Ik zou een smartphone als het even kan sowieso niet laten vallen.Donstil schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:11:
[...]
(ik film zelden trouwens, zou een toestel er absoluut niet op laten vallen)
yannickie111 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:23:
[...]
Ik zou een smartphone als het even kan sowieso niet laten vallen.![]()
![]()
![]()
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gaat het aan uit doen op zo'n grote telefoon niet een beetje lastig met 1 hand als je kleine handen hebt? Aangezien de power knop linksboven zit. Hopelijk komt er ook binnenkort S2W voor de HTC One dan, wat voor de One V en X enzo ook mogelijk was met root.
Zelfde ongeveer, hier nog wat meer camera samples: http://www.papayatop.com/pic-24-sample-htc-one-video-samp/Donstil schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:56:
[...]
Is dit beter dan de concurentie? Ben er niet echt door weg geblazen namelijk.
Na een 2 dagen gebruik vind ik de camera gewoon op het niveau van de iPhone 5 in daglicht. Gewoon redelijk tot goed voor een smartphone. In donkere omstandigheden is die gewoon subliem. Maar de beste camera smartphone, nope? Dat blijft de Lumia 920
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 24-03-2013 17:28 ]
Vind je? Ik vind dat de videokwaliteit bij slechte lichtomstandigheden echt bar slecht is van de Lumia 920. Foto's ja (immers staat OIS een gigantisch trage sluitersnelheid toe), maar video's doen het nauwelijks of niet beter dan zelfs de GS3 en iPhone 5.Donstil schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:11:
[...]
Ik heb nu een 920 misschien ligt het daar aan, die filmt namelijk prima in donkere omstandigheden.
Vind je dat van reviews of van eigen ervaring?M-en-M schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:32:
[...]
Vind je? Ik vind dat de videokwaliteit bij slechte lichtomstandigheden echt bar slecht is van de Lumia 920. Foto's ja (immers staat OIS een gigantisch trage sluitersnelheid toe), maar video's doen het nauwelijks of niet beter dan zelfs de GS3 en iPhone 5.
Ik gebruik de 920 nu een krap half jaartje en kan inmiddels goed met de camera overweg, Point and shoot is hij idd niet geweldig, neem je er echter wat meer de tijd voor dan schiet hij echt geweldige plaatjes, maar goed als ik naar de One ga neem ik de camera voor lief, filmen doe ik amper en gsm foto's komen niet veel verder dan Whatsapp/instagram en Facebook.
Als ik mijn One binnen heb zal ik wel even met alle 2 op pad gaan, dan kan ik pas echt vergelijken natuurlijk.
Soort van eigen ervaring, een vriend heeft 'm. Ik heb het ook niet over de kwaliteit van foto's (welke inderdaad zeer goed is) of video's in het algemeen, puur video's bij slechte lichtomstandigheden.
Ooh ik heb best fraaie filmpjes geschoten met slecht licht, maar goed dat is kompleet offtopic.
Wat ik hierboven al zei, ik ga het echt zien als ik de One ook echt daadwerkelijk heb.
Wat ik hierboven al zei, ik ga het echt zien als ik de One ook echt daadwerkelijk heb.
Bedankt voor alle reacties mbt iOS en android, mijn keuze heb ik gemaakt!
Hoi!
Je blijft bij iOS?EWK schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:20:
Bedankt voor alle reacties mbt iOS en android, mijn keuze heb ik gemaakt!
Ik weet zeker dat je er geen spijt van zult hebben als je de overstap naar android maakt.
Zo hee, dat filmpje in die link is brak: stottert!alwaysleft schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:27:
[...]
Zelfde ongeveer, hier nog wat meer camera samples: http://www.papayatop.com/pic-24-sample-htc-one-video-samp/
Na een 2 dagen gebruik vind ik de camera gewoon op het niveau van de iPhone 5 in daglicht. Gewoon redelijk tot goed voor een smartphone. In donkere omstandigheden is die gewoon subliem. Maar de beste camera smartphone, nope? Dat blijft de Lumia 920
Kan iemand dat verifiëren? Wellicht ligt het aan mijn pc? (Niet de verbinding, ook bij volledig gebufferd stottert het filmpje).
Bij mij stottert het filmpje nog steeds niet... het ziet er zelfs fantastisch goed uit (en heb niet zo'n snelle internet verbinding hier dus ik zou niet weten waar het aan ligt).Molybdenum schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:43:
[...]
Zo hee, dat filmpje in die link is brak: stottert!
Kan iemand dat verifiëren? Wellicht ligt het aan mijn pc? (Niet de verbinding, ook bij volledig gebufferd stottert het filmpje).
Draait perfect hier, geen schokje te bekennen.Molybdenum schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:43:
[...]
Zo hee, dat filmpje in die link is brak: stottert!
Dank je!
Ik heb het nu ook gezien: in full screen mode gaat ie stotteren, er is dus iets met mijn systeem.
In een venster draait ie super smooth. Mooi!
Ik heb het nu ook gezien: in full screen mode gaat ie stotteren, er is dus iets met mijn systeem.
In een venster draait ie super smooth. Mooi!
Ik ga android even kans gevenÓglaigh schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:21:
[...]
Je blijft bij iOS?
Ik weet zeker dat je er geen spijt van zult hebben als je de overstap naar android maakt.
Hoi!
Hij trekt wel aandacht, op m'n werk kwam iedereen al buurten en op een feestje zaterdag viel het mensen ook op: "hey, dat is een HTC one". De man in de Vodafone winkel in zwolle dacht eerst dat het een one sv was, tot ie beter keek
De reacties zijn over het algemeen zeer positief.
De wijzen komen uit het Oosten!
Dat is wel het vette aan als één van de eerste een telefoon hebbenNoepZor schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:37:
Hij trekt wel aandacht, op m'n werk kwam iedereen al buurten en op een feestje zaterdag viel het mensen ook op: "hey, dat is een HTC one". De man in de Vodafone winkel in zwolle dacht eerst dat het een one sv was, tot ie beter keekDe reacties zijn over het algemeen zeer positief.
Die mensen die hem herkenden, zijn dat mensen a la tweakers, of 'normaal volk'?
Als de laatste, dan heeft de marketing van htc goed gewerkt, en da's positief!
Op mijn werk wel of mensen, op dat feestje niet echt. Vriendin van een vriend kwam al met de nu.nl review aanzetten toen ik zei dat ik de one had gekocht, dus onderschat dat medium zeker niet
gisteren was de accu bijna leeg na ruim 28 uur, valt me niets tegen. Vooral standby verbruik lijkt goed voor elkaar te zijn.
De wijzen komen uit het Oosten!
Echt niemand die ik ken heeft van de One gehoord en vrijwel iedereen die ik ken vindt het raar/dom dat ik voor een HTC ga en niet voor een iPhone/Samsung/anders. Dus of de marketing écht goed werkt weet ik nietyannickie111 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:48:
[...]
Als de laatste, dan heeft de marketing van htc goed gewerkt, en da's positief!
Nickname does not reflect reality
Ik ben afgelopen vrijdag even bij de Vodafone winkel binnen gelopen en heb daar de dummies mogen aanschouwen. Wat een tegenvaller was dat zeg. Na honderduzend reviews te hebben gelezen over de premium feel van de HTC One had ik daar natuurlijk een plastic telefoon in mijn hand. Had ik even geen rekening mee gehouden. De telefoon daar bekijken had voor mij dan ook geen toegevoegde waarde.
Ik heb overigens wel even een foto gemaakt van de One naast een GS2. Geeft een klein beetje een beeld wat de verhoudingen van het toestel ten opzichte van elkaar zijn. Ik was er bang voor dat de One een stuk groter zou zijn maar dat valt me reuze mee.

Sorry voor de slechte kwaliteit maar helaas was er maar weinig licht
Ik heb overigens wel even een foto gemaakt van de One naast een GS2. Geeft een klein beetje een beeld wat de verhoudingen van het toestel ten opzichte van elkaar zijn. Ik was er bang voor dat de One een stuk groter zou zijn maar dat valt me reuze mee.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Bij mij reageren ze ongeveer hetzelfde: "Ja, die wilde ik eerst ook hebben. Maar ik ben toch voor de SGS3/iP4s/ander 2011/12-toestel gegaan. Nu is er toch zo'n plus-versie van?"Brad Pitt schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:59:
[...]
Echt niemand die ik ken heeft van de One gehoord en vrijwel iedereen die ik ken vindt het raar/dom dat ik voor een HTC ga en niet voor een iPhone/Samsung/anders. Dus of de marketing écht goed werkt weet ik niet
DIE STOMME NAAM!!! Niets mis met de naam "One", BEHALVE als je eerst 80 subversies maakt.

Dank voor de foto. Heb nu een GS2 en wil de switch maken naar de One. Hij is iets langer, maar volgensmij daarnaast gewoon min of meer dezelfde afmetingen.EzMe schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:18:
Ik ben afgelopen vrijdag even bij de Vodafone winkel binnen gelopen en heb daar de dummies mogen aanschouwen. Wat een tegenvaller was dat zeg. Na honderduzend reviews te hebben gelezen over de premium feel van de HTC One had ik daar natuurlijk een plastic telefoon in mijn hand. Had ik even geen rekening mee gehouden. De telefoon daar bekijken had voor mij dan ook geen toegevoegde waarde.
[afbeelding]
Er zijn hier wat mensen die een Duits model hebben gekocht...
Er zijn daarbij wat mensen die wel standaard Nederlands konden kiezen en mensen die het via de MoreLocale-applicatie uit Google Play moesten instellen. Kunnen mensen is een screenshot plaatsen van de software van hun model en er even bij vermelden of ze out-of-the-box Nederlands konden kiezen of dat via die app moesten.
Mij boeit het geen f*ck, want de Nederlandse taal op een smartphone
maar ben benieuwd naar verschillen...
Er zijn daarbij wat mensen die wel standaard Nederlands konden kiezen en mensen die het via de MoreLocale-applicatie uit Google Play moesten instellen. Kunnen mensen is een screenshot plaatsen van de software van hun model en er even bij vermelden of ze out-of-the-box Nederlands konden kiezen of dat via die app moesten.
Mij boeit het geen f*ck, want de Nederlandse taal op een smartphone
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
In duitse Saturn gekocht, met standaard gewoon Nederlandse taal in te stellenCLB schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:50:
Er zijn hier wat mensen die een Duits model hebben gekocht...
Mij boeit het geen f*ck, want de Nederlandse taal op een smartphonemaar ben benieuwd naar verschillen...
Hier screenshot: https://www.dropbox.com/s...t_2013-03-25-11-12-10.png
Precies hetzelfde versie en softwarenummer 1.28.401.7 Geen Nederlandse taal. opgehaald bij Saturn (kleve)alwaysleft schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:19:
[...]
In duitse Saturn gekocht, met standaard gewoon Nederlandse taal in te stellen![]()
Hier screenshot: https://www.dropbox.com/s...t_2013-03-25-11-12-10.png
Grappig,, hier klopt iets niet..

Kan het nog iets te maken hebben met landinstellingen/datum tijd ? Dat wanneer je hem op Amsterdam oid zet dat de nederlandse taal wel te kiezen is?Replay256 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:23:
[...]
Precies hetzelfde versie en softwarenummer 1.28.401.7 Geen Nederlandse taal. opgehaald bij Saturn (kleve)
Grappig,, hier klopt iets niet..![]()
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Misschien hebben heb ik het echte Europese toestel? Op mijn doos staan bijvoorbeeld alle talen inclusief Nederlands, kijk https://www.dropbox.com/s...2013-03-25%2011.27.55.jpgReplay256 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:23:
[...]
Precies hetzelfde versie en softwarenummer 1.28.401.7 Geen Nederlandse taal. opgehaald bij Saturn (kleve)
Grappig,, hier klopt iets niet..![]()
Wat heb jij op je doos staan?
Het zal ook niet om de software-versie gaan, meer om kernel, smalband en al die bende... Dat vergelijken?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hier is mijn kernel versie etct: https://www.dropbox.com/s...2013-03-25%2011.46.08.pngCLB schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:40:
Het zal ook niet om de software-versie gaan, meer om kernel, smalband en al die bende... Dat vergelijken?
volgens mij heb ik hetzelfde..alwaysleft schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:29:
[...]
Misschien hebben heb ik het echte Europese toestel? Op mijn doos staan bijvoorbeeld alle talen inclusief Nederlands, kijk https://www.dropbox.com/s...2013-03-25%2011.27.55.jpg
Wat heb jij op je doos staan?
https://www.dropbox.com/sh/5d6xt38jw16apxq/rfQEx9eeYN
Kijk eens naar je kernel...Replay256 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:49:
[...]
volgens mij heb ik hetzelfde..
https://www.dropbox.com/sh/5d6xt38jw16apxq/rfQEx9eeYN
Wat heeft een kernel met talen te maken?
Ik zei niks, ik zei dat een software-versie waarschijnlijk niets zegt over talen en er misschien verder moet worden gekeken, naar alle andere 'mogelijkheden' Er moet toch iets zijn wat 'anders' is, tussen de toestellen...
Naar de kernel versie hoef je dan in ieder geval niet te kijken want die is geheel irrelevant voor deze kwestie.
Knip
[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 25-03-2013 13:07 ]
Knip
[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 25-03-2013 13:07 ]
No probsacst schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:47:
[...]
Dank voor de foto. Heb nu een GS2 en wil de switch maken naar de One. Hij is iets langer, maar volgensmij daarnaast gewoon min of meer dezelfde afmetingen.
Knip
[ Voor 97% gewijzigd door PaT op 25-03-2013 13:07 ]
Hier een uitgebreide review van de camera van de HTC One http://www.hardwarezone.com.sg/review-htc-ones-camera-tested
Ze spreken hier van een firmware update die de kwaliteit van de foto's flink moet verbeteren! Ik ben benieuwd. Naar verluid komt deze update eind april uit.. zou mooi zijn als dan gelijk een update zou uitkomen naar Android 4.2
Ze spreken hier van een firmware update die de kwaliteit van de foto's flink moet verbeteren! Ik ben benieuwd. Naar verluid komt deze update eind april uit.. zou mooi zijn als dan gelijk een update zou uitkomen naar Android 4.2
Zelfde als de Duitse berichten over de firmware-upgrade dus
Nice!
http://www.androidplanet....itter&utm_medium=wordtwit
HTC hanteerde de afgelopen jaren de slogan ‘Quietly Brilliant’, om aan te geven dat het bedrijf als onopvallende smartphonefabrikant tóch goed bezig was. Maar de slogan heeft HTC misschien toch geen goed gedaan. De fabrikant veranderde van een topspeler op Android-gebied naar een plekje in de marge, onbekend en onbemind bij het mainstream publiek. Vandaag kondigde HTC aan dat ze gaan stoppen met de slogan ‘Quietly Brilliant’ en het imago gaan opfrissen met agressievere campagnes.
De marketingmanager van HTC geeft in een interview met Wall Street Journal toe dat het de afgelopen jaren niet luidruchtig genoeg is geweest en dat het tijd is voor een nieuwe aanpak. HTC gaat met nieuwe energie de strijd aan met Samsung en Apple, onder aanvoering van de HTC One. HTC gebruikte de slogan ‘Quietly Brilliant’ al sinds oktober 2009. De nieuwe marketingcampagne van HTC heeft als insteek ‘bold’, ‘authentic’ en ‘playful’ meegekregen. HTC zal agressiever de nieuwe producten promoten (‘bold’), er zal meer nadruk worden gelegd op de innovatie (‘authentic’) en er komen meer functies die zijn gebaseerd op behoeften van consumenten (‘playful’). Dat moet de neergaande spiraal van de afgelopen kwartalen ombuigen, waarin de verkoopcijfers en de omzet alleen maar omlaag ging. Volgens CEO Peter Chou heeft die neergang vooral te maken met te weinig marketinginspanningen en ligt het niet aan de toestellen. Marketingbaas Ho zegt dat HTC z’n digitale marketingbudget met 250% zal verhogen en dat de uitgaven aan traditionele marketing gaan verdubbelen. Verder gaf Ho aan dat de vertragingen bij de HTC One te maken hebben met toelevering van camera-modules. Door het bijzondere Ultrapixel cameradesign is het niet mogelijk om de productie snel op te voeren.
http://www.androidplanet....itter&utm_medium=wordtwit
HTC hanteerde de afgelopen jaren de slogan ‘Quietly Brilliant’, om aan te geven dat het bedrijf als onopvallende smartphonefabrikant tóch goed bezig was. Maar de slogan heeft HTC misschien toch geen goed gedaan. De fabrikant veranderde van een topspeler op Android-gebied naar een plekje in de marge, onbekend en onbemind bij het mainstream publiek. Vandaag kondigde HTC aan dat ze gaan stoppen met de slogan ‘Quietly Brilliant’ en het imago gaan opfrissen met agressievere campagnes.
De marketingmanager van HTC geeft in een interview met Wall Street Journal toe dat het de afgelopen jaren niet luidruchtig genoeg is geweest en dat het tijd is voor een nieuwe aanpak. HTC gaat met nieuwe energie de strijd aan met Samsung en Apple, onder aanvoering van de HTC One. HTC gebruikte de slogan ‘Quietly Brilliant’ al sinds oktober 2009. De nieuwe marketingcampagne van HTC heeft als insteek ‘bold’, ‘authentic’ en ‘playful’ meegekregen. HTC zal agressiever de nieuwe producten promoten (‘bold’), er zal meer nadruk worden gelegd op de innovatie (‘authentic’) en er komen meer functies die zijn gebaseerd op behoeften van consumenten (‘playful’). Dat moet de neergaande spiraal van de afgelopen kwartalen ombuigen, waarin de verkoopcijfers en de omzet alleen maar omlaag ging. Volgens CEO Peter Chou heeft die neergang vooral te maken met te weinig marketinginspanningen en ligt het niet aan de toestellen. Marketingbaas Ho zegt dat HTC z’n digitale marketingbudget met 250% zal verhogen en dat de uitgaven aan traditionele marketing gaan verdubbelen. Verder gaf Ho aan dat de vertragingen bij de HTC One te maken hebben met toelevering van camera-modules. Door het bijzondere Ultrapixel cameradesign is het niet mogelijk om de productie snel op te voeren.
[ Voor 93% gewijzigd door CLB op 25-03-2013 13:51 ]
Heel erg aan het twijfelen tussen de one en de iPhone 5. Maar ik hoor om mij heen (van apple fans) dat htc goedkopere / mindere componenten gebruikt? Lijkt mij niet helemaal te kloppen...
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Ik heb de iPhone 5 gehad een 3 maanden, nu de One 3 dagen. Hij voelt nog meer premium aan dan de iPhone 5, en voelt ook nog sneller aan. Het grootste verschil is het OS, IOS versus Android Sense 5.Iekozz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:07:
Heel erg aan het twijfelen tussen de one en de iPhone 5. Maar ik hoor om mij heen (van apple fans) dat htc goedkopere / mindere componenten gebruikt? Lijkt mij niet helemaal te kloppen...
Dat is een persoonlijke keus
Fans van een tegenhangende partij zal altijd roepen dat "hun" product beter is.Iekozz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:07:
Je zal dat hier ook horen over de iPhone 5 waarschijnlijk, al ga ik dat niet doen want daar ben jij niet mee geholpen.
Objectief blijven is wat je moet doen, als je nog twijfelt kan je beter wachten tot het toestel in de winkel ligt. als dat zover is, vraag dan aan de verkoper of je ze beide mag vasthouden en even aan mag zetten, (aangezien je wellicht ongeveer 600 euro gaat uitgeven is dat echt geen probleem) en maak dan zelf je keuze. Alleen dan kan je ook echt tevreden zijn met je aankoop, als je er zelf achter staat.
De duidelijke verschillen weet je al, nu alleen nog de gebruikers ervaring, Apple fans weten niet hoe de HTC One is in gebruik, hell, zelfs 95% van de mensen in dit forum weet dat nog niet.
Mooi, idd veel betere foto's krijg je door die software updateEzMe schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:35:
Hier een uitgebreide review van de camera van de HTC One http://www.hardwarezone.com.sg/review-htc-ones-camera-tested
Mooi, de One komt ook eind April dus is een mooie timingalwaysleft schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:15:
[...]
Mooi, idd veel betere foto's krijg je door die software update
Nou ik weet niet of HTC Mindere componenten gebruikt, het lijkt me sterk eigenlijk, nu maak ik op mijn werk nog al een Mobieltjes open en het moet eerlijk gezegd worden dat een iPhone van binnen gewoon degelijk in elkaar zit. Een stuk meer als een HTC One X of bv een S3 of 920.Iekozz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:07:
Nu zegt dit natuurlijk niets over de daadwerkelijke kwaliteit van de onderdelen.
Een aantal pagina's terug schreef iemand dat HTC sterker aluminium gebruikt dan dat van de iPhone. Voor andere componenten zou ik het niet weten, maar ik kan me niet voorstellen dat HTC voor een toestel van €699 crappy onderdelen zou gebruiken. Deze keer gaan ze voor absolute topkwaliteit om mensen over te halen. Besparen op bijvoorbeeld knopjes zou schandalig zijn.Iekozz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:07:
En nog een uitgebreide review test van de HTC One camera versus de rest: YouTube: Camera comparison: HTC One vs Lumia 920 vs iPhone 5 vs Galaxy S III vs Xperia Z vs Nexus 4
Dit klopt ook niet, de onderdelen die HTC gebruikt zijn zeker gelijkwaardig aan die van Apple. Wanneer je op detail niveau gaat kijken scoort HTC op bepaalde punten zelfs beter. Bijvoorbeeld bij de kwaliteit van het gebruikte aluminium en het anodisatieproces. HTC is hier veel beter bekent meer dan Apple, ook is de keuze om de HTC uit 1 block aluminium te CNC-en een heel andere dan die van Apple (maakt gebruikt van een dunne plaat aluminium.Iekozz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:07:
Ik denk dat de keuze tussen iOS of Android belangrijker is dan de keuze tussen de kwaliteit van de verschillende onderdelen.
Klopt, HTC heeft echt voor kwaliteit gekozen met de One. Dat zeg ik gelukkig niet alleen, lees alle reviews maar na. Bijna iedereen roemt de kwaliteit van de telefoon.Ippe Ziepe schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:31:
[...]
Een aantal pagina's terug schreef iemand dat HTC sterker aluminium gebruikt dan dat van de iPhone. Voor andere componenten zou ik het niet weten, maar ik kan me niet voorstellen dat HTC voor een toestel van €699 crappy onderdelen zou gebruiken. Deze keer gaan ze voor absolute topkwaliteit om mensen over te halen. Besparen op bijvoorbeeld knopjes zou schandalig zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 25-03-2013 14:56 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Door alle reviews krijg ik het idee dat de HTC One de eerste telefoon is die Android net zo soepel kan laten draaien als iOS van de Iphone. Het is een inhaalslag geweest, maar als dat vanaf nu dat zo is, dan is dat verschil dus ook weggevaagd.
Toch vraag ik mij af wat andere fabrikanten (Sony bijv) dan fout doen met hun hardwarepatsers als de Xperia Z; waar toch weer lag in is geconstateerd.
Toch vraag ik mij af wat andere fabrikanten (Sony bijv) dan fout doen met hun hardwarepatsers als de Xperia Z; waar toch weer lag in is geconstateerd.
Heeft ook veel met de sotware skins te maken, Sense 5 is heel licht. Zet Apex Launcher op je toestel en iedere telefoon zal soepel lopen die vanaf 2012 worden gemaaktJRKAP schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:00:
Door alle reviews krijg ik het idee dat de HTC One de eerste telefoon is die Android net zo soepel kan laten draaien als iOS van de Iphone. Het is een inhaalslag geweest, maar als dat vanaf nu dat zo is, dan is dat verschil dus ook weggevaagd.
O.a. een andere soc gebruiken, de soc waar de SXZ op loopt is in vergelijking met HTC een ouder model. Daarbij maakt HTC ook al wat langer Android toestellen, het kan dus maar zo zijn dat ze de software aanpassingen van hun toestellen ook beter op orde hebben.JRKAP schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:00:
Kortom, andere soc en softwareoptimalisatie.
Dat vind ik nogal een stellige opmerking. Volgens mij gebruikt Apple al aluminium sinds 2007 (originele iPhone) en misschien nog wel langer voor iMac en Macbooks (2003 als ik het goed heb).Bullet NL schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:54:
Dit klopt ook niet, de onderdelen die HTC gebruikt zijn zeker gelijkwaardig aan die van Apple. Wanneer je op detail niveau gaat kijken scoort HTC op bepaalde punten zelfs beter. Bijvoorbeeld bij de kwaliteit van het gebruikte aluminium en het anodisatieproces. HTC is hier veel beter bekent meer dan Apple, ook is de keuze om de HTC uit 1 block aluminium te CNC-en een heel andere dan die van Apple (maakt gebruikt van een dunne plaat aluminium.
Thanks, is dus gewoon onzin. Ik heb nu wel al een s3 dus ben wel bekend met Android. Apps hebben naar mijn mening nog altijd een streepje voor. En de samenwerking met iTunes waar ik al mijn nummers koop.Bullet NL schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:54:
[...]
Dit klopt ook niet, de onderdelen die HTC gebruikt zijn zeker gelijkwaardig aan die van Apple. Wanneer je op detail niveau gaat kijken scoort HTC op bepaalde punten zelfs beter. Bijvoorbeeld bij de kwaliteit van het gebruikte aluminium en het anodisatieproces. HTC is hier veel beter bekent meer dan Apple, ook is de keuze om de HTC uit 1 block aluminium te CNC-en een heel andere dan die van Apple (maakt gebruikt van een dunne plaat aluminium.
Ik denk dat de keuze tussen iOS of Android belangrijker is dan de keuze tussen de kwaliteit van de verschillende onderdelen.
[...]
Klopt, HTC heeft echt voor kwaliteit gekozen met de One. Dat zeg ik gelukkig niet alleen, lees alle reviews maar na. Bijna iedereen roemt de kwaliteit van de telefoon.
Ga inderdaad nog wel even wachten tot ik een one in mijn handen heb gehad al heb ik vertouwen dat die gewoon erg goed aanvoelt.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Ik heb de dummy net in mijn handen gehad en ben zeer onder de indruk. Het voelde niet als een plastic showmodel, als dit het materiaal is ben ik zeker tevreden. Ik weet alleen wel zeker dat het voor mij zwart wordt, vond het witte toch niet zo...
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Er staat toch helemaal niet dat Android (cq HTC) aluminium gebruikt en Apple niet? Er staat alleen dat de kwaliteit van het gebruikte aluminium, mede door het fabricageproces, bij de One hoger is dan dat van Apple. Ik denk dat je het even moet herlezen.loeberce schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:20:
[...]
Dat vind ik nogal een stellige opmerking. Volgens mij gebruikt Apple al aluminium sinds 2007 (originele iPhone) en misschien nog wel langer voor iMac en Macbooks (2003 als ik het goed heb).
De dummy die ik van het weekend in mijn hand had was geheel van plastic en ik was juist heel teleurgesteld nadat ik hem vast heb gehad. Ik ben bij de Vodafone geweest.. jij?BorgMan schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:28:
Ik heb de dummy net in mijn handen gehad en ben zeer onder de indruk. Het voelde niet als een plastic showmodel, als dit het materiaal is ben ik zeker tevreden. Ik weet alleen wel zeker dat het voor mij zwart wordt, vond het witte toch niet zo...
Hoe kan z'n dummy geheel van plastic zijn ?EzMe schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:41:
[...]
De dummy die ik van het weekend in mijn hand had was geheel van plastic en ik was juist heel teleurgesteld nadat ik hem vast heb gehad. Ik ben bij de Vodafone geweest.. jij?
Zeker weten dat je One in je handen had, en niet de One X of iets ?
Rupsen, Rapsen.
Ik was bij de Vodafone winkel in Amstelveen. Dat was geen plastic. Heb het voor de zekerheid nog gevraagd, dude zei dat 'ie 'm al vast had gehad en dat dit hetzelfde materiaal is.
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Was vast een plastic dummy zonder enige internals 
Hence het woord 'Dummy'
Hence het woord 'Dummy'
[ Voor 20% gewijzigd door oXygeN op 25-03-2013 16:09 ]
\o/
Wat, de telefoon of die dude...?oXygeN schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:09:
Was vast een plastic dummy zonder enige internals
Hence het woord 'Dummy'
HTC finally gets it right!
PocketNow review. Score 9.2!
http://pocketnow.com/2013/03/25/htc-one-review
Michael Fisher @Captain2Phones
@BrandonMiniman on Android's latest: "The HTC One deserves the highest score we've ever given a device." #BoomSound
PocketNow review. Score 9.2!
http://pocketnow.com/2013/03/25/htc-one-review
Michael Fisher @Captain2Phones
@BrandonMiniman on Android's latest: "The HTC One deserves the highest score we've ever given a device." #BoomSound
[ Voor 43% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-03-2013 16:33 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Er staat dat HTC veel beter bekend is met het gebruik van aluminium, maar dat betwijfel ik omdat Apple dit al 10 jaar doet. Dat HTC hogere kwaliteit gebruikt geloof ik graag maar heb ik nog niet onderbouwd gezien.Ippe Ziepe schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:38:
[...]
Er staat toch helemaal niet dat Android (cq HTC) aluminium gebruikt en Apple niet? Er staat alleen dat de kwaliteit van het gebruikte aluminium, mede door het fabricageproces, bij de One hoger is dan dat van Apple. Ik denk dat je het even moet herlezen.
HTC talks about delay for HTC One, confirms it’s camera-related
http://www.androidguys.co...firms-its-camera-related/
Edit:Was al gemeld sorry:
CLB in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
http://www.androidguys.co...firms-its-camera-related/
Edit:Was al gemeld sorry:
CLB in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-03-2013 16:23 ]
HTC One versus de iPhone 5: YouTube: HTC One vs iPhone 5
Heel zeker, heb een stukje terug nog een foto gepost.Metian schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:44:
[...]
Hoe kan z'n dummy geheel van plastic zijn ?![]()
Zeker weten dat je One in je handen had, en niet de One X of iets ?

De telefoon was helemaal van plastic en de premium feel waarover op de diverse reviewsites wordt gesproken was in geen velden of wegen te bekenen. Zwaar teleurgesteld ben ik daarna maar naar huis gegaan

Check! Ik snap wat je zegt. HTC (eerder: Qtek) gebruikt volgens mij ook al best lang alu. Fijne weet ik er ook niet van. Misschien dat Bullet bronnen heeft?loeberce schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Er staat dat HTC veel beter bekend is met het gebruik van aluminium, maar dat betwijfel ik omdat Apple dit al 10 jaar doet. Dat HTC hogere kwaliteit gebruikt geloof ik graag maar heb ik nog niet onderbouwd gezien.
De premium feel heb je pas bij de echte devices.EzMe schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:19:
[...]
Heel zeker, heb een stukje terug nog een foto gepost.
[afbeelding]
De telefoon was helemaal van plastic en de premium feel waarover op de diverse reviewsites wordt gesproken was in geen velden of wegen te bekenen. Zwaar teleurgesteld ben ik daarna maar naar huis gegaanMaar ja.. het woord dummy zegt het eigenlijk als hé, het is geen echte
Klopt, HTC produceerde in het verleden onder de naam Qtek voor andere partijen.... Bijvoorbeeld de Compaq iPaq serie is door Qtek geproduceerd.Ippe Ziepe schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:22:
[...]
Check! Ik snap wat je zegt. HTC (eerder: Qtek) gebruikt volgens mij ook al best lang alu. Fijne weet ik er ook niet van. Misschien dat Bullet bronnen heeft?

reviews: Kleiner dan klein: Compaq iPAQ PA-2 review
Meer dan 11 jaar geleden
Weer wat geleerd. Terwijl je toch zou zeggen dat Apple de premium aluminium gadget fabrikant is.
Goed he, marketing.loeberce schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:29:
Weer wat geleerd. Terwijl je toch zou zeggen dat Apple de premium aluminium gadget fabrikant is.
Het gemiddelde apparaat van Apple is gewoon nog steeds way en WAY beter gemaakt dan het gemiddelde vergelijkbare apparaat van welke concurrent dan ook, dus het is niet alleen maar marketing.loeberce schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:29:
Vraagje, hoe kom je aan de 25 GB gratis dropbox ruimte voor 24 maanden? Ik heb het nog niet erbij gekregen, nu heb ik wel vorig jaar fftjes een HTC One X gehad, en toen kreeg ik 25 GB erbij. Zou het daarmee te maken hebben?
Hoogstwaarschijnlijk, er zit in de app verwerkt dat je een HTC actie hevt... geen HTC One specifieke actie, en die heb je dus al.alwaysleft schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:38:
Vraagje, hoe kom je aan de 25 GB gratis dropbox ruimte voor 24 maanden? Ik heb het nog niet erbij gekregen, nu heb ik wel vorig jaar fftjes een HTC One X gehad, en toen kreeg ik 25 GB erbij. Zou het daarmee te maken hebben?
Goeie vraag, ik moet de 25gb ruimte van mijn One X ook nog steeds krijgen namelijkalwaysleft schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:38:

Als je ooit eens 25gb gehad hebt (Ik heb toen die HTC Apk geïnstalleerd op een Nexus en daardoor had ik het al eens "gehad") krijg je het niet nog eens.
Ja want het is puur marketing natuurlijk, dingen zijn in het echt van plastic

Dat is het ook, dat Qtec vroeger een stukje aluminium gebruikt heeft zegt hier niets over natuurlijk.loeberce schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:29:
Beter vind ik altijd een lastig begrip, omdat het zo slecht meetbaar is. Als je tweemaal zo lang doet met een iPhone, maar een concurrent is de helft zo duur, dan zijn ze eigenlijk toch even goed? (Tenminste, als je vergelijkt op prijs per tijdseenheid.) Nu de HTC One ongeveer net zoveel kost als een iPhone kun je wat beter vergelijken. Een Galaxy Ace vergelijken met een iPhone 4 slaat in mijn ogen bijvoorbeeld nergens op. Een flat in Rotterdam is ook niet te vergelijken met een boerderij in Appelscha in termen van 'beter'.Brad Pitt schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:31:
[...]WAY beter[...]
[ Voor 62% gewijzigd door Ippe Ziepe op 25-03-2013 17:00 . Reden: Edits verwijderd, dit glijdt langzaam af richting een Apple vs. de rest flamewar. ]
2x 25 GB op 1 account werkt denk ik niet. Een nieuwe dropbox account aanmaken op je HTC One, krijg je denk ik nog een keer 25 GB. Of aan iemand anders 25 GB geven, door met zijn account in te loggen.
Pak een mp3 speler, een laptop, een telefoon. Pak dezelfde producten van Apple. Kijk welke gemiddeld beter in elkaar zit. Welke gemiddeld beter werkt. Welke gemiddeld smoother is. Zal het Apple product gemiddeld duurder zijn? Vast wel. Werkt het echter gemiddeld beter en zit het gemiddeld beter in elkaar? You betcha.Ippe Ziepe schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:46:
Beter vind ik altijd een lastig begrip, omdat het zo slecht meetbaar is. Als je tweemaal zo lang doet met een iPhone, maar een concurrent is de helft zo duur, dan zijn ze eigenlijk toch even goed? (Tenminste, als je vergelijkt op prijs per tijdseenheid.) Nu de HTC One ongeveer net zoveel kost als een iPhone kun je wat beter vergelijken. Een Galaxy Ace vergelijken met een iPhone 4 slaat in mijn ogen bijvoorbeeld nergens op. Een flat in Rotterdam is ook niet te vergelijken met een boerderij in Appelscha in termen van 'beter'.
Gisteren in essen (DE) geweest en de telefoon geprobeerd. Het scherm is bijzonder helder en als iphone gebruiker voelde de HTC erg fijn aan.. Het stereogeluid en de 4K content op de telefoon waren verbluffend ! Ik ben niet snel verrast maar dit vond ik zeer mooi om te zien !
De camera gaf goede foto's echter had ik liever een 8 megapixel gezien.. Zelf zit ik er aan te denken mijn 4s in te ruilen voor deze telefoon !
De camera gaf goede foto's echter had ik liever een 8 megapixel gezien.. Zelf zit ik er aan te denken mijn 4s in te ruilen voor deze telefoon !
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Kan makkelijk, ik heb hier ook 3x 23GB (je krijgt geen 25GB) gekregen met drie verschillende HTC'sxileS schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:48:
2x 25 GB op 1 account werkt denk ik niet. Een nieuwe dropbox account aanmaken op je HTC One, krijg je denk ik nog een keer 25 GB. Of aan iemand anders 25 GB geven, door met zijn account in te loggen.
Ben het niet helemaal met jou eens, laten we even kijken:Brad Pitt schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:48:
[...]
Pak een mp3 speler, een laptop, een telefoon. Pak dezelfde producten van Apple. Kijk welke gemiddeld beter in elkaar zit. Welke gemiddeld beter werkt. Welke gemiddeld smoother is. Zal het Apple product gemiddeld duurder zijn? Vast wel. Werkt het echter gemiddeld beter en zit het gemiddeld beter in elkaar? You betcha.
Kijk welke gemiddeld beter in elkaar zit
Is jou mening, er bestaat geen standaard voor het beoordelen van het goed in elkaar zitten van producten. Als ik een iPhone naast mijn Sensation leg, zou ik niet in eerste instantie zeggen dat de iPhone beter in elkaar zit. Het zelfde gaat denk ik ook wel op voor mijn hele oude Hero.
Welke gemiddeld beter werkt
Dat is jou mening, niet mijn mening. Kom op zeg, één knop op het apparaat, alleen maar een homeknop? Dat vind ik niet makkelijk werken, ik wil er meer (helaas heeft HTC er nu ook voor gekozen om maar twee knopen te hebben, helaas). Daarnaast vind ik de UI van iOS ook niet werken, ik moet telkens uren heen en weer scrollen op mijn iPad om een bepaalde app te vinden, terwijl ik die op mijn HTC's gewoon op het homescreen kan zetten.
Welke gemiddeld smoother is
Wat wil je als je UI bestaat uit alleen maar een app drawer, zelfs mijn HTC Hero (waarvan de specs al waren achterhaald toen hij uitkwam, had een soepele appdrawer). Het komt puur en alleen doordat het een simpele UI is, geen complexe homescreens met veel animaties en veel widgets.
Dus: Werkt het echter gemiddeld beter en zit het gemiddeld beter in elkaar?
Nee, ik vind van niet. Ik vind Apple producten veel te duur voor zulke simpele stukjes techniek. Het is jou mening dat dat niet zo is, maar niet iedereen is het daar mee eens.
Weet iemand van jullie of HTC One in Amerika compatibel is met de Nederlandse netwerken (inclusief 4G)? Ik ga binnenkort op stage in Amerika en ik denk dat hij daar los goedkopere is dan in Nederland (dat hoop ik tenminste).
En als ik dan de US versie koop, kan ik hem dan niet rooten naar de europese versie (gewoon stockrom van europa erop zetten?)
En als ik dan de US versie koop, kan ik hem dan niet rooten naar de europese versie (gewoon stockrom van europa erop zetten?)
Apple kan wel degelijk heel goed met aluminium omgaan, de keuzes voor het aluminium en anodiseringsproces dat ze gebruiken bij de iPhone 5 zijn goede geweest. Het aluminium van de iPhone 5 is gigantisch dun en bestaat bovendien uit twee onderdelen (achterkant en rand). Dus om dit stevig te houden gebruiken ze een vrij zachte legering, welke dus niet goed krassen kan weerstaan, maar wel beter tegen schokken kan (zowel om de internals te beschermen en omdat men een krasje toch net iets sneller vergeeft dan een afgebroken stukje). Verder leidt de anodisering tot een vrij dunne en broze laag, dit omdat een hardere en dikkere laag het hele punt van het zachte aluminium teniet doet, de anodisering is puur voor de kleur.
HTC heeft met haar dikke unibody de mogelijkheid genomen om een veel hardere legering te gebruiken en de oxidelaag veel dikker te maken. Voordeel van deze combinatie is dat het veel minder snel krast en deukjes krijgt, nadeel is dat er dus eerder stukjes van zullen afbreken bij harde impact.
HTC heeft met haar dikke unibody de mogelijkheid genomen om een veel hardere legering te gebruiken en de oxidelaag veel dikker te maken. Voordeel van deze combinatie is dat het veel minder snel krast en deukjes krijgt, nadeel is dat er dus eerder stukjes van zullen afbreken bij harde impact.
En waarom zou je dat zelf niet uit kunnen zoeken? Er zijn tig versies van de One op de markt, in Amerika met LTE en zonder, maar Europese banden worden volgens mij weinig tot niet ondersteunt, gewoon even zoeken.BTBoy schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:59:
Weet iemand van jullie of HTC One in Amerika compatibel is met de Nederlandse netwerken (inclusief 4G)? Ik ga binnenkort op stage in Amerika en ik denk dat hij daar los goedkopere is dan in Nederland
Defineer "beter in elkaar zit" Bedoel je hiermee materiaal keuze, of welke het langer uithoud als ik er met een hamer op sla?. Defineer "beter werkt". Als ik gewichtloos in de ruimte zweef met met astronauten pak aan of sneller MP3 muziekjes afspeel of..Óglaigh schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:59:
[...]
Ben het niet helemaal met jou eens, laten we even kijken:
Kijk welke gemiddeld beter in elkaar zit
[snip]
Welke gemiddeld beter werkt
[snip]
Welke gemiddeld smoother is
[snip]
En als laaste, defineer "smoother is". In welke eenheid druk je dat uit?
Als we dat weten kunnen we tenminste gaan vergelijken
Verwijderd
Iphone 5 zuigt, als je 'm in je broekzak doet en gaat zitten dan buigt ie mee, net als een banaan. En de randjes vliegen er al af na 2 weken.M-en-M schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:59:
Apple kan wel degelijk heel goed met aluminium omgaan, de keuzes voor het aluminium en anodiseringsproces dat ze gebruiken bij de iPhone 5 zijn goede geweest. Het aluminium van de iPhone 5 is gigantisch dun en bestaat bovendien uit twee onderdelen (achterkant en rand). Dus om dit stevig te houden gebruiken ze een vrij zachte legering, welke dus niet goed krassen kan weerstaan, maar wel beter tegen schokken kan (zowel om de internals te beschermen en omdat men een krasje toch net iets sneller vergeeft dan een afgebroken stukje). Verder leidt de anodisering tot een vrij dunne en broze laag, dit omdat een hardere en dikkere laag het hele punt van het zachte aluminium teniet doet, de anodisering is puur voor de kleur.
Verwijderd
*Knip* Opmerkingen en of vragen betreffende de moderatie mogen per DM richting een moderator of in het Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile topic. Het reageren in elk ander topic betreffende de moderatie niet gewenst en daarmee ook niet toegestaan.
[ Voor 71% gewijzigd door Bullet NL op 25-03-2013 18:42 ]
Ik heb de htc one gepreorderd echter zit ik nu sterk te twijfelen, zilver of zwart
wat is in jullie ogen 'smooter' en blijft mooi wil er wel twee jaar mee voor uit kunnen
hoop dat jullie een beetje een beeld kunnen geven ik vind het lastig
alvast bedankt
wat is in jullie ogen 'smooter' en blijft mooi wil er wel twee jaar mee voor uit kunnen
hoop dat jullie een beetje een beeld kunnen geven ik vind het lastig
alvast bedankt
Weet iemand trouwens hoe het zit met de bootloader van de one? Ik lees tegenstrijdige verhalen of die nu wel of niet gelocked is. En of het alleen met een speciale developer phone kan. Die natuurlijk nergens te koop is..
Bootloader is locked, net zoals de vorige One-series, te unlocken via htcdev.com
Staat ook in de TS
[HTC One] Rooten & Custom ROM'sIekozz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:18:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de bootloader van de one? Ik lees tegenstrijdige verhalen of die nu wel of niet gelocked is. En of het alleen met een speciale developer phone kan. Die natuurlijk nergens te koop is..
Lees daar de TS door om er achter komen hoe je je bootloader kunt unlocken.
Developer One komt alleen in de US uit en is een 64gb model!
http://blog.htc.com/2013/03/htc-one-developer-edition/
http://blog.htc.com/2013/03/htc-one-developer-edition/
[ Voor 79% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-03-2013 18:26 ]
Heb je daar ook een bron voor? Ik ben dat namelijk niet tegen gekomen...Golf2vr6 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:22:
Developer One komt alleen in de US uit en is een 64gb model!
Uhm: http://blog.htc.com/2013/03/htc-one-developer-edition/
The HTC One Developer Edition will be available in limited quantities
to customers with a US Zip Code for $649 when the HTC One is released in the United States.
The HTC One Developer Edition will be available in limited quantities
to customers with a US Zip Code for $649 when the HTC One is released in the United States.
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 25-03-2013 18:26 ]
Ik heb net een linkje bij mijn post gezet ;-)Bullet NL schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:25:
[...]
Heb je daar ook een bron voor? Ik ben dat namelijk niet tegen gekomen...
Edit: En hierboven is de link ook gepost.
[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-03-2013 18:27 ]
Okey dan.... Die pagina heb ik al een aantal keer gezien, totaal over de US only gelezen.... 
Hmmmm, begin nu te twijfelen om zelf een exemplaar uit de US te halen....

Hmmmm, begin nu te twijfelen om zelf een exemplaar uit de US te halen....
[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 25-03-2013 18:34 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)