[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Mijn Windows Phone 8 toestel (HTC 8X) heb ik na 9 maanden aan de wilgen gehangen. Uiterst tevreden over Windows Phone 8, maar het toestel is vrij matig qua bouwkwaliteit naar mijn mening. Ik ben weer terug bij Android maar zie het als een tussenoplossing. Ik verwacht nog veel van WP8.

Ik heb sinds zaterdag de HTC One gekocht in Duitsland en ben zeer onder de indruk. Design, bouwkwaliteit, SNELHEID, speakers, accu, scherm, etc etc. Wat een prachttelefoon, ik kan me niet herinneren ooit zo'n mooi en compleet apparaat in de markt gezien te hebben.

Ik vind het dan wel weer stoer van WP8 dat dit OS met minder krachtige hardware op vele fronten gewoonweg sneller is dan de HTC One op Android. Apps starten veel en veel sneller op, filmpjes en games laden eerder op de HTC 8X dan HTC One. Maar wat ik dan wel echt SNEL vindt aan de HTC One is het switchen tussen apps, het toch wel ingenieuze notificatiebalkje (wat ik mis bij WP8) dat het allemaal net wat handiger maakt. Misschien dat ik deze telefoon als een hele lange tussenoplossing ga gebruiken :)

Hopelijk kan ik nog veel van jullie ervaringen opsteken mbt dit toestel. Ik verwacht dat de software update er snel aankomt op mijn toestel. Het is Duits (NL ingesteld) en in Duitsland was de update al volgens de verkopers aan het uitrollen. Dat klopt ook, want op het demo toestel in de Mediamarkt stond de nieuwe versie er al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Donstil schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:06:
[...]

Een dagje idd. om 0730 van de lader, 23:00 er weer aan.

Functies uitschakelen ga ik niet aan beginnen, dat voelt een beetje als "zonder airco rijden omdat je dan 20km verder kan op een tank".

(Ik draai de Officiele Google Edition Rom, maar was op 4.2.2 inc Sense en 4.1.x inc sense niet anders.)
Het enige dat ik uit heb gezet is hert automatisch rapporteren van de locatie vanuit google maps. De impact op de batterij is enorm en ik heb nog niet gemerkt dat er iets niet werkt.
Ik heb sindsdien iedere dag het einde van de dag gehaald met een nog deels volle batterij :-)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
DCG909 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:23:
Seems I'm one of the luckier ones.
Ik heb momenteel 1.29.401.16

Aan de andere kant, als ze een fout in de huidige 4.2.2 maken die zich pas na een tijd zich voordoet, dan hebben ze dat waarschijnlijk in de 709.17 versie al gefixed.
709.17 is een versie voor een andere regio en niet een nieuwere versie van 401 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Sterker nog .17 is voor het non-LTE model dat alleen 3g en geen 4g doet.
In tegenstelling tot wat ik eerder aangaf zit ik ook op .16

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik ook op .16, Duits toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Heb 13 dus mag nog langer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 09:07
Yep hier ook v13...nog even afwachten...als het echt te lang duurt dan wordt het de route van CID aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Hier ook .13. Vind echter dat de One met de versie uitstekend functioneert. Hoewel de wijziging in de update
welkom zijn, ben ik dan ook niet van plan om mijn CID om te gooien, zodat ik de update misschien een dag eerder ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nr 12 én 16 of 12t/m16?

Heb ook 13 namelijk. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-10 22:49
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:33:
Is het nr 12 én 16 of 12t/m16?

Heb ook 13 namelijk. :P
Je hebt hem bij KPN vandaan? .13 is volgens mij KPN 'branded' niet dat er iets van branding opstaat maar het is iig niet de 'standaard' wwe versie die ik en anderen hebben. .12 is voor de eerste lichting lijkt wel en .16 is een versie die later vanuit de fabriek geïnstalleerd en geleverd werd. Die bevatte wat kleine bugfixes waaronder het 'boomsound' systeem wat weer wat luider kan dan bij de .12 versie.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:37:
[...]

Je hebt hem bij KPN vandaan? .13 is volgens mij KPN 'branded' niet dat er iets van branding opstaat maar het is iig niet de 'standaard' wwe versie die ik en anderen hebben. .12 is voor de eerste lichting lijkt wel en .16 is een versie die later vanuit de fabriek geïnstalleerd en geleverd werd. Die bevatte wat kleine bugfixes waaronder het 'boomsound' systeem wat weer wat luider kan dan bij de .12 versie.
Nee? Gehaald bij de Belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
netblade schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:37:
[...]

