MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:
  • 342.899 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
rockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:09:
Vanochtend 2e Nexus 7 gehaald bij BCC the Wall. M'n vrouw wilde er opeens ook een nadat ze zag hoe mooi ie was. Zonder problemen weer €205,78! BTW dagen rule! (overigens was er bij Saturn the Wall (binnen straal van MM ivm laagste prijs garantie) niks te zien qua korting wat ik dan weer vreemd vind. Al met al weer een mooi weekje inkopen
Heb je een bewijsje oid voor mij? Bij mijn BCC willen ze een bewijs van BTW korting, want ze kijken hier alleen naar de voorwaarden van de mediamarkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bij de MM en BCC Ede geven ze iig geen korting op de Nexus 7, bij de MM komt er zelfs nog thuiskopieheffing bij de € 249,-. Ik wacht nog even met een Nexus kopen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
CarbonFibeR schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:07:
[...]

Heb je een bewijsje oid voor mij? Bij mijn BCC willen ze een bewijs van BTW korting, want ze kijken hier alleen naar de voorwaarden van de mediamarkt :'(
En wat is jouw BCC, dat scheelt voor sommigen misschien weer een ritje ;)

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
janvanduschoten schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:17:
Bij de MM en BCC Ede geven ze iig geen korting op de Nexus 7, bij de MM komt er zelfs nog thuiskopieheffing bij de € 249,-. Ik wacht nog even met een Nexus kopen.
Vreemd dat die heffing niet geldt bij de BCC dan? Is toch echt een wet welke nageleefd moet worden. Maar dat is weer een andere discussie dan de MM BTW dagen natuurlijk :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
Koen- schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:35:
[...]

Wii is ook uitgesloten ;-)
Dat zei de verkoper ook in de MM Rijswijk tegen mijn zwager en schoonzusje, maar ze hebben een WII U Premium pack gekocht en bij de kassa ging de BTW korting er toch vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
rockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:09:
Vanochtend 2e Nexus 7 gehaald bij BCC the Wall. M'n vrouw wilde er opeens ook een nadat ze zag hoe mooi ie was. Zonder problemen weer €205,78! BTW dagen rule! (overigens was er bij Saturn the Wall (binnen straal van MM ivm laagste prijs garantie) niks te zien qua korting wat ik dan weer vreemd vind. Al met al weer een mooi weekje inkopen
Door een beroep te doen op de prijs die BCC The Wall volgens rockhopper voor de Nexus 7 rekent (en niet op de MM-BTW-actie waarvan deze is uitgesloten) heb ik BCC Rotterdam (na ruggespraak met de manager) zover gekregen om te bellen naar BCC The Wall, waar men pas na 10 minuten de telefoon opnam. Het antwoord dat ik kreeg is dat BCC The Wall ook geen korting geeft op de Nexus 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

CarbonFibeR schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:07:
[...]

Wegens speciaal verzoek: bij deze een scan van de bon met wat details uitgevaagd
Bon

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabbergast
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
rockhopper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:15:
[...]

Wegens speciaal verzoek: bij deze een scan van de bon met wat details uitgevaagd
[afbeelding]
Hartelijk dank hiervoor, hoewel ik denk dat BCC Rotterdam zeker zonder ordernummer niet zal meegaan met de prijs na de telefonische ontkenning van BCC The Wall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 12-09 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik ben helaas niet bereid deze te delen ivm privacy, sorry :/
Ik kan eventueel nog de andere bon scannen (met de datum van gister) maar dat zal weinig extra's toevoegen. Veel succes ik hoop dat ik iemand heb kunnen helpen.

(ps mocht deze bon tegen de regels zijn verwijder ik 'm weer)

[ Voor 65% gewijzigd door rockhopper op 25-01-2013 14:37 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 10:07

gex

De gekste

Ibidem schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:56:
[...]

Vreemd dat die heffing niet geldt bij de BCC dan? Is toch echt een wet welke nageleefd moet worden. Maar dat is weer een andere discussie dan de MM BTW dagen natuurlijk :)
Volgens de BCC waar ik mijn galaxy note 10.1 heb gekocht zit de heffing bij hun al in de prijs verwerkt omdat dat volgens hen al hoort, mediamarkt zet de heffing er pas later bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
gex schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:44:
[...]

Volgens de BCC waar ik mijn galaxy note 10.1 heb gekocht zit de heffing bij hun al in de prijs verwerkt omdat dat volgens hen al hoort, mediamarkt zet de heffing er pas later bij.
Heffing moet apart op de factuur worden vermeld volgens de Stichting Thuiskopie. Ook richting de consument, transparantie enzo. Zelfde verhaal als de verwijderings bijdrage.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Heb eigenlijk niet echt slechte ervaring met de MM service. (Ja de verkopers moet je gewoon niet altijd geloven en zelf onderzoek doen) Mijn Yamaha receiver bleek een probleem te hebben met de HDMI poorten. Deze is door MM netjes verstuurd naar een Yamaha reparateur, kreeg keurig (binnen 2 weken geloof ik) een belletje dat hij gemaakt was en ik 'm weer kon komen ophalen. :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 15:09 . Reden: Waarom het hele bericht citeren? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat je een bericht van vorig jaar citeert? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
[...]

