[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:49
spNk schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:47:
Oh, bij mij duurt het vaak wat langer.
Is het trouwens normaal dat het toestel dan wat trager word? Of moet ik energie besparing uit zetten?
Echte vertraging heb ik niet gemerkt, wel dat ik het soms onpraktisch vind als er een movie van de telefoon gestreamed wordt naar de tv ik alsnog in landscape alles moet doen op de telefoon.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 16:13

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Terug van Rockwerchter en blij te vertellen dat de telefoon het toch 3 dagen goed heeft volgehouden zonder opladen. (Af en toe uit gezet omdat ik op de laatste dag het laatste optreden wou filmen en dat is gelukt)
Regelmatig wat gefilmd en foto's gemaakt en had niet verwacht dat hij het zo goed als het hele festival zou volhouden.
Had hiervoor een Powerpack van Anker besteld, maar die kon ik door falen van PostNL ophalen in de middag dat we aankwamen in België en had hem dus niet ter beschikking.

Dingen die ik had gedaan om batterij te besparen.
-Data uit (ook vanwege buitenland)
-Wifi uit
-GPS uit
-Auto sync uit
-Bespaarstand aan
-Scherm op laagste stand (alleen hoger gezet wanneer ik hem niet kon aflezen in de zon.
-Screen Filter geïnstalleerd wat denk ik toch wel heeft geholpen met energie besparen op het scherm.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:37
Zou Screen Filter inderdaad helpen? Volgens mij heeft de One een LCD scherm, en zijn altijd alle pixels aan, en wordt een deel van het geblokkeerd. Mij lijkt het dat zoiets als een filter alleen werkt bij OLED schermen, die dan minder hard aangaan. Je brightness omlaag werkt dan denk ik wel, die werkt op alle pixels tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Ja, screenfilter is meer bedoeld om in het donker, wanneer de laagste helderheidsstand nog steeds te fel is, het contrast te verminderen. Dan is het wat prettiger voor je ogen. Met een lcd-scherm bespaar je echter niet meer energie net zo min als een zonnebril opzetten je accuduur verbeterd.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ja kan ook niet definitief zeggen of het helpt, maar minder fel scheelt mijn inziens altijd wel.
Waarschijnlijk had hij het zonder filter ook wel de hele tijd uitgezongen, maar het heeft in ieder geval niet geschaad. Sowieso al uitermate tevreden met hoe lang de telefoon het vol heeft gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabisy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-07 10:09
SChief schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:45:
Nee hoor, zo'n Media Link HD kan je in 5 seconden verbinden (misschien zelfs sneller). :P Dat duurt langer dan naar de tv lopen en het kabeltje inprikken. :+
Het enige nadeel is dat je geen RTL gemist kan streamen naar de Medialink, Zoals bij de apple TV wel kan!
dit komt doordat je medialink de hele video eerst moet inladen, wat natuurlijk erg lang duurt bij een aflevering van een half uur..

Jammer, wilde hem daar graag voor gebruiken om programma's terug te kijken.

Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:59

13art

Moderator Mobile
jopie schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:40:
Zou Screen Filter inderdaad helpen? Volgens mij heeft de One een LCD scherm, en zijn altijd alle pixels aan, en wordt een deel van het geblokkeerd. Mij lijkt het dat zoiets als een filter alleen werkt bij OLED schermen, die dan minder hard aangaan. Je brightness omlaag werkt dan denk ik wel, die werkt op alle pixels tegelijk.
Zwart kost bij lcd juist meer energie en dat is waar screenfilter doet. De verlichting blijft even fel branden alleen zie je het dus niet door het donkere laagje

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

l3art schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:49:
[...]

Zwart kost bij lcd juist meer energie en dat is waar screenfilter doet. De verlichting blijft even fel branden alleen zie je het dus niet door het donkere laagje
Dan heb ik dus door gebruik van screen filter effectief mijn batterijduur verder omlaag geholpen en had hij het nog langer uit kunnen houden als ik het niet had gebruikt?

[small] mooie side-note vriend met iPhone 5 was stikjaloers want de zijne was na iets meer dan 1 dag al volledig leeg en hij kon op zoek naar een laadpunt. (Wat gelukkig redelijk te doen was buiten het terrein bij sommige biertentjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:59

13art

Moderator Mobile
Dat denk ik dan wel ja, maar dit is puur mijn eigen beredenering hoor. Kan er helemaal naast zitten natuurlijk.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Is het mogelijk om ook je LinkedIn accounts te mergen op de telefoon.
Ik krijg regelmatig het verzoek om accounts te linken / mergen. (bv een facebook account met een google account) omdat dit dezelfde persoon is.
Dan zie ik ze ook niet 2 of 3x in mijn telefoon.
Maar ik zie heel veel contacten er dubbel instaan. Het dubbele account is dan het linkedin account.
volgens de status zijn ze wel gelinked. Maar ik kan ze toch niet mergen tot 1 account.
Dit staat wat netter.
Zie ik iets over het hoofd?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 16:54
Cabisy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:48:
[...]

Het enige nadeel is dat je geen RTL gemist kan streamen naar de Medialink, Zoals bij de apple TV wel kan!
dit komt doordat je medialink de hele video eerst moet inladen, wat natuurlijk erg lang duurt bij een aflevering van een half uur..

Jammer, wilde hem daar graag voor gebruiken om programma's terug te kijken.
Ik zoek voor dit soort situaties juist een oplossing i.c.m. XBMC.
Dat je net zoals met AirPlay alle soorten video's kan streamen naar de XBMC client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

CRXDelSol schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:36:
[...]

Dat je net zoals met AirPlay alle soorten video's kan streamen naar de XBMC client.
Gaat het met deze app wel goed dan (beetje offtopic maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
donvalentino schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:53:
[...]

Gaat het met deze app wel goed dan (beetje offtopic maar toch)
Waar doel je op?
Ik zoek namelijk nog iets wat een beetje fatsoenlijk kan streamen naar mijn XBMC device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
Bedoel je Yatse? Met Yatse unlocker kan je streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:03
CRXDelSol schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:36:
[...]

Dat kan met Yatse, das een geavanceerde remote voor XBMC die ook content heen en weer kan streamen.
Je kunt ook Twonky proberen, die stuurt via uPnP de media door naar XBMC.

Ik gebruik beide naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 14:07
DarkSide schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:06:
Is het mogelijk om ook je LinkedIn accounts te mergen op de telefoon.
Ik krijg regelmatig het verzoek om accounts te linken / mergen. (bv een facebook account met een google account) omdat dit dezelfde persoon is.
Dan zie ik ze ook niet 2 of 3x in mijn telefoon.
Maar ik zie heel veel contacten er dubbel instaan. Het dubbele account is dan het linkedin account.
volgens de status zijn ze wel gelinked. Maar ik kan ze toch niet mergen tot 1 account.
Dit staat wat netter.
Zie ik iets over het hoofd?
Je ziet denk ik de Linkedin persoon, en de Linkedin For HTC Sense persoon. Die zijn niet te mergen, maar wel te koppelen.

Als je een beetje 'populair' persoon hebt in je lijst, dan heeft deze in een waslijst aan onderliggende accounts op zijn/haar contactpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Marcello83 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 18:29:
[...]

Dat kan met Yatse, das een geavanceerde remote voor XBMC die ook content heen en weer kan streamen.
Je kunt ook Twonky proberen, die stuurt via uPnP de media door naar XBMC.

Ik gebruik beide naar volle tevredenheid.
Het voordeel die ik van Airplay zoek, is dat alle video, in elke app een airplay icoon heeft waarmee je direct kan streamen, iets wat dus systeem wijd werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58
Er zijn zat alternatieven om dit soort content te streamen, bijvoorbeeld bubbleupnp: Google Play: BubbleUPnP UPnP/DLNA

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Iemand de vanilla upgrade al voorbij zien komen in Nederland ??

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Pim. schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:27:
Iemand de vanilla upgrade al voorbij zien komen in Nederland ??

Nope anders had je dat waarschijnlijk hier als een van de eerste fora van NL voorbij zien komen, dat kan morgen zijn of over een maand, nobody knows, HTC niet, maar dat verbaast me niet zo veel eigenlijk haha. Communicatie bij de Nederlandse vestiging van HTC is nooit het sterkste punt daar geweest.

Edit : Ik lees nu pas dat je het over de vanilla update hebt, volgens mij staat deze vooralsnog nergens gepland om voor de eerder gekochte HTC One's uit te brengen. Correct me if Im wrong :)

[ Voor 18% gewijzigd door netblade op 11-07-2013 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
CRXDelSol schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:24:
[...]

Het voordeel die ik van Airplay zoek, is dat alle video, in elke app een airplay icoon heeft waarmee je direct kan streamen, iets wat dus systeem wijd werkt.
Dat kan dus helaas niet met Android, want dat zit er niet in op systeemniveau. Natuurlijk zijn er apps waarmee je een a/v bestand kan streamen naar upnp of Airplay, maar vanuit de Android Spotify app kun je dus niet streamen naar een extern apparaat.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik had eens mijn telefoon beveiligd met een code.. Nu ben ik de code kwijt.. kan me niet aanmelden, als ik het met mijn google account probeer gaat het ook niet, heb ook nog eens dezelfde wachtwoord ingevoerd op de pc om me aan te melden.. Mijn wifi staat wel uit , zou dit het probleem zijn?

Moet ik harde reset doen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Kaya10 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 01:46:
Ik had eens mijn telefoon beveiligd met een code.. Nu ben ik de code kwijt.. kan me niet aanmelden, als ik het met mijn google account probeer gaat het ook niet, heb ook nog eens dezelfde wachtwoord ingevoerd op de pc om me aan te melden.. Mijn wifi staat wel uit , zou dit het probleem zijn?

Moet ik harde reset doen nu?
Grote kans dat je het beveiligd hebt met een pincode voor je simkaart. Haal die er eens uit en zet dan je telefoon aan.
Mocht er dan geen code worden gevraagd ligt het aan je simkaart. Dan moet je zorgen dat je je pukcode bij de hand hebt want daarmee kan je de pincode van de simkaart ongedaan maken.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Atomsk schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 01:31:
[...]

Dat kan dus helaas niet met Android, want dat zit er niet in op systeemniveau. Natuurlijk zijn er apps waarmee je een a/v bestand kan streamen naar upnp of Airplay, maar vanuit de Android Spotify app kun je dus niet streamen naar een extern apparaat.
Dat zijn net weer die dingetjes die Apple weer heel goed doet, ook qua standaardisering van aansluitingen waardoor er zoveel 3rd-party support voor is.

Nouja dan moet ik daar maar ff zonder leven dan, gebruik mijn vriendin haar iPad daar wel voor dan :-P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

CRXDelSol schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:54:
[...]

Dat zijn net weer die dingetjes die Apple weer heel goed doet, ook qua standaardisering van aansluitingen waardoor er zoveel 3rd-party support voor is.

Nouja dan moet ik daar maar ff zonder leven dan, gebruik mijn vriendin haar iPad daar wel voor dan :-P.
Apple standaardiseren van aansluitingen?
Nou daar ben ik het niet mee eens. Heel de wereld gebruikt micro-usb en wat doet apple, heel iets anders.
Ja ze hebben standaarden, maar alleen hun eigen standaarden. Die pushen ze ook naar de fabrikanten van accesoires. Maar die fabrikanten mogen wel een mooie zak geld neer leggen voor de licentie van deze eigen standaard. Dus ik ben het er niet helemaal mee eens.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 02-10 00:08
Mbv de Share optie die in vrijwel elke app aanwezig is kan ik anders elke video of wat dan ook wel "delen" met een andere app, dus ook Yatse om te streamen. Airplay is echt Apples eigen, upnp is veel universeler.
edit: geen ervaring met Spotify. Ik gebruikte Grooveshark en voor offline muziek TinyShark Downloader (educatieve doeleinden) of TinyTunes (educatieve doeleinden). ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Jazco2nd op 11-07-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De HTC 'M8' zal in 2014 weer komen, maar er komt ook nog 'n gespecbumpte versie van de HTC One...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

HTC zou toch juist geen specbumps meer doen bij huidige topmodellen en slecht 1 topmodel per jaar uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik las het inderdaad ook vanochtend. Hoezeer ik ook gecharmeerd ben van de HTC One en sommige andere producten blijf ik niet geloven in hun sales strategie. Het lijkt alsof ze niet leren van hun inschattingsfouten die telkens leiden tot dramatische winstcijfers.

Mijn strategie als CEO zou zijn:
1. Breng 1 toptoestel uit in Q2
2. Breng 1 kleinere en 1 grotere variant uit in Q3
3. Breng het nieuwe toptoestel uit in Q2

Dan heb je voor de internationale markt (simlock vrij) 4 prachtige up-to-date modellen die:
- geschikt zijn voor elke doelgroep (prijs/grootte)
- kopers in Q2 niet voor de kop stoten in Q3 (met spec-bumped toestel)
- samen 1 lijn vormen dat overzichtelijk te positioneren is in de markt (One)
- van een efficient updatebeleid worden voorzien

Op deze manier hou je als fabrikant het portfolio overzichtelijk, voordelen: besparen op inefficiënte R&D kosten, schaalvoordeel, flexibel etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
Nou je 't zegt. Zo voel je je idd wel genaaid elke keer. Met de Sensation had ik precies hetzelfde. De beats versie kwam veel te snel. Gaan ze dat nu weer met de One flikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de ene kant, is het altijd zuur al je opeens 'betere' hardware krijgt...
Aan de andere kant, je huidige toestel werkt nog steeds even goed als daarvoor...

Eerst maar is afwachten ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:11:
Aan de andere kant, je huidige toestel werkt nog steeds even goed als daarvoor...
Ja, of nog steeds even slecht .... je hoopt toch een beetje dat HTC meer prioriteit geeft aan het afleveren van de beloofde 4.2.2 update. Totdat die er is wil ik niet lezen dat ze alweer met een ander top-of-the line toestel gaan komen :(

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je toestel gaat met 4.2.2 echt opeens niet 3x zo snel zijn hoor :) Ding is toch prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:20:
Je toestel gaat met 4.2.2 echt opeens niet 3x zo snel zijn hoor :) Ding is toch prachtig!
Nee, maar wat je al zei, het is toch een beetje zuur. Begrijp me niet verkeerd, ik ben superblij met mijn One, maar het fixen van duidelijke bugs zoals de TV-app mag best wat sneller :P
Ook de functionaliteit van de home-button onder 4.2.2 is een feature die ik liever vandaag dan morgen nog heb 8)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Software mag wel wat rapper met dit toestel ja... Samsung draait al 4.2.2 en ook Sony is er al even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

JRKAP schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 18:57:
[...]

Je ziet denk ik de Linkedin persoon, en de Linkedin For HTC Sense persoon. Die zijn niet te mergen, maar wel te koppelen.

Als je een beetje 'populair' persoon hebt in je lijst, dan heeft deze in een waslijst aan onderliggende accounts op zijn/haar contactpagina.
Ok eens kijken of ik linkedin van HTC sense uit kan zetten dan.

[update] Dit werkt. En ziet er een stuk opgeschoonder uit.
Tnx

[ Voor 7% gewijzigd door DarkSide op 11-07-2013 15:36 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 07:56
Zouden ze ook de 3dot menu hebben weggewerkt in deze update? Of moet je dan echt een custom rom gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Gertjuhjan schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:57:
[...]

Apple standaardiseren van aansluitingen?
Nou daar ben ik het niet mee eens. Heel de wereld gebruikt micro-usb en wat doet apple, heel iets anders.
Ja ze hebben standaarden, maar alleen hun eigen standaarden. Die pushen ze ook naar de fabrikanten van accesoires. Maar die fabrikanten mogen wel een mooie zak geld neer leggen voor de licentie van deze eigen standaard. Dus ik ben het er niet helemaal mee eens.
En toch, werkt het ;-).
Toch hebben ze de accessoire markt wel veroverd.
Ik doelde ook niet op dat de dock connector standaard is, maar het is wel iets wat ze al sinds de eerste iPod hadden, en daar hielden ze aan vast, omdat er toen al accessoires voor uit kwamen.

En daarnaast, zit de connector ALTIJD op dezelfde plek, waardoor je tenminste je hardware uit kan brengen met het vertrouwen dat het apparaat er altijd in past.

Mijn vriendin en ik (S3 tegen M7) hebben al een verschil van connector locatie, dan heb je het maar over 2 telefoons. Dus dat maakt het zo onmogelijk om fatsoenlijke accessoires te maken voor de Android apparaten.
Hier zouden meer guidelines voor moeten komen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frye schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:29:
Zouden ze ook de 3dot menu hebben weggewerkt in deze update?
De 4.2.2 update wordt al uitgerold, pak 'n changelog, ervaringen, XDA en je komt tot het antwoord: ja is weg.
CRXDelSol schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:46:
Hier zouden meer guidelines voor moeten komen vind ik.
Zodat elke Androidtelefoon dezelfde vorm, dikte en grootte heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

In ieder geval de microusb connector altijd beneden bijvoorbeeld zou al een hele hoop schelen.
Kan nu met de HTC One eindelijk normaal mijn wekkerradio gebruiken want eerst moest de Sensation er op zijn kant in en aangezien de connector ook nog eens behoorlijk aan de zijkant zat kwam het er niet echt lekker uit te zien en ook niet al te stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
Off topic: welke wekkerradio gebruik jij dan als de one er zo goed in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Op XDA gaat ook het verhaal rond dat ze Qualcomm Quick Charge nu gebruiken (bij 4.2.2) dus dat de batterij een stuk sneller opgeladen wordt. Ik weet niet of ik hier persoonlijk zo blij van wordt, de batterij red het wel een dag hier en ik heb liever een telefoon welke de batterij niet na een jar sloopt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2358902

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Accu's zijn na 'n jaar echt niet meer kaduuk hoor and if so, heb je garantie toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Ook al heb je garantie, je bent je vertrouwde telefoontje toch een paar weken kwijt in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
CLB schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:05:
Accu's zijn na 'n jaar echt niet meer kaduuk hoor and if so, heb je garantie toch :)
Garantie op accu's is toch meestal maar 6 maanden?
tiguan schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:09:
Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Ook al heb je garantie, je bent je vertrouwde telefoontje toch een paar weken kwijt in dat geval.
Dat en ik zie persoonlijk het nut er niet van in, bij intensief gebruik (exclusief gamen) gaat deze telefoon makkelijk een werkdag mee.

[ Voor 45% gewijzigd door netblade op 11-07-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:09:
Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
Zit je uiteraard ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat je accu na 'n jaar lam is ;)
netblade schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:11:
Dat en ik zie persoonlijk het nut er niet van in, bij intensief gebruik
(exclusief gamen) gaat deze telefoon makkelijk een werkdag mee.
Dus dan moet die maar langzaam opladen? :)

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 11-07-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Lijkt me niet. Je koopt een telefoon met 1 of 2 jaar garantie, dat is niet op component niveau.
netblade schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:11:
[...]

Garantie op accu's is toch meestal maar 6 maanden?

[...]

Dat en ik zie persoonlijk het nut er niet van in, bij intensief gebruik (exclusief gamen) gaat deze telefoon makkelijk een werkdag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Sheik schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:13:
Lijkt me niet. Je koopt een telefoon met 1 of 2 jaar garantie, dat is niet op component niveau.

[...]
Nouja dat is een beetje vaag, bij Belsimpel wordt vermeld dat HTC 1 jaar garantie geeft op batterijen en accessoires
http://www.belsimpel.nl/k...ce/garantie-reparatie/htc

Bij htc zelf kan ik hier helemaal niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sheik schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:13:

[...]
Onderdelen ondervangen aan slijtage kunnen absoluut een andere garantie afhandeling en/of periode kennen.

Of dit bij niet door de consument te verwijderen verwijderbare batterijen ook zo is zou echter even op moeten zoeken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

netblade schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:19:
[...]

Nouja dat is een beetje vaag, bij Belsimpel wordt vermeld dat HTC 1 jaar garantie geeft op batterijen en accessoires
http://www.belsimpel.nl/k...ce/garantie-reparatie/htc

Bij htc zelf kan ik hier helemaal niks over vinden.
voglens mij lees je niet goed:

HTC biedt al haar klanten de mogelijkheid om 2 jaar lang gratis gebruik te maken van de 'HTC Pick up and return garantie'. Voor accu's en accessoires geldt een afwijkende termijn van 12 maanden (tenzij de batterij niet-verwijderbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:11:
Precies, echter is er een hele grote groep gebruikers welke het enorm belangrijk vind dat ze "het nieuwste model" hebben. Ik verwacht dat dit ook de groep gebruikers is die roept dat het maar 1x per jaar zou moeten.

(Donstil wacht op de HTC One Max :) )

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
donvalentino schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:26:
[...]

voglens mij lees je niet goed:

HTC biedt al haar klanten de mogelijkheid om 2 jaar lang gratis gebruik te maken van de 'HTC Pick up and return garantie'. Voor accu's en accessoires geldt een afwijkende termijn van 12 maanden (tenzij de batterij niet-verwijderbaar is).
My bad, dan valt het allerminst nog mee, toch lijkt me de huidige manier van opladen beter voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Onzin discussie. Vijftal geeft op XDA aan het gevoel te hebben dat de batterij sneller oplaadt en één denkt dat het door Qualcomm quick charge komt. Gelijk zien als feit en dat je batterij stervende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
SAWYER schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:34:
Onzin discussie. Vijftal geeft op XDA aan het gevoel te hebben dat de batterij sneller oplaadt en één denkt dat het door Qualcomm quick charge komt. Gelijk zien als feit en dat je batterij stervende is.
Nee hij zal sneller sterven, en wie weet wil ik met dit toestel wel 3 jaar doen, dan heb ik geen zin als door dat Quick Charge mijn batterij al aan gort is na het 2e levensjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
netblade schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Nee hij zal sneller sterven, en wie weet wil ik met dit toestel wel 3 jaar doen, dan heb ik geen zin als door dat Quick Charge mijn batterij al aan gort is na het 2e levensjaar.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

jvang schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:30:
Off topic: welke wekkerradio gebruik jij dan als de one er zo goed in past?
Nou ja goed, het is niet alsof hij in een bedje gecradled word of zo, maar staat er in ieder geval normaal in/op waar dat voorheen met de Sensation een drama was en ik hem dus eigenlijk soms maar niet gebruikte.
Het is trouwens een Philips AS111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Niet zo dramatiseren. Hij zal er wellicht iets onder leiden, maar hoeveel weet jij en ik ook niet. Batterij is net als een lot uit de loterij, soms win je, soms verlies je.
netblade schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Gertjuhjan schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:20:
[...]

Grote kans dat je het beveiligd hebt met een pincode voor je simkaart. Haal die er eens uit en zet dan je telefoon aan.
Mocht er dan geen code worden gevraagd ligt het aan je simkaart. Dan moet je zorgen dat je je pukcode bij de hand hebt want daarmee kan je de pincode van de simkaart ongedaan maken.
Nee had een gewone code ingesteld voor mijn schermbeveiliging .. Was de code kwijt, heb nu terug harde reset gedaan.. ben nu alles kwijt pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Accuduur bij mij .. Heb het niet zoveel gebruikt.. twitter hele dag, af en toe whatsapp, en emails checken en een paar games

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/sc/svhin6lnrhjb35r/ygCU3irKCH

[ Voor 98% gewijzigd door Kaya10 op 11-07-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit aub je berichten, keer op keer zie ik tig berichten van je onder elkaar... En je screenshot werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Kaya10 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:07:
Accuduur bij mij .. Heb het niet zoveel gebruikt.. twitter hele dag, af en toe whatsapp, en emails checken en een paar games

[afbeelding]
Allicht dat dit werkt:
Afbeeldingslocatie: https://photos-6.dropbox.com/t/0/AAC-y5N0WPINwK0dSzAAaiq-Y5ltnL3L-3y7EfK2Kzb30A/12/118283990/png/1024x768/3/1373580000/0/2/2013-07-09%2004.53.06.png/t8P7Sr07DIBuzC14_-43Dj3Mq_1htdsvlsySx6V473w
Bij mij zit ie na plm. 15 uren meestal op plm. 30 tot 40% nog.
Ivm mijn werk gebruik ik mijn telefoon overdag zeer weinig. Alle data staat dan uit en de telefoon staat op stil en trillen stand. In een pauze paar seconden WhatsApp en Wordfeud checken. 's morgens thuis nog streaming internetradio en 's avonds en/of in de bus naar huis Facebook, nieuws en zo nu en dan WhatsApp en Wordfeud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Met deze berichten kan ik weinig. Ik zit nu na 6uur20minuten op 51% accu, maar wanneer ik erbij zeg dat ik daarvan 3uur7minuten mijn scherm aan heb gehad (op 20% helderheid) kan een ander die info pas in een perspectief zetten.

Wanneer je iets wil zeggen over de accuduur meld er dan aub ook eventuele wakelocks en schermtijd bij...
Een beetje WhatsApp'n, streamen, gamen en Facebook checken is subjectieve informatie, geef liever feiten en tijden, tools als (op xda gratis) BetterBatteryStats helpen hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 4.2.2 zojuist binnen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 09:01

GforceNL

Out of memory....

Hier ook de update binnen. Ben benieuwd!

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Yep, hier ook :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Laatst online: 25-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:11:
Update 4.2.2 zojuist binnen gekomen
Confirmed...CID HTC_E11 (.13 software versie). Helaas vanavond pas updaten, daar ik nu geen wifi tot mijn beschikking heb.

Valt me nog mee. Had gerekend op nog zo'n 2 a 3 weken wachten na de eerste geluiden van de roll-out. 8)

[ Voor 17% gewijzigd door R86Bakker op 12-07-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier komt hij ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Yes, hier ook :) (En ik dacht dat updates nooit op vrijdag uitkwamen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Upbeat schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:19:
Yes, hier ook :) (En ik dacht dat updates nooit op vrijdag uitkwamen ;))
LOL, alle vorige updates kwamen juist ook op vrijdag ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
rajackar schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:19:
[...]

LOL, alle vorige updates kwamen juist ook op vrijdag ;)
Ja klopt, was cynisch bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo die staat er op, versie 2.2.4.401.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Achhhhhh!!! Komt nu eindelijk de update!! Laat mijn one nou gisteren net in de plee beland te zijn!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Upbeat schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:21:
[...]

Ja klopt, was cynisch bedoeld :)
Oh haha, miste je even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hebbes inderdaad :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:56

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

hoe zit het eigenlijk met je apps, instellingen etc?

als ik deze update installeer, ben ik dan alles kwijt en moet ik dan weer alles opnieuw installeren en instellen?

of kan ik, net zoals bij een iPhone, mn backup weer terug zetten, en al mn apps, instellingen en berichtjes blijven bewaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Hier is ie ook aangekomen!

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2epqa9v.png

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 17:35
Ok de update is er...duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WishmasterNL schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:24:
hoe zit het eigenlijk met je apps, instellingen etc?

als ik deze update installeer, ben ik dan alles kwijt en moet ik dan weer alles opnieuw installeren en instellen?

of kan ik, net zoals bij een iPhone, mn backup weer terug zetten, en al mn apps, instellingen en berichtjes blijven bewaard?
Ik heb alles nog staan zoals voor de update dus niets aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Haha wtf, kreeg de melding van update. Hij was binnen 1 sec gedownload :/ vervolgens restarten.... Niks veranderd, android 4.1.2 en geen nieuwe update meer. huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloggingHank schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:37:
Haha wtf, kreeg de melding van update. Hij was binnen 1 sec gedownload :/ vervolgens restarten.... Niks veranderd, android 4.1.2 en geen nieuwe update meer. huh?
Nog een keer de update checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:38:
[...]

Nog een keer de update checken
ja hij blijft zeggen geen nieuwe update... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Helaas nog niks hier zal dan in de loop van de dag wel binnen komen, tof om te zien dat die klaar staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 13:44
Helaas hier ook nog niks ondanks unbranded toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
FloggingHank schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:39:
[...]
ja hij blijft zeggen geen nieuwe update... :/
Had even pauze, dus ben naar een plekje met wifi gelopen. Zelfde "probleem" als hierboven. Ik kon wel de voorbereidende update binnen halen, maar de daadwerkelijke update naar 4.2.2. is nergens te bekennen. Controleer het nog wel een keer bij thuiskomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 13:44
Hoe bevalt Android 4.2.2? Merkbare verschillen in de gebruikservaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmie60 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:42:
Hoe bevalt Android 4.2.2? Merkbare verschillen in de gebruikservaring?
Nog niet echt heel goed gekeken maar e.e.a. lijkt wat vloeiender/sneller te gaan en vooral met het batterijpercentage ben ik erg blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:47

wontcachme

You catch me? No you wont

Hebben ze eindelijk een percentage voor de batterij gedaan, doen ze die niet in de batterij icoon. Heb nu dus een percentage en daarnaast nog een groene batterij...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:45:
[...]
Nog niet echt heel goed gekeken maar e.e.a. lijkt wat vloeiender/sneller te gaan en vooral met het batterijpercentage ben ik erg blij
Hehe nu jij hem toch al hebt binnen geharkt. Hoe is de camera? Verzadiging zou door de update minder(?) zijn dan onder 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 17:35
Eerste wat gelijk opvalt: waar eerst het knopje voor de "instellingen" zat in de notificatiebalk heb je nu allerlei shortcuts naar WiFi, BlueTooth etc. Nice :)

En menu-knop ingedrukt houden kan de instellingen tevoorschijn halen. Geen zwarte balk meer in Facebook etc. dus. Batterijpercentage is ook erg prettig. Ziet er strakker uit dan een losse app die ik ervoor had.

[ Voor 40% gewijzigd door Southern Sun op 12-07-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 23:04
"De telefoon is up to date" -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R86Bakker schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:47:
[...]

Hehe nu jij hem toch al hebt binnen geharkt. Hoe is de camera? Verzadiging zou door de update minder(?) zijn dan onder 4.1.2.
Ik ben zo kleurenblind als de hel dus termen als verzadiging e.d. zijn voor mij totaal onbelangrijk en kan ik ook geen echt goed commentaar op geven :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Helaas hier nog niets... HTC One black (duits model, sinds vorige week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:53:
[...]

Ik ben zo kleurenblind als de hel dus termen als verzadiging e.d. zijn voor mij totaal onbelangrijk en kan ik ook geen echt goed commentaar op geven :)
Haha, ja dan ga je weinig merken idd. Bij deze dus mijn vraag gericht aan een ieder die wel de update heeft geïnstalleerd (en niet kleurenblind is :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 20:19
Ik heb hem ook binnnen gekregen zojuist.

Bijna 500 mb voor de update. 1e indruk is goed, ben blij met de toggles in het notificatiemenu (alhoewel je alsnog op 1 knop moet duwen vanuit het drop down menu).

Daarnaast: de 3dot optie bar is nog steeds aanwezig bij apps als bijv. Gamer.nl :S

Verdomme, had toch echt gehoopt dat deze weg zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

JDL15 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:58:

Bijna 500 mb voor de update. 1e indruk is goed, ben blij met de toggles in het notificatiemenu (alhoewel je alsnog op 1 knop moet duwen vanuit het drop down menu).

Daarnaast: de 3dot optie bar is nog steeds aanwezig bij apps als bijv. Gamer.nl :S

Moet je die wel functie wel aanzetten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
JDL15 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:58:

In het menu moet je even het gedrag van de home knop aanpassen naar "vegen om google now te openen en ingedrukt houden voor menu", dan zou de balk niet meer moeten verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
was al reactie gegeven, derhalve overbodig

[ Voor 81% gewijzigd door R86Bakker op 12-07-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Kroegbaas schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:00:
[...]

In het menu moet je even het gedrag van de home knop aanpassen naar "vegen om google now te openen en ingedrukt houden voor menu", dan zou de balk niet meer moeten verschijnen :)
Cool, was voorlopig enigste reden om te rooten + custom rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:00
Ook nog geen update. Zijn hier al wel mensen met een in Duitsland gekocht toestel die de update hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hanky74 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:03:
Ook nog geen update. Zijn hier al wel mensen met een in Duitsland gekocht toestel die de update hebben ontvangen?
jep

Pagina: 1 ... 88 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)