Ik in ieder geval via Hi. Zou dus betekenen dat ze bij KPN ook eerst nog een switch om moeten gooien, voordat wij de update binnen krijgen...Moeilijk gedoe. Even uitzoeken hoe ik de standaard wwe versie er op krijg dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 13:44
ik zit ook op .13 toestel van studentmobiel unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Laatst online: 10-01-2024
Los toestel van Coolblue met 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:34

BrammT

The one and only!

Hier vanuit Vodadone met .16 toestel.

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Hoe zit dat dan met die builds? Ik zit met een unbranded T-Mobile toestel en op versie 1.29.111.11, maar kan geen updates uitvoeren naar een .16 of .13. Of werkt dat niet zo?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.29.111.11 is wel een T-mobile versie van het toestel hoor :)
Updaten gaat niet lukken als er geen update is natuurlijk, gewoon een kwestie van wachten.
En aangezien de 4.2.2. update voor NL nog niet wordt uitgerold, is er ook nog niks precies bekend.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
Zou mooi zijn als er een "release schema" was gewoon...scheelt een heleboel onduidelijkheid. En ook welke versies nou wel en niet geupdated worden (als in: die wel/niet branded zijn).

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maichel schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:44:
Zou mooi zijn als er een "release schema" was gewoon...scheelt een heleboel onduidelijkheid. En ook welke versies nou wel en niet geupdated worden (als in: die wel/niet branded zijn).
Mee eens, maar dat geldt wel voor meer apparaten, zou van mij ook wel duidelijker/transparanter mogen. Versienummers, updates, changelogs en hidden changes blijven bij sommige apparaten een mysterie.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Misschien een beetje offtopic,
maar hoe werkt het verspreiden van updates nou precies met Android?
Ik heb een toestel los aangeschaft bij student mobiel, software versie 1.29.401.12.
Ik heb een sim only abbo bij Hi.
Krijg ik nu de update via Hi/KPN of rechtstreeks van HTC/Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
spNk schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:56:
Misschien een beetje offtopic,
maar hoe werkt het verspreiden van updates nou precies met Android?
Ik heb een toestel los aangeschaft bij student mobiel, software versie 1.29.401.12.
Ik heb een sim only abbo bij Hi.
Krijg ik nu de update via Hi/KPN of rechtstreeks van HTC/Google?
Nou, ik weet ik niet of .12 branded is (dacht het niet!). Maar als je toestel NIET branded is, dan krijg je 'm via Google over the air, en als het wel branded is...dan via je provider (ook over the air) maar (veel) later ivm aanpassingen, extra provider-tools enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat niet altijd zo is, de update voor de Sony Xperia Z was eerder voor T-mobile dan voor unbranded toestellen bv. ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
CLB schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:20:
Wat niet altijd zo is, de update voor de Sony Xperia Z was eerder voor T-mobile dan voor unbranded toestellen bv. ;)
Tja. Das inderdaad een uitzondering dan :) Raar wel, overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Laatst online: 24-04-2024
Hier Vodafone met 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ik dacht zojuist, waarom niet gewoon vragen aan HTC hoe het zit met de uitrol? Kon via chat....heb de naam van de medewerker even veranderd.

Maichel: Heeft u enig idee wanneer de 4.2.2 update in NL uitkomt? Duitsland en Scandinavie zijn al begonnen zag ik.
HTC Medewerker: Wij krijgen niet van te voren te horen wanneer een update verschijnt

HTC Medewerker: U zult waarschijnlijk eerder dan mij op de hoogte zijn

Maichel: Wij? Jullie zijn HTC, toch?
HTC Medewerker: zodra de update verschijnt ontvangt u een bericht hierover op uw toestel

Maichel: Klopt, maar HTC weet dit lijkt me.
HTC Medewerker: Klopt helemaal, wij zijn HTC. Alleen worden dat soort dingen geheim gehouden tot het laatst moment om het lekken van informatie tegen te gaan

Maichel: Welke lekken? Weinig geheims aan lijkt me, aangezien de update al uitgerold word in omringende landen.
Maichel: Maar ok :)

Maichel: Dan weet ik genoeg :)

HTC Medewerker: Oke

HTC Medewerker: Kan ik u vandaag nog ergens anders mee helpen?

Maichel: Nee, dank je wel. Fijne dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
Typische helpdesk antwoorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maichel schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:42:
Ik dacht zojuist, waarom niet gewoon vragen aan HTC hoe het zit met de uitrol? Kon via chat....heb de naam van de medewerker even veranderd.

