MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:
  • 342.419 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-06 20:35
ck2000nl schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:02:
[...]

Hoeveel dagen levertijd stond er bij dan? Weekend telt niet mee he.
Hier op vooraad & direct leverbaar toen ik bestelde, dat was ook woensdag.
Tot vandaag stond de order op verzonden naar magazijn, dit is momenteel veranderd in 'aangemaakt'.
Bij 't product zelf: 'Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spelbreker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 12:13
ik heb 2 samsung 24 inch schermen gehaald voor mijn computer. Veel beter dat dat oude scherm wat ik had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:38

DataGhost

iPL dev

Zo, vandaag toch nog maar even naar Breda gebeld en daar hadden ze m'n tv wel op voorraad. Hoeveel wilden ze niet gaan tellen maar "het komt vandaag niet op". Ik daarheen gereden, hebben ze daar echt gigantisch veel voorraad van elke tv staan :/
Mgoed, mijne gepakt, kom ik bij de kassa, staat er een familie voor me met redelijk hetzelfde model maar wat groter en ze mochten 2k aftikken terwijl ik met 700 klaar was :+ Uiteindelijk dus evenveel voor betaald als online maar online had ik nog minimaal 2-5 werkdagen moeten wachten als ik de voorraadindicatie mocht geloven. Toch wel fijn dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 10:57
Mgoed, mijne gepakt, kom ik bij de kassa, staat er een familie voor me met redelijk hetzelfde model maar wat groter en ze mochten 2k aftikken terwijl ik met 700 klaar was :+
Dan was het echt niet 'redelijk hetzelfde model', of jij moet de 32"-versie hebben en zij de 60" ofzo ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Laatst online: 09:38

DataGhost

iPL dev

Nja een paar extra frutsels, vast een hogere refreshrate en weet ik veel. Ik had iig een 47" en zij 55". Ik zou iig zelf niet weten wat er in godsnaam nog bij zou moeten/kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Kapotto schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:01:
Welke levertijd wordt er bij MM gehanteerd? DS 213+ staat al sinds woensdag in bestelling en nog geen vordering in bestelstatus :(
Woensdagavond rond 23 uur 1 laptop besteld waarvan de levertijd op 5-7 dagen stond.
Vandaag heb ik echter al de PostNL track and trace code ontvangen. Hij wordt dinsdag bezorgd .. binnen 3 werkdagen. Super dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:45
Kapotto schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:01:
Welke levertijd wordt er bij MM gehanteerd? DS 213+ staat al sinds woensdag in bestelling en nog geen vordering in bestelstatus :(
Schijnen vandaag geleverd te worden door de leverancier, dus je kan hem vanaf morgen verwachten.
You're welcome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:12

nFo

Waarom rekent Mediamarkt € 6,05 aan verwijderingsbijdrage voor een mobiele telefoon ?
Is toch alleen witgoed ect.
Maar goed, wel goedkoop verder en is inmiddels verstuurd.

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 28-01-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:00
nFo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:24:
Waarom rekent Mediamarkt € 6,05 aan verwijderingsbijdrage voor een mobiele telefoon ?
Is toch alleen witgoed ect.
Denk dat het thuiskopieheffing is.

http://www.rijksoverheid....de-thuiskopieheffing.html

[ Voor 18% gewijzigd door Dyna20 op 28-01-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:12

nFo

Ok, ja stond er ook bij.
Dacht dat het alleen media dragers zijn: cd's/dvd's.
Bedankt voor de link, zouden ze € 2,50 moeten rekenen.

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 28-01-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:56
nFo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:27:
[...]

Ok, ja stond er ook bij.
Dacht dat het alleen media dragers zijn: cd's/dvd's.
Bedankt voor de link, zouden ze € 2,50 moeten rekenen.
Als er 16gb in zit is het 5 euro ex btw.. Dus dan klopt 6,05 wel

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499317

Iemand die weet wanneer weer zo'n dergelijke actie gaat plaatsvinden of dat Saturn het gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Januari/februari 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 22:13
In 2012 waren de saturn btw dagen in mei, dat zal dus nu ook wel het geval zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Goed nieuws voor wie ook tijdens de BTW dagen van MediaMarkt online een Synology heeft gekocht:
Geachte meneer Napsju,

