Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:13:

Wel leuk om je fimpje te zien.. normaal spam ik alleen :)
Van onze sessie laatst, ghost zie je volgens mij aangevallen worden als ik met canon aanval. En volgens mij daarna zie je zijn zwarte rookspoor.

[YouTube: https://youtu.be/-awVj6W0HiQ]

• Streskip

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Mooi filmpje van de Save Santa missie. Toen jullie daar bezig waren stond ik volgens mij op de runway mijn aircraft te fixen :)

Die F16 dodge filmpje is het echte werk. Als je goed luisterd is er ook minimaal 1 piloot die moet ejecten.

---
Ik zat trouwens te denken. Misschien kan ik tussen alle kerst feestijnen een goede Weapons Training missie maken zoals die in 1.5 voor 2.0. :)

[ Voor 24% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 24-12-2015 09:31 ]

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Zeker weten dat je em geraakt hebt; zelfde situatie heb ik in 1.5 en 2.0 al een aantal keer gehad. Met zowel GAU8 als rockets; je ziet op de TGP het spul er gewoon ingaan maar er gebeurd niks. Ik had het met één tank die overbleef uit een groepje van 5; op een gegeven moment denk je dat je gek bent...

Enne, NinjaTrek2891, waarom niet die floodlights? Ik vind het ook wel plezierig om er een beetje bij aan te hebben; console lights draai ik iets op, en een beetje floodlights.. gewoon omdat ik anders echt een leesbril zowat nodig heb.. ;-)

• NinjaTrek2891
Floodlights heb ik zelf als ik ze gebruik op max 20% staan. Dan kan ik alles goed zien. Dan lijkt mijn cockpit in elk geval niet op een kerstboom. :) Maja, dat is weer een thema van deze tijd. :)

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:16:
Die F16 dodge filmpje is het echte werk. Als je goed luisterd is er ook minimaal 1 piloot die moet ejecten.
Een beetje achtergrondinfo: het is stroke1 die geraakt was, dit wordt in het boek 'vipers in the storm' ook heel uitgebreid omschreven. De piloot probeerde nog zo ver mogelijk uit enemy territory te komen. Na de hit heeft hij nog een tijdje gevlogen maar op een gegeven moment stopte zijn jet er mee. Hij is met EPU aan nog een tijdje gaan gliden maar daarna moest hij toch echt bailen. Hierna is hij POW geworden, maar heeft het wel gered om weer terug naar huis te gaan.

Wikipedia: Package Q Strike

• NinjaTrek2891
Tricq schreef op donderdag 24 december 2015 @ 19:25:
[...]

Een beetje achtergrondinfo: het is stroke1 die geraakt was, dit wordt in het boek 'vipers in the storm' ook heel uitgebreid omschreven. De piloot probeerde nog zo ver mogelijk uit enemy territory te komen. Na de hit heeft hij nog een tijdje gevlogen maar op een gegeven moment stopte zijn jet er mee. Hij is met EPU aan nog een tijdje gaan gliden maar daarna moest hij toch echt bailen. Hierna is hij POW geworden, maar heeft het wel gered om weer terug naar huis te gaan.

Wikipedia: Package Q Strike
Bedankt voor dit! Zeer intressant om te lezen. Op je EPU kun je inderdaad niet veel meer doen dan gliden als je motor is uitgevallen. EPU zorgt er ook alleen voor dat je hydrolics blijven werken. Goed dat hij het heeft overleeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
rrr4
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:16:
Mooi filmpje van de Save Santa missie. Toen jullie daar bezig waren stond ik volgens mij op de runway mijn aircraft te fixen :)

---
Ik zat trouwens te denken. Misschien kan ik tussen alle kerst feestijnen een goede Weapons Training missie maken zoals die in 1.5 voor 2.0. :)
Klopt, toen ik RTB was ging jij net de lucht in om die laatste Russische kist te pakken.

Idd, erg spannend om het zo te horen ook.

Denk niet dat ik deze dagen nog tijd heb om te vliegen, misschien/dinsdag.

