TL-WR1043ND bij Misco/Inmac

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Kan heel goed maar ik heb nog geen mail. ;)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• rmoorlag
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 12:38
redfoxert schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:07:
Krijg net een email:

[...]

Jammer joh! :)
jmmr!

rechtsbijstandsverzekering? /troll

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hier ook een mailtje:
Goedemorgen,

Helaas moeten wij u melden dat uw bestelling geannuleerd is.

Per abuis is ons product TP-Link Ultimate Wireless N Gigabit Router met USB Poort, voor een niet realistische prijs van Eur 2.95 op onze website verschenen.
Dit artikel heeft een prijs van Eur 39.95

Wij betreuren het bijzonder dat deze fout op onze website verschenen is en zullen zo snel mogelijk het product van de website verwijderen.
Morgen zal het artikel te koop zijn voor de normale prijs.

Indien u vooruitbetaald heeft, ontvangen wij graag uw bankrekeningnummer zodat wij dit kunnen terugstorten.

Onze excuses hiervoor.

Afd Websales
<naam weggehaald ivm privacy>
Heb m'n rekeningnummer doorgegeven, en zie het bedrag wel op m'n rekening verschijnen. Jammer, maar helaas. Was te proberen.

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 20:54
De prijs is bij inmac aangepast.

http://inmac.nl/product_info.php/info/p129911

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:16
rmoorlag schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:16:
[...]

jmmr!

rechtsbijstandsverzekering? /troll
Ja. Moeten we doen. Ze zijn de koop aangegaan, dus ze moeten leveren /doubletroll

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 22:43
Het blijft een slechte zaak dat web shops zo slordig omspringen met de prijzen op hun sites.
Het ontbinden van koopovereenkomsten vervolgens op een wel heel makkelijke manier is ook niet te rechtvaardigen. Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij de web shop!

Maar goed... we leven in Nederland... daar kan dat allemaal. Criminelen krijgen een uitkering en consumenten hebben geen rechten.
[/politieke ontevredenheidsmodus]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19

paQ

blader twee pagina's terug naar die link van de consumentenwijzer... staat het gewoon in hoor

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

*snip*

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 27-12-2012 21:12 ]

• ThinkPad
  • Nu online
Sodeknetters hé, volgens mij willen ze nu de klandizie wegjagen. De prijs die ze nu hebben is de adviesprijs van de 1043ND maar dan keer 2 :F |:(

Er staan er overigens nog 2 in de pricewatch die een (te?) lage prijs hebben: pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND

Winkelman en Petdirect

Anoniem: 239170

Er is ook nog zoiets als nuance he vrolijke vrienden? :+

• Danny the dog
paQ schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:34:
blader twee pagina's terug naar die link van de consumentenwijzer... staat het gewoon in hoor
Zoals iemand na die link ook al zei, staat er 3x niks in dat stukje op Consuwijzer.
Het komt erop neer dat als de verkoper niet mee wil werken, je maar een brief moet schrijven.
Sowieso gaat het voorbeeld over een fysieke winkel, online shops verschuilen zich maar al te vaak achter het feit dat je hen toch niet (of moeilijk) fysiek kunt benaderen en het contact zich beperkt tot e-mail of telefoon.

• maartend
Het is zo makkelijk. Als je maar kunt weten dat de prijs fout is, kunnen ze de verkoop al staken.

En verder niet zeuren. Geprobeerd, misgeschoten. Op naar de volgende. En ja, ik heb er ook 1 (één) besteld.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:47
Precies, bij overduidelijke foute prijzen zoals dit geval snap ik echt niet dat er nog mensen zijn die moeilijk gaan lopen doen als de bestelling wordt geannuleerd.
Het is een gokje dat je neemt (en kost je niets) en als ze leveren is het mooi meegenomen. In dit geval doen ze dat blijkbaar niet, so be it.

uiteraard heb ik ook een bestelling geplaatst bij Inmac

[ Voor 10% gewijzigd door ruurd v. op 27-12-2012 12:48 ]

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 03:10

Lulukai

God's gift to women

In de Pricewatch staan er nog altijd 3 winkels die het verkopen aan een lage prijs, maar als je dan naar de webshop gaat is het al weer aangepast.

