[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Tycho500 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:31:
[...]

Heb ik aangegeven maar ze zeiden dat dit de enige manier is... Wat een rotstreek dit zo blijf ik opsturen, ik laat het abonnement wel terugdraaien en ga een ander toestel uitzoeken... Of ze moeten een nieuwe geven.
Bij wie heb je dit aangegeven? HTC of de provider/winkel waar de telefoon vandaan komt.

Als het een winkel is zou ik je geld terug eisen en vervolgens bij een andere winkel de HTC halen en eerst uitpakken om te controleren. Als het bij HTC zelf is waar dit beleid geld word het wat lastiger denk ik.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zeer tevreden over de accu van de HTC One, presteert boven verwachting goed :)
Zie screenshot hieronder.

Ik gebruik tevens de volgende apps om het gebruik te optimaliseren:
One Power Guard
WiFi Matic
Greenify
en GSam Battery Monitor Pro

Om je Wakelocks te analyseren: wakelocks ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QrkeOzjZ9iluP9jjs8za3WEC/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
RSD1982 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:00:
Ik heb zojuist mijn Google Play store 25 dollar credit code mogen ontvangen. Mocht iemand hier ook geinteresseerd zijn. https://us.htc.com/googleplay/ registreren kan met je HTC gekocht in Nederland. Echter werkt de code alleen met US playstore accounts. :) Wel je serienummer invullen en dus niet je IMEI-nummer

[afbeelding]
Ik heb het aangevraagd met een net aangemaakt US google account. Moet ik nu ook zorgen dat mn phone me doorstuurt naar de US Playstore?? Ik zag op Youtube een tutorial waarbij ze gebruik maakten van market enabler maar wat ik later las op XDA is die methode al achterhaald door een nieuwe werkwijze van Google. Ik kon echter niet vinden hoe het dan wel werkte.

En qua aankopen.Ik neem aan dat ik mn nieuwe US Google account moet koppelen aan mn telefoon en van daaruit de aankopen moet gaan doen? daarna kan ik het account weer ontkoppelen omdat de apps al op mn phone staan. Of moet ik dat account ook gekoppeld houden aan mn phone voor de latere updates van mn aankopen? Iemand trouwens enig idee hoe de playstore omgaat met meerdere accounts die zijn gekoppeld aan de market? Als ik nu switch van account zie ik bij beide accounts dezelfde apps staan bij "mijn apps".

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Rubman schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:45:
[...]

Bij wie heb je dit aangegeven? HTC of de provider/winkel waar de telefoon vandaan komt.

Als het een winkel is zou ik je geld terug eisen en vervolgens bij een andere winkel de HTC halen en eerst uitpakken om te controleren. Als het bij HTC zelf is waar dit beleid geld word het wat lastiger denk ik.
Het betreft T-mobile, en zij doen alles via AMP, kan niks in de winkel komen ophalen of omruilen ofzo, geld terugvragen ben ik meebezig en dat het abonnement ongeldig wordt verklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalManic schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:16:
En qua aankopen.Ik neem aan dat ik mn nieuwe US Google account moet koppelen aan mn telefoon en van daaruit de aankopen moet gaan doen? daarna kan ik het account weer ontkoppelen omdat de apps al op mn phone staan. Of moet ik dat account ook gekoppeld houden aan mn phone voor de latere updates van mn aankopen? Iemand trouwens enig idee hoe de playstore omgaat met meerdere accounts die zijn gekoppeld aan de market? Als ik nu switch van account zie ik bij beide accounts dezelfde apps staan bij "mijn apps".
Niet elke app blijft werken bij het ontkoppelen van het account, vanwege de verificatie :)
Zo is tig games op de telefoon van m'n schoonmoeder gezet (via mijn account, met tig betaalde games)
Ontkoppelde ik het account en veel van de games werkte niet meer, vanwege verificatie / geen account blabla.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik heb sinds 15/06 ook een HTC One. Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee, prachtig toestel. Ik ben redelijk tevreden met het toestel dat ik gekregen heb, er zijn kleine 'foutjes' aan, maar niet genoeg om hem terug te sturen vind ik zelf. Zo heb ik aan de achterkant van het toestel een krasje van zo'n 2mm lang en klein beetje gaps aan de boven- en onderkant waarvan één net groot genoeg is om een dun a4 vel tussen te steken, de anderen zijn kleiner.

Ik zie dat er verschillende panelen in omloop zijn, ik ben tevreden van mijn scherm, oogt prima. Ik zou wel willen weten van welke fabrikant mijn scherm komt. Hoe kan ik dit zien? Ik heb het al gezocht in dit topic, in de instellingen en via google, maar om de één of andere reden vind ik het niet :p

Over de batterijduur ben ik best tevreden, beter dan mijn Motorola Razr die ik voordien had, maar ik haal wel niet de batterijduur die jullie halen heb ik de indruk...
Gisterennacht rond middernacht had ik nog 56% over (had hem pas in de namiddag van de lader gehaald). Ik vond het niet de moeite om hem dan op te laden en ik was eens benieuwd hoeveel % hij verliest over de nacht. Om 8.51 (ja ik heb vakantie :p) had ik nog maar 42%. Dus 14% verloren op zo'n 9 uur niks doen... Dat leek mij erg veel, in de tweakers review staat: 'De stand-by-test weegt daarom zwaar bij deze benchmark; de One gebruikt in 16 uur tijd zonder iets te doen 5 procent van de accu'. Ik verlies het driedubbele in ongeveer de helft van de tijd... Wifi heb ik laten aanstaan, mss beter uitzetten dan? In het topic op XDA, stond dat het beter was om dit aan te laten staan, gezien dit energiezuiniger was dan 3g.

Ik heb BetterBatteryStats geïnstalleerd gisteren om mijn batterijverbruik te analyseren. Het is de eerste keer dat ik dit programma gebruik, tips zijn dus welkom over hoe ik mijn batterijduur kan verbeteren. Hier is de link naar een publieke map op dropbox dat ik gemaakt heb hiervoor: link.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
LaurentS schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:00:
Ik zie dat er verschillende panelen in omloop zijn, ik ben tevreden van mijn scherm, oogt prima. Ik zou wel willen weten van welke fabrikant mijn scherm komt. Hoe kan ik dit zien? Ik heb het al gezocht in dit topic, in de instellingen en via google, maar om de één of andere reden vind ik het niet :p
http://forum.xda-develope...ache=1&z=4046862574759871

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens staan er ook gewoon linkjes in de TS :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij loopt bij het afspelen van filmpjes (via youtube, NOS-app etc) het geluid niet synchroon met het beeld. Iemand meer last van en enig idee of dit op te lossen is?

Ook gaat, bij ieder berichtje dat ik bij Whatsapp verstuur of dat binnenkomt, de speaker even kort aan met een zeer lichte ruis. Vooral het geluidje van het aan- en uitspringen is irritant als je in een doodstille ruimte zit.

Overigens heeft mijn vriendin precies dezelfde 2 problemen, dus het ligt niet aan mijn toestel (haar toestel komt van een andere winkel en is van een oudere batch).

Wie heeft er tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Sinds afgelopen Zondag ook eigenaar van de HTC one, deze geruild met iemand via marktplaats tegen mijn iPhone 5.
Hij kon niet aan android wennen en lijk mij de kans om android te proberen na een aantal jaar iOS.

Ben tot nu toe zeer tevreden over het toestel, geen problemen software matig.
Wel zo als meerderen al aangeven een gap aan de boven zijde en onderzijde waar een a4'tje tussen past maar dit is voor mij niet een reden om het toestel af te keuren.

Heb inmiddels de bootloader ook unlocked, en draai een custom rom die gelijk is aan de stock rom met als verschil enkele verbeteringen in perstaties.
En was van plan om volgende week over te gaan naar de 'stock android' versie die HTC gaat aanbieden voor de one via de Play store.

Moet ik dan ook weer terug naar de stock rom? heb hier namelijk voor de zekerheid een backup van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik heb dus een paneel van Samsung, PANEL_ID_M7_JDI_SAMSUNG_C2_2.
Hebben jullie tips voor mijn batterijverbruik? 14% verliezen op een kleine 9 uur niks doen, lijkt mij niet normaal?
Bedankt.
CLB schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:18:
Tevens staan er ook gewoon linkjes in de TS :s
Sorry, had ik niet zien staan, ik heb er nochtans ingekeken :p Top TS btw, heel uitgebreid.

[ Voor 27% gewijzigd door LaurentS op 21-06-2013 13:55 ]

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 28-09 22:57
Bizzarro schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:37:
[...]

Ik heb nu al 6 keer gereboot ondertussen, maar ik kan geen last_kmsg file vinden in /proc, wel een kmsg?

Zowel ES File Explorer als FX File Explorer kan ik hem niet vinden.
Staat niet op alfabetische volgorde hé, bij mij staat hij helemaal onderaan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 19:37
spNk schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:39:
[...]

Staat niet op alfabetische volgorde hé, bij mij staat hij helemaal onderaan de lijst.
Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk welke sortering je hebt staan, volgens mij staat ES File Explorer standaard op alfabetisch a-Z↑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
kwiebus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:47:
[...]

Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk welke sortering je hebt staan, volgens mij staat ES File Explorer standaard op alfabetisch a-Z↑
Alles staat ook alfabetisch in ES File Explorer, behalve dat bestandje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 09-10 19:37
spNk schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:51:
[...]

Alles staat ook alfabetisch in ES File Explorer, behalve dat bestandje...
De enige manier waarop ik dat bestand helemaal op het eind van de lijst krijg is te sorteren op grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 09:26

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

kwiebus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:04:
[...]

De enige manier waarop ik dat bestand helemaal op het eind van de lijst krijg is te sorteren op grootte.
Zojuist nog maar weer een paar keer gereboot, ieder bestandje nagelezen in verschillende file explorers, search optie gebruikt, maar hier geen spoor van een last_kmsg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Op de een of andere manier lijkt mijn HTC one niet meer automatisch te synchroniseren (staat aan)
Heb wel de mobiele date uitstaan omdat VF denkt dat ik teveel heb verbruikt en geen extra kosten wil hebben.

Thuis deed hij het nog wel via Wifi, maar nu opeens niet meer, terwijl er normaal geen problemen zijn.
Het is zelfs zo erg dat hangouts niet eens aan lijken te komen op de telefoon (mijn eigen berichten die via PC zijn verstuurd ziet hij niet)
Opstarten heeft niks geholpen. HELP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Batterij besparing opties ook bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Energiebesparing staat uit, was wel vergeten te kijken idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Hey CLB,

Uhmm ik heb op gewoon geregistreerd via https://us.htc.com/googleplay/ .. En daar effe gegevens ingevuld als naam, email adres, serial number... En toen op versturen gedrukt en daarna kreeg ik bericht van

Thanks for providing your info to redeem this offer.
Upon validation of your serial number we'll email your promotion code. Serial number validation may take up to 2-4 weeks.

dus ja heb code nog niet, wie weet dat ik het krijg.. zo niet dan jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Toch handig als je oude heer advocaat is ;-). Krijg een nieuw toestel geloof ik, kreeg een SMS dat "de afdeling Handset" binnen enkele dagen spoedig contact opneemt om "omruil opties" te bespreken... kneel fir me, T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tycho500 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:54:
Toch handig als je oude heer advocaat is ;-). Krijg een nieuw toestel geloof ik, kreeg een SMS dat "de afdeling Handset" binnen enkele dagen spoedig contact opneemt om "omruil opties" te bespreken... kneel fir me, T-Mobile!
Had je zelf ook wel kunnen regelen, just like I said:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:17:
[...]