[afbeelding]
Mijn dank is groot _/-\o_
BCC Rotterdam is altijd al moeilijk. Ze zouden bij die reclame Rotterdam uitgezonderd moeten zeggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goose GT
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 20:23
Was bij MM om een Samsung monitor aan te schaffen die op de dinsdag op de webshop stond voor 359 en bij de saturn was hij 299, kom ik bij de MM is hij 399. hoezo 100 euro prijsverschil.... MM wou niet naar beneden gaan met de prijs.

Uiteindelijk gekocht bij Alternate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Goose GT schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:31:
Was bij MM om een Samsung monitor aan te schaffen die op de dinsdag op de webshop stond voor 359 en bij de saturn was hij 299, kom ik bij de MM is hij 399. hoezo 100 euro prijsverschil.... MM wou niet naar beneden gaan met de prijs.

Uiteindelijk gekocht bij Alternate.
Is natuurlijk ook een PC accessoires volgens de MM :+
Zoals een toetsenbord/muis geen invoer apparatuur is maar uiteraard een accessoires :+
Maar een Printer is dat weer niet? :+

Snapt iemand het nog 8)7 Had een leuke discussie met een paar van die MM knakkers vandaag. Een zinnig antwoord kunnen ze niet geven erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 06:45
Monitor een accessoire? Daar zijn ze te duur voor IMO, maarja wat ik er van vind is niet interessant (maar zegt wel iets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Cyclonic schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:50:
[...]

Is natuurlijk ook een PC accessoires volgens de MM :+
Zoals een toetsenbord/muis geen invoer apparatuur is maar uiteraard een accessoires :+
Maar een Printer is dat weer niet? :+

Snapt iemand het nog 8)7 Had een leuke discussie met een paar van die MM knakkers vandaag. Een zinnig antwoord kunnen ze niet geven erop
Netwerkapparatuur is ook accessoire natuurlijk :+
Zouden game muizen, toetsenborden en controllers ook uitgesloten zijn? ze staan namelijk bij de game afdeling, maar het is geen console hardware.. Ik moet een nieuwe muis, en een r.a.t. zou wel leuk zijn met btw korting :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:11
CarbonFibeR schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:25:
[...]

BCC Rotterdam is altijd al moeilijk. Ze zouden bij die reclame Rotterdam uitgezonderd moeten zeggen :(
Ik was vandaag bij BCC Rotterdam en heb de laatste Samsung Galaxy III gehaald voor slechts € 384,30!!! De normale prijs was bij BCC € 465 (= webshopprijs MM). Bij MM Rotterdam centrum is de aanbiedingsprijs € 461,98 (normale prijs € 559).

Verder geeft MM Rotterdam centrum ook BTW korting op de Ipad 4 32 GB Wifi en 3G.

Ik wilde ook nog een Sony laptop halen bij MM, maar ze willen niet meegaan met hun eigen webshopprijs, omdat de webshop de laptop niet op voorraad heeft. Wat een belachelijke reden... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Geen12 op 25-01-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 12-09 00:44
CarbonFibeR schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Kwestie van regels....

Soms worden de regels lokaal aangepast, omdat een MM in de buurt bijv. ook andere voorwaarden heeft.

Het kan ook zijn, dat de medewerker die de Nexus 7 tegen een gereduceerd tarief heeft verkocht niet op de hoogte was dat de nexus7 niet mee doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Denk dat het ook per medewerker verschilt, een jonkie zal zich moeiilijker opstellen dan de bedrijfsleider die wel wat beslissen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar met deze bon kun je toch de laagste prijs garantie bedingen bij MM en een andere BCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Elk filiaal hanteert andere regels, je krijgt denk simpelweg te horen 'dan ga je toch naar die vestiging'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:30
Vanmiddag bij Media Markt Rotterdam Alexandrium één van de Macbook Pro Retina CTO modellen op kunnen pikken. iMac's en de goedkoopste 13" rMbp versie waren al uitverkocht.

Synology's waren er ook nog maar beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:09:
Maar met deze bon kun je toch de laagste prijs garantie bedingen bij MM en een andere BCC?
Niet als je iemand aantreft die doorheeft dat het niet klopt, want BCC sluit net als MM die Nexus uit. Ik weet ook niet of ik hem zou meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Bij Media Markt Breda zijn de uitstap 27" iMac's te reserveren en worden maandag daar geleverd.
Deze kosten €2080 excl. de korting. Alleen in breda te reserveren. Dit zijn CTO modellen met ipv draadloos toetsenbord een numeriek toetsenbord

[ Voor 19% gewijzigd door RSD1982 op 25-01-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:14
Geen12 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:30:
[...]

