ik vond het vreselijk irritant dat er geen textures waren, waardoor je iedereen goed kon spotten
weet trouwens iemand wat dit op steam betekend?

Het zijn ruilkaarten oid en je kan ze verkopen?
Wat heb je eraan? ik heb nader en proxy

volgens mij zijn dat die (nutteloze) kaartjes van steam, niet de cases/cards van IN de gameredbullet schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:23:
weet trouwens iemand wat dit op steam betekend?
[afbeelding]
fijn, phantom is in free roulation ...
net een potje met 4 phantoms in 1 team
net een potje met 4 phantoms in 1 team

Mooi, over een paar minuten eindelijk weer spelen zonder die achterlijke spawnbug. 

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik zag net op een stream dat de spawnbug er nog steeds is.Dat is wel jammerD4NG3R schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:46:
Mooi, over een paar minuten eindelijk weer spelen zonder die achterlijke spawnbug.
[afbeelding]
heb niet idee dat er zo veel beter op geworden is, sinds de patch eind okt. heb ik regelmatig crashes
anti-cheat werkt nog steeds voor geen meter. maar verder draait ie wel aardig.
je kunt schijnbaar van die badges sparen; hoe krijg je die? aardig wat uurtjes in de game zitten, maar 0 items in steam
je kunt schijnbaar van die badges sparen; hoe krijg je die? aardig wat uurtjes in de game zitten, maar 0 items in steam
Cards voor de badges krijg je voor elke 10 dollar die je spendeert in f2p games.himlims_ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:04:
heb niet idee dat er zo veel beter op geworden is, sinds de patch eind okt. heb ik regelmatig crashesanti-cheat werkt nog steeds voor geen meter. maar verder draait ie wel aardig.
The Containment War Update is almost here, and out of gratitude to all of our players that have been continuing to play dirty and provide their feedback, we're giving everyone that logs into Dirty Bomb in the week after the release of the Containment War Update a special gift.

Every single player that logs in during that time will receive one of the hardest to kill medics out there, Phoenix. He's an expert at healing everyone around him while under heavy fire with his Healing Pulse ability, and he can even revive himself when incapacitated, helping your team keep the pressure on.
If you have already unlocked Phoenix by the time the Containment War update arrives, you'll get a special reward of your own: 1x Elite Case A, 1x Elite Case B and a unique Obsidian Loadout Card for Phoenix!

This will end a week after the release of the Containment War during the week of October 28th, so be sure to grab your free Phoenix while you can!
bron
Every single player that logs in during that time will receive one of the hardest to kill medics out there, Phoenix. He's an expert at healing everyone around him while under heavy fire with his Healing Pulse ability, and he can even revive himself when incapacitated, helping your team keep the pressure on.
If you have already unlocked Phoenix by the time the Containment War update arrives, you'll get a special reward of your own: 1x Elite Case A, 1x Elite Case B and a unique Obsidian Loadout Card for Phoenix!

This will end a week after the release of the Containment War during the week of October 28th, so be sure to grab your free Phoenix while you can!
bron
jammer genoeg blijf ik enorme lag hebben waardoor het spel onspeelbaar is