Wij hebben uw vraag nogmaals voorgelegd bij de desbetreffende afdeling. Zij hebben gecontateerd dat het bedrag van € 6,05 voor de thuiskopieheffing onterecht in rekening is gebracht. Dit bedrag zal op uw credit card worden teruggestort.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
Meer info: http://www.thuiskopie.nl/...02013%20-%2014dec-(1).pdf . Het product wordt ZONDER harde schijf geleverd, en hierdoor is deze heffing mijn inziens onterecht.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 15:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je krijgt nog een aantal vaste acties meestal rond het tijdstip dat het vakantie geld op je rekening komt. Je kan denken aan de 'platte weken' (tablets en tvs) en de fotomania. Een echte btw actie verwacht ik pas weer volgend jaar januari.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 08:28

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik zat zelf nog te denken aan een eind September, maar dat was natuurlijk alleen in 2012 om mee te "hypen" op de BTW verhoging van 19-21% op 1 oktober jl.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
rockhopper schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 01:34:
Je krijgt nog een aantal vaste acties meestal rond het tijdstip dat het vakantie geld op je rekening komt. Je kan denken aan de 'platte weken' (tablets en tvs) en de fotomania. Een echte btw actie verwacht ik pas weer volgend jaar januari.
Wat is dan bij die nog komende acties het verschil met dat "echt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 15:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Techneut schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:10:
[...]

Wat is dan bij die nog komende acties het verschil met dat "echt"?
Nou vrij duidelijk: de "echte" btw actie is 'fixed' op btw min of meer vast op 17,3% zolang de btw 21% en nagenoeg alles doet mee.
Bij de platte of fotoweken doen alleen tv/tablet respectievelijk camera's / video's mee en is de korting wat MM zelf verzint dit kan ook korting per aankoop bedrag zijn, (voor iedere 100 euro die je koopt krijg je xx kassa korting) of "stapelkorting" waarbij je korting krijgt als je meer artikelen koopt (lees: MM wil dat je je vriendjes meeneemt)
Voordeel is wat gevarieerder je kan dus wat lastiger zien of en hoeveel voordeel je hebt van te voren.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 16:18
hey schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:01:
[...]

Woensdagavond rond 23 uur 1 laptop besteld waarvan de levertijd op 5-7 dagen stond.
Vandaag heb ik echter al de PostNL track and trace code ontvangen. Hij wordt dinsdag bezorgd .. binnen 3 werkdagen. Super dus!
Donderdag om 12:00 exact een laptop besteld (LENOVO G580). Stond bij dat deze op voorraad was.

Nog steeds niks verstuurd. Geen reactie op mijn mail die ik maandag ochtend heb gestuurd.

Oftewel: Ik benijd je en begin een beetje geïrriteerd te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey

hey

Het zal nog wel heel druk zijn met alle geplaatste bestellingen.
Maar jammer dat je niet even een statusupdate hebt ontvangen aangezien jouw keuze op leverbaar stond.
Mijn laptop is zoals eerder gezegd gister geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
hey schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:10:
Het zal nog wel heel druk zijn met alle geplaatste bestellingen.
Maar jammer dat je niet even een statusupdate hebt ontvangen aangezien jouw keuze op leverbaar stond.
Mijn laptop is zoals eerder gezegd gister geleverd.
Had een dag na mijn bestelling wel een leuk algemeen mailtje gekregen dat door de drukte mijn bestelling wellicht een dag later verstuurd zou worden.
Ondertussen zijn dat er al weer een paar dagen meer geworden.

Dat er gewoon geen enige vorm van berichtgeving is, vind ik een slechte zaak.

Enfin, ondertussen zoek ik naar een alternatief. Als ik die gevonden heb, annuleer ik de bestelling wel./

Aangezien ik het gevoel heb dat ik een beetje off-topic ga, laat ik het verder hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vond het wel prima om op iets te wachten dat 200 euro goedkoper is. Was ook m'n eigen schuld dat ik hem niet direct om 12:00 had besteld in de webshop maar pas de avond erna. Donderdag besteld, 5-7 dagen levertijd en gisteren binnen. Mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Twisted-D schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:49:
[...]

Donderdag om 12:00 exact een laptop besteld (LENOVO G580). Stond bij dat deze op voorraad was.

Nog steeds niks verstuurd. Geen reactie op mijn mail die ik maandag ochtend heb gestuurd.

Oftewel: Ik benijd je en begin een beetje geïrriteerd te raken...
Ik heb er hier 2 binnen gekregen een week geleden, ze zijn op woensdag en donderdag besteld :) Op mails reageren ze inderdaad nooit... :X

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
(als ik hier off-topic ga, hoor ik het graag)
MensionXL schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:00:
[...]

Ik heb er hier 2 binnen gekregen een week geleden, ze zijn op woensdag en donderdag besteld :) Op mails reageren ze inderdaad nooit... :X
Mailen is inderdaad waardeloos. Nu maar eens gebeld.

Laptop is inderdaad NIET op voorraad (in tegenstelling tot wat de website aangaf). Het zou nu in de nabestelling staan, maar verder wisten ze het ook niet. Zou nu persoonlijk op de hoogte gehouden worden via de mail. Ben benieuwd...

Ondertussen blijf ik rondneuzen naar een andere laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey

hey

Grappig. Jouw bestelling staat namelijk gewoon in de webshop .. 24 uur levering

http://www.mediamarkt.nl/...&page=&filter=69%3ALENOVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:42
Iemand die weet wat de Panasonic DMP-BDT220 of 320 of 500 kostte tijdens de BTW dagen? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Waarom zou je dat nu nog willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Anoniem: 22659 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:27:
Waarom zou je dat nu nog willen weten?
Waarom niet? Als ik dan naar de winkel ga weet ik een beetje wat de onderhandelingspositie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Waar maak je dat uit op :? Die prijs was alleen tijdens de BTW-actie en geeft jou helemaal geen 'recht' of wat dan ook op die prijs nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06 19:45
LuPo schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:22:
[...]

Waarom niet? Als ik dan naar de winkel ga weet ik een beetje wat de onderhandelingspositie is.
Mijn ervaring is dat bij MM weinig te onderhandelen valt. Wil je voor bijna 5k bruin/witgoed bestellen willen ze er maar 150,- afhalen :X Dan maar voor dik 1000,- eronder via webshops. Dit had trouwens niets te maken met BTW dagen of kortings weken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadett op 03-02-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Tja, mensen denken altijd maar dat er overal dikke marge op zit, maar dat is niet zo. Als jij een tv koopt van €3000 dan valt er best over te praten, maar heel veel mensen komen voor de weekaanbieding uit het krantje voor €444 (waar dus al géén marge op zit) en gaan dan vragen of er nog wat vanaf kan 8)7

En korting vragen in een winkel blijf ik een raar fenomeen vinden, dat doe je in de supermarkt toch ook niet? Het staat je vrij om te vragen, maar als je het niet (of weinig) krijgt, dan koop je het toch inderdaad ergens anders? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik kom niet voor een weekaanbieding. Hij zal dus voor het volle pond in de winkel staan en dan ben ik wel benieuwd wat het amper een week geleden moest kosten. Lijkt me niet heel raar. :)
Ik zeg ook niet dat ik dezelfde prijs ga krijgen. Ik vraag alleen de prijs wat hij toen kostte als iemand dat toevallig nog weet (omdat hij/zij er naar gekeken heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik snap prima waarom je het vraagt, zodat je kan zeggen "maar vorige week stond 'ie voor [x] honderd euro goedkoper, dan kan je toch wel wat met de prijs doen?". Maar zo simpel is het niet altijd. Tijdens de BTW-actie wordt er door de Media Markt heel veel toegelegd qua opbrengst (het is voornamelijk voor de omzet), dus dat iets tijdens de BTW-actie veel goedkoper was, wil niet zeggen dat 'ie altijd goedkoper verkocht kan worden.

Je kan beter kijken of een winkel in de buurt het goedkoper aanbiedt, want dan heb je nog de laagsteprijsgarantie. Er is geen 'prijsvanvorigeweekgarantie'.

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 03-02-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:08:
Ik snap prima waarom je het vraagt, zodat je kan zeggen "maar vorige week stond 'ie voor [x] honderd euro goedkoper, dan kan je toch wel wat met de prijs doen?". Maar zo simpel is het niet altijd. Tijdens de BTW-actie wordt er door de Media Markt heel veel toegelegd qua opbrengst (het is voornamelijk voor de omzet), dus dat iets tijdens de BTW-actie veel goedkoper was, wil niet zeggen dat 'ie altijd goedkoper verkocht kan worden.

Je kan beter kijken of een winkel in de buurt het goedkoper aanbiedt, want dan heb je nog de laagsteprijsgarantie. Er is geen 'prijsvanvorigeweekgarantie'.
Bij de BTW actie wordt er ook aardig door MM geknepen richting toeleveranciers (wij gaan X omzet doen van jouw product dus willen Y korting voor de volgende voorraad), waarom denk je dat de lijst met uitsluitingen steeds langer wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
En wat is je punt? Zo gek is het toch niet van de Media Markt om die 18% verlies te willen delen met de leveranciers? En ja, leveranciers betalen een deel mee en producten waar zij niet aan mee willen betalen, die worden uitgesloten. Maar dat lijkt mij allemaal heel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als dat zo is, dan heeft het navragen van prijzen van vorige week al helemaal geen zin meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
Hahn schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:33:
Tja, mensen denken altijd maar dat er overal dikke marge op zit, maar dat is niet zo. Als jij een tv koopt van €3000 dan valt er best over te praten, maar heel veel mensen komen voor de weekaanbieding uit het krantje voor €444 (waar dus al géén marge op zit) en gaan dan vragen of er nog wat vanaf kan 8)7

