[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:54
alwaysleft schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:29:
Ik denk steeds meer dat er helemaal geen smartphone wordt gepresenteerd vandaag.

Dan doen ze die pas op het MWC, en vandaag de tablet met Ubuntu de One.

Lijkt me raar als ze 2 producten presenteren vandaag op 1 of andere manier.
HTC zal niet op de MWC hun toptoestel aankondigen denk ik, dan raken ze direct weer helemaal ondergesneeuwd terwijl ze juist meer de publiciteit willen gaan zoeken.

Dat ze de HTC One vandaag aankondigen lijkt me wel zeker, maar toch respect voor de specs die ze toch nog zo goed hebben kunnen verbergen.... Het schermtype (Solux? Super LCD3?), het cameratype (13MP sony of de Ultrapixel camera?), wel of geen micro-SD slot, het type processor (de APQ8064, een opgevoerde versie hiervan of misschien zelfs de snapdragon600?): volgens mij is er nog niks zeker :) Ik kijk dus wel uit naar de presentatie!

[ Voor 7% gewijzigd door luappul op 19-02-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-07 20:37

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is er straks trouwens ergen een live blog of RSS feed van de presentatie te vinden?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-07 14:12
Oké, opnieuw zijn afbeeldingen gelekt: zal dit hem worden?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BDdLW2fCcAAz04e.jpg:large
Bron: https://twitter.com/dryab/status/303794355821506561/photo/1

[ Voor 22% gewijzigd door Óglaigh op 19-02-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Dat ziet er zeker niet verkeerd uit en licht redelijk in lijn met de eerder gelekte plaatjes.
Achterkant ziet er wel wat vreemd uit met die streep boven de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de bron? Ziet er wel mooi uit, maar kan net zo goed 'n (mooie) shop zijn...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-07 15:15

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ziet er wel geloofwaardig uit, alleen dat zou wel betekenen dat die gelekte backplate echt fout/prototype was (wat ik al dacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Denk dat dit hem is, best mooi. Xperia Z wint het qua design, maar totale plaatje van de One gaat beter worden. Makkelijke keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:29:
Ik denk steeds meer dat er helemaal geen smartphone wordt gepresenteerd vandaag.

Dan doen ze die pas op het MWC, en vandaag de tablet met Ubuntu de One.

Lijkt me raar als ze 2 producten presenteren vandaag op 1 of andere manier.
HTC op Twitter gezien? Focus ligt op de camera (zowel foto als video) en op de stereo speakers
de laatste zou nog kunnen, maar foto's maken en filmen is nog steeds (gelukkig) geen hoofdzaak van een tablet.

en deze foto http://twitpic.com/c4vz9e/full zou wel een hele rare verhouding tablet weergeven (al kunnen foto's je natuurlijk nog een beetje bedriegen).

Nee, die HTC One / M7 komt er wel, ik ben alleen erg benieuwd naar de eerste reviews en vooral dus ook de camera. En stiekem hoop ik dat de prijs toch lager ligt dan die eerder gelekt is.
Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:48:
Is er straks trouwens ergen een live blog of RSS feed van de presentatie te vinden?
The verge heeft een live blog
http://www.theverge.com/2...t-tomorrow-at-10am-et-3pm

Misschien http://www.androidworld.nl/ ook?

en misschien is er een livestream van HTC zelf, aangezien er een grote countdown op hun site staat, maar ook dat is gissen.

[ Voor 21% gewijzigd door Kid_Stevie op 19-02-2013 10:54 . Reden: toevoeging live blog of RSS feed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
http://www.nowhereelse.fr...20/htc-one-m7-noir-blanc/
officiele renders schijnt... Ik blijf de knoppen lay-out een beetje vreemd vinden, ben benieuwd hoe dat gaat werken...
Ook benieuwd wat die batterijstatus en de foto-functie in een youtube(?) filmpje doen...

[ Voor 18% gewijzigd door luappul op 19-02-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterij verklaar ik niet zo 1,2,3... Foto-knop zal wel 'n screenshotfunctie zijn...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:53
Vast een mooie opvolger voor mijn Incredible S. Maar komen er nog modellen onder de M7? Ik vrees dat het scherm wel erg groot is voor mijn kleine handjes. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kolere die zwarte is wel echt mooi, als dit het toestel wordt dan valt de Z voor mij toch af en ga ik voor een Zwarte M7.

Zou die backplate aluminium zijn of kunstof?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

NeWSJuNK schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:55:
Vast een mooie opvolger voor mijn Incredible S. Maar komen er nog modellen onder de M7? Ik vrees dat het scherm wel erg groot is voor mijn kleine handjes. :?
Er schijnen ook nog een M4 en G2 in de pijplijn te liggen.
met respectievelijk natuurlijk wat lagere specs en vooral kleinere schermen

[ Voor 10% gewijzigd door Rubman op 19-02-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:56:
[...]

Kolere die zwarte is wel echt mooi, als dit het toestel wordt dan valt de Z voor mij toch af en ga ik voor een Zwarte M7.

htc twitterde "75% of all the elements on the periodic table are metals." met een foto erbij wat min of meer lijkt op aluminium (of iets dergelijks)

nog ietsjes minder dan 5 uur en dan zullen we het allemaal weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:33

The_Worst

Unox

Ik ben erg benieuwd naar wat HTC gaat aankondigen vanmiddag. Ik ben op zich een redelijke fan van HTC, mooie toestellen alleen jammer dat ze qua specificaties af en toe toch best wel een steek laten vallen. Omdat ze een teleurstellend jaar achter de rug hebben, ben ik benieuwd of en met wat voor een klapper ze terug proberen te komen. Mocht dit toch teleurstellend worden dan wordt de kans groot dat ik binnenkort toch voor de Sony Experia Z ga.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
The_Worst schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:23:
Ik ben erg benieuwd naar wat HTC gaat aankondigen vanmiddag. Ik ben op zich een redelijke fan van HTC, mooie toestellen alleen jammer dat ze qua specificaties af en toe toch best wel een steek laten vallen. Omdat ze een teleurstellend jaar achter de rug hebben, ben ik benieuwd of en met wat voor een klapper ze terug proberen te komen. Mocht dit toch teleurstellend worden dan wordt de kans groot dat ik binnenkort toch voor de Sony Experia Z ga.
Als alle geruchten kloppen gaat de camera en scherm beter zijn dan de Xperia Z. Dan is het nog een kwestie van design, ik mag de officiele render wel. HTC is back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kid_Stevie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:09:
[...]

htc twitterde "75% of all the elements on the periodic table are metals." met een foto erbij wat min of meer lijkt op aluminium (of iets dergelijks)

nog ietsjes minder dan 5 uur en dan zullen we het allemaal weten
Cool, ik wacht al een tijdje op een mooie Android Phone met de afwerking van een iPhone 5 (bv).
Als ik zo naar de renders kijk zou dat nu wel eens goed kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-07 09:26
Ik hoop dat ze gekozen hebben voor een multi-color notification LED bovenop het toestel (of zelfs in een doorzichtige Powerknop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:34

Metian

Snert is vies

Die renders zien er best goed uit, voornamelijk de zwart. Wat een beauty. Ben alleen echt benieuwd naar de prijs, wat op dit moment nog wel eens de doorslag kan gaan geven. Voor de rest ziet het er allemaal goed uit hier.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 07-07 12:30
Donstil schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:56:
[...]

Er gaan geruchten rond dat de M7 een aluminium unibody heeft, maar kan zo de bron niet vinden.

@ Donstil: Er is een leverdatum geroepen, namelijk 8 maart voor europa en 22 maart voor US. Hoewel ik niet weet of deze bevestigd zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door HesRuud op 19-02-2013 12:41 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben ook wel benieuwd naar de levertijd. Vodafone gaat waarschijnlijk de abonnementen omgooien in maart dus ik wil voor het einde van Februari eigenlijk verlengen.
HesRuud schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:39:
[...]

Er gaan geruchten rond dat de M7 een aluminium unibody heeft, maar kan zo de bron niet vinden.
Klinkt goed.

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 19-02-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:33
Hopelijk is HTC zo slim geweest om deze keer de Power knop aan de zijkant te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Roost schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:36:
Ik hoop dat ze gekozen hebben voor een multi-color notification LED bovenop het toestel (of zelfs in een doorzichtige Powerknop).
Dat (de multicolor LED) en hopelijk eindelijk een kwalitatieve microfoon die ook bass opneemt. Zo moeilijk is het niet. Op de One X kan ik nog altijd geen fatsoenlijk filmpje opnemen bij een concert. Verder mogen ze het glaasje van de camera wel van gorilla glas maken (ook zeer eenvoudig).

Nog 4 uur. Kan me niet eerder herinneren dat ik zo vol spanning zat af te wachten op een HTC Launch (i.t.t. de bekende Apple presentaties). Wat dat betreft is HTC op de goede weg!

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
_Christiaan_ schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:08:
[...]
Nog 4 uur. Kan me niet eerder herinneren dat ik zo vol spanning zat af te wachten op een HTC Launch (i.t.t. de bekende Apple presentaties). Wat dat betreft is HTC op de goede weg!
Bij ons zijn ze op de goede weg, maar ik denk dat het aantal mensen dat weet dat er vandaag een persconferentie van HTC is in het niet valt bij een Apple aankondiging :+ Ze doen in ieder geval wel beter hun best dan de afgelopen jaren, dat is alvast een goed teken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Gelukkig zijn er bij HTC ook een stuk minder gevallen bekend van iSheep :+

Ze doen het bij de aankoniging cvan de M7/One een stuk beter dan de One X, of zeg maar compleet anders. Waar het bij de One X allemaal vrij snel duidelijk was wat voor telefoon het ging worden doen ze er nu een stuk geheimzinniger over en mede daardoor zie je het een stuk meer terug in social media en andere nieuwsbronnen buiten de engadgets van deze wereld om.

@_Christiaan_ laten ze eerst maar eens wat doen aan de directionality van het geluid. Ik heb vorig jaar Mumford & Sons opgenomen op rockwerchter en daar golft het geluid steeds van voor naar achter in de zin van dan hoor je de artiest en vervolgens (bijna) alleen publiek.
Als dit op te lossen is met een betere bass microfoon alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En weer een nieuwe foto bij HTC vandaan:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BDd3gfgCUAAy5qd.png:large
Bron:https://twitter.com/HTC_NL/status/303842899961991169/photo/1

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Klopt, aan het geluid valt nog veel te verbeteren. Mijn Ixus 50 en Nokia N73 hadden al beter geluid dan mn One X.

Overigens lijkt het alsof HTC het vrij goed doet in Nederland, je ziet hier veel interesse in HTC vergeleken met andere landen. Ik heb bijv. een tijdje in Sydney gezeten en daar zag je eigenlijk alleen maar iPhones. In een half jaar tijd slechts een handjevol HTC's gezien in het wild. Je zag wel veel posters in bushaltes e.d. maar dat mocht blijkbaar niet baten.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Filmpje
Helaas doet het niet meer
en wat foto's/stills van het filmpje
Website

Het lijkt toch echt op de laatste renders, en er schijnt een snapdragon 600 in te zitten volgens andere bronnen die ook met deze foto's kwamen.

[ Voor 35% gewijzigd door Rubman op 19-02-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:33:
Filmpje

en wat foto's
Website

Het lijkt toch echt op de laatste renders, en er schijnt een snapdragon 600 in te zitten volgens andere bronnen die ook met deze foto's kwamen.
filmpje doet het niet, maar die foto's zijn toch wel erg mooi hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Filmpje

en wat foto's
Website

Prachtig die wit zwarte. Als er de snapdragon 600 in komt dan heeft htc een heel krachtig toestel in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
luappul schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:36:
[...]

filmpje doet het niet, maar die foto's zijn toch wel erg mooi hoor!
Filmpje helaas snel verwijderd :S

De foto's zien er nice uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Had meerdere sources van de filmpjes gevonden, maar allemaal meteen weer verwijderd jammergenoeg

De plaatjes zijn een aantal stills uit het desbetreffende filmpje waar iemand dus de HTC ONE vast heeft en wa dingen laat zien van dichtbij.

