Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:27
Gisteren lekker met wat mensen van hier een aantal potjes DB gespeeld. Moeten we vaker doen. Als er een dirty bomb dedi server uitkomt zal ik kijken of we een eigen server kunnen fixen. Zal vanaaf eens kijken of ik bovenstaande error zie

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
himlims_ schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:48:
path: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Dirty Bomb\Binaries\XIGNCODE\client

[afbeelding]

heb ik ineens bij runnen dirty-bomb :? :F 8)7

//edit; alle configs terug naar default; en werkt weer *O*
Dat is de login client die op de achtergrond draait, en anticheat functies vervult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Gouden proxy uit een normale case =). Helaas had ik dezelfde loadout ook al in het brons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat zijn 2nd-objectives? ik moet die 4 volbrengen voor de 3u-missie. maar werkelijwkaar geen idee waar ze het over hebben

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l11lOk4.png
bron; https://www.reddit.com/r/...bjectives_daily_missions/

ps: nieuwe poppetjes voor de roulatie ....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CLBMkxXUEAAdzOT.png

Bushwhacker, Phantom & Sawbonez(??)

[ Voor 61% gewijzigd door himlims_ op 29-07-2015 17:43 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Secondary objectives zijn die pompen die je kan repairen/opblazen. Werkt meestal alleen als je attacker bent en als eerste van je team bij dat ding aan komt en je bent engineer. Best irritant om die te completen, maar niet zo irritant als 'win 1 competitive game' of 'play x amount of extraction' gezien allebij ruk zijn :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
himlims_ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:36:
wat zijn 2nd-objectives? ik moet die 4 volbrengen voor de 3u-missie. maar werkelijwkaar geen idee waar ze het over hebben

[afbeelding]
bron; https://www.reddit.com/r/...bjectives_daily_missions/

ps: nieuwe poppetjes voor de roulatie ....

[afbeelding]

Bushwhacker, Phantom & Sawbonez(??)
Dat zijn de objectives waardoor de main objectives beter gaan.

Denk hierbij aan de AV repareren, wall constructions(AV blokkade), die deur op trainstation dichtmaken etc etc.
kevz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:47:
Secondary objectives zijn die pompen die je kan repairen/opblazen. Werkt meestal alleen als je attacker bent en als eerste van je team bij dat ding aan komt en je bent engineer. Best irritant om die te completen, maar niet zo irritant als 'win 1 competitive game' of 'play x amount of extraction' gezien allebij ruk zijn :P
Wat is er ruk aan win 1 competitive?

Wat houdt die andere in trouwens?

Ten slotte

Als iemand interesse heeft wij(paar vrienden en ik) zoeken nog wat spelers om mee te spelen in competitive te spelen.

Stuur mij gerust een berichtje :)

[ Voor 33% gewijzigd door Bjorn89 op 29-07-2015 19:47 . Reden: Layout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Comp mode is nog steeds een waste of time. Teveel cheaters en te vaak de lobby bug. Extraction speel ik niet want daar heb ik geen interesse in. Ofwel, de nieuwe missions moet ik af en toe weg halen en krijg ik dus geen credits. Er zijn al genoeg klachten over deze specifieke missions geweest dus hopelijk worden ze aangepast/weggehaalt.

De DB devs zijn volgens mij een heel klein team gezien de ontwikkeling behoorlijk langzaam gaat. Een beetje jammer, maar ik vermaak me af en toe wel op pub servers als die een keer niet extreem oneven zijn :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Bjorn89 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:45:
[...]

Als iemand interesse heeft wij(paar vrienden en ik) zoeken nog wat spelers om mee te spelen in competitive te spelen.

Stuur mij gerust een berichtje :)
Ik maak wel even een tweakers dirty bomb groep om elkaar makkelijker te vinden, heb al een hele club tweakers waar we regelmatig comp of pub mee spelen.

EDIT: http://steamcommunity.com/groups/DBGOT/

Komt allen! :)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 29-07-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Indeed zal de community even vermelden in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
kevz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:59:
Comp mode is nog steeds een waste of time. Teveel cheaters en te vaak de lobby bug. Extraction speel ik niet want daar heb ik geen interesse in. Ofwel, de nieuwe missions moet ik af en toe weg halen en krijg ik dus geen credits. Er zijn al genoeg klachten over deze specifieke missions geweest dus hopelijk worden ze aangepast/weggehaalt.

De DB devs zijn volgens mij een heel klein team gezien de ontwikkeling behoorlijk langzaam gaat. Een beetje jammer, maar ik vermaak me af en toe wel op pub servers als die een keer niet extreem oneven zijn :P
Hoe vaak heb je comp gespeeld? Ben benieuwd of jij nu zo veel pech hebt, of ik zo veel geluk. Heb nu een stuk op 7 keer comp gespeeld, pas 1 keer lobby bug gehad en nog geen cheater tegen gekomen.

Steam group meld ik me voor aan zodra ik volgende week terug ben van mijn korte vakantie =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
TimoVeld schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:51:
[...]