En korting vragen in een winkel blijf ik een raar fenomeen vinden, dat doe je in de supermarkt toch ook niet? Het staat je vrij om te vragen, maar als je het niet (of weinig) krijgt, dan koop je het toch inderdaad ergens anders? :)
TV van 2200,- Receiver van 700,- Wasmachine/droger totaal 1800,- Ging dus niet om 'koopjes'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Hahn schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:08:

Grappig dat jij denkt te weten wat ik denk. :?

Ik gun de Mediamarkt haar omzet maar wil zelf ook een nette prijs. Lijkt me voor beiden niet heel raar. Dát ik überhaupt nog naar MM ga is al apart want voor de kennis van het overgrote deel van de medewerkers hoef ik het niet te doen. Het houdt wel op bij het kaartje voorlezen. Ook niet geheel onlogisch want ik heb zelf bij Saturn gewerkt en moest gelijk klanten helpen op dag 1 terwijl ik niets van de afdeling (Klein Huishoudelijk) wist. Dus geen rant op jouw, maar MM vraagt wel hoge prijzen voor veel producten. Dan verwacht je ook een stukje service of advies, maar dat is er dus (vaak) niet! De service die de MM levert is meer de service die je bij een internetshop ook krijgt. Afhalen, geen moeilijke vragen stellen en nog een fijne dag. :w Het verschil is alleen dat de internetshop het een stuk goedkoper doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
LuPo schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:55:
[...]

Grappig dat jij denkt te weten wat ik denk. :?
Zit ik er heel ver naast dan? Laat maar horen wat jij nog meer een goede reden zou vinden om te vragen wat iets vorige week kostte dan, ben nooit te beroerd om te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
Hahn schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:00:
[...]
Zit ik er heel ver naast dan? Laat maar horen wat jij nog meer een goede reden zou vinden om te vragen wat iets vorige week kostte dan, ben nooit te beroerd om te leren :)
Ik ben het wat dit betreft met de laatste post van Lupo eens. Service moet ik nog meemaken bij de MM. De enige 'service' die ze hebben is dat ze een groot pand hebben en je dus veel/alle producten in het echt kan bekijjken. Verder zijn de prijzen bij de MM zo goed als advies prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 14:00
Kadett schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:09:
[...]
Service moet ik nog meemaken bij de MM. De enige 'service' die ze hebben is dat ze een groot pand hebben en je dus veel/alle producten in het echt kan bekijjken.
En dat je zonder al teveel morren gewoon je geld terug krijgt als je dat wilt. Kan ook niet bij élke winkel.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:00:
[...]
Ik snap niet zo goed waarom je de behoefte voelt om LuPo een Mediamarkt lesje te geven... LuPo wil de prijs van vorige week weten en wil over de prijs onderhandelen bij de MM... dat staat hem volledig vrij... er staat nergens dat hij stennis gaat schoppen, dat hij het oneerlijk vind, dat hij boos is op de MM, dat hij vind dat hij rechten heeft, etc etc etc...
ik zou zeggen, wees eens aardig, en zoek ff in je MM systeempje de prijs van vorige week voor hem op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
LuPo schreef op zondag 03 februari 2013 @ 09:01:
Iemand die weet wat de Panasonic DMP-BDT220 of 320 of 500 kostte tijdens de BTW dagen? :)
Ik snap niet waarom zoveel mensen (inclusief de moderator) dit zo'n vreemde vraag vinden. Is dit niet precies dezelfde behoefte als die waar de prijshistorie in de pricewatch in voorziet?

pricewatch: Panasonic DMP-BDT220

pricewatch: Panasonic DMP-BDT320

pricewatch: Panasonic DMP-BDT500EG

[ Voor 9% gewijzigd door Flabbergast op 04-02-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Ik snap eigenlijk niet goed waarom mensen zo klagen over de MM/Saturn. Mijn ervaring is dat ze er goede aanbiedingen kunnen hebben bijv. opening van een vestiging of zoals deze BTW dagen. Een ander voordeel is het grote assortiment, je hoeft niet de hele stad door om vervolgens nog maar een half assortiment te hebben gezien. Bij de MM/Saturn hebben ze gewoon heel erg veel staan. Hoe je geholpen wordt hangt nu eenmaal sterk af van de kennis van de persoon die jou helpt maar dat is eigenlijk in elke zaak het geval. Zelfs bij computerwinkels lopen er zoveel n00bs rond of mensen die niet kunnen verkopen dat het zeker niet alleen een probleem is van de MM/Saturn. Wil je duurdere Hi-Fi apparatuur kopen dan ga je naar een speciaalzaak maar daar betaal je dan ook gewoon een wat hogere prijzen. Voor die hogere prijs krijg je goed advies en zo hoop je goede after-sales te krijgen.

