Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
BasA1991 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:23:
[...]

Hey Ronald :D Woooooo hier :)

Voeg me even toe op steam: basa1991, kunnen we nog is samen spelen ^^
Heey Woo :)
Op een of anderen manier kan ik je niet toevoegen.
Heb je een steam community link van je profiel voor me?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
Rezta schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:26:
[...]

Heey Woo :)
Op een of anderen manier kan ik je niet toevoegen.
Heb je een steam community link van je profiel voor me?.
http://steamcommunity.com/id/aff-woooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Inmiddels wat meer gespeeld, ben toch redelijk positief nu.
Alleen hopen dat het niet zo'n typische Nexon P2W game word.
Mocht iemand samen willen spelen kun je mij toevoegen, profiel in sig.

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 10-01-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

...beta nu middagje zitten spelen.. ik vond het wel geinig: 6-
- veel instant dood shit :r
- veel spawn rape :r
- veel actie :P
- community bestaat uit }:O (nofi)
- gameplay gaat snel, soms wat chaotisch :P
- beperkt aantal spelers 5x5 :/
- veel instant dood, nog een keer omdat het zo irritant is
- geen red-dot, silencer shit :P
- simpele actie, game voelt aan als matige Q3a mod, is maar net wat je zoekt in game

al was het een retail game, nog geen 2.50euro voor willen uit geven, geen verkeerde gameplay en aardig geinspireerd door Team Fortress en Quake like actie (toch?!) maar na middagje was ik het al beu. goed is beta,

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 21-02-2015 20:46 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
himlims_ schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:44:
- simpele actie, game voelt aan als matige Q3a mod, is maar net wat je zoekt in game

al was het een retail game, nog geen 2.50euro voor willen uit geven, geen verkeerde gameplay en aardig geinspireerd door Team Fortress en Quake like actie (toch?!) maar na middagje was ik het al beu. goed is beta,

Members only:
Ik had nog geen key ontvangen... Heb de jouwe gebruikt, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik weet het nog zo niet met deze game. Aan de ene kant wel een betere ET game dan Brink (maar is dat moeilijk?) die op zichzelf ook wel ok speelt, maar aan de andere kant zijn de veranderingen ten opzichte van de originele ET om, denk ik, de gameplay te stroomlijnen niet echt geslaagd. Dan lijken ze in ~10 jaar niet heel erg veel te zijn opgeschoten.

Net zoals met Halo 5 kan het niet kiezen tussen z'n hipfire roots en het 'moderne' ADS waardoor je een middenweg hebt die niet altijd lekker aanvoelt. Ik denk ze beter bij alleen hipfire hadden moeten blijven, want dat past toch beter bij de ET gameplay. Ook het hele iedereen-kan-objectives-voltooien gebeuren lijkt een beetje averechts te werken. In plaats van dat iedereen zich op de objectives werpt en/of het team goed uitbalanceert qua classes/mercs, zie je meer dat iedereen maar wat doet en niet kijkt naar wat er nodig is (want je hebt nog steeds wel medics en dergelijke nodig) of moet gebeuren. Het is natuurlijk nog een beta, maar ik vraag me af of dit zal veranderen. Ook de mappen zijn soms zelfs voor 5v5 een beetje chokepoint gevoelig af en toe.

O en in deze beta heeft iedereen standaard de shotgun medic en ook de prox mine shotgun merc (van de 7 mercs die in deze beta beschikbaar zijn) wat soms leidt tot een saai massaal shotgun fest.

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 21-02-2015 22:25 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALdhur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-08 18:54
Eerste post van me op tweakers, maar ik heb nog een key over. In het verleden twee keer aangemeld voor de beta m.b.v. hetzelfde mail adres en dat betekent blijkbaar ook dat je twee keys krijgt :)

Voor de liefhebber : AEIGK-EMLDB-R96DZ

Gisteren even gespeeld, voelt niet verkeerd aan. Een goed team als tegenstander is alleen te verslaan met teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ALdhur schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:10:
Eerste post van me op tweakers, maar ik heb nog een key over.
offtopic:
welkom op t.net.
door de
code:
1
[mo]blabla[/mo]
te gebruiken kun je een
Members only:
, zie ook meer ubb codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
ALdhur schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:10:

Voor de liefhebber : AEIGK-EMLDB-R96DZ
thx ga hem ook even proberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Er is een kwartiertje geleden ongeveer een nieuwe wave keys de deur uit gegaan, dus check je email of je erbij zit!

Incidenteel mocht je een key overhebben dan hou ik mezelf aanbevolen ;)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb zojuist een key ontvangen voor de gesloten beta. Dus ik zou zeggen als je je hebt opgegeven even je mail checken!

Nu moet ik me eerst nog even over het Brink-Debacle heen zetten geestelijk, hoop dat het met dirty bomb wat beter vergaat.
ik zal binnenkort mijn bevindingen eens posten.

[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 26-05-2015 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Helaas, mijn key is er nog steeds niet. Maar goed, ook pas een week of 3 aangemeld. (28 april ofzo)

Als iemand er nog één overheeft houd ik mij aanbevolen.

Ik was namelijk net weer wat Brink aan het spelen gegaan, en echt waar, ik kan het geen slechte game vinden. Het heeft z'n onhebbelijkheden, maar eigenlijk vind ik het nog steeds een prima shooter en het viel mij ook op hoe GOED de graphics eigenlijk zijn zelfs nog anno 2015 op 2560x1440, ondanks dat ze er ook wel inhakken kwa hardware load.

Begreep dat ze Brink servers offline hebben getrokken (of in ieder geval de directory service) voor Dirty Bomb, vandaar dat ik mij aanmeldde.

Hoe is DB vs B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het spel is nu in open beta voor de geïnteresseerden.

Als je van teamwork en objectives houdt kan ik het spel van harte aanraden. Als je CoD of BF alleen maar hebt gespeeld de laatste 10 jaar dan vind je het waarschijnlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Postius schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:37:
Het spel is nu in open beta voor de geïnteresseerden.

Als je van teamwork en objectives houdt kan ik het spel van harte aanraden. Als je CoD of BF alleen maar hebt gespeeld de laatste 10 jaar dan vind je het waarschijnlijk niks.
Ik speel vaak BF en I love this game <3

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hoewel die extra cards niet perse nodig zijn....

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

himlims_ schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:44:

Members only:
Van ´t weekend dit spel geprobeerd, en herken me hier helemaal niet in. Leuke snelle shooter die erg veel weg heeft van ET. Brink en andere creaties van Splash vond ik allemaal niet echt leuk, maar Dirty Bomb lijkt best geslaagd. Tijden geleden dat ik een shooter langer dan 5 minuten MP heb gespeeld (BF:Bad compagny2), rest was, imo, crap.

Veel insta deaths? Snipers of airstrikes, ja, maar dat kan je zien aankomen als je de maps en notifiers leert kennen.
Spawn rapes? De helft op een server is noob, en loopt de weg te zoeken. Zal wel weg ebben over maandje als men de maps kent.
Spelers van 5x5 tot 8x8.
Simpele actie? Er zit best veel in, allemaal kleine details en weetjes.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bstard schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:21:
[...]

Van ´t weekend dit spel geprobeerd, en herken me hier helemaal niet in. Leuke snelle shooter die erg veel weg heeft van ET. Brink en andere creaties van Splash vond ik allemaal niet echt leuk, maar Dirty Bomb lijkt best geslaagd. Tijden geleden dat ik een shooter langer dan 5 minuten MP heb gespeeld (BF:Bad compagny2), rest was, imo, crap.

Veel insta deaths? Snipers of airstrikes, ja, maar dat kan je zien aankomen als je de maps en notifiers leert kennen.
Spawn rapes? De helft op een server is noob, en loopt de weg te zoeken. Zal wel weg ebben over maandje als men de maps kent.
Spelers van 5x5 tot 8x8.
Simpele actie? Er zit best veel in, allemaal kleine details en weetjes.
je vergelijkt mijn reactie van half jaar geleden, met huidige status van de game? Mag hopen dat er eea inmiddels aangepast en verbeterd is. Maar sta achter mijn initiele post - zal van de week nog eens bekijken.

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 08-06-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
himlims_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:32:
[...]

je vergelijkt mijn reactie van half jaar geleden, met huidige status van de game? Mag hopen dat er eea inmiddels aangepast en verbeterd is. Maar sta achter mijn initiele post - zal van de week nog eens bekijken.
En? Wat heb je geleerd in die tijd? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

say whut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

himlims_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:32:
[...]

Oh joh excuus, niet gezien. Was ervanuit gegaan dat een game als dit regelmatig posts kreeg.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38
Ben ik de enige die niet kan inloggen?

Krijg constant "Sign in could not be completed". Heb inmiddels alle 'fixes' die er op het internet zwerven geprobeerd maar niks helpt.

Tot nu toe geprobeerd:
-Verify game cache
-Firewall uit
-AV uit
-Game dir in exlusions lijst gezet bij AV
-Constant 'disconnect' in console typen

Je hoeft toch alleen maar in Steam het spel te downloaden en dan kan je spelen? Ik heb nergens iets gezien van een user account maken of iets dergelijks.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Vandaag voor het eerst een paar potjes gespeeld, was op zich wel leuk. Soms alleen beetje onoverzichtelijk.

Verder snap ik nog geen bal van hoe het werkt qua levels en credits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
Misschien nog handig voor iemand een beginners guide http://www.crossfire.nu/a...tings-guide-to-dirty-bomb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Ik was geintereseerd sinds E3. Echter heb ik nog geen 1 keer kunnen inloggen de laatste 3 dagen. "Sign in could not be completed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Xfade schreef op maandag 22 juni 2015 @ 05:00:
Ik was geintereseerd sinds E3. Echter heb ik nog geen 1 keer kunnen inloggen de laatste 3 dagen. "Sign in could not be completed".
Firewalls? Netlimiter? Anti-Virus? Andere programma's die mogeljk DirtyBomb en/of de anticheat in de weg kunnen zitten?

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Net een paar potjes gespeeld. Moet zeggen dat het me aardig aanstaat. Goede balance, niet te moeilijk, leuke objectives, en voor het eerst sinds lang nog eens echt teamwork gezien..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38
Xfade schreef op maandag 22 juni 2015 @ 05:00:
Nou, welkom bij de club want ik heb het spel al 2 weken in steamlijst staan en nog geen enkele dag kunnen inloggen. Snap er werkelijk niets van, zie mijn post hierboven wat ik al gedaan heb om het op te lossen maar niks helpt.

Mocht jij een oplossing gevonden hebben, hoor ik het graag.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Grote tip voor iedereen, speel geen competitive matches. Tzit echt vol met blantant cheaters. Gewoon lekker op de pub servers blijven. Ben wel blij dat ze nu 10+ servers hebben geinvoerd. De meeste mensen denken totaal nie na als ze een schietspel spelen. Heb het ook even niet gespeeld tijdens de Rhino en sniper rotatie. Meer dan 2 snipers in je team iskansloos. :p Op lvl 10+ servers gaat dit al een stukje beter. Mensen letten al iets meer op het doel en picken hier een class voor die het team aanvult ipv hersenloos picken. Scheelt toch al erg veel. TIs erg jammer dat het spelzo makkelijk te hacken is want ik heb erg spannende en leuke competitive games gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Postius schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:08:
Grote tip voor iedereen, speel geen competitive matches. Tzit echt vol met blantant cheaters. Gewoon lekker op de pub servers blijven. Ben wel blij dat ze nu 10+ servers hebben geinvoerd. De meeste mensen denken totaal nie na als ze een schietspel spelen. Heb het ook even niet gespeeld tijdens de Rhino en sniper rotatie. Meer dan 2 snipers in je team iskansloos. :p Op lvl 10+ servers gaat dit al een stukje beter. Mensen letten al iets meer op het doel en picken hier een class voor die het team aanvult ipv hersenloos picken. Scheelt toch al erg veel. TIs erg jammer dat het spelzo makkelijk te hacken is want ik heb erg spannende en leuke competitive games gehad.
Nou heb ik nog geen comp mode gespeeld, maar meestal dat iemand "blatant cheater" gilt is het gewoon goede speler dus geen idee hoe serieus ik je moet nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
unfor schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:19:
[...]

Nou heb ik nog geen comp mode gespeeld, maar meestal dat iemand "blatant cheater" gilt is het gewoon goede speler dus geen idee hoe serieus ik je moet nemen. :)
Hij heeft gelijk. Met blatant bedoelt hij dan ook echt blatant. De anticheat werkt niet zo best en mensen reporten is niet echt straight forward. Hopen dat daar verbetering in komt.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Modbreak:Op de man spelen is niet toegestaan

[ Voor 162% gewijzigd door Chaoss op 25-06-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Vond ook al dat ik vanaf afgelopen weekend ineens wel erg vaak geheadshot werd :( Eerste paar weken was nog lekker pubben, maar wordt alweer minder. Jammer.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Voortaan graag een Topic Report doen :)

[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 25-06-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Iedereen even inloggen vanavond / morgen, dan krijg je 1 elite + 2 regular cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Cliffy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:08:
Iedereen even inloggen vanavond / morgen, dan krijg je 1 elite + 2 regular cases
Bedankt voor de tip! Als ik het ooit weer ga spelen heb ik er wat aan.

Over cheaters:
Ik ken spelers die Dirty Bomb spelen en die zeer goed waren in Enemy Territory of Enemy Territory: Quake Wars. Het zal mij niet verbazen als die voor cheater worden uitgemaakt door andere spelers. Dat cheaten mogelijk is in Dirty Bomb verbaasd mij niet, is er dan wel een FPS waar het niet mogelijk is? Gelukkig wordt dit tijdens matches vaak wel gezien door ervaren spelers.

Ik heb zelf meer dan 10 jaar ervaring om competitie FPS, maar hoe vaak ik al wel niet als cheater ben beschuldigt.. Ik kan het aantal keren dat ik gebannen ben op een public server niet eens meer tellen. Dus ik denk ook zeker dat bij 90% van de gevallen van cheaten geen sprake is. Dit betekend overigens niet dat Postius in dat geval ongelijk heeft, dat kan niemand beoordelen.

Overigens heb ik het spel nog steeds, was ook in closed beta maar ik vind het niet veel aan. Ik vind het niet veel beter dan Brink, ook al was dat wel meer buggy. Maar het is dit keer wel een gratis spel en daardoor komen er veel mensen in aanraking met het spel, waardoor er wel een mooie scene kan ontstaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Zenix op 25-06-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Blergh, silver Fletcher kaart met Lock-On perk (30% snellere reactie met specials) waarvan ik niet zeker weet of dat wel iets doet :') Buiten dat om heb ik Fletcher niet eens heheh

@hierboven, standaard cheater verhaaltje. Maar er zijn wel degelijk een aantal blatant cheaters op DB, en dan zit je zo vast in een comp game te wachten tot dat je weer opnieuw kan queue'en. Al ben ik de laatste 2 dagen gelukkig geen cheaters tegen gekomen, de dagen daarvoor vond ik meerdere. Ze mogen wel een report knop in het scoreboard bouwen want nu moet je handmatig screenshots/video/weetikveelwat maken en op sturen, alsof iemand daar zin in heeft.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/449580653021685429/CC5192DC5383FFA388CE55C501E3C6640EEB8931/

not bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
Dat is zeker een mooie!

Ik had een Aura Gold loadout card :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik ben overigens niet bepaald overtuigd van het nut van iron sights in de game, dus de perks zijn niet echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iron sights is wel handig voor lange afstanden aangezien iedereen zijn FOV op max zet.
Vind de game erg leuk en komt in de buurt van de ET-feeling.
Dit weekend ook een nieuwe map genaamd Dome op de servers om te testen waar veel trick/walljumps in mogelijk zijn..
Het cheaten heb je in elke game vooral omdat dit een unreal3-engine game is dus de hax waren er al voor de game.
maar ze zijn bezig met een ingame report system VAC, overgens als je op private servers speelt of via dirtycups heb je zeer zelden last van cheaters.
Kan deze game echt iedereen *aanraden die van snelheid skill en tactiek houd.

Mijn Top 3 Mercs:
1.Sawbones ( medic als vanouds RTCW/ET )
2.Fragger ( goede HP en cookable nades )
3.Proxy ( Run & Gun engineer met mines )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Bijna een cobalt en bijna een gold uit die free cases... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van zodra je een case opendoet ligt al vast welke kaart je krijgt. Die kaartenvolgorde nadien is enkel voor de show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je kunt het rad van fortuin gelukkig ook skippen, super irritant om te zien wat je "bijna" had. ;)

Anyway, na een tijdje met aura gespeeld te hebben omdat ik daar die cobalt voor kreeg ben ik toch weer terug naar Sawbones.
Hij is iets langzamer, maar uiteindelijk veel mobieler door zijn medpacks ipv dat healing station van Aura.

Ik kreeg 2 gold cards, maar zijn voor rhino en de sniper. Tank is niet mijn ding, en de passieve speelstijl van de sniper werkt al helemaal niet voor mij in een objective based game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:57
Deze game gisteren voor het eerst gedaan en het beviel me wel. Geen super graphics ofzo maar gewoon een beetje raggen en voor de objectives gaan. Ik vind het een leuke opzet qua classes die je kan kiezen etc. En je kan altijd ook wat extra dingen opblazen om doorgangen te maken of dicht te maken. Zo kan je het je team makkelijker of de tegenstander moeilijker maken.
Het is wel erg afhankelijk wat voor team je hebt. Als iedereen voor het objective gaat, haal je het erg gemakkelijk, doen ze dit niet. Zal je erg snel verliezen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=44511597,noline]

Anyway, na een tijdje met aura gespeeld te hebben omdat ik daar die cobalt voor kreeg ben ik toch weer terug naar Sawbones.
Hij is iets langzamer, maar uiteindelijk veel mobieler door zijn medpacks ipv dat healing station van Aura.
Ja Sawbonez is ook mijn go-to medic. Doet me het meest terug denken aan de ET-medic. Hij kan zijn mannetje goed staan in de meeste vuurgevechten en is super mobiel met zijn medpacks. Mijn favo merc voor het moment, dat ik er een mooie gold card voor heb kan natuurlijk ook wel meespelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Net uit 4 gewone cases 1 gold en 1 bronze. :D

Filmpje over nieuwe class:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZNl8HolMg7E]

wat cheater drama over een of ander nederlands youtube lulletje, wel fijn om te zien dat SD er wel actief mee bezig is:
https://www.reddit.com/r/...solaris_using_triggerbot/

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 02-07-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Ik vond het wel een mooie post over die nederlander. Maar toen ik ging kijken naar een video'tje waar hij met Skyhammer speelt zie je hem gewoon een overduidelijke aimbot gebruiken :')

Dan had die hele post over zijn Vassili skills niet eens hoeven bestaan haha.

