Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Bedankt, dat is makkelijk. Maar ik kan er niet mee overweg, ik heb snelheid nodig. Vind hem ook niet zo moeilijk om tegen te vechten zolang er wat obstakels zijn om achter te schuilen, gewoon sprinten van ene cover naar ander en dan af en toe paar kogels lossen en dan heb ik hem zo neer, hij is niet snel genoeg om mijn cover te breken. Alleen in sommige plekken is hij onverslaanbaar :p

Vind trouwens die healing station wel erg sterk, niet? Speel meestal als Aura, gooi zo'n station neer op een goeie plek waar ik zowel cover heb als de vijand kan aanvallen en dan ben je zo goed als onverslaanbaar behalve als ze met 4 man tegelijk komen of iemand met een sniper komt. Healing station hervult je health iets te veel en/of te snel vind ik. Al moet ik zeggen dat ik het de vijand nog niet echt heb zien doen, valt me gewoon op dat ik steeds op die taktiek terug pak.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NickThissen schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:31:
Vraagje over die missies: als er bijvoorbeeld staat "get 8000 xp with Rhino in your squad" moet ik dan ook met Rhino spelen? Moet ik 8000 xp met Rhino halen, of 8000 xp in een match waar ik een seconde met Rhino heb gespeeld, of 8000 xp in een match waar Rhino een van m'n drie Mercs was maar ik heb niet eens gebruikt heb? Het klinkt als dat laatste maar dat vind ik maar vaag :p Wel handig want Rhino kan ik niks mee.
Dan nodig ik je uit eens tegen mijn rhino te spelen; spray/pray met minigun, switch naat shotgun voor suprise en kill... neeext. Zeker met medic achter je rug is dat een van de dodelijkste mercs vind ik

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
voor de play with x in youre squad hoef je alleen in een van de drie slots rhino te hebben je hoeft hem niet eens aan te raken

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

himlims_ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:55:
[...]

Dan nodig ik je uit eens tegen mijn rhino te spelen; spray/pray met minigun, switch naat shotgun voor suprise en kill... neeext. Zeker met medic achter je rug is dat een van de dodelijkste mercs vind ik
Rhino is ook maar deel van een team, vrijwel elke class zonder shotgun kan een Rhino namelijk met gemak aan door gewoon een klein beetje op afstand te blijven.

Vrijwel elke class is waardeloos op zichzelf maar geweldig in een team.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 17-08-2015 21:51 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik vind Rhino ook vrij beperkt door zijn beperkte range. Close quarters speelt ie heerlijk, maar zodra iemand op afstand is hoor ik wel de "dings" van headshots, maar doet het gewoon geen damage.

Vandaag mijn eerste hacker beschuldiging gehad op een public server met een paar polen of grieken. Geen idee wat Vittuu betekend, maar ik kreeg het veel naar mijn hoofd geslingerd =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Het ding met rhino is dat zijn minigun een spread heeft van heb ik jouw daar. Maar een rhino krijg ik met een proxy ook wel neer hoor met een shotgun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Als jij dichtbij genoeg bij een rhino komt om hem met je shotgun te raken, heeft een fatsoenlijke rhino je binnen een flits neer gehaald. Kan je nog zo veel bunny hoppen =).

Vanavond wat mensen paraat om ranked matches te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
ik ben wel in om wat ranked plays te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Laatst online: 15-09 14:40

dawofl

?

Hier ook altijd in voor wat potjes (zit in de steam groep), hopen dat er niet te veel cheaters actief want dat is wel drama laatste tijd in comp games.

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Toch denk ik dat die kerel van gisteren gewoonweg goed was =). Wel fijne potjes ondanks twee verloren, waren wel close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

Volgende keer heb ik wel een korte warming up nodig :) ging nu "koud" de eerste game in dat werkt bij mij nooit heel goed (vandaar ook zoveel uur ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ik had net daarvoor nog een prettige pot met proxy gespeeld (70-30) in een public server. Dus was redelijk warm =).

Ik kan geen screenshots maken ingame trouwens. Ligt dat aan dirty bomb of het feit dat ik twee monitors aangesloten heb? Linker desktop staat wel op de screenshot, dirty bomb scherm is zwart

[ Voor 45% gewijzigd door Paffelton op 19-08-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TimoVeld schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:30:
Ik had net daarvoor nog een prettige pot met proxy gespeeld (70-30) in een public server. Dus was redelijk warm =).

Ik kan geen screenshots maken ingame trouwens. Ligt dat aan dirty bomb of het feit dat ik twee monitors aangesloten heb? Linker desktop staat wel op de screenshot, dirty bomb scherm is zwart
Print screen werkt eigenlijk nooit goed met games, je moet de screenshot functie van steam gebruiken.
Standaard F12 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
TimoVeld schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:21:
Ik vind Rhino ook vrij beperkt door zijn beperkte range. Close quarters speelt ie heerlijk, maar zodra iemand op afstand is hoor ik wel de "dings" van headshots, maar doet het gewoon geen damage.

