Oh, mocht je je registreren op Jiayu.es Je woont in Paises Bajos.....
19:39 0720 geinstalleerd met de es tool......een bootlogo als een animatiefilm.....153 apps te optimizen en counting......
19:41 Update klaar, even kijken..allerlei vragen, taal kiezen, superuserrechten uitdelen.....wifi connecten zegt ie terwijl app updates al op de achtergrond lopen..... even updates afwachten
19:45 alle apps geupdate, ik kan het pulldownmenu bedienen, maar geen homescreens te zien. Wel het locked screen en menus.... even rebooten
19:46 reboot niet nodig, systeem moest even de keuze bevestigd zien of ik de Nova launcher weer als default wilde of de system native launcher. Homescreens aanwezig!
even verder loeren..........
19:55 Volgens mij wat native Google apps erbij, verder gewoon goed. GPS weet ik nog niet, maps en facebook checkin zijn snel maar die gebruiken mn wifi. Runkeeper test ik morgen wel maar ik vermoed ook pas een fix als de wifi connectie los is en dat is prima. Accuraat met tracken.
So far so good
Oh, bepaalde system fonts zijn wat zwaarder, oa het unlock scherm heeft zwaardere letters en de klok is uit het midden

vond het vorige mooier maar lekker boeiend
Het voelt 'snappier' maar dat is erg vroeg om te oordelen. waarom zie ik nergens uigebreide release notes??
[
Voor 134% gewijzigd door
DaBuzzzzz op 13-08-2013 20:04
]