Ben ik ook wel benieuwd naar! Is in weinig reviews gedaan, meestal werd naar de andere top-modellen gekeken.Rox92 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:42:
[...]
Misschien leuk om een vergelijking te maken tussen de camera van de one x en de one ??
Ga ik hier ook doen, One X, Xperia ZL en de One
iphone 4S en iPhone 5 eventueel...

[ Voor 109% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 18:58 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Goed nieuws op de Frontpage! Dat gaat lekker Rooten worden vanavond.
ARHD here i come.
Dezelfde die ik lijk te hebben namelijk *maar totaal niet stoort*
ARHD here i come.
Keurig! maar Gap loos is hij niet, ik zie er op de tweede foto een zitten.TomasH schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:15:
Mijn zwarte HTC One is er ook. Afgelopen zondag besteld bij Amazon.co.uk, verwachte leverdatum met supersaver-delivery (gratis) was dinsdag 7 mei, maar vandaag dus al geleverd. Hier wat foto's van mijn volgens mij compleet gap-loze HTC One Black: imgur album.
[afbeelding]
En in vergelijking met m'n HTC One X Grey:
[afbeelding]
Heel erg blij ermee! Ik laat vast nog wat horen na een paar dagen gebruik.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb mijn HTC One sinds vorige week woensdag. Super telefoon alleen ik stoer me aan het volume van de speakers. De meest zachte stand is nog best hard, vooral 's avonds! Hoop dat hier snel een update voor komt.
Dat is zeker goed nieuws "rooten mag geen verval van garantie opleveren"Donstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:50:
ARHD here i come.
[...]
Was ook al van plan om ARHD er op te zetten. Alleen moet ik nog ff zoeken naar een reden. Nu had ik Idd nog de garantiebepaling als excuus die me tegen hield. Haha
Alleen lees ik weer het woordje "gapp" whaaaaa

.
Eigenlijk hoord dit in het acc topic thuis. Daarom heb ik voor een Brodit houder met proclip gekozen voor het ventilatie rooster.jodel99999 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:00:
Ik moest toch even kwijt , en ik weet niet of veel mensen het gebruiken.....wat me enorm geïrriteerd heeft bij de one x was de auto applicatie........ slechter dan slecht, heb hem daarom ook nooit gebruikt.
Maar ik moet het echt toegeven dat deze app in de One , werkelijk perfect werkt....zoals hij nu is had hij altijd al moeten zijn , eigen apps toevoegen...navigatie kunnen kiezen.......he he zo moeilijk was het toch niet htc
Wat trouwens wel een probleem is, de one word gewoon "warm" aan de onderkant bij het afspelen van video , of navigatie....niet te...maar wel warm wat het aluminium eigenlijk goed afvoert....
Maar....heb je een originele autohouder, die ze aan de onderkant ( achter ) compleet van plastic hebben gemaakt ( dus een soort dichte case aan de achterkant onder ) , dan word het teveel als de zon schijnt , je aan het navigeren bent en aan het opladen....de hittte kan op de een of andere manier niet goed wegkomen ...en het laden van de one stopt ermee ( rood knipperen led ).....![]()
Voor de rest , geen gaps, alles werkt goed , zeer snel , en zeeeeeer tevreden ermee
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ja, want dit is een vrijbriefDonstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:50:
Goed nieuws op de Frontpage! Dat gaat lekker Rooten worden vanavond. ARHD here i come.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kun je die zwarte blak met die onderste icoontjes ook van kleur veranderen? Zie namelijk op alle video's en foto's dat die zwart is.
Wil hem trouwens wel even uitproberen, maar kan in mijn regio (Leiden/Hoofddorp) geen winkel vinden waar die al uitgestald staat. Iemand hem al uit kan proberen in deze omgeving?
Wil hem trouwens wel even uitproberen, maar kan in mijn regio (Leiden/Hoofddorp) geen winkel vinden waar die al uitgestald staat. Iemand hem al uit kan proberen in deze omgeving?
Verwijderd
Er past met moeite net een scheermesje denk ik. Denk je dat er ooit een foutloos toestel komt? Oh ja, misschien de Vertu voor 20.000 €Donstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:50:
ARHD here i come.
[...]
Keurig! maar Gap loos is hij niet, ik zie er op de tweede foto een zitten.
Nou een vrijbrief was de wetgeving natuurlijk altijd al zoals ik dat al eerder aanhaalde, garantie weigeren om een root/costum Rom mag en mocht gewoon niet en het is fijn dat dit nu weer een keer bewezen is.
Absoluut maar er wordt hier en op andere fora gedaan of je elke One maar moet terug sturen die een spleetje als deze heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:01:
[...]
Er past met moeite net een scheermesje denk ik. Denk je dat er ooit een foutloos toestel komt? Oh ja, misschien de Vertu voor 20.000 €
Zonde, geen enkel product is zo perfect, een gsm van 600,- niet maar een Laptop van 4000,- ook niet,
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De fabrikanten daarvan schermen niet met onwaarheden als "Full metal body" en "Zero gap construction" hè.Donstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:21:
Zonde, geen enkel product is zo perfect, een gsm van 600,- niet maar een Laptop van 4000,- ook niet,
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Doe maar nietBrad Pitt schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:28:
[...]
De fabrikanten daarvan schermen niet met onwaarheden als "Full metal body" en "Zero gap construction" hè.
[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 04-05-2013 08:29 ]
Waar? Ik quote alleen wat dingen van hun site die niet waar zijn. Waarom mag dat niet. Lofzang hebben we ook al duizend maal in dit topic gehad. Het is een discussie topic, geen One-adoreer hoekje lijkt mij.
Verwijderd
Waarom begin jij nu opeens over dat full metal body verhaal? Daar had jij toen jij twijfelde over de S4 en de One toch ook geen problemen mee? En wat is voor jou de definitie van een complete unibody? Dat er twee plastic kappen over de speakers zijn geplakt maakt het opeens geen unibody meer? Moet er ook maar een aluminium scherm op?Brad Pitt schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:32:
[...]
Waar? Ik quote alleen wat dingen van hun site die niet waar zijn. Waarom mag dat niet. Lofzang hebben we ook al duizend maal in dit topic gehad. Het is een discussie topic, geen One-adoreer hoekje lijkt mij.
Nee maar dat gezeik over die gapp worden we ook heel moe van.Brad Pitt schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:32:
[...]
Als je alles in marketing moet geloven dan kun je alles wel terugbrengen.
Als er geen forum was geweest had niemand er over gevallen
Mierenneukerij.... Uitzonderingen daar gelaten...
.
Zie de emphasis in mijn tekst. Lijkt mij duidelijk genoeg.Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:36:
Dat er twee plastic kappen over de speakers zijn geplakt maakt het opeens geen unibody meer?
Hetgeen gelukkig mag. Mocht je geen gapless toestel hebben krijg je een andere. Prima toch.wackidth schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:37:
[...]
Als je alles in marketing moet geloven dan kun je alles wel terugbrengen.
[ Voor 35% gewijzigd door Brad Pitt op 03-05-2013 20:39 ]
Het Zero Gap verhaal sloeg toch alleen op de constructie hoe ze de antenne's in het plastic hadden verwerkt? Of vergis ik me daarin?Brad Pitt schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:28:
[...]