Had je zelf ook wel kunnen regelen, just like I said:)
Tjah dat klopt, maar het abonnement staat op zijn naam dus kan weinig uithalen aangezien ze geen "informatie verstrekken aan derden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over het laadsnoer welke is de korte van de one of van de medialink heb ze verwisseld en weet het nu niet meer?De andere is een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De korte is 'van' de One :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank u zeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Niet dat dat iets uit maakt, ik heb ze juist expres omgewisseld aangezien ze tegenwoordig allemaal van die korte klote kabels meeleveren... (gebruik meestal nog mijn N97 lader, die is ten minste 2 meter en zit vast aan de adapter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:23
spNk schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 17:12:
Niet dat dat iets uit maakt, ik heb ze juist expres omgewisseld aangezien ze tegenwoordig allemaal van die korte klote kabels meeleveren... (gebruik meestal nog mijn N97 lader, die is ten minste 2 meter en zit vast aan de adapter)
Ik ook, het enige waar ik de media adapter voor gebruik is voor de oplaadkabel. Nu kan ik tenminste in bed liggen, en opladen zonder dat bij iedere beweging de kabel uit de oplader schiet. Zou sowieso handig zijn als die usbkabels konden "verankeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:24
Over oplaadkabels gesproken. Die van de One is extreem kort dus onbruikbaar als je het toestel tijdens laden nog wilt gebruiken. Nu heb ik een kabeltje van 3 meter in gebruik en volgens mij gaat het opladen grofweg even snel. Kan het verder nog kwaad dat ik een langer kabeltje gebruik?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Heb sinds 2 weken ook de htc one in mijn bezit. Ben heel blij, niks op aan te merken!
Ik kom van een one x en wat ik wel mis is de full screen weather animatie. Weten jullie waar ik deze kan vinden? Dit is de animatie op jouw homescreen als het regent dat de druppels op je scherm komen met een wisser oa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-10 12:26
AtlAntA schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:32:
Over oplaadkabels gesproken. Die van de One is extreem kort dus onbruikbaar als je het toestel tijdens laden nog wilt gebruiken. Nu heb ik een kabeltje van 3 meter in gebruik en volgens mij gaat het opladen grofweg even snel. Kan het verder nog kwaad dat ik een langer kabeltje gebruik?
Ik laad hem ook gewoon op met die kabel van de medialink, merk totaal geen verschil of andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:06
Hey mensen, ik heb een paar vragen. Ik ga mijn Vodafone abonnement verlengen en ik kan dus een nieuw toestel uitzoeken. Ik zal van een baggerding naar echte top gaan. Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy Ace en ik wil voor Samsung Galaxy S4 gaan of juist een HTC One. Een HTC One vanwege het design en dat de bouwkwaliteit uitstekend is. Ook hoor ik dat muziek schitterend moet zijn met de HTC One. Maar goed...ik twijfel omdat ik nog niet genoeg weet en omdat reviews hier heel gemixt over praten. De ene review vind de accuduur uitstekend en zegt dat je er 1,5 a 2 dagen mee kan doen met normaal gebruik. En andere reviews zeggen weer dat het tegenvallend is. Zelf ben ik niet iemand die non stop het ding zal gebruiken, ik zal wat op Whatsapp zitten zo nu en dan, beetje Browsen,Youtube en dat is het dan ook wel.Hoe ervaren jullie de accuduur?

En hoe lang duurt het ongeveer om hem volledig op te laden?

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 23-06-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
devilsnight schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:00:
Hey mensen, ik heb een paar vragen. Ik ga mijn Vodafone abonnement verlengen en ik kan dus een nieuw toestel uitzoeken. Ik zal van een baggerding naar echte top gaan. Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy Ace en ik wil voor Samsung Galaxy S4 gaan of juist een HTC One. Een HTC One vanwege het design en dat de bouwkwaliteit uitstekend is. Ook hoor ik dat muziek schitterend moet zijn met de HTC One. Maar goed...ik twijfel omdat ik nog niet genoeg weet en omdat reviews hier heel gemixt over praten. De ene review vind de accuduur uitstekend en zegt dat je er 1,5 a 2 dagen mee kan doen met normaal gebruik. En andere reviews zeggen weer dat het tegenvallend is. Zelf ben ik niet iemand die non stop het ding zal gebruiken, ik zal wat op Whatsapp zitten zo nu en dan, beetje Browsen,Youtube en dat is het dan ook wel.Hoe ervaren jullie de accuduur?

Dit is m'n vierde smartphone en de eerste waar ik redelijk tevreden mee ben qua accuduur. Ik ben een vrij zware gebruiker. Alleen candycrush is bij mij een echte batterijkiller.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
MetalManic schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:23:
[...]

Dit is m'n vierde smartphone en de eerste waar ik redelijk tevreden mee ben qua accuduur. Ik ben een vrij zware gebruiker. Alleen candycrush is bij mij een echte batterijkiller.
Dan moet het qua dat voor mij wel goed zitten met de vrij standaard dingetjes qua gebruik, zo te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ga er maar vanuit dat op de stock rom je gemiddelde schermtijd 4 uur zal zijn.
Dus "brand" je scherm gemiddeld 2 uur per dag dan doe je er 2 dagen mee, anders elke avond opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43

Heb zelf sinds enkele dagen een ONE en kan niet echt een goede ervaring geven omdat ik er uiteraard steeds mee zit te spelen omdat ie zo mooi is :p Maar wat ik wel heb gezien is dat als ik de 'power saver' funcie aanzet hij langer meegaat en ik niks merk van de cpu die minder snel wordt. Prima dus.

je kunt overigens bij de powersaver 4 dingen aan of uit zetten:
  • Schermverlichting (heb ik uit want hij staat op auto),
  • CPU snelheid (heb ik aan want dit heeft naar mijn idee vele invloed),
  • Trillfuntie (heb ik gewoon aan staan want dat is volgens mij niet echt een slurper)
  • Data verbinding wanneer het scherm uit is (hier mee ben ik nog aan het experimenteren)
Ben verder overigens helemaal gek op het toestel en kan hem je zeker aanraden. Al zul je met de S4 ook geen miskoop doen. Ben persoonlijk veel meer fan van de schil van HTC dan die van Samsung.

[ Voor 5% gewijzigd door FloggingHank op 23-06-2013 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Chris.nl schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:15:
Ga er maar vanuit dat op de stock rom je gemiddelde schermtijd 4 uur zal zijn.
Dus "brand" je scherm gemiddeld 2 uur per dag dan doe je er 2 dagen mee, anders elke avond opladen.
Hmmm...ik heb eigenlijk nog nooit gecheckt hoeveel uur het nou precies is wat ik spendeer op die foon. Maar dit klinkt voor mij wel redelijk realistisch. Klinkt in elk geval goed.
FloggingHank schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:58:
[...]

Heb zelf sinds enkele dagen een ONE en kan niet echt een goede ervaring geven omdat ik er uiteraard steeds mee zit te spelen omdat ie zo mooi is :p Maar wat ik wel heb gezien is dat als ik de 'power saver' funcie aanzet hij langer meegaat en ik niks merk van de cpu die minder snel wordt. Prima dus.

je kunt overigens bij de powersaver 4 dingen aan of uit zetten:
  • Schermverlichting (heb ik uit want hij staat op auto),
  • CPU snelheid (heb ik aan want dit heeft naar mijn idee vele invloed),
  • Trillfuntie (heb ik gewoon aan staan want dat is volgens mij niet echt een slurper)
  • Data verbinding wanneer het scherm uit is (hier mee ben ik nog aan het experimenteren)
Ben verder overigens helemaal gek op het toestel en kan hem je zeker aanraden. Al zul je met de S4 ook geen miskoop doen. Ben persoonlijk veel meer fan van de schil van HTC dan die van Samsung.
Qua design en bouwkwaliteit is hij absoluut beter en mooier, geen twijfel mogelijk daarover. Nadelen blijf ik echter de ingebouwde accu vinden en geen SD cards mogelijk. Het is wellicht genoeg voor mij, maar je weet maar nooit. Verder totaal geen last gehad ervan dat het ding erg wam wordt terwijl er weinig gebeurd op de telefoon?

Ik las op een andere forum trouwens dat het geluid vooral heel nice is uit de speakers, maar ik luister echt geen muziek via de speakers, dat doe ik alleen maar met koptelefoon. Daarvan wordt weer beweerd dat het dan weinig verschil uitmaakt met een S4...maar dat lijkt me sterk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
devilsnight schreef op zondag 23 juni 2013 @ 03:43:
[...]
Ik las op een andere forum trouwens dat het geluid vooral heel nice is uit de speakers, maar ik luister echt geen muziek via de speakers, dat doe ik alleen maar met koptelefoon. Daarvan wordt weer beweerd dat het dan weinig verschil uitmaakt met een S4...maar dat lijkt me sterk toch?
Het geluid uit de speakers is inderdaad super nice. Beste wat ik uit een telefoon heb gehoord by far. Zal hem zelf ook weinig als speaker gebruiken maar mocht je bijvoorbeeld es aan het strand zitten ofzo is het tof dat je met goede kwaliteit een muziekje erbij kunt hebben.

Geluid met koptelefoon is prima en heb ik niks op aan te merken. Kan het alleen niet vergelijken met een S4. Daar zal inderdaad weinig verschil inzitten behalve dat je op de ONE de beats setting kan aanzetten. Maar dat is gewoon een equalizer (meer bass etc. google maar es)

Mocht je niet van de custom roms zijn dan moet je denk ik vooral nadenken welke grafische schil je mooier vind (naast het uiterlijk uiteraard). Zoals ik al zei vind ik de touchwiz schil echt niet mooi. De 'quick icons' in de taskbar bijvoorbeeld bij Samsung vind ik echt heel lelijk (wel functioneel maar lelijk).
Kom zelf van alleen htc (HTC Hero -> HTC Desire Z -> HTC One) dus ben misschien ook wel bevooroordeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
M3 SMGII schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:32:
Heb sinds 2 weken ook de htc one in mijn bezit. Ben heel blij, niks op aan te merken!
Ik kom van een one x en wat ik wel mis is de full screen weather animatie. Weten jullie waar ik deze kan vinden? Dit is de animatie op jouw homescreen als het regent dat de druppels op je scherm komen met een wisser oa.
dit staat gewoon tussen de andere live achtergronden.
instellingen=> aanpassen=>achtergrond: live achtergronden: 'weer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:32:
Nee joh maakt niets uit.

Ik gebruik de normale kabel met een USB verleng kabeltje en doet het nog net zo snel.

Ik heb al tientallen Smartphones versleten en eigenlijk is het al jaren het zelfde. Ik haal hem 07:30 van de lader en doe dan net wel of net niet een dag met de accu. Soms is hij om 21:00 leeg en valt hij uit. Soms haalt hij het tot ik ga slapen (2330).

Was bij mijn vorrige Smartphones niet anders, accu's worden wel beter maar ik doe er ook meer mee dan een paar jaar geleden.

Als ik jou gebruk zo hoor moet je er makkelijk een dag mee kunnen doen hoor.

Edit: ik bel niet of nauwelijks, gebruik whatsapp, Google Hangouts en Gmail ongeveer twee uurtjes per dag.
Stream (met scherm uit) ongeveer twee uurtjes Spotify per dag naar mijn auto radio en heb er via BT heel de dag een Pabble aan verbonden. In de pauze Facebook en Instagram ik nog een aantal minuutjes.

Screen-on schat ik op ongeveer 3uur per dag.

[ Voor 67% gewijzigd door Donstil op 23-06-2013 15:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:35
welke kleur heb je de htc one nu?

zwart en grijs of is het wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
Even een vraagje waarvan ik niet weet welke zoekterm ik zou moeten gebruiken om het eventueel in dit topic terug te kunnen vinden (in Problemen topic kon ik ook niets vinden): ik heb de HTC One nu sinds april en werkt als een trein. Tot vanavond, toen het opeens leek alsof hij gehackt was... Hij begint willekeurig zaken op het touchscreen aan te tikken, en dan echt met een frequentie van 1x per seconde. Dan is het weer half minuutje rustig en daarna begint het weer. Zoals ik zeg, het lijkt net alsof hij gehackt is en vanaf een afstand bestuurd wordt, maar dit kan niet, aangezien ik alle internetverbindingen uit heb gezet. Ook 5x opnieuw opstarten werkt niet, het begint al bij het scherm waarin je je sim-pin in moet voeren... Heeft iemand dit probleem wel eens eerder mee gemaakt? Lijkt op een defect touchscreen, of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Nu je het zegt... Ja, ik maak het ook wel eens mee, maar het komt eerder van de hoge gevoeligheid van het scherm denk ik. Ik denk dat wij allebei per ongeluk toch dat deel heeeel lichtjes per ongeluk aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
Joen schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:47:
Nu je het zegt... Ja, ik maak het ook wel eens mee, maar het komt eerder van de hoge gevoeligheid van het scherm denk ik. Ik denk dat wij allebei per ongeluk toch dat deel heeeel lichtjes per ongeluk aanraken.
Ik kan je vertellen, ik kan mn telefoon weg leggen op het moment dat het gebeurd en dan gaat het net zo hard door, dus aan hoge gevoeligheid zal het waarschijnlijk niet liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 16:21
Sinds vrijdag ook eigenaar van een One, wat een verademing ten opzichte van mijn Sensation (terwijl die ook weer een verademing was ten opzichte van de Desire die ik daarvoor had)