Fijne dagen allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Fijne dagen allemaal! Beetje laat.. maar ut was druk vandaag :)

Na de 1e kerstdag festiviteiten ben ik even in de mission editor gedoken en de Weapons Training missie een update gegeven. Want ik kwam er achter dat de units die later moeten spawnen al in beeld waren. Dus even gefixed. Tis gelijk een stuk spannender:-)

Download hier Weapons_Training_MP-N1_3.miz

Patch Notes Weapons Training MP N1.3:
  • Units spawn and activate on the proper given time.
  • JTAC unit slightly moved for better vision on enemy tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
NinjaTrek2891 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:07:
Fijne dagen allemaal! Beetje laat.. maar ut was druk vandaag :)

Na de 1e kerstdag festiviteiten ben ik even in de mission editor gedoken en de Weapons Training missie een update gegeven. Want ik kwam er achter dat de units die later moeten spawnen al in beeld waren. Dus even gefixed. Tis gelijk een stuk spannender:-)

Download hier Weapons_Training_MP-N1_3.miz

Patch Notes Weapons Training MP N1.3:
  • Units spawn and activate on the proper given time.
  • JTAC unit slightly moved for better vision on enemy tanks.
Lekker bezig :) Volgende week ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Vandaag even de spawn triggers getest. En het werkt! :D

Video er van staat op twitch :
http://www.twitch.tv/ninjatrek2891/v/31875177

[ Voor 58% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 26-12-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:03:
[...]

Bedankt voor dit! Zeer intressant om te lezen. Op je EPU kun je inderdaad niet veel meer doen dan gliden als je motor is uitgevallen. EPU zorgt er ook alleen voor dat je hydrolics blijven werken. Goed dat hij het heeft overleeft!
Beetje offtopic nog.. maar Vipers in the storm is echt een super dikke aanrader om te lezen :) (ook voor de rest). Het gaat over een jonge F-16 piloot die uitgezonden wordt naar desert storm/shield. Het is echt net alsof je in de cockpit zit als je het leest, had hem in 1 ruk uitgelezen :) . Procedures worden ook uitgebreid omschreven, super tof om eens te zien hoe ze het in het 'echie' doen.

DCS werkt hier nu ook weer eindelijk met de nieuwe crimson drivers. Kan ik mijn horizon eens verbreden dan alleen maar BMS, zal het topic in de gaten houden wanneer er gevlogen wordt :) . Ik ben zwaar gecharmeerd door de mirage, maar ben benieuwd naar de final version. Volgensmij is het flightmodel nog veel te direct en is de engine zwaar overpowered. Ben benieuwd!

[ Voor 13% gewijzigd door Tricq op 26-12-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
I heb wel zin om straks de Mirage ( toch maar gekocht) eens aan de tand te voelen.. Nog andere gegadigden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Welke is dat? dan kan ik hem iig toevoegen aan de weapons training :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCS Mirage 2000c (door RAZBAM), voornamelijk A2A. Frans ding.

Heb je trouwens ook Hawk T1 in die training zitten? Wel leuk alvast voor eind januari.
Die is trouwens nu $25 op website van VEAO zelf. (scheelt weer paar dollar ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02
Die was laatst nog voor 12 dollar, erg fijn. Heb die toen voor mij en een ander aangeschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem ook op blackfriday gehaald ;) ... hehe

Dit weekend Mig21 nog halen, en dan wachten op F-14 ben ik bang. Zit zo weinig verder in de pipeline voor de rest (tenzij je van WW2 vliegtuigen houd). Bijna alles/iedereen wacht op A2G RADAR van ED/DCS zelf om te implementeren.
Naja, AV8B Harrier wellicht nog, gezien die hooguit LANTIRN heeft. Maar meen dat die meer rond 2017 geplanned stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ze mogen van mij eerst texture problemen oplossen met de nieuwe 1.5 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het terrein? Beetje onzin atm, Causacus met Terrain Engine v4 (oid) is dat waarschijnlijk er niet eens, beetje onzinnig om dat nog voor v3 te gaan doen.

Nee, beter is om die Causacus map af te maken voor v4 zodat er een Beta 2.0 kan komen en dan een Final. Zit iedereen tenminste weer op dezelfde versie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 19:37:
Van het terrein? Beetje onzin atm, Causacus met Terrain Engine v4 (oid) is dat waarschijnlijk er niet eens, beetje onzinnig om dat nog voor v3 te gaan doen.

Nee, beter is om die Causacus map af te maken voor v4 zodat er een Beta 2.0 kan komen en dan een Final. Zit iedereen tenminste weer op dezelfde versie. ;)
Klinkt goed! Die NTTR heb ik totaal geen problemen mee.. Werkt lekker.

