[PW] [feat missing] het aantal winkels dat aritkel heeft

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voorheen stond bij elk artikel vermeld hoeveel winkels een bepaald artikel in het assortiment hadden.
Momenteel wordt dit niet meer vermeld.
Komt dit terug?

Edit:
Ik bedoel dus op dit soort pagina's, en niet als je al alle winkels ziet, een grove schatting is voldoende...
http://tweakers.net/categ...harde-schijven/producten/

Bedacht me net:
Een balkje wat voller wordt naarmate er meer winkels zijn, is - wat mij betreft - ook goed.

[ Voor 48% gewijzigd door A4- op 23-10-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJTP
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-09 21:42
Ik sluit me aan bij het feit dat ik dit graag vernoemd zie onder een prijs. En liever nog: een filter dat het aantal winkels doet, aangezien wat mij betreft alles met <4 winkels weggelaten kan worden (omdat dat over het algemeen artikelen zijn die niet/amper meer verkrijgbaar zijn). Misschien kan dat laatste ook afhankelijk worden gemaakt van de levertijden van de beschikbare winkels? Ik zal er ook nog even een apart topic voor aanmaken om het overzicht te houden.

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:21

Fiber

Beaches are for storming.

Helemaal mee eens.

En het tonen van de bovenste drie shops bij mouse-over, bij de prijs. met het voorraad icoontje erbij!

[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 21-10-2012 23:04 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.