Ik was vandaag bij BCC Rotterdam en heb de laatste Samsung Galaxy III gehaald voor slechts € 384,30!!! De normale prijs was bij BCC € 465 (= webshopprijs MM). Bij MM Rotterdam centrum is de aanbiedingsprijs € 461,98 (normale prijs € 559).

Verder geeft MM Rotterdam centrum ook BTW korting op de Ipad 4 32 GB Wifi en 3G.

Ik wilde ook nog een Sony laptop halen bij MM, maar ze willen niet meegaan met hun eigen webshopprijs, omdat de webshop de laptop niet op voorraad heeft. Wat een belachelijke reden... :(
Slim gespeeld met die SIII, en MM laat weer precies het tegenovergestelde zien. Jammer, want ze maken het zichzelf moeilijk door overal verschillende prijzen te hanteren...

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:09:
Dit is toch aparte situatie, waarbij of de medewerker het niet wist of het het is lokaal aangepast.

je kan geen laagste prijs garantie toepassen voor een ander BCC filiaal.

(BCC rotterdam) had de vorige btw actie ook korting op ALLES (dus ook iPad's etc.), maar alle andere filialen e.d. hadden dat niet.

Is een lokale beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:41
Bij de mediamarkt eindhoven de Panasonic LX7 voor 387euro afgehaald, volgensmij de laatste in de winkel. Hadden ook nog de LX5 van panasonic voor 270 euro maar dat was een winkel model... Goedkoopste prijs op tweakers 409euro excl verzenden. Ben niet zo een fan van de MM maar goed ben ook een goed nederlander dus als t goedkoper is nemen we dat graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Die Nikon One's zijn toch ook wel heel erg scherp in vergelijking met andere zaken?

pricewatch: Nikon 1 J1 + 1 NIKKOR VR 10-30mm f/3.5-5.6 Wit
pricewatch: Nikon 1 J1 + 1 NIKKOR VR 10-30mm f/3.5-5.6 Zwart

Vanaf dag 1 wilde ik eigenlijk zo'n ding, maar €600 Pffff. Dit maakt ze opeens wel heel erg "instapbaar".

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 01:23
zoek eigenlijk voor mijn zoontje nog een goedkope tablet. Wel groter dan 7 inch want die heeft hij gehad (voor hij stuk ging). Heeft iemand nog iets opvallend aantrekkelijks gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:11
Bonkdoos schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:27:
[...]

Slim gespeeld met die SIII, en MM laat weer precies het tegenovergestelde zien. Jammer, want ze maken het zichzelf moeilijk door overal verschillende prijzen te hanteren...
Ik heb niks gedaan. Ze hadden zelf een prijskaartje bij de Samsung Galaxy III geplaatst met de prijs van € 465. Ik vroeg of daar nog de BTW korting vanaf gaat en ze zeiden ja. Dus mooi meegenomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
maxtrash schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:35:
zoek eigenlijk voor mijn zoontje nog een goedkope tablet. Wel groter dan 7 inch want die heeft hij gehad (voor hij stuk ging). Heeft iemand nog iets opvallend aantrekkelijks gezien?
9 inch lenovo met tegra 3.

231 euro.... bij bcc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52
Weet iemand of de imac my2011 nog te koop is by mm Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 11:00
[...]

[afbeelding]
Op weg naar huis had ik vanavond even een tussenstop bij The Wall in Utrecht gemaakt.
Mijn eerste vraag aan de BCC-verkoper was hoeveel de Nexus 7 kostte met de btw-korting. Hij checkte de voorwaarden en zei dat deze niet meedeed met de actie. Toen had ik hem de scan van bovenstaande bon laten zien. Ging die aan z'n collega vragen en ging die in het systeem checken. Hij zei dat de Nexus 7 inderdaad voor die prijs was verkocht, maar wist niet waarom. De desbetreffende verkoper was op dat moment niet aanwezig en in het systeem stond niet vermeld waarom deze met btw-korting was verkocht. Waarschijnlijk was het een geopende verpakking, of de koper had heel erg veel geluk gehad, werd mij verteld. Hij kon mij helaas niet dezelfde korting aanbieden, ook niet op basis van laagste prijs-garantie, omdat de Nexus 7 uitgesloten was van deze actie. Ik kon hem wel meekrijgen met 10% korting, maar dat heb ik maar laten zitten. Dus m.a.w. rockhopper is een lucky bastard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2005
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08 20:28
Jayblue schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:50:
[...]