Hoe vaak heb je comp gespeeld? Ben benieuwd of jij nu zo veel pech hebt, of ik zo veel geluk. Heb nu een stuk op 7 keer comp gespeeld, pas 1 keer lobby bug gehad en nog geen cheater tegen gekomen.

Steam group meld ik me voor aan zodra ik volgende week terug ben van mijn korte vakantie =).
Tot dusver ben ik 1 cheater tegengekomen, helaas is de community nog niet volwassen genoeg dat hun team de cheater zelf speccte/weggstemde, aangezien ze door hem aan het winnen waren maar 175/6 is nogal belachelijk qua score ook :P

Grootste bug blijft toch wel dat niet iedereen in de lobby zit.
-Spontaan penalty krijgen omdat je uit de lobby gegooid wordt
- Spontaan naar desktop crashen, als je niet kun inloggen. Zoiets cannot sign in, en dan CTD.

Gereport via STEAM, helaas kunnen we nog geen demo's opnemen met Dirty Bomb maar hoop dat die functionaliteit er ook in zit.

Verder heb ik het idee dat de scope een kleine afwijking heeft, soms schiet ik dwars door personen heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Tot nu toe ben ik enkel in public twee keer een cheater tegen gekomen. Maar dit komt ook omdat ik natuurlijk veel meer public gespeeld heb en dus de kans ook veel groter is.

Lobby bug zoals gezegd slechts één keer tegen gekomen maar die penalty maakt het wel extra vervelend.
Hoor wel veel klachten hier over dus lijkt mij iets waar ze wel aan werken en wat ze snel willen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

balans is wel zoek nu de bushwalker een van de tijdelijke mercs is. vanochtend potje met 5 bushwalkers, defense .... echt kom je niet doorheen; al gaat turretje stuk, weet je waarvandaan de tegenstander komt.
48k 6d :X voldoende credits voor nieuwe merc. nu twijfel ik toch wel erg tussen bushwalker en rhino ... nog maar even meer oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
himlims_ schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:43:
balans is wel zoek nu de bushwalker een van de tijdelijke mercs is. vanochtend potje met 5 bushwalkers, defense .... echt kom je niet doorheen; al gaat turretje stuk, weet je waarvandaan de tegenstander komt.
48k 6d :X voldoende credits voor nieuwe merc. nu twijfel ik toch wel erg tussen bushwalker en rhino ... nog maar even meer oefenen :)
Heb je tijdens de Nader free rotation gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
TimoVeld schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:51:
[...]

Exact weet ik niet , maar zal rond de 12+ matches liggen, waarvan ongeveer 9 of een cheater hadden, of the teams ongelovelijk ongebalanceerd waren, of de server was bugged/crashed/weetikveelwat.

Pech? Wellicht. Maar cheaters heb ik al genoeg gezien met 200u speel tijd.
Gister toevallig wel één comp game geprobeerd door die missie, en dat was nou net de eerste keer dat ik een redelijke game gehad heb. Maar ik blijf erbij, cheaters vinden competitive leuker dan pub servers, voor welke reden dan ook.

Net een 800mb patch binnen, lijkt er niet op dat de melee gefixed is, maar hij is meer voor de free merc weekend die er aan komt...

Edit; Misschien toch een melee fix? :D

http://dirtybomb.nexon.ne...x-changes--july-30th-2015

[ Voor 5% gewijzigd door kevz op 30-07-2015 17:50 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

erg effectief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hopelijk komt er gouw nog een update.
Soms crasht het spel en ben ik al mijn XP kwijt en dat is best wel irritant.
Bij iemand waar ik ook mee speel wordt soms ook zomaar uit het spel gegooid.
Matchmaking blijkt nu wel beter te werken.
Heb niet echt meer bugged lobby's gehad dat is dus wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Mag snel iets aan gedaan worden, te veel van die kamikaze proxys nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Cliffy schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 00:05:
[...]

Mag snel iets aan gedaan worden, te veel van die kamikaze proxys nu..
Wat dacht je van goed aimen zodat een proxy dat niet kan flikken? :P

Ik geloof dat je ook explosieven uit de lucht kan schieten. Dus als een proxy recht op je af komt en gooit een proxy mine recht naar je toe, maar je schiet op de juiste plaats, dan explodeerd hij direct.

De netcode is dan nog niet perfect dus consistent zoiets doen is lastig, maar ik geloof dat het wel mogelijk is :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kevz schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 00:31:
Wat dacht je van goed aimen zodat een proxy dat niet kan flikken? :P
what?!

dat mijntje schieten bij gooien gaat prima, vooral met shotgun vaak prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Laatst online: 17-10 16:13

dawofl

?

TimoVeld schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:30:
Tot nu toe ben ik enkel in public twee keer een cheater tegen gekomen. Maar dit komt ook omdat ik natuurlijk veel meer public gespeeld heb en dus de kans ook veel groter is.

