MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 30 ... 32 Laatste
Acties:
  • 342.904 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:45
tJa als slecht ter been en al wat ouder, moet je je bevrediging halen van een 60 inch scherm, waarop je de films kijkt die je met spotNet leecht. Herkenbaar? :P

Nee voor mij nu nog niet, misschien later...

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 23-01-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjoels schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:53:
Hoewel de Google Nexus 7 bij zowel de MM als de BCC was uitgesloten heb ik hem zojuist bij de BCC gehaald voor de actieprijs van € 205,79

Hoezo uitgesloten?????????????
En dat kom je hier vertellen in een MM topic? En dan ook niet willen vertellen welke BCC? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:19:
[...]

En dat kom je hier vertellen in een MM topic? En dan ook niet willen vertellen welke BCC? |:(
Zal wel een troll zijn.... Zo ver ik opgelet heb is de arena MM de enige die korting geeft op de nexus 7. Ik hoor het graag als er natuurlijk nog andere plekken zijn.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:41
Roe!and schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:11:
[...]

Ja is alleen niet zo'n lekker gevoel als je nog 525 euro van ze (MM) tegoed hebt
Weet je wel zeker dat je je geld terug krijgt van MM en niet een tegoedbon om 525 euro bij hun uit te geven?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
En de Synology ds213+ is er weer in de webshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Vandaag koelkastje besteld en inderdaad morgen in huis. De 24 uur service werkt zo af en toe dus wel! Alleen het blijft enoying dat ze die bezorgkosten omhoog gooien tijdens deze actie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
En net als ik wil betalen ...

Het gekozen product is helaas uitverkocht
De volgende artikelen zijn helaas tijdelijk uitverkocht

Artikelnummer 1192914 SYNOLOGY DiskStation DS213+ NAS

Wij hebben de winkelwagen aangepast. Let op mogelijke veranderingen bij de bezorgkosten.
U kunt doorgaan met uw bestelling

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Laatst online: 08-08-2024
DS212J staat er nu ook weer tussen al scheelt dat uieindelijk maar een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Voor mij werkt de 24 uurs service ook min of meer. Gisteravond (00:05) een wasmachine bestelt en vandaag een mail dat hij morgen bezorgd wordt. Niet helemaal 24 uur natuurlijk, maar gezien het feit dat ze het nu extra druk zullen hebben vindt ik het een mooie prestatie.

Verder ben ik vandaag naar de winkel geweest en heb ik nog wat spullen gekocht (stofzuiger, waterkoker etc). Wat mij betreft een mooie actie, 80 euro bespaard op de wasmachine en nog 40 euro op de andere spullen.

Eigenlijk wil ik ook nog een receiver kopen (5.1), maar daar moet ik eerst maar even wat onderzoek naar doen welke het beste bij mijn budget past (rond de 300).

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Devil schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:50:
Voor mij werkt de 24 uurs service ook min of meer. Gisteravond (00:05) een wasmachine bestelt en vandaag een mail dat hij morgen bezorgd wordt. Niet helemaal 24 uur natuurlijk, maar gezien het feit dat ze het nu extra druk zullen hebben vindt ik het een mooie prestatie.
Zo'n 24-uurs-service geldt vrijwel altijd met een voorwaarde als 'voor 22:00 besteld, morgen in huis'. Als jij 'm midden in de nacht besteld, dan zou ik het wel heel wonderlijk vinden als je 'm voor de volgende nacht in huis hebt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Hahn schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:59:
[...]
Zo'n 24-uurs-service geldt vrijwel altijd met een voorwaarde als 'voor 22:00 besteld, morgen in huis'. Als jij 'm midden in de nacht besteld, dan zou ik het wel heel wonderlijk vinden als je 'm voor de volgende nacht in huis hebt.
Had ik ook erg wonderlijk gevonden :+

Iemand nog een tip voor een receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:07

GaMbiNo

1337

Die 24 uursservice klopt toch niet helemaal. Heb vanmiddag een Synology 213+ besteld die op voorraad en morgen in huis zou zijn. Toch is hij nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:56
frumper schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:25:
[...]

Weet je wel zeker dat je je geld terug krijgt van MM en niet een tegoedbon om 525 euro bij hun uit te geven?
Ja weet ik zeker is in een mail bevestigd! Ik annuleer mij. Bestelling hè ik breng geen producten terug Nasr de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:19:
[...]

Als je zn profiel checkt en dan een google search doet, zou het de BCC van spijkenisse kunnen zijn want dat is zijn woonplaats. Maar dat is een educated guess ;)

Iemand in Zoetermeer al langs MM en BCC geweest voor de Nexus 7?

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch Lion op 24-01-2013 08:00 ]

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

GaMbiNo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:03:
Die 24 uursservice klopt toch niet helemaal. Heb vanmiddag een Synology 213+ besteld die op voorraad en morgen in huis zou zijn. Toch is hij nog niet verzonden.
Denk dat dit puur door drukte komt. Als je op een normale dag besteld dat dit geen probleem zou moeten zijn.
Roe!and schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 07:28:
[...]

Ja weet ik zeker is in een mail bevestigd! Ik annuleer mij. Bestelling hè ik breng geen producten terug Nasr de winkel
Je kan altijd even bellen om het te checken? Misschien dat ze de bezorging dan nog kunnen annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Gisteren naar MM Alexandrium, de TV die ik wilde hebben was daar nog net als twee weken terug 999 (tegenover 1049 voor Centrum). Maar, helaas niet meer op voorraad. Op de gok ook nog even MM op Zuid geprobeerd, alwaar hij 989 was, en nog 6 op voorraad. BTW korting eraf: 817 euro!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
rockhopper schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:22:
[...]

