Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
http://www.coh2.org/news/15547/march-deployment-patch
Er is vandaag weer een kleine aanpassing doorgevoerd in het voordeel van de Sovjets. Ben benieuwd het merkbaar is.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Trouwens. De Duitsers zijn het met me eens. Luister maar eens vanaf 0:29...

http://youtu.be/MaF_dkuGLjE?t=28s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

En er komt alweer uitbreiding maar ook als stand alone te spelen! Goed bezig!

http://www.eurogamer.net/...-returns-to-western-front

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze grote patch.... Het idee spreekt me aan (meer cover gebruiken en tactischer omgaan met je infantry)...... MAAR ik vind echt dat de conscripts behoorlijk nutteloos zijn geworden... en de conscripts moeten juist de core zijn van je army (mijns inziens). Ze vallen echt als bosjes om...

En o ja...

Pio spam FTW! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:34
Ben met bovenstaande poster eens. De conscripts zijn te zwak. Ik ben voor het eerst in de 2v2 overgestap naar duitse kant en win nu alle potjes ipv verliezen. Er is duidelijk een onbalans dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Vandaag weer eens een potje gedaan, met de Russen met pijn en moeite waren we aan de winnende kant. Su 85 gemaakt en daarna nog 1 in ontwikkeling. Komen de Duitsers met een panther. Su eropaf met wat ondersteunende troepen. Panther is in het vizier en net zodra de su wil gaan schieten draait die natuurlijk weer de verkeerde kant op, en zodra die dan eindelijk eens schiet is heel de ondersteuning al dood en schiet die nog mis ook. Je raad het al de Duitsers liepen weer zo over de Russen heen wat een waardeloze kut tanks. Echt zodra die Duitsers tanks gaan produceren loop het voor de Russen vaak slecht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 09:12
Ik ben best tevreden met de nieuwe patch (zeker sinds de kleine update die volgde). Het komt echt neer op anders spelen, eigenlijk weer meer zoals CoH1.
Conscripts zijn idd zwakker maar dan vooral als je gaat rushen. Zet ze in groene cover en laat de vijand komen (het liefst over een open weg) en ze doen best wat damage!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 17:40
Ben het ook eens dat de duitsers wat te sterk zijn, ze kunnen naar mijn idee een potje beter controleren. Als je als duitser speelt dan heb je op een gegeven moment wel het idee dat het niet meer mis kan gaan. Maar andersom is dat een stuk minder.

Trouwens die rockettruck van de duitsers die is naar mijn idee overpowered. Die doet in 1 salvo zoveel dmg niet normaal. Het is inrijden, snelle salvo en wegwezen en de shock troops zijn op 1/2 na dood. Ik dacht dat de soviets altijd bekend stonden om hun Stalin orgels maar ik heb liever die van de duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Vandaag op de nieuwe custom map gespeeld, een soort distributie centum. Erg leuke map gewoon zoveel mogelijk mijnen neerleggen op wegen waar duitsers vandaan kunnen komen en de Su85 komt daar ook beter tot zijn recht. zelfs verliezen op die map is niet zo erg omdat je veel mogelijkheden heb om de duitsers het zuur te maken. je krijgt ook genoeg resources. dat mis ik op de orginele maps nog weleens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Bah ben het nu helemaal zat met die sovjets, ze zijn echt te zwak in elke periode van het spel. Conscripts worden afgemaakt, zelfs shock troops worden afgemaakt door panzer granadiers. Tanks worden afgemaakt. Dan kan je nog zeggen van ok de units kosten minder en het gaat bij de sovjets om de massa maar het kost wat om al die soldaten aan te vullen die als bosjes vallen.

Het vervelende is dat als je gaat zoeken naar een spel dat 70% ( meer mensen kunnen blijkbaar niet overweg met de sovjets ) aan het zoeken is als Duitser dus als je dat ook wil spelen moet je wachten, het is gewoon totaal onaantrekkelijk om sovjets te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
De Duitsers spelen nu inderdaad makkelijker dan de Sovjets. Bijvoorbeeld: bouw grens+gewehr upgrade en tech door naar tanks. Super simpele build order maar je komt er al best ver mee. Veel mensen hebben dit door en daarom willen veel mensen met de Duitsers spelen 1v1.

Toch zijn de Soviets nog zeker goed, je moet alleen je speelstijl drastisch omgooien. Conscripts winnen bijvoorbeeld easypeasy van grens als je close range staat, long range slachten de grens je cons. Dus je wilt de afstand verkleinen. Ga je naar de grens lopen over een weg of andere slechte cover dan kost de approach je alleen al 3 vd 6 cons. Neem een omweg via groene cover of lok m om een hoekje en je verliest er niet zoveel en je hakt de gren in de pan. Shocks is hetzelfde verhaal met het verschil dat als je uiteindelijk echt dichtbij komt je alle infantry units slacht. vet3 grens? no problem! Als je tegenstander even niet oplet is het hele squad weg :)

Ik ben trouwens ook echt heel erg benieuwd naar de komende uitbreiding! Ben ook blij dat er weer ouderwets wehrmacht vs usa battles mogelijk worden!

[ Voor 7% gewijzigd door Jaapoes op 03-04-2014 10:57 ]

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Ja, cover is key met beide facties. En je hele speelstijl dien je aan te passen. Maar op dit moment moet ik het eens zijn dat Germans op dit moment wat sterker zijn. Voornamelijk doordat de Grens op range winnen. Wil je dichterbij komen kom je dus uit cover en verlies je de battle. Ik denk dat het nu belangrijker is de tegenstander te laten komen terwijl jij met je consjes in cover staat. Of een goede flank waarmee je cover van de tegenstander ontwijkt. Met Sovjets is nog zeker wel te winnen 1v1 maar tegen tegenstanders van het gelijke niveau of hoger verlies ik tegen de Germans.