Lobby bug zoals gezegd slechts één keer tegen gekomen maar die penalty maakt het wel extra vervelend.
Hoor wel veel klachten hier over dus lijkt mij iets waar ze wel aan werken en wat ze snel willen fixen.
Zou ik buswacker kiezen :) heb ze beide maar speel er bijna nooit mee. Je bent niet mobiel genoeg en goede spelers slachten je af, alleen met een goede medic of health station ben je erg sterk.

De buswacker daarin tegen is redelijke fragger (mits je aim ok is) + je creert makkelijk crosfire met je turret >:) en je bent ook nog eens nuttig als engeneer.

Overigens spelen cheaters vaak comp games (vermoed ik) omdat je ze daar niet uit kan kicken (wel eens geprobeerd een comp game te verlaten......).

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Keertje een datum/tijd kiezen om samen te spelen? Die steam group levert nog niet echt iets op en ik word een beetje moe van teammates die 6/22 spelen etc... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand een config voor low-end systeem? laptop mee op vakantie, maar draait voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_ZnXKFuCUGo]

Ok dan.

[ Voor 27% gewijzigd door Cliffy op 06-08-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik hoop dat DB gewoon VAC gaat gebruiken, we zitten nog in de beta dus er word niets nauwelijks wat tegen gedaan..
Die werkt niet.
himlims_ schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:59:
heeft iemand een config voor low-end systeem? laptop mee op vakantie, maar draait voor geen meter
Volgensmij had ik je vanmiddag al en config op Steam gestuurd, maar voor andere spelers: http://www81.zippyshare.c...c1der_config_22.07.15.rar

[ Voor 73% gewijzigd door D4NG3R op 06-08-2015 19:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Wie gaat er nou vrijwillig een .exe downloaden :')

Staat die hud creator niet in het topic? En high FPS configs? Overgens kan je allebij zo vinden met googlen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
D4NG3R schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:50:
Ik hoop dat DB gewoon VAC gaat gebruiken, we zitten nog in de beta dus er word niets nauwelijks wat tegen gedaan..
VAC is te langzaam geeft dev aan, en daar ben ik het wel mee eens.
Iets als overwatch of fairfight lijkt mij beter. Fairfight pakt onmogelijke statistieken er uit, en detecteerd de cheat zelf niet.
Cheats zelf detecteren is toch iets waarbij je altijd achter de feiten aan blijft lopen, of je nou PB, VAC of Xign gebruikt.

Patch notes van vanavond: http://dirtybomb.nexon.net/news/3440/the-redeye-update

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 06-08-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

kevz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:28:
Iemand die weet WTF hij doet, al jaren alles links en rechts torrent en ook al jaren geen virus meer heeft gehad? Denk je nou dat ik zoiets niet eerst sandbox test? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Punt is, is dat je gewoon een config in de juiste map kan gooien, op read only zet, en je bent klaar. Geen idee waar je een programma voor nodig zou hebben ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

kevz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:44:
Punt is, is dat je gewoon een config in de juiste map kan gooien, op read only zet, en je bent klaar. Geen idee waar je een programma voor nodig zou hebben ;)
Ik ben zelf geen maxfps config nodig. Maar een tool die je meer laat spelen met de settings is altijd handig. BF3 en 4 hebben er bijv ook eentje die heel prettig werkt als je je game net wat beter wil optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kevz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:28:

Staat die hud creator niet in het topic? En high FPS configs? Overgens kan je allebij zo vinden met googlen.
zolang je weet waar je mee bezig bent, is tweakers, geen computer idee :X daarlangs biedt de config tool meer duidelijkheid dan ik uit de ini/configuratie op kan maken.

er staan 1001 configs, diverse getest, sommige werken andere doen niets. denk misschien iemand hier die config kan delen.

Die van danger heb ik nu draaien, en werkt 'perfect' althans .. ik kan "gamen" op de laptop nu. fps niet optimaal, maar aanzienlijke verbetering tozv stock of eerdere configs die ik geprobeerd had. dus jah, het loonde om hier te vragen.
die was dus weg? want? of zijn er meer mercs die zo uit roulatie gaan?

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 08-08-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

himlims_ schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 09:10:
[...]
die was dus weg? want? of zijn er meer mercs die zo uit roulatie gaan?
In de closed beta/alpha had je toegang tot alle mercs. Met de open beta zijn terug gegaan naar 7 en voegen ze langzaam weer alle mercs toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Ze zouden sowieso de spawnprotection langer moeten maken, vaak zijn games ongebalanceerd en komt het uit op spawnrapen.

Niet dat het niet leuk is, makkelijk XP verdienen :P maar 10 minuten spawnrapen is natuurlijk ook boring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Of de spawns dynamisch verplaatsen, en er voor zorgen dat deployables en usables binnen een bepaald gebied rondom spawn niet gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
D4NG3R schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:41:
Of de spawns dynamisch verplaatsen, en er voor zorgen dat deployables en usables binnen een bepaald gebied rondom spawn niet gebruikt kunnen worden.
Ik denk dat de maps daar niet voor gemaakt zijn i.t.t Wolfenstein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Dat is ook iets waar over nagedacht moet worden bij het ontwerpen van een map. Iets waar beduidend geen of nauwelijks tijd in is gestoken omdat de spawns nog steeds net zo ellendig zijn als dat ze in W:ET waren, een game van 12 jaar geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
D4NG3R schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:08:
Dat is ook iets waar over nagedacht moet worden bij het ontwerpen van een map. Iets waar beduidend geen of nauwelijks tijd in is gestoken omdat de spawns nog steeds net zo ellendig zijn als dat ze in W:ET waren, een game van 12 jaar geleden..
Had het idee dat ze bij W:ET iets beter waren, vooral vanwege de lange stukken.