Dat zal niet aan de game liggen maar aan je connectie.redbullet schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:55:
jammer genoeg blijf ik enorme lag hebben waardoor het spel onspeelbaar is
Ik hoor daar helemaal niemand anders over.
Langer verhaal over de lag 
2 weken geleden deed dirty bomb het goed, na op vakantie geweest te zijn en een update te hebben gekregen had ik last van lag
2 weken geleden deed dirty bomb het goed, na op vakantie geweest te zijn en een update te hebben gekregen had ik last van lag
Wat je daar allemaal zegt, nostalgie, Winghaven, met zen gekke panzer fragmoviesVerwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:50:
Even de topic terug wat leven in blazen:
Speel nu al 2 weken de beta en even de bevindingen (als oud ET speler )
- Bepaalde delen zijn remakes van ET mappen -> awesome
- Gemerkt dat nieuwe mappen sequentieel worden gepushed & aangepast ( zag op de bridge map kleine aanpassingen ? ) -> statstracking doet zijn werk
- Oude bekenden tegen gekomen op servers ( nvc , rezta , Winghaven , Night (u96d) )
- Hitsounds !!!!
- Gameplay ! Het beperken van 3 classes per game kan echt een goede functie worden als ze dit game competitief gaan uitspelen
- Een ET killer ? Kan niet ... ETforever. Maar het heeft potentieel. En aangezien Wolfenstein new order geen MP heeft & dit F2P is en zolang de microtransactions niet Pay 2 Win zijn zie ik dit goedkomen.
What i would love to see:
Dedicated Server hosting ( zal bij release zijn )
Map builder ( doubt it aangezien F2P )
Mod support ( voor trickjumps etc , maar zie bovenstaande)
Misschien wil ik wat teveel
Eventjes met Stoker gespeeld, is op zich wel leuk
Stoker is lekker als Area of Denial personage, maar verder niet bijzonder. Bushwacker vult die rol imho beter met zn turret + heeft de engineer bonus.
vind stoker wel leuk spelen, maar is het net niet;
- minder hp dan fragger
- cooldown is lang (40sec. van nade)
het blokkeren werkt wel goed, maar kills met die nade haal ik maar beperkt. echter werkt het wel goed om de laatste paar sec. van de bomb-defuse te voorkomen.
- minder hp dan fragger
- cooldown is lang (40sec. van nade)
het blokkeren werkt wel goed, maar kills met die nade haal ik maar beperkt. echter werkt het wel goed om de laatste paar sec. van de bomb-defuse te voorkomen.
Fantastische game, ik ben helemaal hooked. 
Het speelt lekker snel. (Zeker als oud UT speler)
De ''kaartjes/loadout'' feature is erg leuk.
Aleen de dmg van sommige assault rifles mag wel iets omhoog imo..
Het speelt lekker snel. (Zeker als oud UT speler)
De ''kaartjes/loadout'' feature is erg leuk.
Aleen de dmg van sommige assault rifles mag wel iets omhoog imo..
[ Voor 66% gewijzigd door iNFiNiTY- op 23-11-2015 17:37 ]
Ik las net dit bericht omdat hij hierboven gequote is. Ben het echt 100% met je eens - ET is mijn nr1 game ever - en ben benieuwd: nu het spel er echt is: wat is er van bovenstaand waar geworden? Ik heb de beta gespeeld en vond het best vermakelijk, maar bij verre niet het 'nieuwe ET'. Wordt dit spel uberhaupt veel gespeeld, heb namelijk beetje het idee dat het een flop is. Anyway, ik ga het ook maar weer eens proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:50:
Even de topic terug wat leven in blazen:
Speel nu al 2 weken de beta en even de bevindingen (als oud ET speler )
- Bepaalde delen zijn remakes van ET mappen -> awesome
- Gemerkt dat nieuwe mappen sequentieel worden gepushed & aangepast ( zag op de bridge map kleine aanpassingen ? ) -> statstracking doet zijn werk
- Oude bekenden tegen gekomen op servers ( nvc , rezta , Winghaven , Night (u96d) )
- Hitsounds !!!!
- Gameplay ! Het beperken van 3 classes per game kan echt een goede functie worden als ze dit game competitief gaan uitspelen
- Een ET killer ? Kan niet ... ETforever. Maar het heeft potentieel. En aangezien Wolfenstein new order geen MP heeft & dit F2P is en zolang de microtransactions niet Pay 2 Win zijn zie ik dit goedkomen.
What i would love to see:
Dedicated Server hosting ( zal bij release zijn )
Map builder ( doubt it aangezien F2P )
Mod support ( voor trickjumps etc , maar zie bovenstaande)
Misschien wil ik wat teveel
* en blijf elke dag bidden op een echt ET opvolger (zelfde gameplay met betere graphics en wat lichte verbeteringen, vooral modernisering zoals automatische matchmaking etc, meer is er echt niet nodig) *
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Heb ik iets gemist, is dirty bomb uit beta?
Ik heb het sinds de Alpha / closed beta niet meer gespeeld, maar kwam het spel tegen op Steam: http://store.steampowered.com/app/333930/?l=dutchTimoVeld schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:15:
[...]
Heb ik iets gemist, is dirty bomb uit beta?
Zover ik kan zien lijkt het dat dit gewoon de game is, er staat nergens 'beta' of iets dergelijks.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ben tijdje geleden gestopt met spelen nadat ik een aantal cheaters was tegen gekomen. Heeft de game nog steeds last van cheaters?
[ Voor 3% gewijzigd door Tahref op 25-11-2015 13:15 ]
Weinig, op een gegeven moment kwam je vrijwel elke game een cheater tegen, maar nu heb ik er sowiezo 2 maand geen gezien.Tahref schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:44:
Ben tijdje geleden gestopt met spelen nadat ik en aantal cheaterers was tegen gekomen. Heeft de game nu steeds last cheaters?
Wat zou de reden zijn? Is er een (betere) anti cheat systeem gekomen ofzo?unfor schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:13:
[...]
Weinig, op een gegeven moment kwam je vrijwel elke game een cheater tegen, maar nu heb ik er sowiezo 2 maand geen gezien.
Ja, en wat actievere moderatie.Tahref schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:19:
[...]
Wat zou de reden zijn? Is er een (betere) anti cheat systeem gekomen ofzo?
Dat is echt wel beter ik ben het wat minder gaan spelen om die reden gelukkig wordt er daar nu beter opgelet
Mocht je merken dat er minder cheaters zijn, mag je me wel weer is een party invite sturen haha.Rezta schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:34:
[...]
Dat is echt wel beter ik ben het wat minder gaan spelen om die reden gelukkig wordt er daar nu beter opgeletmisschien maar eens weer wat spelen.
4 potjes competitive gespeeld en 4x een aimbotter die 100-0 gaat
Zie nog steeds veel potentie in het spel, maar er moet nog redelijk wat gebeuren. Niet zozeer in de game zelf, maar eromheen.
Tijd geleden een toernooitje gedaan met allemaal oud ET spelers, dan merk je dat je redelijk makkelijk door die teams heen knalt, vraag me dus nog wel af of het niet al een beetje een te casual spel is geworden.
PS voor Mitchell-CWD:
Hey NBS-HunteR!
Heey WooBasA1991 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:15:
[...]
Mocht je merken dat er minder cheaters zijn, mag je me wel weer is een party invite sturen haha.
4 potjes competitive gespeeld en 4x een aimbotter die 100-0 gaat
Zie nog steeds veel potentie in het spel, maar er moet nog redelijk wat gebeuren. Niet zozeer in de game zelf, maar eromheen.
Tijd geleden een toernooitje gedaan met allemaal oud ET spelers, dan merk je dat je redelijk makkelijk door die teams heen knalt, vraag me dus nog wel af of het niet al een beetje een te casual spel is geworden.
PS voor Mitchell-CWD:
Hey NBS-HunteR!
Leuk dat je nog met oud et spelers hebt gespeeld!
Als je een keer weer wilt spelen stuur me een bericht
De nieuwe merc is niet zo chill 
De flashbang verblind vooral je eigen en zijn MG krijgt niemand dood
De flashbang verblind vooral je eigen en zijn MG krijgt niemand dood

Vanaf vandaag is het containment war event active zie ik net op de website. Dag 1 krijg je een expert case A als je inlogt,Dag 2 een expert case b en dag 3 een expert case c.
Ook krijg je dubbele credits tijdens deze drie dagen en heb je kans dat je na een potje een containment war event case krijgt met een gegarandeerde containment war loadout
Ook krijg je dubbele credits tijdens deze drie dagen en heb je kans dat je na een potje een containment war event case krijgt met een gegarandeerde containment war loadout
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Ik ben er ook nog niet weg van, Fraggers LMG heeft veel meer punch. Thunders LMG voelt als die lichte smg van proxy met een iets groter magazijn.
Dat gecombineerd met een langzaam character met grote hitbox is niet ideaal.
[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 27-11-2015 09:41 ]
Ik word er zelf flauw van dat flashes je ook licht stunnen, en stuns je ook licht flashen.. Beide nades moeten gewoon uniek zijn.
en slome reload, recoil/accuracy is ook om te huilenunfor schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:40:
Ik ben er ook nog niet weg van, Fraggers LMG heeft veel meer punch. Thunders LMG voelt als die lichte smg van proxy met een iets groter magazijn.
Als er mensen zijn die regelmatig spelen, stuur mij een PM. Kunnen we een leuk team maken
Ik speel dagelijks, steam staat wel in mijn sig.
Heb je toegevoegdunfor schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:41:
Ik speel dagelijks, steam staat wel in mijn sig.
WTF.. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zat in level Bridge, als Thunder een beetje met mn machinegun mensen te slopen, *plop* banned...

Idk, heb t ook 2x gehad.BootVluchteling schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:18:
WTF.. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zat in level Bridge, als Thunder een beetje met mn machinegun mensen te slopen, *plop* banned...
Tijdens twitch stream met developers, werden zij uit hun game gekicked door cheat-detectie, was ook humor
Werkt allemaal nog niet foutloos
Hmm.. Toevallig ontdekt vandaag dit spel maar Steam is down dus kan niet proberen.
Anyway.
De CV van sommige mensen van dit bedrijf stemt me hoopvol. Ik ben van QuakeLive dat recent gesloopt is door Bethesda. Een soort refugee zeg maar.
En ik ga jullie binnekort slopen in deze game
Classes en andere gimmicks hou ik neit van, ik wil gewoon raggen.
Dus dat zou een dealbreaker kunnen zijn.
Tot gauw. Als steam weer werkt
Anyway.
De CV van sommige mensen van dit bedrijf stemt me hoopvol. Ik ben van QuakeLive dat recent gesloopt is door Bethesda. Een soort refugee zeg maar.
★ What does that mean? ★
nu je het zegt, even op onderzoek geweest;
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1162196
zou dat er mee te maken hebben?
Ja er is hier ook een thread over.himlims_ schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:55:
nu je het zegt, even op onderzoek geweest;
Daarom was ik er niet verder op ingegaan.
Na overigens wat videos gezien te hebben is dit weer zo'n spel met een hoop gedoe en payloads, classes, cards met loadouts, kopen van characters voor 50000 credits. Dus mij zul je niet tegenkomen. Las dat ze aan pielen zijn met een nieuw ELO systeem in Quakelive, miscchien dat maar weer eens van de plank trekken.
★ What does that mean? ★
Dit is geen TDM/DM/1vs1 het is een team shooter. Als jij als teammate mij niet helpt in de game, kun je een vloed van fuck you's verwachten van mij. Begin het aardig beu te worden hoe mensen soms dit spel spelen, vooral de MEDICS.MrMonkE schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:52:
Hmm.. Toevallig ontdekt vandaag dit spel maar Steam is down dus kan niet proberen.
Anyway.
Lig je daar te creperen rennen er 2-3 medic langs je, terwijl er grote markers op de map staan. Zelfde geld voor de AMMO gevers, duurt echt soms uren voor je ammo hebt.
Kan ik me zo ontiegelijk aan frustreren, want ik speel altijd in dienst van mijn team als ik die classes heb

Dat ik BF3 speelde medic-de ik me helemaal suf. In Metro kon je echt mega hoog scoren daar als medic 
Maar ik wil gewoon raggen. Quakelive is net crack. Als je er aan gewend bent is elke andere game saai en langzaam.
De game ziet er wel mooi uit vind ik.
Maar TF2 vind ik al niks meer, in het begin wel maar all die gimmicks classes en verworven power. In BF3 ook.
Kom je als noob met je standaard klapper pistool tegen gasten die al 'tientallen jaren' alle varianten van BF spelen en een ranking van 130* hebben oid. Met de zwaarste wapens en gadgets. Daar hou ik niet van. Iedereen gelijke wapens.
Ik las wel dat de wapens in deze game niet zover uit elkaar liggen dus das wel beter dan TF2 voor mijn beleving. Maar dat is allemaal subjectief.
Maar ik wil gewoon raggen. Quakelive is net crack. Als je er aan gewend bent is elke andere game saai en langzaam.
De game ziet er wel mooi uit vind ik.
Maar TF2 vind ik al niks meer, in het begin wel maar all die gimmicks classes en verworven power. In BF3 ook.
Kom je als noob met je standaard klapper pistool tegen gasten die al 'tientallen jaren' alle varianten van BF spelen en een ranking van 130* hebben oid. Met de zwaarste wapens en gadgets. Daar hou ik niet van. Iedereen gelijke wapens.
Ik las wel dat de wapens in deze game niet zover uit elkaar liggen dus das wel beter dan TF2 voor mijn beleving. Maar dat is allemaal subjectief.
[ Voor 0% gewijzigd door MrMonkE op 27-12-2015 13:58 . Reden: typo, what else. Misschien deze reden prefillen met 'typo' :) ]
★ What does that mean? ★
Kawaiii! 2 gratis 100% cases in 2 dagen, en 1 xmas loadout uit een gewone case.
Leuk zo'n verassing na je laatste game van de avond!
En, close one in comp:
En TotalBiscuit top10 games van 2015 waarin Dirty Bomb verassend op NR3 staat:
YouTube: TotalBiscuit's Top 10 Games of 2015
[ Voor 60% gewijzigd door unfor op 30-12-2015 01:26 ]
Ah deze ken ik wel! Moet het nodig weer gaan spelen!
Ik snap ook niet waarom de game zo negatief wordt beoordeeld, ik heb z'n beetje alle MERCS vrij gespeeld en gebruik nog de starter mercs als ik zin heb.unfor schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:24:
[video]
Kawaiii! 2 gratis 100% cases in 2 dagen, en 1 xmas loadout uit een gewone case.
Leuk zo'n verassing na je laatste game van de avond!
En, close one in comp:
[video]
En TotalBiscuit top10 games van 2015 waarin Dirty Bomb verassend op NR3 staat:
YouTube: TotalBiscuit's Top 10 Games of 2015
Het spel heeft skill nodig en het is lekker snel, geen overpowered shooter zoals bij COD waar de noobs al 20+ kills kunnen pakken.
Ik vind het niet zo verbazend eigenlijk, veelal komt zijn smaak ook bij mij positief.
ik een paar uur CS:GO gespeeld maar DB is toch meer mijn soort shooter.
Inderdaad. Had 'm al een tijdje in Steam in mijn lijst staan en vorige week toch eens mee begonnen. Lekker snel, potjes zijn kort en verschillende klasses waar je mee aan de slag kan. Wel nog wat weinig maps, maar dat zal nog wel komen. Moet toch eerst de huidige maps nog leren
probeer de route naar ammo-crates te vinden; teammates zijn niet altijd even behulpzaamJanW schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:21:
Inderdaad. Had 'm al een tijdje in Steam in mijn lijst staan en vorige week toch eens mee begonnen. Lekker snel, potjes zijn kort en verschillende klasses waar je mee aan de slag kan. Wel nog wat weinig maps, maar dat zal nog wel komen. Moet toch eerst de huidige maps nog leren
gewoon ammo request spammen dan zijn de ammo-crates "zichtbaar"himlims_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:45:
[...]
probeer de route naar ammo-crates te vinden; teammates zijn niet altijd even behulpzaam
je kan langs een skyhammer gaan staan en ammo requesten, in zijn gezicht knifen of wat dan ook ze weigeren nog steeds.
Verder vind ik vassili nutteloos, heb nog weinig goede snipers gezien.
de meesten zitten inderdaad achterin en gooien nooit sensors 
paar keer heb ik zelf goede potjes met vassili gespeeld maar het is jammer dat niet iedere merc even veel HP heeft

paar keer heb ik zelf goede potjes met vassili gespeeld maar het is jammer dat niet iedere merc even veel HP heeft
Begin zat ik voornamelijk de max lvl 5 servers, maar objective is dan nogal lastig. Meesten spelen alsof het team deathmatch is, dat is altijd jammer bij dit soort games. Maar potjes op servers waar geen levelcap op zit zijn vaak een stuk leuker. Merkt dat er dan meer ook op het objective wordt gespeeld en niet alleen voor de kills.
Ben sinds vandaag ook begonnen, nog niet zo'n makkelijk spelletje als je al een tijdje geen FPS meer gespeeld hebt.
Ik speel dit nu ook zo'n 3 weken. En moet zeggen heerlijk spel! Vroeger extreem veel Wolf: ET en RTCW gespeeld en het speelt bijna hetzelfde.
Zijn er hier nog mensen die spelen? Je kan me toevoegen op steam: sniper004
Zijn er hier nog mensen die spelen? Je kan me toevoegen op steam: sniper004
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik heb nu ook al meer dan 100 uur in het spel zitten en je kan me ook toevoegen op steam: RichardQG
Ik speel niet veel fps games dus mijn aim is nog niet echt spot on, maar als medic of objective guy doe ik het meestal wel aardig
En @Snippertje : ik hoop dat je niet alleen maar Vassili speelt met die Steam naam
Ik speel niet veel fps games dus mijn aim is nog niet echt spot on, maar als medic of objective guy doe ik het meestal wel aardig
En @Snippertje : ik hoop dat je niet alleen maar Vassili speelt met die Steam naam
Dirty Bomb is nog steeds mijn main game, heb nu 741 uur ingame en ben inmiddels level 48.
Mijn steam account staat wel in mijn signature.
Mijn steam account staat wel in mijn signature.
prachtig spel.
Ik vind het alleen spijtig dat er geen "band" komt met niemand omdat je constant op andere servers speelt.
en met vrienden spelen is zeer uitzonderlijk.
Ik heb 5 vrienden overtuigd om het ook te spelen en op 3 weken tijd maar 1 spel samen kunnen spelen met deze omdat als je wil joinen de server waar vrienden op spelen toch altijd vol zit of de map net gedaan is.
Het zou beter zijn als men als spec kan joinen en autojoined als er een plekje vrij komt op de server in plaats van het huidige systeem waarop je een grijs scherm hebt met autojoin wanneer er eenplekje vrijkomt.
verder is het ook vreselijk ergerlijk dat het joinen van een server zolang duurt... (als je een server joint die net 30 sec van het einde map zit ben je zeker 3-5 min kwijt voor je kan beginnen spelen... en dan mag er nog niks misgaan waarbij je je connectie verliest want dan begint het wachten opnieuw)
Verder niks dan positief!
70 uren played
leuke balance in de mercs
genoeg verschillen om het keer op keer plezant te houden
PS:
eindelijk iets gevonden dat ET kan vervangen.
(played et van april 2003 tot jan 2016)
Ik vind het alleen spijtig dat er geen "band" komt met niemand omdat je constant op andere servers speelt.
en met vrienden spelen is zeer uitzonderlijk.
Ik heb 5 vrienden overtuigd om het ook te spelen en op 3 weken tijd maar 1 spel samen kunnen spelen met deze omdat als je wil joinen de server waar vrienden op spelen toch altijd vol zit of de map net gedaan is.
Het zou beter zijn als men als spec kan joinen en autojoined als er een plekje vrij komt op de server in plaats van het huidige systeem waarop je een grijs scherm hebt met autojoin wanneer er eenplekje vrijkomt.
verder is het ook vreselijk ergerlijk dat het joinen van een server zolang duurt... (als je een server joint die net 30 sec van het einde map zit ben je zeker 3-5 min kwijt voor je kan beginnen spelen... en dan mag er nog niks misgaan waarbij je je connectie verliest want dan begint het wachten opnieuw)
Verder niks dan positief!
70 uren played
leuke balance in de mercs
genoeg verschillen om het keer op keer plezant te houden
PS:
eindelijk iets gevonden dat ET kan vervangen.
[ Voor 4% gewijzigd door 4aces op 05-04-2016 11:59 ]
Een van de weinige games waar je redelijk zorgeloos kan verwachten dat iedereen de objective speelt. Focus in het design betaalt zich dan wel goed uit.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Spelen wij wel het zelfde spel? De gemiddelde pub lijkt vaker op een (zwaar unbalanced) potje TDM dan wat anders.Gundogan schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:04:
Een van de weinige games waar je redelijk zorgeloos kan verwachten dat iedereen de objective speelt.
Ranked mag je hier in vrijwel elk spel wel vanuit gaan.
Al leveren support rollen en het pushen van de objectives veel meer punten op dan het maken van kills. Schieten is voor velen natuurlijk een stuk leuker.
[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 05-04-2016 12:36 ]
Ongebalanceerde teams komt vaak voor omdat één team duidelijk beter is en niet dat het andere echt uit z'n neus loopt te vreten. Ik zie vaak dat iedereen het tenminste probeert om richting de objective spelen. In vele andere games waar de maps alle gamemodes moeten ondersteunen en TDM de hoofdmoot is, zie je vaak dat een paar spelers maar wat doen op heel ander gedeelte van de map.D4NG3R schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:33:
[...]
Spelen wij wel het zelfde spel? De gemiddelde pub lijkt vaker op een (zwaar unbalanced) potje TDM dan wat anders.
Ranked mag je hier in vrijwel elk spel wel vanuit gaan.
Al leveren support rollen en het pushen van de objectives veel meer punten op dan het maken van kills. Schieten is voor velen natuurlijk een stuk leuker.
Just downloaded it, quite a funny game
heb het ook ef geprobeerd, maar het is niet speelbaar,
word de hele tijd gekicked voor game violations.
Gebruik je een overlay? Ik heb gehoord dat alle overlays (behalve de mumble overlay) door de anti cheat als cheat herkend worden, waardoor je van de servers gekickt wordt.-Ace schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:34:
nee dat gebruik ik niet, heb wel al gelezen dat er gigantische problemen zijn met die auto kick door zogenaamde game violations.
Welke virusscanner draai je? Draai je overlays van andere programma's dan Steam? Denk hierbij ook bijvoorbeeld aan F.Lux, Mumble, Skype of Teamspeak en niet alleen aan gameclient software.
Leuk afgelopen weekend, 2x achter elkaar tegen het zelfde team ranked spelen. Ze waren behoorlijk zuur toen ze weer tegen ons gematched werden.
Leuk afgelopen weekend, 2x achter elkaar tegen het zelfde team ranked spelen. Ze waren behoorlijk zuur toen ze weer tegen ons gematched werden.

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 25-04-2016 19:12 ]
kan me haast niets anders voorstellen, dan dat er eoa tooltje op de achtergrond draait, wat de anti-cheat niet leuk vind. heb daar ok wel eens issue's mee gehad, toen bleek 'sandboxie' niet geoorloofd. sluit eens (zo veel mogelijk) overbodige toepassingen die idle of niet direct belangrijk zijn.-Ace schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:34:
Heb ik soms ook last van. Verify game cache in Steam verhelpt het voor mij.-Ace schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:09:
nee dat gebruik ik niet, heb wel al gelezen dat er gigantische problemen zijn met die auto kick door zogenaamde game violations.
Speelt er nog iemand Dirty Bomb hier?
Laaste updates hebben weer heel wat toegevoegd aan het spel
Nog steeds bijna dagelijks met de vriendengroep. Mochten mensen interesse hebben, er draait een Discord server voor onze community waar we vrijwel elke avond actief zijn.extraordinare schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:03:
Speelt er nog iemand Dirty Bomb hier?
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 08-09-2017 10:40 ]
Ik speel ook dagelijks, inmiddels 1600 uur in dit spel gestopt. (LV116)
Met een steam account van 1800 games is dit toch altijd het spel waar ik weer terug bij kom.
Met een steam account van 1800 games is dit toch altijd het spel waar ik weer terug bij kom.
Ik speel ook dirty bomb sinds kort.
Ben nog wat nieuw maar speel wel dagelijks.
Mijn Steam is "Valdourian". Add maar.
Ben nog wat nieuw maar speel wel dagelijks.
Mijn Steam is "Valdourian". Add maar.
Ik heb ook veel ET gespeeld en dit is toch wel een waardige opvolger.
Voeg mij ook maar toe: id/bosrat
Voeg mij ook maar toe: id/bosrat