[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.595 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ooh dat valt me eigenlijk reuze mee, het is natuurlijk geen top kwaliteit maar het is een stuk meer dan dat ik persoonlijk verwacht had.

Edit: Er zit wel enorm veel ruis in de achtergrond zie ik nu, valt op Facebook en Instagram absoluut niet op dus prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 21-03-2013 19:10 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:56
Ja natuurlijk, maar dit geeft toch goede hoop na al die negatieve verhalen. Het zal binnenkort wel goed te beoordelen zijn als de gebruikers van de One meer foto's laten zien.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Donstil schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:09:
[...]

Edit: Er zit wel enorm veel ruis in de achtergrond zie ik nu, valt op Facebook en Instagram absoluut niet op dus prima.
Is dat niet de muur structuur?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:17:
[...]

Is dat niet de muur structuur?
Nope, tenzij hij digitale ruis behang heeft natuurlijk. De nieuwe woon trend van 2016 ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 21-03-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 20:46
Heb scherp gesteld op de hond

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hansvk schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:16:
Ja natuurlijk, maar dit geeft toch goede hoop na al die negatieve verhalen.
Het zal binnenkort wel goed te beoordelen zijn als de gebruikers van de One meer foto's laten zien.
Reviews:Staan genoeg foto's toch? Daarbij zijn er nog tientallen One vs Z, One vs iPhone, One vs One X shoot-outs :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Las zojuist op XDA dat er volgens een duitse website een bug heeft gezeten in de eerste HTC one toestellen. Deze zouden de ISO waarden niet goed automatisch oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Als je bij de HTC One voor bv. gevoeligheid 800 iso kiest, dan kies je de maximale gevoeligheid waarmee de foto gemaakt mag worden. Maar als de HTC One voldoende denkt te hebben aan 100 iso, dan neemt hij de foto toch met 100 iso. Echter op de Exif van de betreffende foto komt dan toch 800 iso te staan. Dit is een softwarebug. http://www.techstage.de/n...sagekraeftig-1827026.html

En hier nog een leuk filmpje van de reacties van mensen die staan te wachten op de presentatie van de galaxy S4 als hun de HTC One onder de neus wordt geduwd.
YouTube: HTC One On The Street

[ Voor 3% gewijzigd door Doncab op 21-03-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Doncab schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:41:
Als je bij de HTC One voor bv. gevoeligheid 800 iso kiest, dan kies je de maximale gevoeligheid waarmee de foto gemaakt mag worden. Maar als de HTC One voldoende denkt te hebben aan 100 iso, dan neemt hij de foto toch met 100 iso. Echter op de Exif van de betreffende foto komt dan toch 800 iso te staan. Dit is een softwarebug. http://www.techstage.de/n...sagekraeftig-1827026.html

En hier nog een leuk filmpje van de reacties van mensen die staan te wachten op de presentatie van de galaxy S4 als hun de HTC One onder de neus wordt geduwd.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_h90iGXam0A
Aah bedankt, het artikel toch te haastig gelezen.
Weet hier iemand of je bloatware kan hiden met de HTC One met de optie in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Dit vind ik nou niet echt een goede reclame voor BlinkFeed. :/

Ja, 'tuurlijk wil ik dat mensen mij zomaar en constant gaan aanspreken om me een vaag nieuwtje te vertellen, HTC. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
M-en-M schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:09:
Dit vind ik nou niet echt een goede reclame voor BlinkFeed. :/
[video]
Ja, 'tuurlijk wil ik dat mensen mij zomaar en constant gaan aanspreken om me een vaag nieuwtje te vertellen, HTC. :F
Misschien begrijp ik je niet helemaal maar wat is er mis met die commercial?

De mensen die je hoort praten staan ook op haar scherm, het lijkt me de bedoeling dat ze willen schetsen dat er niets te missen valt en dat je "overal zelf bij bent"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Donstil schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:13:
[...]

Misschien begrijp ik je niet helemaal maar wat is er mis met die commercial?

De mensen die je hoort praten staan ook op haar scherm, het lijkt me de bedoeling dat ze willen schetsen dat er niets te missen valt en dat je "overal zelf bij bent"
'tuurlijk, maar het komt ook een beetje schreeuwerig en vooral ongewenst over. Ik hoef niet op ieder moment elk willekeurig nieuwtje te horen te krijgen en ik hoef al helemaal niet elk Facebook bericht te "Like, Like, Like"en. Juist omdat dat hun beeld is van wat BlinkFeed is, vind ik het me helemaal niet aanspreken.

[ Voor 7% gewijzigd door M-en-M op 21-03-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
M-en-M, ik heb het idee dat je de reclame niet echt begrijpt? Aan de hand van je eerste post dan, je tweede post laat mij twijfelen.

Ze willen alleen laten zien dat je alle nieuwtjes meekrijgt. Ze zeggen het woord Like omdat mensen het dan associeren met Facebook. Niet omdat dat ding gaat staan schreeuwen om je te laten liken. Ik vind niets mis aan de reclame, alhoewel ik hem ook niet echt super goed vind. Dit is niet een reclame waardoor je gaat denken van Wow, die foon moet ik hebben!!

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Nee, ik begrijp de reclame prima, het idee erachter spreekt me echter totaal niet aan. Ik snap dat sommige mensen het positief opvatten dat ze zo snel en constant nieuws en Facebook posts binnenkrijgen, maar voor mij toont deze reclame alleen maar hoe "druk" dat is. (Zeker aangezien het ook geen belangrijk nieuws is dat wordt getoond.)

[ Voor 11% gewijzigd door M-en-M op 21-03-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
M-en-M schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:27:
[...]

'tuurlijk, maar het komt ook een beetje schreeuwerig en vooral ongewenst over. Ik hoef niet op ieder moment elk willekeurig nieuwtje te horen te krijgen en ik hoef al helemaal niet elk Facebook bericht te "Like, Like, Like"en. Juist omdat dat hun beeld is van wat BlinkFeed is, vind ik het me helemaal niet aanspreken.
Dat is ook niet wat ze "like" damens bedoelen. Er wordt bedoelt dat die 3 damens iets van de HTC One gebruiker in kwestie (de mevrouw in de metro) hebben geliked.

Ook geloof ik er niet in dat je "op ieder moment" "willekeurige nieuwstjes" te horen krijgt.
Je krijgt bepaalde nieuws items natuurlijk alleen mee als jij die instelt op Blinkfeed, zolang ik bv nu.nl niet koppel (als dat zou kunnen) zie ik uiteraard ook geen nu.nl nieuws.

Ik geloof wel in Blinkfeed trouwens, ik heb nu een Wp8 toestel (920) en het enige wat ik echt zal missen is de livetiles op het startscherm dat werkt namelijk erg goed en oogt fris. Als Blinkfeed dat voor 50% kan evenaren ben ik al "gelukkig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Donstil schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:16:
[...]

Dat is ook niet wat ze "like" damens bedoelen. Er wordt bedoelt dat die 3 damens iets van de HTC One gebruiker in kwestie (de mevrouw in de metro) hebben geliked.
Dergelijke notificaties worden niet getoond in BlinkFeed, het laat enkel nieuwe Facebook berichten zien, niets meer.
Donstil schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:16:
Ook geloof ik er niet in dat je "op ieder moment" "willekeurige nieuwstjes" te horen krijgt.
Je krijgt bepaalde nieuws items natuurlijk alleen mee als jij die instelt op Blinkfeed, zolang ik bv nu.nl niet koppel (als dat zou kunnen) zie ik uiteraard ook geen nu.nl nieuws.
Dat dan weer wel (al is het natuurlijk bij lange na niet zo specifiek en georganiseerd als bij een RSS reader als Pulse), maar daarom zeg ik dan ook niet dat BlinkFeed vanzichzelf mij niet aanspreekt, enkel de manier waarop het in deze advertentie wordt gepresenteerd. (Namelijk als een soort Flipboard die ook nog eens constant nieuwe berichten streamt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 14:52

T.E

Als ze die blinkfeed een update geven, dat je bv buiten facebook ook twitter, whatsapp, sms of wat je ook zelf wilt instellen kan gebruiken is het een enorm goed idee. Maar enkel facebook berichten is voor mij al handig want ik kijk om de paar uur wel een keer altijd of er iets opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:13
T.E schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:36:
Als ze die blinkfeed een update geven, dat je bv buiten facebook ook twitter, whatsapp, sms of wat je ook zelf wilt instellen kan gebruiken is het een enorm goed idee. Maar enkel facebook berichten is voor mij al handig want ik kijk om de paar uur wel een keer altijd of er iets opstaat.
Niet allen facebook hoor, en twitter ook! Van mij mag er ook nog wel van alles bij, hier een lijstje van wat nu beschikbaar is:
http://blog.htc.com/2013/02/htc-launches-blinkfeed/

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 14:52

T.E

oh dat is al een hele waslijst, waarvan ik er misschien 3 ken haha. Word vast uitgebreider. Nu.nl , het weer in nl, eredivisie uitslagen, agenda... komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mini review Anandtech HTC One, de grote review komt nog:

http://www.anandtech.com/...device-anands-mini-review

Met alvast een fijne conclusie:

The One is without a doubt the best Android smartphone I’ve ever used. HTC’s build quality and materials choices have been steadily improving over the past couple of years and I honestly don’t know a more fitting name for its latest flagship other than the One - it’s the one to get. Even iPhone users looking for something different might be tempted by the One.

For me it’s the camera performance and the highlights reel that really seal the deal. The fact that the One is an excellent looking device built out of top notch materials is just icing on the cake.
_/-\o_ :D O+

[ Voor 69% gewijzigd door alwaysleft op 21-03-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Laatst online: 06-06 18:27
En het aller mooiste aan BlinkFeed is: mocht je het niets vinden zet je het uit ;) Heb je helemaal nergens last van! De mensen die het een pluspunt vinden laten het dan gewoon lekker aan staan.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-09 22:10
alwaysleft schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:57:
Mini review Anandtech HTC One, de grote review komt nog:

http://www.anandtech.com/...device-anands-mini-review

Met alvast een fijne conclusie:

The One is without a doubt the best Android smartphone I’ve ever used. HTC’s build quality and materials choices have been steadily improving over the past couple of years and I honestly don’t know a more fitting name for its latest flagship other than the One - it’s the one to get. Even iPhone users looking for something different might be tempted by the One.

For me it’s the camera performance and the highlights reel that really seal the deal. The fact that the One is an excellent looking device built out of top notch materials is just icing on the cake.
_/-\o_ :D O+
Als de HTC One nu geen verkoopsucces wordt ligt dat dus niet aan de reviews, niet aan de hardware, maar puur en alleen door marketing. En dat zegt dan wellicht iets over de consument...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Haha, had eigenlijk een beetje last van review- en nieuws-fatigue, maar ik was helemaal vergeten dat Anandtech nog een review moest opzetten. Kijk al weer uit naar wat Brian te zeggen heeft. (Ook handig: HTC luistert vaak naar hem wat betreft verbeteringen maken. Naar verluid heeft 'ie het al door hun dikke schedels gekregen om de LED bij autofocus 's nachts toe te passen, dus hopelijk zien we dat in een toekomstige update.)

edit: Ook heeft hij inmiddels een probleem met de OIS geïdentificeerd en door HTC laten oplossen. (Het wilde niet goed resetten, waardoor een soort tilt-shift effect ontstond.)

[ Voor 17% gewijzigd door M-en-M op 21-03-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Óglaigh schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:09:
[...]

Als de HTC One nu geen verkoopsucces wordt ligt dat dus niet aan de reviews, niet aan de hardware, maar puur en alleen door marketing. En dat zegt dan wellicht iets over de consument...
Idd, maar qua specs loopt de S4 niet achter. Het gaat puur om het uiterlijk, en hoop dat mensen inzien dat de One daar dus echt zo subliem in is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
alwaysleft schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:44:
[...]

Idd, maar qua specs loopt de S4 niet achter. Het gaat puur om het uiterlijk, en hoop dat mensen inzien dat de One daar dus echt zo subliem in is ;)
Nou, het gaat er dus meer om dat mensen überhaupt HTC (One) kennen, niet eens dat ze inzien dat het een goed alternatief/toestel is. Zoals ik al eerder aangaf heb ik dus persoonlijk ondervonden dat iemand gewoon helemaal niet wist dat in dit geval de One X+ bestond en dus bijna "by default" voor de S3 ging, ondanks dat hij na de X+ te hebben gezien deze vele malen beter leek.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het succes van Samsung totaal onverdiend is, maar het is toch zo'n situatie waar ze redelijkerwijs ongeveer evenveel marketshare hadden moeten krijgen als het puur om de producten draaide. Het is namelijk niet zo dat de S serie van Samsung er nou zó ver bovenuit steekt dat deze 50 keer(!) meer zou verkopen als iedereen beide toestellen had beschouwd voor er een te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
M-en-M schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:58:
[...]

Nou, het gaat er dus meer om dat mensen überhaupt HTC (One) kennen, niet eens dat ze inzien dat het een goed alternatief/toestel is. Zoals ik al eerder aangaf heb ik dus persoonlijk ondervonden dat iemand gewoon helemaal niet wist dat in dit geval de One X+ bestond en dus bijna "by default" voor de S3 ging, ondanks dat hij na de X+ te hebben gezien deze vele malen beter leek.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het succes van Samsung totaal onverdiend is, maar het is toch zo'n situatie waar ze redelijkerwijs ongeveer evenveel marketshare hadden moeten krijgen als het puur om de producten draaide. Het is namelijk niet zo dat de S serie van Samsung er nou zó ver bovenuit steekt dat deze 50 keer(!) meer zou verkopen als iedereen beide toestellen had beschouwd voor er een te kopen.
1 woord: Marketing!

Samsung doet dat goed... HTC niet!:
http://bgr.com/2013/03/21/htc-one-marketing-analysis-389415/

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-03-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Idd, het valt me nu ook op. In de advertenties van Media Markt en Coolblue wordt je doodgegooid met Samsung S3 reclame en pre-order voor de SGS4, terwijl HTC in geen velden of wegen te bekennen is. De meeste consumenten weten niet eens dat er een nieuwe One is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:05
Merfeh schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:00:
En het aller mooiste aan BlinkFeed is: mocht je het niets vinden zet je het uit ;)
Hoe?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Nou zo.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Ik zou niet zeggen dat de marketing van Samsung goed is, ze gooien er gewoon meer geld tegen aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Dat is niet uit zetten, gewoon uit het zicht zetten.

[ Voor 65% gewijzigd door Humma Kavula op 21-03-2013 23:46 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Humma Kavula schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:46:
Dat is niet uit zetten, gewoon uit het zicht zetten.
Wilde er niet eens meer op ingaan zo dom vond ik de "oplossing" maar dacht er gelukkig niet alleen zo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Laatst online: 23-09 19:03
daarover hier meer.. (als het niet al eerder gepost is:| :
http://phandroid.com/2013/02/22/htc-blinkfeed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
Heeft iemand trouwens een vergelijking tussen de Sensation en de One qua zwartweergave? De zwartweergave van de Sensation is namelijk echt hinderlijk slecht, is dit veel beter bij de One? Kan namelijk nergens een vergelijking vinden qua nits of een foto. Volgens mij is het One X scherm ongeveer hetzelfde, misschien dat iemand daar een vergelijking mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Da's een artikel van een maand geleden waar ze het niet eens zelf hebben kunnen testen vandaar ook de "it sounds like". In alle reviews die ik tot nu heb gelezen stond dat je het niet uit kon zetten. Kan ernaast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zou dat BeatsLogo eraf te krijgen zijn?

Vroeger heb ik wel eens met succes een logo van een Pre-Paid gsm afgekregen door te "schuren" met een suikerklontje, ging niet makkelijk maar het lukte wel.

Zou dat nog steeds werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gisteren geprobeerd, ging lastig maar kwam er zonder krassen af.

Serieus: wié moet dat hebben uitgetest dan? Kan je toch geen normaal antwoord op krijgen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:57:
[...]

Gisteren geprobeerd, ging lastig maar kwam er zonder krassen af.

Serieus: wié moet dat hebben uitgetest dan? Kan je toch geen normaal antwoord op krijgen!?
Nou ik bedoel meer, zou dat TEGENWOORDIG nog steeds werken? Materialen zijn anders dan vroeger natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zoals Brad Pitt al vermeld:"it sounds like" nog nergens bevestiging gezien
Donstil schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:00:
[...]
Nou ik bedoel meer, zou dat TEGENWOORDIG nog steeds werken? Materialen zijn anders dan vroeger natuurlijk.
Ik zal zo even een suikerklontje over de Xperia Z halen, kijken of die logo's op de achterkant eraf gaan :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
J0ey schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:55:
Heeft iemand trouwens een vergelijking tussen de Sensation en de One qua zwartweergave? De zwartweergave van de Sensation is namelijk echt hinderlijk slecht, is dit veel beter bij de One?
HTC One scoorde op Tweakers 0.42 bij de zwartwaarde, de Sensation (volgens een andere site):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/onex.PNG

Precies tussen het zwart in dat de Sensation heeft bij 50 en 100% brightness dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Brad Pitt schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:47:
[...]

Wilde er niet eens meer op ingaan zo dom vond ik de "oplossing" maar dacht er gelukkig niet alleen zo over.
Ben het niet echt met jullie eens. Het verbruikt geen data, batterij, niets. Het enige is dat als je naar je linker homescreen gaat dat je hem dan tegen komt. Wat je waarschijnlijk bedoeld is, hoe verwijder je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RobbieN schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:10:
Wat je waarschijnlijk bedoeld is, hoe verwijder je hem?
Nou, "mocht je het niets vinden zet je het uit", gewoon dat dus. Uit. Niet op de achtergrond/links/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

RobbieN schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:10:
[...]
Ben het niet echt met jullie eens. Het verbruikt geen data, batterij, niets. Het enige is dat als je naar je linker homescreen gaat dat je hem dan tegen komt. Wat je waarschijnlijk bedoeld is, hoe verwijder je hem?
Nee, het gaat over uitschakelen, zolang blinkfeed ergens staat verbruikt het iets. Als er een knop staat: "uitschakelen" geloof ik je.
Ook goed natuurlijk als je hem kan verwijderen maar dat is wat anders ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 01-10 00:06
Normaal heb je alle HTC-services wel bij Apps staan, daar kan je ze als het goed is ook disablen, al krijg je dan wel een melding dat het voor problemen kan zorgen volgensmij. Ben benieuwd of dat voor Blinkfeed ook kan, zoals wel duidelijk is gaat het gewoon accu vreten net als een Twitter/Facebook-feed die steeds refresht.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MacorgaZ schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:17:
zoals wel duidelijk is gaat het gewoon accu vreten net als een Twitter/Facebook-feed die steeds refresht.
Als je nul streams/info/news feeds aan zet zal het met het accugebruik nog wel meevallen denk ik. De app staat dan semi non-actief in het geheugen en zal zeker niet voor een grote drain zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad zal het wel te disablen zijn. Andere launcher installeren, zie je er niks van. Rooten en weggooien...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:30:
Inderdaad zal het wel te disablen zijn.
Volgens elke review tot nu toe niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb niemand zien proberen het te disablen... Net zoals HTC FaceBook, Twitter, Digital7 en shit...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:35:
Ik heb niemand zien proberen het te disablen...
"There doesn't appear to be any way to completely disable it, however, so you're stuck with it taking up one of your five main panels. This leads to our major frustration: while the idea behind BlinkFeed isn't terrible (and we imagine serial social networkers and news junkies may find it quite handy), it makes Sense feel a little too cluttered with unnecessary bloat and users should be given the option to disable it if they don't get any benefit out of it.", aldus Engadget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan zijn, maar ik geloof niet dat het, het disablen is in het de appslist... Misschien wel naïef :)
Ach ik geef Sense 5.0 toch een kans, waarbij ik bij de One vrij snel op Apex Launcher terugviel.

Blink Feed lijkt me niks meer dan grappig en als meest linker schermpje misschien nog wel handig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:40:
Blink Feed lijkt me niks meer dan grappig en als meest linker schermpje misschien nog wel handig ook.
Hop, en weer een "nadeel" omgetoverd tot voordeel dan wel niet-negatief. Makkelijk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 09:49
miss wel een heel domme vraag maar kan hij audio streamen via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
leosand schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 01:43:
miss wel een heel domme vraag maar kan hij audio streamen via bluetooth?
Natuurlijk, bovendien past HTC ook nog eens het Apt-X profiel toe voor zo-goed-als-lossless audio (in ieder geval zo goed als je ooit uit Bluetooth kan krijgen) bij receivers die dit ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die blinkfeed echt niet willen zien moeten gewoon een andere launcher installeren en weg is het. Ben er ook niet dol op maar zo slecht vind ik het nog niet. Flipboard is beter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

Doncab schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:41:
En hier nog een leuk filmpje van de reacties van mensen die staan te wachten op de presentatie van de galaxy S4 als hun de HTC One onder de neus wordt geduwd.
YouTube: HTC One On The Street
Grappig inderdaad. Maar wat me vooral opvalt in dat filmpje is de geweldige kijkhoek van de One. Zeer zeer indrukwekkend.

Nog nieuws over de gps? Een paar pagina's terug las ik dat de gps op vorige HTC-modellen een probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Voor de mensen die Brad Pitt niet kennen, meneer is nogal een Pietje Precies. Ik noem het kritisch en vind dat juist heel pretig!

Zou blink feed niet 'gewoon' te freezen zijn met titanium. Bij mijn Samsung toestellen was de meeste meuk op die manier wel foetsie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Golf2vr6 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:11:
Voor de mensen die Brad Pitt niet kennen, meneer is nogal een Pietje Precies. Ik noem het kritisch en vind dat juist heel pretig!
Hahaha "men" denkt meestal meteen dat je alleen maar aan het bashen en azijnpissen bent, iets dat geheel niet zo is. Ben absurd enthousiast over de One en die gaat het dan ook 99% zeker worden. Maar niet álles is hier aan (of m.b.t. élk ander product dan ook) koek en ei. Mag best beargumenteerd besproken worden lijkt mij. Maar thx :>
Zou blink feed niet 'gewoon' te freezen zijn met titanium. Bij mijn Samsung toestellen was de meeste meuk op die manier wel foetsie te maken.
Als het een integraal deel van de launcher zelf is wordt dat lastig denk ik. Als het een losse apk is is het uiteraard minder problematisch. De Sense launcher heet ook geen Rosie meer, niet vreemd natuurlijk na zo'n major verandering, in ieder geval. Zal eens kijken op XDA of daar wellicht een lijst is van alle apk's die standaard op de One staan. De kans lijkt mij echter klein dat het een losse app is, maar you never know. En ook over dit punt: ga het zelf ook áán laten staan waarschijnlijk want vind het er slick uit zien. Het "gedoe" over Blinkfeed was dan ook geen rant, trek het alleen niet zo goed als er iets wordt gezegd dat achteraf niet waar is/een op weinig feiten gebaseerde assumptie was :P

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 22-03-2013 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:09
Weet iemand hoe ik Facebook kan verbergen uit m'n gallerij? Ik vind het een beetje onoverzichtelijk, bij m'n s2 stonden er mapjes in beeld met foto's, van de telefoon zelf.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NoepZor schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:04:
Weet iemand hoe ik Facebook kan verbergen uit m'n gallerij?
Een .nomedia bestand in de map plaatsen? QuickPic installeren en die map excluden? Off-topic hier anyway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Wat is er off-topic aan? Gaat hier toch over de HTC One? Maar hij geeft alle foto's die op facebook voorbij komen weer in de gallerij, niet alleen mijn eigen foto's. Ik zou graag alleen m'n eigen foto's willen zien (van de telefoon zelf, niet eigen facebook pics), maar kan hier geen settings voor vinden. Er is een setting online dienst toevoegen, staat wel Facebook bij, maar deze is niet uit te schakelen of te verwijderen uit de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NoepZor schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:35:
Wat is er off-topic aan? Gaat hier toch over de HTC One?
Dus je mag hier ook gaan vragen hoe je een andere ringtone instelt op de HTC One? Welnu, zo werkt dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:30:
[...]

Een .nomedia bestand in de map plaatsen? QuickPic installeren en die map excluden? Off-topic hier anyway?
Is niet off-topic want het gaat om de gallery app van dw One. Eentje die een hoop leuke features heeft volgens mij. Op mijn Samsung gebruik ik ook quickpic, maar op de One wil ik de eigen app een kans geven als deze tenmibste een beetje in te stellen is wat hij weergeeft....anders weer een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:39:
[...]

Dus je mag hier ook gaan vragen hoe je een andere ringtone instelt op de HTC One? Welnu, zo werkt dat niet...
Als dat op een vreemde specifieke manier geregeld zou zijn wel lijkt me. Nu heb ik geen One dus geen idee hoe dat zit. Voor de ringtone lijkt me het niet relevant, maar als de gallery app niet of op een niet logische manier in te stellen is wel. Ik neem aan dat hij zelf al wel op onderzoek is gegaan.

/Edit: sorry had ook in een bericht gepast.

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-03-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Golf2vr6 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:47:
maar als de gallery app niet of op een niet logische manier in te stellen is wel.
Als het niet kan, dan kan het toch gewoon niet? Er zal heus geen magische "Verberg Facebook" schakelaar ergens verstopt zitten. Ja, misschien onder de geheime "Verwijder BlinkFeed" knop, dat zou kunnen ;)

Plus, er is toch ook een mogelijke oplossing geboden door een .nomedia te proberen? Zal wellicht niet werken aangezien HTC dit soort dingen vast allemaal integreerd in hun apps, maar goed, proberen waard imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 16:11

Cogency

Ginnunga

Vandaag ook besteld! (een Zwarte) Zakelijk via T-Mobile, ben benieuwd wanneer die geleverd word.

Ik was van plan voor de Sony Xperia Z te gaan maar na de review van de One op Tweakers de boel maar omgegooid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27

The_Worst

Unox

Overigens is het wijzigen of het freezen van voorgeïnstalleerd apps niet mogelijk vanuit Android zelf maar dit zal moeten komen vanuit de recovery. Momenteel is '/system' nog niet te wijzigen en alle aanpassingen worden na een reboot weer ongedaan gemaakt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
The_Worst schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:15:
Overigens is het wijzigen of het freezen van voorgeïnstalleerd apps niet mogelijk vanuit Android zelf maar dit zal moeten komen vanuit de recovery.
Vanuit de recovery kan je geen apps freezen. Met tools als bijv. TitaniumBackup (root nodig) kan dit wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27

The_Worst

Unox

In dat geval is freezen op dit moment nog niet mogelijk op de One omdat de kernel /system beschermt. Alle wijzigingen worden teruggedraaid op het moment dat je de telefoon herstart.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Als ik mijn facebook account onder accounts en synchronisatie verwijder is het weg, echter als ik opnieuw inlog in de facebook app en kies voor "NIET synchroniseren", stelt ie alsnog synchronisatie voor de live feed en agenda in.. alleen contacten worden niet gesynchroniseerd. Volgens mij is het niet uit te schakelen zonder dat de facebook app niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Laatst online: 06-08 21:03
Ippe Ziepe schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:12:
Pfff, als ik van één ding [sic] baal van de One, dan is het wel de naam. Het was geen vervelende naam geweest als de vorige modellen niet One X, One X+, One V, One Abcdefghijklmnopqrstuvwxyz hadden geheten. Op webwinkels zoeken naar accessoires is echt heel vervelend. "HTC One" -> 1.917 artikelen gevonden voor je 'HTC One X'. Rrraaaaa!!! |:(

Brodit is nog niet zo ver he? Hun site en resellers bieden nog niets aan, lijkt het. Ook niet voor een M7... :|
Misschien handige tip voor het zoeken naar HTC One accessoires: als je in Google achter je zoekterm die HTC One bevat het volgende neerzet: -Desire -J -S -Sensation -SC -SV -ST -V -VX -X -X+ -XL -Touch , dan filtert hij als het goed is alle resultaten die niet met de bedoelde HTC One te maken hebben. Het werkte net voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nadeel is wel dat je dan ook een hoop resultaten verliest waar zowel accessoires voor de One als de One X op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:15

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

*knip* LMGTFY linkjes zijn op een forum ongewenst!

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 22-03-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Hier een vergelijking van video bij weinig licht. HTC One vs Lumia 920 vs Iphone 5 vs Samsung Galaxy S3.
De One komt er prima uit. YouTube: HTC One vs Nokia Lumia 920 vs Apple iPhone 5 vs Samsung Galaxy S III: indoor video comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Doncab schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:00:
Hier een vergelijking van video bij weinig licht. HTC One vs Lumia 920 vs Iphone 5 vs Samsung Galaxy S3.
De One komt er prima uit. YouTube: HTC One vs Nokia Lumia 920 vs Apple iPhone 5 vs Samsung Galaxy S III: indoor video comparison
Toch zal ik zoiets minder vaak doen dan een foto gewoon overdag te maken en laat nu net in dié situatie de resolutie dermate laag zijn dat vrijwel elke andere recente "high-end" telefoon veel mooiere foto's maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Dat ben ik niet met je eens. Wel als je de foto's behoorijk vergroot, maar dat doen er maar weinig. Voor facebookpublicties e.d. zijn ze volgens mij niet slechter en ook afdrukken op bv. 10 x 15 gaat prima. Voor echte vergrotingen maak ik liever foto's met een systeemcamera of dslr. Alrijd vele malen beter dan een welke smartphone dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Doncab schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:12:
Alrijd vele malen beter dan een welke smartphone dan ook.
Het wonderlijke is dat ik m'n telefoon "iets" vaker bij mij heb dan m'n DSLR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Laatst online: 24-09 10:55
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:13:
[...]

Het wonderlijke is dat ik m'n telefoon "iets" vaker bij mij heb dan m'n DSLR.
Nou.. dan weet je wat er moet veranderen :9

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<nvm ook>

[ Voor 96% gewijzigd door Brad Pitt op 22-03-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-10 10:10
Ik ben blij dat HTC afhaakt in de megapixel race. Zoals eerder gezegd zijn de foto's voor Facebook, Twitter en Whatsapp al lang goed genoeg. De foto's die ik tot nu toe heb gezien vind ik niet veel minder. Dan liever zo'n innovatie als deze zodat je ook bij minder licht nog aardige foto's kan maken.

En inderdaad, je doet toch ook niet mee aan de F1 in een Fiat Punto. Investeer in een DSLR als je echt mooie foto's wil maken, want ook met een S4 met 13MP maak je nog foto's verre van top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
jOnAt schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:26:
Ik ben blij dat HTC afhaakt in de megapixel race. Zoals eerder gezegd zijn de foto's voor Facebook, Twitter en Whatsapp al lang goed genoeg. De foto's die ik tot nu toe heb gezien vind ik niet veel minder. Dan liever zo'n innovatie als deze zodat je ook bij minder licht nog aardige foto's kan maken.

En inderdaad, je doet toch ook niet mee aan de F1 in een Fiat Punto. Investeer in een DSLR als je echt mooie foto's wil maken, want ook met een S4 met 13MP maak je nog foto's verre van top.
HTC haakt niet af bij de MP race, HTC pakt het anders aan. Er is gekeken naar de problemen die mobielcamera's hebben. Low light foto's zijn bij bijna alle mobieltjes waardeloos en HTC heeft hier een manier bedacht om dit te verbeteren. Persoonlijk denk ik dat de volgende serie wel naar 8UP (ultra pixel) gaat om niet in te hoeven leveren op scherpheid.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 05-10 22:04
HesRuud schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:41:
[...]

HTC haakt niet af bij de MP race, HTC pakt het anders aan. Er is gekeken naar de problemen die mobielcamera's hebben. Low light foto's zijn bij bijna alle mobieltjes waardeloos en HTC heeft hier een manier bedacht om dit te verbeteren. Persoonlijk denk ik dat de volgende serie wel naar 8UP (ultra pixel) gaat om niet in te hoeven leveren op scherpheid.
Vanzelfsprekend, overigens vindt ik het wel een heel innovatieve stap op een probleem bij smartphone camera's (low-light prestaties) aan te pakken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:41

Felyrion

goodgoan!

Ik moet zeggen dat ik ook in het kamp zit die blij is met de verandering. Als ik naar mijn gallery kijk van het afgelopen half jaar ofzo, dan zijn de meeste foto's (zo 70%) low-light omstandigheden. Simpelweg omdat ik foto's maak van leuke momenten, en dat zijn vaak feestjes bij vrienden, tijdens het uitgaan, verjaardagen, etc.
Uitzonderingen zijn vakanties en wintersport enzo.

Tuurlijk is het jammer dat er ingeleverd moet worden op de resolutie, maar dat is niet zo'n groot probleem vind ik. Op een 24" scherm zien de One daglicht foto's er nog steeds prima uit (zie voorbeeld van dat hondje een stukje terug of die vergelijking op XDA).

Dan vind ik dat ze netto winst hebben geboekt. Maar dat zal niet voor iedereen gelden nee. Als jij grotendeels buitenfoto's maakt dan zal het een nadeel zijn.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Precies, deze stap van HTC is denk ik ook een begin. De meeste mensen doen 1 tot 2 jaar met een toestel, geloof mij maar... over een jaartje ofzo bij de opvolger van de One maakt men vast gebruik van een 8Ultrapixel camera die de nadelen die er nu nog bij de camera horen elimineert.

Het is dus goed te lezen dat het niet op een wedstrijdje verplassen aankomt.... Wat heb je aan 13Megapixel foto's wanneer je er maar 1 of 2 te gelijk kan mailen omdat de filesize van een bijlage te groot word.

Nee, ik juich HTC's stap enorm toe.... Out of te box thinking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
HesRuud schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:41:
[...]

In zekere zin wel: dat op de achterkant of in de specsheet niet 13MP staat kan voor sommige (kortzichtige) consumenten al een dealbreaker zijn. Uiteraard probeert HTC dit met de term Ultrapixel wel een beetje recht te trekken, maar feit blijft dat de 4MP camera qua aantal pixels geen vooruitgang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
jOnAt schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:04:
[...]

In zekere zin wel: dat op de achterkant of in de specsheet niet 13MP staat kan voor sommige (kortzichtige) consumenten al een dealbreaker zijn. Uiteraard probeert HTC dit met de term Ultrapixel wel een beetje recht te trekken, maar feit blijft dat de 4MP camera qua aantal pixels geen vooruitgang is.
"Uiteraard probeert HTC dit met de term Ultrapixel wel een beetje recht te trekken, maar feit blijft dat de 4MP camera qua aantal pixels geen vooruitgang is."

Feit is dat hier helemaal niks rechtgetrokken wordt. Megapixels zijn gewoonweg niet de oplossing voor goede foto's bij low light. Hoe kleiner de de pixels hoe gevoeliger deze moeten zijn voor het licht wat erop valt. Als de sensoren zo ongelofelijk gevoelig moeten zijn zal de ruis ook toenemen op de foto's, omdat het opgevangen licht (energie) heel dicht bij de ruiswaarde in de buurt komt.

Dit is een andere aanpak aan de race "goede foto's". Dat 90% procent van de mensen denkt dat je met oneindig hoeveelheid pixels oneindig scherpe foto's maakt kan ik ook niks aan doen. Optiek is ook een super belangrijk punt als je kijkt naar ruis in foto's. Verder komen er nog gigantisch veel meer aspecten bij kijken.

Ik heb respect voor HTC dat ze een ander concept durven op te zetten, zoals hierboven gezegd wordt: Ik denk ook dat er over 1-2 jaar iedereen (apple ook) met ultrapixels gaan werken. Waarschijnlijk gaan ze niet veel hoger dan 8UP (misschien 13UP nog) maar dan worden de sensoren gewoonweg te groot en moet er weer wat anders bedacht worden om de kwaliteit te verbeteren.

[ Voor 14% gewijzigd door HesRuud op 22-03-2013 13:18 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Onderweg in de trein vanuit Duitsland? :9

Of toch in Nederland al geleverd?

Je tweede link geeft trouwens een 404

[ Voor 5% gewijzigd door jOnAt op 22-03-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
jOnAt schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:19:
[...]

Onderweg in de trein vanuit Duitsland? :9

Of toch in Nederland al geleverd?

Je tweede link geeft trouwens een 404
Link is alweer aangepast. Ja opgehaald in Saturn aken, meneer aan de balie wist te melden dat het de eerste HTC one was wat hij had gezien. Hij zei dat ik maar geluk had gehad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-09 22:10
alwaysleft schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:22:
[...]

Link is alweer aangepast. Ja opgehaald in Saturn aken, meneer aan de balie wist te melden dat het de eerste HTC one was wat hij had gezien. Hij zei dat ik maar geluk had gehad O-)
Heb je doos al opengemaakt, of hebben ze je wellicht stiekem met een lege doos weggestuurd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Óglaigh schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:23:
[...]

Heb je doos al opengemaakt, of hebben ze je wellicht stiekem met een lege doos weggestuurd? :)
LOL! Lijkt mij toch dat hij de foto's maakte met de One. Al is de EXIF leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

alwaysleft schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:22:
opgehaald in Saturn aken, meneer aan de balie wist te melden dat het de eerste HTC one was wat hij had gezien. Hij zei dat ik maar geluk had gehad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Ippe Ziepe schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:25:
[...]

LOL! Lijkt mij toch dat hij de foto's maakte met de One. Al is de EXIF leeg...
Volgens mij is die nog niet open geweest, of hij moet de folie er omheen weer netjes dicht gemaakt hebben 8) nvm ik kan niet goed kijken |:(

Hoe dan ook, JALOERS! :X

Ben benieuwd naar de eerste indrukken.

* Metian gaat nu rustig in een hoekje twee weken wachten

[ Voor 19% gewijzigd door Metian op 22-03-2013 13:29 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Metian schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:28:
[...]
Volgens mij is die nog niet open geweest, of hij moet de folie er omheen weer netjes dicht gemaakt hebben
Zou ik niet kunnen, met een nieuwe One in gesealde doos rustig foto's nemen van de doos! (Ik had hem allang opengetrokken, opgestart en was al in de menuutjes aan het klooien!) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Ippe Ziepe schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:30:
[...]

Zou ik niet kunnen, met een nieuwe One in gesealde doos rustig foto's nemen van de doos! (Ik had hem allang opengetrokken, opgestart en was al in de menuutjes aan het klooien!) :9
Beste is om eerst op te laden he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Ho en stop! Dit is het Discussie & Ervaringen topic..... We gaan hier geen berichten plaatsen dat iemand zijn One al heeft!

Overigens is dat op deze manier ook not done in het Levertijden topic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Zeemon123 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:32:
[...]

Beste is om eerst op te laden he :P
Even gezocht maar hoeft echt niet hoor, direct vanaf minuut 1 spelen met dat ding!!!

Bron: http://vidmar.net/weblog/archive/2004/06/11/308.aspx

Dan nog, aan de lader kan je ook nog prima klooien hoor ;) .

[Waariedereenhierlastvanheeft]
(Kan niet wachten totdat Azerty mij een mailtje stuurt met daarin: Beste heer de Vries, Uw zwarte HTC One kunt u afhalen bij de pakejgemak locatie bij u in de buurt)
[/Waariedereenhierlastvanheeft]
Pagina: 1 ... 22 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)