Op weg naar huis had ik vanavond even een tussenstop bij The Wall in Utrecht gemaakt.
Mijn eerste vraag aan de BCC-verkoper was hoeveel de Nexus 7 kostte met de btw-korting. Hij checkte de voorwaarden en zei dat deze niet meedeed met de actie. Toen had ik hem de scan van bovenstaande bon laten zien. Ging die aan z'n collega vragen en ging die in het systeem checken. Hij zei dat de Nexus 7 inderdaad voor die prijs was verkocht, maar wist niet waarom. De desbetreffende verkoper was op dat moment niet aanwezig en in het systeem stond niet vermeld waarom deze met btw-korting was verkocht. Waarschijnlijk was het een geopende verpakking, of de koper had heel erg veel geluk gehad, werd mij verteld. Hij kon mij helaas niet dezelfde korting aanbieden, ook niet op basis van laagste prijs-garantie, omdat de Nexus 7 uitgesloten was van deze actie. Ik kon hem wel meekrijgen met 10% korting, maar dat heb ik maar laten zitten. Dus m.a.w. rockhopper is een lucky bastard.
Ik snap niet waarom je die 10% korting niet accepteerde, of wilde je dat ding niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Joker schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:16:
[...]

9 inch lenovo met tegra 3.

231 euro.... bij bcc
Hoe is het scherm van die Lenovo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 11:00
S2005 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:52:
[...]

Ik snap niet waarom je die 10% korting niet accepteerde, of wilde je dat ding niet hebben?
Omdat ik eerst bij een andere BCC wil proberen om de Nexus 7 met btw-korting mee te krijgen. Daarnaast wordt de Nexus 7 nu ook bij de MM Arena met 10% korting aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 21:14
Ik heb vorige week een LG tv gekocht (47LM640s). Die stond in de winkel voor € 899. Na een keertje vragen kreeg ik hem mee voor de webshopprijs van € 799.

Na tevreden thuisgekomen te zijn, en de TV netjes aan de te hebben gehangen, schrok ik afgelopen woensdag van de BTW actie (ik had geen idee dat ie er aan kwam). Mijn TV werd in de webshop aangeboden voor € 660..

Vandaag na het werk even langs gegaan en mijn verhaaltje gedaan. Zonder problemen kreeg ik € 124 terug! Ook al werd mij verteld dat de terugbetaling normaal alleen plaatsvond wanneer het artikel op voorraad was in de webshop, iets dat met mijn TV vandaag niet het geval was. Gelukkig had ik gisteren een uitdraai gemaakt van de pagina in de webshop. Toen was hij wel op voorraad. Dus mijn complimenten voor de Media Markt in Heerlen! Dat mag ook wel een keer gezegd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSluis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 12:41
Swift92 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:26:
Hmm.. ik zie een laptop staan op de site http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SAMSUNG-NP350V5C-S05NL maar kan hier verder niks over vinden op google. Zou het wat zijn, voor niet al te zware games?
Helaas, hij is op. Overigens een 750 GB schijf i.p.v. 1TB. Ben nog in "gesprek".
Voldoet verder helemaal aan mijn eisen. Mooie laptop, mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:29:
[...]

Hoe is het scherm van die Lenovo?
Tussen een Yarvik en een samsung in, niet slecht, maar in vergelijking met een samsung galaxy tab wat minder. (
(Maar wat wil je ook voor 231 euro en een tegra 3)_

Loop anders een BCC in om te kijken hoe het apparaat is....

Wij hebben hem in Rotterdam als showmodel staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12-09 15:00
Mr.Joker schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:27:
[...]
Wij hebben hem in Rotterdam als showmodel staan ;)
En hebben WIJ ook nog een syn 231+ voor 265 euro staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 08:38
Mijn vrouw heeft vandaag een synology ds213+ besteld met aktiekorting bij de mediamarkt, ondanks het feit dat deze uitverkocht was. Was bij de mm in Ede.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Staat niet op de website, weet niet of wij deze in het assortiment hebben....

Werk morgen, dan kan ik opzich wel kijken, maar in 90% van de gevallen als het niet op de website staat hebben wij dat ook niet in het assortiment zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
pietertie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:47:
Mijn vrouw heeft vandaag een synology ds213+ besteld met aktiekorting bij de mediamarkt, ondanks het feit dat deze uitverkocht was. Was bij de mm in Ede.
Kreeg ik in middelburg niet voor elkaar. Ze gaven aan dat hij niet meer leverbaar is via hun leverancier. Morgen weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 08:36
FYI:

Voor de mensen die bij MM Rotterdam Alexandrium willen langsgaan die weekend. Block (een paar deuren verderop) doet mee aan deze actie. Een aantal producten komen daar zelfs nog goedkoper uit is mij opgevallen.

edit: Geld trouwens voor alle filialen van Block. zie http://www.block.nl/

[ Voor 20% gewijzigd door filthymushroom op 26-01-2013 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Ze flessen de boel wel bij de Mediamarkt. Ze adverteren op TV duidelijk dat er 21% BTW vanaf gaat voor álle producten. Dit geldt echter niet voor bijvoorbeeld harde schijven omdat dit onder de "accessoires" valt.

Dus; je krijgt géén 21% korting en het geld NIET op alle artikelen.

In mijn ogen is de reclame dus misleidend. Vrijwel niemand heeft weet van de BTW calculator en gaat af op de grote tekst die op je TV voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Ben het met je eens. 90% van de consumenten zal denken dat het 21% korting is, en ondanks dat MM niet liegt, is het toch misleidend.

Daarbij dacht ik gisteren een Logitech Harmony One touch met korting te gaan halen. Blijkt dat ze dat bestempelen als een accessoire. Beetje apart, een accessoire van 179 euro.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 07:22:
Ben het met je eens. 90% van de consumenten zal denken dat het 21% korting is, en ondanks dat MM niet liegt, is het toch misleidend.
http://www.reclamecode.nl/consument/default.asp?paginaID=73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wat meerdere mensen hier al eerder aangeven. Kijk wat je nodig hebt, lees je in, en ga met voldoende prijskennis naar de MM.
Ik ben zelf ook geen MM liefhebber, daarom bij BCC een fornuis en KK gekocht met in totaal €171 korting. Zonder MM's actie was dat niet gelukt.

Verder een Camera die ruim €75 goedkoper is dan de goedkoopste in de pricewatch (Saturn even niet meegerekend omdat dat ook MM is.)

MM is geen liefdadigheidsinstelling, en het gaat ze om omzet en winst.

Net als winkel die een krat A-merk bier "in de reclame" hebben voor €11,99 dat is ook geen misleiding, je moet zelf gewoon het prijsvergelijk doen.

Verder is de "hoe reken je zonder BTW regel" mij in klas 1 op de Mavo al uitgeleg. Destijds nog (bedrag / 117,5) * 100 dus het niveau is nog verder omlaag, of ik zat gewoon op een goede school.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Bij BCC is de Note 10.1 nu zelfs nog maar € 379. Met dan ook nog is 75 cashback zit je op € 305!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Har
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-07 13:35

Har

Frustrerende ervaring bij MM Groningen.

1. Van de Macbook Pro Retina 15" waren maar vijf exemplaren beschikbaar. Direct uitverkocht. Er stond wel een pallet met de niet-Retina uitvoering, maar daar had ik dus niets aan.

2. Kom, dacht ik, dan ga ik maar een TV kopen. Ik was geïnteresseerd in een Pana 50GT50 plasma. Helaas, zelfs met BTW korting 200 euro duurder dan de internetboer.

3. Toen had ik nog een autolader nodig voor mijn nieuwe iPhone 5. Leek me een goed idee om die belachelijk dure kabeltjes bij de MM te kopen met BTW-korting. Bij de kassa: sorry meneer, dat zijn accessoires en die vallen buiten de actie.

Is het bij MM wel eens opgekomen dat die BTW-actie hun imago ook kan verslechteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik heb ook helaas een wat mindere ervaring opgedaan.
Wou eerst oordoppen halen -> deden niet mee aan de actie.
Dacht goedkoop een Nexus 7 te kunnen scoren -> Deed als enige tablet niet mee.
Toen ik dacht 'nou heb dus niks gekocht' en keek gewoon wat rond bij de mobieltjes waar mijn oog viel op de Lumia 820, blijkt dat deze samen met de 920 als enige mobieltjes niet mee doen met deze actie :s

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Titan_Fox schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 04:03:
Ze flessen de boel wel bij de Mediamarkt. Ze adverteren op TV duidelijk dat er 21% BTW vanaf gaat voor álle producten. Dit geldt echter niet voor bijvoorbeeld harde schijven omdat dit onder de "accessoires" valt.

Dus; je krijgt géén 21% korting en het geld NIET op alle artikelen.
Goed luisteren dan. Er wordt gezegd op BIJNA alle producten. Weinig mis mee dus imho. Er wordt ook nergens gezegd dat je 21% korting krijgt, in de winkels zelf zijn talloze rekenvoorbeelden te vinden.
Als "men" niet kan nadenken/rekenen/weten hoe marketing werkt is dat niet de fout van de MM vind ik.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
BIJNA alle producten is ook niet waar. Ik wed dat ik meer producten kan vinden bij de mediamarkt die er niet onder vallen, dan die er wel onder vallen. Alles onder de noemer van accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:54
mastair schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:00:
BIJNA alle producten is ook niet waar. Ik wed dat ik meer producten kan vinden bij de mediamarkt die er niet onder vallen, dan die er wel onder vallen. Alles onder de noemer van accessoires.
Ligt er beetje aan hoe je gaat kijken, op een normale dag zijn de producten die meedoen zeer zeker het grootste deel qua omzet...

Dat er meer verschillende kabeltjes van 10 euro zijn dan iMacs van 2000 euro is niet zo raar O-)

In MM Breda kosten de Note en de Tab ook minder als bij de webshop

Komen op iets van 380 en 280 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:31
Gisteren gekeken voor een vrieskast; op de webshop waren alle modellen van Samsung al uitverkocht (blijkbaar enórm populair) en in de winkel hadden ze de keuze uit één model. Was maar liefst 40 euro duurder mét korting dan bij de goedkoopste webshop, plus dat die gratis bezorgen, terwijl de Mediamarkt hiervoor 25 euro vraagt. Ik ben toch niet gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
nooberke schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:07:
[...]