De fabrikanten daarvan schermen niet met onwaarheden als "Full metal body" en "Zero gap construction" hè.
Verwijderd
Klopt. Komop zeg anders heeft elk product wel een gap. Hoe minimaal dan ook.Occy74 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:39:
[...]
Het Zero Gap verhaal sloeg toch alleen op de constructie hoe ze de antenne's in het plastic hadden verwerkt? Of vergis ik me daarin?
Het schijnt dat er wel veel klachten zijn over die huuuuge gap op de plek waar de USB stekker ingaat.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 20:41 ]
Bron?
Sorry, dat gaat 'm niet worden, de reden dat ik de One heb is omdat de camera van de One X stuk isRox92 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:42:
[...]
Misschien leuk om een vergelijking te maken tussen de camera van de one x en de one ??
Dat vind ik een beetje mierenneuken, zo kun je elke telefoon van elk merk terugsturen. Ik heb er totáál geen last van.Donstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:50:
Naar aanleiding van een DM even een dead pixel test gedraaid, ik heb één dooie pixel. Die was me niet eens opgevallen en is voor mij ook geen reden 'm te retourneren.
Zo is dat bij mij ook altijd over gekomen....Occy74 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:39:
[...]
Het Zero Gap verhaal sloeg toch alleen op de constructie hoe ze de antenne's in het plastic hadden verwerkt? Of vergis ik me daarin?
.
Indeed.wackidth schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:43:
Zo is dat bij mij ook altijd over gekomen....
"Some of the antennas inside the HTC One have been machined directly into the aluminum case through a milling process developed in-house specifically for the device.
To achieve the so-called “zero gap” look, HTC applied the plastic bits directly to the aluminum piece, then milled the ensemble down to the final form of the device."
De One... Al weken geleden getest, gezien, bevoeld... Vandeweek een losse gekocht, weer verkocht...
Gisteren een One bij een abonnement meegenomen dus het is nu wel weer tijd voor een kleine impressie.
Het apparaat is qua design en gebruikte materialen echt absolutely fenominal, een en al pracht en praal!
M'n eerste had toch wat mankementjes, twee butsjes en een ietwat scheve speakergrill en een iets grotere gap dan me lief is. De One die ik nu heb is afgezien van 'n klein plastic haaltje bij de Micro-USB poort een topper.
De feeling is ook erg goed en het design qua ergonomie is nagenoeg perfect, behalve de powerbutton.
Die zit op zo'n debiele plaats dat hij met alleen de rechterhand nagenoeg gewoon niet aan en uit te zetten is.
Het scherm is een pracht en praal en heeft qua mijn gevoel een hogere saturatie dan de One X / One X+ die ik heb gehad... Ik kan de One X met een Sharp-scherm van m'n schoonmoeder er nog naast leggen om te vergelijken. De kleuren zijn diep maar niet te zoals bij de eerste Amoled-schermen van Samsung en I like it.
Met de twee knoppen heb ik eigenlijk totaal geen probleem, werkt goed, dubbelklik op de home-button werkt ook goed om het multitaskingmenu te openen, maar dat vind ik wel wat langzaam werken allemaal. Je sluit een applicatie en het multitaskscherm wordt dan eerst opnieuw geordend, wat ik allemaal wat traag vind aanvoelen.
Heb nog weinig applicaties geïnstalleerd, omdat ik dit weekend toch geen tijd heb en heb dus ook nog nergens het bekende three-dot-menu gezien... Dat zal bij wat applicaties wel het geval zijn, maar gelukkig wordt dit in 4.2 gefixed. Waarom je bij de pre-productie modellen / software wel op de backknop kon dubbelklikken om het menu te openen wat mij persoonlijk erg goed leek en nu niet meer is me de vraag... Maar dat komt wel goed!
Sense is mooi ansich, maar er zijn wel wat beperkingen waarvan ik denk 'uhm andere launcher?'
Zoals het weer wat ik zie als ik in de appdrawer kom? De appdrawer scrollt alleen verticaal wat ik niet fijn vind, de grids op de homeschermen zijn veelste klein er kunnen veel meer icoontjes worden geplaatst, sommige dingetjes werken wat omslachtig of werken niet (kan zo 1,2,3 eigenlijk niet benoemen wat haha) en daarom stap ik denk toch weer over naar Apex. Blinkfeed vind ik trouwens niet meer dan 'grappig' Ik lees Tweets liever in m'n Twitterapp, voor Tweakers kom ik wel op de Frontpage en voor anders nieuws op websites... Je kan geen Nederlandse bronnen en buitenlandse bronnen bij elkaar voegen, althans... Ik kreeg bijvoorbeeld geen Tweakers en Engadget in 1 feed gepropt... Tsjaa voor mij is het grappig, meer overbodig dus ik zal het niet echt missen.
Het geluid uit de One is wel heel goed voor een mobiel apparaat en voor een telefoon zeer zeker het beste wat ik tot nu toe gehoord heb. Klinkt een beetje als m'n BlackBerry Playbook, maar ik heb het nog niet dusdanig goed getest met allerlei muziekstijlen dat het bij elke muzieksoort zo ervaren zal worden. Toch is het imho vrij bizar wat HTC hier in zo'n kleine behuizing qua muziek / volume / volheid / bass heeft weten te proppen.
De camera heb ik nagenoeg nog niet getest, paar foto'tjes geschoten en zagen er op het scherm goed uit, op de computer nog niet gekeken... Toch vind ik het jammer dat de resolutie slechts 4MP is, details verdwijnen gewoon erg snel of zijn niet aanwezig wat bij 8MP's en 13MP's wel zo is... Dat de foto's in donkerdere omstandigheden wel beter zijn is wel weer top natuurlijk... Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dat nou het toppunt vind van deze camera of dat ik de resolutie mis. Ansich maak ik denk 50/50 foto's in het licht en in het donker... Achja ik gebruik 'm ook eigenlijk niet meer dan alleen voor snapshots, maar ik had toch graag een 8 Ultrapixelcamera gezien natuurlijk, dat was denk het beste van twee werelden, maar dat wil iedereen wel.
Voor de rest vind ik 32GB gewoon nog steeds weinig... Remote control kreeg ik nog niet aan de praat, kijk ik zo nog even naar... En vandeweek komt m'n bestelde Sony Xperia ZL ook binnen, dat wordt voor mij een battle of the titans. Als ik alle voors en tegens tegen elkaar ga afstrepen voor deze twee telefoons wint de ZL het: CLBlogs: Sony Xperia ZL of HTC One? - Part two, maar die pureness van de One, dat scherm, die afwerking... hmm we will see, welke telefoon het toneel weer gaat verlaten en z'n thuis zal vinden bij iemand anders...
Gisteren een One bij een abonnement meegenomen dus het is nu wel weer tijd voor een kleine impressie.
Het apparaat is qua design en gebruikte materialen echt absolutely fenominal, een en al pracht en praal!
M'n eerste had toch wat mankementjes, twee butsjes en een ietwat scheve speakergrill en een iets grotere gap dan me lief is. De One die ik nu heb is afgezien van 'n klein plastic haaltje bij de Micro-USB poort een topper.
De feeling is ook erg goed en het design qua ergonomie is nagenoeg perfect, behalve de powerbutton.