[ Voor 42% gewijzigd door Rubman op 19-02-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:38:
Had meerdere sources van de filmpjes gevonden, maar allemaal meteen weer verwijderd jammergenoeg

De plaatjes zijn een aantal stills uit het desbetreffende filmpje waar iemand dus de HTC ONE vast heeft en wa dingen laat zien van dichtbij.
toevallig ruimte gezien voor microSD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
dat aluminium en die iets geronde achterkant doet me aan mijn oude vertrouwde HTC Legend denken, al is hij gelukkig wel iets dunner zo te zien :9 Ik denk dat ie wel heel lekker in de hand zal liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Heb het filmpje helaas zelf ook niet helemaal kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 21:28
Ik heb nog een kopie van het filmpje gevonden:
YouTube: HTC One,M7

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik heb het filmpje hier op de schijf staan nu, maar moet hem dus ergens kunnen hosten om hier te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Filmpje
Helaas doet het niet meer
en wat foto's/stills van het filmpje
Website

Nou dat kan nu niet meer missen, dat wordt de M7.
Mooi ding wel hoor, stiekem een beetje jammer van de bolle achterkant maar verder top.

Achterkantje van aluminium ook :)

Best of both worlds zou ik zeggen, design wat zich met de iPhone5 kan meten en de vrijheid van Android.
Ik wil het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:45:
Ik heb het filmpje hier op de schijf staan nu, maar moet hem dus ergens kunnen hosten om hier te delen.
ik gooi m zo op dropbox met een linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Hopelijk zit de lak (zwart op de zwarte en wit op voorzijde en zijkanten van de witte) beter bevestigd dan op de Iphone 5 waar die loslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wholy :9~ Dat design, die vloeiendheid, die materialen... Qualcomm 600...? :D Nice nice nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
download-link naar filmpje mocht hij weer offline worden gehaald

Hij is nog aan het uploaden, geef het een minuutje

[ Voor 14% gewijzigd door luappul op 19-02-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:48:
Wholy :9~ Dat design, die vloeiendheid, die materialen... Qualcomm 600...? :D Nice nice nice!
Idd. Lovely phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Als het werkelijk de M7 is kunnen we dus sowieso verwachten dat de aan/uit knop links boven zal zitten, en de headset-jack aan de rechterkant. Het opladen zal gebeuren via de onderkant. Met aan de rechter kant de volume knop.

Ik kan er alleen maar niet achter komen wat er nou boven aan de linkerkant zit. Iets zegt me dat het een micro-slot is.

[ Voor 21% gewijzigd door Metian op 19-02-2013 13:51 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

CLB schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:48:
Als er ook nog een Qualcomm 600 inzit, dan weet ik zeker dat ik het toestel koop!

Iemand nog een witte One X kopen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Metian schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:50:
Als het werkelijk de M7 is kunnen we dus sowieso verwachten dat de aan/uit knop links boven zal zitten, en de headset-jack aan de rechterkant. Het opladen zal gebeuren via de onderkant. Met aan de rechter kant de volume knop.

Ik kan er alleen maar niet achter komen wat er nou boven aan de linkerkant zit. Iets zegt me dat het een micro-slot is.
Ik denk dat dat de IR poort is, zodat je je telefoon als afstandsbediening kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Met een Qualcomm 600 word dit ook zeker mijn telefoon (als ik het geld ervoor vind, wat lastig is als je alleen een sensation als verkoopphone hebt en verder armlastige student.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

wph schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Ik denk dat dat de IR poort is, zodat je je telefoon als afstandsbediening kan gebruiken.
Dat zou ook nog inderdaad kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NWUMWq3.png

Dit kleine 'ding' bedoelde ik overigens. kon het niet beter later zien

[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 19-02-2013 13:54 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:31
Metian schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:54:
[...]

[afbeelding]

Ziet er meer uit als een sim tray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 12:36
[...]

[afbeelding]

Simcard tray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:53:
Met een Qualcomm 600 word dit ook zeker mijn telefoon (als ik het geld ervoor vind, wat lastig is als je alleen een sensation als verkoopphone hebt en verder armlastige student.)
Hopen op een aanbieding als met de One X bij Typhone vorig jaar :P Totaalkosten iets van 450 euro, toestel+abo voor 1 jaar. Ik vrees echter dat dat er niet van gaat komen. Dan zal ik helaas richting een 2-jarig abo moeten. Maar dat is dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

[...]

[afbeelding]

is dat niet een aan/uit knop en dat ding bovenop iets anders als in IR ofzo. Vind een aan/uit knop in een volledig contrasterende kleur wel raar en eerlijk gezegd niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kan inderdaad ook nog de sim-kaart tray zijn, niet eens aan gedacht eigenlijk :p. Ben iets te enthousiast heb ik het gevoel, tijd voor een peuk en wachten tot het zover is. 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Metian op 19-02-2013 13:56 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik sluit ook niet volledig uit dat hij een achterklep heeft die eraf kan als je de achterkant zo ziet. Dan is het meteen mogelijk dat de SD kaart daar verstopt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
wph schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:55:
[...]

Hopen op een aanbieding als met de One X bij Typhone vorig jaar :P Totaalkosten iets van 450 euro, toestel+abo voor 1 jaar. Ik vrees echter dat dat er niet van gaat komen. Dan zal ik helaas richting een 2-jarig abo moeten. Maar dat is dan maar zo.
Ik denk dat er hier een hoop zitten die daar vorig jaar gebruik van gemaakt hebben en nu op zoek zijn naar een opvolger Ik tenminste wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 12:36
Bij aluminium achterkantjes denk ik altijd aan krasjes.. Zou jammer zijn om bij dit mooie design een case te moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Prachtig ding zeg.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=511hWbbHgAY]

[ Voor 35% gewijzigd door NotSoSteady op 19-02-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
smartje74 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:59:
Bij aluminium achterkantjes denk ik altijd aan krasjes.. Zou jammer zijn om bij dit mooie design een case te moeten gebruiken.
Heb op dit moment een desire s, deze heeft een alu unibody. Na 2 jaar intensief gebruik nog geen enkel krasje op de achterkant. Persoonlijk zweer ik bij alu unibody's :D! Je mobiel voelt gewoon zo ongelofelijk stevig aan!

[ Voor 5% gewijzigd door HesRuud op 19-02-2013 14:02 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

HTC Nederland ‏@HTC_NL
@riplag Jammer genoeg hebben wij geen live stream van de presentatie.
:(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
.... Keek echt naar uit om de live stream te volgen, nu maar een andere zoeken. Mocht iemand op eentje stuiten, deel hem! :Y)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 09:23
http://www.livestream.com/htc
Die?

Geen idee of daar wat te zien is straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

[...]

[afbeelding]

Wat ook nog kan dat dit 1 van de vele microfoons is die de tel zou hebben om geluid beter op te nemen.
Nevermind dat zou een hele vreemde locatie zijn en de slots die je verder ziet voor mic's zijn ovaal ipv klein rond en iets waar precies een paperclip ingaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Rubman op 19-02-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Notification LED dan toch maar weer in de speakergrill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Roost schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:09:
Er gingen een tijd geleden geruchten dat die er niet meer op zat.

Een vraag van mijn kant, waar zit de powerbutton nou eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Powerbutton bovenaan i.c.m. infrarood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Roost schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:09:
Als ik een video goed heb begrepen van de M7 ( in mijn beste duits ) zit er een LED aan de linkerkant.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ygPZhsq.png

Linkerkant is Gyro Sensor (of hoe heet dat ding) en de rechter zou dan een LED moeten zijn, althans volgens de persoon die het zit te vertellen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Links moet volgens mij lichtsensor zijn en een proximitysensor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Denk dan eerder ipv Gyro een proximity sensor of een lichtsensor voor de helderheid van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ja, kan niet duidelijk opmaken wat hij nou precies bedoelde met de linkse, proximity / lichtsensor.. wat ik wel duidelijk hoorde dat die het over led had.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Is nu wel duidelijk dat het ontwerp final is.

Ik moet zeggen dat ik de knoppen layout niet echt top vind en ik denk dat Sense 5 wennen gaat worden. Ook hoorde ik niks over een SD card slot, dus dat zit er niet in.

Ik wacht de S4 nog even af. Ben wel gesteld op mijn menu knop op mijn Galaxy S2. Had graag terug gegaan naar HTC, vanwege de superieure bouwkwaliteit boven de Samsungs, maar uiteindelijk ga ik toch voor het gemak van bediening en prestaties. Samsung is wat dat betreft altijd net iets beter dan HTC.

Dat gezegd hebbende, mijn HTC Desire voet kwalitatief beter aan dan mijn S2. Ik hoop dat de camera erg goed is wat me alsnog naar HTC zou kunnen trekken.

Maar goed, nog 1 maand en dan wordt de S4 tentoongesteld.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Deze fotos en videos doen wel echt heel snel je mening veranderen :) Ik vond het eerst helemaal niks en nu echt prachtig!

Wat ik niet helemaal snap nog is waar ze multitasking verstopt hebben. In de video houd hij HOME ingedrukt en komt Google Now en het ingedrukt houden van BACK deed niets. Misschien het HTC logo? Maar daar lijkt het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

het zou juist in het HTC logo verstopt zitten.
Hoeft van mij persoonlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 11-07 17:16
Ik moet toegeven, het is in ieder geval een uniek ding. Die presentatie ga ik sowieso kijken. Normaal heb ik daar niet zoveel mee, maar nu wil ik wel eens zien hoe ze al hun beslissingen verantwoorden.

Zouden ze nu echt de multitasking knop (en multitasking in het geheel) weg hebben gelaten? Eerdere berichten meldden dat dit de HTC knop zou zijn (daar drukt 'ie dan ook niet op :/ ), maar het zou me ook niet echt verbazen, aangezien HTC eerder al de multitasking functionaliteit in hun toestellen heeft beperkt.

[ Voor 3% gewijzigd door M-en-M op 19-02-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 09:29

westergas

rikkie_pc

Mooi hoor. Ziet er ook erg handzaam uit of die kerel heeft grote handen.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ziet er erg netjes uit inderdaad.
Hopelijk hebben ze aan de wifi issues gedacht van de HTC one X :o

Op het moment dat het toestel uit komt, gaat mijn htc one X in de verkoop in ieder geval

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:00
Jammer, ontzettend lelijke achterkant en weer die beats el cheapo crap erop :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
M-en-M schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:23:
Ik moet toegeven, het is in ieder geval een uniek ding. Die presentatie ga ik sowieso kijken. Normaal heb ik daar niet zoveel mee, maar nu wil ik wel eens zien hoe ze al hun beslissingen verantwoorden.

Zouden ze nu echt de multitasking knop (en multitasking in het geheel) weg hebben gelaten? Eerdere berichten meldden dat dit de HTC knop zou zijn (daar drukt 'ie dan ook niet op :/ ), maar het zou me ook niet echt verbazen, aangezien HTC eerder al de multitasking functionaliteit in hun toestellen heeft beperkt.
Nouja uniek, mijn iPhone 5 lijkt er wel behoorlijk veel op moet ik je zeggen, maar hij is inderdaad prachtig, en ben ook altijd een groots fan van de Sense interface. Ben alleen benieuwd of de 1080p resolutie nog invloed heeft op de prestaties, want ik kan niet tegen lag of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 09:23
Phusebox schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:27:
Jammer, ontzettend lelijke achterkant en weer die beats el cheapo crap erop :(
Jammer dat dat Beats weer groot achterop moet inderdaad... als dat ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
M-en-M schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:23:
Daar zat ik dus ook aan te denken! Maar dat kan ik mij gewoon echt niet voorstellen. Dat ze vinden dat je apps niet zelf zou hoeven afsluiten, dat zou ik nog enigszins kunnen begrijpen, maar dat je niet van apps zou kunnen switchen.............. Misschien hebben ze wel gestures ingebouwd die ingezet worden vanaf het HTC logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:00
Lennardnl schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:28:
[...]
Jammer dat dat Beats weer groot achterop moet inderdaad... als dat ook echt zo is.
De achterkant is afgezien van het Beats Audio logo ook op zichzelf vrij lelijk vind ik. De camera integratie ziet er altijd zo cheap uit bij HTC...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Achterkant is wel het laatste waar ik me persoonlijk druk over ga zitten maken. Ben meer benieuwd naar de specs en wat HTC van plan is met de buttons.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Beats Audio, ik vraag me ook af wat daar de toegevoegde waarde aan is? Mijn vriendin heeft de One X met Beats oordopjes, maar ik vind de dopjes van mijn iPhone 5 toch echt beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nou in dat 5 minuene durende filmpje werd verteld dat er een Snapdragon 600 in zit. Hij had het niet ove een verwijdebare achterkant en SD card.

Als dit het geval zou zijn zu de reviewer dat wel laten zien.

Ik vind de plaasting van de knoppen erg raar... Wel ziet het ding er gewelding uit.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zou wel een fail zijn als er geen fatsoenlijke multitasking knop inzit. Laten we er maar niet vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Laatst online: 12:53
Telefoon oogt in het filmpje niet als een koelkast. Zou het dan toch een optie kunnen zijn..
kan begin april verlengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Lennardnl schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:28:
[...]
Ja die zit er toch echt op. Dit is nu al uitgelkt op video, tenzei HTC in een paar uur een ander prototype laat maken, wat ik niet waarschijnlijk acht...

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

NeWSJuNK schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:38:
Telefoon oogt in het filmpje niet als een koelkast. Zou het dan toch een optie kunnen zijn..
kan begin april verlengen..
Vergis je niet. Deze Duitser enorme handen. Deze man heeft ook een Review gedaan van de Z10, en daar leekt het een klein telefoontje, dat terwijl het ding bijna net zo groot is als een S3/HTC one X.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zou wel geweldige actie van HTC zijn als ze nu in eens met een totaal andere telefoon komen. Hoe dan ook, zoals het er nu naar uit ziet wordt het een prachtige telefoon.

Is er overigens al iets bekend rond welke prijs die zal gaan komen ?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Het laatste wat ik las was een adviesprijs van €600 á €650 best prijzig dus.
Ik hoop zelf dat het toch meer richting de acceptabele prijzen gaat van de Nexus telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:42:
Ik hoop zelf dat het toch meer richting de acceptabele prijzen gaat van de Nexus telefoons.
Dat is ijdele hoop, gaat niet gebeuren. Die gaan alleen tegen zulke prijzen omdat Google ze tegen kostprijs verkoopt. Dat is absoluut geen optie voor een bedrijf dat als enige inkomstenbron de verkoop van hardware heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Rubman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:42:
Met een beetje gezond vestand kan je 100% van uit gaan dat dat niet gaat gebeuren... HTC moet hieraan verdienen. Google wilt alleen marktaandeel, vandaar de lage prijs van de Nexus.

De rest van de fabrikanten doet hier niet aan mee, want dan zijn ze in no time failliet.

Die nieuwe flagship toestellen gaan tussen de €550 en €650 kosten.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Tuurlijk is het ijdele hoop, maar mag best hopen toch 8) .
Het zal zoals meestal het geval is bij flagship phones uiteindelijk het voordeligst zijn in combinatie met een abonnement.

Gelukkig heb ik nog een Vodafone Friends & Family code en met een beetje mazzel komt hij daar gewoon bij te staan als actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
FrankGuthrie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:49:
[...]

Met een beetje gezond vestand kan je 100% van uit gaan dat dat niet gaat gebeuren... HTC moet hieraan verdienen. Google wilt alleen marktaandeel, vandaar de lage prijs van de Nexus.

De rest van de fabrikanten doet hier niet aan mee, want dan zijn ze in no time failliet.

Die nieuwe flagship toestellen gaan tussen de €550 en €650 kosten.
Hopelijk zal de 32gb variant op de 550 (max) zitten idd en de 64gb op de 650. Laat anderen maar 100 euro voor 32gig neerleggen, ik ga er lekker met de 32gb vandoor!

Over de qualcomm 600:
Either way, if you thought the Snapdragon S4 Pro was a great performer, you’ll like the 600 even more. It’s supposed to be the sequel to the S4 Pro, and should deliver up to 40% more performance than its predecessor, while consuming less power.

Bron: http://www.unwiredview.co...-new-press-images-leaked/

[ Voor 24% gewijzigd door HesRuud op 19-02-2013 14:54 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Heb de video even gerepost. (hopelijk blijft deze wel lang staan)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xN2MOGT6PsA]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-07 23:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
iemand die het 5 minuten durende filmpje toevallig gedownload heeft en kan delen?
NotSoSteady in "[HTC M7] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:42

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

luappul schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:07:
iemand die het 5 minuten durende filmpje toevallig gedownload heeft en kan delen?
NotSoSteady in "[HTC M7] Ervaringen en Discussie"
Hij is aan het uploaden, zal zo even download link neer pleuren. 8)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 11-07 17:16
Snapdragon 600? Dan zal dit ding nog wel even op zich laten wachten, daarvan begint de volle productie past in Q2. Dus dan kan 'ie op z'n snelst halverwege dit jaar uitkomen.
Pagina: 1 ... 3 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)