Maar de huidige terrain texture problemen die ik heb kosten hun wel een aanschaf van die nieuwe campaign :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik heb deze week een paar late shifts. Dus geen idee wanneer ik kan komen vliegen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Zo, dit zou ik een gave kist vinden!

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=156389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Awesome! En ik neem aan dat dit dan een fully controlled apparaat word net als de A-10C's.

Ik vind bv de F15C wel een mooi ding... maar dat ik geen clickable cockpit heb vind ik wel minder. (Haalt wat simulatie gevoel weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik denk kerst is voorbij, M2000 is uit, tijd om eens lekker te vliegen. Kan ik na die update werkelijk elke module opnieuw installeren. Helemaal superdepuper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Welke update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Geen idee. Heb niet meer gevlogen sinds jullie begonnen met de A10 Air Refueling. Ik moest eerst een update doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Tricq schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:24:
[...]

Beetje offtopic nog.. maar Vipers in the storm is echt een super dikke aanrader om te lezen :) (ook voor de rest). Het gaat over een jonge F-16 piloot die uitgezonden wordt naar desert storm/shield. Het is echt net alsof je in de cockpit zit als je het leest, had hem in 1 ruk uitgelezen :) . Procedures worden ook uitgebreid omschreven, super tof om eens te zien hoe ze het in het 'echie' doen.
Thanks, klinkt goed. Ik heb Viper Pilot van Dan Hampton gelezen, een Wild Weasel. Écht een aanrader :)
Harrier ftw! Toch wel een beetje een jeugdsentiment voor mij :)
Afbeeldingslocatie: http://media.defenceindustrydaily.com/images/AIR_Harrier_GR7s_Landing_HMS_Illustrious_lg.jpg

Maar laten we vooral de Typhoon niet vergeten, of ben ik de enige die die erg gaaf vind? VEAO zegt op hun Q&A page een release in 2016 te plannen. Ze maken een military model, en die wordt dan een beetje aangepast zodat wij ermee kunnen vliegen. VEAO hoopt de classified dingen zo goed mogelijk te vervangen door iets anders op een manier zodat je het eigenlijk niet merken kan. Alleen een echte Typhoon piloot zou de verschillen herkennen. Qua A2G wordt het niet veel, waarschijnlijk alleen free fall bombs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Werd online gestalked door een Huey tijdens het taxiën, op die server moet je links van de runway blijven en toen ik zo ging staan, ging die Huey naast me staan. Naja dan doen we toch even racen :P
[YouTube: https://youtu.be/bzo7fSIC1D4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Hehe, mooie dingen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Zag d'r mooi uit! :P

Ga nog ff de TS server in...

[ Voor 51% gewijzigd door Koriel op 29-12-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Nice! wel fun haha :) Ik hoop morgen even te kunnen vliegen. Vandaag weer tot 2100 werken. Om daarna nog in de kist te stappen is ff te veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Was gelijk weer gaan vliegen anders had ik ook wel ff op ts gekomen. Nu eten :P

Daarnet wat met de Huey gespeeld, volgens mij is die ander dezelfde als in het filmpje.
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1500/23968342591_3a57583618_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1672/23968363181_dc2433b461_o.jpg

Maar niet alles is even goed gemodeled :P Dat doosje links zakte hij doorheen en hier staan we op lucht
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5758/23424148493_d3735ff742_o.jpg

En daarna zakte ik door een balk.

[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 29-12-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Gelukkig nieuwjaar *O*

Is er een manier om niet de Mirage te hoeven kopen maar wel ingame kunnen zien? Ik zie nu namelijk Su-27's, en ik zie ze zonder gear. Ziet er nogal lullig uit op de taxi/runways :+

Beetje jammer als je een vette screenshot maakt en die gene tegen je zegt "ja maar ik vloog helemaal niet in die Su-27" :F
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1481/24054793955_4367f064ed_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1452/23946638302_0455db06fd_o.jpg

Is dus eigenlijk een Mirage... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Waarschijnlijk komt dat nog. Toen de A10-C released werd had deze ook nog niet het goede model aan de buiten kant. Dus die komt nog wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ah fijn om te weten :) Even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Morgen vliegen heren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ben denk pas half 12 thuis vandaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Vraagje omtrent de M-2000C..

