De voornaamste reden dat ik dit aanhaalde was om dus de uitweg aan te geven die nodig is om alles samen te laten komen. En ED is er inderdaad al een jaar of twee mee bezig, maar ik verwacht geen concrete resultaten binnen afzienbare tijd.Bloedvat schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:46:
[...]
Hele aarde, zijn ze mee bezig, al hoeft dat van mij niet zo (ben toch niet van plan om zulke lange afstanden te gaan afleggen). Heb bij zo'n "World Map" vooral weinig vertrouwen in het scenery detail niveau (en diens damage models).
Ik zou het wel mooi vinden als de huidige maps (en eventueel toekomstige) naadloos in elkaar over zouden gaan. Al zal dat wel te gecompliceerd zijn met alle verschillende 3rd parties.
Bekend verhaal inderdaad. En ook iets dat wel een welkome aanvulling is. Maar met de scripted MP DCs die online te vinden zijn is er al een oplossing voor de mensen die wel online kunnen spelen. De voorwaarde is wel dat je de groep die op Enigma's servers rondhangt uit kan staan. Helaas ben ik als Discord weigeraar en linux gebruiker iemand die buiten de boot valt. Het zou wel leuk zijn als die source eens openbaar werd. (v1 is nu openbaar, maar v2 is veel interessanter)Bloedvat schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:46:
Waar ik vooral heel erg op wacht, en waar ED m.i. alle aandacht op zou moeten vestigen, is die langverwachte Dynamic Campaign (inclusief betere AI).
Veruit het overgrote deel van de DCS spelers, spelen nog steeds offline en die zijn nu allemaal aangewezen op user created content (missies) en een handje vol dlc campaigns....
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!