Ligt er beetje aan hoe je gaat kijken, op een normale dag zijn de producten die meedoen zeer zeker het grootste deel qua omzet...

Dat er meer verschillende kabeltjes van 10 euro zijn dan iMacs van 2000 euro is niet zo raar O-)

In MM Breda kosten de Note en de Tab ook minder als bij de webshop

Komen op iets van 380 en 280 dacht ik
Oh, dus als een winkel zegt dat bijna alle producten in de aanbieding zijn dan moet ik dat normaliseren aan de hand van omzet?

Weer wat geleerd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
mastair schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:25:
[...]

Oh, dus als een winkel zegt dat bijna alle producten in de aanbieding zijn dan moet ik dat normaliseren aan de hand van omzet?

Weer wat geleerd. 8)7
Ze geven ook duidelijk aan dat de actievoorwaarden op de website te vinden zijn, daarnaast ga je in een reclame niet zeggen "Alleen dure producten in de aanbieding"

Een beetje verder kijken/denken dan dat je neus lang is is helemaal niet verkeerd

En wat ze er ook mee uithalen de mensen zijn toch nooit tevreden :F Zeurden vorig jaar mensen dat NAS'jes niet meededen, zeuren nu mensen dat het raar is dat NAS'jes wel meedoen en externe harddisks niet omdat het volgens hun bijna het zelfde is 8)7

Het voordeel is op de grote producten te behalen, niet op accessoires, klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Wat een onzin.... Als een bedrijf iets zegt, moet dat op zijn minst dichtbij de waarheid liggen. En niet dat het totaal ontkracht wordt door actievoorwaarden. Ik denk serieus dat op minder dan 10% van alle verschillende producten (dus verschillende streepjescodes) de korting geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
mastair schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:03:
Wat een onzin.... Als een bedrijf iets zegt, moet dat op zijn minst dichtbij de waarheid liggen. En niet dat het totaal ontkracht wordt door actievoorwaarden. Ik denk serieus dat op minder dan 10% van alle verschillende producten (dus verschillende streepjescodes) de korting geldt.
En het zal op >50% van het vloeroppervlak wel gelden en op >90% van de omzet.

Omdat jij 1 getal kan pakken zegt dat nog niet dat dat het leidende getal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

mastair schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:03:
Wat een onzin.... Als een bedrijf iets zegt, moet dat op zijn minst dichtbij de waarheid liggen. En niet dat het totaal ontkracht wordt door actievoorwaarden.
nee een bedrijf mag zeggen (claimen) wat ze willen. het hoeft niet bewezen te worden.ze zouden bijv een pentium 3 pc kunnen verkopen als "supersnel en modern".

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 26-01-2013 11:28 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:52
Iemand hier al ervaring met een externe harde schijf te kopen...?
Worden hierop soms ook uitzonderingen gemaakt?

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Iemand die weet of in Arnhem per toeval de SSD's toch mee doen? If so, hoeveel de samsung 840 pro / 830 128GB kost met de BTW korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

quote: url
Zaterdag 26 januari 2013 09:08
BookmarkQuote Har

1. Van de Macbook Pro Retina 15" waren maar vijf exemplaren beschikbaar. Direct uitverkocht. Er stond wel een pallet met de niet-Retina uitvoering, maar daar had ik dus niets aan.
Dan bestel je de Retina toch online? http://www.mediamarkt.nl/...=&page=&filter=69%3AAPPLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en printers, scanners, tobos en muizen en externe hdds/nassen (computer afdeling) *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Gomez12 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:27:
[...]

En het zal op >50% van het vloeroppervlak wel gelden en op >90% van de omzet.

Omdat jij 1 getal kan pakken zegt dat nog niet dat dat het leidende getal is.
Natuurlijk is het aantal wel het leidende getal. :?

Anders kun je net zo goed gaan classificeren op het aantal rode letters dat op de onderzijde van de verpakking staat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:18

DataGhost

iPL dev

Nja, ben net langsgeweest en het viel inderdaad een beetje tegen. Ik ben op zoek naar een nieuwe TV en het model wat ik wil is nu met korting even duur als online maar natuurlijk ook al uitverkocht. Ik heb 'm maar online besteld nu want dan weet ik wel wanneer ik 'm ongeveer krijg, plus dat 'ie dan thuisbezorgd wordt. Heb ik 'm in ieder geval even kunnen bekijken, dat scheelt wel. Sowieso bestond het model wat ze hadden staan niet, schijnbaar, het was de versie zonder S en ik wil die met S, hoewel ik niet weet wat het verschil is. Als ze evenveel kosten ga ik voor die met S :P Een kleiner model hadden ze wel met S staan maar ik heb nog niet kunnen vinden wat het verschil is.