Zal wel een troll zijn.... Zo ver ik opgelet heb is de arena MM de enige die korting geeft op de nexus 7. Ik hoor het graag als er natuurlijk nog andere plekken zijn.
MM Den Haag heeft ze voor €228 , net geen 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:44
Iemand nog een Galaxy S3 gespot?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dutch Lion schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 07:59:
[...]

Als je zn profiel checkt en dan een google search doet, zou het de BCC van spijkenisse kunnen zijn want dat is zijn woonplaats. Maar dat is een educated guess ;)

Iemand in Zoetermeer al langs MM en BCC geweest voor de Nexus 7?
MM geweest, maar stond volgens mij geen actieprijs bij. Stond eigenlijk helemaal geen prijs bij, ook niet gevraagd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:03
De SAMSUNG Galaxy Ace plus heeft op de site online gestaan maar kan hem niet meer vinden... Iemand enig idee voor welke prijs hij erop stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Even 2 dingen die me uit zijn gevallen. Gisteren had ik geinformeerd naar een TV in MM Eindhoven, en die was uitverkocht, maar kon nog gewoon besteld worden MET actietarief. Dus dat is een pluspuntje voor de MM.

Verder even een pluspuntje voor de concurrenctie van MM:
De Samsung RSA1ZHMG1 Amerikaanse koelkast op het oog, en helaas gisteren al uitverkocht in de webshop. Gelukkig gaan andere concurrenten mee met de prijs. Tevens de Onkyo TX-NR515 kunnen scoren. Dankje MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Almere is deze met de korting 456,- Had hem zelf vorige week gekocht (helemaal niet nagedacht bij de komende BTW-actie 8)7 ) en gisteren dus nog het verschil op kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zie net dat de Canon Cashback precies loopt tm 20 januari 2013 en dat het allemaal zo loopt dat je niet van beide acties tegelijk gebruik kan maken.

Zou dit werken:
Canon SX260 camera op 20 jan kopen voor de oude prijs van 229 euro
De cashback claimen van 30 euro (https://ecback.canon.nl/flyer.pdf)
in de btw actie week het prijsverschil terugclaimen (229-189=30)

Uiteindelijk dus 229-30-30=159 betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je weet dat het al 24 januari is hè :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Hahn schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:56:
Je weet dat het al 24 januari is hè :?
Is meer voor volgend jaar, als dit werkt zet ik een jaarlijkse event in m'n Google Calendar dat ik in de laatste week voor de btw dagen even moet kijken of ik iets van Canon nodig heb en bij Mediamarkt moet inslaan O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Slashdotter op 24-01-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Als je het product binnen 2 weken vóór de actie hebt aangeschaft kun je inderdaad het verschil terugvragen. En dan ook de cashback claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Aeque schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:07:
Als je het product binnen 2 weken vóór de actie hebt aangeschaft kun je inderdaad het verschil terugvragen. En dan ook de cashback claimen.
Yes! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Zelf trouwens gister de samsung UE40ES6530 gehaald bij de Mediamarkt Arnhem voor 616 euro. Een aanrader! Mooi 40" scherm, veel opties, 3d erop vind ik personelijk ook goed. Ook al een hoop apps voor te downloaden waaronder Youtube, die ook zonder probleem 3d content afspeeld.

Er lagen er niet veel, maar hij stond in een hoekje dus wellicht zijn ze er nog :P.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Moet er wel even bij zeggen dat dit puur uit eigen ervaring is gebleken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Lekkere weer bij de MM.

Ik ging voor de Sony Nex-5RL (met nieuwe pancake lens dus).

Die kost rond de €725 in webshops. Wat doet Mediamarkt: Adviesprijs (€800) minus korting is €660.
JA, het is goedkoper dan in de webshops maar ik vind het niet echt netjes.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

duderuud schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:39:
Lekkere weer bij de MM.

Die kost rond de €725 in webshops. Wat doet Mediamarkt: Adviesprijs (€800) minus korting is €660.
Het is toch allang bekend dat MM niet altijd als goedkoopste in de pricewatch staat (met hun reguliere prijzen)? Dat varieert behoorlijk per artikel!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:41:
[...]

Het is toch allang bekend dat MM niet altijd als goedkoopste in de pricewatch staat (met hun reguliere prijzen)? Dat varieert behoorlijk per artikel!
Dat is ook zo alleen is de 5RK (met oude lens) wel echt scherp geprijst (€539). Dus ze meten met 2 maten...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

duderuud schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:43:
[...]

Dat is ook zo alleen is de 5RK (met oude lens) wel echt scherp geprijst (€539). Dus ze meten met 2 maten...
Ik zie het probleem niet? Dit is toch gewoon hun bedrijfsvoering... Of gaan we nu in dit topic het hebben over hoe ze het bedrijf moeten gaan runnen? Als dat namelijk hetgene is wat je stoort dan zou je gewoon een open vacature moeten sturen met daarin je verhaal en dat je alles wilt gaan verbeteren. Who knows, misschien wordt je wel directeur. ;)

Maar goed je zou nog altijd 65 euro minder betalen dan in die webshop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Tweakers hebben gewoon recht op gratis producten producten van volgend jaar met geld toe! Begrijp dat dan! :F

:P

* Atomsk koopt overigens helemaal niets.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

duderuud schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:39:
Lekkere weer bij de MM.