.

• Danny the dog
maartend schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:42:
Het is zo makkelijk. Als je maar kunt weten dat de prijs fout is, kunnen ze de verkoop al staken.

En verder niet zeuren. Geprobeerd, misgeschoten. Op naar de volgende. En ja, ik heb er ook 1 (één) besteld.
Heb er zelf ook 2 besteld. Ga er ook geen probleem van maken verder, maar ik had het over de algemene tendens van web shops. We zien het wel, zou mooi zijn als ze uitleveren.

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:56
Hier ook geannuleerd. Had er één besteld. Nu dan toch maar sparen voor de 4300... Is alleen wel 20 keer zo duur...

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Danny the dog schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:12:
[...]
We zien het wel, zou mooi zijn als ze uitleveren.
Maar dat doen ze dus niet! :)

https://discord.com/invite/tweakers

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier ook geannuleerd :( Mooi niet mee akkoord! Dood of de gladiolen!!! :(

:9 Had toch maar bij Zercom moeten bestellen voor die 18 euro. Daar had je tenminste een poot om op te staan. Hier ben je zo kansloos als 't maar kan. Mailtje terug gestuurd met gegevens. Ik zie 't geld wel weer terugkomen. Achteraf gezien gewoon dom dit, maar toch leuk ;) Webwinkeltje pesten haha.

Verwacht ik ook niet maar wel apart dat ze blijkbaar order voor order annuleren ipv even een swipe te doen. Die van mij staat nog gewoon open...

• 8McDiesel8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
Mijn order staat ook nog open, nog geen mail heb betaald via paypal. Misschien zit het hem daar in.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
8McDiesel8 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:46:
Mijn order staat ook nog open, nog geen mail heb betaald via paypal. Misschien zit het hem daar in.
Had ik ook, heb gereageerd hoe het daarmee geregeld wordt.

https://discord.com/invite/tweakers

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19

paQ

Danny the dog schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:41:
[...]

Zoals iemand na die link ook al zei, staat er 3x niks in dat stukje op Consuwijzer.
Het komt erop neer dat als de verkoper niet mee wil werken, je maar een brief moet schrijven.
Sowieso gaat het voorbeeld over een fysieke winkel, online shops verschuilen zich maar al te vaak achter het feit dat je hen toch niet (of moeilijk) fysiek kunt benaderen en het contact zich beperkt tot e-mail of telefoon.
serieus :?

wat valt hier in hemelsnaam nou niet aan te begrijpen?
Behalve als het heel duidelijk is dat deze prijs niet juist is. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u eigenlijk reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat. Of dat er een typefout in de prijs staat.
een router die minder kost dan een Whopper, dat vind je volstrekt normaal?

[ Voor 3% gewijzigd door paQ op 27-12-2012 13:52 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• maartend
8McDiesel8 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:46:
Ik ook, al annulering binnen.

• rmoorlag
Om de mod voor te zijn ('t is geen fok! hier...); mededelingen dat er geannuleerd is....

Ik heb betaald met een credit card (american express heeft geweldige service bij geen levering) en nog niks gehoord ;0

rmoorlag schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:03:
Om de mod voor te zijn ('t is geen fok! hier...); mededelingen dat er geannuleerd is....

Ik heb betaald met een credit card (american express heeft geweldige service bij geen levering) en nog niks gehoord ;0
Visa (Goldcard) hier, geen idee of en wat voor verschil dat maakt. Wel interessant om te zien dat er onderscheid wordt gemaakt op basis van hoe de betaling is gedaan?
CC's zijn sowieso ideaal bij dit soort dingen, 100% zeker in alle gevallen meteen je centen terug! _/-\o_
Daar ben je tenminste nog klant ipv een lopende portemonnee. :+

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
bedankt voor de melding, maar komen de annuleringen van Misco OF van Inmac?

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:14
Zowel Misco als ook Inmac nog geen bericht. Alleen de orderbevestiging van gisteravond.

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
Hier een bericht van Misco ontvangen dat de boel geannuleerd wordt. Heb verder niet bij Inmac besteld, dus geen idee of die al bezig zijn met annuleren.

• rmoorlag
Inmiddels ook geannuleerd.
Toch een vriendelijke mailtje gestuurd. 'Succes met alle annuleren en bedankt voor uw onzorgvuldigheid in uw interne procedures rondom prijs/productlijsten.'

/flame on

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:47

Patrick89

PSN : Gamesource

rmoorlag schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:30:
Inmiddels ook geannuleerd.
Toch een vriendelijke mailtje gestuurd. 'Succes met alle annuleren en bedankt voor uw onzorgvuldigheid in uw interne procedures rondom prijs/productlijsten.'

/flame on
Hahahah enigsinds heb je hier wel gelijk in :).. Erg vermakelijk.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 20:57
Mail gehad van Misco dat het geannuleerd is.
Mail terug gestuurd of ik het geld automatisch terug krijg, want ik heb met VISA betaald.

Inmac stuurt ook mails rond, dus het feest gaat niet door :P

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 08:13

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Einde droom: geld wordt teruggestort.

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:31

sphere

Debian abuser

paQ schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:52:
[...]

serieus :?

wat valt hier in hemelsnaam nou niet aan te begrijpen?

[...]

een router die minder kost dan een Whopper, dat vind je volstrekt normaal?
Je hebt gewoon selectief gelezen. Als je niet twijfelt aan de prijs, en de prijs blijkt aan de kassa hoger (bijv. een tv van 500 die 100 euro duurder is aan de kassa dan in het schap) heb je recht om de koop voor de lagere prijs te sluiten.

Waar het mank gaat is dat ze in paragraaf twee schrijven dat je bij een onwillige verkoper maar een brief moet schrijven. Dat consuwijzer moet eens kritisch kijken naar de kots die ze op hun website prakken.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Anoniem: 27535

Maar even een dubbelpostje vanuit een ander topic voor alle koopjesjagers:
Anoniem: 303530 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:35:
[...]

Je kan het altijd proberen. Ik bestelde vorige maand iets voor €900 wat normaal €4000 kost, en kreeg dat gewoon geleverd..
Het mooie is dat ze je ook achteraf gewoon nog kunnen laten bijbetalen of laten retourneren. En erg kan ik het niet vinden; als mensen weten dat iets niet klopt en gokken, dan moeten ze niet zeuren als het niet lukt. Lukt het wel: good for you.

Als je dingen op die manier gaat inkopen voor handel, zoals meneer de router hier, dan neem je dus wel een fors extra risico: als jij het vervolgens alweer doorverkocht hebt, heeft de winkel nog steeds een vordering op je.

Voordat een overeenkomst tot stand kan komen, moet er eerst de wil (redelijkerwijs) zijn voor zo'n overeenkomst. Was die er niet - zoals je bij deze router aan kan nemen, en waarschijnlijk ook wel bij jouw artikel van 4000,= - dan is er nooit een overeenkomst tot stand gekomen, wat weer betekent dat het geleverde helemaal niet van jou is. Pas na jaren vervallen de rechten van de winkel.

Dus tsja, ik hoef niet zo nodig te jagen op duidelijke fouten. Ook als ze wel leveren ben je nog niet uit de kou.

• Freakster86
  • Niet online
Even een correctie aanvulling Floppus.

Waar de wil ontbreekt, maar er wel gerechtvaardigd mocht worden vertrouwd op de prijs (door middel van onderzoek is gebleken dat de prijs juist was; zie ook bol.com laptop) is er gewoon een rechtsgeldige koopovereenkomst tot stand gekomen.