Vandaag mijn eerste hacker beschuldiging gehad op een public server met een paar polen of grieken. Geen idee wat Vittuu betekend, maar ik kreeg het veel naar mijn hoofd geslingerd =).
Vittu is fins, en betekent fuck geloof ik vittu perkele is ook zoeits. Verder rijkt mijn fins niet xD. Heb zelf met finnen in andere games gespeeld.

Een pool zou eerser kurwa of pierdole, chuj, jebasc etc

Gisteren ook beschuldigd datbik een aimbot had in comp match.

[ Voor 7% gewijzigd door Bjorn89 op 19-08-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

haha iemand ging mij laatst ook reporten :( zat even lekker in the zone en alles lukte volgens mij zat ik rond de 60/12 kd/ratio (gasten waren ook wel echt slecht). Is toch jammer als mensen gelijk beschuldigen.

Vraag me nu trouwens wel af wat goeie setups zijn voor comp games kwa tactics. Ik merk b.v dat beter teams in combi's van 2x Aura , 2x fragger + Engeneer spelen b.v en langzaam terrein pakken richting obj.

Merk dat met name Rhino, Fletcher, Phantom, Arty, Kira nauwelijks worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Rhino kan echt ontzettend handig zijn in combinatie met aura en door zijn bult hp om the engineer te beschermen als die aan het planten is of defusen.

Aura is super handig om in je team te hebben, maar ik kan niet met die guns overweg van haar. Ik hoop dat Phoenix een soortgelijke playstyle ondersteund. Alhoewel een health station neer plompen en niet meer naar omkijken natuurlijk een stuk makkelijker is dan een active ability =(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:48
http://store.steampowered...roupname=Dirty+Bomb%C2%AE

Weer een grote patch vandaag, met als highlight "New Anti-Cheat System"

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Nader buff.. was wel nodig hoor.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mijn favoriete wapen een buff :) BR16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Mijn favoriete wapen nerf.. alweer. Crotzni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
TimoVeld schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:20:
Mijn favoriete wapen nerf.. alweer. Crotzni
Enorm onlogisch ook, gezien de kek10 niet veranderd word.

De devs weten niet helemaal waar ze mee bezig zijn, beetje jammer.

Maar misschien zijn de Timik en K121 en ook SMG9 weer eens interessant om te proberen in ieder geval...

Mijn YouTube

• NickThissen
Leuk man die nieuwe anti-cheat engine. Ben nog geen match tegen gekomen zonder cheaters. Allemaal 1 hit kills en aimbots. Voor de update geen enkele cheater gezien. Ben er wel klaar mee, spel verpest voor mij :') probeer het over paar dagen nog wel eens.

Mijn iRacing profiel

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
NickThissen schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:52:
Leuk man die nieuwe anti-cheat engine. Ben nog geen match tegen gekomen zonder cheaters. Allemaal 1 hit kills en aimbots. Voor de update geen enkele cheater gezien. Ben er wel klaar mee, spel verpest voor mij :') probeer het over paar dagen nog wel eens.
Misschien zit jij om één of andere reden wel in een pool met cheaters door het nieuwe systeem?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• NickThissen
Jumpman schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:56:
[...]

Misschien zit jij om één of andere reden wel in een pool met cheaters door het nieuwe systeem?
??? Snap niet wat je wil zeggen. Hoezo 'pool', ik kies toch gewoon een server uit?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Net nog ff een paar rondes gedaan, welgeteld 1 (obvious) cheater tegengekomen welke vrij snel votekicked was. Ik moet zeggen dat ik sowieso vrij weinig cheaters tegen kom, als ik pubs speel speel ik voornamelijk stopwatch. De meeste rotzooi kom je echter tegen in de gewone objective matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Misschien heb ik wel gewoon pech, tweede potje wat ik weer probeer is het weer raak :')

Ik ga er trouwens van uit dat het niet mogelijk is om een Merc weer te 'verkopen' oid? Heb die sniper gekocht (voor credits) maar dat was dus weg gegooide credits zeg, hoe nutteloos is die... Movement snelheid is zo snel in dit spel dat snipen erg lastig is en dan is het ook nog eens niet 1hit kill en een bolt action reload tijd van 38 minuten ofzo. Plus zowat alle andere wapens zijn zelfs op de langste range nog meer dan genoeg nauwkeurig dus zelfs daar haal je geen voordeel. Ik kan er in ieder geval niks mee terwijl ik in andere games wel redelijk kon snipen.

Jammer dat je niet een potje kan proberen oid, ik ben nu toch wel erg terughoudend met een nieuwe Merc kopen, duurt toch best wel lang om genoeg credits bij elkaar te spelen om het zomaar weg te gooien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Vassili heeft een hoge skill requirement. Hij word pas sterk als je in de top 5% van de spelers zit, daar onder is hij zwak. Verder was het maar 30k credits dus dat is geen ramp heh :P

Beter dan 50k aan redeye weggooien :')

Verder was de patch deze week beroerd slecht. Veel objecten verdwijnen gewoon en de balans veranderingen waren of onnodig of verkeerd gedaan, of zelfs wapens vergeten terwijl anderen wel nerfs kregen (Crotzni <-> Kek10). De anticheat doet overgens ook niets. Het lijkt meer op een xigncode die van naam veranderd is, maar ik verwachtte dan ook niets van dit nieuwe anti cheat dingetje van Nexon.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NickThissen schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:43:
Ik ga er trouwens van uit dat het niet mogelijk is om een Merc weer te 'verkopen' oid? Heb die sniper gekocht (voor credits) maar dat was dus weg gegooide credits zeg, hoe nutteloos is die... Movement snelheid is zo snel in dit spel dat snipen erg lastig is en dan is het ook nog eens niet 1hit kill en een bolt action reload tijd van 38 minuten ofzo.
Hoezo niet 1 hit kill? Aim for the head, er zijn weinig shooters waar een bodyshot met een sniper instakill is.

Ik gok er op dat je op een vrij lage sensitivity/DPI speelt?

offtopic:
Leuke userimage heb je trouwens. :9

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 21-08-2015 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tenzij je 4/5 schoten kan raken is een sniper vrij nutteloos in dit spel heb ik het idee. Actie gaat veel te snel, je kan niet een teammate missen die ergens op een afstandje staat mis te schieten. Aangezien ik niet 4/5 schoten raak is hij dus nutteloos, ik doe niks voor m'n team met die Merc. Zelfde geldt overigens voor 9/10 snipers die ik in m'n team zie, maar dat terzijde.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
NickThissen schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:23:
Tenzij je 4/5 schoten kan raken is een sniper vrij nutteloos in dit spel heb ik het idee. Actie gaat veel te snel, je kan niet een teammate missen die ergens op een afstandje staat mis te schieten. Aangezien ik niet 4/5 schoten raak is hij dus nutteloos, ik doe niks voor m'n team met die Merc. Zelfde geldt overigens voor 9/10 snipers die ik in m'n team zie, maar dat terzijde.
Ja dat zeg ik, je word pas sterk met Vassili als je enorm veel (headshots) raakt, buiten dat om is hij zwak. Daarom kan je ook verwachten als je een Vassili in je team hebt dat je gaat verliezen, gezien 95 op de 100 of zelfs 99 op de 100 Vassilis niet weten wat ze doen ^^

Deze merc koop je pas als je met alle andere mercs al genoeg uurtjes in geklokt heb en exact weet hoe/waar/wanneer mensen het spel spelen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

kevz schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:27:
Deze merc koop je pas als je met alle andere mercs al genoeg uurtjes in geklokt heb en exact weet hoe/waar/wanneer mensen het spel spelen.
Of wanneer je al heel wat uurtjes hebt zitten in games waar de sniper tot op zekere hoogte skills vereist en je zonder headshots niet wegkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
D4NG3R schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:28:
[...]

Of wanneer je al heel wat uurtjes hebt zitten in games waar de sniper tot op zekere hoogte skills vereist en je zonder headshots niet wegkomt. ;)
Wellicht. Ik denk wel dat CSGO Awp spelers toch moeite gaan hebben met de MoA. 't Is toch een hoger spel snelheid in DB en dat tempo moet je liggen :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik kom van TF2 en de laatste paar Battlefield games af. No headshots = no game. :+

Ik ben echt de beste niet met Vassili maar headshots zijn op range vrij makkelijk. Komt een target dichterbij ga je voor een bodyshot en spray je er even achter aan met je SMG. Wil je echt voor bodyshots gaan omdat je geen headshots kan maken? Gebruik een autosniper, hoe ik de meeste mensen ze zie gebruiken vereisen die namelijk 0,0 skill..

Met andere high-skill classes kan ik dan weer minder overweg, iemand die met die revivr gun van Sparks om kan gaan blaast menig sniper er uit omdat je in beweging kan blijven. De effective range is echter wat minder, maar dat is wel een class waar ik goed mee wil worden. _/-\o_

Even terug komen op:
kevz schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:27:
Daarom kan je ook verwachten als je een Vassili in je team hebt dat je gaat verliezen, gezien 95 op de 100 of zelfs 99 op de 100 Vassilis niet weten wat ze doen ^^
Het probleem zit hem meer in de mentaliteit van de (pub) playerbase, ik weet niet of je wel eens TF2 gespeeld hebt maar daar is een ongeschreven regel dat wanneer een class nodig is om iets te doen je hier naartoe wisselt - ook als je wat minder goed bent met die class. Ik kom in pubs vaak tegen dat een of beide kanten 2 of 3 snipers heeft, geen medics en geen AoE classes... :F

[ Voor 123% gewijzigd door D4NG3R op 21-08-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Hadden de DB spelers maar die ongeschreven regel door, vaak ben ik het zelf die constant van killer/ammobitch naar engineer naar medic switched :P

Het klopt dus wel dat een enorme hoeveelheid casual spelers liever Vassili kiezen want dat is leuker, of ze nou 0/20 staan of niet, dat is gewoon leuker ( :') )

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Ik heb trouwens nog zo'n Vassili code over, iemand iets voor ruilen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Cliffy schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:51:
Ik heb trouwens nog zo'n Vassili code over, iemand iets voor ruilen? :D
code voor 1 character? hoe wat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
himlims_ schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:51:
[...]

code voor 1 character? hoe wat waar?
Yep, steam code voor Vassili

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hoe ben je daar aan gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het zou goed zijn als je op een of andere manier beloont wordt om de missende class te kiezen. Bijvoorbeeld als je de enige in een (support) class bent (zoals medic/engineer) dat je meer xp krijgt, of dat je een kleine bonus krijgt als je wisselt naar een class die mist.

In de meeste potjes tot nu toe valt het wel mee moet ik zeggen, er is vaak wel een sniper die nutteloos is maar voor de rest doet iedereen redelijk mee met het objective. Wil niet zeggen dat het altijd lukt, vaak zijn mensen compleet clueless over de meest simpele taktieken, zo zie ik mensen regelmatig met 3+ man tegelijk boven een C4 staan om te defusen, kan dan alleen maar lachen als ik er een granaat op af zie vliegen :') Een beetje afstand houden, aankomende tegenstanders aanvallen en de aandacht weg houden van de defusers werkt op dat moment een stuk beter maar dat zie ik mensen nooit doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Zijn codes die SD/Nexon regelmatig weggeeft, o.a. op Twitch etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Overigens ben ik vanmiddag toevallig overgestapt naar een 144Hz monitor, en het snipen ging me net een stuk beter af :) KD van 30/18 uiteindelijk geloof ik (inclusief laatste paar minuten waar ik meer met objective dragen bezig was en het steeds net niet haalde). Deze keer raakte ik wel 4/5 schoten denk ik en nog veel headshots ook. Hoop dat het geen toeval was.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Gefeliciteerd, gamen is nu prettig :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
heeft er iemand ook daadwerkelijk al gespeeld?
Het spel is ondertussen al in open-beta en ik heb er al een uur of 10 in zitten ondertussen. ik vermaak me er best aardig mee moet ik zeggen. wel érg lastig om mercs vrij te spelen, zit momenteel op 41.000 punten en je hebt er 50.000 nodig voor een merc (m.u.v. een klein aantal, deze kosten 30.000).

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

jimz93 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:04:
heeft er iemand ook daadwerkelijk al gespeeld?
* D4NG3R bladert door het topic. Nee lijkt alleen maar zo. 8)
Het spel is ondertussen al in open-beta en ik heb er al een uur of 10 in zitten ondertussen. ik vermaak me er best aardig mee moet ik zeggen. wel érg lastig om mercs vrij te spelen, zit momenteel op 41.000 punten en je hebt er 50.000 nodig voor een merc (m.u.v. een klein aantal, deze kosten 30.000).
In het begin krijg je ontzettend snel ontzettend veel punten, dit gaat na de eerste 4 of 5 levels opeens een stuk trager omdat je geen credit bonus meer krijgt als je een level omhoog gaat. Het is iig aan te raden om de missions een beetje in de gaten te houden, je krijgt enkel missies die jij ook moet kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
D4NG3R schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:06:
[...]

* D4NG3R bladert door het topic. Nee lijkt alleen maar zo. 8)

[...]

In het begin krijg je ontzettend snel ontzettend veel punten, dit gaat na de eerste 4 of 5 levels opeens een stuk trager omdat je geen credit bonus meer krijgt als je een level omhoog gaat. Het is iig aan te raden om de missions een beetje in de gaten te houden, je krijgt enkel missies die jij ook moet kunnen doen.
klopt!

deze houdt ik ook zoveel als mogelijk in de gaten.
geeft een prima boost aan de verdiende credits ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heeft iemand anders ook wel eens last van een bug bij joinen van competitive matches? Ik krijg na een minuut ofzo de melding dat een match gevonden is, klik op Accept, dan lijkt hij soms te blijven hangen bij "waiting for one more player" en daarna krijg ik om de haverklap weer een Accept dialog, echt om de 5 seconden ofzo. Steeds maar accept gedaan maar geen game gestart. Toen Cancel gedaan en nu heb ik een 'penalty' (kan een minuut niet spelen). Lijkt me een bug?

