[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 99.428 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2013

AANBIEDINGEN!!!!
Welkom in ons grote fotografische aanbiedingentopic. Dit is de plek om aanbiedingen te spotten en te melden van allerlei foto & video gerelateerde zaken, zoals camera's, objectieven, flitsers, statieven en accessoires. In tegenstelling tot eerdere topics wordt dit vanaf heden een opsomtopic, om zodoende snel inzicht te krijgen in de lopende aanbiedingen. Daarnaast gaan we het eens proberen per tijdsperiode, zodat de topics kleiner worden en aanbiedingen makkelijker te vinden zijn (ook terug te vinden). Lees voordat je online je aankoop doet eerst even Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten aandachtig door.

Voorwaarden

We willen elkaar natuurlijk op de hoogte houden van de leukste en goedkoopste aanbiedingen. Voordat dit een en al chaos wordt, hanteren we de volgende regels:
  • Plaats de volgende zaken in ieder geval in je post:
  • [list]
  • De omschrijving van het product.
  • De prijs tijdens de aanbieding (let op dat de prijzen inclusief BTW zijn.
  • De (internet)winkel die het product aanbiedt.
  • De geldigheidsduur van de aanbieding (in geval van een flyer vind je die vaak op de voor- of achterzijde van de flyer in kleine lettertjes (soms 90 graden gedraaid aan de zijkant)). Indien de duur niet bekend is, dit gaarne even aangeven met "onbekende duur" oid.
  • [/list]
  • De volgende zaken zijn gewenst, maar niet verplicht:
  • [list]
  • Een linkje naar de aanbieding.
  • Een linkje naar het artikel in de PriceWatch.
  • Eventuele andere relevante zaken van de aanbieding (denk hierbij aan een linkje naar de site van de fabrikant, beschikbaarheid, levertijd, etc).
  • [/list]
  • Dit is een opsomtopic, dus iedere vorm van discussie is hier op de verkeerde plek.
  • Een product dat regulier goedkoop via eBay/DealExtreme/Factoryprices/etc. is te verkrijgen is geen aanbieding! Hetzelfde geldt voor kloonproducten.
  • Plaats geen vraag in je bericht, want dit is geen discussietopic, dus je krijgt er hier toch geen antwoord op.
  • Plaats geen onnodige productinfo.
  • Berichten die geen aanbieding bevatten worden zonder vorm van communicatie door de crew verwijderd.
  • Mocht je van mening zijn dat er een fout in een advertentie zitten of wil je een post van iemand melden dan kun je dat doen via een topic report. Zoek hiervoor boven in het topic naar de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif-knop.

Overige lopende [Aanbiedingen]-topics vind je in de volgende fora

Complete Systemen & Laptops
Mediaspelers en HTPC's
Audio en HiFi
LCD, Plasma & Projectie

Links naar koopjessites

1DayFly
Dagelijkse koopjes
IBood
DailyOffers
Daily Mania
Jouw aanbieding

Vorige versies van dit topic
[Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aanbiedingen
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2010
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2010
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2011
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2011
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen januari t/m juni 2012
[Fotoapparatuur] Aanbiedingen juli t/m december 2012

Woord van dank
Bij het schrijven van deze post is gebruik gemaakt van de template van Kasj in [Aanbiedingen] Mediaspelers - Deel I. Hiervoor dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-06 16:28
Canon 600D met Tamron 18-200 voor 629 euro bij de MediaMarkt, t/m 6 januari.
http://www.mediamarkt.nl (nummer 8 op de homepage)

Body is normaal los 470 en lens is normaal los 170. Krappe 10 euro winst dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Whooehooe

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik neem aan dat mensen ook regelmatig op Amazon kijken deze dagen? Met de Lightning Deals komen er genoeg fotografisch spul langs, maar meestal niet interessant. (Niet of nauwelijks goedkoper dan in PW).
Maar af en toe komt er interessant spul langs, bijv:
pricewatch: Canon EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM
PW: €2.434.
Amazon deal: £1.799 / €2.208 (op dit moment alleen alleen al wel weer 100% geclaimed)

pricewatch: Canon EOS 60D Zwart
PW: €729
Amazon, momenteel met £570.48 / €700.20 al iets goedkoper dan de pw, dit wordt om 18:40 uur een aanbieding met een lager bedrag.

Ik weet niet hoe het precies zit met garantie, talen e.d. maar als iemand weet dat dat wel goed zit, is het misschien handig om Amazon in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Valt me op dat daar bijna geen spul van Nikon bij zit elke keer. Nu ook weer: een prachtige Canon 135mm L f/2. Als een soortgelijk objectief van Nikon aangeboden zou worden, iets dat er kwalitatief op lijkt bedoel ik dan, dan zou ik er wel vaker kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 22:01
Ik zie sowieso vaker Canon spullen in de aanbieding dan Nikon. Heeft Nikon ook weleens Cashback acties?

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:09:
Valt me op dat daar bijna geen spul van Nikon bij zit elke keer. Nu ook weer: een prachtige Canon 135mm L f/2. Als een soortgelijk objectief van Nikon aangeboden zou worden, iets dat er kwalitatief op lijkt bedoel ik dan, dan zou ik er wel vaker kijken
Zie ik inderdaad niet of nauwelijks langskomen. Niet dat het veel uitmaakt want de meeste camera-aanbiedingen zijn voor ons gewoon geen aanbiedingen; lens die jij noemt is was bijvoorbeeld maar zo'n €25 goedkoper dan PW (en snel uitverkocht). Veruit het meeste wat ik daar langs zie komen is nauwelijks goedkoper of zelfs duurder dan hier.

Vreemd is dat ik de 60D (die juist interessant kon zijn omdat vaste prijs al lager is dan PW) nergens meer in die lightning deals kan terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
pricewatch: Sony NEX-F3K Zwart
Pricewatch: vanaf €389.99
Saturn: €325 (gaat nog €50 van af)

http://www.saturn.nl/mcs/...23,334871.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvandt
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-06 17:57
Komt volgens mij weer een mediamarkt BTW actie aan. Ben de prijs van de D7000 een beetje aan het volgen. Deze was tot gisteren nog €749 op de website, nu verhoogd naar €819, zodat ze deze met de BTW korting voor €676 kunnen verkopen ipv €619. Er was toch zo'n regeltje dat ze de prijs niet verhogen voorafgaand aan een BTW actie 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
In het einde van week 4 zal die er wel weer aankomen ja. Ik denk dat je aan prijsstigingen nu weinig kunt doen. Dat regeltje weet ik niet zeker, dat zal wel in een periode van 1 of max. 2 weken gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:59
pricewatch: Olympus PEN E-PL3 + 14-42 Zwart Voor €287 in mediamarkt antwerpen
Hamed schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 18:09:
Ik zie sowieso vaker Canon spullen in de aanbieding dan Nikon. Heeft Nikon ook weleens Cashback acties?
In België en Luxemburg wel.
http://www.nikonpromo.be/nl/select/

[ Voor 46% gewijzigd door Teun_2 op 11-01-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Klopt, Nikon heeft erg weinig acties in Nederland (vaak meer op de consumenten gericht). Ik heb Nikon Nederland een keer gemaild met feedback daarover en zeiden het mee te nemen, maar dat helpt natuurlijk weinig (tenzij misschien meer mensen het doen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:40

Fiber

Beaches are for storming.

Is dit nou een strakke aanbieding of moeten ze er gewoon vanaf...? O-)

pricewatch: Panasonic DMC-GF3K Zwart

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:19
En dat is plus Lightroom he.
Koop Lightroom (met korting!) en krijg er een gratis camera bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Altijd al zo'n body willen zetten op mijn 100-400 L voor wat extra tele dus de gok genomen en Lightroom lijkt me ook wel mooi meegenomen :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09-2021
Tof, ik moest toch nog Lightroom 4 hebben...
Kijken of ik voor weinig een lensje kan scoren -> gooi & smijt camera 8)7
Anders een EF adapter erop en leuk om mee te filmen / spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Nordlys schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:53:
Klopt, Nikon heeft erg weinig acties in Nederland (vaak meer op de consumenten gericht). Ik heb Nikon Nederland een keer gemaild met feedback daarover en zeiden het mee te nemen, maar dat helpt natuurlijk weinig (tenzij misschien meer mensen het doen ;)).
Nu is het wel zo dat nikonprijzen in Nederland vaak veel lager liggen dan in België, zelfs na cash back. Dus niet zoveelklagen en blij zijn dat de basisprijzen sowieso wat lager zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

NeutraleTeun schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:55:
En dat is plus Lightroom he.
Koop Lightroom (met korting!) en krijg er een gratis camera bij :+
Als je al en lens hebt wel ja, maar deze camera is zonder lens. 14-45mm kost nog eens 274 extra |:(

Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Een sigma 30 2.8 heb je al voor 150,- Op marktplaats vind je misschien ook nog wel wat leuks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 11:55
Leuke aanbieding inderdaad, een GF3 voor 99, maar op de site van foto boons staat hij inmiddels alweer op 129 euro >_<
Ik heb nog een Oly 14-42 en binnenkort een 15mm f/8 body cap lens (olympus actie bij aankoop van de e-pl5). Dat maakt wel een leuke kit voor een beginner, of als backup-backup body.

Let wel op dat die LR actie tot 15 januari loopt, en als je daar iets voor moet insturen zoals bij de olympus acties (streepjescode van de verpakking) dan kan dat wel eens heel erg krap worden.

Misschien beter om mijn combo 14-42 + 15mm/8 + 8gb flashair als setje te verkopen, wat zou zoiets op brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404453

@SndBastard met dat de actie loopt tot 15 Jan bedoelen ze dat het geldt voor aankopen t/m 15 Jan. Ze moeten het bewijs van aankoop ontvangen voor 31 Januari. Zie www.panasonic.nl/html/nl_...9/index.html#anker_302979 En vooral de actievoorwaarden pdf.

Offtopic:
Balen dat de prijs weer omhoog is gegaan, ik was juist van plan om binnenkort de GF-3 te gaan kopen daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:42
Jammer dat het weer duurder is geworden, maar zelfs nu lijkt het me een koopje. Ik wil lr4 wel, maar heb al een mft cam van oly. Twijfel dus nog...

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:16

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik zit ff te kijken maar de GF3 staat niet als losse body bij de actievoorwaarde van Panasonic.
Deze actie is uitsluitend van toepassing bij de aanschaf van de volgende Panasonic LUMIX modellen DMC‐G5EG‐K, DMC‐G5KEG‐K/S/W, DMC‐G5XEG‐K/S/W, DMC‐GF5EG‐K, DMC‐GF5KEG‐K/R/T/W, DMC‐GF5XEG‐K/R/T/W, DMC‐GH2EG‐K, DMC‐GH2KEG‐K/S, DMC‐GH2HEG‐K, DMC‐GH3EG‐K, DMC‐GH3AEG‐K, DMC‐GH3HEG‐K, DMC‐GX1EG‐K, DMC‐GX1KEG‐K/S, DMC‐GX1XEG‐K/S, DMC‐GX1XVEGK, DMC‐GX1XVEGS.
en
Voor de DMC‐G5WEG‐K, DMC‐GF3‐WEG‐K en de DMC‐GF5WEG‐K die bestaat uit de body, de lenzen H‐F014042E en H‐F045200E of H‐H014E, geldt de cashback actie niet, maar de Adobe actie wel.
Nou heb ik al 3x zitten kijken maar volgens mij geen GF3 :?

[ Voor 82% gewijzigd door sapphire op 12-01-2013 13:43 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
Cashback (2e lens € 50) geldt dus niet, maar de Adobe actie wel..
Ik ga een EF-> M4/3 adapter kopen, maar heb hem vooral voor LR4 gekocht (hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Nou, wat ik er uit opmaak is idd zoals Sapphire al aangaf, dat de body only producten niet meedoen. Ik zie alleen een GF3 met 2 lenzen in een kit erbij staan. Nergens zie ik een body only staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
Hmz, zo had ik het nog niet bekeken. een foutje van Booms dan..
Maandag maar even bellen over hoe en wat te doen, wat jij nero355?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wouter87 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:30:
Hmz, zo had ik het nog niet bekeken. een foutje van Booms dan..
Maandag maar even bellen over hoe en wat te doen, wat jij nero355?
Als ik Panasonic vertel dat ik een groot fanboy ben van hun Plasma's dan krijg ik vast wel wat voor elkaar :+

/Serieus : Ik kijk wel hoe het afloopt. De goedkope body heb ik al dus nu nog de juiste EF > m4/3 converter zoeken voor mijn experiment. Als ik dan ook nog Lightroom erbij krijg dan ben ik helemaal blij :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter87
Heb in mijn ongeduld al gemaild en gevraagd hoe het zit, kreeg net al als antwoord:
Beste Wouter,

Je kan kiezen voor de DMC-GF3C met EAN 5025232637393. Wij hebben dit afgesproken met Panasonic.

Een prettige avond.
Zijn er nog vragen dan horen wij het graag.
Wat ze aangeven met GF3C is de kit, en die heb ik dus juist niet. Heb maar terug gemaild, weet nog steeds niet of ik nou bij de GF3 BODY ook LR4 heb.. anders neem ik het pakketje van de koerier ook niet aan.

Edit: net al direct mail terug, die gasten bij Foto Booms zijn snel!
Je kan kiezen voor de Panasonic DMC-GF3C. Met de EAN van de onderste mail en uw serienummer werkt dit.
En je krijgt gewoon LR4, dat is mooi dus :P

[ Voor 20% gewijzigd door Wouter87 op 12-01-2013 19:47 . Reden: al mail van betreffende webshop terug gekregen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanarus
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 23:47
Jammer dat de Canon cashback actie net afgelopen is al de BTW-actie van de Mediamarkt start. Anders weer wat mooie deals kunnen maken. Of zouden ze bij de Mediamarkt de datum op de bon willen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 21:51
Praten over fraude is niet de bedoeling. Speculeren over toekomstige acties ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je niet gewoon nu je Canon product kopen bij de Mediamarkt, de Canon cashback claimen en binnen 2 weken teruggaan naar de mediamarkt (tijdens de btw actie) omdat de prijs van het artikel gedaald is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Dat kan. Moet je wel zeker weten dat de actie er binnen 2 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
In het Shopping Forum loopt overigens een topic waar wordt gespeculeerd over de actie:
MediaMarkt btw actie voorjaar 2013

Zodra Mediamarkt de actie officieel aankondigt maken we net zoals de vorige keren een apart topic in het F&V forum aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Om 18:00 uur op Amazon.de de Walimex Pro Fish-Eye Objektiv 8 mm 1:3,5 für Canon EF-S.

Staat nu op €287 maar gaat dus straks nog korting af.
De gelijkwaardige Samyang staat in de pricewatch voor €335.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:48
Piet91 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:07:
Om 18:00 uur op Amazon.de de Walimex Pro Fish-Eye Objektiv 8 mm 1:3,5 für Canon EF-S.

Staat nu op €287 maar gaat dus straks nog korting af.
De gelijkwaardige Samyang staat in de pricewatch voor €335.
Maar voor 299, bij Foka.nl

Even afwachten hoe hoog de korting en de verzendkosten zijn dus.
Voor het gemak nog even het linkje er bij. €249.95 Geldig tot 22:00. Komen geen verzendkosten bij gelukkig.

Mooie prijs. Mijne is besteld :)

[ Voor 41% gewijzigd door Deismyna op 14-01-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Laatst online: 23-05 16:07

roelbb

knorretje

Deismyna schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:45:
[...]

Maar voor 299, bij Foka.nl

Even afwachten hoe hoog de korting en de verzendkosten zijn dus.
Voor het gemak nog even het Amazon linkje er bij :)

Inmiddels al 18:00 geweest trouwens, maar prijs is nog steeds 287. Wat is je bron als ik vragen mag?
prijs is inmiddels 249,95 geldt tot 22:00, helaas geen sony mount voor die prijs.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de website van http://www.fotobooms.nl staan aan beide zijkanten blauwe ballonnetjes met daarin: "nu 50,- euro retour", daaronder staat aan de linkerkant een Panasonic Lumix GF-5 afgebeeld en aan de rechterkant een Lumix G5. Het lijkt dat die 50 euro cashback op die 2 camera' s duidt :), maar ik vind het een beetje vaag. Misschien ff een mailtje sturen naar info@fotoboomsnl?

Op de productpagina' s van de camera' s zelf staat niets, op http://www.panasonic.nl/acties ook niet en op de Panasonic GF-5 pagina van panasonic.nl volgens mij ook niets. Misschien duid die "nu 50,- euro retour" toch op de producten in de banner bovenaan de site?

Of misschien komt dat die 50 euro cashback pas op de productpagina' s te staan zodra de actie begint (15 Januari)

Ik hoop dat iemand er meer over weet ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 404453 op 14-01-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 19:28
D600 body
Inc btw 1571

http://www.centralpoint.n...prijs-bij-centralpointnl/

Als het goed is alleen op 15-01-2013(dagaanbieding)

:)

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:13
Panasonic 12-35 (m4/3) voor 749,- euro bij Hans Keuzekamp in Zwolle. Weliswaar een bulk versie, maar het verschil met de pricewatch (949,-) is zeer interessant :P

http://www.fotohanskeuzek...-f/28-h-hs12035-bulk.html

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Laatst online: 02-06 21:51
Modbreak:Nogmaals, speculatie over de MM actie kan in MediaMarkt btw actie voorjaar 2013. Als de actie officieel is aangekondigd komt er hier een apart topic voor. Posts over de MM actie zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404453 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:31:
Op de website van http://www.fotobooms.nl staan aan beide zijkanten blauwe ballonnetjes met daarin: "nu 50,- euro retour", daaronder staat aan de linkerkant een Panasonic Lumix GF-5 afgebeeld en aan de rechterkant een Lumix G5. Het lijkt dat die 50 euro cashback op die 2 camera' s duidt :), maar ik vind het een beetje vaag. Misschien ff een mailtje sturen naar info@fotoboomsnl?

Op de productpagina' s van de camera' s zelf staat niets, op http://www.panasonic.nl/acties ook niet en op de Panasonic GF-5 pagina van panasonic.nl volgens mij ook niets. Misschien duid die "nu 50,- euro retour" toch op de producten in de banner bovenaan de site?

Of misschien komt dat die 50 euro cashback pas op de productpagina' s te staan zodra de actie begint (15 Januari)
beste tweakers,

het bovenstaande kan ik nu bevestigen :P
Bij de productpagina' s (op fotobooms.nl) van de GF-5 en G5 staat nu inderdaad 50 euro cashback!
http://www.fotobooms.nl/zoek/zoek.html?zoektext=lightroom

Om het nog mooier te maken: je krijgt er nog LR4 gratis bij ook.8)7 (niet dat ik dat ga gebruiken, maar dat beland mooi op marktplaats >:))

EDIT:Officiële actiepagina van Panasonic gevonden: de cashback loopt dus via Panasonic
http://panasonic.nl/html/...5+actie/307007/index.html

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 404453 op 16-01-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
knip, commentaar op moderatie mag via DM of in het feedbacktopic.

[ Voor 84% gewijzigd door PowerUp op 16-01-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Foto rubens heeft weer een aantal lenzen in de aanbieding: http://fotorubens.be/sale?p=1
oa:
tamron 70-200 2.8 canon: €499
tamron 70-300 vc: €299
sigma 30 1.4 voor niikon en sony €299
sigma 4.5mm 2.8 €499
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 13:21
Teun_2 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:36:
Foto rubens heeft weer een aantal lenzen in de aanbieding: http://fotorubens.be/sale?p=1
oa:
tamron 70-200 2.8 canon: €499
tamron 70-300 vc: €299
sigma 30 1.4 voor niikon en sony €299
sigma 4.5mm 2.8 €499
etc.
Geld ook voor Studio73, voor mensen die dit niet weten, dat is één winkel/werken samen. Jammer dat ze de sigma 30mm f/1.4 niet voor Canon aanbieden aan die prijs...

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:40

Fiber

Beaches are for storming.

Geen superlens, maar als je nou incidenteel een klein beetje tele op je Nikon DX dSLR nodig hebt...: Dixons, 55-200 voor 78 Euro...
pricewatch: Nikon AF-S DX 55-200mm f/4-5.6G ED
http://www.dixons.nl/foto...weakersclick#.UQAxJ-qjdhg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesdo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 11:45
Fotostudioset. €156.99 bij Koopgoedkoop
Link naar de aanbieding

Alleen vandaag tot 00-00 uur.
Met deze studioset beschik je over 3 flitskoppen van 120Ws, 9 flitsparaplu's, een draadloze flitsontspanner en drie lampstatieven.

Heeft iemand enig idee of zo'n set ook wat is? ik zou zoiets wel graag willen hebben, maar ben niet thuis in de kwaliteit van dit soort apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Laatst online: 23-05 16:07

roelbb

knorretje

Jesdo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 07:11:
Fotostudioset. €156.99 bij Koopgoedkoop
Link naar de aanbieding

Alleen vandaag tot 00-00 uur.
Met deze studioset beschik je over 3 flitskoppen van 120Ws, 9 flitsparaplu's, een draadloze flitsontspanner en drie lampstatieven.

Heeft iemand enig idee of zo'n set ook wat is? ik zou zoiets wel graag willen hebben, maar ben niet thuis in de kwaliteit van dit soort apparatuur.
ik heb er twee flitskoppen van deze leverancier (die onder tig verschillende namen op internet staat) voor thuis gebruik is het oke. Ik heb er twee softboxen bij gekocht. Het schijnt dat alles uit de SS serie van falcon eyes er ook op past (9,5 cm aansluiting zonder bajonet) dus aan accesoires is ook nog wel aan te komen. De aansluiting op het statief is voornamelijk kunststof.

als je alleen al naar de pluutjes kijkt die kosten je in china ook een tientje per stuk dus voor het geld hoef je het niet te laten. De statieven zijn niet echt zwaar, dus het is wel uitkijken ivm opstoten.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij Bever hebben ze een aantal foto(rug)tassen, pouches en statieven in de aanbieding (~ -30%). Van Clik Elite, Lowepro en Redged.

http://www.bever.nl/sale/sale-rugzakken-tassen

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 00:29
Kamera Express houdt uitverkoop van 1 t/m 3 februari.
Geen idee of het allemaal oude meuk is die ze wegdoen, maar wellicht zit er wat interessants bij.

http://www.kamera-express...ws1/de-kamera-marktdagen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Denk een foutje, maar wel een hele goede prijs: http://www.bcc.nl/nikon-d600-24-85.html

1709,92 ipv 2000 in de PW:

pricewatch: Nikon D600 + AF-S 24-85mm f/3.5-4.5 ED VR Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-12-2022
Bij Bever hebben ze een aantal foto(rug)tassen, pouches en statieven in de aanbieding (~ -30%). Van Clik Elite, Lowepro en Redged.

En alleen vandaag 10% extra korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Laatst online: 07:41

Vliegvlug

Flight Simple

Wist niet dat dit topic bestond en had deze aanbieding eerder al in het algemene aanbiedingforum gepost maar voor mensen die daar niet kijken:

Systeem Camera Sony NEX-6 + SEL-1650 (16-50mm zoom objectief)

Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/da/1081/9ffb449fb219a9d6c4fc4fd411a4619e.jpeg

Bij Foto Looman voor slechts €799 incl. verzendkosten.
De goedkoopste in pricewatch is €76 duurder en dan komen er nog verzendkosten bij ook.

De voorraad indicatie op de product pagina zelf lijkt niet te kloppen en staat altijd op 'niet op voorraad'
Als je op hun overzichtspagina van Sony systeemcamera's kijkt staat ook een voorraad indicatie die wel werkt (op moment van posten staat hij daar toevallig ook niet op voorraad.)

Toen ik hem bestelde stond hij daar wel op voorraad en hij is de volgende dag meteen verzonden.
Is denk ik een foutje in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
pricewatch: Olympus E-M5 Zilver
PW: €1.099
Amazon.co.uk: £892.80 / €1.028,93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Geen directe aanbieding, maar misschien toch interessant:

AH heeft morgen cadeaubonnen in de aanbieding, met 15% korting. Oa voor de Mediamarkt.

Dus als je fotogear wilt kopen daar, kan t toch interessant zijn, en effectief toch 15% korting opleveren.
Een cadeaubon kopen ongeveer ter waarde van het artikel, en dan daarmee afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-06 16:28
DJSmiley schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:48:
Geen directe aanbieding, maar misschien toch interessant:

AH heeft morgen cadeaubonnen in de aanbieding, met 15% korting. Oa voor de Mediamarkt.

Dus als je fotogear wilt kopen daar, kan t toch interessant zijn, en effectief toch 15% korting opleveren.
Een cadeaubon kopen ongeveer ter waarde van het artikel, en dan daarmee afrekenen.
Bedankt voor de tip. Hoe weet je dit? En welke cadeaubonnen doen er allemaal mee met de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:47
Muldert schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:39:
[...]

Bedankt voor de tip. Hoe weet je dit? En welke cadeaubonnen doen er allemaal mee met de actie?
Uit het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2:
itsme schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:34:
Deze bonus heb ik al eens eerder gezien en toen was onduidelijk welke AH ze verkopen maar AH heeft weer diverse cadeaukaarten in de bonus, waaronder die van de mediamarkt:

http://www.ah.nl/appie/bo...de=regular&groupId=789046

http://www.ah.nl/appie/pr...de=regular&groupId=789046

• ton1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-12-2022
Dit weekend BTW korting bij de MACRO!
oa. op spiegelreflexcamera's

http://www.makro.nl/publi...edingen/15-tm-17-februari

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
ton1234 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:23:

En alleen vandaag 10% extra korting!
En nu 20% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:55
Vandaag op iBood een aanbieding Transcend Premium 32GB MicroSD Class 10/UHS-1 met SD adapter voor €19,95. Dit lijkt me wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:21

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

die micro kaartjes zijn veelal behoorlijk traag. Tenzij je camera micro kaartjes nodig heeft zou iik het niet snel in de camera plaatsen met een adapter.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:55
Nomad schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:48:
die micro kaartjes zijn veelal behoorlijk traag. Tenzij je camera micro kaartjes nodig heeft zou iik het niet snel in de camera plaatsen met een adapter.
Bedankt voor je reactie, dat wist ik niet en laat dit daarom aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 02-06 15:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ze zijn bedoelt voor mobieltjes en mp3 spelers die micro's. De adapter is inderdaad een flinke bottleneck, daar hoeven ze zich niet aan eisen en standaarden te houden om het etiket 'klasse 10' te waarborgen. Mocht je een mooie camera-telefoon hebben ;) is dit geen verkeerde deal.

Ik heb ook al eens lopen spelen met een SD > CF adapter (omdat SD kaartjes nu eenmaal veel goedkoper zijn) maar echt bursten op een 7D ging mij niet goed af.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:21

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

_Uploader_ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:55:
[...]

Bedankt voor je reactie, dat wist ik niet en laat dit daarom aan me voorbij gaan.
pricewatch: Sandisk Ultra 32GB SDHC UHS-I 30MB/s is dan een betere keuze voor 3 euro meer :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:09

Huig

Merino Fanatic

Op digitalrev.com is de 7d body verkrijgbaar voor €962,50. Pricewatchprijs ligt op ca. €1100.
Klik!

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Zo, da's interessant! Dacht even dat je daar nog BTW over moest betalen, maar op hun site staat dat zij dat voor je doen:
No Import Tax/Duty to Pay:
Any import tax/duty charged will be billed directly us.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 02-06 15:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verdacht lage prijs. Bij mij gaan er alarmbelletjes rinkelen bij die prijs.

Even nader bekeken en Hong Kong vestiging kan de mooie prijs wel verklaren. Ik denk toch dat je nog import heffing gaat krijgen, tenzij je geluk hebt. Anders gezegd ik zie niet hoe zij die billing op zich gaan nemen maar misschien zijn er ervarings-deskundigen hier die er al eens besteld hebben.

[ Voor 74% gewijzigd door rockhopper op 16-02-2013 14:54 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
DigitalREV is wel te vertrouwen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitcham
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Als op de site staat dat de BTW / Invoerrechten voor de verkopende partij zijn zou je daar vanuit moeten kunnen gaan. Let in dat geval op, of vraag van tevoren na, of op de handelsfactuur de "terms of sale" op DDP (delivery duties paid) staat vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA_B
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11-2022
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:50:
DigitalREV is wel te vertrouwen hoor :)
Ik zag net op canonrumors.com dit artikel voorbijkomen. DigitalREV verkoopt voor die prijs dus niet (altijd) nieuwe camera's.

mijn flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Vind dat ze wel een beetje overdrijven.
OK, het is not-done om een gebruikt iets als nieuw aan te bieden, maar:
To make matters even worse, the presenter handling the camera was featured complaining about being “particularly sweaty and odorous” that day and even wiped himself down with a feminine hygiene product. He also put his hands down his pants before using the camera again.
Dit is zeer overdreven. Kai heeft zich gewoon even in z'n nek geveegd met een vochtig doekje, en is geeneens verder dan riem-hoogte in zijn broek gegaan (als grap natuurlijk).

Dacht dat je wel blij zou (kunnen/moeten) zijn als je een camera hebt welke is gebruikt door Kai.
Of heeft hij ook haters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:22

iFrost

Vroem vroem

Ik zou er pas een probleem van maken als er wat mis mee is.. Zo niet, dan kan je toch lekker stoer doen dat je Kai's camera hebt? :P

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:39
Voor wie een Canon SX50 op het oog had, dit lijkt me het moment, 199 incl bezorging bij Kijkshop:
pricewatch: Canon Powershot SX50 HS Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

catchingfire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:03:
Voor wie een Canon SX50 op het oog had, dit lijkt me het moment, 199 incl bezorging bij Kijkshop:
Tijdelijk uitverkocht....

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coltje
  • Laatst online: 27-07-2023
catchingfire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:03:
Was net op tijd denk ik :), nu maar hopen dat ze het ook gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
coltje schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:35:
Was net op tijd denk ik :), nu maar hopen dat ze het ook gaan leveren.
Ik ook, had 'm nog in een winkelmandje op een tab zitten terwijl hij uitverkocht verscheen in een andere tab... al is het maar om 'm nieuw in doos op marktplaats/ebay te zetten.

Mijn orderstatus staat op "order verwerkt".

[ Voor 14% gewijzigd door catchingfire op 19-02-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coltje
Ja ik zei het tegen mijn broer hij is nogal van de camera's enzo. Hij kon hem niet meer bestellen maar bij mij lukte het nog wel. Even kijken wat ik er mee ga doen als ze hem daadwerkelijk leveren. Ik wil liever een klein camera'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
coltje schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:12:
Ja ik zei het tegen mijn broer hij is nogal van de camera's enzo. Hij kon hem niet meer bestellen maar bij mij lukte het nog wel. Even kijken wat ik er mee ga doen als ze hem daadwerkelijk leveren. Ik wil liever een klein camera'tje
Op marktplaats/ebay draai je easy 100 euro winst met deze prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
De FZ200 is ook aan te raden met zijn F2.8 optiek en lovende reviews. Ook 1 winkel die wijkt af van de rest, maar niet zoooveel als de Canon. pricewatch: Panasonic Lumix DMC-FZ200 Zwart

Leuk all in one familie camera'tje. :7
ToyotaMR2 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:18:
Dacht dat je wel blij zou (kunnen/moeten) zijn als je een camera hebt welke is gebruikt door Kai.
Of heeft hij ook haters?
Hij maakt toevallig filmpjes op het web die veel mensen zien, maar om het dan gelijk een eer te vinden. Ben geen hater, maar ook geen fan. Kan me iig niet herinneren dat ik ooit een goede foto gezien heb met de camera's die hij test. De show is *soms* leuk omdat het een gratis tripje naar Hong Kong is, maar that's it. Informatief is het zelden, en dan die Alamby hype, ik gok dat 90% van de fans tieners zijn, geen fotografen in ieder geval. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 07:23

Grozno

acts without consequence!

Komende donderdag is fotomarkt bij de Mediamarkt, ik heb alleen nog niets kunnen vinden over concrete aanbiedingen die dag...

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
En zondag komt er waarschijnlijk een 15 per 100 euro kortingsactie bij Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
catchingfire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:39:
Ik ook, had 'm nog in een winkelmandje op een tab zitten terwijl hij uitverkocht verscheen in een andere tab... al is het maar om 'm nieuw in doos op marktplaats/ebay te zetten.

Mijn orderstatus staat op "order verwerkt".
Uw order bij Kijkshop.nl met nummer 1234567 is aangeboden aan PostNL op 19-02-2013. So far so good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:37
Hier ook de sx50 voor 194 (199-€5 kortingsbon) kunnen scoren :) En zojuist ook een mail ontvangen dat het pakket is aangeboden bij PostNL. Werkelijk een superprijs voor dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coltje
catchingfire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:04:
[...]

Uw order bij Kijkshop.nl met nummer 1234567 is aangeboden aan PostNL op 19-02-2013. So far so good :)
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-06 18:54

CasGas

.

Nordlys schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:57:
En zondag komt er waarschijnlijk een 15 per 100 euro kortingsactie bij Saturn.
Zou dat ook via de webshop gelden?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Saturn actie bevestigd; http://www.saturn.nl/mcs/shop/15-per-100.html
De actie geldt ook voor de webshop en loopt van 24 feb tot 3 maart

Uitgezonderd op foto video gebied:

Sony: RX1, RX100, HDR-AS15, A65, A77, A99, Nex-6 en Nex-7, Nex-VG900, Nex-VG30
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Canon: EOS 1D, 5D, 6D, G1X, G15 en alle L-lenzen.
Fujifilm: Finepix X100-serie, XPRO1-serie en X-E1-serie
Sigma
JVC: GC-XA1
Nikon: D800 en lenzen boven de € 1300
Samsung: WB850, NX20, NX210, NX1000, Galaxy Camera

[ Voor 61% gewijzigd door Joenes op 20-02-2013 22:34 ]

impreson.com

Anoniem: 201524

Joenes schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:31:
Saturn actie bevestigd; http://www.saturn.nl/mcs/shop/15-per-100.html
De actie geldt ook voor de webshop en loopt van 24 feb tot 3 maart

Uitgezonderd op foto video gebied:
...
Nikon: D800 en lenzen boven de € 1300
...
Crap, ben net op zoek naar een 14-24 :/ Maar eigenlijk alle topmodellen (body en objectieven) van alle merken tellen niet mee. Best een tegenvaller :|

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 201524 op 21-02-2013 08:23 ]

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
mja dat is inderdaad jammer. de d600 wordt echter wel relatief goedkoop zo 1579 (body only) - 225 = 1354. Ik heb hem zelf bij de mediamarkt actie gekocht voor 1404.

ik ga voor de AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR. Van 939 naar 804 (135 euro korting).

impreson.com

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 14:19
Joenes schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:28:
mja dat is inderdaad jammer. de d600 wordt echter wel relatief goedkoop zo 1579 (body only) - 225 = 1354. Ik heb hem zelf bij de mediamarkt actie gekocht voor 1404.

ik ga voor de AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR. Van 939 naar 804 (135 euro korting).
Mooie prijs voor de D600, ik heb er afgelopen november 160 euro meer voor betaald. En nog steeds erg tevreden met de body (komende van een D300s die ik er nog naast heb).

Jammer dat objectieven niet meer mee doen, ik heb een aantal gekocht met deze actie (Nikon 70-200 VRII en Nikon 24-70). Voor wat betreft de 24-70 kan je nog navragen wat deze in andere vestigingen kost, toen ik deze in november kocht was de prijs in Heerhugowaard 1209 euro ex korting. Misschien nog steeds, dan doet hij nog mee met de actie.

[ Voor 25% gewijzigd door Toewan op 21-02-2013 13:10 ]

• Nordlys
  • Niet online

• Piet91
  • Niet online
Canon 650D met 18-55mm IS II en Accessoirekit (tas, 8GB geheugenkaart en reinigingsdoekje)
voor €555 + 4.99 (verzendkosten) = €559.99. Bij de MediaMarkt.
Pricewatch: €597.98 (pricewatch: Canon EOS 650D + EF-S 18-55mm IS II Zwart)

Nikon D3200 met 18-55mm VR voor €444 bij i.i.g. MediaMarkt Zwolle.
Pricewatch: €441.65 (pricewatch: Nikon D3200 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR Zwart)
Maar hier zit nog een tas en 4GB geheugenkaart bij.

[ Voor 25% gewijzigd door Piet91 op 21-02-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Joby Gorillapod SLR is nu bij Dixons winkels maar €8,97.

Niet meer nieuw leverbaar dus oude voorraden -> OP=OP.
pricewatch: Gorillapod SLR statief

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Kan het niet vinden.
Oh oké!

[ Voor 80% gewijzigd door NeutraleTeun op 25-02-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Een Dixons winkel niet?
Online niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Gutteguttegut schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:22:

Oeh, die beste dus? Morgen even in Enschede kijken dan :)!
Niet voor mijn D700 denk ik, maar leuk voor de GH2 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Peter_Aragorn op 25-02-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Gratis "€199" adapter, tough camera, 8gb flash airkaart en/of cashback en whatnot,
bij aankoop van Olympus PEN / OMD:
http://www.olympus.nl/sit...ort/promotions/index.html

Cameranu zegt exclusief te zijn met de Tough camera.
http://www.cameranu.nl/nl...-zwart/h258_28094_243504/

En bij kamera-express heb je de Premium Kit in leuke doos met accessoires, voor dezelfde prijs:
http://www.kamera-express...ss-c110-lederen-handriem/
Al zit de flitser ook gewoon in de standaard kit. Dus alleen de lederen handriem is extra, en de doos anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Peter_Aragorn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:55:
[...]
Oeh, die beste dus? Morgen even in Enschede kijken dan :)!
Niet voor mijn D700 denk ik, maar leuk voor de GH2 :)
Niet de beste, erboven zitten nog de SLR-ZOOM en de Focus (=beste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Gutteguttegut schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:22:

Hè, jammer! Wilde 'm heel graag hebben.. Net Dixons Arnhem en Nijmegen gebeld, bij die vestigingen niet meer op voorraad. Als iemand 'm ergens vindt voor €9, neem 'm aub voor me mee! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Nergens? Of nergens in jouw regio?! Ik kijk vanmiddag wel even in Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Oh, excuses! Nijmegen Burchtstraat, Nijmegen V&D, Arnhem V&D hadden 'm allemaal niet meer. De rest weet ik niet, maar kijk maar even!

edit: Wageningen heeft "in het systeem gekeken" en zag in geen enkel fileaal nog voorraad. Als een winkel er nog een heeft liggen, betreft 't waarschijnlijk een zwervend exemplaar.

[ Voor 40% gewijzigd door tobiasvs op 26-02-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 16:30

Toff

FP ProMod
tobiasvs schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:27:
edit: Wageningen heeft "in het systeem gekeken" en zag in geen enkel fileaal nog voorraad. Als een winkel er nog een heeft liggen, betreft 't waarschijnlijk een zwervend exemplaar.
Is dat landelijk, dat niemand hem meer heeft? Jammer, maar wel logisch, want voor die prijs kan je nieteens een fatsoenlijke nepper in Azië kopen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees even de eerste post van dit topic goed door. De volgende zaken dienen in ieder geval in je post te staan:
-product
-prijs (incl BTW)
-waar
-geldigheidsduur aanbieding

De volgende zaken zijn gewenst:
-linkje naar de aanbieding
-linkje naar het artikel in de PriceWatch
-overige relevante informatie

Alle andere posts worden verwijderd

Zie ook deze <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1369659">handleiding veilig online winkelen</a> voor meer info.