Maichel: Heeft u enig idee wanneer de 4.2.2 update in NL uitkomt? Duitsland en Scandinavie zijn al begonnen zag ik.
HTC Medewerker: Wij krijgen niet van te voren te horen wanneer een update verschijnt

HTC Medewerker: U zult waarschijnlijk eerder dan mij op de hoogte zijn

Maichel: Wij? Jullie zijn HTC, toch?
HTC Medewerker: zodra de update verschijnt ontvangt u een bericht hierover op uw toestel

Maichel: Klopt, maar HTC weet dit lijkt me.
HTC Medewerker: Klopt helemaal, wij zijn HTC. Alleen worden dat soort dingen geheim gehouden tot het laatst moment om het lekken van informatie tegen te gaan

Maichel: Welke lekken? Weinig geheims aan lijkt me, aangezien de update al uitgerold word in omringende landen.
Maichel: Maar ok :)

Maichel: Dan weet ik genoeg :)

HTC Medewerker: Oke

HTC Medewerker: Kan ik u vandaag nog ergens anders mee helpen?

Maichel: Nee, dank je wel. Fijne dag.
;) I rest my case.

Het is dus gewoon eenvoudig afwachten, bij wijze van moet je 'geluk' hebben als je de update ontvangt.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeggen ze ook nooit :) Als ze de dag(deel) niet halen, krijgen ze weer bergen kritiek over zich heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeffie1964
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-03-2023
Ik heb 1.29.401.13
Volgens phonehouse unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

waarom wordt er zoveel gespamt over wanneer de updates komen??

Je kan toch zelf 1 keer per dag of meer checken voor update?
Zelfde geldt voor de versie ...401.x (unbranded) en ....111.x (branded) >> dit is al tig keer behandelt in dit forum.

[ Voor 4% gewijzigd door donvalentino op 08-07-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
donvalentino schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:16:
waarom wordt er zoveel gespamt over wanneer de updates komen??

Je kan toch zelf 1 keer per dag of meer checken voor update?
Zelfde geldt voor de versie ...401.x (unbranded) en ....111.x (branded) >> dit is al tig keer behandelt in dit forum.
Ja dat kan je zeker checken. Maar niets mis mee toch als je weet wanneer dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeffie1964
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-03-2023
Ik had zonet iemand van HTC aan de lijn die vertelde dat de update al was begonnen
Ook in Nederland .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
De helpdeskmedewerkers spreken elkaar dus ook nog tegen. Lekker dan. Bij mij iig nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
Kaya10 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:09:
[...]

Wat zou ik eigenlijk uit moeten zetten? Mijn wifi staat gewoon de hele dag aan.. Kga ook niet vaak naar buiten.. Is veel te warmm
Volgens mij verbruikt de clean Android rom sowieso meer stroom.

De originele HTC software is sterk geoptimaliseerd om je accu te sparen. Hebben ze beter gedaan dan Sony met de Z. Geen enkele vergelijking met een iphone gaat op.. hier op werk heeft bijna iedereen een iphone5, die moeten allemaal minimaal dagelijks opladen.

Zelfs de sync functie, dus voor je mail, calendar etc is door HTC aangepast heb ik begrepen (smart sync is dus van HTC en niet van Google?) Daarnaast zou ik nooit aan de clean rom gaan. Dan heb je echt nog niet genoeg kansen gehad om met de camera software te spelen. En ik bedoel niet alleen Zoe maar vooral Highlights Reel en de verschillende mogelijkheden bij video's en foto's.. ik wil nooit meer iets anders!

on topic: hoe kan je de update forceren? Die brengt namelijk meer themes voor highlights :)

BTW htc NL is echt een oerdomme organisatie, slechte communicatie, zeer slechte social marketing afdeling.. vooral met hun communicatie tijdens de leveringsproblemen hebben ze voor mij echt afgedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Jazco2nd op 08-07-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jazco2nd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:53:
[...]

Volgens mij verbruikt de clean Android rom sowieso meer stroom.

De originele HTC software is sterk geoptimaliseerd om je accu te sparen. Hebben ze beter gedaan dan Sony met de Z. Geen enkele vergelijking met een iphone gaat op.. hier op werk heeft bijna iedereen een iphone5, die moeten allemaal minimaal dagelijks opladen.

Zelfs de sync functie, dus voor je mail, calendar etc is door HTC aangepast heb ik begrepen (smart sync is dus van HTC en niet van Google?) Daarnaast zou ik nooit aan de clean rom gaan. Dan heb je echt nog niet genoeg kansen gehad om met de camera software te spelen. En ik bedoel niet alleen Zoe maar vooral Highlights Reel en de verschillende mogelijkheden bij video's en foto's.. ik wil nooit meer iets anders!

on topic: hoe kan je de update forceren? Die brengt namelijk meer themes voor highlights :)
Bij sence kan je ook instellen om tussen bepaalde tijdstippen (bv 's nachts) mail niet te synchroniseren, dat vind ik ook flink prettig t.o.v. een kale android.

