Nou omdat mensen goede ervaringen hadden had ik de "Jiayu G4 Advanced 1,5ghz 2gb/32gb ZWART" maar bij Spemall besteld.
Maar daarvoor even gevraagd of deze in voorraad was en ze zeiden ja in voorraad.
Nu na een week wachten krijg ik net een mail dat ie er niet is of ik niet een witte wil nemen (dat terwijl er staat dat hij verzonden is op de website).
Ik heb mijn geld maar meteen weer terug gevorderd.
Ik heb nu wel door dat je vrijwel niet aan een zwarte kunt komen ze beloven alles die shops en laten je steeds betalen maar leveren ho maar en dat geld voor alle shops tot nu toe die ik in dit forum heb gezien.
Bij een witte telefoon zit je goed dat is totaal geen probleem.
Weet nu even niet wat te doen na zoveel teleurstellingen met al die shops.
Mischien toch maar bij die officieele Spaanse Jiayu importeur bestellen.
Of weet iemand een shop die echt leveren kan?
UPDATE #1:
Nou nadat ik mijn geld terug wou hebben is hij ineens wel voorradig en is hij (wederom) verstuurd via DHL. Wat ik dus niet wou want via DHL/UPS/TNT etc.. word het pakket 9 van de 10 keer geopent door de douane en via Singapore/China/Hongkong mail/post 9 van de 10 keer niet dus dat hebben ze ook fout gedaan.
Dus dat zal wel weer het nodige gaan kosten bij de douane.
En het tracking nummer wat ik heb herkend dhl niet (mischien dat ze bij dhl nog wakker moeten worden)?
Het is voor mij dus voor het eerst en gelijk voor het laatst dat ik wat bestel bij Spemall.
UPDATE #2:
21 uur nadat ik het tracking nummer heb gehad werkt die nog steeds niet bij DHL ???
En krijg geen antwoord via Spemall-skype en niet via email?
Heb antwoord gehad dat het wel 1-3 dagen kan duren voordat het DHL tracking nummer werkt (die ezel loopt niet zo snel in China).
[
Voor 45% gewijzigd door
godslink op 18-09-2013 08:17
]