- Heerlijk snel
- Heerlijk geluid
- Heerlijk beeld

Net maar een Otterbox Commuter besteld, want ik ga dit ding anders gegarandeerd beschadigen :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Toevallig van het weekend een filmpje gemaakt in de discotheek, man wat een zuiver geluid!!! 8)7
Normaal gesproken hoor je veel ruis door een filmpje heen met harde muziek maar dit is nu verleden tijd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 23:44

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zijn er hier mensen die syncen met een Exchange kalender?

Ik wil namelijk alleen mijn werkagenda syncen met mijn HTC One.
Postvak IN van Exchange is echter verplicht te worden en wil mijn werkmail dus echt niet op mijn prive telefoon.

Iemand een manier gevonden om dit te scheiden? Op de HTC Sensation kon de mail wel uitgeschakeld worden in het synchronisatie account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 19:07
Floris-K schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:28:
Zijn er hier mensen die syncen met een Exchange kalender?

Ik wil namelijk alleen mijn werkagenda syncen met mijn HTC One.
Postvak IN van Exchange is echter verplicht te worden en wil mijn werkmail dus echt niet op mijn prive telefoon.

Iemand een manier gevonden om dit te scheiden? Op de HTC Sensation kon de mail wel uitgeschakeld worden in het synchronisatie account.
Ik gebruik op mijn werk PC een programma (gSyncit) die mijn Exchange agenda naar m'n Google account (one-way, dus mijn privé afspraken komen niet in m'n zakelijke agenda). Je moet alleen ff bij elke sync een melding wegklikken ;)). Ik weet niet of je wat mag installeren op je werk PC, maar dan zou dat een optie kunnen zijn.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 16:12
Karish schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:19:
[...]

Ik heb net geregistreerd maar geen bevestiging gehad ervan zowel niet via de site of mail ? klopt dat ?

Tnx

Edit: is gelukt nu :)
Hoe? Ik krijg geen bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
sjdjong schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:49:
[...]
Ik kan je vertellen, ik kan mn telefoon weg leggen op het moment dat het gebeurd en dan gaat het net zo hard door, dus aan hoge gevoeligheid zal het waarschijnlijk niet liggen ;)
extreme luchtvochtigheid? ik ben er geen expert in, maar kan dat er mee te maken hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:54
Ik heb een 2010 megane met arkamys 3d en sinds de update van mijn htc one naar android 4.2.2(zowel bij trickdroid als bij viper) krijg ik met geen mogelijkheid bluetooth gekoppeld. Ik heb alles verwijderd maar helaas zonder resultaat. Je ziet dat er gekoppeld wordt na het invoeren van de code en op de telefoon zegt ie dat er verbinding is, echter alleen bluetooth audio en geen telefoon. Zijn er mensen die hier ook last van hebben?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
renzo4000 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 00:32:
Ik heb een 2010 megane met arkamys 3d en sinds de update van mijn htc one naar android 4.2.2(zowel bij trickdroid als bij viper) krijg ik met geen mogelijkheid bluetooth gekoppeld. Ik heb alles verwijderd maar helaas zonder resultaat. Je ziet dat er gekoppeld wordt na het invoeren van de code en op de telefoon zegt ie dat er verbinding is, echter alleen bluetooth audio en geen telefoon. Zijn er mensen die hier ook last van hebben?
Niet echt related maar ik heb hetzelfde probleem bij een nokia ck-7w. Hij zegt dat er verbinding is maar zodra ik wil bellen gebeurt er niks via de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
AtlAntA schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 02:15:
[...]

Niet echt related maar ik heb hetzelfde probleem bij een nokia ck-7w. Hij zegt dat er verbinding is maar zodra ik wil bellen gebeurt er niks via de carkit.
Ja precies, ik kan zien dat er verbinding is op mijn telefoon via de bluetooth instellingen maar alleen voor audio en niet gsm. Maar zelfs het afspelen van audio lukt dan niet, ik zie dan op het display van mijn Renault "unkown" staan en het blijft dan stil. Connectie met de GSM verbinding is er ook niet aangezien je geen "statusbar" ziet op het display van Renault.

Op 4.1.2 werkte het verder allemaal prima, maar ik wil nu niet meer terug aangezien ik de Viper rom helemaal top vind. Wellicht komt er op korte termijn nog een betere "radio" update vanuit HTC. Ik heb dit geintje ook al een keer gehad met mijn Galaxy s2.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:51
renzo4000 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:15:
[...]

Ja precies, ik kan zien dat er verbinding is op mijn telefoon via de bluetooth instellingen maar alleen voor audio en niet gsm. Maar zelfs het afspelen van audio lukt dan niet, ik zie dan op het display van mijn Renault "unkown" staan en het blijft dan stil. Connectie met de GSM verbinding is er ook niet aangezien je geen "statusbar" ziet op het display van Renault.

Op 4.1.2 werkte het verder allemaal prima, maar ik wil nu niet meer terug aangezien ik de Viper rom helemaal top vind. Wellicht komt er op korte termijn nog een betere "radio" update vanuit HTC. Ik heb dit geintje ook al een keer gehad met mijn Galaxy s2.
Ik hoop gewoon dat HTC een beetje sneller wordt met die Android 4.2 updaten.. vind het nu al vrij lang duren.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Timmie60 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:22:
[...]

Hoe? Ik krijg geen bevestiging
ik heb me hier ook bij aangemeld, hebben jullie toevallig al geluk met play tegoed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:26
Bocai schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:23:
[...]

ik heb me hier ook bij aangemeld, hebben jullie toevallig al geluk met play tegoed ?
Nope...hier ook aangemeld op de dag dat dit bekend werd, maar tot nu toe nog geen bevestiging en/of tegoed. Maakt mij overigens niet zo veel uit...merk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 22:53
Ik heb nu al twee keer achter elkaar gemerkt dat ik geen GSM verbinding heb als ik in de auto zit. Tijdens de rit valt ie weg en moet ik de telefoon unlocken (PIN invoeren van toestel) om weer (GSM) verbinding te krijgen. In de auto heb ik een bluetooth verbinding met de telefoon.

Is twee weken lang goed gegaan. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
pvtonger schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:48:
Ik heb nu al twee keer achter elkaar gemerkt dat ik geen GSM verbinding heb als ik in de auto zit. Tijdens de rit valt ie weg en moet ik de telefoon unlocken (PIN invoeren van toestel) om weer (GSM) verbinding te krijgen. In de auto heb ik een bluetooth verbinding met de telefoon.

Oke, wellicht een gek idee. Maar kan het zijn dat je simkaartje niet goed meer zit of slecht contact maakt? In de auto heb je toch (ongemerkt) een hoop trillingen die ervoor kunnen zorgen dat het contact even verbreekt en moet je opnieuw aanmelden op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Oke, wellicht een gek idee. Maar kan het zijn dat je simkaartje niet goed meer zit of slecht contact maakt? In de auto heb je toch (ongemerkt) een hoop trillingen die ervoor kunnen zorgen dat het contact even verbreekt en moet je opnieuw aanmelden op het netwerk.
Het SIM kaartje zit stevig in het houdertje. Of ie wel/niet goed contact in de telefoon maakt, kan ik niet zien. Op het scherm zie je inderdaad het symbool dat aangeeft dat er geen SIM kaart in zit :?

Ik kan het overigens niet reproduceren door flink met het toestel te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:58
Ervaren jullie ook lag? Met name bij het openen van whatsap vanuit het unlock-screen begint het me meer en meer op te vallen dat het niet bepaald soepel verloopt terwijl ik in het begin dacht dat het wel mee viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Ervaren jullie ook lag? Met name bij het openen van whatsap vanuit het unlock-screen begint het me meer en meer op te vallen dat het niet bepaald soepel verloopt terwijl ik in het begin dacht dat het wel mee viel.
Ik weet zeker dat het unlocken nu trager gaat dan "in het begin". Neem aan dat dat met geinstalleerde apps (widgets?) heeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 02-10 12:57
pvtonger schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:48:

Is een bekend probleem. Er zit te veel ruimte tussen de chip van de SIM-kaart en de contacten in de telefoon. Ik heb begrepen dat dit bij de voorgangers zoals de HTC One X ook al zo was.

Ik kwam op internet de plakband truuk tegen: een paar laagjes plakband tegen de achterkant van de SIM-kaart plakken. Ik heb hem uitgevoerd en al een paar weken geen last meer van dit probleem.

Bij mij trad het trouwens op toen ik mijn telefoon los op het bureau had liggen en hem pakte om even de batterijstatus en laatste berichten te bekijken. Het heeft dus eerder met de temperatuur en dus uitzetten of krimpen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Is een bekend probleem. Er zit te veel ruimte tussen de chip van de SIM-kaart en de contacten in de telefoon.
Bedankt voor de tip. Ik heb de plakband truuk zojuist toegepast. Kijken of dat helpt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
pvtonger schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:41:
[...]

Ik weet zeker dat het unlocken nu trager gaat dan "in het begin". Neem aan dat dat met geinstalleerde apps (widgets?) heeft te maken.
Zou best kunnen. Maar toch opvallend.

[ Voor 29% gewijzigd door Southern Sun op 25-06-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:32
What to do...

Wachten tot de T6 (One Max) uit is (duurd nog 3-4maanden?) Dan pas verlengen..

Of

10juli contract verlengen en de HTC One (zwart) halen en tegen die tijd dat de 5,9" One uit is, de One verkopen en bijleggen..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm....in principe komt morgen de HTC One google edition uit, dus waarschijnlijk met Android 4.2.2
Als het gaat om de OTA met deze Android versie blijft het akelig en oorverdovend stil van de kant van HTC. Geen nieuwe geruchten, geen nieuwe "inside" informatie etc. Ik ben toch wel dringend toe aan 4.2.2 omdat bijna 60% van de apps die ik erg vaak gebruik zo'n akelige "zwarte balk met puntjes" onderaan het scherm hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:59:
mmmm....in principe komt morgen de HTC One google edition uit, dus waarschijnlijk met Android 4.2.2
Als het gaat om de OTA met deze Android versie blijft het akelig en oorverdovend stil van de kant van HTC. Geen nieuwe geruchten, geen nieuwe "inside" informatie etc. Ik ben toch wel dringend toe aan 4.2.2 omdat bijna 60% van de apps die ik erg vaak gebruik zo'n akelige "zwarte balk met puntjes" onderaan het scherm hebben
Waarom niet rooten en een custom rom erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:04:
[...]

Waarom niet rooten en een custom rom erop?
Ik heb mijn vorige toestellen telkens geroot en bleef vervolgens elke paar dagen kijken naar een nieuwe of andere rom. Op zich erg leuk maar op den duur gebruikte ik mijn toestel bijna niet meer op een normale manier. Bij de One heb ik me voorgenomen zo lang mogelijk met de originele rom te werken en alleen officiële updates te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 08:04
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:59:
Ik ben toch wel dringend toe aan 4.2.2 omdat bijna 60% van de apps die ik erg vaak gebruik zo'n akelige "zwarte balk met puntjes" onderaan het scherm hebben
Hoe wordt dat in 4.2.2 opgelost dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
tiguan schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:21:
[...]

Hoe wordt dat in 4.2.2 opgelost dan?
Door het toekennen van de settings aan de home knop(long press)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:07:
[...]

Ik heb mijn vorige toestellen telkens geroot en bleef vervolgens elke paar dagen kijken naar een nieuwe of andere rom. Op zich erg leuk maar op den duur gebruikte ik mijn toestel bijna niet meer op een normale manier. Bij de One heb ik me voorgenomen zo lang mogelijk met de originele rom te werken en alleen officiële updates te gebruiken.
Haha :) Dat is exact de reden waarom ik mijn One ook nog niet heb ge-root. Eerst eens even afwachten op de OTA naar 4.2.2 en dan zien we weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
dafmay schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:51:
[...]

Haha :) Dat is exact de reden waarom ik mijn One ook nog niet heb ge-root. Eerst eens even afwachten op de OTA naar 4.2.2 en dan zien we weer verder...
Same, ik had het idee dat mijn telefoon van al die roms juist op ten duur slechter leek te presteren omdat sommige zaken niet lekker werkten. Nu zijn de meeste roms voor de One op dit moment nog gebaseerd op de stockrom en daarnaast op de puntjes onderin als menuknop vind ik het toestel compleet. Het toestel is ook absoluut niet trager geworden, dit is de eerste telefoon waar ik na een paar maanden nog steeds zo blij mee ben als toen ik hem ontving,

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
renzo4000 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:25:
[...]

Door het toekennen van de settings aan de home knop(long press)
Aan de terug-knop lijkt mij? Want lang drukken op home is Google Now, en dubbeltap op home geeft het lijstje met apps weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
SChief schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:47:
[...]

Aan de terug-knop lijkt mij? Want lang drukken op home is Google Now, en dubbeltap op home geeft het lijstje met apps weer.
Je krijgt straks: dubbel-tap, lang drukken en swippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
SChief schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:47:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/Fr18uDC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ah, my bad. :) Wel bizar dat ze zoveel functies aan één knop toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Iemand toevallig een idee vwb het volgende. Ik las ergens op xda dat ad block de reden kon zijn voor de 'pops' van de luidspreker...ja ik weet het, klonk mij ook al vreemd in de oren...maar ja, waarom niet even snel uitproberen. Dus ad block verwijderd en daarna merkte ik dat geheel de browser het niet meer deed (zowel de standaard browser als chrome)...geen enkele website kon worden getoond...meteen een melding (ben ff vergeten welke, is alweer een week of wat geleden). Daarna terugzetten standaard settings en via wat andere omwegen incl ad block herinstallatie heb ik het weer werkend gekregen...maar het bleef knagen en ik vraag mij dus nu even af...wat zou dit nu hebben veroorzaakt (proxy instellingen wellicht...maar waar binnen de browser in te stellen?) en wat zou een mogelijke eenvoudige oplossing zijn geweest?

Enfin...iets dat zoals gezegd een beetje bleef knagen bij de super-nerd die ik ben ;) Iemand hier toevallig een idee/oplossing? Ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 20:12
Ik ben afgelopen weekend overgestapt van iPhone (eerst 3GS, toen 4s) naar de HTC One. Tot nu toe met veel plezier, maar er zijn ook genoeg dingen waar ik me blauw aan erger.

Eén van die dingen is dit: in de (standaard) muziekspeler ben je naar een album aan het luisteren. Je unlockt het scherm, dan kom je in de player met cover art en controls. Hoe ga je nu naar een overzicht van het album (welke nummers er op staan?)

Volgens mij is dat niet mogelijk. Je kunt alleen terug naar alle albums van die artiest, wat helemaal niet handig is als je er daar een stuk of 20 van hebt. Zie ik iets over het hoofd?

(En waarom staat de album titel eigenlijk niet in beeld? Alleen nummer + artiest. Lekker handig als de cover art de titel niet bevat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je hebt wel netjes getagde muziek? Tevens zijn er tig (betere) third-party spelers te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Vind de muziekspeler ook wat minder dan degene die bij mij op de sensation stond. Deze had een fijne layout waarbij je tegels had met artiesten en zodra je er op drukte de albums naar boven kwamen, waarom ze overgestapt zijn naar een lange lijst per album is me onduidelijk en het word er niet overzichtelijker van.
Heb echter daarop ook gebruik gemaakt van poweramp (lekker veel instellingen en overzichtelijke layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
CLB schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:04:
En je hebt wel netjes getagde muziek? Tevens zijn er tig (betere) third-party spelers te vinden :)
Natuurlijk is alles netjes getagd. Blijft bizar dat er zo slecht over usability nagedacht wordt.
Ik zal maar eens op zoek gaan naar een andere speler.

(mooi die vrijheid van Android! :) Alleen minder mooi als je alle stock applicaties moet gaan vervangen door (betaalde) third-party varianten |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Stiggy schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:03:
Eén van die dingen is dit: in de (standaard) muziekspeler ben je naar een album aan het luisteren. Je unlockt het scherm, dan kom je in de player met cover art en controls. Hoe ga je nu naar een overzicht van het album (welke nummers er op staan?)
Rechtsboven op de menuknop --> Details --> Album details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
SChief schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:04:
[...]
Rechtsboven op de menuknop --> Details --> Album details
Right! Super, dat is hem! Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
4e HTC One... Weer de aan knop kapot... Ik word zo moe van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Een vraagje, ik heb de HTC One nu sinds vrijdag. Super toestel tot vanochtend. Ik heb een paar apps installed de laatste dagen en de optie "Energie Sparen" aangezet.

Vandaag was de telefoon erg langzaam. Als ik op de power button drukte kreeg ik eerst 30 sec. een zwart scherm met alleen boven aan de kleine icoontjes voordat de standaard facebook interface opstartte. Tevens stopt de muziekspeler nu opeens vaak na een minuut spelen en soms klapt de muziekspeler er gewoon uit als ik he opstart. Ik moet toegeven dat de batterij minder dan 35% was. Zou het kunnen dat de Energie Sparen optie de processen zo verstoord (throttling down CPU etc) dat de telefoon amper werkt? Of zou het een virus kunnen zijn? Kreeg namelijk de eerste dagen gelijk een popup dat er een virus was en dat ik een virusscanner moest downloaden (had het genegeerd omdat het als spam overkwam).

Penny for your thoughts!

