Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Voor het geval die ook offline gehaald word, http://we.tl/76wy1eJX48
Vroeg me overigens af wat dat kleine gaatje aan de achterkant is; wanneer die over de camera begint te praten rechts in de lijn van de achterkant, extra microfoon of iets ?
[ Voor 22% gewijzigd door Metian op 19-02-2013 15:18 ]
Rupsen, Rapsen.
Thanks. Want de andere doet het ook al niet meer. ;-)luappul schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:07:
iemand die het 5 minuten durende filmpje toevallig gedownload heeft en kan delen?
NotSoSteady in "[HTC M7] Ervaringen en Discussie"
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik gok een extra mic voor noise cancelling of betere geluidsopname of nog beter beide.Metian schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:12:
[...]
Voor het geval die ook offline gehaald word, http://we.tl/76wy1eJX48
Vroeg me overigens af wat dat kleine gaatje aan de achterkant is; wanneer die over de camera begint te praten rechts in de lijn van de achterkant, extra microfoon of iets ?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, LG heeft ook al een telefoon aangekondigd met de Snapdragon 600 en deze is ook op relatief korte termijn leverbaar.M-en-M schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:11:
[...]
Snapdragon 600? Dan zal dit ding nog wel even op zich laten wachten, daarvan begint de volle productie past in Q2. Dus dan kan 'ie op z'n snelst halverwege dit jaar uitkomen.
Nog mooier zou natuurlijk zijn (net als simkaart bij One X) dat de achterklep open kan.Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:21:
[...]
Ik gok een extra mic voor noise cancelling of betere geluidsopname of nog beter beide.
Rupsen, Rapsen.
Dat isniet waar, die komt pas in Q2 uit, en dat is volgens mij in Japan en de US.wph schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:22:
[...]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, LG heeft ook al een telefoon aangekondigd met de Snapdragon 600 en deze is ook op relatief korte termijn leverbaar.
Russian Blue Neji
Kate Bush

Bron: engadget (http://www.engadget.com/2013/02/19/htc-one-wild/)
[ Voor 20% gewijzigd door Óglaigh op 19-02-2013 15:27 ]
Ah een achterklep die open kan, waar dan weer een SD kaart ingeschoven kan worden en de accu makkelijk te vervangen is. Dat zijn nog eens mooie dromenMetian schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:22:
[...]
Nog mooier zou natuurlijk zijn (net als simkaart bij One X) dat de achterklep open kan.Ah ik droom nog even verder tot de persco.
Lijkt me niet dat dit hem daadwerkelijk is, ziet er echt totaal anders uit dan de eerdere foto's en filmpjes.
Misschien de M4?
[ Voor 31% gewijzigd door Rubman op 19-02-2013 15:26 ]
Vraag me toch echt af waarom ze van dat idee afgestapt zijn in der loop der tijd. Ik mis anders ook nog altijd die tijd dat je naar de lokale mobiel boer ging om een nieuwe cover te kopen.Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:25:
[...]
Ah een achterklep die open kan, waar dan weer een SD kaart ingeschoven kan worden en de accu makkelijk te vervangen is. Dat zijn nog eens mooie dromen
* Metian gaat weer even verder dromen..

Rupsen, Rapsen.
Prachtig toestel. Aluminium achterkant lijkt in de video echter makkelijk te vlekken. Maar reusachtige handen geven misschien ook reusachtige vlekken...
Sony heeft al eens DEV toestellen in het paars uitgebracht,, zal een reden hebben gok ik zoKid_Stevie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:26:
[...]
wow
zie gelijk de meest verschrikkelijke kleurencombinaties voor me
YouTube: bubblegum
Russian Blue Neji
Kate Bush
home knop opgeschoven naar rechts ipv midden ( htc one x )
nog steeds audio jack boven wat nog steeds lullig is als je wil afspelen als deze in de broekzak zit ( persoonlijke mening)
hopelijk nu wel eens een deftige lengte van oplaad snoer erbij, men oplaad snoer van men wildfire S was langer dan van de htc one x
die sense5 gaat nu alles gaan importeren precies op een soort mega social full screen widget
men launcher zal er snel over staan
laat de eerste handson reviews van de events maar komen zou ik zeggen
realphoenikx schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:27:
[...]
Prachtig toestel. Aluminium achterkant lijkt in de video echter makkelijk te vlekken. Maar reusachtige handen geven misschien ook reusachtige vlekken...
nooit gehoord, maar best slimmdrop schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:35:
[...]
Sony heeft al eens DEV toestellen in het paars uitgebracht,, zal een reden hebben gok ik zo.
dat ze aan de hand van de kleurencombi kunnen zien van wie de telefoon is
Ik betwijfel of dit echt het homescreen gaat worden, denk eerder dat het een friendstream app is of een skin die zo fungeert. Zoals je nu al skins hebt waarbij de klok social is of een lockscreen met status updates.Rigs schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:38:
geen extern sd slotje
home knop opgeschoven naar rechts ipv midden ( htc one x )
nog steeds audio jack boven wat nog steeds lullig is als je wil afspelen als deze in de broekzak zit ( persoonlijke mening)
hopelijk nu wel eens een deftige lengte van oplaad snoer erbij, men oplaad snoer van men wildfire S was langer dan van de htc one x
die sense5 gaat nu alles gaan importeren precies op een soort mega social full screen widget
men launcher zal er snel over staan![]()
laat de eerste handson reviews van de events maar komen zou ik zeggen![]()
[...]
dan wil je hem toch juist bovenop en niet aan de zijkant?Rigs schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:38:
(...)
(...)
[...]
My thoughts exactly..Kid_Stevie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:40:
[...]
dan wil je hem toch juist bovenop en niet aan de zijkant?
Ehhhhhh.... denk dat hij het liever aan de onderkant ziet zitten, net zoals bij de iPhone.Kid_Stevie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:40:
[...]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:51:
Tuurlijk is het ijdele hoop, maar mag best hopen toch.
Het zal zoals meestal het geval is bij flagship phones uiteindelijk het voordeligst zijn in combinatie met een abonnement.
Gelukkig heb ik nog een Vodafone Friends & Family code en met een beetje mazzel komt hij daar gewoon bij te staan als actie.
De prijzen die je bij de F&F webshop ziet, gelden deze voor de gehele abbo duur? Of is dit zoiets als de eerste 6 of 12maanden?
Even de verdere specificaties van deze gsm afwachten, maar op het oog vind ik hem persoonlijk er goed uit zien. Denk dat dit vrijwel zeker de opvolger van mijn htc one X gaat worden.
Cons:::BB4E
Rupsen, Rapsen.
Kid_Stevie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:40:
[...]
shameblaster schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:43:
[...]
offtopic:
De prijzen die je bij de F&F webshop ziet, gelden deze voor de gehele abbo duur? Of is dit zoiets als de eerste 6 of 12maanden?
Even de verdere specificaties van deze gsm afwachten, maar op het oog vind ik hem persoonlijk er goed uit zien. Denk dat dit vrijwel zeker de opvolger van mijn htc one X gaat worden.
Prijzen gelden voor gehele abonnementsduur, dus als je zoals mijn vriendin heeft gedaan een sim only voor 2 jaar neemt heb je 2 jaar lang de korting en andere extraatjes van de actie. Zo heeft ze uiteindelijk toch 11GB aan data met maar 75 minuten (gratis naar andere VF abonnees en onbeperkt smsen voor iets meer dan €15,- per maand.
Wat betreft de audio jack bovenin is toch het meest logisch, hij zit toch niet zijwaarts in je zak en de meeste hoofdtelefoons hebben tegenwoordig rechte jack plugs.
is ook wel stukje gewenning denk ik (hoe je em opneemt/uit je (broek)zak haalt), maar dat is wat je al zei, een persoonlijke mening.Rigs schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:46:
liever onderkant en dan neem je hem direct zoals hetmoet men een draai beweging op bij inkomende telefoon ( persoonlijke mening ) dan valt het snoer naar beneden bij normaal vasthouden toch ?
[...]
dat het snoer dan naar beneden valt is wel een goeie idd, maar zou er mn telefoon niet op uitkiezen, al moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd meer m'n ipod weer gebruik voor muziek dan mn telefoon
HTC One X scherm icm 1080p lijkt me namelijk een geweldige combinatie.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja, maar dat was ook al bekend. Ook omdat de HTC Butterfly ook al een 4.7" full heeft.Donstil schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:53:
bevestigd dat filmpje nu trouwens ook dat er een 1080p schermpje in zit?
HTC One X scherm icm 1080p lijkt me namelijk een geweldige combinatie.
De Butterfly heeft een 5" 1080P scherm, geen 4.7"ormagon schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:55:
[...]
Ja, maar dat was ook al bekend. Ook omdat de HTC Butterfly ook al een 4.7" full heeft.
Cogitationis poenam nemo patitur
NOSIG
Cogitationis poenam nemo patitur
voorlopig alleen via live blogsBullet NL schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:57:
Is het event in Londen of New York ergens live te volgen?
the verge
engadget
http://www.livestream.com/htcBullet NL schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:57:
Is het event in Londen of New York ergens live te volgen?
als het goed is
Rupsen, Rapsen.
waarschijnlijk alleen voor pers of personeel of iets dergelijks
[ Voor 46% gewijzigd door Kid_Stevie op 19-02-2013 16:01 . Reden: beter gelezen ]
zou als het goed is ook de stream te zien moeten zijn
^^GRRRR!!! net te laat
[ Voor 9% gewijzigd door Rubman op 19-02-2013 16:02 ]
Rupsen, Rapsen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Geen idee of dat daadwerkelijk een meerwaarde is, maar ik wil altijd de grootste/beste/snelste hebben.
Dit wordt een waardige vervanger voor mijn One X.
Ik denk dat de achterklep niet los kan.
Oh en 2300 mAh batterij, nice! De One X had nog 1800, en de chipset van de nieuwe One zou veel zuiniger moeten zijn. Ben erg benieuwd naar de accuduur.

NOSIG
Er is ook een Snapdragon 800BPP schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:04:
Snapdragon 600.![]()
![]()
![]()
Geen idee of dat daadwerkelijk een meerwaarde is, maar ik wil altijd de grootste/beste/snelste hebben.![]()
Verdomme, ik wil deze niet meer.luappul schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:05:
[...]
Er is ook een Snapdragon 800weet alleen niet wanneer die te krijgen is...
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Iemand nog nice tips?
Snapdragon 800 is bedoeld voor tablets (hogere TDP), gebruik google maar eensluappul schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:05:
[...]
Er is ook een Snapdragon 800weet alleen niet wanneer die te krijgen is...
Kiek em goan!
Rupsen, Rapsen.
Two gentlemen sitting next to us are using the HTC One. Again, HTC is not being coy about it.
I'm restraining myself from grabbing one of those phones and making a mad dash for it.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
nee hoor, de 800 is ook bedoeld voor smartphones en heeft een stuk snellere GPU. Denk alleen dat het nog wel even duurt voordat die op de markt komt? Tweakers artikel zegt tweede helft 2013, maar de 600 zou ook pas in Q2 moeten komen volgens tweakers (zou betekenen dat dit toestel nog zkr een maand op zich laat wachten)HesRuud schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:08:
[...]
Snapdragon 800 is bedoeld voor tablets (hogere TDP), gebruik google maar eens
[ Voor 24% gewijzigd door luappul op 19-02-2013 16:12 ]

Rupsen, Rapsen.
je bedoelt Snatch & Smash?Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:13:
@CLB ik had de snatch, grab and run lik hell methode uitgetest.
edit: dacht dat het over de iPad ging, niet over de One
[ Voor 14% gewijzigd door luappul op 19-02-2013 16:18 ]
RUN RUN RUN!!!!
"Tim just convinced one of the guys sitting next to us to "lend" him his One for a few minutes..."CLB schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:11:
Haha Engadget:
Two gentlemen sitting next to us are using the HTC One. Again, HTC is not being coy about it.
I'm restraining myself from grabbing one of those phones and making a mad dash for it.
niiice
Kun je nog snel even aangeven welke gebieden precies.
In tijden niet zo spannend geweest, ben nu alleen nog benieuwd naar de camera in de oneCLB schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:11:
Haha Engadget:
Dat is nog helemaal niet bevestigd. En zoals ik al eerder aangaf zou dat betekenen dat het nog wel een paar maanden zal duren voordat het toestel dan uitkomt.BPP schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:04:
Snapdragon 600.![]()
![]()
![]()
Geen idee of dat daadwerkelijk een meerwaarde is, maar ik wil altijd de grootste/beste/snelste hebben.![]()
Of toch nietAs promised here's a sneak pic from the #HTC event in London. 45 mins to go and we are getting busy here http://ow.ly/i/1y11i
Here we go! Jason MacKenzie, president of HTC on stage now in New York.

[ Voor 20% gewijzigd door Metian op 19-02-2013 16:18 ]
Rupsen, Rapsen.
NeeCanonBoy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:16:
Kun je nog snel even aangeven welke gebieden precies.
GoT, You have to love it!
Rupsen, Rapsen.
Goed te volgen, inclusief foto's.
Het is officieel

[ Voor 51% gewijzigd door Metian op 19-02-2013 16:21 ]
Rupsen, Rapsen.
Geen Beats achterop?Metian schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:20:
http://live.theverge.com/...ruary-19-new-york-london/
Goed te volgen, inclusief foto's.
Het is officieel
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Voor 5% gewijzigd door Ryan_ op 19-02-2013 16:22 ]
Overigens zit Beats logo er gewoon achterop hoor.
Rupsen, Rapsen.
GoT, You have to love it!
Rupsen, Rapsen.
Dit komt van Theverge af. Dat is wel netjes!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dat is mij ook nog steeds onduidelijk, heb ook nergens iets anders gezien dan BlinkFeed.Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:26:
ik neem aan dat "BlinkFeed" net zoiets is als friendstream en niet meteen je hele homescreen overneemt maar 1 van de 7 ofzo.
Rupsen, Rapsen.
"The HTC One will be available in a choice of silver or black starting in the latter half of March."
Dit was al verwacht hoor, niks nieuwsKid_Stevie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:27:
ook van the verge:
"The HTC One will be available in a choice of silver or black starting in the latter half of March."
Russian Blue Neji
Kate Bush
CLB schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:51:
nieuws: LG Optimus Pro G bevat nieuwe Snapdragon 600-soc
De M7 zal deze soc ook wel aan boord hebben, altijd leuk
Droom fijnzedzed1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:11:
En hij is tot 10 meter volledig waterdicht.
Keep up dreaming!!!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
maar nu (min of meer) bevestigd (met de verhalen hier over sd600 )FrankGuthrie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:27:
[...]
Dit was al verwacht hoor, niks nieuws
Bron: Engadget
Holy shit! 60fps. Dat is wel heel smooth
Russian Blue Neji
Kate Bush
nieuws: HTC presenteert nieuwe full-hd-smartphone One
Type scherm wil ik wel graag weten, groter dan de HTC One X...
[ Voor 72% gewijzigd door CLB op 19-02-2013 16:31 ]
NOSIG
Ja, dit is optische stabilisatie. Dat werkt over het algemeen een stuk beter, tot nu toe had enkel de Lumia 920 dit._Christiaan_ schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:31:
In de One X zit ook al "videostabilisatie", is dat dan iets anders?
Totale geheugencapaciteit: 32 GB / 64 GB, beschikbare capaciteit varieert
[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 19-02-2013 16:33 ]
Uhhmmm... daar zat echt geen optische stabilisatie in hoor. De enige toestel dit dat op dit moment heeft is de lumia 920.._Christiaan_ schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:31:
In de One X zit ook al "videostabilisatie", is dat dan iets anders?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dit topic is gesloten.
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)