Dus in een gewone winkel, waar je naar toe kunt voor garantie, waar je het product even vast kunt houden en vervolgens meteen kunt meenemen betaal je €65 euro minder dan in de goedkoopste webshop. En dat vind je dan niet netjes :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
Gisteren even de Acer Iconia Tab W510 opgehaald. Normaal €499,-, dus nu €412,- en een beetje. En dan nog de thuiskopie heffing erbij :-( Maar een aanrader. Met de laatste Acer-updates erop doet ie 't heel fijn. En een echte Win8 tablet met keyboard dock voor dat geld is erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mujentas
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04:29
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:32:
[...]

In Almere is deze met de korting 456,- Had hem zelf vorige week gekocht (helemaal niet nagedacht bij de komende BTW-actie 8)7 ) en gisteren dus nog het verschil op kunnen halen :)
Ik heb er zojuist eentje gekocht bij de MediaMarkt in Den Haag voor 435 euro. Er lag een hele bak vol met die dingen en de verkoper probeerde nog wat accesoires te slijten en bleef maar doorgaan ondanks dat ik telkens zei dat ik verder niets nodig had |:(

Maar goed, het was er stervensdruk en er liep zo'n manager bellend door de winkel met waarschijnlijk het hoofdkantoor of een collega filiaal en stond te vertellen dat ze een 'monsteromzet' draaien. Niet echt vreemd want het was werkelijk stervensdruk, wat nou crisis? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:50
@mujentas: Wat nou crisis? Als iedereen wacht met het kopen van zijn spullen totdat de BTW achtie van de Media Markt er weer is, kun je nog zo'n mooie omzet draaien in die paar dagen, maar als je omzet in de rest van de tijd lager is dan normaal dan win je alsnog weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mujentas
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04:29
Ik denk dat ook heel veel mensen nu producten gaan kopen die ze zonder korting echt niet gekocht zouden hebben, en dat is toch extra omzet. Natuurlijk zijn er ook mensen (waaronder ik) die de aankoop wat naar voren hebben geschoven omdat het toch voordeliger is.

Overigens zou ik normaal gesproken mijn S3 niet bij de MediaMarkt hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:00
MADG0BLIN schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:31:
Ik wilde net ook een Synology bestellen zie ik ineens dat er een thuiskopie heffing bij zit.. Dit terwijl die op een NAS niet zit normaal...
Het geldt wel degelijk ook voor een nas: http://www.thuiskopie.nl/...werpen%20-%204-1-2013.pdf

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 13:24
[quote]mujentas schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:31:
Ik denk dat ook heel veel mensen nu producten gaan kopen die ze zonder korting echt niet gekocht zouden hebben, en dat is toch extra omzet. Natuurlijk zijn er ook mensen (waaronder ik) die de aankoop wat naar voren hebben geschoven omdat het toch voordeliger is.

Crisis gelukkig niet echt hier maar :, Ik wil al een tijd een nas, maar vind het ook wel duur in de mate waarin ik denk het te gaan gebruiken, incl hard disk toch bijna 600 euri, nu 45 korting op de ds213+ (Had inderdaad ook een mindere kunnen nemen, maar wil niet over x jaar weer kopen)
Nu nog een keer 2 hard disk ergens in de aanbieding kopen en hoop zo 100 euri te besparen, alhoewel minder uitgeven een beter woord is :)

[ Voor 35% gewijzigd door piotr123 op 24-01-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dan geldt volgens mij alleen voor een NAS waar geheugen bij wordt geleverd. Nu koop je een NAS zonder schijven. Over de schijven betaal je thuiskopieheffing. Als je dat ook nog eens over de NAS moet doen betaal je dus dubbel. Volgens mij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
duderuud schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:43:
[...]

Wie meet wat met welke maten :?

De Media Markt is over het algemeen niet het goedkoopste, omdat ze gewoonweg niet altijd met webshops kunnen concurreren. Een webshop kan vanaf een zoldertje met 2 man gerund worden, terwijl de Media Markt honderden mensen per filiaal heeft, het filiaal zelf moet betalen, duizenden producten als showmodel heeft staan, de stroomrekening ook moet betalen. Ergo, érg veel extra kosten.

Maar soms heeft de Media Markt wel goede aanbiedingen, zoals ook de BTW-actie, waarmee ze met heel veel producten (niet alles, maar wel veel) goedkoper zijn dan welke webshop dan ook. Doe daar je voordeel mee zou ik zeggen.

Maar het 'met 2 maten meten' noemen omdat ze meestal niet de goedkoopste zijn, maar nu wel een scherpe aanbieding hebben..? Wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Freakster86 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:22:
[...]

Dan geldt volgens mij alleen voor een NAS waar geheugen bij wordt geleverd. Nu koop je een NAS zonder schijven. Over de schijven betaal je thuiskopieheffing. Als je dat ook nog eens over de NAS moet doen betaal je dus dubbel. Volgens mij hoor
Dat denk ik ook, er zit geen opslag bij en de NAS is ook een "dood" apparaat zonder die schijven. Een computer is het ook niet... O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
ck2000nl schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:39:
Vroeg naar een Panasonic 55VT50 plasma, zegt die verkoper: er is geen vraag meer naar plasma dus wij kunnen hem niet voor u bestellen. Dat andere MM korting erop geven is hun probleem
En 3x raden wie zijn schuld dat is, Juist van die verkoper zelf met zijn gladde praatjes over hoe geweldig beter LCD tv's voor zijn salaris zijn.
Wat een pannekoek zeg.

---

Vandaag mijn bestelling in twee pakketten aangekregen, Camera, flitser en e-reader zaten netjes samen in een doos met luchtzakken erbij.
Tefal Actifry 9500 zat enkel in zijn eigen doos met een adreslabel erop geplakt, Vind dat persoonlijk echt niet kunnen.
Ten eerste is die doos er duidelijk niet op ontworpen om per pakketpost verzonden te worden, En ten tweede hoeven de pakketbezorger en eventuele nieuwsgierige buren helemaal niet te weten dat ik dat ding gekocht heb. ;)
Hoop dat alles nog intact is, Zo niet dan krijgen ze hem retour.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hahn schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:26:
[...]

Wie meet wat met welke maten :?

De Media Markt is over het algemeen niet het goedkoopste, omdat ze gewoonweg niet altijd met webshops kunnen concurreren. Een webshop kan vanaf een zoldertje met 2 man gerund worden, terwijl de Media Markt honderden mensen per filiaal heeft, het filiaal zelf moet betalen, duizenden producten als showmodel heeft staan, de stroomrekening ook moet betalen. Ergo, érg veel extra kosten.

Maar soms heeft de Media Markt wel goede aanbiedingen, zoals ook de BTW-actie, waarmee ze met heel veel producten (niet alles, maar wel veel) goedkoper zijn dan welke webshop dan ook. Doe daar je voordeel mee zou ik zeggen.

Maar het 'met 2 maten meten' noemen omdat ze meestal niet de goedkoopste zijn, maar nu wel een scherpe aanbieding hebben..? Wat :?
Offtopic mode: Zal ik er nog een derde maat bij gooien dan? Je vergeet natuurlijk dat een 2-man zolder winkeltje niet in het groot kan inkopen en zo dus betere prijzen bij de fabrikant kan afspreken. Iemand die 10,000 TV's afneemt betaalt natuurlijk een mooiere prijs dan zolderwinkeltje die er 2 afneemt. Uiteraard gaat er een marge verloren in opslag / personeel / ruimtehuur maar daar staat dus ook weer naamsbekendheid tegenover.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39

Bever!

3

ff crosspost uit pana topic
Heb gevraagd aan maat van me die verkoper is of hij me kon helpen aan waar bij mm nog panas zijn te krijgen.
Voorraad is meer dan 1, geen idee of het er nog is als je er komt dus 100% vrijblijvend.
En of ze in de actie meedoen weet ik niet.
42ut50
hengelo
arena

50ut50
nergens

42st50
arena
hengelo
bergen op zoom
cruquius
arnhem

50st50
arena
arnhem
hengelo

55st50
arena
rijswijk
breda
middelburg
almere

65st50
roermond
arena

42gt50
middelburg
breda
arena

50gt50
arena
rotterdam centrum
rijswijk
middelburg
hoorn

50vt50
groningen
arena
breda
hengelo
cruquius
arnhem
middelburg

55vt50
arena
alkmaar
groningen
hoorn
alphen ad rijn

65vt50
arena
alphen ad rijn
cruquius
groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
rockhopper schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:53:
[...]

Offtopic mode: Zal ik er nog een derde maat bij gooien dan? Je vergeet natuurlijk dat een 2-man zolder winkeltje niet in het groot kan inkopen en zo dus betere prijzen bij de fabrikant kan afspreken. Iemand die 10,000 TV's afneemt betaalt natuurlijk een mooiere prijs dan zolderwinkeltje die er 2 afneemt. Uiteraard gaat er een marge verloren in opslag / personeel / ruimtehuur maar daar staat dus ook weer naamsbekendheid tegenover.
Natuurlijk heeft groot zijn ook zo z'n voordelen, anders had de MM allang niet meer bestaan. Maar om dáár ook weer tegenin te gaan: veel webshops halen tv's uit het buitenland en kunnen zo een lagere prijs aanbieden, terwijl de MM Nederlandse modellen moet nemen en dus meer betaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
Hahn schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:56:
[...]

Natuurlijk heeft groot zijn ook zo z'n voordelen, anders had de MM allang niet meer bestaan. Maar om dáár ook weer tegenin te gaan: veel webshops halen tv's uit het buitenland en kunnen zo een lagere prijs aanbieden, terwijl de MM Nederlandse modellen moet nemen en dus meer betaalt ;)
das ook niet helemaal waar, want mediamarkt is natuurlijk ook een duitse holding. Vaak zat dat er duitse producten in de schappen liggen

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
coredalae schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:59:
[...]

das ook niet helemaal waar, want mediamarkt is natuurlijk ook een duitse holding.
Dus? Dat het oorspronkelijk uit Duitsland komt wil volgens jou zeggen dat alles uit Duitsland komt :?
Vaak zat dat er duitse producten in de schappen liggen
Ik heb het nu alleen over tv's eigenlijk en daarbij is het toch echt zo dat alle tv's bij de Media Markt voor de Nederlandse markt bedoeld zijn. Terwijl je bij webshops vaak ziet dat het bijvoorbeeld modellen zijn die voor Duitsland of Polen bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:01

RyuuPro

That Damn Fly

Hier nog een Kijk-ook-verder post :P
Wou vandaag bij MM Rijswijk een Philips AT750 (Scheerapparaat) voor €53,- halen. Bleek uitverkocht te zijn.
Ze hadden nog wel 1x de AT890 voor €73,-, maar dat doosje was redelijk beschadigd. Dus ik had al een meh-gevoel.
Ben toen eerst doorgelopen naar de Block (Die overigens niet in de PW staat). Was die daar voor €79.99. Ik ff vragen, bleken de prijzen excl de korting te zijn. (Zij hebben laagste prijs garantie en nu ook -hoe kan het ook anders- een "TaxFree"-actie).
Dus nu uiteindelijk 66 euro betaald. Stuk minder dan bij MM.

(In de webshop van MM staat de AT890 €66,- overigens. MM Rijswijk heeft hem dus €10 duurder gemaakt.)

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 12-09 22:59

SomerenV

It's something!

Gisteren ging m'n vertrouwde Logitech X210 (2.1 luidspreker-set) kapot en omdat ik nog een pasje van de MM had liggen met 15 euro tegoed even naar Eindhoven gegaan. Was er echt super druk voor een woensdag wat ik al raar vond, maar later ging pas een belletje rinkelen dat het vanwege die BTW-korting was :) Uiteindelijk naar huis gegaan met de Edifier M1380 voor 34 euro (normaal iets van 55 euro geloof ik) dus helemaal blij ^^ Komt ook nog eens best goed geluid uit én de boxjes zien er stijlvol uit :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
DS412+ weer in voorraad bij MM

http://www.mediamarkt.nl/...03,297187.html?langId=-11

totaalprijs incl thuiskopieheffing: €473,02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

rockhopper schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:22:
[...]

Ik moet hier toch even wat rechtzetten. Ondanks dat ik dacht dat dit een troll was, heb ik daarnet toch echt de Nexus 7 bij de BCC 'the Wall' (Utrecht langs de A2) voor 205,78€ meegekregen.
I stand corrected. Ik vroeg gewoon om de Nexus, geen discussies, doet ie mee? Ja hoor, ik maak even een bon. Hulde voor de BCC! (en een kleine dank aan degene die dus een echte (maar onduidelijke) tip gaf over de BCC en de nexus 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me pijnlijk voor het MM personeel om steeds weer hetzelfde verhaaltje te moeten uitleggen aangaande de interpretatie van de actie. Hopelijk treffen ze veel mensen van Tweakers die allemaal het rode "Let op" hebben gelezen(waar BTW een spelfout staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
KiefDelicious schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:52:

hij is wel aan de prijs he.. Voor zo'n simpel doosje. Twijfel nog steeds of het niet mooier is om een compacte HTPC samen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
san.okk schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:41:
[...]

hij is wel aan de prijs he.. Voor zo'n simpel doosje. Twijfel nog steeds of het niet mooier is om een compacte HTPC samen te stellen.
Ieder zijn eigen keuze. Ik heb mij huidige DS211j altijd aanstaan, en gebruik deze erg veel voor van alles en nogwat. Ik merk dat ik teveel eisen stel aan de DS211j dus vandaar dat ik overga op de DS412+.
Mijn HTPC staat niet 24/7 aan en al mijn media staat op de Nas incl metadata in een MySQL server voor XBMC. Ik betaal wat meer voor het gemak van de Synology (en stroomverbruik) ten opzichte van een zelfbouw server. :) Maar het blijft een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Ik ben vandaag in Zwolle geweest voor een DS212j. Deze was niet meer op voorraad en komt ook niet meer. Ik ben morgen in Groningen en was benieuwd of iemand weet of deze daar nog wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

KiefDelicious schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:52:

Lijkt me eerder de verwijderingsbijdrage.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
Arrogant schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:46:
[...]

Lijkt me eerder de verwijderingsbijdrage.
Verzendkosten: 4,99 EUR
Verwijderingsbijdrage/Thuiskopieheffing: 6,05 EUR
Totaal: 473,02 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

KiefDelicious schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:48:
[...]

Verzendkosten: 4,99 EUR
Verwijderingsbijdrage/Thuiskopieheffing: 6,05 EUR
Totaal: 473,02 EUR
Precies wat ik bedoel :)

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:30
Heeft iemand zijn DS213+ al ontvangen of een verzendbevestiging gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
KiefDelicious schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:44:
[...]

Ieder zijn eigen keuze. Ik heb mij huidige DS211j altijd aanstaan, en gebruik deze erg veel voor van alles en nogwat. Ik merk dat ik teveel eisen stel aan de DS211j dus vandaar dat ik overga op de DS412+.
Mijn HTPC staat niet 24/7 aan en al mijn media staat op de Nas incl metadata in een MySQL server voor XBMC. Ik betaal wat meer voor het gemak van de Synology (en stroomverbruik) ten opzichte van een zelfbouw server. :) Maar het blijft een hoop geld.
Zeker waar. Het gemak spreekt mij ook zeer aan. Daarnaast heb ik geen trek in een losse monitor/tb/muis. Ik ga dan denk ik voor de 213+. Helaas geen RAID 5 mogelijkheid maar kan altijd een back-up wegschrijven naar een externe HD via USB (of 1 schijf opofferen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:18
Kun je bij de mediamarkt (groningen bv.) ook Imacs bestellen die je kunt aanpassen? De zogeheten CTO of BTO ofzo? tegen het actietarief?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 02:44
Mm den haag heeft ook korting op de nexus 7. Was er toevallig en zag er een bak vol liggen. Kostte rond de 225€. Weet t niet exact meer maar er stond een sticker van 21% btw ernaast

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

€228,00, heb 't wel onthouden :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Laatst online: 12-09 13:24
.NCK schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:50:
Nee gisteren besteld, inmiddels wel bericht over de bijpassende hd's maar die komen niet bij de mm vandaan.
Had ook nog een nieuwe printer nodig was bij coolblue zelfs nog iets goekoper en is al werkend in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Weet iemand nog een synology213+ te staan? En wil iemand me helpen hem aan te schaffen, hier is hiij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55
Ik was vanavond bij de MM in Utrecht, daar stond alleen de ds213. Ik zag daar toevallig ook een kerel met een ds213 in zijn hand terwijl ie in discussie was met een medewerker. Die meende namelijk dat deze niet onder de voorwaarden zou vallen en ging navraag doen... typisch weer :/.

Zelf twijfel ik nog of ik voor de 212j ga of ook maar een 213(+) aanschaf, lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Voor de mensen die het nog niet weten: een paar sites geven cashback op aankopen bij de media markt.

http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/808/Media-Markt

2% is toch al snel een tientje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
maasmaas schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:50:
Ik was vanavond bij de MM in Utrecht, daar stond alleen de ds213. Ik zag daar toevallig ook een kerel met een ds213 in zijn hand terwijl ie in discussie was met een medewerker. Die meende namelijk dat deze niet onder de voorwaarden zou vallen en ging navraag doen... typisch weer :/.

Zelf twijfel ik nog of ik voor de 212j ga of ook maar een 213(+) aanschaf, lastig!
Leverancier heeft ze niet meer. de +. En voor dat geld moet je voor de + gaan. En doe er voor mij dan ook 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
teiltjemetromme schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:57:
Kun je bij de mediamarkt (groningen bv.) ook Imacs bestellen die je kunt aanpassen? De zogeheten CTO of BTO ofzo? tegen het actietarief?
Kan dat zowiezo niet alleen bij Apple zelf? Build To Order heet dat trouwens. Ze hebben soms wel wat BTO modellen liggen bv met grootere hdd of meer geheugen. Maar zelf samenstellen en bestellen kan volgend mij alleen via Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:54
Musta schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:54:
Mm den haag heeft ook korting op de nexus 7. Was er toevallig en zag er een bak vol liggen. Kostte rond de 225€. Weet t niet exact meer maar er stond een sticker van 21% btw ernaast
Ha, was net op weg naar dit topic om dat te posten... Nexus 7 voor € 228 bij MM Den Haag dus. Heb heel even staan twijfelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:07

GaMbiNo

1337

.NCK schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:50:
Ja die van mij is woensdagmiddag rond 17 uur besteld en is verstuurd. Vrijdagochtend wordt hij bezorgd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Ik heb met succes mijn nespresso apparaat opgehaald. De nieuwst nespresso U stond voor de BTW actie voor 106 euro op de webshop. Ding voor de actie besteld en laten bezorgen bij de mediamarkt Utrecht.

Was nog beetje gedoe want afhaalbalie is logischerwijs 300 meter verderop dan service balie. En bij de service balie wilde ze alleen het prijsverschil geven in de vorm van een giftcard. De reden was dat ik hem online besteld had, wat ik een beetje slap verhaal vond. Maargoed al met al gelukt dus ik ben blij :) Nu nog de cashback en ik heb voor 57 euro de nieuwst nespresso. Mooie winst, ding is normaal een stuk duurder. Mocht je ook een nespresso willen, de rode pixie op de site is nog wel voor 86 euro te bestellen en dan komt daar de cashback nog overheen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 20:36
@mielmnia, op de U krijg je toch maar 30 euro retour?
http://www.nespresso.com/...2012/NL_nl/yep/offer.html

Verder vraag ik me af of deze korting ook geld als je al nespresso-lid bent, er staat immers
"Koop een Nespresso machine, wordt Nespresso Clublid en ontvang een korting van 30 of 50 euro "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treur
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:16
maartend schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:12:
Weet iemand nog een synology213+ te staan? En wil iemand me helpen hem aan te schaffen, hier is hiij op.
Bij MM Ede hadden ze er gister nog 4 staan.
Twijfelde zelf ook nog om er een te halen..

[ Voor 14% gewijzigd door Treur op 25-01-2013 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Laatst online: 12-09 08:38
Treur schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:09:
[...]
Bij MM Ede hadden ze er gister nog 4 staan.
Twijfelde zelf ook nog om er een te halen..
Ai, twijfel hard of ik dan even naar Ede rij om er één op te pikken. Weet iemand of het nu mogelijk is om te bellen voor een voorraadvraag? Het is natuurlijk vrij druk...

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treur
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:16
pietertie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:17:
Ai, twijfel hard of ik dan even naar Ede rij om er één op te pikken. Weet iemand of het nu mogelijk is om te bellen voor een voorraadvraag? Het is natuurlijk vrij druk...
Ze gaan om 10uur open, meteen om 10uur proberen te bellen!
Zo kreeg ik ze gister wel te pakken.. Net voor de drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mielmania schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 03:12:
Ik heb met succes mijn nespresso apparaat opgehaald. De nieuwst nespresso U stond voor de BTW actie voor 106 euro op de webshop. Ding voor de actie besteld en laten bezorgen bij de mediamarkt Utrecht.

Was nog beetje gedoe want afhaalbalie is logischerwijs 300 meter verderop dan service balie. En bij de service balie wilde ze alleen het prijsverschil geven in de vorm van een giftcard. De reden was dat ik hem online besteld had, wat ik een beetje slap verhaal vond. Maargoed al met al gelukt dus ik ben blij :) Nu nog de cashback en ik heb voor 57 euro de nieuwst nespresso. Mooie winst, ding is normaal een stuk duurder. Mocht je ook een nespresso willen, de rode pixie op de site is nog wel voor 86 euro te bestellen en dan komt daar de cashback nog overheen.
Weet je wel zeker dat de cashback actie van Nespresso nog geldig is? Op de site staat namelijk dat je alleen cashback krijgt op apparaten aangeschaft tussen 08 november 2012 en 20 januari 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

teiltjemetromme schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:57:
Ik ga er eigenlijk vanuit van niet. Alleen de standaard winkel modellen. Ik baal daar ook wat van, zou graag een standaard model, maar MET 680MX hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2005
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08 20:28
HitDyl schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:29:
[...]

Kan dat zowiezo niet alleen bij Apple zelf? Build To Order heet dat trouwens. Ze hebben soms wel wat BTO modellen liggen bv met grootere hdd of meer geheugen. Maar zelf samenstellen en bestellen kan volgend mij alleen via Apple
De CTO's (zo heten die dingen bij de MM) kan je normaal ook via de Media Markt bestellen. Alleen niet elke Media Markt accepteert deze bestellingen tijdens de BTW dagen. Dat is logisch ook, want er wordt daar serieus verlies op gemaakt tijdens deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:07:
[...]

Weet je wel zeker dat de cashback actie van Nespresso nog geldig is? Op de site staat namelijk dat je alleen cashback krijgt op apparaten aangeschaft tussen 08 november 2012 en 20 januari 2013
Op de Nespresso site vind ik het volgende:
Koop een Nespresso machine, wordt Nespresso Clublid en ontvang een korting van 30 of 50 euro (afhankelijk van het machinetype). Deze aanbieding is geldig van 08.11.2012 tot en met 31.01.2013 in elk deelnemend verkooppunt in Nederland.
En volgens de voorwaarden gaat het op voor alle machines, dus ook dat ding van 65 euro, vanmiddag maar eens naar de MM om te zien of hij daar nog op voorraad is.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:56
Mielmania schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 03:12:

BCC heeft ook de nespresso's in de btw korting met cashback !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
S2005 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:12:
[...]

De CTO's (zo heten die dingen bij de MM) kan je normaal ook via de Media Markt bestellen. Alleen niet elke Media Markt accepteert deze bestellingen tijdens de BTW dagen. Dat is logisch ook, want er wordt daar serieus verlies op gemaakt tijdens deze dagen.
Welke vestiging doet dat wel? Groningen in ieder geval niet, en leeuwarden ook niet. ( Bij leeuwarden werd me gisteravond verteld dat dit kon, bel ik nogmaals, blijkt het helemaal niet te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:39:
Zijn Canon objectieven (lenzen) uitgesloten van deze actie?
Nop, ik had gisteren een prime canon 50mm gehaald, ik zag op de kassa 110 (oid) en dat veranderde in 90 :) op de website staan ook de prijzen aangepast

EDIT: 2012 8)7 nvm

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 25-01-2013 16:32 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TAG]Speedy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:37:
[...]

Op de Nespresso site vind ik het volgende:

[...]

En volgens de voorwaarden gaat het op voor alle machines, dus ook dat ding van 65 euro, vanmiddag maar eens naar de MM om te zien of hij daar nog op voorraad is.
Excuus, je hebt gelijk ;) Ze hebben de actie inderdaad verlengd van 20 naar 31 januari. Goeie deal dan met die BTW korting erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

teiltjemetromme schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:09:
[...]

Welke vestiging doet dat wel? Groningen in ieder geval niet, en leeuwarden ook niet. ( Bij leeuwarden werd me gisteravond verteld dat dit kon, bel ik nogmaals, blijkt het helemaal niet te kunnen
In zo'n situaties weet je best de naam van de persoon en of hij op de juiste afdeling staat, zodat die persoon het voor je in orde kan maken. Vaak genoeg als er iemand uit een andere afdeling de telefoon opneemt (infobalie) en ze zijn niet op de hoogte, dan ben je het slachtoffer van gebrekkige communicatie. Soms is eenzelfde persoon uit de afdeling ook niet bekend met de procedure of heeft er geen zin in, dus het helpt wel ter plekke in de winkel aan verschillende verkopers te vragen voor deze specifieke vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Har
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-07 13:35

Har

Weet iemand of de Mediamarkt in Groningen nog Macbook Pros Retina heeft liggen? Of is dat een belachelijke vraag? Telefonisch krijg ik ze niet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Ik heb in Mediamarkt Roermond gister een Sony Xperia S gekocht... was eerst nogal skeptisch over de prijzen van mediamarkt tijdens de BTW actie (omhoog smijten met 19/20 procent en daarna doen alsof ze er 21% ervan af halen alsof het daadwerkelijk korting is)
Maar deze lag in de winkel voor 299... toen ik vroeg of dit de prijs zonder BTW was, werd mij verteld dat hier nog eens BTW vanaf werd gehaald en dus nog 52 euro vanaf ging... Heb deze telefoon dus voor 247 euro opgepikt, mooie deal! Pricewatch geeft overigens 319 euro als laagste prijs voor de Xperia S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Vanochtend 2e Nexus 7 gehaald bij BCC the Wall. M'n vrouw wilde er opeens ook een nadat ze zag hoe mooi ie was. Zonder problemen weer €205,78! BTW dagen rule! (overigens was er bij Saturn the Wall (binnen straal van MM ivm laagste prijs garantie) niks te zien qua korting wat ik dan weer vreemd vind. Al met al weer een mooi weekje inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quipmk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 18:08
teiltjemetromme schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:09:
[...]

Zojuist contact gehad met MM Groningen of er nog imac op voorraad waren. Antwoord nee geen enkele modelen op voorraad. Zijn wel te bestellen maar levertijd enkele maanden :( . Hier heb ik mijn twijfels over. En omdat ze niet op voorraad zijn geldt de btw actie niet. Tja zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Heeft iemand ervaring met het halen van camera's deze BTW actie?

Mijn vriendin zit te kijken naar een Canon EOS 650D of Nikon D5200 die we eventueel vanavond gaan kopen bij MM Eindhoven.
Ik vroeg mij dus af waar ik dan op moet letten. Is het slimmer om eventueel via webshop te kopen of zijn de prijzen bij MM beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:14
quipmk schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:18:
[...]

Zojuist contact gehad met MM Groningen of er nog imac op voorraad waren. Antwoord nee geen enkele modelen op voorraad. Zijn wel te bestellen maar levertijd enkele maanden :( . Hier heb ik mijn twijfels over. En omdat ze niet op voorraad zijn geldt de btw actie niet. Tja zeg het maar.
Wat had je dan verwacht...

Die iMac's zijn al slecht leverbaar sinds ze uit zijn, zelfs voor de BTW dagen waren ze amper te krijgen....verwacht je dan werkelijk dat ze tijdens de BTW dagen op de derde dag nog op voorraad zijn? }:O

Die levertijd zal gegeven worden omdat de levertijden van Apple altijd erg onduidelijk zijn, je kan er bij Apple 100 bestellen en er dan uiteindelijk 2 krijgen. Dan kan je beter een klant hebben die een lachte wachttijd verwacht en dat de iMac er sneller is dan verwacht, dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
>:)
quipmk schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:18:
[...]

ik heb precies hetzelfde meegemaakt, was er vanochtend nog even langs gegaan voor de zekerheid, maar helaas... Bestellen was mogelijk, maar niet met de btw korting en levertijd van maanden... Toch jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Woensdag een Philips 32PFL4007 gehaald in Heerlen. Prijs in de winkel kwam niet overeen met die op de website dus werd deze aangepast. Achteraf kwam ik er achter dat, van de aangepaste prijs, nog eens korting is gegaan :)

Erg voordelige TV voor op de slaapkamer :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:22:
Heeft iemand ervaring met het halen van camera's deze BTW actie?

Mijn vriendin zit te kijken naar een Canon EOS 650D of Nikon D5200 die we eventueel vanavond gaan kopen bij MM Eindhoven.
Ik vroeg mij dus af waar ik dan op moet letten. Is het slimmer om eventueel via webshop te kopen of zijn de prijzen bij MM beter?
Bij ons, in Hengelo that is, zijn ze in de winkel goedkoper. 650D met kitlens is 639,- De 5200 met kitlens is dacht ik 899,-. Weet niet of dat goedkoper is, in de webshop is die nu niet meer te vinden. Ook de D3200 is goedkoper. (449,-)

Dus, ik zou gewoon naar de winkel gaan en kijken. De 650D zal in ieder geval niet duurder zijn dan de webshop. En je hebt hem dan meteen. Oh, en je kunt nog ff voelen. Ook wel belangrijk denk ik. Denk zelf ook aan de 650D, al vind ik de Nikon's er net iets beter/steviger uit zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
Vind de btw actie erg goed,ze doen niet moeilijk als je een product koopt die niet mee doet aan de actie.BTW gaat er als nog eraf,je moet het gewoon vragen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-09 23:33
Amaze86 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:03:
Vind de btw actie erg goed,ze doen niet moeilijk als je een product koopt die niet mee doet aan de actie.BTW gaat er als nog eraf,je moet het gewoon vragen.
Regel voor mij even een Nexus 7 met volle BTW korting in Den-Haag please, ga ik die zo even halen. Gisteren deden ze dat namelijk niet, ging er 10% van af. Alvast bedankt!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
nog crosspost uit pana-topic
Phrantic schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:59:
Heeft een van de MM's (liefst Utrecht) nog een Panasonic 42UT50? In Hengelo stond deze er nog wel maar dan voor 599,- en niet de webshopprijs van 539,-
Dan had je moeten vragen denk ik, ik heb woensdagavond een 42UT50 na vragen toch meegekregen voor ~497 en dan gewoon een normale in ongeopende doos (volgens voorraad nog 3 stuks) Terwijl die officieel dus niet meedoet met de actie.. Ok welliswaar 21% vanaf 599 ipv vanaf 539..Maar nog steeds mooi megenomen want ik was klaar om hem gewoon voor normale prijs van 539 mee te nemen
Pagina: 1 ... 30 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.