Wody schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:06:
Ik vind het trouwens niet echt een onrealistische prijs, als ik zie dat er ook andere draadloze routers van TP-Link in de pricewatch staan voor 12 euro.
Bovendien was het ook een hele tijd dat je routers voor 5 of 10 euro kon krijgen toen men een beetje overging met 11n, dat waren dan wel oude modellen, 11b en zo, maar dit is inmiddels ook een oud model.
Ik bedoel, het is in ieder geval verkocht begin 2010, en da's een eeuwigheid in computers.
Dus ik denk dat we een goede kans maken.
Kom op zeg, gaan we nu al het verhaaltje ophangen dat het normaal is iets voor 1/10de van de normale prijs te krijgen omdat een oud vrouwtje dat nog nooit een computer heeft gehad het niet had kunnen weten? De prijs is volstrekt onrealistisch en je kan er vanuit gaan dat je het nooit gaat krijgen.
Dat je het probeert, prima, succes ermee. Maar ga niet nu al net doen alsof je er recht op hebt.
Het enige wat ik persoonlijk altijd raar vind, dat als je in een fysieke winkel een product hebt met een verkeerd prijskaartje. Je het product wel krijgt voor die prijs krijgt, maar die webwinkels schuilen zich 99% van de keren achter het verhaal: Die prijs is niet realistisch en het is een fout in ons systeem.
Right, ga proberen bij de mediamarkt als iemand stickertje van €3.50 op een TV plakt of je hem voor 3.50 mee krijgt. Hint: nee.
Ik vind het ook ronduit dom dat veel bedrijven daarop terugvallen, volgens mij wil je toch (nog steeds) een langdurige relatie met een klant aangaan?
Want alle tweakers die nu voor dit bedrag een router hopen te krijgen willen graag een langdurige relatie opbouwen met misco...
[Voor 27% gewijzigd door Sissors op 26-12-2012 23:20]