TL-WR1043ND bij Misco/Inmac

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ja, dat is inderdaad raar. Ik weet nog dat er een dikke streep stond door 45 en de prijs toen 18 euro was. Goeie aanbieding dacht ik nog.

Ik zou zeggen; laat ze het product maar elders inkopen. Dit product is namelijk volop verkrijgbaar. Dat zij geen andere leverancier kunnen vinden is onzin imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:30
Zeker onzin, maar geen zin in dat gedram en gezeur.
Dus heb ik de order geannuleerd en ik krijg het geld terug.
Maar goed weer een dikke minn voor deze shop, want dit was niet zo'n onaannemelijke prijs.
Ze willen blijkbaar de fout niet toegeven, en ook geen verlies nemen om het elder in te kopen en "ballen" te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik kreeg een mail van Misco dat mijn order niet geleverd kan worden. Het gekke is dat ik deze vandaag pas kreeg en er een totaal ander product stond. (Een laptopspeaker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
Heb het bedrag inmiddels weer op m'n rekening staan. Had Misco vanochtend een mailtje gestuurd en kreeg zojuist een mailtje terug dat de betalingen vandaag de deur uit waren gedaan:
Goedemiddag,

De betalingen zijn vandaag verstuurd en moeten eind van de dag waarschijnlijk al zichtbaar zijn met internet bankieren.

Met vriendelijke groet, Kind regards,

<naam weggehaald ivm privacy>
Websales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb het bedrag van Misco nu ook binnen. (Ik had via IDeal betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 22:06
Winkelman en Misco geld binnen. Mercateo houdt me nog altijd op de hoogte van een waarschijnlijke verzenddatum.

TP-Link router is binnen van Mercateo kwam in een gigantische doos, factuur + betalingsverzoek nu ook binnen.
Dan maar eens die 10 euro overmaken he 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Xepos op 07-01-2013 17:21 . Reden: Mercateo heeft geleverd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:09

Patrick89

PSN : Gamesource

Ook hier de bestelling bij Mercateo binnen :)

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bij Misco werken wel een stel prutsers hoor. Nadat mijn bestelling is geplaatst heb ik geen mail gehad dat de prijs fout was. Wel een mail dat ik een alternatief mocht uitzoeken voor een ander product dan ik had besteld. (Een logitech hi-fi set). Een mail terug gestuurd dat dat niet klopt.

Vervolgens sturen ze terug dat het een typfout is en ik een alternatief mag uitzoeken voor m'n router omdat hij niet geleverd kan worden. (Wel op voorraad volgens de website). Ik mail een alternatief maar wijs ze erop dat het gewoon leverbaar is en ik het liefst mijn eigen, orginele order ontvang. Vervolgens brengen ze van het alternatief het verschil bedrag gewoon in rekening per mail. (Dat is niet wat uitzoeken betekend volgens mij?)

En vandaag mailen ze pas mij dat er een foutje is gemaakt en de koopovereenkomst ongeldig is omdat de prijs niet 'markt conform' is. Maar als meerdere websites iets aanbieden voor dezelfde, wellicht te lage, prijs. Dan is dat toch de markt, en is de prijs conform. Zelfs nu blijkt dat sommige webshops wel uitleveren!

Als ze mij nog dezelfde dag, of de dag erop erop hadden gewezen dat het een foutje was, met een excuses. Dan had ik er geen probleem van gemaakt. Maar nu ben ik toch wel enigzins in teleurgesteld dat zo'n grote webshop zo'n grote administratieve chaos is.

Hopelijk gaat het terugstorten van mijn geld wel in één keer goed. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Patrick89 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:29:
Ook hier de bestelling bij Mercateo binnen :)
Die van 3 euro???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 22:06
Ja word ongeveer 10 euro met verzendkosten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:11
Vandaag was ik eens mijn rekeningen in de App aan het bekijken. Toevallig zag ik een afschrijving ban Misco, maar nooit is het geld teruggestort. Kijk hier dus nog even naar, mochten ze ook je order hebben geannuleerd en vooraf of met creditcard betaald hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 02-02-2013 10:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lekker bedrijf dat Misco, krijg nu nog steeds rekeningen toegestuurd voor deze bestelling |:( , terwijl ook mijn order geannuleerd is door Misco
Pagina: 1 2 3 Laatste