Er zit een dragging chute in. In neem aan dat je dat gebruikt om je run over de landingsbaan te verkorten.
Standaard is deze toets P en ik heb hem ook gebind op de X-55, maar in beide gevallen gebeurd er niets.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:27
Drag chute doet het nog niet. Wat dat betreft vindt ik de M-2000C meer in Alpha status dan Beta status.
Inflight refueling doet het bijvoorbeeld ook nog niet.

[ Voor 21% gewijzigd door SgtPoen op 04-01-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Dat van de refueling wist ik, maar de chute nog niet.
Verder vind ik het wel een fijn toestel tot op heden. Dat wil zeggen.. Ik heb er alleen nog maar mee gevlogen. Heb nog niets van de radar, weapons aangeraakt. Mensen online vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ben vanavond pas tegen 2130u thuis. Ik denk niet dat ik vliegen kan/ga. Kort avondje voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Ik twijfelde van de week om een DK2 over te kopen via Marktplaats, maar heb het toch niet gedaan.
Mijn main concern is dat ik dan de grote hoeveelheid keys niet meer kan vinden, haha.
Ik wacht denk ik tot het op de markt is en ik het ergens gewoon kan testen.
Ook kan ik nog niet goed achterhalen hoe de hoofdbewegingen in te stellen zijn. Zoals bij Track IR kan ik overal kijken zonder mijn nek als een uil om te hoeven draaien. Wat ik tot op heden heb gezien moet je bij de Oculus exact dezelfde beweging maken IRL als ingame.

Non-related: Ik ben gek op de mogelijkheden van de M2000-C. Het toestel handelt heerlijk. Ik ben nog niet helemaal uit hoe de radarfuncties werken en hoe de verschillende wapensystemen werken en wat de limitaties zijn (dus ook niet welke tactieken ik moet gebruiken..).
Gisteren veel lol gehad op een open server. Behoorlijke dogfight met een MiG-29 gehad, welke ik wel helaas verloor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Heel leuk dat ze er geen prijs bij vermelden :D

Ik zou zelf niet voor de DK2 gaan. Maar nu echt gewoon nog even op de consumer versie wachten. En dan ook nog even op de reviews en tech requirements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtPoen schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:55:
Drag chute doet het nog niet. Wat dat betreft vindt ik de M-2000C meer in Alpha status dan Beta status.
Inflight refueling doet het bijvoorbeeld ook nog niet.
Heb de FSX versie en gevraagd naar de drag chute op het M2M Forum. Ze maken voorlopig geen drag chute, omdat de Mirage 2000 dat onder normale operationele omstandigheden niet nodig heeft. Kan in de toekomst wel worden toegevoegd als ze een uitvoerbare animatie daarvoor hebben, aldus M2M ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Wilde het ook al posten, helemaal mee eens.. Morgen om 5PM gaat de pre-order open dus.. Las ook in het draadje dat er ca 20 sale points zouden zijn wereldwijd, dus ik hoop dat de kosten gaan meevallen. Vergeet niet dat er wss voor velen ook een nieuwe videocard voor nodig is... Geloof dat minimum recommended een GTX970 was..
Outlaw28 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:12:
Ik twijfelde van de week om een DK2 over te kopen via Marktplaats, maar heb het toch niet gedaan.
Mijn main concern is dat ik dan de grote hoeveelheid keys niet meer kan vinden, haha.
Ik wacht denk ik tot het op de markt is en ik het ergens gewoon kan testen.
Ook kan ik nog niet goed achterhalen hoe de hoofdbewegingen in te stellen zijn. Zoals bij Track IR kan ik overal kijken zonder mijn nek als een uil om te hoeven draaien. Wat ik tot op heden heb gezien moet je bij de Oculus exact dezelfde beweging maken IRL als ingame.

Non-related: Ik ben gek op de mogelijkheden van de M2000-C. Het toestel handelt heerlijk. Ik ben nog niet helemaal uit hoe de radarfuncties werken en hoe de verschillende wapensystemen werken en wat de limitaties zijn (dus ook niet welke tactieken ik moet gebruiken..).
Gisteren veel lol gehad op een open server. Behoorlijke dogfight met een MiG-29 gehad, welke ik wel helaas verloor..
Ik twijfel ook nog steeds of ik hem moet gaan kopen, precies om bovenstaande redenen. Het zal dus in mijn geval afhangen wat de kosten zijn.

En ik ben het met je eens, de Mirage is een hele leuke kist. Nog niet af, een beetje magertjes. Geen BVR, beperkt A2G. Wel met een redelijke FM. De radar, FM en wat andere zaken zullen al in de eerste update worden verbeterd of gefixed. Mss vanavond even vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:47

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik vind het nog wat te vroeg voor VR. Ben bang dat de support voor games en videodrivers tegen zal vallen in het begin.

Ook lijkt de aandacht meer te verschuiven van de Oculus Rift naar de HTC Vive (die Valve's steun heeft).

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Compizfox schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:04:
Ik vind het nog wat te vroeg voor VR. Ben bang dat de support voor games en videodrivers tegen zal vallen in het begin.

Ook lijkt de aandacht meer te verschuiven van de Oculus Rift naar de HTC Vive (die Valve's steun heeft).
Het is goed dat er meer VR apparaten komen. Want concurrentie drukt de prijs. Maar ik had liever gezien dat ze eens potverdrie nadenken over een standaard. Want je gaat straks het zelfde geneuzel krijgen als met 3d brillen. Straks heb je 6 VR brillen voor 10 spellen lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Koriel schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:45:
[...]

Wilde het ook al posten, helemaal mee eens.. Morgen om 5PM gaat de pre-order open dus.. Las ook in het draadje dat er ca 20 sale points zouden zijn wereldwijd, dus ik hoop dat de kosten gaan meevallen. Vergeet niet dat er wss voor velen ook een nieuwe videocard voor nodig is... Geloof dat minimum recommended een GTX970 was..
Hmm ben ook wel benieuwd naar de prijs. 970 het minimale, laat ik die nou net hebben. Kijk het wel even aan, wil wel op max kwaliteit kunnen spelen. En op vakantie, en uit eten, en dit, en dat, je wilde toch op motor vakantie met je vriendjes? *Ik voorspel alvast even wat prinses gaat zeggen* :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outlaw28
"Maar schat, wat nou als ik op fixed wing vakantie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik begrijp wel dat 970 minimaal is. Je moet namelijk wel twee keer de beelden renderen aan beide kanten. En we zijn flink verwend tegenwoordig en nemen niet genoegen met half HD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Trouwens sorry nog, Koriel, voor het neerhalen gisteren. Ik dacht dat je nog probeerde te ontwijken, zoals bij de eerste, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Wie doet er vanavond een rondje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Misschien..
Ircghost schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:27:
Wie doet er vanavond een rondje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Hier ook misschien. Ik ben tot 20.45 beschikbaar. Word wel heel krap dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Had graag gevlogen. Maar vanavond tot 21u werken. Daarna wss geen puf meer.

Probeer op werk de Rift te preorderen. Je kan gratis preorderen en betaald pas bij shipping. Betere werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
In de qeue hier.. nog een minuut

Shop is live maar ligt er al uit...

[ Voor 37% gewijzigd door Koriel op 06-01-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:48
Koriel schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:58:
Shop is live maar ligt er al uit...
€ 741 incl verzenden :/

Ik laat hem aan me voorbij gaan 8)7 Dacht dat ze het ooit over een richtprijs van $300,- hadden? :')

[ Voor 13% gewijzigd door CrashOverDrive op 06-01-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Ditto hier... had ik de kickstarter maar gedaan...;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Wordt mij ook te duur, ging uit van rond de 350 dollar. Dat wordt wachten op een prijsverlaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Jooooo 600 dollar. Tinus wacht wel even :)

Volgens mij voel ik een beetje facebook invloeden in die prijs. Dit is het dubbele van wat ze in begin beloofd hadden.

[ Voor 59% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 06-01-2016 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Sowieso verstandig om even te wachten. Ik wacht wel op de eerste reviews mbt DCS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:30:
Jooooo 600 dollar. Tinus wacht wel even :)

Volgens mij voel ik een beetje facebook invloeden in die prijs. Dit is het dubbele van wat ze in begin beloofd hadden.
Voor ons dus incl shipping €741.. das dus net geen $800...

Dat is het mij niet eens waard.. Ik wacht wel op CV3 Value edition... Als ik zie hoe snel het gaat met onze smartphones, dan is dit over 1 a 2 jaar wel redelijk betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Koriel schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:21:
[...]

Voor ons dus incl shipping €741.. das dus net geen $800...

Dat is het mij niet eens waard.. Ik wacht wel op CV3 Value edition... Als ik zie hoe snel het gaat met onze smartphones, dan is dit over 1 a 2 jaar wel redelijk betaalbaar.
Ik kan voor dat geld een tweede 970 halen en 3 schermen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nou inderdaad ja -O- Wauw dat is erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:24:
[...]

Ik kan voor dat geld een tweede 970 halen en 3 schermen :D
Tja, één goede gamingmonitor kost net zoveel. Vergeet niet dat de Rift een hogere resolutie (2160×1200 per oog) heeft dan je 'allerdaagse' 1080p ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Compizfox op 06-01-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Vet :) Lijkt me sowieso wel lachen om met iemand mee te vliegen in DCS (heb de Albatros niet). Beetje in je oor zeuren als je gaat landen enzo, stress bestendig? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Haha, hoe waardeer jij je virtuele leven in DCS? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Haha 2-seaters.. birthplace of all "Shut the f*ck up, Carl" memes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Eerst de Harrier gelukkig. Ben gecharmeerd van RazBam. Ik heb de indruk na het vliegen van de Mirage en het nterview dat ze gegeven hebben dat ze playability belangrijk vinden. Dus geen 8 minuten INS alignment oid. Dus ik kijk erg uit naar de volgende module van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:25:
Haha, hoe waardeer jij je virtuele leven in DCS? :D
Outlaw28 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:40:
Haha 2-seaters.. birthplace of all "Shut the f*ck up, Carl" memes :D
_O- Vraag vooral niet met wie ik mee vlieg

Afbeeldingslocatie: http://ichef.bbci.co.uk/news/1024/media/images/48170000/jpg/_48170609_tornado_stupid_pin_466.jpg

Heb trouwens wat screens gevonden van die F-15E, ze zijn er al een tijdje mee bezig (zal wel gestopt zijn) want de screens komen uit 2012.
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/469269_391710870901121_1798248136_o.jpg

http://www.avsim.com/topic/385951-razbam-f-15e/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Jaa dat word een leuk multirole kist voor de spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb dan toch liever de F/A-18 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar die toestellen zijn allemaal hetzelfde voor mij. Ik gun iedereen natuurlijk die lol en ik zal er straks ook vast wel plezier aan hebben, plus ik laat me graag verassen, maar ik verwacht dat ik hetzelfde ervan ga vinden als de F-15C.

Nog mensen online vandaag trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Zonder twijfel de F-18 gaver :Y Maar de F-16 vind ik net zo, of misschien nog wel gaver. Na het lezen van Viper Pilot wil ik wild weaselen 8)

Net twee uur gevlogen, waarvan 20 minuten op 1 engine. Heb nu last van me schouder :+ Ik denk dat de joystick te hoog staat of m'n stoel te laag. Zo eventjes eten en dan kan ik misschien nog wel even online komen. Moet kwart voor 10 weer naar werk dus kan sowieso meer heel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Een F-16 zou ik dan wel heel graag willen. Alleen al omdat wij (Nederland) die dingen hebben. Zou een marketingtechnisch een groot succes zijn mits het BMS zou overtreffen. Het risico wat ze dan nemen is natuurlijk zo groot, dat waarschijnlijk niemand het aan durft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Dat was leuk vliegen Outlaw!

Wil denk ik toch een licentie op tacview aanschaffen. Zijn er hier nog meer gegadigden? Al vanaf twee licenties krijg je korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Koriel schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:26:
Dat was leuk vliegen Outlaw!

Wil denk ik toch een licentie op tacview aanschaffen. Zijn er hier nog meer gegadigden? Al vanaf twee licenties krijg je korting.
Ik doe wel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koriel
Mooi, ik wacht even een paar dagen, mijn trial loopt nog bijna 3 weken.. en dan bestel ik gewoon. Houden we hier even contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik had dat ook al eerder gemeld, ik wil wel mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outlaw28
Was inderdaad leuk vliegen, Koriel. Weer een hoop geleerd.
En als er nog een licentie vrij is, doe ik wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koriel
Ircghost schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:29:
Ik had dat ook al eerder gemeld, ik wil wel mee doen!
Outlaw28 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:51:
Was inderdaad leuk vliegen, Koriel. Weer een hoop geleerd.
En als er nog een licentie vrij is, doe ik wel mee.
Kijk, nu hebben we er al 4 ;)

Nog iemand erbij en we krijgen nog meer korting.. :P
Tacview Home Edition € 19,95
For personal use by households only, one license per home. This license does not extend to businesses or commercial users.
Featuring more analysis tools than the free edition, Tacview Home will allow you to progress even faster, and it will grant you unlimited access to beta versions and priority technical support.
Volumeprijzen beschikbaar
Hoeveelheid Prijs
1 € 19,95
2 - 4 € 14,95
5 - 9 € 11,95
10+ € 9,95
Ik neem aan dat iedereen de Home Edition wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Heb m'n eerste Mirage vlucht overleefd *O*
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/2/1700/24232753566_b8a6eca5dc_o.jpg

Min of meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Blijft er toch maf uitzien, die grote refueling probe voor de cockpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Compizfox schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:32:
Blijft er toch maf uitzien, die grote refueling probe voor de cockpit.
Zeker, tijdens het vliegen valt het wat mij betreft niet echt op. Heb jij de Mirage ook?

Btw, heb nu genoeg toezeggingen om Tacview Home voor €11.95 te kunnen bestellen. Heb jij nog interesse?

[ Voor 19% gewijzigd door Koriel op 09-01-2016 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 19:56
Streskip schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:20:

Heb trouwens wat screens gevonden van die F-15E, ze zijn er al een tijdje mee bezig (zal wel gestopt zijn) want de screens komen uit 2012.
[afbeelding]

http://www.avsim.com/topic/385951-razbam-f-15e/
Volgens de developer komt hij er nog steeds aan: http://forums.eagle.ru/sh...p?p=2631146&postcount=148

Timeframe niet gegeven natuurlijk. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
We zitten nu op 5 personen voor Tacview, dus het is €11,95! Als er nog mensen mee willen doen, laat dit dan even snel weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:48
Ik wil hem ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Jij was al #5... ;) Maar meer mag/kan altijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Koriel op 09-01-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Zoals gisteren met ghost besproken kan ik niet mee doen aan tacview. Januari is me even te duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Heren, ik heb er even een mailtje uitgedaan met mijn gegevens.

@Oulaw28, (Martijn), ik heb jouw mail adres nog niet, ik heb jou de mail even in een PM gestuurd.

@NinjaTrek2891, ook jij hebt een pm.

Ik ben van plan om vrijdag te bestellen, dan kunnen er nog meer mensen gebruik maken van die €11,95.

T/m donderdag ben ik weer weg, wel onregelmatig actief op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Received and replied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Ik heb dat Tacview nog niet geprobeerd, maar zie wel regelmatig filmpjes voorbij komen. Voor die paar euro wil ik best meedoen, maar wat is nu het praktische voordeel van de home edition t.o.v. de gratis versie? Ik heb de vergelijking gevonden op de site, maar zie het er niet direct aan af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
DocB schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:50:
Ik heb dat Tacview nog niet geprobeerd, maar zie wel regelmatig filmpjes voorbij komen. Voor die paar euro wil ik best meedoen, maar wat is nu het praktische voordeel van de home edition t.o.v. de gratis versie? Ik heb de vergelijking gevonden op de site, maar zie het er niet direct aan af...
Voor mij is het tweeledig.
Allereerst betaal ik voor goede software.
Qua functionaliteit is de worldwide map en telemetry voor mij het gegeven om de home editie te kopen.

Je kunt de complete versie 3 weken proberen.

Ik pm je met mijn details. Als je wil meedoen heb je tot vrijdag. Dan maak ik de balans op en ga ik de licenties aanschaffen. Mochten er tegen die tijd meer dan 8 meedoen dan krijgen jullie natuurlijk het restbedrag weer geretourneerd.

/edit kan je geen pm sturen, kon wel je vorkbob mail vinden. Hoop dat die klopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Koriel op 11-01-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
lol. Ik niet! Das bijna mind control dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:05:
lol. Ik niet! Das bijna mind control dan :)
Laat dat maar aan de vrouwtjes over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Laatste tijd volle uren op het werk draaien. Na werk nogal moe. Dus weinig vliegen. Beetje Space Engineers er naast. Maar dat kan ik afsluiten zonder schuldig te voelen :)

Hopelijk vant weekend snel een rondje vliege!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Hoi iedereen,

Heb het midden oosten weer overleefd,

Nog niet iedereen heeft betaald. Graag nog even laten weten of je het nog gaat doen.

jeroen at wedda punt nl
Pagina: 1 ... 27 ... 64 Laatste

Let op:
Discord waar spelers elkaar kunnen vinden voor samenvliegen:
- CombatFlight https://discord.gg/sQcJps7Cqx