Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:24
XanderDrake schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:29:
De SGX544 zal een stuk trager zijn, het is niet een MP2 of MP4 uitvoering zover ik weet. En en die twee zijn eigenlijk de enige concurrenten van de Adreno 320.
Het lijkt erop dat deze GPU veel sneller is, ik weet natuurlijk niet of dit allemaal klopt:
http://www.anandtech.com/...he-archos-101-xs-review/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:42

XanderDrake

Build the future!

MeneerJoep schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:53:
Het lijkt erop dat deze GPU veel sneller is, ik weet natuurlijk niet of dit allemaal klopt:
http://www.anandtech.com/...he-archos-101-xs-review/3
Dank je voor die link. Wat ik dus denk is dit:
SGX544 is de "single core" (meer single module) versie van de SGX543-MP2 en ondersteunt als enige verschil met een SGX543 een aantal standaard API's (DirectX bijv.). Das best goed, zeker destijds, zoals er staat geschreven:
When Brian looked over TI’s claims he found some rationale for their claim that their SGX544 performance would be 2.5x the SGX540 it replaces. As it turns out, that’s almost exactly the case in some of our tests.
Dus 2.5x de performance SGX540. Dus minimaal 4x de snelheid van de SGX531 die je kan vinden in de G3. Dit alleen al is een goede reden om de G4 te halen, als je van games houdt dus.

Maar van de Adreno 320 die maakt alles kapot natuurlijk:
Afbeeldingslocatie: http://media.bestofmicro.com/3/S/355240/original/glbench25.png

Zelfs als je vier keer de SGX544 neemt verlies je nipt van de Adreno 320.

Het vervelende van al deze conclusies is dat ze gebaseerd is op één lullige OpenGL based Benchmark.
Optimalisaties zijn snel gemaakt en daardoor geeft het totaal geen compleet beeld. Dat zie je ook: de Jiayu G3 met zijn SGX531 kan bij veel games (GTA III, ShadowGun) goed mee komen terwijl hij rete traag is, maar bij sommige (NOVA serie) echt niet.

Tijd dat Futuremark zich er mee gaat bemoeien :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:06
Interessante informatie over snelheid en power efficiancy van Cortex A7 (bron ARM website).
The Cortex-A7 processor is a highly energy efficient applications processor designed to enable low-cost, fully featured entry-level smart phones in addition to other low-power applications.

The processor is fully compatible with other Cortex-A series processor and incorporates all of the features of the high-performance Cortex-A15 processor including virtualization, large Physical Address Extensions (LPAE) NEON advanced SIMD, and AMBA 4 ACE coherency.

A single Cortex-A7 processor can deliver 5x energy-efficiency, 50% greater performance and is one fifth the size of the ARM Cortex-A8 processor, which powers many of today's most popular smartphones.

Best power-efficiency and footprint as a standalone applications processor
More performance than 2011 mainstream smartphone CPU
Up to 20% more performance while consuming 60% less power
Companion CPU to Cortex-A15 to enable big.LITTLE Processing
Software can run on an energy efficient Cortex-A7 processor
And also on a high performance Cortex-A15 processor as needed
Without recompilation !
AMBA 4 ACE coherency interface enables sub-20us context migration between big and LITTLE CPU clusters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De quotes-tags zijn niet helemaal netjes Galactic ;)

Inderdaad. In combinatie met de 3000mah accu van de G4 voorspel ik veel goeds :)

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Gaaf toestel, nu nog Windows Phone als OS en ik bestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godslink
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 09:49
Lijkt me niet dat dit de juiste foto's zijn omdat JiaYu op hun eigen website in de tekst heeft staan dat er een metalen beschermingsrand om zit die zie ik hier niet zitten?
XanderDrake schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:52:
Leaked Photos!

[afbeelding]
[afbeelding]

Mjammie mjammie. I Like What I See :9 Minimalistisch, maar wel met een solide uiterlijk en ´losse´ navigation knoppen (ipv on-screen). Dit is de Advanced versie denk ik. 3000mah accu erin.

http://www.gizchina.com/2...jiayu-g4-hands-on-photos/

In ander nieuws:

http://www.gizchina.com/2013/01/21/jiayu-g4-release-date/
Wie weet kunnen we hem binnenkort al bestellen, alhoewel Andi pre-orderen afraadt na het G3 pre-order debakel.
Maar we zijn redelijk dichtbij denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De fotos komen wel overeen met andere eerder gelekte G4 fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

Jammer dat de G4 nog geen LTE ondersteunt.

(misschien dat de specs nog aangepast worden, fingers crossed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
Hoe verhoud dit toestel zich tot de Mi2 die in een ander topic besproken word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Alle posts over een inkoopactie zijn verwijderd. Die zijn op GoT nadrukkelijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:55
*weg* wat staat hierboven nou? :/

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 26-01-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:39
De G4 is nog niet uit en ze zijn al over de G5 bezig.

Een iPhone clone dan nog wel. Geen goede zet volgens mij...

http://www.gizchina.com/2013/01/28/jiayu-g5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:58
Een iPhone clone lijkt me ook geen goede zet. Juist het design is naar mijn idee wat bijvoorbeeld de G3 zoveel populairder maakt dan al die andere Chinese telefoons met dezelfde SoC en een 4,5-inch scherm. Verder ken ik weinig Android gebruikers die zouden willen dat hun telefoon op een Apple product lijkt.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Hoop van niet...

Dit schreef iemand op FOK!
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/p/0s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:18 schreef ikbenik het volgende:
JiaYu is flink op dreef, ze hebben een nieuw model aangekondigd! Het gaat om typenummer S1, een telefoon met een Qualcomm processor. Voorlopig aangekondigde specs:

CPU: Qualcomm Xiao Long 8064 1.5Ghz quad-core
GPU: Adreno 320
Memory: 2GB RAM +32 GB ROM.
Screenresolution: 1920X1080 Full HD PPI440
Screensize: 5 inch
Screentype: OGS IPS

Bron: Forumpost Wade

Ze vragen ook de users wat ze graag in de telefoon zouden willen zien.
Klinkt toch een stuk beter :D.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Ook al gezien hier:

http://www.gizchina.com/2013/01/28/jiayu-s1/

The JiaYu S1 is currently under development but if the accompanying image is anything to go by the S1 will feature super narrow borders and is planned for a release on the 3rd May at 12:45!

3 mei, 9 dagen voor mijn 20e verjaardag. Zou een leuk cadeau zijn :P

[ Voor 66% gewijzigd door CedricD op 28-01-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Die ontwikkeling bij Jiayu gaat wel retesnel zeg, echt niet normaal. Als die geruchten kloppen dan sla ik de G4 gewoon over denk ik. Wacht ik wel 2 maanden langer op de S1...

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En dan weer op de S2x en dan de S3.5x...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wow ja. We kunnen al weer bijna beginnen aan een volgend Jiayu topic. En inderdaad het is bijna het wachten waard. De Qualcomm APQ 8064 is gewoon een geen-gezeik-kei-snelle Krait quadcore, die ook in de Nexus 4 zit.

Alleen ja, wat doet de prijs. Als de S1 lijkt op de Xiaomi Mi-Two, zal die ook wel zo duur worden, zo ongeveerd €300+ in degelijke Chinese webshops schat ik.
Vind ik wat duur tov de minder dan €200 van de G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
En toch denk ik dat ik voor de G4 ga. Wat ik raar vind is dat ze voor de S1 wel al een concrete release datum hebben en voor de G4 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:36
Hoop dat dat G4 binnen kort beschikbaar komt.
Dan kan ik die halen als mijn abbonoment is afgelopen.
en gewoon sim only nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
XanderDrake schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:54:
Wow ja. We kunnen al weer bijna beginnen aan een volgend Jiayu topic.
Doen we ook, zodat het hier clean blijft: [JiaYu S1] Ervaringen en Discussie

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 19:42
Ik blijf toch voor de G4 gaan dan. Niet alleen zal die zeer waarschijnlijk goedkoper zijn. Ik vind het juist zo mooi hoe hij een zuinige cpu met 3000mAh gaat combineren.

En anders kan ik me G4 vast alsnog wel kwijt op V&A en tegen die tijd een S2 bestellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En dan doen we er ook gelijk 'n topic bij voor de G5: [JiaYu G5] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb nu voor de derde keer in twee dagen berichten moeten verwijderen over een inkoopactie. Mochten de regels nu weer worden overtreden gaat dit topic een poosje op slot. We blijven niet bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
JiaYu G3 Vs. JiaYu G4: Screen comparison

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/jiayu-g4-vs-jiayu-g3-screen-642x400.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/g4g3pm2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/g4g3pm5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/g4g3wg2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/g4g3wg3.jpg

Bron: http://www.gizchina.com/2...yu-g4-screen-comparison/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hij komt dichterbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dymion
  • Laatst online: 11-07 14:50
De G4 lijkt mij zeker een interessante telefoon, zeker voor zijn prijsklasse, dus dit wordt een nieuw avontuur voor mij, die van de "Goedkope Chinese Toestellen".

Ik vraag mij alleen een ding af met betrekking tot de versie van Android.
Op vrijwel elke site staat 4.1, dat is sowieso al niet slecht, maar op de site van Jiayu zelf staat iets anders.
In het tabelletje met specificaties staat namelijk 4.2.
Te vinden op dit adres:
http://www.ejiayu.com/en/Product-20.html
In het specifications tabelletje onder System, de versie van Android dus.

Ik heb al her en der op het internet gezocht naar mogelijke reviews en dergelijke, uiteraard nog niks gevonden, maar in elke site waar ze er een "review" voor hebben staat wederom 4.1 i.p.v. de op de site genoemde 4.2

Iemand die hier meer van af weet?

Dymion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Als er op de site 4.2 staat denk ik wel dat het 4.2 zal zijn.

Maakt voor mij persoonlijk niet veel uit. Qua layout is 4.2 niet zo veel verschillend van 4.1.

Ik zal het toch nog eens navragen, om zeker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Miracast enzo is wel fijn. De MTK 6589 ondersteunt het wel, maar je hebt 4.2 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Ziet er goed uit dat scherm zo. Beter dat de G3 in ieder geval. Zou hem nu ook wel eens naast een S3 oid willen zien.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moddoxnl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 12:44
Hier ook interesse in de G4. Heb nu een eerste serie Wolfgang telefoon. Die vind ik wel wat langzaam. Ik wil perse Dual Sim. Dus ik ga dit topic in de gaten houden.

Ik vind het lastig vergelijken, twee schermen vanaf een foto. Wie zegt me dat ze niet hebben rotzooien met de heldeheid. Zijn toch foto's van de fabrikant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cillin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-01-2024
Geraakt er iemand wijs aan onderstaande batterij gegevens? Ik heb eergisteren meteen de JB beta geflasht, weet dus niet of het hiervoor ook was. Ik ben me bewust van rare batterij percentages na het flashen van een rom, maar dit is toch een beetje overdreven, niet? Ik heb hem na het flashen al 1x volledig vol en weer leeg laten lopen.

Hij hangt hele nacht aan de stroom tot 8u 's morgens, na loskoppelen blijft hij tot 13u op 100% hangen waarna hij op minder dan een minuut ineens op 12% komt te staan. Deze 12% blijft dan ongeveer de rest van de avond staan.

Bij het flashen heb ik ook wel m'n /system gewiped, kan dit daar iets mee te maken hebben?

Geen 'battery stats wipen' comments aub :P

Zoals je kan zien onderaan blijft m'n 'kernel wakelock' statpage bij betterbattery ook helemaal leeg? 8)7
Deep sleep lijkt ook niet te werken...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oNIEXEr.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v3E4joy.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HL4EM8q.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y3y08ud.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Heb jij al een G4? :o :+

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Heeft geen jota met Jiayu te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
cillin schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:02:
Geraakt er iemand wijs aan onderstaande batterij gegevens? Ik heb eergisteren meteen de JB beta geflasht, weet dus niet of het hiervoor ook was. Ik ben me bewust van rare batterij percentages na het flashen van een rom, maar dit is toch een beetje overdreven, niet? Ik heb hem na het flashen al 1x volledig vol en weer leeg laten lopen.

Hij hangt hele nacht aan de stroom tot 8u 's morgens, na loskoppelen blijft hij tot 13u op 100% hangen waarna hij op minder dan een minuut ineens op 12% komt te staan. Deze 12% blijft dan ongeveer de rest van de avond staan.

Bij het flashen heb ik ook wel m'n /system gewiped, kan dit daar iets mee te maken hebben?

Geen 'battery stats wipen' comments aub :P

Zoals je kan zien onderaan blijft m'n 'kernel wakelock' statpage bij betterbattery ook helemaal leeg? 8)7
Deep sleep lijkt ook niet te werken...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het posten naar meerdere Jiayu topics (en verkeerde) gaat niet helpen :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
In JIAYU Chinese website, it says Android 4.1, while in English it is Android 4.2. We are not sure which version is correct at present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Is de source van 4.2 nu al vrij gemaakt? Dan mag ik hopen dat ze direct die versie doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dymion
  • Laatst online: 11-07 14:50
Okay, ik ben geen kei in chinees en moet het dan ook doen met Google Translate, maar ook dat werkt niet altijd.
Ik hoop ook zeker dat ze voor Android 4.2 gaan, dat zou namelijk deze telefoon nog fijner en aanlokkelijker maken dan hij nu al is.

Ik ga afwachten en zal hem zeer waarschijnlijk kopen als opvolger van mijn Xperia Pro!

Dymion.

EDIT:
Heeft er overigens iemand ervaring met Jiayu op het gebied van Source Code?
Als in, geven ze hun kernel source en dergelijke vrij en zo ja, waar is deze dan over het algemeen te vinden?
Ik heb op het moment een erg fijne kernel op mijn telefoon staan en hoop ook een aantal features over te zetten wanneer er source code beschikbaar is van Jiayu

[ Voor 34% gewijzigd door Dymion op 01-02-2013 13:56 . Reden: Extra vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'New model G4 will be on the market in March.'

http://www.ejiayu.com/en/News2-188.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Nogal vaag van Jiayu.
Gaat het over de gewone of over de advanced?
Wanneer in maart? 1 maart of 31 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er een top toestel uit!

Ik vraag mij overigens af of die batterijen verwisselbaar zijn? Kan je m.a.w zowel een thin als thick battery erin steken of zijn dat echt twee aparte toestellen? Zou namelijk wel handig zijn als je er gewoon een ander backcovertje op kon gooien. Weet dat ze wel verschillen in dikte (8,2 vs 10mm) dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:20:
Ziet er een top toestel uit!

Ik vraag mij overigens af of die batterijen verwisselbaar zijn? Kan je m.a.w zowel een thin als thick battery erin steken of zijn dat echt twee aparte toestellen? Zou namelijk wel handig zijn als je er gewoon een ander backcovertje op kon gooien. Weet dat ze wel verschillen in dikte (8,2 vs 10mm) dus.
Is tot nu toe heel erg duidelijk zijn dat het 2 verschillende toestellen zijn. Hoewel het idee natuurlijk geweldig zou zijn van die batterij (mijn voorkeur zou dan een soort van backcover zijn de een batterij in zich heeft en het toestel dus 1,8mm dikker maakt, zodat je niet de hele telefoon uit hoeft te zetten), is het op dit moment de dunne met kleinere batterij en 1gb werkgeheugen en de dikkere met grote batterij met 2gb werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:00
jooproo schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:35:
[...]

Is tot nu toe heel erg duidelijk zijn dat het 2 verschillende toestellen zijn. Hoewel het idee natuurlijk geweldig zou zijn van die batterij (mijn voorkeur zou dan een soort van backcover zijn de een batterij in zich heeft en het toestel dus 1,8mm dikker maakt, zodat je niet de hele telefoon uit hoeft te zetten), is het op dit moment de dunne met kleinere batterij en 1gb werkgeheugen en de dikkere met grote batterij met 2gb werkgeheugen.
Ik vind dit een heel goede/relevante vraag van BrEeZah.

Dit is erg afhankelijk van de battery controler.

Mijn ervaring met de Moto Defy+ heeft mij geleerd dat android informatie over de batterij onthoud en ergens een soort van driver heeft voor de accu (battd). Daarin (en in andere bestanden) is informatie over de capaciteit van de accu opgeslagen. Wanneer je een accu met meer capaciteit in je telefoon hangt is het niet vanzelfsprekend dat die volledig geladen wordt. Daarvoor is android (in elk geval in de Defy) afhankelijk van onder andere informatie in het battd bestand, dat aangeeft wat de accu aan kan.

Daarnaast houd android de statistieken van de accu bij in combinatie met de ROM die je draait. Wanneer je bijvoorbeeld een andere kernel gaat gebruiken wordt het aangeraden om de battery-stats te wissen. Ook daarin worden gegevens met betrekking tot de accu opgeslagen.

Kort samengevat komt het er op neer dat je niet zomaar 2 accu's met verschillende capaciteiten afwisselend kunt gebruiken en dat alles dan even soepel verloopt. Zelfs 2 accu's met dezelfde cappaciteit kunnen verschillende eigenschappen vertonen, en het is maar de vraag hoe goed android daar mee overweg kan. (Niets om bang van te worden, maar 100% efficientie zul je niet halen.)

Het gebruik van 2 accu's met verschillende capaciteiten zou ik op basis daarvan dan ook sterk afraden.

Meer leesvoer mbt battery controllers DAAR.

[ Voor 4% gewijzigd door guapper op 02-02-2013 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Presell Product Lead-time :2013-03-15'

http://www.jiayumobilesho...pe-basic-smart-phone.html

250 USD dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4GB ROM vind ik eerlijk gezegd niet bijster veel, dus ik opteer voor de 32GB versie :)

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kwaliteit van de camera: foto en video. 13MP kan niet slecht zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Tuurlijk kan 13mp wel slecht zijn ;)
Die 4GB opslag zal nog wel gaan met een grote sdcard. Maar die batterij is zoveel minder krachtig, dat is vooral jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik weet dat Sony hele goede 13mpix CMOS chips verkoopt. Er zijn al China smartphones gespot die er zulke hebben. Wie Weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-08 07:54
Is dit de officiele shop zoals de site zelf beweert? http://www.jiayumobileshop.com/

Enkel de normale (niet flagship) versie is er te pre-orderen. In de comments zegt een van de shopeigenaars dat dat de prijs van nog niet zou vast liggen en kan schommelen tussen de 200 en 400$.

Ik zie dat de flagship edition wél al te pre-orderen is op Pandawill. Zouden jullie dit afraden of juist aanraden om bij Pandawill te pre-orderen?

[ Voor 3% gewijzigd door tripkip op 04-02-2013 09:23 ]

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ik ben niet zo van het pre-orderen, maar Pandawill is een bekende webshop, met een goede reputatie.

[ Voor 31% gewijzigd door guapper op 04-02-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:02
tripkip schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:21:
Is dit de officiele shop zoals de site zelf beweert? http://www.jiayumobileshop.com/

Enkel de normale (niet flagship) versie is er te pre-orderen. In de comments zegt een van de shopeigenaars dat dat de prijs van nog niet zou vast liggen en kan schommelen tussen de 200 en 400$.

Ik zie dat de flagship edition wél al te pre-orderen is op Pandawill. Zouden jullie dit afraden of juist aanraden om bij Pandawill te pre-orderen?
JiaYumobileshop is niet de officiële webshop, maar een onderdeel van Antelife.
Heb er pas de JiaYu G2S (nieuwe versie) voor mijn zusje bestelt: deze is nu onderweg.

Opzicht lijkt het me een aardige webshop, maar communiceren en iets snel versturen (dan bedoel ik de tijd van je betaling t/m verzending van je artikel vanaf hun shop: duurde in mijn geval 1,5 week)...
Daar zijn nog verbeteringen te halen ;)

In de G3-topic hebben overigens een aantal mensen hun bestelling via deze shop gedaan (mocht je extra info willen hebben). Tevens kan je daar meer info over andere shops lezen.

Ter info: zie net dat de prijzen bij jiayumobile gestegen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Benchmark:

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/g4pf1.jpg

JiaYu have gone to their loving fans once again to help with development of another of their phones. Fans have been asked to vote on which UI they prefer for the upcoming JiaYu G4 which could launch in under a month!

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/ui1.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/ui2-300x254.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/ui3-300x225.jpeg

Ik kies voor de laatste optie.
Is dus niet te gewone Android - gui die ze gaan aanbieden blijkbaar.

Bronnen: http://www.gizchina.com/?s=jiayu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:32

Greveldinges

Thank you, thank you very much

De laatste optie vind ik zeker ook de mooiste, een erg goed gebruik van widgets op het homescreen. Al hoop ik wel dat dit alleen een andere launcher zal zijn, aangezien ik graag de standaard android look zie op mijn devices. Wel ontzettend gaaf van Jiayu dat ze hun klanten vragen wat voor design de software moet krijgen, dit zul je bij grote spelers zoals Samsung nooit zien!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
Ik gooi er toch gelijk launcherpro op en stel hem lekker simplistisch in denk ik. Dat ze er naar vragen vind ik wel erg veel stijl hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Hij komt dus met MIUI zo te zien?
Nice :).
Ik vind de laatste het tofst.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

MIUI icons vind ook mooist. Maar beter nemen ze niet alles over; ik wil nog wel een degelijk menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optie 1 is voor mij het mooist.
De icons zijn mooi maar de hele menustructuur van MIUIis niet mijn cup-a-tea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Edit: verkeerde topic : G3...G4....nieuwe bril :)

[ Voor 90% gewijzigd door poema op 06-02-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
poema schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:01:
Nou, mijn vreugde is van korte duur. Merkte vanochtend dat ik geen bereik had (rood kruisje, simkaart wordt gewoon perfect herkend, geen netwerken gevonden...conclusie, de antenne). Na factory reset, accu eruit etc nog steeds geen vooruitgang. Toen merkte ik dat als ik de rechterkant van de backcover iets los trek, alles wel weer werkt. En bij het kijken of er misschien iets niet goed zat merkte ik dat ik gewoon 2 schroefjes aan de onderkant mis! Leuk, 5 dagen in gebruik en ben er nu alweer klaar mee.
Hoe kom je al aan een G4 dan? Die komt pas in maart uit op zijn vroegst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Brrr, ik zit te twijfelen tussen deze en de G3. Eerste lichting is meestal niet slim en 4,7"is wel erg groot én ik heb geen ervaring met het kopen uit china. Is iemand misschien van plan om deze in partijen in te kopen en door te verkopen? Dat maakt de drempel wat lager voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Narathan schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:27:
Brrr, ik zit te twijfelen tussen deze en de G3. Eerste lichting is meestal niet slim en 4,7"is wel erg groot én ik heb geen ervaring met het kopen uit china. Is iemand misschien van plan om deze in partijen in te kopen en door te verkopen? Dat maakt de drempel wat lager voor mij...
G4 is dezelfde prijs (of ietsje meer) als de G3 dacht ik, dus ik zou het wel weten welke ik moet kiezen :).
Op je 2e vraag mag ik geen antwoord geven of dit topic gaat voor een eindje dicht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 16:25
Narathan schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:27:
Het scherm is groter, maar de mobiel is fysiek niet groter

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Ik heb hier eventjes 2 foto's naast elkaar 'geplakt'...

Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1398893-7WI9F5P.png

Links ziet hij er perfect uit. Rechts heeft hij een witte/zilveren omlijsting. Daardoor vind ik dat de telefoon er goedkoop uit ziet. Vinden jullie dit ook of ben ik de enige :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Links ziet er idd beter uit als je het mij vraagt. Maar weet ook dat foto's erg kunnen vertekenen. Dus nog maar even afwachten

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Is deze ook ergens in het zwart te krijgen dan? Ik zie m in webshops vooral in 't wit voorbij komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
CedricD schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:39:
Ik heb hier eventjes 2 foto's naast elkaar 'geplakt'...

[afbeelding]

Links ziet hij er perfect uit. Rechts heeft hij een witte/zilveren omlijsting. Daardoor vind ik dat de telefoon er goedkoop uit ziet. Vinden jullie dit ook of ben ik de enige :P?
Linkszieter beter uit, rechts neigt al weer naar de g5 ofwel; iphone kloon, de iphone 3gs heeft ook zo'n rand, daar heeft ie wel wat van weg. Daar is op de linker echter niets van te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
guapper schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:13:
Is deze ook ergens in het zwart te krijgen dan? Ik zie m in webshops vooral in 't wit voorbij komen...
Achterkant is wit, voorkant zwart. Ook niet mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
ach, een rolletje isolatietape en je ziet niets meer van dat witte.

Issie meteen een stuk beter bestand tegen krassen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik heb de witte Advanced maar besteld bij Pandawill via Paypal. Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
Het onderste (wit/grijze) stuk is wat breden en hoger dan het bovenste stuk (zwarte). Daarom zie je net die rand als je precies van recht erboven kijkt (rechtter foto), vanuit een hoek ziet het er al een stuk origineler uit dus (linkerfoto).

Tenminste, dat is wat ik uit alle foto's haal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Linkszieter beter uit, rechts neigt al weer naar de g5 ofwel; iphone kloon, de iphone 3gs heeft ook zo'n rand, daar heeft ie wel wat van weg. Daar is op de linker echter niets van te zien.
Dat geleuter over vorm van een telefoon moeten ze eens afschaffen daar bij iphone.
Slaat nergens op.
Worden duizenden telefoons gemaakt en dan mag ie niet net dat ene vormpje hebben. :(
Stel je voor dat het op hun telefoon lijkt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Inderdaad. Smartphones lijken sowieso vaak op elkaar. Smartphones met een groot centraal touch screen met een metalic rand eromheen en een grote knop daar onder zijn niets nieuws en bestonden nog voor de eerste iPhone uitkwam.

De G4 doet niet echt een poging tot kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:53
Zijn er al tweakers die meedoen met die pre-order van Jiayumobileshop? De G4 zou dan 240 dollar gaan kosten.

Ik twijfel nog een beetje. Ten eerste over de camera van de G4. Hoe zou die zich verhouden met de camera van de Newman N2, die erg goed is. En ten tweede ben ik benieuwd wanneer ik de telefoon zou kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zou goed kunnen (gezien het prijspunt van de N2) dat het dezelfde camera module is als de G4.

[ Voor 5% gewijzigd door XanderDrake op 11-02-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
XanderDrake schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:26:
Zou goed kunnen (gezien het prijspunt van de N2) dat het dezelfde camera module is als de G4.
Zou geweldig zijn als de G4 (net als de N2) de 13mp Sony Exmor SG second Generation camera module heeft.
Alleen als dat zo is zou ik verwachten dat Jiayu dit inmiddels als verkoopargument gebruikt, nu zeggen ze slechts dat het een 13mp module betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Gabliboeba schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:11:
Zijn er al tweakers die meedoen met die pre-order van Jiayumobileshop? De G4 zou dan 240 dollar gaan kosten.

Ik twijfel nog een beetje. Ten eerste over de camera van de G4. Hoe zou die zich verhouden met de camera van de Newman N2, die erg goed is. En ten tweede ben ik benieuwd wanneer ik de telefoon zou kunnen verwachten.
Ben een beetje terughoudend met pre-orders, en al helemaal in china ;)...
Ikgok rond 15 maart, maar die datum kan ook gekozen zijn om de term "in het midden van maart" te interpeteren als de 15e. Alhoewel Pandawill dat wel suggereert in dev ragen/reviews.
Maar toch wel vrij zeker dat het de G4 wordt, mits de zwarte versie snel beschikbaar komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Zwarte versie ging in ferbruari op de site komen zeiden ze tegen mij.
Waarschijnlijk dus achter het chinese nieuwjaar.

Op Aliexpress staat er:
Notice: During 9-16 February, China will celebrate its traditional New Year.

Na 16 februari mogen we een echte, concrete releasedatum verwachten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 16:13
Wat zijn de voor en nadelen van de g4 t.o.v. de g3?

Ik gebruik nu een lg p970 optimus black en die is wel aan vervanging toe.
Ik ben op 28 maart jarig dus wil mezelf een nieue telefoon cadeau doen, maar ik begin nu te twijfelen of ik niet beter voor een g4 ipv g3 kan gaan. En is Banggood dan nog steeds het beste adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
ivo001 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:55:
Wat zijn de voor en nadelen van de g4 t.o.v. de g3?

Ik gebruik nu een lg p970 optimus black en die is wel aan vervanging toe.
Ik ben op 28 maart jarig dus wil mezelf een nieue telefoon cadeau doen, maar ik begin nu te twijfelen of ik niet beter voor een g4 ipv g3 kan gaan. En is Banggood dan nog steeds het beste adres?
Ik werk ook nog steeds met een LG Optimus Black P970 :P. Draait wel op Android 4.1 van Cyanogenmod.

De G4 Advanced kost $248.99 op Pandawill.
De G3 kost $203.99 op Pandawill.

Het verschil is dus $45 maar de specs verschillen ook wel wat.
G4 is een quad core terwijl de G3 'maar' een dualcore is.
De ROM van de G4 is 32GB terwijl de G3 'maar' 4GB heeft.
De RAM van de G4 is 2GB terwijl de G3 'maar' 1GB heeft.
G4 is 4,7" op 1280x720 met 2e generatie Gorille Glass. De G3 is 4,5" met dezelfde resolutie.
G4 heeft 13MP camera, de G3 heeft een 8MP camera.
G4 heeft batterij van 3000 mAh, G3 eentje van 2750 mAh.
...

Voor een prijsverschil van nog geen €34 zou ik zeker en vast voor de G4 gaan.
Qua afmetingen is hij ook meer een milimiter breder dan de LG P970, dus dat valt nog mee, zeker voor het serieuze schermverschil (4" t.o.v. 4,7")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
CedricD schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:38:
[...]

Ik werk ook nog steeds met een LG Optimus Black P970 :P. Draait wel op Android 4.1 van Cyanogenmod.

De G4 Advanced kost $248.99 op Pandawill.
De G3 kost $203.99 op Pandawill.

Het verschil is dus $45 maar de specs verschillen ook wel wat.
G4 is een quad core terwijl de G3 'maar' een dualcore is.
De ROM van de G4 is 32GB terwijl de G3 'maar' 4GB heeft.
De RAM van de G4 is 2GB terwijl de G3 'maar' 1GB heeft.
G4 is 4,7" op 1280x720 met 2e generatie Gorille Glass. De G3 is 4,5" met dezelfde resolutie.
G4 heeft 13MP camera, de G3 heeft een 8MP camera.
G4 heeft batterij van 3000 mAh, G3 eentje van 2750 mAh.
...

Voor een prijsverschil van nog geen €34 zou ik zeker en vast voor de G4 gaan.
Qua afmetingen is hij ook meer een milimiter breder dan de LG P970, dus dat valt nog mee, zeker voor het serieuze schermverschil (4" t.o.v. 4,7")
Dan past hij ook gewoon in mijn nieuwe telefoonhoesje misschien ;)
Is de G4 alleen in het wit verkrijgbaar? En wat is de release date?

En wat zijn de ervaringen met pandawill wat betreft levertijd, garantie en invoerkosten? Welke verzendmethode is het verstandigst om te nemen? Ik wil niet meer dan $5 shipping betalen eigenlijk en ik weet dat je bij Banggood met DHL verzending zelfs meer kans had op extra invoerkosten.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/sqiauf.png

[ Voor 13% gewijzigd door ivo001 op 12-02-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
ivo001 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:17:
[...]

Dan past hij ook gewoon in mijn nieuwe telefoonhoesje misschien ;)
Is de G4 alleen in het wit verkrijgbaar? En wat is de release date?

En wat zijn de ervaringen met pandawill wat betreft levertijd, garantie en invoerkosten? Welke verzendmethode is het verstandigst om te nemen? Ik wil niet meer dan $5 shipping betalen eigenlijk en ik weet dat je bij Banggood met DHL verzending zelfs meer kans had op extra invoerkosten.

[afbeelding]
Schijnt dat bij DHL elk pakket gecontroleerd word.
FedEx leverd niet in nederland dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:25:
[...]
Ik heb 3 jaar geleden een telefoon uit Hongkong gekregen met FedEx in nederland.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:02
Derby schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:30:
[...]

Ik heb 3 jaar geleden een telefoon uit Hongkong gekregen met FedEx in nederland.
Sterker nog: een bestelling voor mijn vriendin wordt morgen bij ons met FedEx afgeleverd (vanuit de FedEx distro in Ridderkerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
@ivo
Denk niet dat hij in je nieuwe telefoonhoesje zal passen.
Lengte scheelt nog wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef666
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 12:02
dutchgio schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:25:
[...]

Schijnt dat bij DHL elk pakket gecontroleerd word.
Reeds 5 zendingen uit China binnen gekregen via DHL, nog niet 1x invoer hoeven betalen. DHL klaart zelf in daardoor is de 'pakkans' juist kleiner.

En zoals hierboven al staat, FedEx levert gewoon in NL, en op mijn werk verstuur ik bijna dagelijks met FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Ja maar wat is het verschil tussen china hongkong en singapore post qua levertijden en kans op extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
ivo001 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 00:43:
Ja maar wat is het verschil tussen china hongkong en singapore post qua levertijden en kans op extra kosten?
Bij mij 8 dagen, zonder iets bij te betalen.
2 dagen om het order te verwerken.
Verzending zelf duurde 6 dagen (naar België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTheOne2008
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 16:06
Pandawill had mij gezegd dat de JiaYu G4 ongeveer 2 tot 3 weken na de 7de van januari (de datum van mijn vraag) geleverd zou gaan worden (dit i.v.m. chinees nieuwjaar)

We wachten nog even af, ik heb hem al betaald i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Geleverd worden aan hun of aan jou? Want als ze aan JOU bedoelen zijn ze lekker laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk dat JiaYu het toestel al kan leveren voor zondag 17 februari (einde Chinees Nieuwjaar) maar een release in India komt er blijkbaar al snel aan. http://tech2auto.in/jiayu-g4-quad-core-at-just-rs-9000/
Dan zullen ze toch wel al snel kunnen leveren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTheOne2008
@staccario

ik had dat antwoord 7 feb
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:02:
Lijkt me sterk dat JiaYu het toestel al kan leveren voor zondag 17 februari (einde Chinees Nieuwjaar) maar een release in India komt er blijkbaar al snel aan. http://tech2auto.in/jiayu-g4-quad-core-at-just-rs-9000/
Dan zullen ze toch wel al snel kunnen leveren denk ik
ik zie net dat ik januari had gezet ik bedoelde 7 februari, en dan 3 weken verder (na chinees nieuwjaar dus)
ik hoop dat het waar is , ik zie ook 15 maart staan als datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
3 weken na 7 februari zou snel gerekend ongeveer 1 maart zijn.. Chineese puzzel?

Ook eJiayu op facebook tegenwoordig

[ Voor 36% gewijzigd door guapper op 13-02-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Laatst online: 11-09 22:18
Waar gaan jullie hem vandaan halen?
De meest betrouwbare en goedkoopste is volgens mij Pandawill, maar ik vraag me af of er ook een zwarte te verkrijgen is.

Het enigste min punt is dat ze er uiteindelijk geen NFC in hebben gedaan, dan zou hij echt compleet zijn geweest voor mij. Voor de rest een topper, met de 2GB ram en 3000mAh kun je niet fout gaan. :)

Edit:
Met Hongkong Airmail heb ik nog nooit last gehad met de douane, zowel via Ebay als DX natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Adr01 op 13-02-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Adr01 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:17:
De meest betrouwbare en goedkoopste is volgens mij Pandawill, maar ik vraag me af of er ook een zwarte te verkrijgen is.

Het enigste min punt is dat ze er uiteindelijk geen NFC in hebben gedaan, dan zou hij echt compleet zijn geweest voor mij. Voor de rest een topper, met de 2GB ram en 3000mAh kun je niet fout gaan. :)

Edit:
Met Hongkong Airmail heb ik nog nooit last gehad met de douane, zowel via Ebay als DX natuurlijk.
Padanwill is ook de enigste bekendere webshop die m al in pre-order heeft, naast jiayumobileshop.
Zoals al gezegd, ik wacht nog even totdat ie echt uit is, en bestel m dan bij de goedkoopste aanbieder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Laatst online: 11-09 22:18
dutchgio schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:42:
[...]

Padanwill is ook de enigste bekendere webshop die m al in pre-order heeft, naast jiayumobileshop.
Zoals al gezegd, ik wacht nog even totdat ie echt uit is, en bestel m dan bij de goedkoopste aanbieder ;)
Jah inderdaad de prijzen zijn ook best omlaag gegaan van de vorige jaiyu's.
Ik zal dan ook maar eventjes wachten, de zwarte zal dan ook wel meer verkocht worden.
En ik hoop stiekem op accessoires.

[ Voor 6% gewijzigd door Adr01 op 13-02-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Adr01 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:01:
[...]

Jah inderdaad de prijzen zijn ook best omlaag gegaan van de vorige jaiyu's.
Ik zal dan ook maar eventjes wachten, de zwarte zal dan ook wel meer verkocht worden.
En ik hoop stiekem op accessoires.
De startprijs van de advanced versie alt me op dot moment niet tegen.
Wacht inderdaad ook op de zwarte versie, en een flip cover zou mooi zijn ;)

Verwijderd

Adr01 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:17:

Edit:
Inderdaad een smartphone met heel veel waarde voor je geld... Alleen zit ik met de camera.
Ben zelf nog lekker ouderwets met een vier jaar oude Samsung Pixon. Ik vind dus een telefoon met een (hele) goede camera echt een pré maar het schijnt dat Chinese telefoons vaak slechte camera's hebben (ook de JiaYu G3 heeft geen al te beste 8MP camera). Dus wacht denk ik nog even af tot de eerste gebruikersreviews (vooral over de camera) er zijn voor ik hem bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Tijdens googelen foto's van de zwarte versie tegengekomen, inclusief meer informatie:

"JIAYU G4 Phone Accept Pre-Order only,we will arrange shipment according the payment date once it is in stock.(Approx. April 2013)The earlier you buy it ,the earlier you will get this Great wonderful Phone!
Black color will be Release Earlier then White color,so we recommand pre-order Black priority.
Every pre-order buyers will get GIFT
Free Gifts:
1*LEATHER CASE
1*Mobile Phone EarPhone"

April is wel een beetje laat, dat hoop ik tch niet. Maar het goede nieuws; de zwarte versie schjint eerder beschikbaar te zijn dan de witte, en word dus aangereden om deze te bestellen.

Bron inclusief foto's van de zwarte versie, die ik zelf graag wil maar nog geen foto's van had gezien. http://china-made-wholesale.com/jiayu-g4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Ik zag net dat ze via samenkopen weer een actie aan het opzetten zijn.

http://www.samenkopen.net/topic/85286/814129/last#lastlink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-08 12:48
Hier staat de advanced versie in "stock" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTheOne2008
Vreemd dat de zwarte versie opeens als eerste leverbaar is, eerst was er nog sprake van latere levering na de witte die waarschijnlijk begin maart / medio maart geleverd gaat worden. (volgens Pandawill.com)

na maandag barst het los want dan is chinees nieuwjaar afgelopen ;-)
Pagina: 1 2 ... 43 Laatste

Let op:
Discussies over winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken horen hier *niet* thuis.
[Jiayu G4] Levertijden en prijzen