Ik heb nog wel een Vogel's muurbeugel gescoord, die waren alleen vandaag ook met BTW-korting (normaal PW-prijs) dus dat is weer bijna 30 euro 'winst' :)

[ Voor 27% gewijzigd door DataGhost op 26-01-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Laatst online: 12-09 10:07

gex

De gekste

Darrell schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 08:58:
Bij BCC is de Note 10.1 nu zelfs nog maar € 379. Met dan ook nog is 75 cashback zit je op € 305!
Heb deze van de week gekocht voor 408 bij bcc, kan ik dan ook geld terug krijgen vanwege beste prijs garantie ondanks dat het bij hen zelf is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
gex schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:59:
[...]

Heb deze van de week gekocht voor 408 bij bcc, kan ik dan ook geld terug krijgen vanwege beste prijs garantie ondanks dat het bij hen zelf is?
Ja binnen 2 weken krijg je dat altijd. Dus gewoon terug gaan en je geld halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Har schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 09:08:
Is het bij MM wel eens opgekomen dat die BTW-actie hun imago ook kan verslechteren?
Gelet op de bizarre drukte bij de 3 vestigingen die ik gedurende de BTW aktie heb bezocht denk ik dat het wel meevalt. Het zijn vooral een paar elementen op dit forum die lopen te stoken.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Har schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 09:08:

2. Kom, dacht ik, dan ga ik maar een TV kopen. Ik was geïnteresseerd in een Pana 50GT50 plasma. Helaas, zelfs met BTW korting 200 euro duurder dan de internetboer.

3. Toen had ik nog een autolader nodig voor mijn nieuwe iPhone 5. Leek me een goed idee om die belachelijk dure kabeltjes bij de MM te kopen met BTW-korting. Bij de kassa: sorry meneer, dat zijn accessoires en die vallen buiten de actie.

Wat balen man...

Heb zelf gisteren de 50gt50 bij MM Rotterdam centrum op de kop getikt voor nog geen 1000 euro. Hoefde niet eens moeilijk te doen. Automatisch al ging die korting al eraf toen ik de verkoper vroeg wat ie zou kosten. Was wel de laatste in doos. Alleen nog showmodellen hadden ze. Kon voor dezelfde prijs een 55st50 showmodel meenemen. Heb ik voor bedankt en gewoon de gt genomen

Dank in ieder gaval aan degene die in dit topic een lijstje via een vriend had gepost waar gezien kon worden welke pana plasma modellen waar nog in voorraad waren bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenmiddag bij MediaMarkt in Rotterdam een Synology DS212j meegekregen voor EUR 144,63

Verkoper gaf aan dat er nog 6 in het magazijn moesten staan, en begreep niet dat ze niet in de shop gezet waren. Ze zouden ca. EUR 140 moeten kosten (EUR 170 - 21% BTW), dus hij mocht er van mij een gaan halen. De verkoper had ca. 20 minuten gezocht in het magazijn omdat ze verkeerd waren neergezet, maar er uiteindelijk 4 gevonden.

De prijs bleek iets hoger, EUR 175 - 21% BTW. Maar verwijderingsbijdrage en thuiskopieheffing stonden blanco op de bon.

Mooie deal, beter dan in de webshop en beter dan bij BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenjaminvSoest
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 22:50
echt een slechte aktie, bijna niks valt eronder.
het lijkt alsof het op het hele assortiment is maar het is op maar een paar artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus12
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 16:59
Ik was in de markt voor een ds412+ maar voor ik in de gaten had dat die actie er was waren ze al op (online).
Zou ze sieren als ze dan de bestelling toch aannemen en bijvoorbeeld binnen 14 dagen alsnog kunnen leveren voor de btw actie.
Maar helaas, niet meer bestelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik zoek eigenlijk ook nog een leuke Synology DS213 of 213+, maar helaas...
Niet meer in de webshop en zie het niet zo zitten om nu naar de MM te gaan. Zal wel gekkenhuis zijn...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Helaas niet met de btw korting maar bij de mm den haag lag er berg Asus TF300TG (met 3g dus) in de aanbieding voor 300,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

poema schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:02:
Helaas niet met de btw korting maar bij de mm den haag lag er berg Asus TF300TG (met 3g dus) in de aanbieding voor 300,-.
Strak prijsje hoor. Heb 'm laatst bij de BCC gehaald voor 350, wel inclusief dock, maar die gebruik ik niet.
Prima tablet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
dfrenner schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:55:
Ik zoek eigenlijk ook nog een leuke Synology DS213 of 213+, maar helaas...
Niet meer in de webshop en zie het niet zo zitten om nu naar de MM te gaan. Zal wel gekkenhuis zijn...
Bij BCC wel te bestellen voor die prijs, helaas niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb een week terug een Lenovo G580 besteld met een Intel HD4000 als 'videokaart', echter, er zit opeens een sticker op mijn laptop van 'NVIDIA Geforce' terwijl dit er helemaal niet in zit 8)7 Meer mensen die dit meegemaakt hebben?

Heeft iemand tevens ervaring met de retour binnen 14 dagen van laptops die niet zijn gebruikt maar waarvan de doos is opengemaakt, kan dat nog problemen geven? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

@MensionXL, wat heeft dit precies met MM's BTW actie te maken?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Laatst online: 23:21

The.Terminator

Un boer met bier

Zoo toch nog de sony xperia s tablet voor 339 euro gescoord, toch netjes vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Mr.Joker schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:19:
[...]

Bij BCC wel te bestellen voor die prijs, helaas niet op voorraad
Nah, bij MM was hij 263 voor de 231+.
Dat betaal je nu bij BCC voor de 213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 18:12
Dat was het dan voor deze actie. Alhoewel, de webshop lijkt door te gaan tot middernacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
verytallman schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:23:
Dat was het dan voor deze actie. Alhoewel, de webshop lijkt door te gaan tot middernacht?
Yeppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:31
Morgen ook in Roermond en Heerlen nog, wellicht ook in andere filialen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
TweakersOnly schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:30:
Morgen ook in Roermond en Heerlen nog, wellicht ook in andere filialen. :)
Dat zou wel apart zijn, de actie loopt duidelijk tot 26 januari. Weet je zeker dat die MM's niet alleen open zijn maar ook nog de btw-actie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 21:54
Een Canon 6D gehaald bij MM Zwolle voor 1651,96. Scheelt toch een boel centjes met de goedkoopste pricewatch van 1825. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:12
Donderdag vertelde ze mij dat de filialen die zondagopening hebben de aktie ook zondag nog voeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

Zo, en het is voorbij.
En hoe lang duurt het voor dat ze het gaan opsturen ?
Gister een telefoon bestelt online, maar geen haast mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Mediamarkt zoetermeer gaat morgen ook gewoon door met de actie. Vandaag als medewerker een dag gedraaid van 11.00 tot 22.45. Een mooie dag om te werken. Morgen lekker vrij :)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
w4rguy schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:30:
Mediamarkt zoetermeer gaat morgen ook gewoon door met de actie. Vandaag als medewerker een dag gedraaid van 11.00 tot 22.45. Een mooie dag om te werken. Morgen lekker vrij :)
Drukke dag gehad Gerrit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Naar wat ik begreep communiceren ze met zaterdag omdat niet alle filialen zomaar op zondag open kunnen vanwege plaatselijke regelgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
w4rguy schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:30:
Geintje.
Kun jij als enige op de wereld in de toekomst reizen? Je schrijft nl. op zondag 27 januari om 00:30 uur en vertelt dat je vandaag van 11.00 tot 22.45 hebt gewerkt. Vertel eens wat meer .... :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 06:25

Jrz

––––––––––––

pfff wat een zooi..
In Amsterdam noord geweest voor een macbook air. Wilde een CTO met 8gb. Was niet mogelijk. Nergens niet.
Blijkbaar waren ze er wel in amsterdam z/o ...

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
Jrz schreef op zondag 27 januari 2013 @ 16:13:
pfff wat een zooi..
In Amsterdam noord geweest voor een macbook air. Wilde een CTO met 8gb. Was niet mogelijk. Nergens niet.
Blijkbaar waren ze er wel in amsterdam z/o ...
Mocht je een Macbook pro 15" retina willen, ik heb buyer's remorse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 12-09 06:25

Jrz

––––––––––––

verytallman schreef op zondag 27 januari 2013 @ 16:31:
[...]

Mocht je een Macbook pro 15" retina willen, ik heb buyer's remorse ;)
:-) Nee echt een MBA 13" 8GB + 256GB cpu maakt me niet zo uit.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08 19:26

YoVla

Yoghurt met vla

Heb vorige week zaterdag een Camera van Canon gekocht.
Op dat moment kon ik nog gebruik maken van de Canon Cashback actie (a 50,-)

Vervolgens afgelopen woensdag naar Hengelo gereden en heb toen nog eens 170,- terug gekregen.
Totaal 220,- korting door de BTW dagen!

Bedankt Tweakers die mij op de hoogte brachten van de BTW dagen van Mediamarkt ;)
(verkoper mocht er natuurlijk niets over zeggen vorige week zaterdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Welke levertijd wordt er bij MM gehanteerd? DS 213+ staat al sinds woensdag in bestelling en nog geen vordering in bestelstatus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Kapotto schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:01:
Welke levertijd wordt er bij MM gehanteerd? DS 213+ staat al sinds woensdag in bestelling en nog geen vordering in bestelstatus :(
Hoeveel dagen levertijd stond er bij dan? Weekend telt niet mee he.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.