Nu een paar keer de volgende strat gebruikt als Sovjets en die erg goed werkte:
4 cons
molotovs
at grenades
T2
Zis gun
(maxim of mortar)
Zis gun
De armor afhouden met Zis guns en AT nades tot je de IS-2 kan inroepen.
(mogelijk heb je dan nog veel fuell over +/- 150)
Passief spelen en zoveel mogelijk manpower drainen. Geen risicos en pas op voor mijnen. Repairs direct doen.
Bij genoeg fuell sparen voor 2e IS-2
Meestal is het dan wel GameOver voor Germans.
(IS-2 voor goede AI en ZIS voor AT backups tegen eventuele Tigers)

Omdat het nu veel meer fuell kost om T3/T4 te bouwen zijn de Call-Ins veel interessanter geworden. Het is alleen belangrijk dat je het uithoud tot CP 9/10 en de Call-In direct kan doen. Let dus op je mp/fuell.

De uitbreiding inderdaad. Echt heel gaaf lijkt me dat. Ook dat het een standalone uitbreiding is waarbij het originele spel niet nodig is spreekt me erg aan. Ik verwacht in Juni hierdoor een groei in player base waarmee de populairiteit groeit van de COH franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Ik gebruik momenteel de volgende build order met de sovjets, werkt ook goed:
T1 - 2x conscript - penal batallion - sniper - flamer voor strafbat - AT nades - shocks
Verder probeer ik zoveel mogelijk fuel af te houden van de duitser en MP te drainen. De sniper werkt erg goed in de psychologische oorlogsvoering als je tegenstander m niet dood krijgt :P Vereist wel veel aandacht en micromanagement. Als ik veel MP over heb doe ik soms nog een 2e shock squad. Verder bewaar ik mn fuel voor de IS-2, soms nog een 2de zelfs. En ik leg de map vol met mijnen voor als hij eerder met een tank komt aanzetten dan ik een IS2 heb.
De Duitsers zijn momenteel inderdaad wel iets sterker ja maar niet onoverwinnelijk naar mijn mening.

[ Voor 7% gewijzigd door Jaapoes op 04-04-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Dat is ook een mooie build. Sniper play als Sovjet blijft sterk. Wel dien je hiermee echt in de buurt van je consjes te blijven voor de at nades. Guards heb je nu namelijk niet. Je ziet namelijk steeds meer 222 Scoutcar play van de Germans en als die dicht bij je Sniper komt is het klaar. En volgens mij vergeet je T2 of ga je de P4's met AT nades te lijf? :p

Sniper is play is ook nog steeds één van mijn favoriete strats. Het is zo irritant voor de tegenstander als je goed micro't. Maar oh zo dodelijk als je niet oplet en je raakt m kwijt. Vaak is het een turning point in een match als je hem verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Ik heb de laatste potjes inderdaad eigenlijk alleen T1 gebouwd 8)7 Door heel inf heavy te gaan kan je flink wat map control houden en de duitser meestal lang ervan weerhouden om tanks te bouwen vanwege resource/MP tekort. Meestal komt rond CP8 de eerste PIV en die hou ik af met mijnen en AT nades tot ik op CP10 zit.. dat duurt meestal maar een paar minuten. Split mn units gewoon over de map, tank kan nooit overal tegelijk zijn :)

Ja klopt, veel scout cars. Sniper hou ik idd altijd in de buurt van mn cons met AT nades.. Dan komen ze niet zo dichtbij met de scout cars :) En gewoon altijd optijd retreaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Wat ik van de Duitsers een heel vervelende tactiek vind is bunkers plaatsen bij een victory point, ach het werkt wel ze weten dat ik dan moeite moet doen om dat verrekte ding uit te schakelen.

Heb vandaag een Tiger-ace uit geschakeld met schok troops met een bazooka van de Duitsers gejat en een Su. Zo jammer dat de Russen die bazooka,s niet hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Bintzak op 04-04-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Bij de russen moet je kiezen tussen of de shock troops of de anti tank. Terwijl de Duitsers deze keuze gewoon standaard hebben zonder een keuze van commanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Onne81 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:27:
Bij de russen moet je kiezen tussen of de shock troops of de anti tank. Terwijl de Duitsers deze keuze gewoon standaard hebben zonder een keuze van commanders.
De Duitsers hebben op alles een tegenantwoord, als ik hun infanterie uitschakel en een su of t34 op het veld breng omdat er binnen no time een panzer of panther rond rijd dan. Lopen er altijd wel anti tank infanterie in de buurt en die bazooka,s zijn veel effectiever dan de anti tank guns van de Russen. 1 bazooka weet in de zijkant van een tiger net zoveel damage te maken als een su die op de voorkant schiet.

Het grootse voordeel van de Duitse tanks is dat er bijna altijd wel een Mg op zit, ze zouden eigenlijk de su ook de mogelijkheid moeten geven om zich tegen infanterie weren.

En de Russen zouden het van meer Manpower moeten hebben maar meestal is het gewoon net zoveel of meer Duitse infanterie op het veld.

Op een paar maps weet ik wel te winnen zolang de Duitse tanks maar niet teveel bewegingsvrijheid hebben zijn ze wel uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Bijna alles wel ja, heb net nog 4 potjes gespeeld kansloos verloren met de sovjets maar wel gewonnen met de Duitsers. Voor mij het enige wapen wat de soviets hebben maar de Duitsers niet is de vlammentank. Als je dan als duitse speler geen armor op het veld heb staan ben je de sjaak.

qua manpower kosten conscript net zoveel al granadiers, volgens mij ook het opnieuw aanvullen daarvan. Alleen als je dan de helft van je squad kwijt bent dan kost bij de soviets meer omdat je er 3 moet aanvullen ipv 2. Kan aardig oplopen over het hele spel.

Naar mijn idee zijn de duitse tanks te goedkoop, hoe snel je een panther op het veld kan hebben is naar mijn idee te snel in verhouding hoe moeilijk kapot ze te krijgen zijn. Als je als duitser 2 panthers op het veld heb staan in een 1vs1 is het spel eigenlijk over. Dat kost ongeveer evenveel als 4 T-34 maar als je daar naartoe gaat met panzer granadiers met bazooka's dan is het snel gedaan met een T-34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Had gister een huilie bij de soviet kant zitten, hij ging klagen dat door mij een vorig potje verloren ging met de soviet,s. We wonnen die pot wel.

Soms hebben we 70 procent van de map in handen en lijkt het erop dat we winnen, veel units en tanks die plekken bewaken maar je hoef maar 1 foutje te maken en de Duitsers komen hard terug en zodra die op een victory point tanks en Mg,s laten staan is het bijna niet terug te veroveren.

Maar sommige mensen zitten wel erg vastgeplakt aan hun shitbucket. Het is een freaking spel.

[ Voor 37% gewijzigd door Bintzak op 05-04-2014 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
grappig had net een of andere gek in de 2vs2, we waren makkelijk aan het winnen maar hij vond dat ik moest aanvallen maar ik had een verdediging opgetrokken rond een fuel punt en een victorie point en was nog niet klaar om op te trekken omdat ik geen anti tank/armor had. Begon die me een pot te flippen en op een gegeven moment wou die surrenderen en ik weigerde dat omdat we gewoon gingen winnen. Ging mn teammate mn basis aanvallen... toen begon ik of die een kind was en toen begon die over mn moeder en toen zei ik dat ik hem ging reporten ( is dat eigenlijk mogelijk?) en toen ging die weg.

Maargoed ik weet dat ik geen speler ben die ooit in de top 100 zal staan maar inderdaad het is maar een spelletje hoor. En ik kan er ook wel is de pest in hebben maar niet tegen een andere speler en vooral niet als we gewoon aan het winnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
@onne

Een fuelpoint of victory point behouden is inderdaad het belangrijkste, probeer zelf altijd mines op wegen te leggen waar de Duitsers vandaan zouden kunnen komen, sommige mensen zouden geen Sovjet moeten spelen je heb 70 procent kans dat je verliest als de Duitsers door weten te breken.

Mensen die graag winnen moeten gewoon de Duitse kant spelen en mensen die een uitdaging willen moeten de sovjets nemen.

Pas zo'n mooi potje ik had aardig wat mines rondom een victory point gelegd en de Duitsers kwamen zonder ook maar te controleren of daar wat lag, met een massale tank aanval hakte 5 panthers in de pan met 3 anti tanks ja er lagen ook wel een stuk of 20 mijnen. Meestal als ze het weten schieten ze er eerst op met arty.

Als ze mij de kans geven leg ik overal waar maar kan mijnen neer. Het is jammer dat het niet zoals in coh1 kan een hele rits tegelijkertijd van die dingen leggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bintzak op 07-04-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Ja idd, ik moet zeggen dat ik het wel is vergeet om mijnen te planten, terwijl je dat zeker moet doen want bij de Russen heb je vaak munitie genoeg over.

Je kan trouwens Shift in houden en op meerder locaties mijnen neerleggen dan gaat ze gewoon de volgorde af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Onne81 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:09:
Ja idd, ik moet zeggen dat ik het wel is vergeet om mijnen te planten, terwijl je dat zeker moet doen want bij de Russen heb je vaak munitie genoeg over.

Je kan trouwens Shift in houden en op meerder locaties mijnen neerleggen dan gaat ze gewoon de volgorde af.
dank je voor de tip, ik ben vandaag voor het eerst de IS-152 gaan gebruiken, wat een monster is dat zeg.
volgens mij is die ongeveer net zo goed als de elephant, ik draaide voor het eerst een potje om.
iedereen voelde de bui al hangen sommige wilden al capituleren tot ik de IS-152 op het veld bracht. De duitsers kwamen dapper richting een eiland waar dat ding stond met phanters de 1 na de ander ging door het ijs. een Tiger lag het zelfs af tegen dat ding die reed ook traag door een mijn ;).

Echt gewoon overal anti tank mines leggen en anti tank guns gebruiken en zodra je de IS op het veld kan brengen. MMMMMMMMOooooooonnnnnssstertank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:06

Cheezus

Luiaard

Tegen armor is een elephant beter maar het grote voordeel van de SU-152 is dat infanterie ook bij bosjes omvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
ISU152 ;-). Nadeel is dat hij traag is en gevoelig voor flanks. Hij wordt ook in de pan gehakt door elefant.

Als je hem goed gedekt hebt door mijnen en atguns/mg's en de vijand geen elefant heeft is het een beest inderdaad.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
pica schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:42:
ISU152 ;-). Nadeel is dat hij traag is en gevoelig voor flanks. Hij wordt ook in de pan gehakt door elefant.

Als je hem goed gedekt hebt door mijnen en atguns/mg's en de vijand geen elefant heeft is het een beest inderdaad.
Daar ben ik indd achter gekomen probeer de mijnen rondom te leggen om de phanters het moeilijk te maken die dingen gaan er omheen rijden en als je er wat mijnen omheen legt is het kaboom motor phanter kapot. Ook heerlijk om groepen infanterie mee uit te schakelen. Jammer dat je hem pas zo laat in de game kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:01
Damn ik vond de russen altijd al wat zwakker dan de duitsers (vooral late game) maar nu is het helemaal erg. Ik kan geen 4v4 meer winnen :s

Ander vraagje. Zijn hier mensen die stability problemen hebben sinds de laatste patch? Ik krijg nu altijd een crash in het laadscherm van Faceoff at Rostov en in andere maps vaak een out of memory error (zonder crash) tijdens het spelen. En dat terwijl totale memory use op zon 65% zit. Ik draai alles op max met AA uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Hier geen problemen met vastlopers.

Ben de laatste tijd juist weer een beetje aan het winnen met de Russen, laat tier 3 en 4 liggen en neem de commander met de is-2. Schiet infanterie aan flarden en met een AT ernaast kan die ook een tiger wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Pred87 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:12:
Damn ik vond de russen altijd al wat zwakker dan de duitsers (vooral late game) maar nu is het helemaal erg. Ik kan geen 4v4 meer winnen :s

Ander vraagje. Zijn hier mensen die stability problemen hebben sinds de laatste patch? Ik krijg nu altijd een crash in het laadscherm van Faceoff at Rostov en in andere maps vaak een out of memory error (zonder crash) tijdens het spelen. En dat terwijl totale memory use op zon 65% zit. Ik draai alles op max met AA uit.
Hey Pred, dat is lang geleden! Ben je coh2 weer aan het oppakken? Ik zou de lokale content eens opnieuw laten veriefieren via steam.(evt custom maps/mods verwijderen) VGA driver updaten en graphics lager zetten. Misschien dat het helpt.

Ik kan niet wachten tot de uitbreiding overigens. Ben echt heel benieuwd naar de nieuwe facties.

Dat de sovjets wat sterker ogen komt voornamelijk door de sterke grens en zwakke cons denk ik. Grens winnen alles op range en als je met consjes dichtbij wilt komen kom je dus uit cover en verlies je. Wat ik nu ook veel zie is dat de sovjets met groepjes van 2 consjes lopen zodat ze elk gevecht sowieso winnen. Opzich wel slim om early game map control te krijgen en een retreat te forceren. Immers moet de german al retreaten bij 3 model losses. Kom jij met 12 models aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Had gisteren een leuke match tegen WmD Spanky: http://www.twitch.tv/lethalpi/c/4117113

Heb soms echt moeite om tegen de IS-2's / KV-8's te spelen als German. Als je nu voor T3 gaat ben je fucked als blijkt dat hij voor IS-2 gaat. P4's maken geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin steeds meer aan de patch te wennen, al lijkt het of Germans in teamgames het wat makkelijker hebben! Conscripts moeten of gebuffed worden of een cost decrease!

Maarrrrrrrrr morgen komt er een nieuwe patch, dus wie weet! :)

Heeft iemand al wat meer nieuws over Western Front? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
http://community.companyo...nce-notes?_=1398272974138

Nieuwe patch komt vandaag uit. Veel aanpassingen. Ik denk dat ik weer mijn strategie moet gladstrijken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Net even alles doorgelezen. Dat was een karwei opzich haha. Wat een hoop aanpassingen zeg. Elke patch lijkt er wel weer meer aangepakt te worden. Heel veel mooie aanpassingen.

Ben erg benieuwd hoe die bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we hebben 2 commanders gratis gekregen (1 Duitser en 1 SU). Het mooiste is dat ze 2 nieuwe tanks met zich meebrengen! Voor de Duitsers de Puma en voor de Russen een Sherman. Kortom een mooi voorproefje voor Western Front! :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
De puma die gebruikte ik in COH 1 graag, die sherman ziet er ook gaaf uit hopenlijk is die een stuk beter dan de T-34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Hier is de volledige info te vinden. Ook de nieuwe weapon profiles in een grafiek kun je daar zien.
http://www.coh2.org/news/16661/elbe-day-update

Opvallend is dus dat de lmg en de dp28 beter presteert op long range als close. En de G43 van dichtbij nu sterk is maar op range net zo sterk als de kar.

Dit vergt veel aanpassingsvermogen. :)

Zoals een quote van Relic dus ook zegt:
"Remember, adapting is the key to success. Always be open to changes in tactics and strategy when unit adjustment and modification takes place. Keep in mind bigger changes such as Command Point Pacing, and swap around your commander set-up if need be. To improve your game further, study the unit statistic modifications and look closely at the altered small arms weapon profiles."

Iemand al gespeeld? Wat zijn de bevindingen?

[ Voor 57% gewijzigd door wolverine3141 op 25-04-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Gister de sherman voor het eerst gebruikt. is niet echt sterk maar wel heel snel. kon na flink wat schade kunnen ontsnappen aan een panter. Heb ze nog niet als massa gebruikt kost wat meer fuel dan een T-34.

Het fijne van de sherman is dat die ook goed tegen infantry is je kan er een extra bordgunner op zetten.
heb ook soviet troepen met bazooka,s gezien weet niet of die dat van de duitsers gejat had maar hij had veel troepen met bazooka,s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 17:04
Ik ging die Puma's dus maar eens proberen... Wat een akelige dingen zijn dat! Als je die in groepjes van 3 laat rondrijden dan slopen ze alles wat je mogelijk tegen kunt komen! T70 is echt zwaar underpowered tegenover Puma's. En langzame tanks zoals de ISU of de SU worden al helemaal door de gehaktmolen gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Ik leg altijd mijnen om de ISU heen voor het geval er een tankspam op af gaat.

De Sherman is ook een goede tank hij is sterker dan een panzer en een panther moet je van achter proberen te benaderen dan wint die.

De Puma heb ik 2 keer in actie gezien, en in een grote groep ze hadden alleen de pech dat ze dwars door mijn mijnenveld gingen en ik dus met mijn su kon prijs schieten. Ik leg altijd heel veel mijnen neer ;).

1 van zijn Puma,s overleefde en hij zette de achtervolging in op mijn su maar kon hem net op het nippertje naar een ander mijnenveld lokken.

De laatste 4 potjes heb ik gewonnen van de Duitsers, misschien nieuwe spelers die vaak de Duitse kant kiezen?

Ben nu ook met de Duitsers begonnen. Toch moeilijker dan ik dacht. Moet nog de sterke punten van de Duitse troepen leren kennen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bintzak op 09-05-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gisteren maar meteen Western Armies gepre-ordered maar deze is ook vandaag nog steeds niet verschenen in mijn games list in Steam. Betaald, bevestigingsmail gekregen, in mijn account staat ook dat ik hem heb aangeschaft maar als ik in de Steam store kijk, staat daar nog steeds dat ik hem kan kopen i.p.v.
"Je hebt dit spel al". In game zie ik ook geen veranderingen, bv een verwijzing naar de pre-order...
Iemand anders dit ook al tegengekomen?

[ Voor 13% gewijzigd door l0n3w012ph op 09-05-2014 07:19 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zojuist preorderd via een Steam key website seller. Ik krijg de key pas opgestuurd als de game gereleased is. Ik denk dat dit hetzelfde geldt voor jou en daarom dat je die meldingen krijgt! ;)

Overigens aankoopstip voor de mensen die hem nog moeten preorderen, zie:

http://www.coh2.org/topic...western-armies-for-20-off.

20% korting op western fronts preorder! M.a.w. 4 euro korting.

Wees er snel bij want die vouchercode geldt tot 12 mei a.s. tot een bepaald tijdstip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Ik heb m gepreorderd icm de vouchercode thanks! Had het topic idd ook gezien. Toch weer een kleine korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Bedankt WhoosahHD! In ieder geval een geruststelling en het zal wel kloppen want ik heb hem er nog steeds niet tussen staan dus ik wacht nog maar even af.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Thanks Whoosah, heb m ook gelijk gekocht bij Greenman :) Key krijg je inderdaad pas bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Me too :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment worden er gratis keys uitgedeeld voor Company of Heroes 2 multiplayer.
Dus heb je alijd al de multiplayer willen spelen van Coh2, grijp dan nu je kans! B-)

http://eu.alienwarearena....layer-access-key-giveaway

Ik weet niet of er een quotum is, maar wees er gewoon snel bij!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 06-10 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

ja zijn nog zo'n 7000 over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 04:32

Aight!

'A toy robot...'

Zooooo jammer dat het niet voor de Mac is :(

Speelde deel 1 kapot op mijn windows laptop maar die is helaas stuk.

Kijk nu af en toe replays en krijgt toch wel weer zin om Coh 2 te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Inderdaad! Daarom speel ik CoH2 op mijn game pc en CoH1 op mijn MBP :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Binnenkort een groot toernooi met flinke prijzen. Inschrijven kan nog tot 6 juni. http://cevo.com/event/coh2-awa/home/

1st Place: €1000
2nd Place: €500
3rd Place: €250

Ik ga wel een poging wagen. :)

edit: nvm er zijn al teveel inschrijvingen. Maximaal mogen er 64 meedoen met de Europese divisie. Ik was nog op tijd gelukkig.

[ Voor 24% gewijzigd door wolverine3141 op 26-05-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik heb daar beslist niks te zoeken met mijn skills :P Maar jij alvast succes lethal pi!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ontzettend veel zin gekregen in Western Front door de 2 nieuwe trailers die vandaag gelanceerd zijn:

US army trailer:

YouTube: Company of Heroes 2: US Forces Trailer

German OKW army trailer:

YouTube: Company of Heroes 2: Oberkommando West Trailer

VET! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Anders ik wel! Geweldige trailers :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Is hier verder niemand die een uitnodiging heeft gehad voor de alpha van Western fronts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
Hallo

zijn hier ook mensen die potjes met ons willen doen? (PHRIZZ en mij)
wij zijn nog niet heel goed maar zoeken gewoon wat gezellige mensen om potjes mee te spelen.
liefst wel met Headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Jaapoes schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:31:
Is hier verder niemand die een uitnodiging heeft gehad voor de alpha van Western fronts?
Ik heb mij netjes gelijk de eerste dag aangemeld, maar sindsdien niks meer vernomen. Het zal ons dus niet gegund zijn ;), ik wacht wel netjes tot de 24e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
joshje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:23:
Hallo

zijn hier ook mensen die potjes met ons willen doen? (PHRIZZ en mij)
wij zijn nog niet heel goed maar zoeken gewoon wat gezellige mensen om potjes mee te spelen.
liefst wel met Headset.
Lijkt me leuk, ben zelf ook geen ster. Spelen jullie tegen de AI of andere spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
NotoriousBAS schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:46:
[...]

Lijkt me leuk, ben zelf ook geen ster. Spelen jullie tegen de AI of andere spelers?
wij doen beide, ligt er maar net aan waar we zin in hebben :P. soms spelen wij custom maps andere keer tegen spelers. wij zijn altijd te vinden op de Teamspeak van BuG.
http://www.bug-community.com/

kom gerust is langs zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Zoeken op Joshje en Phrizz? Ik zie dat ze geen COH channel hebben nl :)

Ik gebruik de naam Reyzwa in TS.

Hebben jullie ook nog interesse in achievement trading? Sommige zijn naar mijn mening echt niet te halen of je moet 10 jaar spelen en daar heb ik teveel verschillende spellen voor in mijn lijst (Wildstar, Watchdogs en D3 op dit moment bijvoorbeeld). Maar een lang weekend voor de boeg dus ik zal jullie vast wel een keer bezoeken :)

/edit oh misschiem is mijn Steamhandle ook wel makkelijk kiddrock99 (heel lang geleden overgekocht en je kunt hem nog steeds niet veranderen.)

[ Voor 14% gewijzigd door NotoriousBAS op 05-06-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Jullie mogen mij ook toevoegen. Ik ben regelmatig in voor een ontspannen teamgame. :) Mijn steamnaam is lethalpi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
ik heb jullie beide een uitnodiging verzonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
lethal pi schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:39:
Jullie mogen mij ook toevoegen. Ik ben regelmatig in voor een ontspannen teamgame. :) Mijn steamnaam is lethalpi.

Je bent beroemd! 8)

Overigens ben ik ook te porren voor 1on1's en 2on2's (niet hoger), steam profiel staat in de sig.

[ Voor 14% gewijzigd door pica op 06-06-2014 12:21 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:47

Oxigeon

En zo is dat!

Zit dit topic toch al een hele tijd te volgen. En merk eigenlijk ook wel dat ik COH 1`veel gespeeld heb. Enigste wat ik niet weet is of deze game wel op mijn pc draait (ik heb een oud ding).

Manufacturer Acer
Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Memory 2048MB RAM
Hard Drive 630 GB
Operating System Windows 7
Video Card NVIDIA GeForce 7650 GS

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
http://www.systemrequirementslab.com/cyri

:-)

Wordt wel heel krap denk ik, sowieso qua geheugen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:47

Oxigeon

En zo is dat!

pica schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:56:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri

:-)

Wordt wel heel krap denk ik, sowieso qua geheugen.
Hij werkt dus niet. Toch echt eens gaan kijken voor een nieuwe computer. Die van mij draait zowat niets meer af. (in elk geval alle mooie/vette games niet meer)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 12:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Hey ik ben ook altijd wel in voor een potje, al allemaal preorderd op de uitbreiding?
Mij steamnaam is coldbullet2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Ik ben ook wel in voor een potje 2vs2, mn steamnaam is Onne81

zal wat mensen uitnodigen, zit ook in de GoT groep op steam alleen is daar nooit meer iemand online :)

Kwam net dit tegen voor de mensen die het nog niet wisten, opstarten zonder elke keer die intro filmpjes:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=217852158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Haha grappig. Hij heeft wel gelijk wat betreft balance. Kan me volledig vinden in zijn verhaal. Daarom verloor ik ook van em natuurlijk. :p haha
Onne81 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:16:
Kwam net dit tegen voor de mensen die het nog niet wisten, opstarten zonder elke keer die intro filmpjes:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=217852158
Hele fijne inderdaad. Ik gebruik -nomovies -window -fullwindow -forceactive -lockMouse
Deze zorgt ervoor dat je ook fullscreen windowed hebt zodat je snel kan alttabben en toch het geluid van de game nog steeds hoort. Handig als je aan het searchen bent in de achtergrond, je hoort dan precies aan het geluid wanneer de game begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Wat is de got groep dan? Wist nie dat die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Coldbullet schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 21:42:
Wat is de got groep dan? Wist nie dat die er is.
Er schijnt in de meest donkere krochten van het internet ergens een magisch land te zijn dat maar weinigen van ons mogen betreden. Waar maar weinigen van ons van weten en nog sterker, waar maar weinigen van ons van terugkeren. Het is een land van ongekende mogelijkheden en ongeremde emoties. Het land is zo exclusief, dat zelfs de elite en adellijke zich niet zomaar toegang kunnen verschaffen.

http://steamcommunity.com/groups/gotcoh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Het vervelende van de Got groep is dat je handmatig in het chatkanaal moet gaan zitten, wat dus niemand doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Aaa gevonde, danku, zal me is toevoegen speel het nog vaak! Blijft een goeispelleke, vinden jullie het ook allemaal zo makelijk om met de duitsers te spelen? Ik pak altijd de rus die is en blijft lastig tegen de panzer overmacht van de duitser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:34
Ik kijk echt uit naar de nieuwe dlc's. Zo te zien op Youtube is de speelwijze voor de nieuwe legers behoorlijk anders. Hier een mooie match tussen twee Nederlanders voor de Alienware Arena. Zijn dit toevallig ook Gotters?

YouTube: Alienware Arena R2 Ace Game: E-zy vs. CptEend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Leuke match, vind het zo knap hoe ze alle units zo onder controle hebben. Als ik een beetje actie heb vergeet ik het om naar de rest van de map te kijken...

Zag in het begin van het filmpje dat lethal pi al een paar ronden verder was! Well done! Maak ons trots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 06-10 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Eerst kreeg ik een mail dat er geen CoH2 MP serials meer waren, maar heb zojuist en serial gekregen van Alienware .. lol! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ik heb de Alpha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:01
Iridium schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:52:
[...]

Ik heb mij netjes gelijk de eerste dag aangemeld, maar sindsdien niks meer vernomen. Het zal ons dus niet gegund zijn ;), ik wacht wel netjes tot de 24e.
Vreemd. Ik was zeker niet de eerste en had mn code na 5 dagen ofzo. Nu uurtje of 35 in de alpha zitten. Mogen ook best wel wat meer spelers bij want 15min op een game wachten is geen uitzondering (2v2). Meestal zijn er rond de 100 online. Je speelt ook continu tegen dezelfde mensen. Ook vaak mensen van relic wat wel weer grappig is :)

Speelstijl is inderdaad anders dan coh2. Meer gefocust op infantry. Ik speel nu bijna alleen met de amerikanen omdat daar het meest te leren valt. De learning curve is (voor mij iig) hoger dan bij OKW, zeker lategame. Waar ik met OKW een positieve w/l ratio heb win ik met amerikanen misschien 1 op de 4 potjes :') Verwacht ook nog wel een kleine buff voor de lategame van amerikanen.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot hij uit is! Kan ik ook es teamgames met mensen uit mn steamlijst spelen, want ook daar heeft niemand alpha access ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
harydoo schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:15:
Ik kijk echt uit naar de nieuwe dlc's. Zo te zien op Youtube is de speelwijze voor de nieuwe legers behoorlijk anders. Hier een mooie match tussen twee Nederlanders voor de Alienware Arena. Zijn dit toevallig ook Gotters?

YouTube: Alienware Arena R2 Ace Game: E-zy vs. CptEend
E-Zy is mijn vaste 2v2 tourney partner. Ik weet niet of hij ook op GoT zit. Zal eens vragen. Mooie matches inderdaad. Ze zijn goed aan elkaar gewaagd. Ezy won met 2-1 in de Winner bracket en CptEend heeft in de loserbracket gewonnen met 2-1 van E-zy.
Onne81 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:14:
Leuke match, vind het zo knap hoe ze alle units zo onder controle hebben. Als ik een beetje actie heb vergeet ik het om naar de rest van de map te kijken...

Zag in het begin van het filmpje dat lethal pi al een paar ronden verder was! Well done! Maak ons trots :)
Een tip: gebruik de tactical map functie.(numpad0) Hiermee heb je snel in 1 overzicht de map waar je al je troepen ziet en ook kunt besturen (en retreaten). Je kunt numpad0 ook op een andere toets zetten zoals middle mouse of space. Dit kan met een programma Autohotkey. Mocht je geinteresseerd zijn in een Autohotkey scriptje pm me even dan stuur ik het je toe.

Overigens zit ik inmiddels in de loser brackets. Moet zaterdag tegen behoorlijk goede spelers dus ik maak helaas weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30
Ik snap het even niet meer helemaal.
Maar is the western front armies nou een expension voor company of heroes 2?
Company of Heroes 2: The Western Front Armies is the first Standalone Multiplayer release for Company of Heroes 2.
Maar hiermee kun je dus alleen mutliplayer spelen? huh

(want eh der is ook al een hele mooie mod voor company of heroes. Eastern front namelijk.)

(straks effe alle Company of heroes maar weer binnen zwengelen en de laatste blitzkrieg mod eroverheen gooien. Ik zie dat 'recent' er nog een update is geweest. Echt een geniale mod.)

[ Voor 51% gewijzigd door alaintje op 20-06-2014 13:19 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica

Video waarin Western front wordt gespeeld

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Dat was mij een spannend potje! In het begin snapte ik er effe niet veel van maar vervolgens kreeg ik het door want ik ken alle troepen nog wel, alleen worden ze hier iets anders gebruikt.
Dus er wordt zeg maar niets meer geproduceerd in het kamp maar alles wordt zeg maar ingeroepen van buiten af?
Ik ga hem zo pre-orderen, dan kreeg je nog wat extra's las ik op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Update van 4,2 GB komt binnen op Steam, dat zal hem wel zijn :)

edit: en hij doet het! :) Als je voor de 23e 18:00 uur ingelogd hebt, krijg je nog een aantal extra unlocks en het ziet er gaaf uit! Ze hebben er wel werk van gemaakt

[ Voor 57% gewijzigd door l0n3w012ph op 23-06-2014 21:56 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Voor 23 1800 kan niet he. Hij kwam pas om 20:08. Hij is nu ook aan pruttelen effe tv kijken. Vannacht aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dat stond er in ieder geval bij mij. Kon ook even inloggen, de mappen zien, de nieuwe interface (ff wennen) een game starten en ben daarna weer uit de game gegaan (wilde Mexico - Kroatie zien) en kreeg toen de melding "disconnected."

Alles is trouwens unlocked nu en ik zie mijn level ook niet meer. Blijkbaar is dat los gelaten...

Edit: dus niet. Je ziet je level weer na afloop. Net een game gedaan. GAAF! Wel even wennen als OKW en het converten van halftracks in schwerer panzer lager etc. Vergt totaal andere gameplay en de Sturmpioniere zijn behoorlijk sterk. Hier gaan weer veel uren in zitten :)

[ Voor 47% gewijzigd door l0n3w012ph op 23-06-2014 23:40 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik hoop t!
Het werkt jets korter heb ik het idee? Alsof je meer met je mannen bezig bent. Ach weer effe een weekendje alle hotkeys knallen :p .

edit:
2 potjes gedaan en was weer awesome!
Alleen gisteren, toen zat ik volgens mij in CoH2 en toen had ik zeg maar een ander soort editor...
In western front kun je helemaal niet tussen meer generals kiezen en etc...
Krijg wel al vlot nieuwe kaarten er bij, maarja expert AI begint al appeltje eitje te worden zonder de troepen te kennen xd.
Van de week maar met 1vs1 beginnen. Lekker mensen afslachten! :D :D :D

[ Voor 59% gewijzigd door alaintje op 24-06-2014 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
het is een stuk minder leuk. De Elephant hoef je niet meer te kiezen, dat ding is zo traag geworden, kan zijn weg niet meer vinden, draait dus alle kanten op en verliest zijn focus. Som s vuurt hij niet terwijl een tank in range is. De range is van 100 naar 70 gegaan, dat met de traagheid zorgt er voor dat ze geregeld sneuvelen.

Verder is de Expert nu echt een expert geworden, er is bijna niet meer van te winnen.

Ik houdt van de map Hochwald Gap. Helaas zijn de bruggen nu onzichtbaar geworden na verloop van tijd, weet je niet of ze plat liggen of niet. Ook hopen troepen er zich op ondanks dat er nu 2 bruggen naast elkaar zijn.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, nu maar hopen dat er snel een balance patch komt. De Russen zijn nu veel te sterk, vrijwel elke ram met een T34 zorgt voor enginedamage bij een Tiger. Daarna er omheen cirkelen en het is gedaan.

Ach ja. Moest het ff kwijt. Alpha was goed, balance is nu alleen of balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Vond de USA al kut, maar komt dus doordat de russen op zijn.
net een intens potje gehad zeg :D . damn op en af, maar helaas verloren. Ik had meer bereikt als mijn 2 teammates samen (heel veel raketwerpers AT doen veel damage, met 5sterren!).
En de expert walste mij idd best plat na een lange tijd geen CoH gedaan te hebben, ik werd helemaal onder gespamt met troepen en kon er niet eens op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Is nu dus in de aanbieding op steam. Zijn al die extra commanders van de collectors edition nodig in multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Sommige kun je verkrijgen door het kaarten systeem toch?
Ik weet niet hoe dat precies werkt? Want bij CoH2 kon je kaarten 'verdienen' met prestaties. Maar hier krijg je ze random?

Het is nu naar een paar potjes gespeeld te hebben, een hele andere ervaring als CoH vanilla en blitz.
Niet per se minder. Maar op de een of andere manier mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
jantje.vlaam schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:31:
het is een stuk minder leuk. De Elephant hoef je niet meer te kiezen, dat ding is zo traag geworden, kan zijn weg niet meer vinden, draait dus alle kanten op en verliest zijn focus. Som s vuurt hij niet terwijl een tank in range is. De range is van 100 naar 70 gegaan, dat met de traagheid zorgt er voor dat ze geregeld sneuvelen.
Zelf heb ik er nog niet mee gespeeld maar ik vind de range nerf wel fijn eigenlijk. Elke teamgame ging tegenwoordig om Elephant vs ISU152. Persoonlijk vond ik dat maar saai. Verder was de Elephant/ISU in extended range modus altijd al een slak. En terecht want het zijn gewoon beesten en moeten op andere vlakken gewoon minder zijn om te kunnen counteren.
Verder is de Expert nu echt een expert geworden, er is bijna niet meer van te winnen.
Juist fijn toch. De AI was nou niet echt super uitdagend op het zwaarste niveau wat het wel zou moeten zijn. Maar ik wist niet dat de AI ook aanpast was.
Ik houdt van de map Hochwald Gap. Helaas zijn de bruggen nu onzichtbaar geworden na verloop van tijd, weet je niet of ze plat liggen of niet. Ook hopen troepen er zich op ondanks dat er nu 2 bruggen naast elkaar zijn.
Dit is een custom community map dus "bugs" zullen daar sneller optreden ben ik bang.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, nu maar hopen dat er snel een balance patch komt. De Russen zijn nu veel te sterk, vrijwel elke ram met een T34 zorgt voor enginedamage bij een Tiger. Daarna er omheen cirkelen en het is gedaan.
De T34 RAM is al een tijd geleden generft zodat deze niet zomaar meer standaard een engine damage geeft dus begrijp niet goed waar je dit vandaan haalt.
Goron schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:23:
Is nu dus in de aanbieding op steam. Zijn al die extra commanders van de collectors edition nodig in multiplayer?
Nee, ze zijn niet echt nodig maar geven soms wel leuke variaties in gameplay. De belangrijkste heb je al standaard. De collectors edition geeft naast de commanders ook extra skins en een faceplate.

Zelf heb ik nog maar een paar potjes met de OKW gespeeld. Hopelijk binnenkort meer tijd om ook de USA eens uit te proberen. Alle nieuwe units geven zo op het eerste gezicht een fijne toevoeging waarmee er nog meer variatie is.

Wat is er volgens jullie allemaal niet goed gebalanceerd dan op het moment? De Sovjets OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowdpleaser
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-08-2024
Hi All,

Ik volg het topic al een tijdje maar reageer nu maar eens mee :)

Ik heb de elefant nog niet mogen proberen in deze patch, mede door het feit dat men nog weinig ISU's gebruikt (thank god...) Ik merk dat vooral OKW geen echte midgame armour heeft, de pzII is nou niet echt noemenswaardig te noemen. Als ik als Wehr meespeel is het dus aan die speler de pzIV's als midgame armour te regelen.

Verder vind ik de riflemen van de US redelijk taai qua health, als zijn ze op long range bijzonder slecht tegen grenadiers. De US halftrack met 2x .50 en 37mm is redelijk overpowered maar ook wel goed te counteren met PAK's

Alex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Die raketwerfer antitank van obw is echt nice. Had hem laatst naar 5 sterren gekregen. Schiet zo 3 tanks kapot.
Ben even de naam vergeten maar die tankhunter/ assa productie tank van de amerikanen (M6?) is echt appeltje eitje met zijn zwak panzer. Alleen ze kwamen toen met 10-20 tanks en ik had maar 3AT en zat met de verkeerde commander om daar tegen opnte wassen. Tevens was mijn team retarded. Maar dat is meer regel als uitzondering natuurlijk.
Ik mis een beetje he CoH ranking systeem en stats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowdpleaser
Ik vind vooral de matchmaking erg slecht in COH2, ben er even ingedoken en het lijkt een systeem te zijn wat alleen op availability leunt, dus het is alleen afhankelijk van wie er aanwezig is, geen win loss check of skill check. Ik kom heel vaak uit tegen beginners terwijl er naar mijn idee altijd wel top 500 players aanwezig zijn. Ook daardoor zijn de rankings niet altijd realistisch in mijn ogen.

Alex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Matchmaking word wel degelijk gedaan op skill (ELO) alleen omdat coh2 een kleine player base heeft word je nu eenmaal niet altijd tegen je eigen skill gematchd. Hopelijk brengt WFA een hoop nieuwe spelers waardoor dit ook beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowdpleaser
Sowieso is het goed dat er nieuwe spelers zijn, dat merk je nu nog in het niveau maar dat wordt hopelijk op termijn wel hoger, dan gaan we inderdaad zien of de matchmaking goed werkt.Wel jammer dat de user communitie niet zo groot is. Zou iemand weten waarom? Learning curve misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Therapy777 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 16:26:
Vandaag nog tot 19u in de aanbieding op steam :D verkoopt goed zo te zien. Daar ben ik wel blij mee, want dat vergroot de playerbase. Ik had begrepen dat die namelijk maar rond de 4000 mensen lag.

Ik heb net ook maar alle afgeprijsde commanders gekocht. Maar nu ik ze zo eens bekijk om in mijn loadout te stoppen, zie ik dat ik te veel zit vastgeroest aan de commanders die ik al gebruik :P dus eigenlijk weggegooid geld.
Ik quote even Therapy eerder in dit topic die het over 4000 players online had. Als ik nu kijk zitten we op
http://store.steampowered.com/stats/?l=dutch
Active Peak
7,968 12,612 Company of Heroes 2

Dat is wel een hele mooie vooruitgang.
Crowdpleaser schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:19:
Sowieso is het goed dat er nieuwe spelers zijn, dat merk je nu nog in het niveau maar dat wordt hopelijk op termijn wel hoger, dan gaan we inderdaad zien of de matchmaking goed werkt.Wel jammer dat de user communitie niet zo groot is. Zou iemand weten waarom? Learning curve misschien?
Geen idee waarom. Misschien omdat de gameplay sommige niet ligt. Het spelen ala Command&Conquer select all en attack zit er hier natuurlijk niet bij. Elementen zoals cover en rng maakt deze game uniek maar misschien dat sommige dat juist niet leuk vinden.

[ Voor 29% gewijzigd door wolverine3141 op 27-06-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowdpleaser
Dat is zeker niet verkeerd! Hij is nu ook super betaalbaar op steam, 8.50 met een actie geloof ik.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste