specifiek vaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Mixeshop heeft ook alleen de witte. En overal op internet lees ik dat er alleen de witte versie is uitgegeven door de fabrieken van jiayu. Dus ik denk bij alle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik nu een G4 advanced (2/32 en 3000mah) binnen een week geleverd door SpeMall, compleet met de bijbestelde accessoires. Wel met een ROM vol chinese apps en rare instellingen (Merimobiles leverde eerder een Jiayu waar alle Chinese apps vanaf waren gehaald door de winkel, erg makkelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Maar ik neem aan dat je een witte hebt ontvangen? Persoonlijk vind ik de kleur niet zo boeiend. Heb nu een witte oppo find 5 wat ik erg mooi vind. Maar zwarte telefoons heb ik ook vaak gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Waar kan ik het goedkoopst en betrouwbaarst een jiayu g4 vinden? Of een advanced edition als die ergens onder de 200 euro is :)
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

ik zit te kijken naar de G4 advanced maar ik vraag me af hoe groot het verschil is tussen de normale "turbo" versie en de advanced.

kan iemand daar heeel toevallig iets over zeggen? de advanced kan ik namelijk ook alleen maar in wit vinden en voor 360 USD op ebay.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
http://www.spemall.com/JI...-13MP-Camera-1G-4G_g.html

Ik ga op spemall de jiayu g4 thin edition bestellen? Betrouwbaar?

Alvast bedankt

[ Voor 74% gewijzigd door elpookie op 01-09-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
elpookie schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:20:
http://www.spemall.com/JI...-13MP-Camera-1G-4G_g.html

Ik ga op spemall de jiayu g4 thin edition bestellen? Betrouwbaar?

Alvast bedankt
Bump , ik heb dringend een nieuwe smartphone nodig sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
elpookie schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:11:
[...]

Bump , ik heb dringend een nieuwe smartphone nodig sorry
Nog nooit besteld, wel veel positieve reacties over gelezen.
Wel mailverkeer gehad, en ze reageren geweldig snel! (vandaag binnen 1 uur reactie). Ik zou daar zo bestellen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet gewoon kopen bij bijv. Jiayumobile.de als je toch uit het buitenland wilt halen?
Daar is de g4 basic turbo MET 3000MaH accu voor maar €249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Waarom niet gewoon vanuit China bestellen? Als je toch uit het buitenland wilt bestellen, doe dan ook gewoon het goedkoopste land. Na maanden lang loeren en watertanden heb ik net de advance op Spemall besteld, ben benieuwd! Heb de zwarte besteld, maar ik verwacht spoedig een mailtje met de mededeling dat alleen de witte voorradig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolterious schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:45:
Waarom niet gewoon vanuit China bestellen? Als je toch uit het buitenland wilt bestellen, doe dan ook gewoon het goedkoopste land. Na maanden lang loeren en watertanden heb ik net de advance op Spemall besteld, ben benieuwd! Heb de zwarte besteld, maar ik verwacht spoedig een mailtje met de mededeling dat alleen de witte voorradig is.
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord :)
Wil je voor gemak gaan en snelheid voor een redelijke prijs; probeer wat ik zei.
Wil je inderdaad veel loeren en watertanden vooral bestellen in China natuurlijk :)
Maar aangezien dit het levertijden en prijzen topic is vond ik het wel een vermelding waard.
Stuk goedkoper dan onze zogenaamde NL distributeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
klopt, jij hebt ook een goed punt. Ik heb voornamelijk zolang geloerd, omdat ik dat eigenlijk nog het leukste van de hele zoektocht/aankoop vind. Het gebruik van de g4 zal ik vast geweldig vinden, maar het verlangen naar vind ik eigenlijk nog leuker.
Verder is er weinig extra gemak denk ik, je moet alleen langer wachten vanuit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, voor mijn advanced:
Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggekregen bij Pandawill, (stomme valuta, paar euro kwijt)
En besteld bij een site genaamd Mixeshop. En die hebben 'm gister geshipped.
Dus ik hou m'n hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ben benieuwd naar de bijkomende kosten van de douane. Las ook ergens een site die verklaarde "will declare low value for customs". Of is dat iets dat ze allemaal doen?
Zit nu te kijken bij spemall en pandawill.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:41
Gwannoes schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:42:
Ben benieuwd naar de bijkomende kosten van de douane. Las ook ergens een site die verklaarde "will declare low value for customs". Of is dat iets dat ze allemaal doen?
Zit nu te kijken bij spemall en pandawill.
Dat doet elke shop die je pakketje opstuurt wel.
Een bedrag van minder dan 50 dollar erop en 'verstuurd als gift.'
Maar ze zijn bij de inklaringsafdeling ook wel iets slimmer dan dat, al wordt niet elk pakketje uitvoerig onderzocht..
Er zijn 3 opties:
1. Helemaal niets, kosteloos je G4 ontvangen.
2 BTW en inklaringskosten betalen op basis van de prijs die op het pakket staat: ongeveer 15-25 euro.
3 een brief thuiskrijgen met: "we konden de waarde niet bepalen, stuur alstublieft de factuur op"
BTW en inklaringskosten op basis van factuur: een duur grapje ;( dat kan al gauw oplopen tot 35-40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En in dat derde geval is het dikwijls vervang de dollar voor de euro en je weet hoeveel je in totaal kwijt bent geweest voor de G4 ;) Want stel.. je betaalt $250/$300 = €189,50/€227,37. Dat gaat x 1,21 (want 21% btw) = €229.29/275,11 + €13 inklaringskosten = €242,29/€288,11. Net geen €250/€300 dus, dus het is niet altijd $=€ in zo'n geval.