Die zit op zo'n debiele plaats dat hij met alleen de rechterhand nagenoeg gewoon niet aan en uit te zetten is.
Het scherm is een pracht en praal en heeft qua mijn gevoel een hogere saturatie dan de One X / One X+ die ik heb gehad... Ik kan de One X met een Sharp-scherm van m'n schoonmoeder er nog naast leggen om te vergelijken. De kleuren zijn diep maar niet te zoals bij de eerste Amoled-schermen van Samsung en I like it.
Met de twee knoppen heb ik eigenlijk totaal geen probleem, werkt goed, dubbelklik op de home-button werkt ook goed om het multitaskingmenu te openen, maar dat vind ik wel wat langzaam werken allemaal. Je sluit een applicatie en het multitaskscherm wordt dan eerst opnieuw geordend, wat ik allemaal wat traag vind aanvoelen.
Heb nog weinig applicaties geïnstalleerd, omdat ik dit weekend toch geen tijd heb en heb dus ook nog nergens het bekende three-dot-menu gezien... Dat zal bij wat applicaties wel het geval zijn, maar gelukkig wordt dit in 4.2 gefixed. Waarom je bij de pre-productie modellen / software wel op de backknop kon dubbelklikken om het menu te openen wat mij persoonlijk erg goed leek en nu niet meer is me de vraag... Maar dat komt wel goed!
Sense is mooi ansich, maar er zijn wel wat beperkingen waarvan ik denk 'uhm andere launcher?'
Zoals het weer wat ik zie als ik in de appdrawer kom? De appdrawer scrollt alleen verticaal wat ik niet fijn vind, de grids op de homeschermen zijn veelste klein er kunnen veel meer icoontjes worden geplaatst, sommige dingetjes werken wat omslachtig of werken niet (kan zo 1,2,3 eigenlijk niet benoemen wat haha) en daarom stap ik denk toch weer over naar Apex. Blinkfeed vind ik trouwens niet meer dan 'grappig' Ik lees Tweets liever in m'n Twitterapp, voor Tweakers kom ik wel op de Frontpage en voor anders nieuws op websites... Je kan geen Nederlandse bronnen en buitenlandse bronnen bij elkaar voegen, althans... Ik kreeg bijvoorbeeld geen Tweakers en Engadget in 1 feed gepropt... Tsjaa voor mij is het grappig, meer overbodig dus ik zal het niet echt missen.
Het geluid uit de One is wel heel goed voor een mobiel apparaat en voor een telefoon zeer zeker het beste wat ik tot nu toe gehoord heb. Klinkt een beetje als m'n BlackBerry Playbook, maar ik heb het nog niet dusdanig goed getest met allerlei muziekstijlen dat het bij elke muzieksoort zo ervaren zal worden. Toch is het imho vrij bizar wat HTC hier in zo'n kleine behuizing qua muziek / volume / volheid / bass heeft weten te proppen.
De camera heb ik nagenoeg nog niet getest, paar foto'tjes geschoten en zagen er op het scherm goed uit, op de computer nog niet gekeken... Toch vind ik het jammer dat de resolutie slechts 4MP is, details verdwijnen gewoon erg snel of zijn niet aanwezig wat bij 8MP's en 13MP's wel zo is... Dat de foto's in donkerdere omstandigheden wel beter zijn is wel weer top natuurlijk... Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dat nou het toppunt vind van deze camera of dat ik de resolutie mis. Ansich maak ik denk 50/50 foto's in het licht en in het donker... Achja ik gebruik 'm ook eigenlijk niet meer dan alleen voor snapshots, maar ik had toch graag een 8 Ultrapixelcamera gezien natuurlijk, dat was denk het beste van twee werelden, maar dat wil iedereen wel.
Voor de rest vind ik 32GB gewoon nog steeds weinig... Remote control kreeg ik nog niet aan de praat, kijk ik zo nog even naar... En vandeweek komt m'n bestelde Sony Xperia ZL ook binnen, dat wordt voor mij een battle of the titans. Als ik alle voors en tegens tegen elkaar ga afstrepen voor deze twee telefoons wint de ZL het: CLBlogs: Sony Xperia ZL of HTC One? - Part two, maar die pureness van de One, dat scherm, die afwerking... hmm we will see, welke telefoon het toneel weer gaat verlaten en z'n thuis zal vinden bij iemand anders...
Laat je jouw bevindingen met ARHD nog ff achter in de Custom Rom thread?Donstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:50:
ARHD here i come.
[...]
.
Wat ik me afvraag: ik zie dat in ARHD gpu rendering aan staat.wackidth schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:47:
[...]
Laat je jouw bevindingen met ARHD nog ff achter in de Custom Rom thread?
Waarom staat dat niet standaard aan?
Welk goed nieuws? of lees ik er overheen?Donstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:50:
ARHD here i come.
[...]
I love watercooling
Dat garantie niet mag vervallen bij rooten/custom roms als duidelijk is dat het euvel daar niet mee te maken heeft.
Bv dat je camera niet kapot kan gaan door een custom rom.
Verwijderd
Na een tijdje flipboard te hebben gebruikt op de galaxy s3 vind ik blinkfeed een fijne toevoeging aan HTC Sense. Zou het alleen wel fijn vinden als het in de toekomst mogelijk word om Nederlands en Amerikaans nieuws door elkaar heen te kunnen zien.
Verder vind ik de batterij vrij goed, kan de dag makkelijk door komen op 1 accu. Daar had de S3 nog wel eens moeite mee.
Het scherm is ook prachtig. Bij een (5") 720 scherm zien de icoontjes die je in een map hebt staan er waziger uit dan op een 1080 scherm.
Verder vind ik de batterij vrij goed, kan de dag makkelijk door komen op 1 accu. Daar had de S3 nog wel eens moeite mee.
Het scherm is ook prachtig. Bij een (5") 720 scherm zien de icoontjes die je in een map hebt staan er waziger uit dan op een 1080 scherm.
Vandaag eens wat gespeeld met de camera, en dat valt toch behoorlijk tegen...
Op de telefoon ziet het er allemaal wel aardig uit maar zo gouw je het op een wat groter scherm bekijkt zie je dat er echt beroerd weinig detail in de foto's aanwezig is.
Op de telefoon ziet het er allemaal wel aardig uit maar zo gouw je het op een wat groter scherm bekijkt zie je dat er echt beroerd weinig detail in de foto's aanwezig is.
Was bij de One X ook al het geval... Kon later (na 'n update) wel handmatig worden aangezet staat mij bij...Molybdenum schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:07:
Wat ik me afvraag: ik zie dat in ARHD gpu rendering aan staat.
Waarom staat dat niet standaard aan?
Ondanks dat ik het een zeer fijne telefoon vindt blijf ik last houden van het onnodig dimmen van de automatische verlichting in een donkere omgeving. Daarnaast vindt ik echt dat het geluid bij afspelen van muziek niet zacht genoeg kan en de trilfunctie maakt bij toetsaanslagen soms een wat harder geluid...erg vreemd. Is er trouwens een bepaalde plek waar je HTC kan vragen om softwarematige aanpassingen als bijvoorbeeld het geluid dat niet zacht genoeg kan?
Inmiddels twee dagen kunnen "spelen" met de One. Mooi apparaat, maar wat mij best wel irriteert is de trilfunctie. Lees er weinig over, maar deze vind ik echt cheapass. Trilt veels te hard en "klinkt" heel goedkoop.
Accu doet het met aardig veel gebruik een dag. Camera vind ik acceptabel. Het het is geen spiegelreflex, maar dat weet je van te voren.
Verder moet ik echt wennen aan het formaat. Kom van een Desire S en vindt dat eerlijk gezegd toch een prettiger formaat. Maar eerlijk is eerlijk, de One is een mooie smartphone.
Accu doet het met aardig veel gebruik een dag. Camera vind ik acceptabel. Het het is geen spiegelreflex, maar dat weet je van te voren.
Verder moet ik echt wennen aan het formaat. Kom van een Desire S en vindt dat eerlijk gezegd toch een prettiger formaat. Maar eerlijk is eerlijk, de One is een mooie smartphone.
Handtekening
Toestel heeft een vijf sterren award gekregen van TechRadar en met mijn eigen ervaringen met het toestel kom ik tot de conclusie, beste aankoop ooit geweest.
Lang leve auto-correct?ipje schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:59:
Toestel heeft een vijf sterren award gekregen van TechRadar en met mijn eigen ervaringen met het toetssteen kon ik tot de conclusie, beste aankoop ooit geweest.
ff met de camera wezen spelen... Merk dat onder bepaalde hoeken er een reflectie zichtbaar is bij zonnig weer.
De lens is helemaal schoon. Hier een voorbeeld.
http://db.tt/AJdv550I
De lens is helemaal schoon. Hier een voorbeeld.
http://db.tt/AJdv550I
.
Mogelijk dat de camera met updates wel beter kan worden niet ?
Mijn oude k810i vroeger met 3.2mp cybershot, schoot toch wel geweldige foto's.. dus met 4MP zou het ook wel moeten lukken
Nog switchers naar de HTC one hier die nog een samsung preregistratie code hebben liggen ?:-)
Mijn oude k810i vroeger met 3.2mp cybershot, schoot toch wel geweldige foto's.. dus met 4MP zou het ook wel moeten lukken
Nog switchers naar de HTC one hier die nog een samsung preregistratie code hebben liggen ?:-)
Heeft er iemand trouwens gemerkt dat wifi ontvangst wat zwak is en trager.
Met mijn s3 krijg ik meestal rond de 19mbps speedtest/net en de htc one maar rond de 6mbps soms uitschieter naar 8mbps maar stoor me er echt aan youtube filmpjes die steeds stoppen omdat verbinding laag is op de s3 werkt alles prima.
Ook batterijduur had ik meer van verwacht is maar 16 uur ongeveer na uurtje bellen wat whatsappen internetten.
Ook is er boven een smalle gap en bij de volumebuttons ik stoor me er momenteel niet aan maar erger me vooral om wifi ontvangst. heb de Htc one 2 dagen
Met mijn s3 krijg ik meestal rond de 19mbps speedtest/net en de htc one maar rond de 6mbps soms uitschieter naar 8mbps maar stoor me er echt aan youtube filmpjes die steeds stoppen omdat verbinding laag is op de s3 werkt alles prima.
Ook batterijduur had ik meer van verwacht is maar 16 uur ongeveer na uurtje bellen wat whatsappen internetten.
Ook is er boven een smalle gap en bij de volumebuttons ik stoor me er momenteel niet aan maar erger me vooral om wifi ontvangst. heb de Htc one 2 dagen
Ik loop tegen het probleem aan dat mijn Outlook Agenda enkel one-way synced met mijn One Agenda. Op de One zag ik dat de One Agenda wel syncde naar mijn Gmail Agenda die ik niet gebruik. Deze heb ik dan ook uitgezet.
Weet iemand hoe ik de sync zo moet opzetten dat deze two-way synced met mijn Outlook? Ik gebruik de HTC Sync Manager.
Hiervoor had ik een HTC Desire S en ging dit zonder problemen.
Opgelost: wanneer je in de HTC One Agenda een afspraak maakt kan je linksboven in een dropdown-menu kiezen uit diverse calenders. Bij mij stond deze op Gmail Agenda. Gelijk aangepast naatr HTC Sync Manager.
Weet iemand hoe ik de sync zo moet opzetten dat deze two-way synced met mijn Outlook? Ik gebruik de HTC Sync Manager.
Hiervoor had ik een HTC Desire S en ging dit zonder problemen.
Opgelost: wanneer je in de HTC One Agenda een afspraak maakt kan je linksboven in een dropdown-menu kiezen uit diverse calenders. Bij mij stond deze op Gmail Agenda. Gelijk aangepast naatr HTC Sync Manager.
[ Voor 20% gewijzigd door DPhoenix op 04-05-2013 16:26 ]
AULXJMHR
Ik ondervind geen problemen met de wi-fi ontvangst op m'n thuis-netwerk.jatt123 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:28:
Heeft er iemand trouwens gemerkt dat wifi ontvangst wat zwak is en trager.
Haal gemiddeld 33-39 down en 10-12 up.
Verwijderd
En nog maar eens de camera en het geluid getest..
YouTube: A-Trak & Mark Ronson - Paradiso Amsterdam 2013
Dikke bass, felle lichten en een niet bepaald stilstaande cameraman.
Het enige minpunt waar je de One op kunt betrappen is dat hij af en toe de focus verliest. Maar dat is denk ik niet vreemd met die lichteffecten (donker/licht/donker/licht).
Dikke bass, felle lichten en een niet bepaald stilstaande cameraman.
Het enige minpunt waar je de One op kunt betrappen is dat hij af en toe de focus verliest. Maar dat is denk ik niet vreemd met die lichteffecten (donker/licht/donker/licht).
Verwijderd
Jammer om te horen dat zoveel mensen last hebben van gaps en andere problemen. Ik denk echter dat mensen die problemen hebben zich meer laten horen dan mensen waarbij het allemaal perfect is. Vandaar dat ik even wil reageren en aan wil geven dat ik de trotse bezitter ben van een goedwerkende HTC One zonder gaps.
Daarnaast wil ik ook een filmpje delen waarmee ik de camera inclusief geluid heb getest. Het is op een Hardstyle feestje, dus een goede test voor de bass.
YouTube: Headhunterz @ Hardfest
Al met al: ik ben zeer tevreden!
Daarnaast wil ik ook een filmpje delen waarmee ik de camera inclusief geluid heb getest. Het is op een Hardstyle feestje, dus een goede test voor de bass.
Ik ook niet, ik haal altijd 30+ down en ook rond de 10-12 up.Alara78 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:51:
[...]
Ik ondervind geen problemen met de wi-fi ontvangst op m'n thuis-netwerk.
Haal gemiddeld 33-39 down en 10-12 up.
Iemand anders die toevallig ook wel eens problemen ervaart met de proxmity sensor?
Ik heb namelijk nog wel eens dat een gesprek af word gesloten, wanneer ik dan op me scherm kijk zie ik dat ik om een of andere reden in instellingen zit en vliegtuigstand heb geactiveerd bijvoorbeeld.
Erg irritant natuurlijk.. Meer mensen last van?
Ik heb namelijk nog wel eens dat een gesprek af word gesloten, wanneer ik dan op me scherm kijk zie ik dat ik om een of andere reden in instellingen zit en vliegtuigstand heb geactiveerd bijvoorbeeld.
Erg irritant natuurlijk.. Meer mensen last van?
[ Voor 8% gewijzigd door maikel_rox op 04-05-2013 15:37 ]
Ook ik heb hem sinds gisteren, en geen problemen. Schitterend apparaat, nu nog bedenken welke case er om heen gaat, maar daar is het andere topic voor.
Ik ervaar wel dat de telefoon schitterend is, maar dat je er weinig anders mee kunt dan met een One X plus, maar dat is ook begrijpelijk als de software grotendeels gelijk is.
Ik ervaar wel dat de telefoon schitterend is, maar dat je er weinig anders mee kunt dan met een One X plus, maar dat is ook begrijpelijk als de software grotendeels gelijk is.
Ook leuk om de goede berichten te lezen!!! Thx voor je input!Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:12:
Jammer om te horen dat zoveel mensen last hebben van gaps en andere problemen. Ik denk echter dat mensen die problemen hebben zich meer laten horen dan mensen waarbij het allemaal perfect is. Vandaar dat ik even wil reageren en aan wil geven dat ik de trotse bezitter ben van een goedwerkende HTC One zonder gaps.
Waar test je dit mee? Ik heb het gevoel dat ik die snelheid ook niet haal.ulTimaS schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:35:
[...]
Ik ook niet, ik haal altijd 30+ down en ook rond de 10-12 up.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Beste Wi-Fi prestaties zijn uitgevinkt gebleven tijdens deze test.
https://www.dropbox.com/s...t_2013-05-04-15-57-26.png
https://www.dropbox.com/s...t_2013-05-04-15-57-26.png
wontcachme schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:55:
[...]
Waar test je dit mee? Ik heb het gevoel dat ik die snelheid ook niet haal.
Verwijderd
Hier ook. Geen problemenulTimaS schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:35:
[...]
Ik ook niet, ik haal altijd 30+ down en ook rond de 10-12 up.
Google Play: Speedtest.netwontcachme schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:55:
[...]
Waar test je dit mee? Ik heb het gevoel dat ik die snelheid ook niet haal.
Hier ook geen problemen! 42 mbps down en 13 up
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hier ook een tevreden gebruiker, bovenstaande is vaak zo op fora terug te vinden. Als je ergens mee zit dan ga je op zoek en leg je het probleem voor op bijvoorbeeld dit forum. Of het is gewoon om je frustratie te uiten, maar ga er maar van uit dat veel meer tevreden gebruikers zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:12:
Het gaat ook om ervaringen en discussie en daarin heeft iedereen weer zijn eigen verhaal.
Wat mijn vooral positief is meegevallen is Sense 5. Mij toestel hiervoor was de Nexus One en had daarvoor alleen ervaring met Samsung die enorm zijn software op de voorgrond zet bij een toestel. Sense 5 heeft dat eigenlijk niet, Blinkfeed uitgezonderd maar daar ben ik nu ook aangewend en valt reuze mee.
Ik krijg een melding van device locked als ik deze met de iMacc verbind. Kan dus ook niet meer synchroniseren met de computer.
Iemand een idee??
Iemand een idee??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
@Ken: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik wil je wel deze tool (Google Play: Droid NAS) aanraden. Het maakt van je telefoon een NAS - je kan toestemming geven voordat je telefoon zichtbaar wordt op het netwerk - waardoor je telefoon zichtbaar wordt in "Finder" op je MAC. Je kan er dan gewoon naartoe browsen, files copieren, etc. Werkt echt goed! O ja, het is ook nog eens gratis
Zojuist de zwarte opgehaald in Nordhorn.
Wel ietsje rafels op het plastic maar minimaal en ook minimale gaps... absoluut niet storend... maar van voren vind ik het echt een machtig mooi toestel zo in het zwart
Ik ben zeer tevreden
Wel ietsje rafels op het plastic maar minimaal en ook minimale gaps... absoluut niet storend... maar van voren vind ik het echt een machtig mooi toestel zo in het zwart
Ik ben zeer tevreden
I love watercooling
Verwijderd
Gereserveerd of gepreorderd?Garrett schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:33:
Zojuist de zwarte opgehaald in Nordhorn.
Im ben zeer tevreden
Beide 
Reservering van een andere tweaker doorgemaild gekregen en mijn pre-order moet nog komen maar daar maak ik later wel iemand anders blij mee dan
Reservering van een andere tweaker doorgemaild gekregen en mijn pre-order moet nog komen maar daar maak ik later wel iemand anders blij mee dan
I love watercooling
Verwijderd
Oké, bedanktGarrett schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:35:
Beide
Net wat ringtones van m'n Xperia S overgezet naar de One mbv ES FileExplorer. Geen goed idee blijkbaar: de bestanden komen prima over, maar blijven onzichtbaar voor de systeemapplicaties. Stel je dan 1 van die nrs in als ringtone, loopt iedere keer de "sound set" vast.
Enige optie is ringtones verwijderen en opnieuw erop zetten via USB aan pc.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb maar 8mbit internet dus ja, dan kan ik niet tot de 30mbit testen
EDIT: Met de app network speed getest en van mijn NAS (gigabit) via wifi naar de telefoon (ap zit op 2m) kom ik uit op ongeveer 2 Megabyte per seconde met om de 10sec een dip naar 700kb gedurende 1sec. Dus 2 Megabyte = 16mbit. Kijk ik bij de setings in de telefoon dan is die connected met 65mbit. Waarom niet hoger vraag ik me af. Mijn netwerk is gewoon N.
[ Voor 25% gewijzigd door wontcachme op 04-05-2013 17:58 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kun je die zwarte balk met die onderste icoontjes ook van kleur veranderen? Zie namelijk op alle video's en foto's dat die zwart is.
Ik heb ook de HTC One Silver
Geen gaps enz.
Maar ik twijfel, is de power knop (boven) wel stevig genoeg want hij steekt maar heel klein stukje uit (minder dan 1 mm) is dat ook bij juli het geval ?
Geen gaps enz.
Maar ik twijfel, is de power knop (boven) wel stevig genoeg want hij steekt maar heel klein stukje uit (minder dan 1 mm) is dat ook bij juli het geval ?
ja. Als die gelijk of lager dan de behuizing zit is een knop nogal lastig in te drukkenColors schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:09:
Geen gaps enz.
Pff wat een anti-climax.. Na 2.5 maand wachten vandaag eindelijk mijn HTC ONE ontvangen, hele middag aan het stroom laten liggen en je raad het al. Probeer hem net aan te doen, er gebeurd helemaal niks. Geen lichtjes die gaan branden, de telefoon lijkt helemaal dood. Ben ik nu een enorme idioot en mis ik iets obvious waardoor je de HTC ONE aan krijgt?
Dat klopt, Hoeveel mm zitten die van juli ongeveer want heel mijn toestel is goed, alleen heb ik mijn twijfels over aan/uit knopwontcachme schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:13:
[...]
ja. Als die gelijk of lager dan de behuizing zit is een knop nogal lastig in te drukken
Hij steekt wel uit de behuizing maar niet veel, denk net geen 1 mm hoe zit dat bij jullie dan steekt die wel een stuk uit ?
Hier ook geen milimiter. Echt een heel klein beetje. Daar kan nooit wat aan komen te hangen.Colors schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:27:
[...]
Dat klopt, Hoeveel mm zitten die van juli ongeveer want heel mijn toestel is goed, alleen heb ik mijn twijfels over aan/uit knop
Hij steekt wel uit de behuizing maar niet veel, denk net geen 1 mm hoe zit dat bij jullie dan steekt die wel een stuk uit ?
De aan/uit/infrarood knop ligt in mijn HTC One iig lager dan de zelfde knop in de HTC One X / HTC Sensation.... Maar, ook dan steekt hij een heel heel heel klein beetje uit.
Cogitationis poenam nemo patitur
Betreffende Wifi snelheid: op mn werk haal ik 60 down en 99,5 up (100mbit lijn), zit wel goed dus 

[ Voor 6% gewijzigd door Mrk87 op 04-05-2013 18:40 ]
0,5 mm schat ikColors schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:27:
[...]
Dat klopt, Hoeveel mm zitten die van juli ongeveer want heel mijn toestel is goed, alleen heb ik mijn twijfels over aan/uit knop

Facts don't care about your feelings
Wat gebeurd er als je de powerknop wat langer ingedrukt houdt (10 seconden)? En dan daarna eventueel opnieuw aan probeert te zetten?pimvdgulik schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:23:
Pff wat een anti-climax.. Na 2.5 maand wachten vandaag eindelijk mijn HTC ONE ontvangen, hele middag aan het stroom laten liggen en je raad het al. Probeer hem net aan te doen, er gebeurd helemaal niks. Geen lichtjes die gaan branden, de telefoon lijkt helemaal dood. Ben ik nu een enorme idioot en mis ik iets obvious waardoor je de HTC ONE aan krijgt?
Verwijderd
Ik zou zeggen, hoe minder hij uitsteekt des te stevigerColors schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:09:
Geen gaps enz.
Verwijderd
Probeer anders powerknop+volume omlaag. Anders zou ik het echt niet weten, en kan je hem beter RMA sturen.ik222 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:17:
[...]
Wat gebeurd er als je de powerknop wat langer ingedrukt houdt (10 seconden)? En dan daarna eventueel opnieuw aan probeert te zetten?
Whatabout de powerbutton...
Bij mn eerste One zat die er nagenoeg in... Bij die ik nu heb voel ik tenminste een knop en feedback, nice dus!
Bij mn eerste One zat die er nagenoeg in... Bij die ik nu heb voel ik tenminste een knop en feedback, nice dus!
van de lader halen net als de one x destijds?pimvdgulik schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:23:
Na een aantal dagen de One 32GB Silver in gebruik te hebben gehad, een klein samenvatting:
+ Bloedsnel! Geen vertraging kunnen ontdekken
+ Prachtig geluid: eigenlijk heel gek dat er nu pas (2) speakers aan de voorzijde worden geplaatst.
+ Mooi design. Voelt heel solide aan. Had hiervoor een Xperia P met ook een alu body; alleen door het plastic klepje onderin kraakte alles nog wel eens. Hier totaal niet. Alsof je een vlakke steen met beeldscherm in je handen hebt.
+Mooie (Sense5) interface. Icm met de snelheid ziet alles er heel gelikt uit.
+Batterijduur. Voor een toestel met deze specs en huge 1080p scherm is het ongelofelijk hoe lang hij meegaat. Wederom in vergelijking met mijn Xperia P, verbaas ik mij steeds hoeveel batterij ik nog heb. Geen idee hoe ze dit geflikt hebben, want alle opties staan nog aan bij mij.
+Blinkfeed. Ik betrap mijzelf er steeds meer op dat ik er even doorheen scroll en toch nieuws oppik die ik anders misschien niet/later zag. Wel zou een knop; back to top handig zijn.
+Weer lockscreenwidget/app. Wordt snel blij van goed uitgewerkte apps; nou dit is er 1. top
+ Galerij/Zoe/Camera. Erg leuk om hiermee te spelen. Zoe komt nog een beetje onduidelijk op mij over maar ik zal snel uitzoeken hoe alles werkt. De automatische filmpjes zijn ieder geval al mooi.
+ Grootte. Ik was hier bang voor, komend van 4 inch maar dit valt mij goed mee.
- Geluid kan niet zacht genoeg. Kan soms storend zijn.
- Overgangen na ene stuk naar het andere sluit soms niet 100%, eerder 98%. Ik stoor mij er niet aan, en als ik er hier niets over gelezen had, had ik het misschien niet eens gezien. Denk dat mijn oude telefoon ook wel wat vage plekjes had. Komt echt dicht tegen mierenneuken aan; het blijft een prachtig ontwerp.
- Blinkfeed landbeperking. Had er zelf nog niet eens naar gekeken maar ik begrijp dat er niet meerdere countryfeeds door elkaar gebruikt kunnen worden. Eigenlijk heel raar met zo'n alles in 1 feature.
- Agenda is mm-dd-yyyy. Onlogisch voor ons NLers. (Of kan ik dit ergens aanpassen)
- Ook staat er bovenaan een nieuwe agenda afspraak 'tot'. Het is een veld om een persoon in te voeren dus ik neem aan dat dit 'To' moet zijn, maar dat is dan weer krom aangezien alles in NL is ingesteld.
- Het slepen naar de dock is een beetje raar. Dit moet gebeuren vanuit de drawer. En dan maak je geen snelkoppeling, nee je haalt heel de app uit de drawer??! Ik denk dat ik op den duur appies kwijt ben, welk mapje/homescreen stond die ook alweer. Ik wil af en toe ook een appje gewoon uit de drawer kunnen starten, ondanks dat hij in een mapje/dock staat.
- Bugje; als je het schem unlockt is de notificatiebar even zwart, en vervolgens wordt hij (pas) transparant. Het valt je na een tijdje gewoon op dat er iets boveninbeeld verspringt
- Vanuit de appdrawer niet kunnen 'back' drukken. Je moet HOME gebruiken om naar je homescreens te gaan. Na jaren back drukken is dit vreemd.
- Nieuw (gemaakte) fotos staan onderaan in de Gebeurtenissen stand. Dit is bij de Albums weergave ook wel, maar dan staat het beeld bij de start onderaan.
- Ik mis quicksettings in het notificatie pull down menu. Als alternatief heb ik PowerToggles geinstalleerd maar het jammere daarvan is weer dat het rijtje met Wifi/Bluetooth etc niet bovenaan de lijst blijft staan, maar onder de notificaties.
- Plaatsing van de Aan/Uit knop. Het idee 2 in 1 (pwr button + IR blaster) pakt nadelig uit vind ik. Beter hadden ze gewoon een glazen venstertje bovenop met IR blaster gemaakt, en een powerknop aan de zijkant. Door de overstap van 4 naar 4,7 inch moet ik soms toch mijn 2e hand erbij halen.
- Laden gaat langzaam. Staat weer tegenover dat hij lang meegaat.
Ik denk dat het inderdaad de snelste en mooiste android telefoon op het moment is
+ Prachtig geluid: eigenlijk heel gek dat er nu pas (2) speakers aan de voorzijde worden geplaatst.
+ Mooi design. Voelt heel solide aan. Had hiervoor een Xperia P met ook een alu body; alleen door het plastic klepje onderin kraakte alles nog wel eens. Hier totaal niet. Alsof je een vlakke steen met beeldscherm in je handen hebt.
+Batterijduur. Voor een toestel met deze specs en huge 1080p scherm is het ongelofelijk hoe lang hij meegaat. Wederom in vergelijking met mijn Xperia P, verbaas ik mij steeds hoeveel batterij ik nog heb. Geen idee hoe ze dit geflikt hebben, want alle opties staan nog aan bij mij.
+Blinkfeed. Ik betrap mijzelf er steeds meer op dat ik er even doorheen scroll en toch nieuws oppik die ik anders misschien niet/later zag. Wel zou een knop; back to top handig zijn.
+Weer lockscreenwidget/app. Wordt snel blij van goed uitgewerkte apps; nou dit is er 1. top
+ Galerij/Zoe/Camera. Erg leuk om hiermee te spelen. Zoe komt nog een beetje onduidelijk op mij over maar ik zal snel uitzoeken hoe alles werkt. De automatische filmpjes zijn ieder geval al mooi.
- Overgangen na ene stuk naar het andere sluit soms niet 100%, eerder 98%. Ik stoor mij er niet aan, en als ik er hier niets over gelezen had, had ik het misschien niet eens gezien. Denk dat mijn oude telefoon ook wel wat vage plekjes had. Komt echt dicht tegen mierenneuken aan; het blijft een prachtig ontwerp.
- Blinkfeed landbeperking. Had er zelf nog niet eens naar gekeken maar ik begrijp dat er niet meerdere countryfeeds door elkaar gebruikt kunnen worden. Eigenlijk heel raar met zo'n alles in 1 feature.
- Agenda is mm-dd-yyyy. Onlogisch voor ons NLers. (Of kan ik dit ergens aanpassen)
- Ook staat er bovenaan een nieuwe agenda afspraak 'tot'. Het is een veld om een persoon in te voeren dus ik neem aan dat dit 'To' moet zijn, maar dat is dan weer krom aangezien alles in NL is ingesteld.
- Het slepen naar de dock is een beetje raar. Dit moet gebeuren vanuit de drawer. En dan maak je geen snelkoppeling, nee je haalt heel de app uit de drawer??! Ik denk dat ik op den duur appies kwijt ben, welk mapje/homescreen stond die ook alweer. Ik wil af en toe ook een appje gewoon uit de drawer kunnen starten, ondanks dat hij in een mapje/dock staat.
- Bugje; als je het schem unlockt is de notificatiebar even zwart, en vervolgens wordt hij (pas) transparant. Het valt je na een tijdje gewoon op dat er iets boveninbeeld verspringt
- Vanuit de appdrawer niet kunnen 'back' drukken. Je moet HOME gebruiken om naar je homescreens te gaan. Na jaren back drukken is dit vreemd.
- Nieuw (gemaakte) fotos staan onderaan in de Gebeurtenissen stand. Dit is bij de Albums weergave ook wel, maar dan staat het beeld bij de start onderaan.
- Ik mis quicksettings in het notificatie pull down menu. Als alternatief heb ik PowerToggles geinstalleerd maar het jammere daarvan is weer dat het rijtje met Wifi/Bluetooth etc niet bovenaan de lijst blijft staan, maar onder de notificaties.
- Plaatsing van de Aan/Uit knop. Het idee 2 in 1 (pwr button + IR blaster) pakt nadelig uit vind ik. Beter hadden ze gewoon een glazen venstertje bovenop met IR blaster gemaakt, en een powerknop aan de zijkant. Door de overstap van 4 naar 4,7 inch moet ik soms toch mijn 2e hand erbij halen.
Ik denk dat het inderdaad de snelste en mooiste android telefoon op het moment is
[ Voor 3% gewijzigd door Kappade op 04-05-2013 21:34 ]
Vet! Ik luister nu met koptelefoon en er zit gewoon goed stereo in het geluid!Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:58:
En nog maar eens de camera en het geluid getest..
Dikke bass, felle lichten en een niet bepaald stilstaande cameraman.![]()
Hij blijft me verrassen die One!
Wat ik trouwens opmerk aan de zilvergrijze One:
Ik heb hem nu een week en de witte rand tussen de voor- en de achterkant is vlekgevoelig. Het is een mat kunststof en ik vermoed een beetje poreus, waardoor er vuil in gaat zitten die je niet makkelijk weg krijgt. Ik ben bang dat hij snel een beetje 'smoezelig' zal worden.
Ik mag me hier nu ook melden, sinds vanochtend eigenaar dankzij de Saturn in Wesel.
Mijn smartphonegeschiedenis is windows mobile (6.0,6.1,6.5 geloof ik en in drie jaar tijd drie htc's gehad) nu bijna drie jaar de iPhone 4 gehad. Ongekend voor mijn doen dus. Nu weer terug bij HTC.
Eerste indruk na een paar uur alles instellen en spelen.
Het toestel is echt prachtig, het scherm is een enorme vooruitgang, echt super scherp en de snelheid is ook heerlijk.
Wel is Android wel enorm wennen, veel minder centraal de instellingen geregeld, maar elke app heeft weer zijn eigen menu enzo.
Nu me maar aan het verdiepen in practische apps, was ook altijd van het jailbreaken, om zo de telefoon praktischer/fijner in te delen. Powertoggles geinstalleerd en swiftkey gekocht en ga nu op tweakers eens een beetje op zoek.
Mijn smartphonegeschiedenis is windows mobile (6.0,6.1,6.5 geloof ik en in drie jaar tijd drie htc's gehad) nu bijna drie jaar de iPhone 4 gehad. Ongekend voor mijn doen dus. Nu weer terug bij HTC.
Eerste indruk na een paar uur alles instellen en spelen.
Het toestel is echt prachtig, het scherm is een enorme vooruitgang, echt super scherp en de snelheid is ook heerlijk.
Wel is Android wel enorm wennen, veel minder centraal de instellingen geregeld, maar elke app heeft weer zijn eigen menu enzo.
Nu me maar aan het verdiepen in practische apps, was ook altijd van het jailbreaken, om zo de telefoon praktischer/fijner in te delen. Powertoggles geinstalleerd en swiftkey gekocht en ga nu op tweakers eens een beetje op zoek.
Hoi!
Paar seconden ingedrukt? Als je er slechts kort op drukt gaan de meeste HTC's niet aan.pimvdgulik schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:23:
een druk op de notificatiebalk zou dit moeten doen.. (heb ik gezien in een filmpje)JRKAP schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:31:
Wel zou een knop; back to top handig zijn.
Dat werkt inderdaad, bedankt voor de tipefari schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:23:
[...]
een druk op de notificatiebalk zou dit moeten doen.. (heb ik gezien in een filmpje)
Verwijderd
Ik geloof dat je weer helemaal naar boven kan gaan door de notificatiebalk aan te tikken. Dit kan ook in de app drawer (voor zover ik het heb begrepen).JRKAP schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:31:
*knip
*knip*
Edit: Sorry, had al even niet meer gerefreshed, was al gepost.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2013 23:06 ]
Verwijderd
Datum kun je gewoon instellen op dd-mm-jjjjJRKAP schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:31:
Na een aantal dagen de One 32GB Silver in gebruik te hebben gehad, een klein samenvatting:
Dat viel mij dus ook op, maar ik denk dat dit komt omdat hij van zwart naar transparant gaat. Hadden ze wellicht wat mooiere overgang van kunnen maken idd.JRKAP schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:31:
Ik denk dat het inderdaad de snelste en mooiste android telefoon op het moment is.
En met dat laatste ben ik het eens. Nog geen enkele hapering in de interface gezien, alleen bij het foto's maken tijdens muziek luisteren happert hij 1 seconde, maar dat kan er mee door
In Power Toggles is mogelijk om "Pin to Top" aan te zetten, dan zou die altijd boven aan moeten staan, indien dit niet geval is. Probeer is te kijken of onder instellingen bij 'notificatie priority' op 5 staat.JRKAP schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:31:
Rupsen, Rapsen.
Haha ik had precies hetzelfde gedaan, alleen ik deed er wat langer over om erachter te komen waaraan het lag xDAtomsk schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:41:
Net wat ringtones van m'n Xperia S overgezet naar de One mbv ES FileExplorer. Geen goed idee blijkbaar: de bestanden komen prima over, maar blijven onzichtbaar voor de systeemapplicaties. Stel je dan 1 van die nrs in als ringtone, loopt iedere keer de "sound set" vast.
Alleen de energiebesparing uit/aan knop blijft bovenaanMetian schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:20:
[...]
In Power Toggles is mogelijk om "Pin to Top" aan te zetten, dan zou die altijd boven aan moeten staan, indien dit niet geval is. Probeer is te kijken of onder instellingen bij 'notificatie priority' op 5 staat.
[ Voor 25% gewijzigd door xileS op 04-05-2013 23:50 ]
Kort samengevat een heel vette smartphone !
Thanks! werkt inderdaad.efari schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:23:
[...]
een druk op de notificatiebalk zou dit moeten doen.. (heb ik gezien in een filmpje)
Onder de (normale) Datum en tijd instellingen gevonden. Toch wel beetje raar dat dit niet direct goed stond.Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:12:
[...]
Datum kun je gewoon instellen op dd-mm-jjjj
Bij het unlocken is het vreemd, want op het lockscreen is hij al doorzichtig; vervolgens is hij tijdens het unlocken zwart, en als hij daarmee klaar is weer transparant.Noctonix schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:16:
[...]
Dat viel mij dus ook op, maar ik denk dat dit komt omdat hij van zwart naar transparant gaat. Hadden ze wellicht wat mooiere overgang van kunnen maken idd.
En met dat laatste ben ik het eens. Nog geen enkele hapering in de interface gezien, alleen bij het foto's maken tijdens muziek luisteren happert hij 1 seconde, maar dat kan er mee door
Ik zie het overigens ook op andere momenten dus het zal wel iets in een overgangsanimatie niet helemaal lekker zitten.
Als ik die aanvink, moet ik (zoals ik het begrijp) gebruik maken van een icoontje in de notificatiebalk. Dit wil ik niet...en als ik transparant kies als icoontje, is het inderdaad doorzichtig, maar met als gevolg dat bijv een whatsappje naast een lege ruimte staatMetian schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 23:20:
[...]
In Power Toggles is mogelijk om "Pin to Top" aan te zetten, dan zou die altijd boven aan moeten staan, indien dit niet geval is. Probeer is te kijken of onder instellingen bij 'notificatie priority' op 5 staat.

Ik probeerde gister een mkv op de One te zetten van mijn maat via pc. Bij copy paste kreeg ik een foutmelding van windows verkenner die afgesloten moet worden. Andere bestanden lukt wel om over te zetten, lijkt voorals nog alleen mkvs problemen te geven. Na wat gegoogle en uiteindelijk uit een topic die dezelfde probleem gaf met de Nexus heb ik 1 tip toegepast, dat is nl in de settings van mijn shark007 codecs de divx media foundation splitter aanzetten onder de mkv tab. Geen idee wat dat mee te maken heb maar toen lukte het wel om een 8GB mkv over te zetten.
Nu appt hij mij dat het bij hem thuis niet lukt, hij gebruikt geen shark codecs dus die trick werkt dus niet op zijn laptop. Weet iemand hoe en wat er hier aan gedaan kan worden.
Btw met mijn s2 heb ik dezelfde probleem, echter ik kan de s2 in usb mass storage mode zetten en dan kan ik alles overzetten naar de sdkaart, maar de One heeft die mode niet omdat die geen sdkaart heeft.
Nu appt hij mij dat het bij hem thuis niet lukt, hij gebruikt geen shark codecs dus die trick werkt dus niet op zijn laptop. Weet iemand hoe en wat er hier aan gedaan kan worden.
Btw met mijn s2 heb ik dezelfde probleem, echter ik kan de s2 in usb mass storage mode zetten en dan kan ik alles overzetten naar de sdkaart, maar de One heeft die mode niet omdat die geen sdkaart heeft.
Je bent mijn held! Iets te ongeduldig geweest, ga nu lekker van mijn ONE genieten. Thanks!ik222 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:17:
[...]
Wat gebeurd er als je de powerknop wat langer ingedrukt houdt (10 seconden)? En dan daarna eventueel opnieuw aan probeert te zetten?
Op het startscherm, is het dan ook mogelijk om de onderste 5 icoontjes (bellen, sms, slotje etc.) aan te passen?
Slotje staat er altijd. De overige 4 iconen zijn in je lockscreen dezelfde als de iconen in de launcher staan als je telefoon unlocked is. Die 4 kun je aanpassen door slepen vanuit de app drawer.YoshiBignose schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:46:
Op het startscherm, is het dan ook mogelijk om de onderste 5 icoontjes (bellen, sms, slotje etc.) aan te passen?
Ik heb de mijne sinds gisteren maar ik zit nu toch met een vraagje over de TV app. Wij hebben digitale tv van Telfort en die staat niet tussen het overzicht van aanbieders in de TV app. Kun je die presets(welke zender op welk nummer zit) zelf wijzigen/aanmaken/ ergens downloaden?
Voor de rest is het echt een geweldige telefoon
!
Voor de rest is het echt een geweldige telefoon
Met even zoeken had je het kunnen vinden. Ja, het is mogelijk. Je moet eerst naar de app drawer gaan, hier kan je de icoontjes uit het dock slepen en nieuwe icoontjes erin zettenYoshiBignose schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:46:
Edit: volgens mij ben ik nog niet helemaal wakker, iemand was me voor...
[ Voor 8% gewijzigd door iDutch op 05-05-2013 11:03 . Reden: Iemand was me voor ]
Ah inderdaad, beetje aparte manier maar ik snap het nuik222 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:49:
[...]
Slotje staat er altijd. De overige 4 iconen zijn in je lockscreen dezelfde als de iconen in de launcher staan als je telefoon unlocked is. Die 4 kun je aanpassen door slepen vanuit de app drawer.
het schijnt dat je de achtergrondkleuren ook kunt instellen. Dit zag ik in een buitenlandse review. Weet iemand hoe je dat in kunt stellen? Heb de hele telefoon binnenstebuiten gekeerd..
Haha Nice, bijna RMA..pimvdgulik schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:20:
[...]
Je bent mijn held! Iets te ongeduldig geweest, ga nu lekker van mijn ONE genieten. Thanks!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)