Edit: na 'Accept' gaat hij nu steeds terug naar 'Finding game' ipv wachten op spelers. Ik probeer maar niet meer straks heb ik een dikke penalty :/ Hoe werkt dat, wordt die steeds erger ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 23-08-2015 20:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Kan best een bug zijn, of iemand die vergeten was dat hij in de comp queue stond en hem dan weg klikt ofzo. Je kan met DB van alles verwachten kwa bugs enzo :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Afgelopen week flink wat gespeeld in pub en competitive, waar ik voorheen toch regelmatig cheaters tegen kwam heb ik er nu 1 gezien. (helaas wel weer in comp, waardoor je niet kunt leaven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
NickThissen schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:53:
Heeft iemand anders ook wel eens last van een bug bij joinen van competitive matches? Ik krijg na een minuut ofzo de melding dat een match gevonden is, klik op Accept, dan lijkt hij soms te blijven hangen bij "waiting for one more player" en daarna krijg ik om de haverklap weer een Accept dialog, echt om de 5 seconden ofzo. Steeds maar accept gedaan maar geen game gestart. Toen Cancel gedaan en nu heb ik een 'penalty' (kan een minuut niet spelen). Lijkt me een bug?

Edit: na 'Accept' gaat hij nu steeds terug naar 'Finding game' ipv wachten op spelers. Ik probeer maar niet meer straks heb ik een dikke penalty :/ Hoe werkt dat, wordt die steeds erger ofzo?
Betekend gewoon dat er één van de 10 mensen niet op accept gedrukt heeft toch?
NickThissen schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:14:
..
Wil niet zeggen dat het altijd lukt, vaak zijn mensen compleet clueless over de meest simpele taktieken, zo zie ik mensen regelmatig met 3+ man tegelijk boven een C4 staan om te defusen, kan dan alleen maar lachen als ik er een granaat op af zie vliegen :') Een beetje afstand houden, aankomende tegenstanders aanvallen en de aandacht weg houden van de defusers werkt op dat moment een stuk beter maar dat zie ik mensen nooit doen.
..
Heb ik ook echt al vaak gehad. Mensen snappen niet dat het balkje "teammate defusing" betekend dat er iemand aan het defusen is die dat sneller doet dan zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
unfor schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:58:
Afgelopen week flink wat gespeeld in pub en competitive, waar ik voorheen toch regelmatig cheaters tegen kwam heb ik er nu 1 gezien. (helaas wel weer in comp, waardoor je niet kunt leaven)
Eergisteren ook een in comp inderdaad, erg jammer zoiets. Hij probeerde het ook niet te verbergen ofzo, dus tijdens de match maar een beetje proberen uit te vissen waarom hij in godsnaam cheat. Want wat is er nou leuk aan? Iedereen had het na de eerste rush door, 15 seconden van de match zijn gespeeld en niemand speelt meer. We hebben letterlijk 5 minuten maar wat zitten chatten, en daarna weer 5 minuten voor de volgende ronde. Leuk man! Hij vond het wel grappig wist hij te vertellen maar meer dan dat kreeg ik er niet uit. Ik zal het nooit begrijpen denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

welke acties/promoties zijn momenteel gaande voor 'free mercs' of unlocks?

meen dat pcgamerUK magazine nu iets heeft met fragger+50K credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ik ken van pcgamer alleen die free fragger, 50k credits is nieuw voor mij.

Ik raad trouwens iedereen aan om nader te halen voor hij generfed gaat worden. Jezus wat speelt die lekker met die hoch gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

NickThissen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:21:
[...]

Eergisteren ook een in comp inderdaad, erg jammer zoiets. Hij probeerde het ook niet te verbergen ofzo, dus tijdens de match maar een beetje proberen uit te vissen waarom hij in godsnaam cheat. Want wat is er nou leuk aan? Iedereen had het na de eerste rush door, 15 seconden van de match zijn gespeeld en niemand speelt meer. We hebben letterlijk 5 minuten maar wat zitten chatten, en daarna weer 5 minuten voor de volgende ronde. Leuk man! Hij vond het wel grappig wist hij te vertellen maar meer dan dat kreeg ik er niet uit. Ik zal het nooit begrijpen denk ik.
Leuk toch, de game verpesten voor anderen die ook het potje niet kunnen verlaten? ;(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

cheaters wordt ook steeds meer, want bannen heeft namelijk 0 effect; maakt weer nieuw accountje aan.

dat cheat-vrij-multiplayer is iets wat ik op pc wel mis, wat op console eigenlijk nooit voor komt. alleen lag switches, aimbots, wallhacks... gaat momenteel niet op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
consoles hebben precies dezelfde problemen want het zijn in principe gewoon pc's met wat custom hardware en software. Heb genoeg mensen gezien die wallhacks en aimbots hebben op consolem en met een jtag en dat soort shit kun je in princiepe het zelfde als op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Kan in principe nog makkelijker op console omdat die vaak playerhosting hebben. Kan je allerlei troep inladen als host. :E

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

in praktijk ben ik dat toch aanzienlijk minder tegen gekomen dan op pc. blijft zo jammer dat er geen structurele / 99% proof oplossing bestaan; iedere game is het weer hetzelfde gejank :(
mjah, hopen dat met nieuw systeem beter gaat.

back on-topic; zijn er nog bekend acties/promoties voor (free) mercs/credits?
afgezien van die alienware?

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 26-08-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Alleen de PC Gamer UK die binnenkort uit komt bevat een key voor Fragger en 50k.
https://www.reddit.com/r/..._in_this_months_pc_gamer/

[ Voor 37% gewijzigd door unfor op 26-08-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PC Gamer (UK) hier in dorp niet verkrijgbaar :(
reacties op reddit omtrent digitale versie blijven beetje uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Abonnees krijgen hem blijkbaar eerder, dus zal volgende week wel beschikbaar zijn. Digitale versie heeft de codes ook voor zover ik kan herleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

net ook weer aimbot cheater in competative; zijn team vond alleen maar mooi; spawn rapen en ownen.

cheater zelf was vooral trots op zichzelf en feit dat hij game verneukte voor andere.man o man, wat een lol heb je dann. Dirty Bomb was enige game in zijn steam library, dan weet je het wel.

kicken lukte niet. Ben je gedwonen om te leaven, maar kun je niet spelen want hebt een game vroegtijdig verlaten :F leuk man

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fNAmPioDh1PiAWrY1OZz9k76/full.jpg

• Paffelton
Daar moeten ze idd wel echt iets op gaan vinden. Ofwel laten kicken in competative, ofwel hardware bans uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De next update gaat een report player bevatten eindelijk en we krijgen private matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Die PC-Gamer UK editie is inmiddels uit.
De key geeft Fragger en 50k, dus eigenlijk 2 mercs of een bult loadouts.
Ik had de oorspronkelijke gratis fragger key al gebruikt, en deze kon er gewoon naast gebruikt worden en gaf mij 50k.
Als je dus Fragger nog niet hebt, en/of je was van plan een andere merc aan te schaffen, dan kun je beter dit magazine halen :)

https://play.google.com/s..._UK_Edition?id=CAow5b-IAg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
unfor schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 01:08:
Die PC-Gamer UK editie is inmiddels uit.
De key geeft Fragger en 50k, dus eigenlijk 2 mercs of een bult loadouts.
Ik had de oorspronkelijke gratis fragger key al gebruikt, en deze kon er gewoon naast gebruikt worden en gaf mij 50k.
Als je dus Fragger nog niet hebt, en/of je was van plan een andere merc aan te schaffen, dan kun je beter dit magazine halen :)

https://play.google.com/s..._UK_Edition?id=CAow5b-IAg
Werkt dat ook als je zo'n gratis trial abbonement neemt? Krijg je volgens mij één magazine op proef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Hier ook de code voor Fragger of 50k https://www.facebook.com/...859718788/877182615664408

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Ben wel een beetje klaar met DB denk ik.. Hoog tijd voor SD om eens iets aan maps te gaan doen ipv alleen maar closed beta mercs opnieuw uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Cliffy schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:32:
Ben wel een beetje klaar met DB denk ik.. Hoog tijd voor SD om eens iets aan maps te gaan doen ipv alleen maar closed beta mercs opnieuw uitbrengen...
Dan heb je DB laatste tijd weinig gevolgd, anders wist je dat er een stapeltje maps onderweg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Mwah ik heb nu ook ondertussen een week of 2 pauze. Die patch met die anticheat maakte DB onspeelbaar met onzichtbare onzin. Mercs die niets toevoegen aan het spel, en belangrijke bugs zoals turret en ev turret hitboxes die niet sporen etcetcetc.

Gewoon ff een tijdje niet en misschien later weer eens kijken :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Phoenix wordt mijn nieuwe merc denk ik =)

YouTube: Dirty Bomb: Phoenix– Merc Role-Call

Wel beetje onzin dat je wel een proef versie van Pcgamer US kan nemen, maar niet van UK =(.

Ook lekker, speel je comp. Gaat zo'n kerel in je team van te voren al vertellen dat ie gaat hacken en dat je hem moet adden voor een boost -.- wat een pannenkoek. Meteen gereport.

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/sx4edcria/2015_08_31_00001.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Paffelton op 31-08-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
unfor schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:57:
[...]

Dan heb je DB laatste tijd weinig gevolgd, anders wist je dat er een stapeltje maps onderweg zijn.
Hoe lang wachten we al op Dome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Cliffy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:18:
[...]

Hoe lang wachten we al op Dome?
Maandje of 2, niet zo bijzonder lang.
Bij Battlefield 4 weten we al langer dan een half jaar dat er nieuwe maps onderweg zijn, maar die zijn er ook nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
unfor schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:05:
[...]

Maandje of 2, niet zo bijzonder lang.
Maak daar maar bijna 5 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dome is ondertussen alweer in april aangekondigt, 5 maanden dus. De nieuwe maps in BF4 wachten we ondertussen alweer 8 maanden op.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 01-09-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Man man man wat is het niveau toch dramatisch zelfs in competitive de laatste tijd. Word er niet goed van, spel heeft zoveel potentie maar altijd is er die klote userbase die het verpesten.

Krijg mensen in m'n team die de objectives nog niet eens weten te vinden, ergens aan de andere kant van de map lopen te zoeken. Mensen die in de spawn aan het campen zijn met een sniper, mensen die totaal niet hun rol spelen (geen ammo/health geven etc). Laatste 5 potjes hopeloos verloren terwijl ik 3x hogere score had dan de rest, letterlijk 4 keer achter elkaar C4 geplant en hem zelf 30s lang kunnen verdedigen terwijl de rest van m'n team ergens anders aan het kloten is. Ik ben er een beetje klaar mee.

Als ik zo vaak verlies kom ik dan ook in steeds slechtere games of hoe zit dat? Anders kap ik er liever gewoon nu mee. Ranks is nog niet online toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Je hebt een bepaalde rank welke stijgt en daalt liggend aan hoe goed je speelt, ook het weggaan uit matches vergroot je kans om demoted te worden naar een lagere rank. Alleen de eerste 10 matches zijn random omdat dan je 1e rank word bepaald.

Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/dirtybomb.gamepedia.com/b/b3/Ranks.jpg?version=9d885b17766ce4ebfbc389fbe6e5f1b5

Je word ingedeeld met/tegen spelers rondom jouw niveau.

Comp zou ik sowieso enkel spelen met mensen die je kent en ook live kan spreken via bijv Mumble, Teamspeak of Skype.

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 02-09-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ben je unrated in Matchmaking? Dan word je gewoon voor de leeuwen gegooid tot je 10e match. Maar als je uiteindelijk wel een hoge rank bezit, dan kan je als het op Matchmaking rustig is, gerust gematched worden met/tegen lagere ranks.

Dit is puur een probleem door de kleine community en de grote verschillen in skills.

Ik had zelf een tijdje geleden ook zo iemand in mijn team die joinde omdat hij een MM mission had, maar hij was meer geïnteresseerd in zijn graphics goed krijgen dus die zat de hele game in zijn menu. Hij moest tenslotte alleen maar in een MM game zitten om de missie te voltooien... :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb dat onderste icoontje in de Silver rij. Maar goed, het is inderdaad puur random lijkt het, kom net tegen hetzelfde team als waar ik net (zo goed als in m'n eentje) door ingemaakt werd, nu heb ik 1 iemand van lvl 24 in m'n team en met z'n twee maken we ze helemaal af totdat ze quitten. Ook niet leuk... waarom kan er niet gewoon normaal gespeeld worden, dan is verliezen ook niet erg, maar het eindigt altijd in een team dat weg gaat. Penalty voor leaven mag van mij wel flink hoger, gewoon dag geen competitive ofzo zoek het maar uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Probeer eens de pugs van DBnation ipv comp matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe werkt dat precies? Doe je dan mee met een 'clan' oid of gewoon alleen met random mensen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
In compo zit ik momenteel in gold 5 binnenkort DB weer eens op pakken heb de afgelopen dagen alleen maar Black ops 3 gespeeld ivm de beta :). PUGs of PickUp Games zijn games waarin een groep random personen samen een potje gamen. De random personen zijn meestal allen wel geintereseerd in competitive gaming. Heb wel eens vaker zitten denken om pugs te spelen vooral met tf2. Toch eens een keer mee starten. Maar in princiepe zijn er genoeg tweakers die van tijd tot tijd samen komen en een aantal comp games spelen

[ Voor 59% gewijzigd door lordgandalf op 02-09-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
code lukt niet want die is al gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

Comps moet je inderdaad niet alleen gaan spelen, voeg wat spelers van de Tweakers steam groep toe zijn altijd wel paar die willen...

Feit blijft dat je in comp wel vaak ineens tegenover cobalts staat oid, ik ben zelf lvl 30 en speel redelijk ok maar wordt om de zoveel tijd ook afgemaakt omdat een zootje goede spelers goeie tactics hebben (Crossfire, Postitie spel altijd 1 v meer).

Maar overall als ik met wat steamvrienden speel heb ik vaak wel leuke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
we kunnen ook kijken of we een keer een pug van dbnation kunnen doen als mensen dat willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ik snap niet dat ik al die tijd heb kunnen spelen zonder bind voor longjump. Nu pas snap ik hoe al die mensen die trickjumps halen. Maakt het spelletje weer een stuk interessanter =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TimoVeld schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:17:
Ik snap niet dat ik al die tijd heb kunnen spelen zonder bind voor longjump. Nu pas snap ik hoe al die mensen die trickjumps halen. Maakt het spelletje weer een stuk interessanter =).
dirty-bomb = button dance, trickumps allemaal zonder binds, gaat prima

als ik een bind zou willen, is het rennen = melee, niet meer rennen switch naar main. daar hanteren andere volgens mij vaker een bind voor. mjah... beetje nep

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 04-09-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Nou en toen kwamen de russen erbij. GL! :P

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Relaxt. Merc starter pakket gekregen bij een streamer zijn giveaway =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

himlims_ schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:26:
[...]

dirty-bomb = button dance, trickumps allemaal zonder binds, gaat prima

als ik een bind zou willen, is het rennen = melee, niet meer rennen switch naar main. daar hanteren andere volgens mij vaker een bind voor. mjah... beetje nep
Ach aan de andere kant, ooit op competitief niveau shooters gespeeld? Je komt daar niet weg zonder degelijke binds. Een beetje nep? Misschien wel als je constant pubs speelt, maar comp draait iedere speler ze.

Hmmm. 55K ofzo beschikbaar, tijd voor een nieuwe merc?

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 06-09-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
NickThissen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:12:
Hoe werkt dat precies? Doe je dan mee met een 'clan' oid of gewoon alleen met random mensen?
Je wordt gewoon ingedeeld tussen 2 teans vol randommers. 2 captains kiezen elk 5 spelers, netzoals voetbal vroeger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
D4NG3R schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:54:
[...]

Ach aan de andere kant, ooit op competitief niveau shooters gespeeld? Je komt daar niet weg zonder degelijke binds. Een beetje nep? Misschien wel als je constant pubs speelt, maar comp draait iedere speler ze.

Hmmm. 55K ofzo beschikbaar, tijd voor een nieuwe merc?
Ik wacht lekker op Phoenix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Bjorn89 schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:03:
[...]

Je wordt gewoon ingedeeld tussen 2 teans vol randommers. 2 captains kiezen elk 5 spelers, netzoals voetbal vroeger
De dikke voor het doel? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bjorn89 schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:03:
[...]

Wat is het verschil met gewoon competitive dan? Behalve dat mensen in teams kiezen?
En hoe kom je daar uberhaupt, zijn dat gewoon speciale servers ofzo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

D4NG3R schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:54:
[...]

UT, 3e eu ctf *O* :)F , verder geen comp gespeeld. misschien maar eens induiken, want bind(scripts) lijkt me soms wel handig.. wordt ook wat trager heden dag (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
NickThissen schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:21:
[...]

Wat is het verschil met gewoon competitive dan? Behalve dat mensen in teams kiezen?
En hoe kom je daar uberhaupt, zijn dat gewoon speciale servers ofzo?
DBnation heeft hun eigen servers, ik geloof dat het gesteund wordt door splash damage zelf.

Je kan het als een comp match zien, maar je speelt niet die game mode(tot private matches beschikbaar komen.

Stap 1. Join TS
Stap 2: Wacht, en geef aan welke merc je prefereert
Stap 3: Team Captains worden uitgekozen door een admin(die ook mee specced)
Stap 4: Teams gaan tegen elkaar spelen op een privé server van DBnation

Voordeel is dat je zeker weet dat je teammates snappen wat ze moeten doen :P

p.s Ik heb jarenlang competatief gespeeld(al sinds mijn 13de ofzo) scala aan games, maar voornamelijk COD(1,2,4) Painkiller en Quake :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bjorn89 op 06-09-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Midden in een game zakt net mijn fps ineens in van ~150 naar ~40 en ik krijg het niet meer terug. Restart van game / PC helpt niet. Iemand dit al eens eerder gezien? Is niet mee te spelen, zit zelfs een soort muis lag in zelfs in het menu is het merkbaar. Snap er niks van.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gebruik je toevallig F.Lux? Heb al een paar keer gehad dat deze roet in het eten gooide omdat ik vergeten was het uit te zetten. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nope.. verder ook geen programma's in de achtergrond, tenminste niet die ik normaal ook niet heb draaien. Begon ineens midden in een game, beetje vreemd...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik heb Rhino geeneens unlocked, maar dit is altijd leuk: http://steamcommunity.com...enshot/429320796504649472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Drilled en looter zijn wel echt nutteloze perks met rhino =).

ben benieuwd wanneer ze phoenix gaan uitbrengen. Heb nu weer even zat credits maar geen mercs die ik persee moet hebben.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste