Ik heb sinds 15/06 ook een HTC One. Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee, prachtig toestel. Ik ben redelijk tevreden met het toestel dat ik gekregen heb, er zijn kleine 'foutjes' aan, maar niet genoeg om hem terug te sturen vind ik zelf. Zo heb ik aan de achterkant van het toestel een krasje van zo'n 2mm lang en klein beetje gaps aan de boven- en onderkant waarvan één net groot genoeg is om een dun a4 vel tussen te steken, de anderen zijn kleiner.
Ik zie dat er verschillende panelen in omloop zijn, ik ben tevreden van mijn scherm, oogt prima. Ik zou wel willen weten van welke fabrikant mijn scherm komt. Hoe kan ik dit zien? Ik heb het al gezocht in dit topic, in de instellingen en via google, maar om de één of andere reden vind ik het niet
Over de batterijduur ben ik best tevreden, beter dan mijn Motorola Razr die ik voordien had, maar ik haal wel niet de batterijduur die jullie halen heb ik de indruk...
Gisterennacht rond middernacht had ik nog 56% over (had hem pas in de namiddag van de lader gehaald). Ik vond het niet de moeite om hem dan op te laden en ik was eens benieuwd hoeveel % hij verliest over de nacht. Om 8.51 (ja ik heb vakantie

) had ik nog maar 42%. Dus 14% verloren op zo'n 9 uur niks doen... Dat leek mij erg veel, in de tweakers review staat: '
De stand-by-test weegt daarom zwaar bij deze benchmark; de One gebruikt in 16 uur tijd zonder iets te doen 5 procent van de accu'. Ik verlies het driedubbele in ongeveer de helft van de tijd... Wifi heb ik laten aanstaan, mss beter uitzetten dan? In het
topic op XDA, stond dat het beter was om dit aan te laten staan, gezien dit energiezuiniger was dan 3g.
Ik heb BetterBatteryStats geïnstalleerd gisteren om mijn batterijverbruik te analyseren. Het is de eerste keer dat ik dit programma gebruik, tips zijn dus welkom over hoe ik mijn batterijduur kan verbeteren. Hier is de link naar een publieke map op dropbox dat ik gemaakt heb hiervoor:
link.