In die uitspraak wordt ook verwezen naar 3:33 jo. 3:35 (= gerechtvaardigd vertrouwen). Bij het niet doen van onderzoek en gewoon aannemen dat de prijs juist is, heb je geen poot om op te staan. Je hebt een onderzoeksplicht. Als daaruit blijkt dat de prijs juist is (klantenservice, andere bronnen) en de ondernemer beroept zich op het ontbreken van de wil/kennelijke vergissing/foutieve prijs etc. kun jij alsnog nakoming vorderen en anders een tekortkoming in de nakoming (wanprestatie) en dus schadevergoeding MITS jij dus gerechtvaardigd mocht vertrouwen op de prijs.

In dit geval is de prijs van 3 euro der mate onrealistisch dat je niet eens bewijs hoeft te zoeken. Het proberen en hopen op enige coulance is tot daar aan toe. Voor mij is meer een beetje plagen. Dit gebeurt namelijk te vaak en ze zijn te lui om hun systemen daarop aan te passen. Wie niet luisteren wil moet maar voelen.

• Damocles.NL
Annulering van Misco is binnen. Was te verwachten natuurlijk. Inmac nog steeds niks.

Anoniem: 27535

@Freakster, da's meer een aanvulling dan een correctie ;)

Hier zoals altijd meer info :)
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Mailtje binnen, annulering niet. Order staat nog steeds open. Beetje vreemde club die Misco. :P
Zakelijk gezien altijd wel goede ervaringen met ze gehad, dat wel. ;)

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Anoniem: 239170 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:04:
Mailtje binnen, annulering niet. Order staat nog steeds open. Beetje vreemde club die Misco. :P
Zakelijk gezien altijd wel goede ervaringen met ze gehad, dat wel. ;)
Misschien dat ze jou daarom wel matsen en de andere klaplopers niet :P

• Freakster86
  • Niet online
Anoniem: 27535 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:01:
@Freakster, da's meer een aanvulling dan een correctie ;)

Hier zoals altijd meer info :)
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie
Ja, je hebt gelijk :P

• _matt_
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Bij inmac krijg je in de annuleringsmail een code voor gratis verzenden bij een volgende bestelling als tegemoetkoming.
(ze durven daar dan ook normaal 7 euro voor te vragen).

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
_matt_ schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:52:
Bij inmac krijg je in de annuleringsmail een code voor gratis verzenden bij een volgende bestelling als tegemoetkoming.
(ze durven daar dan ook normaal 7 euro voor te vragen).
Stel je voor dat je moet betalen voor verzending naar je huis via transport en al helemaal als je een product koopt waarvan je weet de prijs niet klopt en je het voor niks krijgt..

:'(

• Damocles.NL
Ook Inmac geannuleerd. Jammer. :)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:54
Ook mailtje gehad van Misco. Logisch.
Ze boeken het terug op creditcard, netjes afgehandeld dus.

• _matt_
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

OK, ik hap.
Gratis verzenden is in deze tijd helemaal zo raar nog niet en anders wordt er vaak rekening gehouden met gewicht en dimensies van het pakket tov de verzendkosten.
Ook alle bezorgopties geven vaak een verschil in prijs (ophalen/pakjegemak/UPS/Postnl enz.
Dit heeft inmac allemaal niet.
Verder vond ik het sportief dat ze een code geven, mij hoor je verder niet.

• RangedNeedles
  • Niet online
Zonet gezien dat Misco me 'n mail heeft gestuurd dat het order geannuleerd is (duh). Onderaan zeggen ze dat indien ik vooruitbetaald had, ik m'n rekeningnummer moet geven. Ik had betaald met PayPal, wordt dit verstaan onder 'vooruitbetalen'? Je betaalt toch altijd op voorhand? :P

• Damocles.NL
PixelShooter schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:11:
Zonet gezien dat Misco me 'n mail heeft gestuurd dat het order geannuleerd is (duh). Onderaan zeggen ze dat indien ik vooruitbetaald had, ik m'n rekeningnummer moet geven. Ik had betaald met PayPal, wordt dit verstaan onder 'vooruitbetalen'? Je betaalt toch altijd op voorhand? :P
Nee, volgens mij kan je als bedrijf bij Misco op factuur bestellen als je vaker besteld hebt. Oftewel na ontvangst ontvang je een factuur welke je moet betalen.

• RangedNeedles
  • Niet online
Damocles.NL schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:12:
[...]

Nee, volgens mij kan je als bedrijf bij Misco op factuur bestellen als je vaker besteld hebt. Oftewel na ontvangst ontvang je een factuur welke je moet betalen.
Oh, dat is natuurlijk ook nog 'n mogelijkheid, bedankt ;)

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
vooruitbetalen bedoelen ze mee dat je het gestort hebt op hun bankrekening. dan hebben ze jou bankrekening nodig om het terug te storten. als je na ontvangst gaat betalen moeten ze natuurlijk niks terug storten ook niet

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 21:02
PixelShooter schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:11:
Ik heb ook met paypal betaald & meteen teruggemaild dat ze het moeten terugstorten op m'n paypal rekening. Geen reactie op gekregen, ook nog geen terugbetaling gehad.

• Freakster86
  • Niet online
Goedemiddag,

Wij hebben het geretourneerd via Paypal.

Met vriendelijke groet, Kind regards,

Zojuist ook het geld terug gekregen. Keurig netjes. Ze zullen wel wat overuurtjes maken vanavond :P

• RangedNeedles
  • Niet online
thaan schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:25:
[...]

Ik heb ook met paypal betaald & meteen teruggemaild dat ze het moeten terugstorten op m'n paypal rekening. Geen reactie op gekregen, ook nog geen terugbetaling gehad.
Hmm, had ik misschien ook beter gedaan, maar goed, dan moet ik eerst weer is iets via PayPal/MC kopen eer ik het 'geld terugheb'. Zolang het maar opnieuw m'n richting uitkomt :D

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 21:02
PixelShooter schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:47:
[...]

Hmm, had ik misschien ook beter gedaan, maar goed, dan moet ik eerst weer is iets via PayPal/MC kopen eer ik het 'geld terugheb'. Zolang het maar opnieuw m'n richting uitkomt :D
Je kan vanaf paypal gratis terugboeken richting je rekening.

Had liever een TL-WR1043ND gehad dan m'n geld terug..

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Ook hier geannuleerd door Misco, Jammer dat ze hier toch nog wat aan willen profiteren door je nogmaals je rekeningnummer te laten toezenden. Zat mensen die dat vergeten.

Natuurlijk ben ik zelf ook een profiteur, moeten ze hun DB maar niet direct met hun leverancier koppelen...

^ Post is hierboven!

• maartend
Strunkie schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:54:
Ook hier geannuleerd door Misco, Jammer dat ze hier toch nog wat aan willen profiteren door je nogmaals je rekeningnummer te laten toezenden. Zat mensen die dat vergeten.

Natuurlijk ben ik zelf ook een profiteur, moeten ze hun DB maar niet direct met hun leverancier koppelen...
Ik heb geen rekening toegesturud en netjes geld terug gehad.

@Strunkie.
Weet ik, had ik ook. Geen rekening toegestuurd, toch geld gekregen. Ik had betaald via paypal.

[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 27-12-2012 19:27 ]

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

maartend schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:55:
[...]

Ik heb geen rekening toegesturud en netjes geld terug gehad.
Helaas moeten wij u melden dat uw bestelling geannuleerd is.

Per abuis is ons product TP-Link Ultimate Wireless N Gigabit Router met USB Poort, voor een niet realistische prijs van Eur 2.95 op onze website verschenen.
Dit artikel heeft een prijs van Eur 39.95

Wij betreuren het bijzonder dat deze fout op onze website verschenen is en zullen zo snel mogelijk het product van de website verwijderen.
Morgen zal het artikel te koop zijn voor de normale prijs.

Indien u vooruitbetaald heeft, ontvangen wij graag uw bankrekeningnummer zodat wij dit kunnen terugstorten.

Onze excuses hiervoor.

^ Post is hierboven!

• Autowiel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-05 15:50

• SuperChips
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-02-2024

Intel Core i5 3350P @stock, Club3D 7850 1gb RoyalKing @stock, 8gb corsair ram, 1TB hitachi HDD, Cooler Master Elite 342, Corsair CX430

• matthijst
Iemand 'm bij Winkelman besteld?
Niks van gehoord, geld afgeschreven en router verwijderd van de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Bestellen lukt niet vanwege 503 error..

EDIT: bestellen toch nog gelukt

[ Voor 9% gewijzigd door Patrick89 op 28-12-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 22:54
Patrick89 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 00:23:
[...]

Bestellen lukt niet vanwege 503 error..

EDIT: bestellen toch nog gelukt
En ook daar krijg je morgen een nette anuleringsmail van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 00:47
Besteld via Mercateo op factuur eens kijken wat zij gaan zeggen.
Nog geen reactie van Winkelman

[ Voor 21% gewijzigd door Xepos op 28-12-2012 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

MusicAddict schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 00:31:
[...]

En ook daar krijg je morgen een nette anuleringsmail van :P
Ongetwijfeld
Mcctje schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 02:36:
Besteld via Mercateo op factuur eens kijken wat zij gaan zeggen.
Nog geen reactie van Winkelman
Ook hier op factuur besteld, ik denk echter niet dat het geleverd gaat worden maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06 11:39
Net (geautomatiseerd) mailtje van mercateo waarin staat dat na overmaking de bestelling word verstuurd. Ik had op factuur aangevinkt.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
Tjiwa schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:46:
Net (geautomatiseerd) mailtje van mercateo waarin staat dat na overmaking de bestelling word verstuurd. Ik had op factuur aangevinkt.
Als je daar nooit besteld hebt dan leveren ze niet op factuur maar op vooruitbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Kortom je hebt het geld overgemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-01 21:34
Kan m niet via de link voor die prijs terug vinden bij mercateo. Hebben ze de prijs weer aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee...

Status Open

Doe dan maar gewoon leveren toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb nog geen mail gekregen van Misco over annulering van mijn order. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:35:
Ik heb nog geen mail gekregen van Misco over annulering van mijn order. :/
Maakt niet veel uit, ze geven toch erg weinig informatie. Moest m'n rekeningnummer achterlaten, maar ondertussen hoor ik ze niet meer. Het zal wel erg druk zijn, ok, maar email even iedereen met updates :)
Na vanavond regel ik het wel met PayPal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Die link is ondertussen dood van Mercateo dus waarschijnlijk hebben ze de fout door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb 't geld van misco allang terug. Dus maak je geen zorgen, dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:43
Hier nog geen geld terug....betaald met paypal....ik heb wel een mailtje gestuurd maar nog niks terug gekregen....als het te lang duurt maak ik wel een claim aan.

Edit: inmiddels terug ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Michel242186 op 28-12-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb betaald met paypal, gisteren gereageerd op een van de twee mails die ik had gekregen. En ik kreeg net van Paypal een melding dat het geld was teruggestort op mijn paypal rekening. :)

Maar er zijn zoveel mensen die het besteld hebben, dus kan even duren. :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Joopieboy schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:25:
Ik heb betaald met paypal, gisteren gereageerd op een van de twee mails die ik had gekregen. En ik kreeg net van Paypal een melding dat het geld was teruggestort op mijn paypal rekening. :)

Maar er zijn zoveel mensen die het besteld hebben, dus kan even duren. :D
Jup, nét geld teruggekregen via PayPal, ook al had ik al m'n rekeningnummer doorgegeven omdat ze dit vroegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Patrick89 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:53:
Kortom je hebt het geld overgemaakt ?
Yes, geld overgemaakt ^^ hopelijk komt het door het geautomatiseerde systeem heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 07:00
Bij mij zeiden ze aanstaande donderdag..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand al wat gehoord van Winkelman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobTweaks
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-05 13:55

RobTweaks

Captain Hindsight

Van Misco kreeg ik telefonisch te horen dat er 2300 orders zijn geplaatst. Dat zijn best wel veel routers, uitgaande van een gemiddelde van 2 routers per order...

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
robtaal schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:25:
Van Misco kreeg ik telefonisch te horen dat er 2300 orders zijn geplaatst. Dat zijn best wel veel routers, uitgaande van een gemiddelde van 2 routers per order...
Als er al mensen waren die 17 van die dingen besteld hadden dan gaat het gemiddelde wel heel erg scheef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobTweaks
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-05 13:55

RobTweaks

Captain Hindsight

MusicAddict schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:41:
[...]

Als er al mensen waren die 17 van die dingen besteld hadden dan gaat het gemiddelde wel heel erg scheef :P
Ach, ik wil ook weer niet overdrijven he... Dan maar een understatement O-)

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Zijn er al mensen die geld weer op hun rekening hebben staan? Heb via iDeal betaald (Rabobank), maar heb het geld nog niet weer terug op m'n rekening.

Zal er zo even een mailtje achteraan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Van Misco teruggestort gehad op creditcard.
Van Winkelman nog 0,0 reactie tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb ook nog niks van Misco. Wel netjes teruggemaild met mijn rekeningnummer toen ik er een mailtje over kreeg. Ik wacht nog even een dag of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasmol
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-02 22:27
Ik heb ook via ideal betaald, maar dat is ook nog niet teruggestort.
Groet,
Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Email gekregen van Winkelman. Het bedrag word vandaag teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Ik heb een herinneringsmailtje gehad van Mercateo vanwege de betaling. Deze had ik afgelopen vrijdag overgemaakt...

Zou het toch.....? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 16:28
Nou ik had de router bij zercom besteld voor 18,80 en krijg nu onderstaande reactie:
Geachte ,

wij hebben een statusupdate met betrekking tot uw order.

Wij willen graag het onderstaande opmerken:
Helaas door een voorraad verschil bij onze leverancier kunnen wij dit product momenteel niet uitleveren . Bij navraag is er gebleken dat er een onbekende levertijd voor dit product is en hebben ook geen andere leverancier kunnen vinden voor dit artikel. We kunnen nu het volgende doen.
1) U geeft ons een vervangend artikelnummer door en wijzigen dit in uw order en met een eventuele bij of terug storting wordt de order verstuurd.
2) We annuleren de order en u krijgt u geld terug gestort op uw rekening.

Sorry voor het ongemak en alvast bedankt voor uw begrip.

Indien u wenst te reageren op deze mededeling dan kunt op de hierna vermelde link klikken http://www.zerfix.com/order/xxxxxx.
U kunt het bericht daarna terug vinden onder uw ordergegevens.

Met vriendelijke groeten,

Zercom Computers Eindhoven
Lodewijkstraat 38
5652 AC Eindhoven
NL: 0900-ZERCOM (35cpm)
BE: 0900-40144 (45cpm)
Rabobank: 15.01.09.695
Wat een slechte smoes om niet uit te leveren. :(
Ze hebben blijkbaar ook gewoon het hele model uit hun shop verwijderd.

[ Voor 4% gewijzigd door stephankamp op 02-01-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, dat is inderdaad raar. Ik weet nog dat er een dikke streep stond door 45 en de prijs toen 18 euro was. Goeie aanbieding dacht ik nog.

Ik zou zeggen; laat ze het product maar elders inkopen. Dit product is namelijk volop verkrijgbaar. Dat zij geen andere leverancier kunnen vinden is onzin imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 16:28
Zeker onzin, maar geen zin in dat gedram en gezeur.
Dus heb ik de order geannuleerd en ik krijg het geld terug.
Maar goed weer een dikke minn voor deze shop, want dit was niet zo'n onaannemelijke prijs.
Ze willen blijkbaar de fout niet toegeven, en ook geen verlies nemen om het elder in te kopen en "ballen" te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik kreeg een mail van Misco dat mijn order niet geleverd kan worden. Het gekke is dat ik deze vandaag pas kreeg en er een totaal ander product stond. (Een laptopspeaker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Heb het bedrag inmiddels weer op m'n rekening staan. Had Misco vanochtend een mailtje gestuurd en kreeg zojuist een mailtje terug dat de betalingen vandaag de deur uit waren gedaan:
Goedemiddag,

De betalingen zijn vandaag verstuurd en moeten eind van de dag waarschijnlijk al zichtbaar zijn met internet bankieren.

Met vriendelijke groet, Kind regards,

<naam weggehaald ivm privacy>
Websales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb het bedrag van Misco nu ook binnen. (Ik had via IDeal betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Winkelman en Misco geld binnen. Mercateo houdt me nog altijd op de hoogte van een waarschijnlijke verzenddatum.

TP-Link router is binnen van Mercateo kwam in een gigantische doos, factuur + betalingsverzoek nu ook binnen.
Dan maar eens die 10 euro overmaken he 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Xepos op 07-01-2013 17:21 . Reden: Mercateo heeft geleverd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Ook hier de bestelling bij Mercateo binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Bij Misco werken wel een stel prutsers hoor. Nadat mijn bestelling is geplaatst heb ik geen mail gehad dat de prijs fout was. Wel een mail dat ik een alternatief mocht uitzoeken voor een ander product dan ik had besteld. (Een logitech hi-fi set). Een mail terug gestuurd dat dat niet klopt.

Vervolgens sturen ze terug dat het een typfout is en ik een alternatief mag uitzoeken voor m'n router omdat hij niet geleverd kan worden. (Wel op voorraad volgens de website). Ik mail een alternatief maar wijs ze erop dat het gewoon leverbaar is en ik het liefst mijn eigen, orginele order ontvang. Vervolgens brengen ze van het alternatief het verschil bedrag gewoon in rekening per mail. (Dat is niet wat uitzoeken betekend volgens mij?)

En vandaag mailen ze pas mij dat er een foutje is gemaakt en de koopovereenkomst ongeldig is omdat de prijs niet 'markt conform' is. Maar als meerdere websites iets aanbieden voor dezelfde, wellicht te lage, prijs. Dan is dat toch de markt, en is de prijs conform. Zelfs nu blijkt dat sommige webshops wel uitleveren!

Als ze mij nog dezelfde dag, of de dag erop erop hadden gewezen dat het een foutje was, met een excuses. Dan had ik er geen probleem van gemaakt. Maar nu ben ik toch wel enigzins in teleurgesteld dat zo'n grote webshop zo'n grote administratieve chaos is.

Hopelijk gaat het terugstorten van mijn geld wel in één keer goed. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Patrick89 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:29:
Ook hier de bestelling bij Mercateo binnen :)
Die van 3 euro???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Ja word ongeveer 10 euro met verzendkosten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 08:45
Vandaag was ik eens mijn rekeningen in de App aan het bekijken. Toevallig zag ik een afschrijving ban Misco, maar nooit is het geld teruggestort. Kijk hier dus nog even naar, mochten ze ook je order hebben geannuleerd en vooraf of met creditcard betaald hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 02-02-2013 10:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lekker bedrijf dat Misco, krijg nu nog steeds rekeningen toegestuurd voor deze bestelling |:( , terwijl ook mijn order geannuleerd is door Misco
Pagina: 1 2 3 Laatste