Het is goed te doen, maar als er een team 'noobs' erin heeft, dan is het spawnrape alom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Het zou niet uit moeten maken hoe slecht een team is, spawntraps zie je in moderne games bijna niet meer omdat de spawn of gewoon ontoegankelijk is voor de tegenstander of omdat deze dynamisch van plek veranderd indien er (te veel) vijanden in de buurt zijn van de andere spawn.

Zeker met de huidige balancing van afwezigheid van balancing in public matches schrikt dit potentiële nieuwe spelers gewoon af.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 08-08-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Gewoon wat XXL kanonnen neer zetten bij de 1e spawn. Verder mag de spawn bij underground fase 2 ook wel gefixed worden. Iedere attacker word onderaan de escalators neer geplempt terwijl de defense om je heen klaar staat met nades... Die is toch wel de meest irritante :P

Verder word het probleem ook verergerd door de relatief kleine community, die dan te slecht gebalanceerd word in comp. Maar ook mensen in pubs die exact weten hoe een server de mensen shuffled en dan snel van kant verwisselen om bij de betere spelers terecht te komen, smerig, maar ik zie dit op elke pub server gebeuren.

Om het maar niet te hebben over de cheaters. Niet iedere cheater heeft zijn aimbot op 200% staan, er zullen ook subtiele figuren bij zitten die wallhacken als de pest :P
De devs hebben aangegeven hard aan het werk te zijn met verbeterde en/of nieuwe anti cheat, maar dat zal alleen de simpelste cheats verbannen en uiteindelijk achter de nieuwe cheats aan lopen. Maar beter dat dan niets aka xigncode.

edit; En ik heb ook het idee dat quick join een level 1 speler in een server kan droppen waar het niveau nogal hoog is. Als dat ding nou eens mensen naar een max lv5 server stuurt....

[ Voor 8% gewijzigd door kevz op 08-08-2015 16:25 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Leuk, ik heb zojuist 50K xp gehaald in 1 match!

Maar niet echt zoals het hoort.. Ik kwam in een lobby terecht met 3 andere spelers en ze waren bezig met een bug, dus 'for science!' wou ik dat ook maar eens testen. 10 seconden later had ik 50K XP..

Direct maar even een report gemaakt, al blijkt dat andere mensen daar ook al mee bezig waren: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Best treurig wat er allemaal aan het licht komt de afgelopen paar dagen.. Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Tjah de game is niet voor niets nog in de bèta stage, dus heel vreemd vind ik het niet. Wat ik minder vind is dat deze bug nogal public is en dat vrijwel elke match waar ik in zit iemand dat zit te misbruiken terwijl het team gewoon probeert te spelen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Maar wat heb je aan een XP bug? Je krijgt je credits niet op basis van je XP toch? of wel?
Buiten het feit dat er een hoger cijfertje voor je naam staat weet ik niet waarom je graag meer XP zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Als jij support XP moet halen voor je missions heb je dat letterlijk in 1 seconde gedaan. XP heb je verder weinig aan ja, al krijg je geloof ik wel een credit bonus per level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
D4NG3R schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:31:
Als jij support XP moet halen voor je missions heb je dat letterlijk in 1 seconde gedaan. XP heb je verder weinig aan ja, al krijg je geloof ik wel een credit bonus per level?
Na lvl 4 niet meer, nutteloos dus, je krijgt volgens mij wel elk level een case maar goed, 30 lead artys heb je uiteindelijk ook weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Cliffy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:34:
[...]

Na lvl 4 niet meer, nutteloos dus, je krijgt volgens mij wel elk level een case maar goed, 30 lead artys heb je uiteindelijk ook weinig aan.
30 Lead kaarten's kan je uptraden naar 3 bronzen kaarten. Best handig =). Maar om nou enkel voor die paar cases een bug te gaan exploiten..

Ik speel het spel wel gewoon, heb het idee dat ik alles in redelijk vlot tempo binnen haal. Ben nog een beetje aan het twijfelen wat mijn volgende merc wordt. Misschien dat ik red eye wel ga halen. Lijkt me wel leuk in public servers, ik zie alleen zijn nut nog niet echt in ranked matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Fixed an Exploit that allowed players to rapidly gain XP with Aura's Healing Station.
Fixed an Exploit that allowed players to illegitimately warp to custom locations.
Fixed an Exploit that allowed players to alter their strafe speed.
Additional fixes for some other exploits have been applied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Even 25 cases geopend, ik had een minder resultaat verwacht.
uiteindelijk 4 brons en 1 silver na trade-up.

Vergeet niet om morgen even in te loggen mensen, gratis elite case als je inlogt op zaterdag.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XpYenHvR-FU]

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 14-08-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Mooi spel, doet me echt weer denken aan W:ET, bijna alle spel elementen zijn daarop gebaseerd :)

Wat ik wel een beetje mis is het "in-place upgrade" systeem van W:ET (weet niet zo goed hoe ik het moet noemen), namelijk dat je tijdens een 'campaign' steeds beter werd (als medic kon je steeds sneller healen, als engineer sneller repairen, etc). Het lijkt erop dat ze dit weg hebben gedaan en gewoon vervangen hebben door een algemeen level systeem? Vond het juist altijd zo mooi dat je elke campaign overnieuw moest beginnen en langzaam class voor class jezelf moest upgraden. Dat gaf me zowel een goeie replay value en het deed me ook langer spelen (nog even die laatste map van de campaign uitspelen). Nu ben ik (zoals bijna alle spellen) na een paar potjes steeds wel weer uitgekeken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

NickThissen schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:05:
Mooi spel, doet me echt weer denken aan W:ET, bijna alle spel elementen zijn daarop gebaseerd :)

Wat ik wel een beetje mis is het "in-place upgrade" systeem van W:ET (weet niet zo goed hoe ik het moet noemen), namelijk dat je tijdens een 'campaign' steeds beter werd (als medic kon je steeds sneller healen, als engineer sneller repairen, etc). Het lijkt erop dat ze dit weg hebben gedaan en gewoon vervangen hebben door een algemeen level systeem? Vond het juist altijd zo mooi dat je elke campaign overnieuw moest beginnen en langzaam class voor class jezelf moest upgraden. Dat gaf me zowel een goeie replay value en het deed me ook langer spelen (nog even die laatste map van de campaign uitspelen). Nu ben ik (zoals bijna alle spellen) na een paar potjes steeds wel weer uitgekeken.
Het level systeem komt nu uit de cases die je verschillende loadouts geven voor je mercs. Het is free to play en ze moeten ergens geld aan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Prima hoor, maar had graag daarnaast ook nog een soort van level-up systeem gezien dat steeds gereset wordt (per potje werkt dat niet helemaal echter dus moet er dan ook wel iets van een campaign mode in zitten waar je 3-6 potjes achter elkaar speelt). Bijvoorbeeld dat je sneller kan repairen, meer ammo krijgt, sneller airstrikes kan gooien, etc.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Het probleem wat je had in W:ET is dat de beste spelers alleen maar beter werden terwijl de slechtste spelers geen kans kregen. Een vergelijkbaar systeem introduceren in DB zou tot extreme verschillen leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

...W:ET is toch andere game dan WET :F :+

wel leuk van die elite case, begrijp van LordGandalf dat het na 17.00u is, wel leuke actie.

tbh; ik heb wel keer vriend geholpen met buffen; herhaaldelijk forward spawn pakken, en dingen opblazen en vervolgens weer herstellen; tikte redelijk aan, maar geen 50K ofzo :+

heb idee dat ze wel vrij snel exploids fixen, maar helaas worden cheats net zo snel bijgewerkt :(
wel weer zin om potje te knallen, maar ping hier op vakantie is best shit :(
D4NG3R schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:29:
Het probleem wat je had in W:ET is dat de beste spelers alleen maar beter werden terwijl de slechtste spelers geen kans kregen. Een vergelijkbaar systeem introduceren in DB zou tot extreme verschillen leiden.
even shitty systeem als CounterStrike dus... :( DirtyBomb is wel aardig in balans volgens mij; kloof tussen betere en nieuwe spelers is niet zo groot.

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 15-08-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Shitty systeem in CS? CS heeft potten van enkele seconden tot aan enkele minuten, in W:ET duren rondes over het algemeen een stuk langer. Daar komt bij dat W:ET nooit bedoeld is geweest als competitieve shooter, iets CS is en DB graag wil zijn.

Daar komt bij dat CS extreem skillbased is, iemand met de dikste gun kan alsnog neergaan met een goed gerichte headshot van een handgun. Iets wat in W:ET niet opging, jij als stock medic tegen iemand die buffed up was was gewoon kansloos. :N

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 15-08-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
persoonlijk spreekt het systeem van CS mij niet aan omdat het winnende team, alleen maar sterker wordt. zou zelf andere keuze hebben gemaakt. Beste/leukste shooter die ik gespeeld heb (van de laatste jaren) is MAG geweest. 256man chaos.. maar dat werkte. Helaas is ontwikkelaar omzeep.

Zou zelf graag soort gelijke game maken met community, maar gaat zo veel tijd in zitten. dat red ik heden dag niet meer langs mijn job. (vroeger mee gewerkt aan strike force de meest gedownloade mod voor UT - diverse van onze club toen zijn naar Guirilla Games vertrokken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Gratis elite case als je vandaag inlogged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Shitty silver Phantom, trade up voor een gold Sawbonez met crotzni :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sbCO1OTINsWL8ukrwQC2BDWH/thumb.jpg

zilver proxy, stel je voor dat je toch euros neerlegt voor eoa random kaartje, voor random character ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
himlims_ schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:43:
[afbeelding]

zilver proxy, stel je voor dat je toch euros neerlegt voor eoa random kaartje, voor random character ...
Zijn genoeg idioten die dat doen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Cliffy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:45:
[...]

Ik zeg niks. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Gouden Bushwhacker uit de gratis case. Alleen jammer dat ik die dan weer uiteraard niet heb. :/

Maar zit dicht tegen de 50k credits aan, dus dan maar die aanschaffen (goede merc sowieso).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bushwalker speelt wel lekker vond ik, zeker samen met andere bushwalker kun je tegenstander goed irriteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Iemand Red eye al aangeschaft? Zit nu bijna op 50k, tijd om weer een merc te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
TimoVeld schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:09:
Iemand Red eye al aangeschaft? Zit nu bijna op 50k, tijd om weer een merc te kopen.
Ja. Niet kopen. Erg matige merc die en slechter dan vassili kan spotten, slechter dan vassili kan snipen, en je kan ook niks in close combat. Smoke werkt nog niet goed en is voornamelijk nutteloos. Echt nog even mee wachten voorlopig.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dacht dat redeye ook m4 kon; toch wel een van 'de' guns volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik blijf lekker bij Sawbonez, Arty, Bushwhacker en Proxy.
Als ik geen ammo kan droppen, kan healen of engineer kan zijn voel ik mij totaal nutteloos.
Fragger en Rhino zijn mooie killers maar behalve dat kunnen ze weinig. (wel handig als human shield als iemand een objective delivered ;))
himlims_ schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:21:
dacht dat redeye ook m4 kon; toch wel een van 'de' guns volgens mij
Nee, de Dreiss (Semi-auto AR).
Opzich het beste wapen voor hem, maar heeft wel een nerf gehad van 360 RPM naar 300.
Lijkt klein, maar je merkt het echt wel in close combat. Ik ben met mijn Arty dan ook overgestapt op de BR16.

[ Voor 41% gewijzigd door unfor op 15-08-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
red-eye is niet echt een mega goede merc hij speelt wel geinig maar echt nuttig nah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Grandeur: Is nieuw. Semi auto rifle, je kan ALS je met dit ding 100% headshots kan raken met elke kogel heel goed mee komen met je team. Maar als je toch mist... Dan ben je de lul. Ook als je met dit wapen iets te snel schiet achter elkaar dan gaat de accuracy naar niets en dan raak je ook niks. Je zal dus rustig moeten schieten en in controle blijven, anders ben je dood.

Dreiss AR: Iedereen al bekend mee, dit ding moet je echt liggen.

PDP70: Vassili's slechtste sniper rifle, en speelt ook niet lekker met redeye (je kan dan echt net zo goed Vassili gaan spelen...)

Redeye IR-Vision: Werkt alleen in combinatie met smoke, maar Vassili's detector is superior want die kan je ergens neer leggen in een handig hoekje en die spot zo'n 25 seconden lang voor je. Bovendien moet je iemand direct zien als Redeye wil je ze spotten.

Redeye Smoke: Je kan er niet door heen kijken, maar als je in de smoke staat dan kan je wel alles om je heen zien dmv silhouetten; Net als dat je Phantoms kan zien lopen als je oplet, zo werkt dat ook als je in de rook staat. Ook kan je van de rook af komen door explosives.

tldr: Heel gimmicky en doet niets beter dan wat andere mercs kunnen. Niet aan te raden nog ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ik ben met Fragger, Sawbones en Proxy eigenlijk ook goed voorzien. Rhino vind ik heerlijk spelen in defense, moet je alleen wel een Aura bij je hebben. Wellicht dat ik nader ga halen dan. Arty zat ik ook over te twijfelen, heeft wel wat fijne buffs gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Mijn go to combo blijft Skyhammer+M4, Nader+Crotzni en Sparks met de #1 loadout kaart die 3 healing perks heeft. Cant go wrong :P

Sawbonez is wellicht wat beter als medic, maar gezien zijn populariteit is het beter dat iemand met skills een Sparks speelt als secundaire medic, dat maakt een sterk team ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Redeye was in de closed beta/alpha wel erg goed. Jammer dat ie dus generfed is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het spel wil niet meer starten hier, is dit een bekend probleem? Krijg een splash schermpje (eerst rechtsonder in de hoek, dan in het midden) en dan niks meer, start gewoon niet verder. PC en steam al opnieuw opgestart maar helpt niet :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Configs verwijderen? Er wordt ook log file gegenereerd, maar die was/is bij mij inhoudelijk onleesbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm hij doet het weer na de 3e keer restart, vreemd :)

Zijn die kaarten de enige manier om andere wapens te kunnen gebruiken? Vooral die shotguns van de medic vind ik maar niks. Zijn wel redelijk duur dan, toch al flink wat potjes erop zitten en ben nog niet eens in de buurt om genoeg credits te hebben. Tips om meer credits te krijgen, gewoon spelen en objectives doen of zijn er nog specifieke dingen waar ik op kan richten?

Potje defense: 192 credits.. dat gaat wel even duren voor ik 30.000 bij elkaar heb 8)7 Ik heb toch meerdere keren de EV vernietigd, telt dat niet als objective punten? Die stonden namelijk op 0... Krijg je die alleen in de aanval?

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 15-08-2015 20:29 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Je kan in de Store, onder de Loadout tab, alle combinaties zien die mogelijk zijn voor elke merc. Boven Bronze kaarten zijn de loadout combos 't zelfde maar krijg je skins zegmaar.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Aha, je kan loadouts ook kopen met credits... die stap had ik nog even gemist.

Als ik het goed begrijp werkt het dus als volgt:
Je verdient credits tijdens het spelen, die kun je uitgeven aan:
- nieuwe Mercs,
- nieuwe loadouts
- cases

In cases krijg je een 'random' loadout?

Wat is de beste manier om nieuwe loadouts te krijgen? Kun je bijvoorbeeld door bepaalde acties ingame ook van die cases verdienen (zeg maar iets, 100 headshots ofzo) of moet je die ook kopen? Kun je het beste rechtstreeks een loadout kopen of beter gokken met de cases?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
NickThissen schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:51:

- nieuwe Mercs,
- nieuwe loadouts
- cases

Wat is de beste manier om nieuwe loadouts te krijgen? Kun je bijvoorbeeld door bepaalde acties ingame ook van die cases verdienen (zeg maar iets, 100 headshots ofzo) of moet je die ook kopen? Kun je het beste rechtstreeks een loadout kopen of beter gokken met de cases?
Gewoon loadouts kopen ipv cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NickThissen schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:51:

- nieuwe Mercs,
- nieuwe loadouts
- cases

Elke dag de missies doen, dan hark je zo genoeg punten bij om je loadout naar wens te kopen.
Voor elke eerste game in elke mode krijg je per dag 500 creds, en daar 500 bovenop voor een win.
Je kunt natuurlijk ook massaal cases kopen, maar dat blijft random en er zijn maar een paar loadouts per class echt goed.
Ik heb een paar posts terug een filmpje geplaatst met 25 case openings, waarvan uiteindelijk 4 brons en 1 silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bedankt, dan ga ik dat maar eens proberen.

Waar ik nog moeite mee heb is zien wat voor 'class' m'n teamgenoten spelen. Als ik ammo of health nodig heb bijvoorbeeld dan weet ik niet bij wie ik moet zijn, en ik probeer altijd zelf de class te spelen die nodig is (weinig medics dan pak ik medic, etc) maar ik kan dus moeilijk zien wie wat speelt. Al die verschillende Mercs herken ik echt nog niet. Went dat vanzelf of kan ik op een andere manier makkelijker zien wie wat speelt?

Edit
Laat maar, spel werkt weer niet. Zit al half uur te proberen maar hij doet gewoon helemaal niks meer. Error E0190304 in de logs waar vrijwel geen oplossing voor te vinden is..... Iemand tips?

Edit2
Eindelijk opgelost.. Moest het spel (executable plus hele folder) aan AVG anti-virus exception lijst toevoegen.

[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 16-08-2015 12:22 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Mercs leer je vrij snel herkennen.
Cases krijg je overigens ook op random momenten. Gaat op basis van speeltijd geloof ik, niet iets van prestatie afhankelijk of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand met een (spare) alienware key? denk beter hier pollen ipv V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Volgens mij kun je ze nog steeds krijgen:
https://eu.alienwarearena...re-skin-case-key-giveaway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Hmm, lijkt me wel een leuke game.
Veel tweakers die dit spelen? Voeg me anders maar toe op steam om wat te spelen.
Mijn steam naam is: "Amdiske"

btw: Is hier op het forum ergens een topic ofzo waar iedereen zijn Steam naam of Origin naam enzo kan geven zodat we elkaar allemaal kunnen uitnodigen om samen te spelen?
Ik heb weinig vrienden die gamen dus speel ik vaak alleen games en dat wordt na een bepaalde tijd wel saai :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Er is in ieder geval een steamgroep:

http://steamcommunity.com/groups/DBGOT/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Er is de groep en in de TS staat een lijstje met tweakers die DB spelen.
Lijk niemand te kunnen vinden met de naam Amdiske of "Amdiske"

[ Voor 31% gewijzigd door lordgandalf op 16-08-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
lordgandalf schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:00:
Er is de groep en in de TS staat een lijstje met tweakers die DB spelen.
Lijk niemand te kunnen vinden met de naam Amdiske of "Amdiske"
Nja had me gemist met al die accounts :p
Op steam is het Valdourian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Aha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Cliffy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:45:
[...]

Ik ben een idioot die creditbooster heeft gekocht :P gaat wat sneller zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
TimoVeld schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:09:
Leuke merc, gun doet veel damage kan meestal 2-3 mensen killen per smoke.

Aanrader!

Mijn mercs
Vassili / Sawbonez / Rhino / red Eye en fragger/skyhammer

Pak vnml vassili en fragger/skyhammer

Volgende aankoop wordt Nader denk ik of Kira.

[ Voor 22% gewijzigd door Bjorn89 op 17-08-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Bjorn89 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:13:
[...]

Leuke merc, gun doet veel damage kan meestal 2-3 mensen killen per smoke.

Aanrader!

Mijn mercs
Vassili / Sawbonez / Rhino / red Eye en fragger/skyhammer

Pak vnml vassili en fragger/skyhammer

Volgende aankoop wordt Nader denk ik of Kira.
Je bent de enige tot nu toe die hem aan raadt =).
Ik ben blij dat ik eindelijk de SMG loadout van proxy heb, kan ik daar ook eindelijk mee spelen. Shotguns zijn echt niet besteed aan mij in dit spel.

Denk dat het toch nader gaat worden. Of misschien eerst nog even een fatsoenlijke loadout voor Fragger kopen. Weet alleen niet of ik daar daadwerkelijk mee ga spelen. Als ik toch voor de M4 ga, speel ik waarschijnlijk liever met Skyhammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bjorn89 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:12:
[...]

amper, de meeste punten pak je van de missies. En die worden niet verdubbeld voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Spel loopt regelmatig vast bij mij...
en is het normaal dat je na iedere ronde terug gaat naar main menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Benosa schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:27:
Spel loopt regelmatig vast bij mij...
en is het normaal dat je na iedere ronde terug gaat naar main menu?
Vastlopers heb ik nog geen last van gehad na 60 uur speeltijd.

Terug naar main menu ligt er aan welke modus je speelt. Dit is volgens mij enkel bij ranked matches zo.

Als je net begint zou ik sowieso niet meteen ranked matches gaan spelen. Niveau ligt daar een stukje hoger dan op public servers.

Op basis van ervaring zou ik de volgende volgorde aanhouden.

Objectiv servers max lvl 5 -> Objective servers -> Stopwatch servers -> Competitve matches

Ik speel momenteel alles een beetje door elkaar.
Public servers steevast bovenaan, meestal top fragger, ranked matches, strijden om de op één na laatste plek :P.

Boosters zijn trouwens echt waste of cash. Zoals al opgemerkt wordt enkel je fee verdubbeld.

Kan je beter je cash besteden aan het kopen van mercs.

[ Voor 8% gewijzigd door Paffelton op 17-08-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bjorn89 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:12:
[...]

maakt niet zo heel veel uit (zie reddit dirtybomb)
speel; 1x objective (+500 credits) 1x stopwatch (+500 credits), first win van de dag (+500 credits), dan iedere 3 uur nieuwe missies (+1500-2000 credits) hark je er de nodige binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Laatst online: 17-10 16:13

dawofl

?

himlims_ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:35:
[...]

maakt niet zo heel veel uit (zie reddit dirtybomb)
speel; 1x objective (+500 credits) 1x stopwatch (+500 credits), first win van de dag (+500 credits), dan iedere 3 uur nieuwe missies (+1500-2000 credits) hark je er de nodige binnen.
Die booster heb ik indd ook eens gekocht :+ gaat dan indd wel iets sneller omdat je gemiddeld ook 300-500 per potje extra binnenhaald.

Je daily's doen werkt overigens toch het beste zoals je hier boven noemt.

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
heb paar dagen geleden wel iets raars gehad met de dailys ik had 2 dailys met doe een compo match heb met wat mensen hier 1 compo match gedaan en wat schetst mijn verbazing er word maar 1 van de dailies verwijdert en niet beide :S
Heeft iemand trouwens die hacker van die compo pot gereport ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vraagje over die missies: als er bijvoorbeeld staat "get 8000 xp with Rhino in your squad" moet ik dan ook met Rhino spelen? Moet ik 8000 xp met Rhino halen, of 8000 xp in een match waar ik een seconde met Rhino heb gespeeld, of 8000 xp in een match waar Rhino een van m'n drie Mercs was maar ik heb niet eens gebruikt heb? Het klinkt als dat laatste maar dat vind ik maar vaag :p Wel handig want Rhino kan ik niks mee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

NickThissen schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:31:
Vraagje over die missies: als er bijvoorbeeld staat "get 8000 xp with Rhino in your squad" moet ik dan ook met Rhino spelen? Moet ik 8000 xp met Rhino halen, of 8000 xp in een match waar ik een seconde met Rhino heb gespeeld, of 8000 xp in een match waar Rhino een van m'n drie Mercs was maar ik heb niet eens gebruikt heb? Het klinkt als dat laatste maar dat vind ik maar vaag :p Wel handig want Rhino kan ik niks mee.
Je moet hem kunnen spelen in de match (dus 1 vd 3 is Rhino) maar je hoeft hem niet te spelen. Houd er wel rekening mee dat hij wel erg goed is voor combat xp. Zoek een druk gangetje waar je lekker short range kan knallen en gaan met je minigun.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste