Nexus 4 camera is ook niet zo geweldig maar zie totaal geen gele waas ofzo
Dan heb je niet de goede reviews gelezen. Behalve de wifi heb ik alles al voorbij zien komen!Garret1410 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:01:
[...]
Ik heb reviews genoeg gelezen maar daar worden dit soort zaken niet met elkaar vergeleken. Ik zal moeten wachten dat de One beschikbaar is en dan moeten testen.
Heeft je kat soms tegen je scherm gepiest? Ik zie niks geels hier hoor?!Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:59:
Zie ik nou op de onderste twee foto's van de one, dat hij nou geelachtig uitslaat op het scherm? Het lijkt er namelijk veel op. Dit zou ik erg zonde vinden.
[ Voor 31% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-03-2013 20:08 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Even iets geheel anders: HTC lijkt te zijn begonnen met zijn reclamecampagne in Duitsland, hier de eerste commercial (best goed bedacht eigenlijk): http://www.horizont.net/k...ected/HTC-One_496822.html
Verwijderd
@ golfje2
Waarschijnlijk moet je effe naar de pearl gozer, je ziet volgens mij een beetje een gele gloed komen vanaf linksonder bij het woord menu slaap stand.
Waarschijnlijk moet je effe naar de pearl gozer, je ziet volgens mij een beetje een gele gloed komen vanaf linksonder bij het woord menu slaap stand.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 20:46 ]
Dit doen we dus niet! We hebben een Levertijden topic!
[ Voor 75% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2013 21:02 ]
Lekker sarcastisch eigenlijk wel. Me like itCanonBoy schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:41:
Even iets geheel anders: HTC lijkt te zijn begonnen met zijn reclamecampagne in Duitsland, hier de eerste commercial (best goed bedacht eigenlijk): http://www.horizont.net/k...ected/HTC-One_496822.html
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat zal ik dan maar doen...gelijk ook maar even de anderen mee vragen die het niet zien....Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:45:
@ golfje2
Welke pearl spreken we af SAWYER en mregeling2005
[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-03-2013 20:57 ]
??Golf2vr6 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:55:
[...]
Dat zal ik dan maar doen...gelijk ook maar even de anderen mee vragen die het niet zien....
Welke pearl spreken we af SAWYER en mregeling2005
Heb hem hier voor me liggen maar zie geen gele gloed hoor?
Niet mij erbij betrekken
Haha was sarcastisch bedoeld man. Ik zie het ook niet en SAYWYER ook niet. En als jij het in het echt al helemaal niet ziet dan zal Stef zelf even langs de Pearl moeten ben ik bangmregeling2005 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:02:
[...]
??
Heb hem hier voor me liggen maar zie geen gele gloed hoor?
Niet mij erbij betrekken

Verwijderd
Oke mijn fout, sorry dan.Maar het komt wel eens voor dat er gele vlekken in een scherm voor komen. Had het zelf met mijn iphone 5
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 21:12 ]
De Galaxy S2 had er ook last van.Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:11:
Oke mijn fout, sorry dan.Maar het komt wel eens voor dat er gele vlekken in een scherm voor komen. Had het zelf met mijn iphone 5
Misschien heeft dat het wit van de One een iets gele tint heeft. Dit gebeurt vaak om het wat warmer te laten lijken. Het kan zijn dat je dat ziet, maar vlekken zie ik echt niet.
Volgens de review van Tweakers heeft het scherm een kleurtemperatuur van bijna 8200.Golf2vr6 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:20:
[...]
De Galaxy S2 had er ook last van.
Misschien heeft dat het wit van de One een iets gele tint heeft. Dit gebeurt vaak om het wat warmer te laten lijken. Het kan zijn dat je dat ziet, maar vlekken zie ik echt niet.
Het scherm zou dus meer een blauw gloed moeten vertonen dan een gele.
Maar goed, als er al een geel gloed zichtbaar is dan is de camera wss de boosdoener.
Verwijderd
@ offtopic commentnetblade schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:31:
[...]
offtopic:
Of gewoon doen zoals deze kerel http://www.omroepwest.nl/...efoon-alphen-aan-den-rijn
HAGHHAG FAAL MEDIAMARKT ALPHEN AAN DEN RIJN! Hoe kan dat nou gebeuren, en hij wandelt gewoon de zaak uit.... faalll

Hardware.info kwam met 7800 Kelvin
Ik heb niks gezien qua gele waas bij de One's die ik heb gezien.
Gele vlekken duiden op nog niet goed gedroogde lijm, dit had ik bij m'n eerste HTC One X:

Een hele waas die gelig is, kan imho nooit zo consistent een probleem zijn wat betreffende lijm
Maar ik heb geen zorgen over gele waas, zeer waarschijnlijk een brak laptopschermpje ofzo
Gele vlekken duiden op nog niet goed gedroogde lijm, dit had ik bij m'n eerste HTC One X:

Een hele waas die gelig is, kan imho nooit zo consistent een probleem zijn wat betreffende lijm
Maar ik heb geen zorgen over gele waas, zeer waarschijnlijk een brak laptopschermpje ofzo
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Andere websites kwamen weer met waardes dichterbij de 5600K.
Zullen wel weer verschillende panelen in zitten van verschillende fabrikanten.
5600 heb ik niet in reviews voorbij zien komen, linkje?
Dat is wel 'n bizar verschil namelijk...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat van het warmere scherm op de One is in ieder geval heel goed te zien op de vergelijking van Pocketnow vs. de iPhone 5. (Daar lijkt de One zelfs iets té warm.)
Dat terzijde:
Dat terzijde:
En wat een tenenkrommende reacties onder de video...M-en-M schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:32:
Dat van het warmere scherm op de One is in ieder geval heel goed te zien op de vergelijking van Pocketnow vs. de iPhone 5. (Daar lijkt de One zelfs iets té warm.)
Dat terzijde:
[video]
nou idd zeg.CanonBoy schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:41:
[...]
En wat een tenenkrommende reacties onder de video...
"I'd bought the iPhone anyway, android operating system is hard and confusing to use! but the HTC hardware is beautiful, I love it, but I still had bought the iPhone, im in love with my iPhone 5"

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Niks mis mee toch? Ik vind een iPhone 5 qua apparaat ook erg knap gemaakt maar háát iOS. Zelfde imho.Donstil schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:50:
nou idd zeg.
"I'd bought the iPhone anyway, android operating system is hard and confusing to use! but the HTC hardware is beautiful, I love it, but I still had bought the iPhone, <b>im in love with my iPhone 5</b>"
Nickname does not reflect reality
Maar om dan de liefde te verklaren aan je telefoon...Brad Pitt schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:51:
[...]
Niks mis mee toch? Ik vind een iPhone 5 qua apparaat ook erg knap gemaakt maar háát iOS. Zelfde imho.
iOS is inderdaad een ramp... Snap niet wat mensen interessant vinden aan het hebben van een app drawer als homescreen, en dat al sinds het begin van de iPhone. Gelukkig is HTC iets innovatiever bezig (al halen ze daarmee helaas niet de verkopen van apple).
En toch wen je eraan: CLBlogs: Van jaren Androidgebruik naar iOS...
Ook dat vind ik herkenbaarCanonBoy schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:59:
Maar om dan de liefde te verklaren aan je telefoon...
@mregeling2005: Hoe is de kwaliteit van de GPS en wifi. Ik heb een One X gehad en daar was de GPS kwaliteit beroerd. Slechte lock en ook nog eens erg instabiel. Je ging naar alle hoeken van de kaart zelfs als je stil stond. De 'oplossing' was om wifi uit te zetten, maar dat vind ik echt een beun oplossing. Kan je ajb aangeven hoe deze is met bv GPS test (nauwkeurigheid) en maps (positie)? Ik zou je heel dankbaar zijn.
Algemeen: Ik heb een One X en een S3 gehad voordat ik een iPhone 5 gekocht had. De One X was ruk om oa GPS, wifi en dat bouncy menu aan het eind/begin. De S3 was wat dat betreft een heel stuk beter maar deze gooide zijn eigen launcher uit het geheugen als hij op dat moment te weinig had voor een app. Gevolg, soms 5 seconden wachten voordat de launcher weer opgestart was. Arrghhh. Werd er gek van. Voelde echt als een hobby project. Om nog maar niet te spreken over het schokkerig scrollen in lijsten bij diverse apps (oa NU.nl).
Nu een i5 en je kan veel zeggen, maar veel dingen doet Apple goed. Vooral de vloeiendheid geeft het gevoel van snelheid en stabiliteit. Maar goed, de telefoon is ook erg beperkt waardoor ik toch stiekem (weer) naar Android kijk. De "One" is de eerste hoogwaardige telefoon in mijn ogen en heeft daarom oa mijn aandacht.
Zodra ik meer weet over GPS, WiFi en het herladen van een (alternatieve launcher), hak ik eventueel de knoop door...
Algemeen: Ik heb een One X en een S3 gehad voordat ik een iPhone 5 gekocht had. De One X was ruk om oa GPS, wifi en dat bouncy menu aan het eind/begin. De S3 was wat dat betreft een heel stuk beter maar deze gooide zijn eigen launcher uit het geheugen als hij op dat moment te weinig had voor een app. Gevolg, soms 5 seconden wachten voordat de launcher weer opgestart was. Arrghhh. Werd er gek van. Voelde echt als een hobby project. Om nog maar niet te spreken over het schokkerig scrollen in lijsten bij diverse apps (oa NU.nl).
Nu een i5 en je kan veel zeggen, maar veel dingen doet Apple goed. Vooral de vloeiendheid geeft het gevoel van snelheid en stabiliteit. Maar goed, de telefoon is ook erg beperkt waardoor ik toch stiekem (weer) naar Android kijk. De "One" is de eerste hoogwaardige telefoon in mijn ogen en heeft daarom oa mijn aandacht.
Zodra ik meer weet over GPS, WiFi en het herladen van een (alternatieve launcher), hak ik eventueel de knoop door...
Je kunt er wel aan wennen... maar het wordt gewoon saai na een paar weken. Ik wil gewoon elke week weer iets nieuws ontdekken op mijn telefoon...CLB schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:00:
Dan had je 'm aan moeten melden voor garantie, ik heb nooit een GPS-probleem gehad 
Bouncy menu aan het eind / begin was een 'feature', kwestie van andere launcher en ook weg
Bouncy menu aan het eind / begin was een 'feature', kwestie van andere launcher en ook weg
@CLB: Kijk in de One X topics hier en op XDA en je zal lezen dat er veel issues mee waren. Dat bouncy is niet te fixen met een andere launcher omdat je met een andere launcher niet de menu's (settings, info, etc) aanpast...
Verwijderd
*weg* Hier hebben we het Prijzen en Levertijden topic voor!
[ Voor 73% gewijzigd door Bullet NL op 21-03-2013 00:44 ]
Ja oké maar je kunt overal aan wennen, leven met een been bv.CLB schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:00:
Neemt niet weg dat ik iOS als platform wel begrijp, ik ben na 5 generaties iPhone's er dan wel mee gestopt als GSM, als tablet blijft het nog onovertroffen. Er zou alleen wel een frisse wind door mogen.
Ik
zal morgen m'n ervaringen delen. Eerste indruk is erg goed. Mooi toestel en werkt snel.
De wijzen komen uit het Oosten!
Zwart of zilver?NoepZor schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:27:
Ikzal morgen m'n ervaringen delen. Eerste indruk is erg goed. Mooi toestel en werkt snel.
Hij heeft een zilveren
Donstil telkens met z'n zwart 
Ik dacht dat je het over de homescreens had, met dat effect, in de menu's zit het inderdaad, maar storen?
Dat er problemen zijn weet ik, dat is met elk apparaat. Weet ook dat de tijd dat internet al klaagbank wordt gebruikt groter is dan jaren geleden. En je tevens vaker mensen ziet die klachten melden, dan zonder miserie.Anteros schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:23:
@CLB: Kijk in de One X topics hier en op XDA en je zal lezen dat er veel issues mee waren. Dat bouncy is niet te fixen met een andere launcher omdat je met een andere launcher niet de menu's aanpast...
Ik dacht dat je het over de homescreens had, met dat effect, in de menu's zit het inderdaad, maar storen?
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 20-03-2013 23:35 ]
Haha valt het op
Ik zie zoveel zilveren online, ik wil ervaringen met de zwarte zien! (Ik heb uiteraard de filmpjes en foto's gezien maar bedoel van echte tweakers/gebruikers)
Hoe goed is de beveiliging bij Tweakers HQ wanneer de One daar getest mag worden door gebruikers?
Doe maar niet, sturen ze freckles op je afSAWYER schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:45:
Hoe goed is de beveiliging bij Tweakers HQ wanneer de One daar getest mag worden door gebruikers?
Het is nu 'morgen', waar is je review?NoepZor schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:27:
Ikzal morgen m'n ervaringen delen. Eerste indruk is erg goed. Mooi toestel en werkt snel.
[ Voor 33% gewijzigd door DocM3 op 21-03-2013 00:19 ]
Don't they have towels in the future ?
Verwijderd
Ook een One sinds zaterdag zitten gebruiken. Bevalt me uitstekend tot nu toe. Ik kom van een iPhone 5 af en heb sinds zaterdag niet meer omgekeken. Hij is mooi, geweldig scherm, robuust alles wat de i5 heeft maar beter IMO. Zoe's maken zijn erg leuk en de telefoon maakt er zelf een mooi filmpje van zonder iets te doen.
OS is erg snel en alles werkt vloeiend. Tot nu toe zeker geen spijt en me i5 gaat in de verkoop!
OS is erg snel en alles werkt vloeiend. Tot nu toe zeker geen spijt en me i5 gaat in de verkoop!
HTC One vs LG Optimus G:
http://www.allaboutphones...-one-vs-lg-optimus-g.html
(Niet echt een review dat je zegt: ssjonge sssjonge wat een goede review.)
http://www.allaboutphones...-one-vs-lg-optimus-g.html
(Niet echt een review dat je zegt: ssjonge sssjonge wat een goede review.)
[ Voor 149% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-03-2013 09:22 ]
Is de zilveren nou puur aluminium of zit hier ook een coating overheen? Hoe zijn de ervaringen hier met vorige alu gekleurde toestellen van HTC?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Kijk daar heb ik als mede iPhone gebruiker wat aan.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 01:34:
Ook een One sinds zaterdag zitten gebruiken. Bevalt me uitstekend tot nu toe. Ik kom van een iPhone 5 af en heb sinds zaterdag niet meer omgekeken. Hij is mooi, geweldig scherm, robuust alles wat de i5 heeft maar beter IMO. Zoe's maken zijn erg leuk en de telefoon maakt er zelf een mooi filmpje van zonder iets te doen.
Zit er ook aan te denken om mijn iPhone te verkopen en voor de S4 of One te gaan.
Gebruik veel Google diensten, dus zit met Android wel goed uiteraard.
Coating d.m.v. anodisatieSenor Sjon schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:16:
Is de zilveren nou puur aluminium of zit hier ook een coating overheen? Hoe zijn de ervaringen hier met vorige alu gekleurde toestellen van HTC?
Mijn ervaring met HTC toestellen die dit proces onder gaan zijn is rond uit goed. De Desire, Legend, Desire HD, en de Sensation hebben allemaal dit proces ondergaan.
Zo heb je hard en zacht anodiseren, HTC gebruikt de harde variant als ik me niet vergis.
Bij anodisatie tast je de toplaag van het basis materiaal (aluminium) aan d.m.v. elektrolytisch proces, het aluminium is op kleur te brengen door de poriën van het materiaal die ontstaan tijdens het proces te op te vullen met een kleur. Daar na breng je een sealing aan wat het materiaal hard maakt.
Het proces is dus in niets te vergelijken met "verven" omdat men de kleur veel dieper in het materiaal impregneert. Daarbij komt ook nog eens dat het aluminium door het anodiseren veel harder wordt.
In durf te beweren dat telefoons die van aluminium zijn gemaakt wat een anodisatie proces heeft onder gaan de meest slijtvaste telefoons zijn betreffende krasjes. Natuurlijk kan aluminium een deuk krijgen bij een val op bijvoorbeeld een stoeptegel, maar toch. Het is echt de meest duurzame oplossing die men voor een telefoon kan gebruiken.
Bij anodisatie maak je dus gebruik van de natuurlijke eigenschappen van het aluminium wat per definitie oxideert bij aanraking van zuurstof.
ps. een leuke video waar het proces in wordt beschreven;
[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 21-03-2013 09:45 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat GPS probleem is echt gruwelijk irritant idd, die van mijn broertje is inmiddels 2x opgesturrd daarvoor en hij heeft het nog steeds. Wat betreft het soepel lopen van Android denk ik dat deze generatie eindelijk op gelijke voet zit met iOS. Ik heb zelf de Xperia Z met vergelijkbare hardware en die geeft geen kick, wat ik ook doe dat ding blijft vliegen. Wel heeft iOS veel mooiere en langer durende overgangsanimaties waardoor de gevoelsvloeiendheid (als dat een woord is) misschien wel wat hoger ligt.Anteros schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:03:
@mregeling2005: Hoe is de kwaliteit van de GPS en wifi. Ik heb een One X gehad en daar was de GPS kwaliteit beroerd. Slechte lock en ook nog eens erg instabiel. Je ging naar alle hoeken van de kaart zelfs als je stil stond. De 'oplossing' was om wifi uit te zetten, maar dat vind ik echt een beun oplossing. Kan je ajb aangeven hoe deze is met bv GPS test (nauwkeurigheid) en maps (positie)? Ik zou je heel dankbaar zijn.
Verwijderd
Mee eens dat het GPS en Wifi bij de OneX problemen heeft opgeleverd, maar de service is ronduit fantastisch geweest bij HTC Benelux. Ik ben helaas mijn OneX een paar keer kwijt geweest ivm reparatie, maar bij de 3e reparatie (in 1 jaar tijd) heb ik een compleet nieuw toestel met 24 maanden fabrieksgarantie gekregen! En de GPS-fix, nauwkeurigheid en WIFI-ontvangst was uiteindelijk echt héél goed op de OneX.
p.s. uiteraard heb ik de nieuwe OneX gelijk verkocht om de nieuwe One te kopen bij Cool Blue.Helaas zit ik wel zonder HTC-toestel de komende tijd..... en dat is een drama.
p.s. uiteraard heb ik de nieuwe OneX gelijk verkocht om de nieuwe One te kopen bij Cool Blue.Helaas zit ik wel zonder HTC-toestel de komende tijd..... en dat is een drama.
Ik heb ervaring met de HTC Legend, en die was erg goed. 2 jaar lang intensief gebruikt, geen bumper gebruikt al had ik er wel een gedeelte van de tijd een pouch omheen (eerste paar maanden). Op het aluminium gedeelte zaten amper tot geen krassen (kan het nu niet checken), en ik ging er niet heel voorzichtig mee om (scherm zaten wel krassen op, hij heeft een duik in een sloot overleefd, regelmatig gevallen, etc.). Mijn ervaring is dus dat het aluminium van HTC van hoge kwaliteit is. Hoe stevig de randjes van dit model is natuurlijk niet te zeggen, volgens mij is de afwerking van die randjes wel iets anders en dat is waar bij de iPhone 5 juist de problemen mee zijn...Senor Sjon schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:16:
Hier ook na aantal jaren trouw aan de ios (alle iPhones) van plan om de htc one te gaan kopen. Ik vond tot aan de Htc one de i5 mooiste qua design en nu die van HTC, OMG wat een mooi ding.
Ik zit net als de meesten wel met een dillema: Een zwarte of een zilvere... Iemand die mij kan overtuigen??
Ik zit net als de meesten wel met een dillema: Een zwarte of een zilvere... Iemand die mij kan overtuigen??
Ik vermoed dat de zilveren variant wat ongevoeliger voor krassen is dan de zwarte variant, (de toplaag van de zwarte One S beschadigde ook snel) maar het blijft even afwachten of dat in de praktijk ook werkelijk zo is.
Ik zag ook al in een van de hands-on videos dat de zwarte versie wat gevoeliger is voor vingerafdrukken en dergelijke. Persoonlijk zou ik altijd voor de zilvere gaan. Ziet er een stuk beter uit, meer premium en de vormen komen er naar mijn mening ook beter uit.tweaker2010 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:59:
Ik vermoed dat de zilveren variant wat ongevoeliger voor krassen is dan de zwarte variant, (de toplaag van de zwarte One S beschadigde ook snel) maar het blijft even afwachten of dat in de praktijk ook werkelijk zo is.
Ik heb dus precies het tegenovergestelde, vind zwart veel sjieker zeker omdat ik die witte lijnen nogal vind opvallen bij de zilvere. Dit helaas niet op een goede manier.acst schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:19:
[...]
Ik zag ook al in een van de hands-on videos dat de zwarte versie wat gevoeliger is voor vingerafdrukken en dergelijke. Persoonlijk zou ik altijd voor de zilvere gaan. Ziet er een stuk beter uit, meer premium en de vormen komen er naar mijn mening ook beter uit.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ah, ik heb de zilveren maar besteld. Is weer eens wat anders dan al die zwarte (of lelijk bruin zoals mijn Sensation) telefoons.
Verwijderd
Silver kan je de vlekken en vuiligheid makkelijk zien. Ik loop zonder hoes dus word snel vies en zichtbaar. Nog een detailtje, er zit geen home knop op dus de enige manier is de power knop drukken om het uit de sleep mode te halen. Telefoon is vrij lang dus is niet makkelijk accessbaar voor mij, als je een home knop gewend bent is het toch lastig.
Ondertussen op Twitter: @inmh88 vroeg aan @HTC_uk en @SamsungMobileUK welke telefoon beter is. Vind het argument van HTC toch wat sterker. 

is er iets meer bekend hoeveel kleuren die LED lampjes hebben>??
Even teruglezen.xamirz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:52:
is er iets meer bekend hoeveel kleuren die LED lampjes hebben>??
2 kleuren, zoals afgelopen HTC telefoons.
Niet gezien. Thx anywayyannickie111 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:54:
[...]
Even teruglezen.
2 kleuren, zoals afgelopen HTC telefoons.
Minder juist. Wat ik in de reviews veel lees/hoor is dat op zwart vingers en alles heel goed zichtbaar is en pas verdwijnt wanneer je er met een doekje met wat vocht overheen gaat.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:42:
Silver kan je de vlekken en vuiligheid makkelijk zien.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Even vraag over de service van HTC. Hoe zit het daarmee.. bv bij apple is de service heel goed vind ik. Je krijgt redelijk snel een nieuwe toestel als je oude kapot is....
Hoe zit het met HTC?
Hoe zit het met HTC?
Ik vind Apple juist traag zijn en ze doen moeilijk over de garantieperiode.xamirz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:07:
Even vraag over de service van HTC. Hoe zit het daarmee.. bv bij apple is de service heel goed vind ik. Je krijgt redelijk snel een nieuwe toestel als je oude kapot is....
Hoe zit het met HTC?
Heb voor iemand anders 1x aanspraak moeten maken op garantie bij HTC en een nieuw toetel werd binnen 5 werkdagen geleverd.
De service van HTC zelf is niet slecht, zelfs beter dan Apple die nogal moeilijk doet over garantie en het niet betalen van dingen. Waar het helaas vaak misgaat zijn bedrijven als Dynafix die lopen te stuntelen met niet repareren en dingen kwijtraken etc, etc.
Heb zelf een aantal keer met de webchat van HTC contact gehad en werd daar heel accuraat en snel te woord gestaan met relevante info.
Heb zelf een aantal keer met de webchat van HTC contact gehad en werd daar heel accuraat en snel te woord gestaan met relevante info.
[ Voor 13% gewijzigd door Rubman op 21-03-2013 13:10 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
HTC bij defecten meestal binnen 5 dagen m'n toestel terug, geen klagen what so ever. Sterker nog ze hebben nog nooit gezeurd over mijn geroote toestellen, wel gooien ze hun eigen firmware er vaak weer overheen
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Iedereen heeft natuurlijk andere ervaringen over de service, start 'n eigen topicje zou ik zeggen 
Dan krijg je tig voorbeelden 'hoe kut het wel niet is' en krijg je tig lofzangen over 'geweldige service'
In het algemeen en als ik voor mezelf spreek heb ik er nooit gebruik van hoeven maken bij HTC, maar als ik
wat vragen had via de webchat werd er snel en accuraat antwoord gegeven, maar zo heeft ieder z'n bevindingen.
Dat HTC aan heeft gegeven bijvoorbeeld ook garantie te verlenen voor geïmporteerde toestellen uit Engeland of Duitsland getuigd voor mij al van grote klasse, tevens 2 jaar garantie. Probeer dat maar is bij Apple met z'n 1 jaar. En HTC ansich is goed, maar het zijn de 'reparatiebedrijven' zoals Dynafix die het allemaal vernaggelen.
Dan krijg je tig voorbeelden 'hoe kut het wel niet is' en krijg je tig lofzangen over 'geweldige service'
In het algemeen en als ik voor mezelf spreek heb ik er nooit gebruik van hoeven maken bij HTC, maar als ik
wat vragen had via de webchat werd er snel en accuraat antwoord gegeven, maar zo heeft ieder z'n bevindingen.
Dat HTC aan heeft gegeven bijvoorbeeld ook garantie te verlenen voor geïmporteerde toestellen uit Engeland of Duitsland getuigd voor mij al van grote klasse, tevens 2 jaar garantie. Probeer dat maar is bij Apple met z'n 1 jaar. En HTC ansich is goed, maar het zijn de 'reparatiebedrijven' zoals Dynafix die het allemaal vernaggelen.
Nee niet meer nodig. Ik ga sowieso overstappen naar HTC one maar wou weten of de service goed is. En zo to lezen is het prima. Nu nog denk ik naar Germany om een te kopen.. cant wait
Ik snap dat je geen apple fan bentCLB schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:13:
Iedereen heeft natuurlijk andere ervaringen over de service, start 'n eigen topicje zou ik zeggen
Hier staat toch echt iets anders: http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/xamirz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:21:
[...]
Ik snap dat je geen apple fan bentmaar apple heeft ook 2 jaar garantie
Waardeloos bedrijf!
http://www.iphoneclub.nl/...arantievoorwaarden-apple/Óglaigh schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:24:
[...]
Hier staat toch echt iets anders: http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
Waardeloos bedrijf!
mwoah ... Apple kan wel meer willen ...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hebben en verkrijgen is nogal andersxamirz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:21:
Ik snap dat je geen apple fan bentmaar apple heeft ook 2 jaar garantie
Nog maar even een positieve review: http://www.theregister.co...oid_smartphone/page3.html
Conclusie:
Conclusie:
Let’s not beat about the bush, the HTC One is a supremely classy, capable and stylish handset. It’s as powerful as you could possibly want, lovely to look at, pleasant to hold and easy to use. The new camera is arguably the best fitted to any current smartphone. The 1080p screen’s a cracker. Battery life more than acceptable. I’m giving the new Sense 5 launcher a thumbs up too. All HTC needs to do is get out there and promote the daylights out of the thing so that world+dog don’t end up buying the Galaxy S4 or the iPhone 5 by thoughtless default. In short, the One deserves to be a success and if you are after a new smartphone in 2013 you really have to include it in your shortlist no matter what your OS allegiance.
On a final note, the fact the One is made in democratic Taiwan rather than China may not matter to you, but it does to me.
ik heb toch wel echt 2 jaar verkregen, maar maakt niet uit.. Ik ga toch naar HTC haha
Over 2 dagen heb ik hem ook, dus hoop dat alle reviews ook mijn ervaring gaan wordenÓglaigh schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:37:
Nog maar even een positieve review: http://www.theregister.co...oid_smartphone/page3.html
Conclusie:
[...]
Alsjeblieft houd op.alwaysleft schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:43:
[...]
Over 2 dagen heb ik hem ook, dus hoop dat alle reviews ook mijn ervaring gaan worden
Dat de marketing van HTC hun grootste uitdaging zal worden heb ik inmiddels persoonlijk ondervonden. Gisteren vroeg een Engelse vriend van me om hem een smartphone voor 25 pond per maand aan te raden met acceptabele geluidsprestaties door het 3.5mm jack, hij dacht zelf aan de S3. Dat was ik met hem eens (Wolfson DAC, natuurlijk), maar ik zei dat hij ook maar even moest kijken naar de One X+.
En toen was hij meteen om. Tot hiervoor was het toestel hem compleet onbekend, maar hij hoefde maar een paar minuutjes te zoeken en naar één plaatje te kijken om te weten dat de X+ hem veel beter leek.
Het ergste is nog hoe het toestel zit verstopt bij de sites van de meeste carriers. (Bij O2 is hij zelfs alleen te vinden als je er specifiek naar zoekt.)
En toen was hij meteen om. Tot hiervoor was het toestel hem compleet onbekend, maar hij hoefde maar een paar minuutjes te zoeken en naar één plaatje te kijken om te weten dat de X+ hem veel beter leek.
Het ergste is nog hoe het toestel zit verstopt bij de sites van de meeste carriers. (Bij O2 is hij zelfs alleen te vinden als je er specifiek naar zoekt.)
never mind...
[ Voor 95% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 21-03-2013 15:36 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Klinkt goed! Ik kom zelf van een Iphone 4 af en overweeg deze aan te schaffen. Wat vind je van de camera (foto's) als je deze vergelijkt?Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 01:34:
Op zwart zie je vlekken toch juist veel eerder? En een home knop hadden de vorige HTC toestellen ook niet.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:42:
Silver kan je de vlekken en vuiligheid makkelijk zien. Ik loop zonder hoes dus word snel vies en zichtbaar. Nog een detailtje, er zit geen home knop op dus de enige manier is de power knop drukken om het uit de sleep mode te halen. Telefoon is vrij lang dus is niet makkelijk accessbaar voor mij, als je een home knop gewend bent is het toch lastig.
Yep.AnthonyR schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:33:
Is de one met een microsim?
Pfff, als ik van één ding [sic] baal van de One, dan is het wel de naam. Het was geen vervelende naam geweest als de vorige modellen niet One X, One X+, One V, One Abcdefghijklmnopqrstuvwxyz hadden geheten. Op webwinkels zoeken naar accessoires is echt heel vervelend. "HTC One" -> 1.917 artikelen gevonden voor je 'HTC One X'. Rrraaaaa!!! 
Brodit is nog niet zo ver he? Hun site en resellers bieden nog niets aan, lijkt het. Ook niet voor een M7...

Brodit is nog niet zo ver he? Hun site en resellers bieden nog niets aan, lijkt het. Ook niet voor een M7...
[ Voor 14% gewijzigd door Ippe Ziepe op 21-03-2013 17:56 . Reden: Brodit. ]
Al eerder gezegd, maar zoeken op M7 helpt een hoop
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Perfect geholpen door Samsung met m'n S2. Snel, adequaat, helemaal prima. Twee kanten aan elk verhaal.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:18:
[...]
Al met al heb ik bij HTC een erg goed gevoel en bij Samsung zijn het totaal ongeinteresseerde apen gebleken als je eenmaal een toestel hebt gekocht.
Denk dat service ook een beetje ligt aan de persoon die je aan telefoon krijgt.
Ikzelf heb erg goede ervaring met Apple. Iphone defect, volgende dag kwam UPS een splinternieuwe omruilen.
Maar na mijn 2 jaar ervaring met iphone 4 en 4S wil ik toch wat anders aangezien de iphone 5 te weinig vernieuwend is. Ik heb gekozen voor de HTC one. Puur omdat het gewoon een supermooi design is. De Galaxy S4... leuk apparaat maar dat plastic is not fantastic. ( heb een S3 gehad tussen de iphone 4 en 4S door maar vond het niks. )
Ikzelf heb erg goede ervaring met Apple. Iphone defect, volgende dag kwam UPS een splinternieuwe omruilen.
Maar na mijn 2 jaar ervaring met iphone 4 en 4S wil ik toch wat anders aangezien de iphone 5 te weinig vernieuwend is. Ik heb gekozen voor de HTC one. Puur omdat het gewoon een supermooi design is. De Galaxy S4... leuk apparaat maar dat plastic is not fantastic. ( heb een S3 gehad tussen de iphone 4 en 4S door maar vond het niks. )

Op de auto stand.
Vind de camera super presteren.
Nadeel is wel van bv Zoe dat als je dropbox hebt dat je dan gelijk 20 foto's erbij hebt.
Verwijderd
Mooie foto, mn vriendin dacht dat ik n foto van onze hond genomen had. Beestje lijkt echt sprekend op de onze.
Meer dan dat.... Prima kwaliteit om een als foto af te drukken op standaard foto papier.......Hessia schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:49:
Zeker niks mis met die foto.
Zoals HTC zelf zegt voor Facebook etc is dit toch ideaal?
Cogitationis poenam nemo patitur
Op ware formaat nog mooier.
Heel veel details zitten er in de foto's
Heel veel details zitten er in de foto's
Mag de resolutie wel even wat hoger, deze is verkleind (gok ik) Post 'm is full-size als je dat lukt?
Hij gebruikt dropbox, dus dat moet lukkenCLB schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:52:
Mag de resolutie wel even wat hoger, deze is verkleind (gok ik) Post 'm is full-size als je dat lukt?
Verwijderd
ik neem niet gek veel foto's en ben al zeker geen expert erin dus ik kan niet veel zeggen over vergelijking van verschillende smart phones. Voor mij is snel fotos nemen een prioriteit en met 2 sec een foto nemen is het goed genoeg.THxZ0NE schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:01:
[...]
Klinkt goed! Ik kom zelf van een Iphone 4 af en overweeg deze aan te schaffen. Wat vind je van de camera (foto's) als je deze vergelijkt?
Si
Nou ben ik al niet moeilijk met foto's icm telefoons, maar dit is gewoon helemaal top, net zoals vele reviews laten zien! Leuk voor op Twitter, FaceBook en al die bende als je dat gebruikt, niet geschikt voor fotobehang
[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 21-03-2013 19:02 ]
Yep, perfect
Niet de beste smartphone camera als ik uitga van deze foto, maar voor mij meer dan voldoende! Ik vind mooi!
[ Voor 19% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-03-2013 19:01 ]
Verwijderd
Weet het niet. Me iPhone 5 "vlekte" helemaal niet snel en toch zijn het beide aluminium. Alhoewel iPhone 5 heeft een soort verf laag erover en One is meer raw.tweaker2010 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:03:
[...]
Op zwart zie je vlekken toch juist veel eerder? En een home knop hadden de vorige HTC toestellen ook niet.
Zo, die foto is mooi scherp zeg. Dit weerlegt wat mij betreft toch wel de vele kritische noten over de camera van de One.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Het is maar 1 foto heh Hans
Vele reviews hadden toch nog een pre-final toestel met 'oude' software...
Veel andere reviews lieten ook weer prachtige shots zien, dus leuk toch, jammer van de 4MP maar klaar.
Veel andere reviews lieten ook weer prachtige shots zien, dus leuk toch, jammer van de 4MP maar klaar.
Hoho, 4UP heCLB schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:04:
Het is maar 1 foto heh HansVele reviews hadden toch nog een pre-final toestel met 'oude' software...
7UP zal er waarschijnlijk prachtig uitzien
Nu ben ik toch al niet echt van de foto's (welke smartphone dan ook) maar moet zeggen dat ik verrast ben wat voor foto het is. Ziet er goed uit!
* Metian gaat weer verder knutselen aan zijn eigen play-store design...
Rupsen, Rapsen.
In mijn ogen een grote vooruitgang tegenover mijn iphone 4s. Ervaring met Iphone 4 en 4s en die maken beide in mijn ogen slechte kwaliteit foto's.
Neenee, Ultrapixels zijn tof, Megapixelresolutie van 4 is ietwat laag, maar vooralsnog helemaal genoeg
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)