Bij Misco werken wel een stel prutsers hoor. Nadat mijn bestelling is geplaatst heb ik geen mail gehad dat de prijs fout was. Wel een mail dat ik een alternatief mocht uitzoeken voor een ander product dan ik had besteld. (Een logitech hi-fi set). Een mail terug gestuurd dat dat niet klopt.
Vervolgens sturen ze terug dat het een typfout is en ik een alternatief mag uitzoeken voor m'n router omdat hij niet geleverd kan worden. (Wel op voorraad volgens de website). Ik mail een alternatief maar wijs ze erop dat het gewoon leverbaar is en ik het liefst mijn eigen, orginele order ontvang. Vervolgens brengen ze van het alternatief het verschil bedrag gewoon in rekening per mail. (Dat is niet wat uitzoeken betekend volgens mij?)
En vandaag mailen ze pas mij dat er een foutje is gemaakt en de koopovereenkomst ongeldig is omdat de prijs niet 'markt conform' is. Maar als meerdere websites iets aanbieden voor dezelfde, wellicht te lage, prijs. Dan is dat toch de markt, en is de prijs conform. Zelfs nu blijkt dat sommige webshops wel uitleveren!
Als ze mij nog dezelfde dag, of de dag erop erop hadden gewezen dat het een foutje was, met een excuses. Dan had ik er geen probleem van gemaakt. Maar nu ben ik toch wel enigzins in teleurgesteld dat zo'n grote webshop zo'n grote administratieve chaos is.
Hopelijk gaat het terugstorten van mijn geld wel in één keer goed.