Wat het antwoord op je vraag betreft : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2305490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]
Kijk eens op XDA...bijv :

http://forum.xda-develope...hp?p=42085602&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik hoor over de Google Edition toch ook goede dingen over de accuduur. En je kunt op de Google Edition gewoon de Sense camera app installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Dan moet die wel meteen rooten, is niet zo tof voor je garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Thanks voor de tips hierboven. Wat een hoop gedoe. Nouja S-OFF en unlocken moet ik toch wel doen, wil het HTC logo als button hebben en ook swipe2wake. Maar eerst de update.. toch maar ff wachten dan.
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:08:
[...]

Ik hoor over de Google Edition toch ook goede dingen over de accuduur. En je kunt op de Google Edition gewoon de Sense camera app installeren.
Toch twijfel ik daar sterk aan, veel mensen die de Google Edition wilden zijn daar direct op overgestapt. Ik doe minimaal anderhalve dag met mn accu en gebruik hem echt veel.. Zou weleens een echte test willen zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Jazco2nd op 08-07-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
netblade schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:10:
[...]

Dan moet die wel meteen rooten, is niet zo tof voor je garantie
Ja wat verwacht jij dan...dat het omzeilen van de htc uitrol, om de update eerder te ontvangen, op een legale manier kan 8)7

Of iemand root of niet...die verantwoording ligt helemaal bij diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
dafmay schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:16:
[...]

Ja wat verwacht jij dan...dat het omzeilen van de htc uitrol, om de update eerder te ontvangen, op een legale manier kan 8)7

Of iemand root of niet...die verantwoording ligt helemaal bij diegene.
Dat snap ik, just sayin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 16:13

Sn0zz

Wait... what!?

Volgens mij weet ik het antwoord al, maar voor de zekerheid ff checken: rooten (zonder dat er verder een custom rom is geïnstalleerd) heeft geen effect op een OTA update krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sn0zz schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:37:
Volgens mij weet ik het antwoord al, maar voor de zekerheid ff checken: rooten (zonder dat er verder een custom rom is geïnstalleerd) heeft geen effect op een OTA update krijgen toch?
Om te kunnen rooten moet je eerst een custom recovery flashen, een OTA werkt alleen icm de stock recovery.
Maar na het rooten kan je natuurlijk ook de stock recovery terugflashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:08
[...]
Geen enkele vergelijking met een iphone gaat op.. hier op werk heeft bijna iedereen een iphone5, die moeten allemaal minimaal dagelijks opladen.
Dat lijkt me onzin. Ik heb een iPhone 4s en een HTC One. Die zijn gevoelsmatig vergelijkbaar qua accuduur (terwijl de 4s een stuk ouder is, nog geen accuslijtage merkbaar). Bij de iPhone laat ik alles aanstaan, het hoort niet zo bij een Apple device dat je met allerlei toggles in de weer bent vind ik. Bij de One ben ik me wat bewuster en zet ik Bluetooth of WiFi wel eens uit als ik het niet gebruik.

En qua iPhone 5, de meeste testen geven aan dat die beter presteerd dan de One qua accuduur. Ook hier op de tweakers review: Klik. Bij zwaar en gemiddeld gebruik iPhone 5 beter, bij licht gebruik de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:48

13art

Moderator Mobile
Is op zich ook wel logisch aangezien een scherm de grootste energie vreter is, en het scherm bij de One is groter dan bij de iPhone.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Accu schaalt daarmee ook mee natuurlijk l3art
2300mAh van de HTC One vs 1450mAh van de iPhone 5. iOS is gewoon heel goed geoptimaliseerd, fact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:48

13art

Moderator Mobile
Oh ja dat is waar, daar had nog even niet nagedacht over de grote van de accu 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 08-07-2013 18:16 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou laat die update nou maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Het viel me vandaag op dat de camera aan de voorkant scherpere foto's maakt dan die aan de achterkant. Valt dit meer mensen op?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jazco2nd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:12:
Toch twijfel ik daar sterk aan, veel mensen die de Google Edition wilden zijn daar direct op overgestapt. Ik doe minimaal anderhalve dag met mn accu en gebruik hem echt veel.. Zou weleens een echte test willen zien.
Echt veel en anderhalve dag dat lijkt me sterk. Ik heb een paar weken op de Stock Rom gedraait (zonder root), een paar weken op verschillende Sense gebaseerde roms en nu een ruim weekje op de GoogleEdition Rom maar haal echt nooit meer als een dag als ik hem "echt veel" gebruik.

Op het moment zit ik op 11uur gebruik met 2uur screentijd en heb nog 25% accu over.
Mijn verbruik was vandaag, uurtje Spotify naar AutoRadio (Streamen via H+ geen offline muziek), 10 minuten bellen, wat mail, best wat Whatsapp, twee fotos gemaakt, wat social media en de hele dag via BT een Pebble Verbonden.
(Ik heb alle services aan, niets uitgeschakeld. Alles via push indien mogelijk)

Ben wel erg benieuwd wat jij dan verstaat onder "Echt veel" terwijl je anderhalve dag haalt.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2dshh6c.png

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor schermhelderheid heb je dan?
Ik vind 75% accu eraf met 2 uur schermtijd, uiterst slecht met totaal 11 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CLB schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:46:
Wat voor schermhelderheid heb je dan?
Ik vind 75% accu eraf met 2 uur schermtijd, uiterst slecht met totaal 11 uur.
Staat op automatisch,

Slaap stand staat op 30 minuten. Geen idee of dat nog wat uitmaakt, heb ik eigenlijk gedaan zodat het scherm niet zo snel uit gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 08-07-2013 21:50 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, aan en uit knop weg. In de one geschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Picture please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 16:05
I second that motion.

Als het goed is moet het onmogelijk zijn voor die knop om erin te schieten...
(Tenzij de knop net binnen de behuizing zit en schuin gegaan is, waardoor ie is blijven hangen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Iemand enig idee hoe je die accumeldingen kunt uitzetten? Is echt vervelend.. Als het op 15% staat komt er een meldingsgeluid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Donstil schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:35:
[...]

Echt veel en anderhalve dag dat lijkt me sterk. Ik heb een paar weken op de Stock Rom gedraait (zonder root), een paar weken op verschillende Sense gebaseerde roms en nu een ruim weekje op de GoogleEdition Rom maar haal echt nooit meer als een dag als ik hem "echt veel" gebruik.

Op het moment zit ik op 11uur gebruik met 2uur screentijd en heb nog 25% accu over.
Mijn verbruik was vandaag, uurtje Spotify naar AutoRadio (Streamen via H+ geen offline muziek), 10 minuten bellen, wat mail, best wat Whatsapp, twee fotos gemaakt, wat social media en de hele dag via BT een Pebble Verbonden.
(Ik heb alle services aan, niets uitgeschakeld. Alles via push indien mogelijk)

Ben wel erg benieuwd wat jij dan verstaat onder "Echt veel" terwijl je anderhalve dag haalt.
[afbeelding]
Volgens mij is er iets niet goed met je telefoon dan hoor, met 11 uur kom je de dag wel door maar volgens mij moet je even naar je wakelocks kijken want ik krijg het idee dat jou telefoon geen moment rust krijgt. Dat zou verklaren dat die bij 2 uur screentijd al zo ver leeg is. Ik zit nu as we speak ook aan de 2 uur scherm tijd maar heb nog 56% over en hij is al 26 uur niet opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCG909 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:07:
[...]

I second that motion.

Als het goed is moet het onmogelijk zijn voor die knop om erin te schieten...
(Tenzij de knop net binnen de behuizing zit en schuin gegaan is, waardoor ie is blijven hangen...)
Inderdaad schuin weggeschoven. Net afgegeven bij winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Nou whatsapp zorgt er sinds die laatste update voor dat mijn telefoon niet meer in deep sleep raakt, nu scheelt dat per nacht maar 6% maar dan nog.
Meer mensen die hier last van hebben? Anders is het leuk geweest met whatsapp en ga ik lekker weer smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:20:
Nou whatsapp zorgt er sinds die laatste update voor dat mijn telefoon niet meer in deep sleep raakt, nu scheelt dat per nacht maar 6% maar dan nog.
Meer mensen die hier last van hebben? Anders is het leuk geweest met whatsapp en ga ik lekker weer smsen.
Lijkt op het Windows probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:21:
[...]

Lijkt op het Windows probleem
Het Windows probleem? En dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
netblade schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:20:
6% per nacht.... waar klagen we over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
spNk schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:22:
[...]

6% per nacht.... waar klagen we over?
Bovenop de standaard 4% per nacht bedoel ik daar mee, ik vind het vervelend dat dat vervelende chatprogramma mijn telefoon onnodig wakker houdt terwijl het vaak niet eens realtime werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Nou bij mij werkt het gewoon realtime hoor, gebruik je hem via wifi?
Overigens zou ik hem s' nachts gewoon lekker aan de lader leggen, heb je daar ook geen gezeur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
spNk schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:29:
Nou bij mij werkt het gewoon realtime hoor, gebruik je hem via wifi?
Overigens zou ik hem s' nachts gewoon lekker aan de lader leggen, heb je daar ook geen gezeur mee.
Wifi en 3G en met enige regelmaat komen berichten pas later aan of ontvang ik ze pas veel later.
Normaal doe ik dat ook maar gisterenavond had ik een spelletje gespeeld waarna die leeg was, opgeladen in de woonkamer en toen ik ging slapen meegenomen naar de slaapkamer zonder prik want hij was inmiddels vol.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/4tmvly.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
netblade schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:36:
[...]

Wifi en 3G en met enige regelmaat komen berichten pas later aan of ontvang ik ze pas veel later.
Normaal doe ik dat ook maar gisterenavond had ik een spelletje gespeeld waarna die leeg was, opgeladen in de woonkamer en toen ik ging slapen meegenomen naar de slaapkamer zonder prik want hij was inmiddels vol.
[afbeelding]
Oh misschien moet je wat aan je whatsapp doen... Dit doet de mijne namelijk op een dag tijd.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/r05xxl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Bocai schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:41:
[...]

Oh misschien moet je wat aan je whatsapp doen... Dit doet de mijne namelijk op een dag tijd.

[afbeelding]
Ik gebruik nooit energiebesparing dat zie ik toevallig aanstaan bij jou, ik schakel whatsapp wel even uit, dan kom ik er snel genoeg achter of ik last heb van mn wakelock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabisy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-07 10:09
Snap soms niet waarom mensen niet gewoon energiebesparing gebruiken, qua snelheid lever je merkbaar niks in terwijl je batterij het heel goed volhoud op deze stand. Maarja iedereen zijn ding ;)

Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:21:
[...]

Het Windows probleem? En dat is?
Bij de lumia toestellen zie je ook dat whatsapp de batterij leegtrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Cabisy schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:54:
Snap soms niet waarom mensen niet gewoon energiebesparing gebruiken, qua snelheid lever je merkbaar niks in terwijl je batterij het heel goed volhoud op deze stand. Maarja iedereen zijn ding ;)
Zonder energiebesparing red ik dat ook hoor :) Energiebesparing gaat pas aan bij de 15% hier, en omdat ik hem altijd probeer om tussen de 30 en 15% hem op te laten zie ik dat nooit aanschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik heb nog steeds het issue dat de persoon aan de andere kant mij niet hoort na 2-5 seconden, duurt vervolgens 30 seconden. Sommige mensen die ik nu bel weten dat dus die wachten nu gewoon ff. Volgens mij ligt het aan Ben.

Een ander issue: play.google.com zegt: You don't have any devices.
Ik heb vanalles al geprobeerd, Google Services Framework en Google Play Store de data gewist (via Settings>Apps), telefoon gereboot. Niks werkt.
Ik heb 2 Google accounts, de eerste is prive en gebruik ik echt voor de telefoon, dus de play store en backups enzo. Ik gebruik geen Gmail/Calendar dus die syncen niet. Wel synced: Contacts, App Store, Photos, Backups, Google+. Geen Notes want ik gebruik Keep.

De 2e is van me werk en die synced alleen Contacts, Calendar, Gmail.

Voor mail/agenda gebruik ik Outlook, die heb ik ingesteld in de Mail app (niet de outlook.com app want de mail app is veeeel zuiniger).

Voordat ik de bootloader unlock (en daarbij dus de hele telefoon gereset wordt) wil ik zeker weten dat Google mijn apps weer hersteld. Dus ik vind dit nu wel een vervelend issue.
Ik zie op play.google.com trouwens wel mijn geinstalleerde apps, maar kan geen app installeren vanuit de website. En de melding You don't have any devices baart me best wel zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Welk account gebruik je voor de playstore? Playstore openen -> menu -> accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,weet iemand een gratis programma voor back ups waarbij de back up zodanig is dat je niets meer hoeft in te voeren zoals, bank, mail whatsapp of dropbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Cabisy schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:54:
netblade schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:58:
[...]
Zonder energiebesparing red ik dat ook hoor :) Energiebesparing gaat pas aan bij de 15% hier, en omdat ik hem altijd probeer om tussen de 30 en 15% hem op te laten zie ik dat nooit aanschieten.
Mijn ervaring met de energiebesparing settings is dat het slechts minimaal scheelt in batterijverbruik. Moet ik er wel bij vermelden dat ik altijd via wifi verbonden ben, en anders (buitenshuis) op 2G data. Een 2e punt kan zijn dat bij het spelen van spellen en andere apps welke relatief veel eisen van de cpu, het natuurlijk wel van invloed kan zijn. Maar bij regulier dagelijks gebruik (email, browsen, whatsapp, sms, enz) merk ik weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fellow tweakers...

Weet iemand hoe ik de 2 blauwe standaard vlakken weg krijg en of dat uberhaupt mogelijk is?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/mb1u7d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:25:
Fellow tweakers...

Weet iemand hoe ik de 2 blauwe standaard vlakken weg krijg en of dat uberhaupt mogelijk is?

[afbeelding]
Instellingen > Accounts & Synchroniseren > Tips en Help synchronisatie uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
dafmay schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:24:
[...]

[...]

Mijn ervaring met de energiebesparing settings is dat het slechts minimaal scheelt in batterijverbruik. Moet ik er wel bij vermelden dat ik altijd via wifi verbonden ben, en anders (buitenshuis) op 2G data. Een 2e punt kan zijn dat bij het spelen van spellen en andere apps welke relatief veel eisen van de cpu, het natuurlijk wel van invloed kan zijn. Maar bij regulier dagelijks gebruik (email, browsen, whatsapp, sms, enz) merk ik weinig verschil.
ligt er aan hoe vaak je je telefoon aanzet in een uur, in de handleiding over energie besparing staat letterlijk:

Als Dataverbinding geselecteerd is, verbreekt de HTC One automatisch de
verbinding met het mobiele netwerk na 15 minuten als hij het scherm is
uitgeschakeld en de dataverbinding niet gebruikt wordt (geen activiteit met
downloaden, streamen of gegevensgebruik). De verbinding wordt periodiek
hersteld en verbroken als de gegevensverbinding niet gebruikt wordt om de
batterij te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
spNk schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:33:
Welk account gebruik je voor de playstore? Playstore openen -> menu -> accounts.
Juist mijn prive account, altijd gedaan, ik heb pas vorige week mijn werk account toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Bocai schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:00:
[...]

ligt er aan hoe vaak je je telefoon aanzet in een uur, in de handleiding over energie besparing staat letterlijk:

Als Dataverbinding geselecteerd is, verbreekt de HTC One automatisch de
verbinding met het mobiele netwerk na 15 minuten als hij het scherm is
uitgeschakeld en de dataverbinding niet gebruikt wordt (geen activiteit met
downloaden, streamen of gegevensgebruik). De verbinding wordt periodiek
hersteld en verbroken als de gegevensverbinding niet gebruikt wordt om de
batterij te sparen.
Dataverbinding automatisch deactiveren is slechts 1 van de 4 optimalisaties die je hebt bij de energiebesparing optie. Dat zal zeker wel iets schelen, al gebruik ik deze setting niet omdat dan de whatsapp berichten NIET meer binnenkomen...daar is immers een actieve dataverbinding voor nodig. Tevens verbruikt een 3G/H dataverbinding veel meer dan een 2G dataverbinding, dus dat moet jij ook meenemen in de afweging.

Verder is de cpu schaling setting de meest-gebruikte setting binnen de energiebesparing optie. En daarvan heb ik je al doorgegeven dat dit niet geweldig veel scheelt (tenzij veel gebruik van cpu-intensieve apps).

Tuurlijk alles bij elkaar zal het wel iets schelen, maar verwacht maar niet dat het vele uren gaat schelen op dagelijks gebruik vd telefoon.

Gewoon lekker gebruiken dat apparaat en 's avonds flink aan de lader...wat dacht je daarvan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
gewoon lekker doen wat ik zelf wil ^^ Ik lees mijn whatsapp wanneer ik daar tijd voor heb en niet wanneer mensen dat willen. Voor noodgevallen weten mijn vrienden dat ze me moeten bellen of sms'en. Gaat het uren schelen? Ja zeker wel. Heb zelf met een flip cover getest en na 18 uur moest die inderdaad aan de lader omdat mijn telefoon constant alert bleef. Nu is het niet iedere avond maar om de avond dat die aan de lader moet, maakt het uit vast niet, vind ik het prettig ja, dat dacht ik ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ik heb niet het idee dat whatsapp berichten niet binnen komen hoor met energiebesparing aan?
Vroeg me ook al af wat dit precies deed want merk er verder niks van (en dan doel ik op dat berichten niet meer binnen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik krijg gewoon whatsapp binnen hoor..
als ik sochtends wakker wordt en kijk zijn de berichtjes gewoon binnengekomen.

Waarschijnlijk is het dan niet meer push geweest, maar elke 15min ff verbinding maken. Zoiets heb ik ook gelezen. In elk geval mis ik helemaal niks en heb altijd spaarstand aanstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Hoe zet je die accu meldingsgeluid uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Kaya10 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:28:
Hoe zet je die accu meldingsgeluid uit?
https://www.google.nl/sea...low+battery+sound+htc+one

[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 09-07-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad wat is er mis met wat zelf zoekwerk, in plaats van constant dezelfde vraag spammen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:03:
Inderdaad wat is er mis met wat zelf zoekwerk, in plaats van constant dezelfde vraag spammen!?
Heb het gezocht , maar niks gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry299
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik heb een vraag over whatsapp.

Ik kon op mijn galaxy S3 mijn whatsapp berichten lezen in de notificatiebar.

Op mijn htc one zie ik alleen 3 berichten in 2 gesprekken.

Is dit een instelling? of gewoon niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
henry299 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:52:
Ik heb een vraag over whatsapp.
Ik kon op mijn galaxy S3 mijn whatsapp berichten lezen in de notificatiebar.
Op mijn htc one zie ik alleen 3 berichten in 2 gesprekken.
Is dit een instelling? of gewoon niet mogelijk
xileS in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik zat net trouwens nog even met de Media Link HD te spelen.. Als hij verbonden is met je router (dus geen directe connectie met je telefoon) dan kan je via je pc ook muziek en film naar het apparaat streamen. :P Werkt niet slecht moet ik zeggen, mij hoor je niet klagen voor €0,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:29:
- het lijkt wel of de gps niet helemaal top is. Hij zit er steeds een meter of 10 naast, en als ik stilsta is de fix erg onrustig, beweegt steeds, draait...heeft steeds geen lock op de locatie lijkt wel.
In Sygic bij instellingen -> Hardware instellingen -> Verbeterde positiebepaling uitschakelen (geen vinkje)

Op het moment dat je de telefoon in een houder hebt werkt het ingebouwde kompas niet goed. Het kompas werkt uiteraard prima als je de telefoon horizontaal in je hand vast hebt (je scherm richting de hemel), in een andere positie is het net als een analoog kompas de weg kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
rick85 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:37:
[...]

Instellingen > Accounts & Synchroniseren > Tips en Help synchronisatie uitzetten.
Of klik de blauwe vakken even aan. Is Blinkfeed ook weer tevreden en valt ie je niet meer lastig met die dingen... :*)

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Heb eens de hele dag gegamed met mijn htc one , die ging zo'n 7 uren mee.. wifi stond af en toe aan

heb d-day , jetpack, temple run gespeeld en af en toe twitter en whatsapp..

En uiteindelijk kreeg ik die stomme accumeldigsgeluid wat ik niet kan uitzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:08:
Ik zat net trouwens nog even met de Media Link HD te spelen.. Als hij verbonden is met je router (dus geen directe connectie met je telefoon) dan kan je via je pc ook muziek en film naar het apparaat streamen. :P Werkt niet slecht moet ik zeggen, mij hoor je niet klagen voor €0,- :+
Kan je ons ook vertellen hoe? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 03:47:
[...]

Kan je ons ook vertellen hoe? :9
Is gewoon DLNA, Windows kan bv automatisch zoeken naar DLNA apparatuur en dan kun je bv audiobestanden afspelen met de htc media link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Wat netblade zegt. :P Had het ding eerst in de kast gesmeten, maar ik vroeg mij toch af of het zou werken met andere apparaten dan HTC's.

[ Voor 73% gewijzigd door S_Chief op 10-07-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
SChief schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:28:
Wat netblade zegt. :P Had het ding eerst in de kast gesmeten, maar ik vroeg mij toch af of het zou werken met andere apparaten dan HTC's.
Dat apparaat is nog steeds een van de snelste manieren om wat filmpjes van je telefoon te laten zien of youtube te streamen naar je tv toe (met leuk 2.1 setje er aan). Dus ik wil hem nog wel eens gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Niet waar :p. Een MHL kabel is sneller ;).
Edit: Oh, één van de :p.

[ Voor 28% gewijzigd door spNk op 10-07-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nee hoor, zo'n Media Link HD kan je in 5 seconden verbinden (misschien zelfs sneller). :P Dat duurt langer dan naar de tv lopen en het kabeltje inprikken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Oh, bij mij duurt het vaak wat langer.
Is het trouwens normaal dat het toestel dan wat trager word? Of moet ik energie besparing uit zetten?
Pagina: 1 ... 87 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)