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb nog nooit een popup over virussen gehad, dus klinkt idd als spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ook word het toestel niet merkbaar trager van de energiebesparing stand, ik heb deze daarom ook altijd aan staan (ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat het toestel traag werd, wat ik ook aan het doen was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSam Battery Monitor proberen en anders factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Stiggy schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:07:
[...]

Right! Super, dat is hem! Thanks! _/-\o_
d:)b

Moet wel zeggen dat ik de standaard muziekspeler erg onintuïtief vind qua plaatsing van opties. Dat geswype om te switchen tussen now playing en je bibliotheek vind ik ook niet heel handig. Sony heeft dat beter voor elkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door S_Chief op 26-06-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 17:24
Hallo allemaal,

Ik zit in de US en vandaag is de HTC One beschikbaar gekomen in Play Store:
https://play.google.com/store/devices/details?id=htc_one

Alleen staat hier dat alleen de volgende 4G LTE frequenties worden ondersteund:
NETWERK
Unlocked GSM/UMTS/HSPA+/LTE
GSM/EDGE/GPRS (850, 900, 1800, 1900 MHz)
3G (850, 1900, 2100 MHz)
HSDPA 21, HSUPA 5.76
4G LTE (700 MHz, AWS)

Volgens de 4G Wiki, is er in Europa alleen 4G in andere frequenties beschikbaar:
Continent Frequenties
Europa: 800/1800/2600 mhz
Amerika: 700/800/1700AWS/1800/1900

Is dit waar? Ik weet niet of ik op de Wikipedia informatie kan vertrouwen.

Ik ben de impact een beetje aan het inschatten, omdat KPN al zegt dat ze 1e kwartaal van 2014 al landelijke dekking willen hebben op 800/1800/2600 MHz frequenties. (http://www.computable.nl/...guitrol-in-nederland.html)
Aan de andere kant, de S4 op de Google Playstore ondersteunt de Nederlandse frequenties ook niet (https://play.google.com/s...ails?id=samsung_galaxy_s4)

[ Voor 26% gewijzigd door AceAceAce op 26-06-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Mmm, dan is het toch iets anders. Iemand anders ideeen?

Ik heb net mijn HTC One uitgedaan, 3 uur geladen tot ie weer vol was, en nu lijkt ie weer goed te werken.

Zal kijken of het over 2 dagen weer gebeurt wanneer de batterij leeg raakt.

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Niet online

Jungian

>_<

Deze vraag is al een paar keer eerder gesteld in dit topic, maar het is mij nog steeds onduidelijk of de power button van de One een klein beetje uit hoort te steken of niet. De mijne heeft een verzonken power button die echt mega a-relaxed in te drukken is... Wie kan mij hier een duidelijk antwoord op geven?

[ Voor 8% gewijzigd door Jungian op 27-06-2013 00:58 ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Bij mij steekt de powerbutton uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:34
Jungian schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 00:57:
Deze vraag is al een paar keer eerder gesteld in dit topic, maar het is mij nog steeds onduidelijk of de power button van de One een klein beetje uit hoort te steken of niet. De mijne heeft een verzonken power button die echt mega a-relaxed in te drukken is... Wie kan mij hier een duidelijk antwoord op geven?
ik heb 3 toestellen gehad, bij 2 stak die uit. en bij mijn huidige zit hij er vrij diep in, ik kan hem eigenlijk alleen aan de linkerkant indrukken de hele rechterkant zit los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bij mij is de power button helemaal in lijn met de rest van de body. Ik denk (hoop) dat dit de bedoeling is. De knop is goed in te drukken met een simpele druk beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
mijn knopje zit ook nagenoeg gelijk met de body.
Ik weet niet of hij uit moet steken maar als ik de foto's zie en promo filmpjes, dan zie ik geen afwijking met wat ik heb.
p.s. goed in te drukken.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
SChief schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:05:
[...]
Moet wel zeggen dat ik de standaard muziekspeler erg onintuïtief vind qua plaatsing van opties. Dat geswype om te switchen tussen now playing en je bibliotheek vind ik ook niet heel handig. Sony heeft dat beter voor elkaar.
Niet alleen dat, maar ik merkte dat hij ook geen gapless playback ondersteund. Dat luistert lekker naar live en thema albums. Zucht :(

Op zoek naar een andere player dus. WinAmp en Poweramp al geprobeerd, nog niet helemaal overtuigd.
Affijn, een out of the box goede mediaspeler is de HTC One zeker niet. Dat heeft Apple toch echt een stuk beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:54
AceAceAce schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:24:
Alleen staat hier dat alleen de volgende 4G LTE frequenties worden ondersteund:
NETWERK
Unlocked GSM/UMTS/HSPA+/LTE
GSM/EDGE/GPRS (850, 900, 1800, 1900 MHz)
3G (850, 1900, 2100 MHz)
HSDPA 21, HSUPA 5.76
4G LTE (700 MHz, AWS)

[snip]

Ik ben de impact een beetje aan het inschatten,
Als je hier kijkt, ondersteunt de One alle frequenties:

http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/#specs

Ook de US frequenties dus exact zoals jij ze aangaf. Ik vermoed dat hij het in nl dus ook gewoon doet. En in het uitesrste geval kun je waarschijnlijk een andere radio (software) flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Stiggy schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 07:02:
[...]

Niet alleen dat, maar ik merkte dat hij ook geen gapless playback ondersteund. Dat luistert lekker naar live en thema albums. Zucht :(

Op zoek naar een andere player dus. WinAmp en Poweramp al geprobeerd, nog niet helemaal overtuigd.
Affijn, een out of the box goede mediaspeler is de HTC One zeker niet. Dat heeft Apple toch echt een stuk beter voor elkaar.
Ja gek he, daar zijn ze ooit begonnen met iPods....

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik heb om deze reden mijn eerste toestel omgeruild. Daarna was dit probleem opgelost. De knop steekt er fractioneel uit, maar het maakt wel enorm verschil wat hanteerbaarheid betreft. Helaas kreeg ik toen wat andere dingetjes er voor terug dus wederom omgeruild. En ook bij m'n nieuwe toestel steekt de knop net iets uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Southern Sun op 27-06-2013 08:20 ]

Pagina: 1 ... 82 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)