Tip als je iemand een gunst vraagt brand dan niet eerst zijn winkel, zijn collega's en hemzelf af. De prijs tijdens de BTW dagen is ook niet erg relevant meer want als je het voor dat geld wilde kopen had je dat toen moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Twisted-D schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:03:
(als ik hier off-topic ga, hoor ik het graag)

[...]

Mailen is inderdaad waardeloos. Nu maar eens gebeld.

Laptop is inderdaad NIET op voorraad (in tegenstelling tot wat de website aangaf). Het zou nu in de nabestelling staan, maar verder wisten ze het ook niet. Zou nu persoonlijk op de hoogte gehouden worden via de mail. Ben benieuwd...

Ondertussen blijf ik rondneuzen naar een andere laptop...
Ik heb weer bericht. De Lenovo G580 is niet meer leverbaar.

Twee ASUS laptops zijn als alternatief aangeboden de Asus K55A-SX328H of de Asus R500 Series R500VD-SX013H. Denk dat het de R500 wordt.

Duurt allemaal even, maar ik denk dat ik er met de alternatieven op vooruit ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
P.O. Box schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:35:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom je de behoefte voelt om LuPo een Mediamarkt lesje te geven... LuPo wil de prijs van vorige week weten en wil over de prijs onderhandelen bij de MM... dat staat hem volledig vrij... er staat nergens dat hij stennis gaat schoppen, dat hij het oneerlijk vind, dat hij boos is op de MM, dat hij vind dat hij rechten heeft, etc etc etc...
ik zou zeggen, wees eens aardig, en zoek ff in je MM systeempje de prijs van vorige week voor hem op :)
Ik snap ook niet wat z'n probleem nou is met mijn vraag.

Maar inmiddels heb ik de speler al gekocht bij de winkel waar ik vaker TV/Audio aankopen heb gedaan. Daar staat service nog hoog in het vaandel tegen een nette prijs. Het betreffende bedrijf zit ook om de hoek hier in Groningen. :) Zo'n bedrijf gun ik mijn geld. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flabbergast schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:30:

Ik snap niet waarom zoveel mensen (inclusief de moderator) dit zo'n vreemde vraag vinden. Is dit niet precies dezelfde behoefte als die waar de prijshistorie in de pricewatch in voorziet?
Omdat het niet relevant is wat een BR speler toen kostte. Iemand wil een scherpe prijs, ga naar de verkoper en leg uit dat je op X en Y redenen graag bij hem wil kopen, maar dat die redenen niet in verhouding staan tot de prijs die je elders hebt gezien. Zeg dat je hem nu bij hem koopt als hij met de prijs dichter in de buurt komt van de prijs die jij hebt gezien. Daarvoor is de prijs tijdens BTW dagen niet van belang, slechts actuele prijzen elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
[...]

Prijzen van vorige week zijn nu helemaal niks waard, daarom vind ik het een rare vraag. Prijzen veranderen.
Kan ik niet en zelfs al zou ik het kunnen en een klant zou het in de winkel vragen, dan zou ik ook vragen "waarom wilt u dat weten?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Kadett schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:09:
[...]
. Service moet ik nog meemaken bij de MM.
Kom eens langs na het aanschaffen van een TV bij de mediamarkt Zoetermeer. Verleden week heeft een klant nog de tijd en moeite genomen om voor mij een complimentenformulier in te vullen. Onder andere termen als geduldig, kennis van zaken en goed geholpen stonden er in. Gister kreeg ik klanten terug die hun geluid niet goed aangesloten kregen op hun nieuwe tv. Ik heb ze drie mogelijkheden gegeven hoe ze het aan kunnen sluiten, de keuze is aan hun wat ze nu willen doen.

Hoe bedoel je, geen service?

Afgelopen zondag begon ik met werken met drie servicehandelingen. Een CI+ module testen, geluid instellen (welke kabels) en hoe tv-zenders in te stellen waren uitgelegd.

Het is jammer dat sommige consumenten een prijs als service zien. Zo ook gister een klant, na 16 dagen komt hij terug met het verhaal dat er vanaf het begin al een streep in zijn scherm zit. "Ja maar meneer, waarom kwam u dan niet direct terug?" Waarop hij antwoorde:"Ik heb er toch geen flauw idee van, ik dacht dat zoiets hoorde"... sorry hoor, maar dan vertel je ook niet de waarheid. Wij boden meneer de standaard garantieregeling aan, die wilde hij niet. Dan had hij maar eerder terug moeten komen, hoe kan ik nu bij mijn leverancier verklaren dat het een DOA betreft? ;) Ohja, en meneer verwachtte dat wij álle (ja je leest het goed, álle) tv's zouden gaan testen voor wij ze verkopen 8)7

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
w4rguy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Kom eens langs na het aanschaffen van een TV bij de mediamarkt Zoetermeer. Verleden week heeft een klant nog de tijd en moeite genomen om voor mij een complimentenformulier in te vullen. Onder andere termen als geduldig, kennis van zaken en goed geholpen stonden er in. Gister kreeg ik klanten terug die hun geluid niet goed aangesloten kregen op hun nieuwe tv. Ik heb ze drie mogelijkheden gegeven hoe ze het aan kunnen sluiten, de keuze is aan hun wat ze nu willen doen.

Service is wat mij betreft niet enkel hoe goed ik word geholpen door een Mediamarkt. Coulance over garantie en dat soort zaken vind ik veel belangrijker, en hoe ze omgaan met klachten. Dat zit bij MM wel redelijk goed imho.

Maar goed, ik snap sowieso de mensen niet die klagen dat de MM slechte service heeft, hoge prijzen en een kutwinkel is. Dan ga je er niet heen, klaar. Enkel het grote aanbod is voor veel mensen al genoeg om makkelijk te kunnen winkelen. En nee, ik heb al 2 jaar niets gekocht in een MM :+

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tijdens de BTW-dagen een Panasonic plasma gekocht die eigenlijk volgens de geldende voorwaarden was uitgesloten voor ver maar dan ook echt vér onder de laagste prijs elders in Nederland. Geduldig geholpen, zeer attente verkoper. Ging dan ook tevreden naar buiten. Dus voor mij is de MM een prima zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Hahn schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:32:
[...]
Prijzen van vorige week zijn nu helemaal niks waard, daarom vind ik het een rare vraag. Prijzen veranderen.

[...]

Kan ik niet en zelfs al zou ik het kunnen en een klant zou het in de winkel vragen, dan zou ik ook vragen "waarom wilt u dat weten?".
Door je gedrag hier op het forum heb je wel een koop bij MM afgewend. Dus ga vooral lekker zo door! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

LuPo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:52:
[...]

Door je gedrag hier op het forum heb je wel een koop bij MM afgewend. Dus ga vooral lekker zo door! d:)b
Je grijpt elke reden aan om de MM af te zeiken. Dat schiet niet erg op.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 05-02-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:56
Er kan onderhand wel weer een (tijdelijk) slotje op dit topic.. actie week is voorbij en de discussies die nu gevoerd worden hebben geen inhoud gezien het topic..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:56:
[...]

Je grijpt elke reden aan om de MM af te zeiken. Dat schiet niet erg op.
Sorry? Ik zeik nergens iets of iemand af. Ik had een normale vraag en daar wordt niet normaal op geantwoord. Lees even terug zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:29:
[...]

Omdat het niet relevant is wat een BR speler toen kostte. Iemand wil een scherpe prijs, ga naar de verkoper en leg uit dat je op X en Y redenen graag bij hem wil kopen, maar dat die redenen niet in verhouding staan tot de prijs die je elders hebt gezien. Zeg dat je hem nu bij hem koopt als hij met de prijs dichter in de buurt komt van de prijs die jij hebt gezien. Daarvoor is de prijs tijdens BTW dagen niet van belang, slechts actuele prijzen elders.
Wel relevant in het kader van dit topic. Actuele prijzen kan ik ook wel opzoeken dat is offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
w4rguy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Afgelopen zondag begon ik met werken met drie servicehandelingen. Een CI+ module testen, geluid instellen (welke kabels) en hoe tv-zenders in te stellen waren uitgelegd.

Het is jammer dat sommige consumenten een prijs als service zien. Zo ook gister een klant, na 16 dagen komt hij terug met het verhaal dat er vanaf het begin al een streep in zijn scherm zit. "Ja maar meneer, waarom kwam u dan niet direct terug?" Waarop hij antwoorde:"Ik heb er toch geen flauw idee van, ik dacht dat zoiets hoorde"... sorry hoor, maar dan vertel je ook niet de waarheid. Wij boden meneer de standaard garantieregeling aan, die wilde hij niet. Dan had hij maar eerder terug moeten komen, hoe kan ik nu bij mijn leverancier verklaren dat het een DOA betreft? ;) Ohja, en meneer verwachtte dat wij álle (ja je leest het goed, álle) tv's zouden gaan testen voor wij ze verkopen 8)7
Dat is dan zeker netjes, bij Media Markt Arena vind ik persoonlijk van de 3x dat ik er geweest was dat de kundigheid van de verkopers ver onder de maat is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kadett schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:27:
Dat is dan zeker netjes, bij Media Markt Arena vind ik persoonlijk van de 3x dat ik er geweest was dat de kundigheid van de verkopers ver onder de maat is/was.
Dat kan ik beamen. Ben daar dan ook de dag nadat ik er een tv had gekocht naar terug gegaan om de centjes terug te halen en heb een andere tv gekocht in Den-Haag, alwaar de bediening vele malen beter was. So be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LuPo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:25:

Wel relevant in het kader van dit topic. Actuele prijzen kan ik ook wel opzoeken dat is offtopic.
Jouw vraag is net zo relevant als vragen wat een 2TB kostte voor de overstromingen in het Verre Oosten op het moment dat de prijzen als gevolg van productie door het plafond vlogen, zodat je die lagere prijs kunt gebruiken om te onderhandelen. De markt is veranderd en alleen actuele prijzen bieden je handvatten om te onderhandelen. Ik geloof direct dat je actuele prijzen kunt vinden en dat is inderdaad offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:18:
[...]

Dat kan ik beamen. Ben daar dan ook de dag nadat ik er een tv had gekocht naar terug gegaan om de centjes terug te halen en heb een andere tv gekocht in Den-Haag, alwaar de bediening vele malen beter was. So be it.
Even in perspectief. Bij de BCC hadden ze nog nooit gehoord van clouding of ghosting bij TV's. "Nee meneer, daar hebben onze modellen geen last van" :F

Niets zo irritant als verkopers die de ballen verstand hebben van de shit die ze proberen te slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
LuPo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:52:
[...]

Mijn gedrag op het forum? Je bedoelt dat ik jou niet klakkeloos je zin geef? Daarmee zal ik zeker doorgaan :) Succes met je aankoop elders!

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 05-02-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Hahn schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 22:18:
[...]

Mijn gedrag op het forum? Je bedoelt dat ik jou niet klakkeloos je zin geef? Daarmee zal ik zeker doorgaan :) Succes met je aankoop elders!
En er reageren zeker ook 'zomaar' twee willekeurige users op jouw posts?
[...]

Flabbergast schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:30:
[...]

pricewatch: Panasonic DMP-BDT220

pricewatch: Panasonic DMP-BDT320

pricewatch: Panasonic DMP-BDT500EG
Oh nee, dat zijn in jouw ogen zeker mijn vriendjes die ik bewust hier laat posten.

Overigens quote je me ook lekker selectief in iedere post. Je pakt alleen mijn argumenten waar wellicht iets op af te dingen valt, de andere laat je maar achterwege. Reageer dan ook even op het hele verhaal aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Laatst online: 11:23
[...]

Inderdaad, als hij dat nou wil proberen... misschien lukt het hem, misschien niet, ligt er maar net aan wat voor verkoper hij treft. Als je het een idiote strategie vindt geef je lekker geen antwoord :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
LuPo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 22:54:
[...]

En er reageren zeker ook 'zomaar' twee willekeurige users op jouw posts?

[...]

[...]

Oh nee, dat zijn in jouw ogen zeker mijn vriendjes die ik bewust hier laat posten.

Overigens quote je me ook lekker selectief in iedere post. Je pakt alleen mijn argumenten waar wellicht iets op af te dingen valt, de andere laat je maar achterwege. Reageer dan ook even op het hele verhaal aub.
Ik quote selectief, omdat ik denk dat jij het alleen maar wilt gebruiken om naar de Media Markt te stappen en te gaan onderhandelen met het argument dat 'ie vorige week 'x honderd euro goedkoper was'. Jij ontkracht dat niet en geeft ook geen ander argument waarom je het zou willen weten, dus neem ik maar aan dat mijn vermoeden aardig klopt.

Waarmee ik overigens niet zeg dat ik verwacht dat jij in de winkel gaat lopen schreeuwen dat je het belachelijk vindt of wat dan ook. Maar zoals ik zei: een oude prijs geeft je nergens recht op. En omdat ik het ook vervelend zou vinden als een klant naar me toe zou komen met de prijs van vorige week en daar over wil gaan onderhandelen, werk ik daar niet aan mee.

Probeer het eens met onderhandelingspunten waarmee je wel iets kunt bereiken, zoals laagsteprijsgarantie (van andere winkels die wel nú iets voor een lagere prijs aanbieden ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mwah, ik heb al een keer eerder de prijs gekregen van de week ervoor toen de BTW actie net geweest was. En nee, ik weet dat het geen recht is maar ik was gewoon benieuwd of iemand toevallig die prijzen nog wist. De pricewatch laat geen schommelingen van 1 dag zien dus daar zie je die verschillen niet in terug. Tevens staat MM met deze producten niet in de pricewatch. Ik gaf ook aan dat het mij niet ging om ze daar erop te wijzen en mijn 'recht' te claimen. Dat heb ik niet en dat weet ik. Het enige wat ik vroeg was of iemand toevallig die prijzen nog wist. Niet meer, niet minder.

Dus zó raar was mijn vraag helemaal niet en dat bevestigen een aantal users hier naar jou toe. Wat je er mee doet moet je zelf weten maar ik wil alleen maar aangeven dat ik je eerste paar reacties een beetje overdreven 'belerend' vond. Bij deze eindig ik deze offtopic discussie, tenzij je nog iets toe te voegen hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-06 22:20

BPP

LuPo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 23:14:
Mwah, ik heb al een keer eerder de prijs gekregen van de week ervoor toen de BTW actie net geweest was. En nee, ik weet dat het geen recht is maar ik was gewoon benieuwd of iemand toevallig die prijzen nog wist. De pricewatch laat geen schommelingen van 1 dag zien dus daar zie je die verschillen niet in terug. Tevens staat MM met deze producten niet in de pricewatch. Ik gaf ook aan dat het mij niet ging om ze daar erop te wijzen en mijn 'recht' te claimen. Dat heb ik niet en dat weet ik. Het enige wat ik vroeg was of iemand toevallig die prijzen nog wist. Niet meer, niet minder.

Dus zó raar was mijn vraag helemaal niet en dat bevestigen een aantal users hier naar jou toe. Wat je er mee doet moet je zelf weten maar ik wil alleen maar aangeven dat ik je eerste paar reacties een beetje overdreven 'belerend' vond. Bij deze eindig ik deze offtopic discussie, tenzij je nog iets toe te voegen hebt. :)
Waarom vraag je het uberhaupt aan willekeurige tweakers? De prijzen bij MM willen onderling nog wel eens verschillen, dus een Tweaker die hem bvb voor 200 in Roermond zag, kan een totaal verschillende prijs hebben bij een MM in Arnhem om maar iets te noemen. Dus het makkelijkste is om gewoon naar de MM te gaan en de prijs van jouw product te delen door 1.21 of als die online te vinden is die te delen. En mochten ze hem tussentijds verhoogd hebben, dan heb jij pech, want het is hun woord tegen de jouwe en doorverwijzen naar een willekeurige tweaker is ook weer niet zo'n sterke argument. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:30
Hahn schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:33:
En na deze zin Lupo had je niet moeten proberen de discussie aan te gaan.
In mijn ogen kan onderhandelen overal en altijd maar durven/kunnen weinig mensen het. Ik kan het zelf ook niet dus heb vaak een natuurlijke reactie als ik het zie gebeuren van jaloezie waardoor ik het afkeur :+

Iets zegt me dat een groot gedeelte van de Tweakers geen onderhandelaars zijn en je daarom zulke reacties krijgt :) (met uitzondering van bv WorkAholic die geloof ik alles uitonderhandeld wat hij tegenkomt :D)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-06 21:34
*snip* Not this shit again :F

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 20-08-2013 21:06 . Reden: Maw dit is een anti-update ]

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 17:20

n00bs

Het is weer Zomer!

Is iemand op de hoogte van nieuwe BTW vrije dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-05 17:41
n00bs schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:19:
Is iemand op de hoogte van nieuwe BTW vrije dagen?
mediamarkt/saturn heeft dit tot nader bericht afgeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
oinkoink12 schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:24:
[...]

mediamarkt/saturn heeft dit tot nader bericht afgeschaft
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
BTW-dagen zijn altijd rond januari/februari, weinig zin om daar nu al over te beginnen. In 2012 ging de BTW omhoog naar 21% en toen is er nog een tweede actie geweest, maar je hoeft dit jaar echt niet op nog een BTW-actie te rekenen.

Ik moet dit soort topics ook gewoon op slot doen totdat de aankondiging er weer is :)
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.