Ik ben nogal teleurgesteld in wat ik momenteel meemaak met het bestellen van RAM.
Donderdag:
Ben op zoek naar geheugen en ik open tot 50 tabs in firefox met allemaal geheugen.
Ga dan elimineren op basis van kwaliteit, eigenschappen, prijs, etc....
Zo kwam ik uit op geheugen van 38,50 euro
Voeg toe aan winkelmandje, controleer de prijs niet meer ( heel stom van mij) en betaal.
Blijkt dat er 46,50 euro werd aangerekend voor deze geheugen module.
Dit wil zeggen dat op de tijdspanne van 1 uur ( toen ik de Tab opedeed ) en op moment van betaling, dat de prijs zomaar 8 euro is toegenomen.
Dit is kut, want ik had dit geheugen verkozen boven een andere net omwille van de prijs, want een gelijkaardig geheugen ( enkel andere look ) stond te koop aan 39,50 euro.
Ik had dit pas zondag door toen ik alles nog eens controleerde.
Toen ik controleerde op Zondag was de prijs plots gestegen tot 48,50 euro. Ik bespreek dit met een vriend van me en zeg "kijk, nu is die prijs plots 48,50 euro".
Hij kijkt op zijn computer en hij zegt "nee, de prijs is 42,90 euro.
Ik refresh, en de prijs verspringt naar 42,90 euro.
"Goed, dan zal ik morgen maar laten annuleren en laten vervangen door die andere van 39,50 euro"
Ik ga kijken naar die andere geheugen module, staat die plots aan 39,90 euro.
Nu ja, 40 eurocent, kan ik nog net mee leven.
Nu is het maandag morgend, ik wil de aanvraag voor wijziging gaan doen,
staat die nieuwe geheugen module dat ik dan in de plaats wou kopen, plots aan 41,50 euro ipv 39,90 euro
Dit zijn maar liefst 6 prijswijzigingen in een opgetelde tijdspanne van ettelijke uurtjes.
Is dit normaal?
Hoe kan je op een rustige manier deze producten gaan vergelijken als de prijs om het uur wijzigt?
Ik ben echt teleurgesteld, ik vraag me af of ik hier over kan klagen of komt dit vaak voor?
Ik heb nu echt zoiets van: misschien moet ik alles maar annuleren en bij een andere winkel gaan?
écht frustrerend eigenlijk
Donderdag:
Ben op zoek naar geheugen en ik open tot 50 tabs in firefox met allemaal geheugen.
Ga dan elimineren op basis van kwaliteit, eigenschappen, prijs, etc....
Zo kwam ik uit op geheugen van 38,50 euro
Voeg toe aan winkelmandje, controleer de prijs niet meer ( heel stom van mij) en betaal.
Blijkt dat er 46,50 euro werd aangerekend voor deze geheugen module.
Dit wil zeggen dat op de tijdspanne van 1 uur ( toen ik de Tab opedeed ) en op moment van betaling, dat de prijs zomaar 8 euro is toegenomen.
Dit is kut, want ik had dit geheugen verkozen boven een andere net omwille van de prijs, want een gelijkaardig geheugen ( enkel andere look ) stond te koop aan 39,50 euro.
Ik had dit pas zondag door toen ik alles nog eens controleerde.
Toen ik controleerde op Zondag was de prijs plots gestegen tot 48,50 euro. Ik bespreek dit met een vriend van me en zeg "kijk, nu is die prijs plots 48,50 euro".
Hij kijkt op zijn computer en hij zegt "nee, de prijs is 42,90 euro.
Ik refresh, en de prijs verspringt naar 42,90 euro.
"Goed, dan zal ik morgen maar laten annuleren en laten vervangen door die andere van 39,50 euro"
Ik ga kijken naar die andere geheugen module, staat die plots aan 39,90 euro.
Nu ja, 40 eurocent, kan ik nog net mee leven.
Nu is het maandag morgend, ik wil de aanvraag voor wijziging gaan doen,
staat die nieuwe geheugen module dat ik dan in de plaats wou kopen, plots aan 41,50 euro ipv 39,90 euro
Dit zijn maar liefst 6 prijswijzigingen in een opgetelde tijdspanne van ettelijke uurtjes.
Is dit normaal?
Hoe kan je op een rustige manier deze producten gaan vergelijken als de prijs om het uur wijzigt?
Ik ben echt teleurgesteld, ik vraag me af of ik hier over kan klagen of komt dit vaak voor?
Ik heb nu echt zoiets van: misschien moet ik alles maar annuleren en bij een andere winkel gaan?
écht frustrerend eigenlijk

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 24-12-2012 12:20 ]