Gisteren de 4.4 update proberen te pushen. Wat niet gelukt is. Uiteindelijk is het zover gekomen dat mijn N4 blijft hangen op het Google logo bij rebooten en meer niet.
Hij mist dus een (factory) image om te booten (4.3, 4.4)
Nu is dat geen probleem - zou je denken - je gooit de .zip op de SD kaart en je pakt deze uit in Recovery Mode (of via Nexus Root Toolkit b.v.)
Alleen, Windows wilt de Nexus 4 niet meer herkennen
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd, ben al sinds gisteravond als een idioot aan het speuren naar oplossingen op internet.
Het enige wat ik eruit kan krijgen is dit als ik de eerste driver installeer voor ADB
Deze heb ik uninstalled, herinstalleert met van alles; de Google USB Drivers (pakt hij niet) proberen de goede drivers te vinden met de SDK Manager (die niet opstart) maar als ik dan in Recovery Mode start, krijg ik het eerste screenshot.
Op andere fora's word gesproken over de USB Debugging Mode aan te zetten, alleen kom ik daar natuurlijk niet in als mijn toestel niet opstart in Android
Daarnaast word er ook gesproken om voor de Nexus 4 driver de MTP USB Driver te installeren, zodat de N4 in elk geval als media opslag apparaat tevoorschijn zou moeten komen in Windows.
Ik heb meerdere USB kabels geprobeerd (stuk of 5, ook de bijgeleverde bij de N4) en ook een andere PC met Windows, maar ook die geeft dezelfde problemen.
Daarnaast zie ik dat LG Nederland zeer, zeer slecht is in zijn ondersteuning wat betreft het toestel, dus heb ik de hoop op jullie mede-Tweakers gelegd
Wie o wie verlost mij van deze ergernis?
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com