• Platte_Band
  • Laatst online: 19:44
Ik heb net bij mixeshop de Jiayu G4 advanced *let op* Black edition besteld! Ik had eerst een mailtje gestuurd om te vragen of ie in stock is en dat was ie! koste totaal 251€ via paypal. Ik zal wel laten weten wanneer hij verzonden word/binnenkomt (via DHL).

Volgens mij is hij nu ook in stock bij Banggood.com (heb daar vaker aankopen gedaan, is betrouwbaar).

[ Voor 16% gewijzigd door Platte_Band op 05-09-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41

Garyu

WW

Ik heb 'm net via Alibaba (voor)besteld, ben wel benieuwd! De 2GB/32GB versie kostte daar maar $211,99, plus $26 voor DHL-shipment, is nog steeds relatief goedkoop.

Hier dus:
http://www.aliexpress.com...l-sim-GPS/1098145045.html

Helaas hebben ze de zwarte versie niet op voorraad, heb even nagevraagd en die zouden volgende week weer moeten komen. De prijs is wel verrassend laag t.o.v. andere aanbieders, vooral voor deze versie, dus ik ben benieuwd wat ik dan (ooit) thuisgestuurd krijg.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrew1988
  • Laatst online: 12-09 16:43
ik kom toch echt op US $338.31 de 1gb kost US $255.11
Garyu schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:10:
Ik heb 'm net via Alibaba (voor)besteld, ben wel benieuwd! De 2GB/32GB versie kostte daar maar $211,99, plus $26 voor DHL-shipment, is nog steeds relatief goedkoop.

Hier dus:
http://www.aliexpress.com...l-sim-GPS/1098145045.html

Helaas hebben ze de zwarte versie niet op voorraad, heb even nagevraagd en die zouden volgende week weer moeten komen. De prijs is wel verrassend laag t.o.v. andere aanbieders, vooral voor deze versie, dus ik ben benieuwd wat ik dan (ooit) thuisgestuurd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
Garyu schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:10:
De 2GB/32GB versie kostte daar maar $211,99,
Bij mij staat er toch echt: "US $311.99" :-/
typfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Heeft iemand ervaringen met het aanspraak maken op garantie en terugsturen naar winkels in China bijv. Spemall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Jan-Willem P. schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:24:
[...]

Bij mij staat er toch echt: "US $311.99" :-/
typfout?
Blijkbaar :( Bij mij hebben ze ook vriendelijk gevraagd 100$ extra over te maken of de order te cancelen. Dan maar verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Net contact gehad met Spemall, volgens hen krijgen ze morgen zwarte G4 2/32 3000 mAh binnen, en moet ik em deze week nog in huis hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

johan89 schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:04:
Net contact gehad met Spemall, volgens hen krijgen ze morgen zwarte G4 2/32 3000 mAh binnen, en moet ik em deze week nog in huis hebben!
Zou mooi zijn. Ik heb vorige week een zwarte besteld. Na paar dagen maar eens gemaild, en toen kwam er terug: "Zwart is niet op voorraad, je mag gratis wisselen naar wit". Vandaag kreeg ik "Morgenochtend verzenden we hem". Hoop dat het dan alsnog de zwarte wordt!

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Ik had donderdag de zwarte advanced bij mixeshop besteld. Vanochtend stond er eindelijk 'shipped' als status. Ik op DHL kijken hoever hij al was, bleek mn telefoon al op zaterdag verzonden te zijn en vanochtend al bij Amsterdam was! Was helaas niet thuis dus heb hem gemist toen ze langskwamen.. :'(
Hopelijk morgen in mn handen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
Ik hoor graag of jullie hem allen daadwerkelijk (en goed) binnen gekregen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freiss
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik heb vanochtend ook een zwarte Advanced bij Spemall besteld. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
Ik heb hem gisteren binnen gekregen, heeft al met al nog geen week geduurd. Netjes en zorgvuldig verpakt. Stond op het pakket iets van: containing 2 batteries and a repared photoframe. total costs 24 dollar. (zoiets) Verder ook geen kosten of BTW hoeven betalen. Het mailcontact met Spemall verliep ook zeer prettig. Al met al een geslaagde actie. De telefoon zelf is trouwens ook erg bruut, maar daarover binnenkort meer in het discussieforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Heb die van mij via mixeshop ook binnen, geen inklaringskosten of dergelijke ! :)

• johan89
Als het goed is wordt die van mij vandaag via DHL verzonden (Spemall)! :)

• godslink
  • Laatst online: 07-06 09:49
Net mijn bestelling van de Jiayu G4 Advanced Zwart bij "DEALSPRIME" gecancelled ten eerst duurde het vreselijk lang terwijl op zijn website staat nog 8 in voorraad maar die heeft ie helemaal niet.
Had al 3x gemaild waar ie niet op antwoorde pas bij de 4de maal, en toen kreeg ik geen antwoord op mijn vragen maar wou nog eens dat ik 30 dollar meer betaalde want ze waren duurder geworden.
De free gift klopte helemaal niet, kon niet kiezen wat ik wou.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, ik vind het daar zeer onbetrouwbaar.
Dus mijn geld terug gevraagt voordat de 45 dagen voorbij waren (paypal).
Was in 2 uur terug gestort (dat is het enige waar ie snel mee was).
Dus nu weer op zoek naar een goeie shop :(

• godslink
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:35:
Waarom niet gewoon kopen bij bijv. Jiayumobile.de als je toch uit het buitenland wilt halen?
Daar is de g4 basic turbo MET 3000MaH accu voor maar €249
Als je toch in europa koopt neem dan de offieele shop in Spanje de advanced is daar maar 280 euro :)

http://www.jiayu.es/en/

• Platte_Band
godslink schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:45:

Dus nu weer op zoek naar een goeie shop :(
Mensen in dit forum hebben goede ervaringen met Spemall gehad en ik zelf met mixeshop(gisteren binnen gekregen binnen 5 dagen) en banggood.
Hopelijk lukt het daar wel voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaranta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-12-2024
Yannes schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:38:
Op het moment staat de Jiayu G4 Advanced op de volgende sites:

Pandawill
Spemall
Jiayu-Store
EtoTalk
tmallbox
Uredeal (in stock)
ChinaPadMall (Niet exact de advanced versie, de RAM/ROM zijn echter wel ge-upgrade, grote kans dat dit gewoon de 'basic' versie is)
AntElife
GeekBuying
Spemall is zo'n €50,- goedkoper dan de meeste andere aanbieders. Zie ik iets over het hoofd of zijn ze gewoon écht betrouwbaar én het goedkoopst?

edit: *Kuch* 8)7 Het €/$-verschil misschien... :F

Maar dan nog bieden NLse webshops 'm aan voor 320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Laatst online: 05-02-2024
Waarom koopt iedereen heir eigenlijk in china? Ik doe eht zle fook regelmatig maar de Jiayu g4 is ook goed te krijgen op marktplaats. als ik in het zoekveld intyp jiayu g4t dan zie ik e g4turbo(de basic met mtk6589T aanbieder heet linda, voor 20 euro. Je kan daar ook de basic zoner turbo krijgen 10 euro goedkoper. Ik ben zelf zeer tevreden over de serice die deze verkpe rmij heeeft verleent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaranta
Omdat ik €235 wel echt een stuk voordeliger vind dat 280 of 320. Ik vroeg me af waar die verschillen dan in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Ik gaf als prijs aan 220 euro niet 280 of 320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godslink
Nou omdat mensen goede ervaringen hadden had ik de "Jiayu G4 Advanced 1,5ghz 2gb/32gb ZWART" maar bij Spemall besteld.
Maar daarvoor even gevraagd of deze in voorraad was en ze zeiden ja in voorraad.
Nu na een week wachten krijg ik net een mail dat ie er niet is of ik niet een witte wil nemen (dat terwijl er staat dat hij verzonden is op de website).
Ik heb mijn geld maar meteen weer terug gevorderd.
Ik heb nu wel door dat je vrijwel niet aan een zwarte kunt komen ze beloven alles die shops en laten je steeds betalen maar leveren ho maar en dat geld voor alle shops tot nu toe die ik in dit forum heb gezien.
Bij een witte telefoon zit je goed dat is totaal geen probleem.

Weet nu even niet wat te doen na zoveel teleurstellingen met al die shops.
Mischien toch maar bij die officieele Spaanse Jiayu importeur bestellen.
Of weet iemand een shop die echt leveren kan?

UPDATE #1:

Nou nadat ik mijn geld terug wou hebben is hij ineens wel voorradig en is hij (wederom) verstuurd via DHL. Wat ik dus niet wou want via DHL/UPS/TNT etc.. word het pakket 9 van de 10 keer geopent door de douane en via Singapore/China/Hongkong mail/post 9 van de 10 keer niet dus dat hebben ze ook fout gedaan.
Dus dat zal wel weer het nodige gaan kosten bij de douane.
En het tracking nummer wat ik heb herkend dhl niet (mischien dat ze bij dhl nog wakker moeten worden)?
Het is voor mij dus voor het eerst en gelijk voor het laatst dat ik wat bestel bij Spemall.

UPDATE #2:

21 uur nadat ik het tracking nummer heb gehad werkt die nog steeds niet bij DHL ???
En krijg geen antwoord via Spemall-skype en niet via email?
Heb antwoord gehad dat het wel 1-3 dagen kan duren voordat het DHL tracking nummer werkt (die ezel loopt niet zo snel in China).

[ Voor 45% gewijzigd door godslink op 18-09-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
De zwarte Advanced donderdag verscheept via DHL (Spemall), en vrijdagmiddag al aangeboden! Dit is nog eens snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

godslink schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:29:
Nou omdat mensen goede ervaringen hadden had ik de "Jiayu G4 Advanced 1,5ghz 2gb/32gb ZWART" maar bij Spemall besteld.
Maar daarvoor even gevraagd of deze in voorraad was en ze zeiden ja in voorraad.
Nu na een week wachten krijg ik net een mail dat ie er niet is of ik niet een witte wil nemen (dat terwijl er staat dat hij verzonden is op de website).
Ik heb nu wel door dat je vrijwel niet aan een zwarte kunt komen ze beloven alles die shops en laten je steeds betalen maar leveren ho maar en dat geld voor alle shops tot nu toe die ik in dit forum heb gezien.

Same here: zwart op voorraad (althans volgens website Spemall). Zwart besteld...radiostilte. Na 2 dagen toch maar eens gemaild. Zwart was niet (meer?) op voorraad. Toen maar de witte gekozen. De witte is nu onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godslink
johan89 schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:22:
De zwarte Advanced donderdag verscheept via DHL (Spemall), en vrijdagmiddag al aangeboden! Dit is nog eens snel. :)
Hoop dat die van mij er ook zo snel is.

En heb je nog douane kosten er bovenop gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaranta
Mijn trackingcode van Spemall doet het ook nog niet. Ik heb de code gisteren gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door Amaranta op 17-09-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Bullet
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-07 16:22
Ik ben wel geïnteresseerd in het aanschaffen van de G4, enkel raak ik een beetje verward in wat er allemaal aangeboden word en welke verschillen er zijn.
Volgens de verschillende webshop zie namelijk de volgende modellen:
- G4 Basic
- G4 Advanced
- G4T

Waarbij alle 3 de modellen nog een verdeling hebben tussen 1 en 2GB RAM.
en de G4T en advanced hebben beide de CPU MT6589T.
Wat is dan nog het verschil tussen de G4T en de advanced?
is er idd zoveel verschil, of weten de webshops eigenlijk ook niet wat ze verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaranta
Advanced is de enige met 32GB ROM. (En 1.5 GHz)

correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godslink
Dr.Bullet schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:42:
Ik ben wel geïnteresseerd in het aanschaffen van de G4, enkel raak ik een beetje verward in wat er allemaal aangeboden word en welke verschillen er zijn.
Volgens de verschillende webshop zie namelijk de volgende modellen:
- G4 Basic
- G4 Advanced
- G4T

Waarbij alle 3 de modellen nog een verdeling hebben tussen 1 en 2GB RAM.
en de G4T en advanced hebben beide de CPU MT6589T.
Wat is dan nog het verschil tussen de G4T en de advanced?
is er idd zoveel verschil, of weten de webshops eigenlijk ook niet wat ze verkopen?
Ja je moet heel erg oppassen er schijnen clones te zijn waarbij de advanced en turbo niet turbo zijn maar 1,2ghz
En de meeste shops hebben alles door elkaar staan als specificaties.
Dus voor je besteld altijd vragen wat ze precies aanbieden en dan alles in je vraag verwerken ghz, ram, cpu en zelfs de grafische processor.
Jiayu G4 Advanced, CPU: MTK6589T 1,5Ghz, 2gb Ram, 32Gb Rom, GPU: PowerVR SGX 544MP, accu 3000mAh.
Officieele Jiayu website in China: http://www.ejiayu.com/en/Product-7.html
Officieele Jiayu website in Spanje: http://www.jiayu.es/en/

[ Voor 9% gewijzigd door godslink op 18-09-2013 08:22 ]

• godslink
godslink schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:29:

UPDATE #1:

Nou nadat ik mijn geld terug wou hebben is hij ineens wel voorradig en is hij (wederom) verstuurd via DHL. Wat ik dus niet wou want via DHL/UPS/TNT etc.. word het pakket 9 van de 10 keer geopent door de douane en via Singapore/China/Hongkong mail/post 9 van de 10 keer niet dus dat hebben ze ook fout gedaan.
Dus dat zal wel weer het nodige gaan kosten bij de douane.
En het tracking nummer wat ik heb herkend dhl niet (mischien dat ze bij dhl nog wakker moeten worden)?
Het is voor mij dus voor het eerst en gelijk voor het laatst dat ik wat bestel bij Spemall.

UPDATE #2:

21 uur nadat ik het tracking nummer heb gehad werkt die nog steeds niet bij DHL ???
En krijg geen antwoord via Spemall-skype en niet via email?
Heb antwoord gehad dat het wel 1-3 dagen kan duren voordat het DHL tracking nummer werkt (die ezel loopt niet zo snel in China).
UPDATE #3

Eindelijk na 33 uur en een email, tracking nummer werkt nu:

Wednesday, September 18, 2013 Location Time
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:46
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:04
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:03
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 13:29

• vmb

vmb

Hier witte versie via Spemall binnengekregen. Geen bijbetaling. Top toestel.

• dicksterk
wat ik tot nu toe aan verschillen hb gezien:
- g4 basic: 1gb ram 1.2ghz gewone mtk6589 processor. deze heeft 4gb rom
g4 advanced: mtk6589T processor 1,5ghz 2gb ram en 32gb rom.
jiayu g4T: (volgens mij bestaat deze in een 1gb en 2gbversie) mtk6589t processor met 1,5ghz en 4gb rom (bij de 1gbversie0 of 32gb rom bij de 2gb versie. in feite is de g4 basic dus gewoon achterhaald omdt de g4t met 1gb ram en 4gb rom maximaal 10 euro meer kost(in Nederland via marktplaats) en dus wel die turboprocessor heeft

• godslink
godslink schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:55:
[...]

UPDATE #3

Eindelijk na 33 uur en een email, tracking nummer werkt nu:

4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:46
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:04
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:03
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 13:29
UPDATE #4

Zo mischien dat ik hem vandaag krijg aangeboden :)

13 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:42
12 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:23
11 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:52
10 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:51
9 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:07
8 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 03:45
7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:43
6 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:57
5 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:40

• Amaranta
"Out for delivery."

:)F

• godslink
dicksterk schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:51:
wat ik tot nu toe aan verschillen hb gezien:
- g4 basic: 1gb ram 1.2ghz gewone mtk6589 processor. deze heeft 4gb rom
g4 advanced: mtk6589T processor 1,5ghz 2gb ram en 32gb rom.
jiayu g4T: (volgens mij bestaat deze in een 1gb en 2gbversie) mtk6589t processor met 1,5ghz en 4gb rom (bij de 1gbversie0 of 32gb rom bij de 2gb versie. in feite is de g4 basic dus gewoon achterhaald omdt de g4t met 1gb ram en 4gb rom maximaal 10 euro meer kost(in Nederland via marktplaats) en dus wel die turboprocessor heeft
En let op de accu grootte want daar klooien ze ook veel mee!

• godslink
Mooi oOo

Bij mij zit ik met smart achter de brievenbus te wachten _/-\o_

Thursday, September 19, 2013 Location Time
14 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:26

• Garyu

Garyu

WW

Je hebt inderdaad een 1850mWh en een 3000mWh versie. Die tweede is wel een stukkie zwaarder en dikker natuurlijk, maar gaat ook langer mee.

Welke versie hebben jullie zo besteld en waarom?

Pagina: 1 2 3 Laatste