Maar ja, beter teveel evidence dan te weinig.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirty Bomb is precies niet echt populair onder de Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel het spel nu een tijdje en moet zeggen dat ik het toch wel erg leuk vind. speel samen met een vriend van me maar we zijn nog op zoek naar wat meer mensen om ranked me te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Laatst online: 08-07-2024
Zal hem vanavond eens installeren, heb opzich wel interesse in een objective based shooter en heb vroeger HEUL veul ET gespeeld =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Als ze daar nu eens een remake van maakte met moderne graphics.. :)
De BF en CoD franchises hebben de speelstijl van vele games kapot gemaakt :P

Ik vind Dirty Bomb geweldig allessinds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
MarkoVie schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:31:
De BF en CoD franchises hebben de speelstijl van vele games kapot gemaakt :P

Ik vind Dirty Bomb geweldig allessinds.
Eigenlijk is DB gewoon ET met een ander sausje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

unfor schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:36:
wat cheater drama over een of ander nederlands youtube lulletje, wel fijn om te zien dat SD er wel actief mee bezig is:
https://www.reddit.com/r/...solaris_using_triggerbot/
Dat wel, maar ik proef er ook een soort machteloosheid uit, dat unreal3 nu eenmaal gehack is, en elk spel daarmee ook de pineut is. Dan kan je bannen wat je wil, maar een nieuw Steam account later en meneer is weer terug.

Anyway blijft toch wel leuk spel, zo nu en dan een pubje. Teamwerk begint er ook al in te komen a-la 't oude ET toen iedereen de maps goed kende.

[ Voor 11% gewijzigd door bstard op 06-07-2015 17:02 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Wat een heerlijk spel zeg. Speelt vrijwel hetzelfde als de oude ET. ADS hadden ze van mij mogen weg laten en ik hoop dat er nog hitsounds komen, maar ik heb in ieder geval iets gevonden waar ik mij voorlopig wel mee kan vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
TimoVeld schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:02:
Wat een heerlijk spel zeg. Speelt vrijwel hetzelfde als de oude ET. ADS hadden ze van mij mogen weg laten en ik hoop dat er nog hitsounds komen, maar ik heb in ieder geval iets gevonden waar ik mij voorlopig wel mee kan vermaken!
Hitsounds? Bv een ding als je een HS maakt? Dat kan je in options aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Cliffy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:14:
[...]

Hitsounds? Bv een ding als je een HS maakt? Dat kan je in options aanzetten ;)
D'oh niet eens naar gezocht, ging er van uit dat dat wel automatisch aan zou staan. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkoVie schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:31:
Zodat vervolgens iedereen alle grafische eyecandy en clutter uitzet om zoveel mogelijk FPS te halen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:26:
[...]

Zodat vervolgens iedereen alle grafische eyecandy en clutter uitzet om zoveel mogelijk FPS te halen? :p
Mijn Enemy Territory zag er inderdaad ook echt vertieft uit. Sky altijd op zwart.
Texturen van vloeren en muren volledig afgevlakt.
Bloed uit, gun weg, bobbing head uit.

Bleef weinig van het spel over, maar wel een constante whopping steady 76 FPS op mijn oude bakkie =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Liever nog 333 fps, dan kon je wat verder springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Betere graphics maakt het bereikbaarder voor het grote publiek, dat wil ik maar zeggen. Als je dan perse dat allemaal wil afzetten kan je dat nog altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Gleighton schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:36:
Liever nog 333 fps, dan kon je wat verder springen :)
Ik haalde de trickjump op "Fueldump" map ook bijna nooit. Gaf ik altijd mijn FPS de schuld van =). Helaas was 76 het eerste magic number dat ik kon halen en steady kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Update van 1.4 GB. Nieuwe Merc, Phantom, en wat bugfixes. Ik kan hem nog niet kopen, credits te weinig.

Zijn er mensen die er al real money ingestoken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Curva schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:31:
Ja, deployables bundle gekocht en arty los. Totaal 22 euro dacht ik.
Een game volledig free spelen geeft ook zo'n pauper gevoel, goed werk moet wel beloond worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Hier alleen Nader gekocht voor 10e. Prijs is behoorlijk hoog maar tegelijkertijd ondersteun je de developers er ook mee :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Curva schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:31:
Update van 1.4 GB. Nieuwe Merc, Phantom, en wat bugfixes. Ik kan hem nog niet kopen, credits te weinig.

Nog niet, heb er over gedacht om zo'n bundle of die starterpack te kopen maar ik wacht nog even om te zien hoe ze het cheaterprobleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Is het cheater probleem echt zo groot dan? En groter dan bijvoorbeeld CSGO of andere competitive shooters?
Ik heb er in mijn 34 uur 1 gezien waarvan ik vond dat de aim onmenselijk was, kon ook nog een extreem goede speler zijn. Laatst met competitive begonnen, maar ook daar nog niks geks tegen gekomen.

Anyway, die Phantom merc is wel erg makkelijk te zien in zijn cloak, dus tenzij je alleen tegen newbies speelt heeft het weinig zin die aan te schaffen.
Iemand die een beetje oplet ziet hem zonder problemen lopen, vraag mij af of video settings er ook nog invloed op hebben. (ik speel met high world detail, maar alle eye candy uit)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 07-07-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
unfor schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:58:
Is het cheater probleem echt zo groot dan? En groter dan bijvoorbeeld CSGO of andere competitive shooters?
Ik heb er in mijn 34 uur 1 gezien waarvan ik vond dat de aim onmenselijk was, kon ook nog een extreem goede speler zijn. Laatst met competitive begonnen, maar ook daar nog niks geks tegen gekomen.

Anyway, die Phantom merc is wel erg makkelijk te zien in zijn cloak, dus tenzij je alleen tegen newbies speelt heeft het weinig zin die aan te schaffen.
Iemand die een beetje oplet ziet hem zonder problemen lopen, vraag mij af of video settings er ook nog invloed op hebben. (ik speel met high world detail, maar alle eye candy uit)
Dit weekend had ik ongeveer elke vijf potjes wel een cheater en dan heb ik het niet over questionable lui maar echt overduidelijk cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Competitive is het niet waard. Nonstop cheater, lobby bug, cheater, lobby bug. Die hele functie is volgens mij maar 1x nuttig geweest, en heeft voor de rest uren en uren verpest met proberen een redelijke match te vinden... Zuigt best wel :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dat is wel jammer, ik had juist mijn hoop op competitive gevestigd.
5 v 5 speelt het prettigst, 8v8 is echt chaos en de balans is vaak volledig zoek als je tegen een team van vrienden speelt.

Ik kwam dit ook nog tegen, pug play: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=475273257

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Als ze de lobby bugs fixen is het wellicht weer het proberen waard. En dan hopen dat je geen cheater tegen komt ^^

gebeurd dat wel dan zou ik gewoon afk in de game blijven terwijl je een cheat report aan het typen ben via:

https://support-dirtybomb.nexon.net/hc/en-us/requests/new

Report Abuse, en dan de boel invullen. Beter dan een cheater gaan trashtalken wat dat vinden ze juist leuk, gewoon 100% afk zijn en de match afwachten.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gewoon wat gameplay met voornamelijk Aura :)
Add me als je eens wilt samen spelen, heb nu een groepje van 3 waarmee we regelmatig spelen. (profile in sig)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WbzpKgt8u8Q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Airstrikes voordat de EV gerepareerd is, meteen op X gedrukt :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kevz schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:49:
Airstrikes voordat de EV gerepareerd is, meteen op X gedrukt :')
Tja je hoort mij niet op teamspeak, maar ik zei tegen mijn mates dat ik ging respawnen als medic omdat we te weinig hadden ;)
Overigens werd ik gefinished door een sniper.
Aangezien bij spawn vrijwel iedereen meteen naar de EV rent heb je dikke kans dat je een multikill pakt, in dit geval door 'n ander.

Als dat alle kritiek was.. had nog wat meer gemieren-neuk verwacht O-)

[ Voor 30% gewijzigd door unfor op 08-07-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Multikills maken niks uit als daarna een engineer naar de EV toe loopt en hem repaired. Dan kan je niks :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kevz schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:12:
Multikills maken niks uit als daarna een engineer naar de EV toe loopt en hem repaired. Dan kan je niks :P
We hadden 4 skyhammers en 1 arty, vandaar dat ik snel mijn zooi dump en switch :P
Je ziet mij steeds op tab drukken, niet om score te bekijken maar welke class iedereen van mijn en enemy team speelt, om daar op in te spelen. (ik wou dat meerdere mensen dat eens deden ipv bijv met 4 snipers te spelen)

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 08-07-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik vond de merc redelijk gebalanceerd, de ene wat sterker dan de ander, maar niet overdreven. Maar die nieuwe merc, Phantom, man man man. Wat een probleem ding is dat zeg. Ik kan me er totaal niet tegen weren, misschien ligt het dan wel aan mij?
Maar leuk en aardig dat ie cloak heeft, maar geef dat ding dan op z'n minst wat minder HP.... Gisteren een tijdje gespeeld en vandaag weer en het wordt er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Hij is te zien terwijl hij 'onzichtbaar' is. Hij is even snel als een skyhammer dus een proxy/aura kan rondjes om hem heen lopen en zijn schild in 1 shotgun schot er af halen. Vassili's motion sensor laat hem ook zien. Verder niet om elk voorspelbaar hoekje rennen net zoals je dat al niet doet tegen Proxy Mines. Buiten dat om lijkt Phantom alleen maar een pub hero, om noobjes hun het leven zuur te maken. Ik denk niet dat hij een plaats heeft in competitive.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Ik vermaakte me echt prima met de game maar denk dat ik nu maar een pauze hou totdat die onzin gefixed is..

Blij dat ik er nog geen geld in gestopt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Sawbones gekocht voor 30k, had gedacht dat dat mijn go-to merc zou gaan worden, maar vind hem toch beduidend minder fijn spelen dan sparks.
30k weg gegooid =(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeroo1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02-2023
Sinds een paar dagen terug het spel toch maar eens beginnen te spelen en het doet me toch wel aan ET denken. Vermaak me er dan ook goed mee :)

Als ze dedicated servers uitbrengen, zodat je je eigen server kan beheren zie ik het wel zitten met dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
speel zelf de laatste tijd ook heel veel dirty bomb, vind het een erg leuk spel en vooral de ranked matches kunnen best spannend zijn. laatst een ranked match gespeeld met Bushwhacker waar ik 83 / 30 ging. was een spannende match met 2 vrienden van me tegen een clan (uiteindelijk wel gewonnen).

verder zoals hier boven al genoemd vind ik public matches met meer dan 10 personen gwn teveel en een te grote chaos, maar verder vermaak ik me er wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
Misschien nog voor iemand hier handig exclusive cases giveaway http://eu.alienwarearena....re-skin-case-key-giveaway ik had een Skyhammer met AK schiet wel lekker en een Aura maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Rezta schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:36:
Misschien nog voor iemand hier handig exclusive cases giveaway http://eu.alienwarearena....re-skin-case-key-giveaway ik had een Skyhammer met TIKIT-74 schiet wel lekker en een Aura maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Thnx, ik kreeg meteen een key, kan helaas pas thuis kijken wat er in zit ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
TimoVeld schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:51:
[...]

Thnx, ik kreeg meteen een key, kan helaas pas thuis kijken wat er in zit ^^.
Je krijgt 2 cases, 1 voor Skyhammer, andere voor Aura. Voor Sky krijg je de M4 of de AK, voor Aura de Blish of een shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
Cliffy schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:07:
[...]

Je krijgt 2 cases, 1 voor Skyhammer, andere voor Aura. Voor Sky krijg je de M4 of de AK, voor Aura de Blish of een shotgun.
Had ik inderdaad ook door bedankt voor het ophelderen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
unfor schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:42:
Gewoon wat gameplay met voornamelijk Aura :)
Add me als je eens wilt samen spelen, heb nu een groepje van 3 waarmee we regelmatig spelen. (profile in sig)

[video]
Heb je toegevoegd, wanneer spelen jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
TimoVeld schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Heb je toegevoegd, wanneer spelen jullie meestal?
Je mag mij ook toevoegen heb gisteren ook een paar potjes met unfor/delukz gespeeld ;)
Mijn profiel staat in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Starter pack gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Rezta schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Je mag mij ook toevoegen heb gisteren ook een paar potjes met unfor/delukz gespeeld ;)
Mijn profiel staat in mijn sig.
Voeg je toe als ik thuis ben. Gisteren ook een paar potten mee gespeeld met delukz. Heb nog genoeg te leren merkte ik wel =).
Gewonnen? Hoe dat dan?

[ Voor 19% gewijzigd door Paffelton op 13-07-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
Op Twitch worden regelmatig codes weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Cliffy schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:36:
[...]

Op Twitch worden regelmatig codes weggegeven.
Oh wow. Ik dacht dat zo'n starter pack wat bronzen kaartjes zouden zijn, maar dat zijn dus 5 full time mercs en 2 elite cases. Dat is wel lekker zeg..

Moet ik misschien toch wat vaker streams gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffy
TimoVeld schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:05:
[...]

Oh wow. Ik dacht dat zo'n starter pack wat bronzen kaartjes zouden zijn, maar dat zijn dus 5 full time mercs en 2 elite cases. Dat is wel lekker zeg..

Moet ik misschien toch wat vaker streams gaan kijken.
En nog 50k credits, eigenlijk dus ook gewoon een merc naar keuze of (bijna) 3 bronze loadouts.

Rhino en Nader zo ook al gratis geregeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Ik weet niet of ie al eerder genoemd is, maar hier kun je een free key voor de merc fragger ontvangen:

http://www.pcgamer.com/wa...and-get-a-free-mercenary/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
TimoVeld schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:27:
Ik weet niet of ie al eerder genoemd is, maar hier kun je een free key voor de merc fragger ontvangen:

http://www.pcgamer.com/wa...and-get-a-free-mercenary/
Ik had hem ergens al voorbij zien komen maar bedankt voor het posten hier :).
Zag dat je me toegevoegd had op steam gouw maar eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
Er is nu ook league systeem gemaakt misschien hier nog spelers die competitief willen spelen en mee willen doen die dit nog niet wisten.

Hier meer info http://dirtycups.gg/2015/07/13/leagues/ / League website http://ezl.dirtycups.gg/

Misschien nog voor spelers die graag naar streams kijken hier nog een aantal links naar de betere spelers uit de scene.

http://www.twitch.tv/adetooo/profile
http://www.twitch.tv/outc1der
http://www.twitch.tv/dommedag
http://www.twitch.tv/olbaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Cliffy schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:25:
[...]

En nog 50k credits, eigenlijk dus ook gewoon een merc naar keuze of (bijna) 3 bronze loadouts.

Rhino en Nader zo ook al gratis geregeld :D
ofwel; je koopt phantom want die is dik IMBA

waarom???? echt waarom???! maakt met cloaked/invisible karakters in games?? dat is gewoon legit cheaten en haalt de complete spelervaring onderuit. zie dat in iedere game waar ze cloakers introduceren :F zijn wij nu zo slim, of die ontwikkelaars zo dom?

//edit; wil graag keer met tweakers gamen, mijn steam-ID staat inmijn signature

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 20-07-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:33
Ik ben inmiddels redelijk verslaafd aan dirty bomb is een van mijn main 4 games die ik op het moment veel speel. Heb net de alienware kaarten gehaald moet alleen nog een keer phantom aanschaffen.
Heb wel gemerkt dat dit een game is waar je met hipfire ver kan komen en waar je maar weinig in zoomt om te schieten (buiten de sniper dan)
Moet zeggen dat ik phantom aardig irri begin te vinden met zijn bijna invis ben al meerdere keren tegen een enemy phantom aangerend :S Mocht iemand me willen toevoegen mijn steam nick is lordgandalf.

[ Voor 23% gewijzigd door lordgandalf op 20-07-2015 12:52 ]

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
himlims_ schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:36:
[...]

ofwel; je koopt phantom want die is dik IMBA

waarom???? echt waarom???! maakt met cloaked/invisible karakters in games?? dat is gewoon legit cheaten en haalt de complete spelervaring onderuit. zie dat in iedere game waar ze cloakers introduceren :F zijn wij nu zo slim, of die ontwikkelaars zo dom?

//edit; wil graag keer met tweakers gamen, mijn steam-ID staat inmijn signature
Ik heb ook het idee dat ze die stealth wat verbeterd hebben. In het begin spotte ik die lui een stuk makkelijker.

Maar gaat het niet altijd zo bij free to play games waarbij je karakters kunt aanschaffen?

In het begin maak je de nieuwe karakters wat beter en duurder zodat mensen er een hoop geld tegenaan gooien. Later ballance je het geheel weer.

Ik ben zelf nog wat meer ervaring aan het opdoen en wat kaarten bij elkaar aan het spelen voor de mercs die ik nu unlocked heb en van plan ben te gebruiken:

Sawbones/Fragger/Skyhammer

Zit nu op twee bronzen loadouts en één silver.

Binnenkort ben ik wel van plan wat meer ranked te gaan spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Paffelton op 20-07-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:33
De mercs hebben altijd al 10 euries of 50k ingame gekost dat ik weet ?
Moet nu alleen nog een golden card en dan heb ik alle type cards in mijn deck zitten.
(lead,iron,silver,gold,cobalt,alienware,beta fighter,founder)

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
lordgandalf schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:54:
De mercs hebben altijd al 10 euries of 50k ingame gekost dat ik weet ?
Moet nu alleen nog een golden card en dan heb ik alle type cards in mijn deck zitten.
(lead,iron,silver,gold,cobalt,alienware,beta fighter,founder)
Sawbones is goedkoper, daarom heb ik die ook =).
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste