Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

TimoVeld schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:55:
Drilled en looter zijn wel echt nutteloze perks met rhino =).
Ach gaat mij meer om het feit dat het een gold kaartje is, Rhino was ik ook niet van plan om te kopen dus.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
Rhino is het niet waard om meteen te kopen ik zou gewoon wachten totdat je alle mercs hebt die je echt graag speelt en dan rhino unlocken als je echt niks anders meer wil

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind m zalig spelen, dare i say it; is inmiddels geupgrade tot default-merc hier. vooral op pubs is erg leuk, gister 54/2 en 24/1 potje met rhino O-) maar vereist wel een medic in de buurt. speel m met nos-op-kaartje, en dan bursten, sprayen is kansloos met rhino

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 07-09-2015 09:13 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik pak toch steeds terug op de default mercs Aura en Skyhammer. De health station van Aura is best OP vind ik, kun je vaak makkelijk in je eentje een gebied mee verdedigen. Dan wel met de Blischlok ofzoiets (shotguns kan ik niks mee). Skyhammer heeft gewoon een fijn wapen, heb nog geen andere gevonden die in de buurt komt (al lijkt de accuracy wel minder geworden de laatste tijd, ik mis meer). Laatst Sawbonez gekocht omdat ik daar een goed kaartje voor had met de Crotzni (ofzoiets, wat een namen), had gehoord dat die goed was maar die is volgens mij inmiddels ook generfed want ik krijg er niemand mee dood, veel te weinig damage. Beetje nutteloze aankoop dus aangezien Aura in elke andere manier beter is volgens mij vooral met health station.

Verder vind ik het spel echt goed in elkaar zitten maar "de community" maakt er een groot frustratie festijn van. Ik zit vaak langer te wachten dan ik aan het spelen ben. Comp matches moet ik meestal 3-4 keer proberen (steeds 1-2 minuten) omdat er altijd wel minimaal iemand is die niet Accept drukt, en daarna is het weer 1:30 wachten omdat mensen nooit lock-in doen, en dan nog eens minuten warmup voordat iedereen F6 drukt. Volgens mij mag dit wel duidelijker gemaakt worden want heb het idee dat mensen gewoon niet weten dat je dit allemaal kan skippen.

En dan start het potje eindelijk en 9/10 keer ben je na 1 minuut al een speler kwijt en is het 4/5 of 5/4 (beide niet leuk), zucht....

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 07-09-2015 10:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

lordgandalf schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:46:
Rhino is het niet waard om meteen te kopen ik zou gewoon wachten totdat je alle mercs hebt die je echt graag speelt en dan rhino unlocken als je echt niks anders meer wil
Het probleem is dat ik dat al heb, ik speel voornamelijk Fragger opgevolgd door Aura, meestal sleep ik Vassili mee als er een heartbeat sensor nodig is om te pushen. Andere classes speel ik niet echt en ik voel momenteel ook niet de behoefte om er eentje te kopen.

Phoenix kijk ik wel naar uit, ik hoop dat deze bij uitkomst eerst nog even gratis is om te proberen. Anders koop ik wss Bushwhacker, met een kameraad dikke lol mee gehad toen deze gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
meestal heb je een periode dat ze de merc proberen te verkopen en 1 of twee weken daarna tada free rotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Speel aura met shotgun (die imba, met 5 kogels), bijna allemaal 1-hit-1-kill

Skyhammer heb ik die AK mee, wat een frot gun is dat, snap niet dat die niet aangepast wordt want recoil en spray is gigantisch.

Sawbone van weekend aangeschaft ivm fancy rood kaartje, speelt wel aardig alleen HoT gaat wat langzaam :X

Bushwalker ook aangeschaft via pcgameruk-magazine, blijft leuk op publics op tactische plaatsen. alleen gun en HP van bushwalker kan ik nog niet goed aan wennen.

vanavond weer eens rondje met t.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Grappig om te lezen dat iedereen totaal andere mercs prefereert. Ik speel zelf voornamelijk met Sawbonez en Proxy. 3e merc is roulerend, afhankelijk van de map ook. Meestal nader, Skyhammer of Arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Voor mij is het skyhammer,proxy en sparks dan heb ik attack,defense en medic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sowieso is het handig als iedereen minimaal 1 support class meeneemt, of je nou voor ammo, health of een tactisch voordeel kan zorgen; het is altijd nuttig voor de rest van je team. Dit is ook mijn grootste irritatiepunt aan pub games, veel mensen doen dit niet.. Mijn eigen setup probeer ik ook altijd te balanceren. Fragger of Skyhammer om blockades te doorbreken waar het hele vijandelijke team bij elkaar staat, Aura om m'n team te ondersteunen bij een push en/of diezelfde blockade maar dan vanaf ons team, en Vassili om de vijand wat meer in kaart te brengen en van afstand een objective vrij te houden.

Elke class is hier wel uit te wisselen voor een ander, maar zonder support class(es) bereik je dit resultaat nooit.

Iets anders trouwens: Hoeveel mensen hier hopen op een TDM modus? Niet alsof ik dit wil spelen, maar heel veel spelers behandelen het spel alsof het CoD is en ze een zo hoog mogelijke K/D ratio moeten behalen.

Niet voor niets zie je je K/D pas aan het einde van de match. Door een dedicated gamemode uit te brengen maak je beide partijen blij, de mensen die OBJ willen spelen kunnen dat doen en de lui die lekker willen schieten voor kills kunnen dat ook doen.

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 07-09-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik speel alles en mijn kd boeit me niet als ik maar lol heb en een credit to team ben :) das wat telt imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

K/D boeit mij op zekere hoogte wel* (al boeit het mij minder als in veel andere shooters) maar veel spelers zie je gewoon nooit voor objectives gaan. Gisteren nog een pub gehad waarbij heel het team op bridge vrolijk een deathmatch stond te houden bij de blockade. Niemand die dat ding kapot probeerde te schieten of C4 probeerde te plaatsen. Kreeg ik het eindelijk voor elkaar om C4 te planten is dat ding 10 seconden later alweer weg omdat niemand verdedigt.

* Ik zie toch graag dat ik een ronde met een dikke K/D eindig, maar ik focus mij hier niet specifiek op. En inderdaad:

Afbeeldingslocatie: http://orig06.deviantart.net/e14c/f/2011/100/9/7/credit_to_team_by_penta_gram-d3dp8l4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
K/D is niet zo belangrijk nee, maar als je twee mensen in je team hebt die 1/16 en 2/24 eindigen (ja, letterlijk) dan weet je eigenlijk ook al genoeg...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Het is zeker wel nice idd als je een positive k/d kan krijgen maar als ik een risico neem maar mogelijk wel de match win ga ik er gewoon op af ipv terughoudend zijn.
En hoe vaak ik al niet geplanned heb en tegen me team zeg dat ze mijn moeten helpen maar nee hoor mensen killen is belangrijker en dan is die c4 weer defused.

@D4NG3R: jij speelt ook tf2 gok ik zo ??? :) heb er nu 700 uur in zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Heel veel gespeeld in de vorm van de Orange Box op de 360, samen met de PC versie heb ik er denk ik zo'n 900 uur in zitten. Ik raak het spel nauwelijks meer aan, alle hoedjes en extra wapens zijn mij iets te geworden.

Qua gameplay trouwens erg vergelijkbare games, zoals ik eerder al een keer schreef:
D4NG3R schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:56:
Het probleem zit hem meer in de mentaliteit van de (pub) playerbase, ik weet niet of je wel eens TF2 gespeeld hebt maar daar is een ongeschreven regel dat wanneer een class nodig is om iets te doen je hier naartoe wisselt - ook als je wat minder goed bent met die class. Ik kom in pubs vaak tegen dat een of beide kanten 2 of 3 snipers heeft, geen medics en geen AoE classes... :F
M'n K/D zal vrij hoog zijn, zodra de stats uitkomen zou ik er niet raar van opkijken als ik een K/D boven de 3 heb. De meeste matches eindig ik rond de 25-7 met een paar 'mindere' matches van 16-12. Zelden is m'n ratio onder de 1 en als dat al het geval is zijn de teams vaak extreem unbalanced. Ik let er echter nauwelijks op, de meeste kills haal ik dan ook door vijanden van de obj weg te houden, heerlijk hoeveel mensen als een kip zonder kop denken dat ze iets kunnen defusen of planten zonder backup van hun team.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 07-09-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De K/D maakt niet veel uit maar je moet een goede combinatie vinden tussen op mensen schieten of C4 planten / defusen (of ander objective doen). Hoe vaak ik wel niet een Proxy in een rechte lijn op een objective af zie sprinten terwijl er 4 mensen bij staan, om dan neergeschoten te worden en dan te zeuren waarom er niemand helpt... Hoe moet ik nou helpen als je als een kip zonder kop erop af rent?

Het is ook weer niet nodig om iedereen dood te hebben voordat je een objective doet, vaak genoeg kun je gemakkelijk planten zelfs al zijn er mensen in de buurt, zolang ze je niet gezien hebben kijken ze niet eens naar de objective.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Wat ik vaak merk is dat ik als een gek de c4 kan planten en dat mijn team dan niet mee op trekt om mij te verdedigen terwijl ik plant en dat is zo hatelijk :S Tf2 en DB zijn op sommige vlakken idd te vergelijken maar spelen in mijn beleving toch wel heel erg anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lordgandalf schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:45:
Wat ik vaak merk is dat ik als een gek de c4 kan planten en dat mijn team dan niet mee op trekt om mij te verdedigen terwijl ik plant en dat is zo hatelijk :S Tf2 en DB zijn op sommige vlakken idd te vergelijken maar spelen in mijn beleving toch wel heel erg anders :)
zo leuk op train of die 'met dat muurtje'; bomb recht in lijn voor de MG leggen :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ja :) of even met rhino wachten op de defuser die het treinstel binnenkomt maar niet meer eruit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Waar ik wel benieuwd naar ben, hoeveel van jullie weten dat je door bepaalde muren heen kan schieten? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
ik weet het ju kunt door houten schotten en de wat dunnere wandjes heen schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Een leuke is bij dat kleine raampje achter de forward spawn op Terminal, die hele wand kan je doorheen schieten. Veel mensen gaan even snel naar links of rechts als ze uit het raam schieten en blijven daar dom staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Hoe krijg je zonder te betalen veel credits? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

redbullet schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:39:
Hoe krijg je zonder te betalen veel credits? :+
credits kun je niet kopen; door te gamen :+

je hebt de volgende mogelijkheden:
* dailies/missies, 3stk varieren van 500-1000c
* 500c voor eerste objective game vd dag
* 500c voor eerste stopwatch game vd dag
* 500c voor eerste win vd dag

de missies worden iedere 3uur vrijgegeven, sochtens voor werk log ik in; klik ik de missies weg die 500-750c geven; einde van de werkdag heb ik nieuwe missies beetje mazzel heb je dan 3x 1000c voor de missies.

3-4 dagen gamen geeft al snel 30k-40k credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Op die manier :)
Gisteren level 6 geworden :+ het verschilt tussen mensen van 1 t/m5 en 6+ is best groot :/
Het helpt trouwens ook niet om een paar pay to win tegenstanders te hebben.

Verder heb ik best vaak van lag wat best jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
himlims_ schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:45:
[...]

credits kun je niet kopen; door te gamen :+

je hebt de volgende mogelijkheden:
* dailies/missies, 3stk varieren van 500-1000c
* 500c voor eerste objective game vd dag
* 500c voor eerste stopwatch game vd dag
* 500c voor eerste win vd dag

de missies worden iedere 3uur vrijgegeven, sochtens voor werk log ik in; klik ik de missies weg die 500-750c geven; einde van de werkdag heb ik nieuwe missies beetje mazzel heb je dan 3x 1000c voor de missies.

3-4 dagen gamen geeft al snel 30k-40k credits
of pcgamer uk bedonderen ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

}:| ik weet niet wat je bedoeld :X O-)
redbullet schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:01:
Het helpt trouwens ook niet om een paar pay to win tegenstanders te hebben.
er is geen pay2win in deze game!

[ Voor 75% gewijzigd door himlims_ op 08-09-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
hoe? O-)
himlims_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:12:
[...]

er is geen pay2win in deze game!
betaalde mercs gebruiken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iedere merc die te koop is, kun je ook kopen met credits, en die hark je best snel binnen.

een betaalde speler heeft 0 voordeel tozv een niet betaalde speler, dat maakt game ook zo interresant

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 08-09-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Alles wat je met betalen kun je ook via credits krijgen zover ik weet enigste wat alleen met geld te krijgen is zijn credit boosts de rest heeft allemaal credit waardes. En credit boosters zijn het niet waard om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

boost, vergroot alleen het aantal behaalde credits, wat vrij beperkt is, want missies geven je veel meer.
vind dat ze een mooie balans hebben gevonden.

wat wel graag anders of verbeterd zou zien;
- kaarten kunnen ruilen met andere spelers
- als je een 'special' kaartje craft, dat je stats kunt kiezen (bijv. door een bronze op te offeren, dat je cobalt dezelfde - bruikbare - stats krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

himlims_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:39:
iedere merc die te koop is, kun je ook kopen met credits, en die hark je best snel binnen.

een betaalde speler heeft 0 voordeel tozv een niet betaalde speler, dat maakt game ook zo interresant
Het enige waar ze waar ze bij Splash Damage voor moeten oppassen is dat ze niet in de bekende free2play shooter val (blijven) trappen van: nieuwe merc te sterk releasen om zo mensen over te halen om die meteen te kopen -> nerf vrij kort daarna.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
himlims_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:22:
boost, vergroot alleen het aantal behaalde credits, wat vrij beperkt is, want missies geven je veel meer.
vind dat ze een mooie balans hebben gevonden.

- als je een 'special' kaartje craft, dat je stats kunt kiezen (bijv. door een bronze op te offeren, dat je cobalt dezelfde - bruikbare - stats krijgt)
Dat zou idd wel stoer zijn dat er kaartjes zijn waarvan je stats kan changen of dat je kaartjes krijgt met stats die je kan applyen op bestaande kaartjes.
En idd kaartjes ruilen wil ik al een aardig tijdje.

Wat ook wel nice zou zijn is dat je kaartjes kan inzetten om je kans op betere kaartjes te verhogen.
Zodat als je lvl 6+ ofzo bent je je kans op lead kaartjes kunt verlagen door wat crappy lead kaartjes in te leveren scheelt weer een bak lead kaartjes in je inv en je kans op een iron of nog beter is dan een stuk groter.

Het komt vaak voor dat ze mercs iets te powerfull releasen maar dat fixen ze ook daarna. En slapsh damage kan niet alles testen dus het komt voor dat een merc net iets te powerfull is.
Of dat de community die mening heeft en dan past splash damage dat aan.
Maar ik koop alle mercs en ik speel ook met alle mercs.

[ Voor 13% gewijzigd door lordgandalf op 08-09-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Opzich ben ik benieuwd hoe sterk het verdienmodel is van DB. Ik vind het namelijk helemaal niet erg om te betalen voor een spel, maar ik heb nog niks gevonden bij DB wat het waard is om geld in te steken.

Ik heb alle mercs waar ik mee wil spelen. Ik heb 100k in kas dus zodra er een nieuwe merc uit komt kan ik deze ook meteen kopen.

Ik denk juist dat ze het wellicht iets te makkelijk gemaakt hebben om credits te verzamelen en dat de game niet zo'n lange levensspan heeft aangezien ze er dadelijk niks op verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand (werkende) contact gegevens van ontwikkelaar/uitgever? heb diverse manieren contact gezocht (lees, mail verstuurd) maar komt 0 responce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Deze al geprobeert dus via de support ingang https://support-dirtybomb.nexon.net/hc/en-us/requests/new. Of anders facebook of twitter al geprobeert ??

Anders contact de community manager via twitter https://twitter.com/MissMurderlol

Waarvoor heb je ze nodig dan ?

[ Voor 18% gewijzigd door lordgandalf op 08-09-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ze hebben ééns in de zoveel tijd (geloof weekelijks op zondag?) een sessie op twitch waar ze meestal wel actief op de vragen van kijkers ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hebben ze laatst een update uitgebracht aan het matchmaking systeem ofzo? Waarschijnlijk ga ik mezelf nu jinxen maar de laatste 3 comp matches waren echt super, steeds heel spannend en gelijk op met eerlijke teams en niet allemaal level 5 mensen die de maps nog niet eens kennen. Zal wel toeval zijn, maar spel is meteen een stuk leuker er door.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Liever word er gewerkt aan een unranked matchmaking systeem, lekker met randoms knallen maar dan wel op je eigen niveau zonder dat er direct consequenties zitten aan het winnen of verliezen van een pot.

Ranked win je niet tenzij je in een gecoördineerd team zit en pub is gewoon ongebalanceerde chaos. Er zijn wel een aantal tussenwegen maar deze zijn niet instant en vereisen dat je moeilijk moet doen via third party websites en programma's.

[ Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 08-09-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Net iemand van lvl 61 gezien :+

Wat ik wel irritant vind als je gerevived wordt dat je ook meteen dood geschoten kan worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
redbullet schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:03:
Net iemand van lvl 61 gezien :+

Wat ik wel irritant vind als je gerevived wordt dat je ook meteen dood geschoten kan worden :/
Niet direct, alleen als je zelf begint te schieten of een ability gebruikt. Als je enkel beweegt heb je een schild van een seconde of zo. Vaak precies genoeg tijd om achter cover te duiken.

Wat betreft comp matches met randoms, ervaar ik juist exact het tegenovergestelde. Win 4 vd 5 matches met randoms, dus je kunt ook gewoon geluk hebben met de teams waar je in terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik heb genoeg medics gehad die mij reviven midden in de line of fire en dan helpt dat schild heel even maar dat houd ook op. Compos met randoms is hit or miss vaak heb ik een team dat aan het deathmatchen is ipv de obj te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mijn favoriete classes met hun beste loadouts die ik tot nu toe verzameld heb :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mvrlY9FgN2qAqYV2gYqPLlGp/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

aardig lijstje :P zou mooi zijn wanneer je kaartjes onderling kunt ruilen, .. wie weet :P die cobalt-aura speel ik ook mee; die shotgun is zooo fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
ik heb de alienware aura kaart :+
maar vind ik wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe krijg je die namen van kaartjes erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik heb genoeg kaartjes lijkt me

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dbTHupZ.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xd6ADjH.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nzoQO9c.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dctR2to.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

er moet echt een functie komen dat je kaarten kunt traden ofzo

[ Voor 74% gewijzigd door himlims_ op 09-09-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Phoenix in de pocket, eens kijken hoe ie speelt.

Update:
Net eerste pot mee gespeeld. 36-8

Quote van Phoenix in het andere team: "He's like if sawbones was fun."

Denk wel dat in comp een sawbonez een stuk nuttiger is, maar phoenix is wel een stuk leuker.

Heb trouwens het idee dat ik wat meer fps lag heb sinds de update, meer mensen last van?

[ Voor 92% gewijzigd door Paffelton op 09-09-2015 21:31 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gister paar potjes gespeeld met phoenix in team, lijkt me wel leuke merc, maar de cooldown en tijd van casten vind ik wle vrij fors. hoe bevalt ie jou?

• Paffelton
Ligt er aan hoe lang je hem charged. Je hoeft hem niet helemaal te chargen. Als je hem één keer in drukt, is de cooldown slechts 2-3 seconden, en dat geeft je weer een goede health boost voor de volgende fight.
Ik had persoonlijk nog wel wat snelheid in willen ruilen voor meer hitpoints, maar dan was het echt een sawbones clone geweest. Wel erg blij dat ie de hochfire heeft, blijft toch mijn lieverlings gun.
Wat hem voor mij vooral minder nuttig maakt in comp matches is dat ie niet die perk heeft waardoor gerevivede mensen met meer health terug komen.

Gisteren een grappige public gespeeld met 3 phoenix' die constant elkaar aan het health boosten waren, niet kapot te krijgen.

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Fragger, nader rhino en vassli het meeste hier. Als je een beetje met rhino kan spelen zijn 40-80 kills geen rare score

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g4ZjBx1hIjkuQ1VpGx6XkEnE/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jq40ypgc8E3d0kttM1OIw30Y/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M9C4al8ZihTj4ILsgduOYr2R/full.jpg

^- nieuwe structuur van betaalde (elite) cases; nu diverse classes onderverdeeld.
percentages wijzigen afhankelijk van soort case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Damn verdienen ze niet genoeg aan de elite cases ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
lordgandalf schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 02:05:
Damn verdienen ze niet genoeg aan de elite cases ofzo :S
Verwijst naar nexon ;)

en dan te bedenken dat het een beta build is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de prijzen vind ik zelf vrij fors; je koopt een random kaartje, voor random poppetje met random stats.... als je nu soort 'upgrade' kunt doen van bestaande kaart. dat de nieuwe iig voor dezelfde merc is, of stats overdraagbaar zijn... hopelijk komt er een functie om kaartjes te traden met elkaar, dat lijkt me wel nuttige toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Moet zeggen dat het een verrekte complete beta build is. Lijkt wel alsof developers tegenwoordig hun game eeuwig in beta of early acces laten zodat ze altijd daarop terug kunnen vallen als er iets mis gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
himlims_ schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:25:
..
hopelijk komt er een functie om kaartjes te traden met elkaar, dat lijkt me wel nuttige toevoeging.
..
himlims_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:22:
..
..
himlims_ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:00:
..
aardig lijstje :P zou mooi zijn wanneer je kaartjes onderling kunt ruilen, ..
..
himlims_ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:34:
[...]

[video]
Probeer je ons iets duidelijk te maken? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
TimoVeld schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:25:
Moet zeggen dat het een verrekte complete beta build is. Lijkt wel alsof developers tegenwoordig hun game eeuwig in beta of early acces laten zodat ze altijd daarop terug kunnen vallen als er iets mis gaat..
Nexon heeft nog niet alle mercs toegevoegd missen er minimaal nog 2 a 3 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Lijkt mij dat je die ook kunt toevoegen als een game al uit beta is toch? Kijkend naar een league of legends of iedere andere Moba game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Nexon kiest er voor om een merc toetevoegen en dan even af te wachten zien wat mensen zeggen en de merc hier en daar aan te passen ipv. de mercs allemaal toe te voegen en door x mercs aan klachten te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan weer eens niet spelen.... elk potje wordt ik 5-6 keer gekicked terug naar menu met in console PROFILEGAME STOP. Alle XP weer kwijt. En na de 5e keer zakte mijn FPS weer in naar ~40 ipv 140, niet te spelen. Fijne update zeg.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Laatst online: 15-09 14:40

dawofl

?

Damm hoe kom je aan die eerste 4? die van Skyhammer is echt mooi ik heb alleen de sawbones :(

*edit* zie dat het founders zijn! ik heb indd een early beta sawbones niet half zo vet als die founders :)

[ Voor 10% gewijzigd door dawofl op 11-09-2015 13:25 ]

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
mijn obsidian proxy is de beta-tester variant en de andere drie zijn idd obisian founder cards

Ik heb even zitten kijken naar de update waarin de cases mee zijn gekomen en daar staat het volgende over de cases:

Elite cases A & B: hebben dezelfde kansen maar wat nieuw is dat ieder type case alleen een bepaalde groep mercs als kaarten geeft.

[ Voor 79% gewijzigd door lordgandalf op 11-09-2015 15:25 ]

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:53
Speel Dirty Bomb nu ook alweer een tijdje, ben level 9 en moet nog 1 ranked game spelen om mijn placements te hebben voltooid.
Heerlijk spel, even wat anders dan het altijd counterstrike spelen. Speel voornamelijk Bushwhacker/Rhino/Aura. Begin nu ook wat betere loadouts te krijgen voor de merc's die ik het liefste speel.

Wat ik voornamelijk jammer vindt is het gelimiteerde aantal maps wat er beschikbaar is. De huidige 5 maps gaan nu toch steeds meer vervelen. En die nieuwe gamemode is gewoon counterstrike, dus die ontwijk ik op dit moment juist.
Iemand enig idee of er nieuwe maps op de planning staan voor stopwatch? :)

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dome is in april officieel aangekondigd maar al een stuk langer in ontwikkeling aangezien deze in januari blijkbaar speelbaar is geweest voor een beperkte groep.

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 12-09-2015 16:25 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ is fan van phoenix in pubs
vind het een leuke merc om te spelen, rapido, instant heal. andere vinden sawbone beter, maar ben daar nog niet van overtuigd.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Phoenix is inderdaad heerlijk in pubs, lekker aggro als medic spelen. En half de spelers (die sowieso al niet op downed players schiet) heeft niet door dat je een seconde later weer staat. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

afgeloepen dagelijk redelijk wat potjes met phoenix gespeeld, hier mijn oordeel:

Phoenix

Gegevens
• Type: Medic
• Health: 100
• Sprint: 430
Kunstjes
• Primary: Healing Pulse
• Secondary: Defibrillator
• Tertiary: Self Revive *cast!
Prijs
• Credits: 50,000
Hoe speelt Phoenix?
Phoenix valt in de medic klas, samen met Aura, Sawbones en Sparks. Qua gamestijl vergelijkbaar met sawbones, alleen beschik Phoenix over een Healing Pulse in tegenstelling tot medic-kits. De Healing Pulse lijkt beetje op een mobiele versie van Aura-station; kracht van healing is afhankelijk van duur van 'cast' (Q). Hoe langer je die ingedrukt houdt des te krachtiger je healing is maar de cooldown neemt dan ook toe. Verder heb je de beschikking over self-revive, maar dat is maar beperkt toepasbaar: het kost namelijk tijd om te casten en bij (semi)succes krijg je een 60sec. cooldown. Ik zeg semi-succesvol omdat ik vaak tijdens revive dood geschoten wordt, of zonder/verkeerd wapen weer tot leven kom, waarna een snelle dood volgt

De guns vind ik persoonlijk shit; schade van body hits is te verwaarlozen, waardoor je (4-5!!!)headshots moet maken wil je een kill toegekend krijgen! Volgens mij zijn het dezelfde wapens als bij bushwacker, maar dat kan is mis hebben. Niet echt super dus; shotguns van Aura zijn krachtiger, evenals de SMG's van sawbones en Sparks kan 1hitten met die charge-gun.

Toch heb ik aardig wat plezier gehad met Phoenix; self-revive kan leuk uitpakken en wraak nemen na kill smaakt naar meer. Via Healing Pulse een groep teammates weer op 100% hp zetten kan soms echt verschil maken in uitkomst potje...maar dat is in publics, competative is toch andere beleving; Sparks en Aura lijken betere keuze te zijn voor medic vanwege hun unieke vaardigheden. De skills van Phoenix zijn in mijn beleving nogal egoistisch en werken prima voor solo gaming, maar in teamverband legt deze merc het te vaak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Phoenix heeft juist toegang tot de beste SMG waar Sawbonez geen toegang tot heeft: KEK10.
Uiteindelijk is Sawbonez de sterkere medic, maar Phoenix is leuk in casual play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
himlims_ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:34:
[...]

[video]
Hoe kun je ingame demo's opnemen? Ik zou ook graag aan mijn fragmovie beginnen, maar ik kan niks opnemen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bjorn89 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:45:
[...]

Hoe kun je ingame demo's opnemen? Ik zou ook graag aan mijn fragmovie beginnen, maar ik kan niks opnemen? :/
Shadowplay, MSI Afterburner, Fraps, DXtory.
Om maar eens een handje vol op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
unfor schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:48:
[...]

Shadowplay, MSI Afterburner, Fraps, DXtory.
Om maar eens een handje vol op te noemen.
Shadowplay: Geen Nividia
Afterburner, Fraps, Dxtory = aanslag op FPS

Daarom werken demo's beter, geen performance impact.

[ Voor 11% gewijzigd door Bjorn89 op 14-09-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Heb je een Intel CPU met GPU? Zo ja kan je quick sync gebruiken in OBS vrijwel zonder prestatieverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bjorn89 schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:02:
[...]

Shadowplay: Geen Nividia
Afterburner, Fraps, Dxtory = aanslag op FPS

Daarom werken demo's beter, geen performance impact.
Als demo's werkten had ik het gezegd.
Afterburner heeft overigens net als shadowplay zo goed als geen performance impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Hoe belangrijk is een aangepaste config voor je fps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zeer :+ default speelt best aardig, maar sinds ik config van idanger gebruik draait game beter

zoek maar op config in dit topic

• redbullet
Vanavond weer een potje spelen, kijken of die config helpt :+

• lordgandalf
Maakt die config niet dat het er niet utiziet ? Ben daar namelijk wel benieuwd naar

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Deze inderdaad: D4NG3R in "[PC] Dirty Bomb - Deel 1"

Het haalt inderdaad je instellingen flink naar beneden om te zorgen voor een zo hoog mogelijke framerate. Competief is het ook geen slechte config omdat je een stuk minder clutter en andere grafische meuk in beeld hebt.

Zelf draai ik gewoon vanilla omdat ik strak aan de 70FPS blijf (Refreshrate van m'n monitor) en nog lang m'n skillcap niet bereikt heb.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Lange maintenance vandaag.. Tot 8u kan je niet spelen:
http://forums.dirtybomb.n...aintenance-september-17th

Ik vraag me af vanwaar ze er 4u voor nodig zijn, grote update aan de serverkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
D4NG3R schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:57:
Lange maintenance vandaag.. Tot 8u kan je niet spelen:
http://forums.dirtybomb.n...aintenance-september-17th

Ik vraag me af vanwaar ze er 4u voor nodig zijn, grote update aan de serverkant?
Hoor veel mensen klagen over FPS drops en lag op de servers, en dat er te weinig servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik heb geen gigantische drops, maar m'n framerate kakt met regelmaat onder de 70 terwijl deze daar voorheen nooit onder kwam. Maar lag ondervind ik zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Ik had gisteren en eergisteren wel last van flinke lag, ook zit er volgens mij een bug in het spel.

Bij underground als je aanvalt aan de rechterkant waar je de deur kan opblazen dat de deur doorzichtig is en dat je erdoor heen kan schieten. Iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

D4NG3R schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:58:
Ik heb geen gigantische drops, maar m'n framerate kakt met regelmaat onder de 70 terwijl deze daar voorheen nooit onder kwam. Maar lag ondervind ik zelf niet.
sinds woensdag zijn er nieuwe bugs geintorduceerd;
- op te blazen objecten worden transperant
- ping / lag treed willekeurig op; eerst nooit last van, nu bijna iedere game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Mijn FPS is ook gedropt van 120 naar 60, maar het speelt even vloeiend?

Als ik one-frame interval aanzet dan is mijn FPS wel hoger maar speelt nog steeds even vloeiend, vage engine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
gisteren een gouden bushwacker gekregen, de augments (of perks zoals het in cod heet :P) zijn best waardeloos. Verder heeft goud geen voordeel tegen over brons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Je e-penis is met goud wat groter dan bij brons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
vanaf brons heb je drie perks en voor de rest maakt het helemaal niks uit buiten de camo die ik bij gold niet eens zo heel mooi vind. Heb liever silver of cobalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
lordgandalf schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:24:
vanaf brons heb je drie perks en voor de rest maakt het helemaal niks uit buiten de camo die ik bij gold niet eens zo heel mooi vind. Heb liever silver of cobalt
Er zijn verschillende type skins voor gold en cobalt.
Beste gold loadout voor Fragger heeft bijvoorbeeld een rode skin, had liever de gold "bamboo" skin gehad :)

Dit is de imho lelijke gold fragger:
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/451832452834197257/DB822B50D14311EE10DD5ABFB01B97A9B56BA7F3/

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 22-09-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
wapen lijkt er wel hip uit te zien :)

waarbij heb je een carbon skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dat is bij silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

carbon = zilver
zie ook; http://dirtybomb.gamepedia.com/Cards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordgandalf
De camos per kleur zijn als volgt:

Lead Desert Camo
Iron Khaki Camo
Bronze Forest Green Camo
Silver Carbon Fiber
Gold Gold / Gold+Red / Gold+Bamboo
Cobalt Grey + Bue / Digital Cyan
Obsidian(Beta) Red
Obsidian(Founders) Orange + Green
Alienware Cyan Hex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

• redbullet
ik heb een tweaker gespot @ Dirty bomb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

was een aardige club waar we gisteren mee zaten, niveau was best hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
jap, niveau was zeker hoger als de meeste potjes. Wat ook weer fijn is want de hele tijd de tegenstanders op de spawn laten rond wandelen is ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Had iemand trouwens execution mode gespeeld afgelopen weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is gewoon counter-strike modus; speelt wel leuk imho

de map zelf ... mweh; snipers heaven / raining nades :(

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste