[PW] Aantal shops dat een product aanbiedt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 09:59
Laat me beginnen met te zeggen dat na wat wennen ik de restyle zeer zeker geslaagd vind.

Na de laatste tijd nogal wat gebladerd te hebben op de pricewatch kom ik erachter dat ik één feature mis en ik stond er van te kijken dat deze nog niet gemeld is (of ik heb niet goed gezocht).

Wat ik zou willen is dat je als generieke filter in de pricewatch aan zou kunnen geven dat je enkel producten wilt zien die in bijvoorbeeld 3 of meer shops te bestellen zijn. En - als dat lastig of niet mogelijk is - het zou fijn zijn op het overzicht al te zien hoeveel shops het betreffende product hebben.

Ik klik maar veel producten aan die bij één webshop te bestellen zijn en dan vaak met levertijden van 3 weken, wat indirect inhoudt dat het product niet meer te bestellen is.

Het zou voor mij het zoeken binnen pricewatch in ieder geval een stuk overzichtelijker maken.

[edit]
Mmmm, niet goed gezocht:
[feat][pw]aantal winkels bij productlijst + mouse-over prijs
en
[PW] [feat missing] het aantal winkels dat aritkel heeft

[ Voor 10% gewijzigd door zeroxcool op 27-11-2012 09:47 ]

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die topics gaan over het tonen van het aantal winkels in de lijst, maar een filter voor *producten die bij minimaal x aantal winkels verkocht worden" wil ik ook wel.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Voor het tonen van het aantal winkels in de lijst is inderdaad bekend. Voor wat betreft een filter met een minimaal aantal winkels waarbij een product verkrijgbaar is kunt instellen, lijkt me een goed idee. Ik zet hem op de backlog om verder naar te kijken. Bedankt voor je input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 09:59
Perfect, thanks!

Ik zag overigens in de andere post dat het in de product lijst ging over ruimte waar dit kon staan. Het lijkt me dat dit perfect onder het aantal sterren en de prijs kan staan als: 'n winkels', wanneer je de sterren van omhoog schuift.

zeroxcool.net - curity.eu