[PW] Aantal suggesties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Ik plaatste als antwoord op Ramon in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*" (de tekening vanonder) volgende reactie: witeken in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*"

Orion84 nodigde me uit om het in dit forum te plaatsen.
Over je tekening: ik ben het ermee eens, maar het aantal winkels en de eerste prijsvermelding mogen van mij ook naar het kopje prijzen verschuiven. Dan kunnen heel de kopjes merk en uitvoering, en prijs en beoordeling weg.

Nu je het toch over specs hebt (heeft niks met T7 te maken): Er zijn veel te weinig specs. Ik moet vaak naar die van de fabrikant gaan om wat wijzer te worden over dat product (of in het geval van camera's ga ik naar dpreview.com). Het zou trouwens ook fijn zijn als de spec wel getoond wordt, ook al is het niet ingevuld. Zo krijg je een uniform beeld als je de producten vergelijkt, of gewoon dat je weet wat er ontbreekt.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:13

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

We willen niet alles vermelden wat er te melden valt, het moet wel behapbaar blijven en nuttig zijn op om te filteren. Daarnaast moet de specificatie ook makkelijk op te zoeken zijn, dwz we moeten niet een product openschroeven om te kijken wat er van binnen zit, bij wijze van spreken.

Kan je voorbeelden geven van specs die je mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
pricewatch: Sony Cybershot DSC-RX100 Zwart versus http://www.dpreview.com/p...ny_dscrx100/specification

pricewatch: Logitech G500 versus http://www.logitech.com/nl-nl/product/5750?crid=7

pricewatch: Razer Carcharias versus http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-carcharias/

Bij de behuizingen mis ik het gewicht.

Als er geen link naar de productgegevens bij zat (is soms ook, of een niet werkende link), dan waren specificaties van sommige soorten producten gewoon nutteloos.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Bij de muizen mist nog het een en ander, maar dit wordt binnenkort (lees, waarschijnlijk dit kwartaal) opgelost. Nogmaals, het is niet ons doel om alles maar te melden, kan je in het voorbeeld van de camera's aangeven wat je echt mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
De sensorgrootte, ISO bereik, info over het screen/viewfinder, built-in flash ja/nee, frames per second in video mode, en battery life zijn denk ik de belangrijkste.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik wilde sowieso al de specs van compactcamera's en spiegelreflexcamera's waar mogelijk gelijk trekken en dat wat je noemt is daar onderdeel van (behalve batterijduur, maar dat lijkt me ook wel een nuttige specificatie). Komt eraan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakemyass
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 15:26
Misschien DP maar toch moest ik ergens even mijn ergernis kwijt:

Waarom is in het nieuwe tweakers concept besloten het aantal winkels te schrappen van de PW.
Die indicatie was voor mij (en ik denk vele anderen) belangrijk onderdeel bij de beslissing voor het kiezen van een produkt.

Mocht ik iets totaal over het hoofd zien (zoals een aan/uit knopje voor aantal winkels) please enlighten me. Ik kan het iig niet vinden.

mvg. Shake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1