Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
vandaag mijn Z10 opgehaald voor €214,95 bij coolblue (gelijk 5 euro korting kunnen gebruiken)
Eerste indruk is wauw. Inderdaad snappy interface. Prima bouwkwaliteit en voelt aan als een premium phone.

Nu paar uur verder zijn de eerste minpunten al naar voren gekomen.
Nadat ik nieuwste update (geen beta) en snap heb geinstalleerd ben ik gaan kijken naar mijn apps die ik vaak gebruik

- ASN bankieren is android app werkt prima
- Parkmobile is ook android app, werkt 75%, handmatig parkeerzone invoeren omdat waarschijnlijk google maps niet geintregeerd is. werkt inmiddels prima
- Google maps werk voor 80% , navigeren lukt prima, alleen geen login op je account voor history en voice input lukt ook niet

Facebook - Native app helemaal goed
Whatsapp - Native app , maar toch een beetje mank vergeleken met android/ios. Vooral contacts sync wat problemen lijkt me. werkt prima nu

Tweakers / Hardwareinfo - android app doet het prima, je merkt wel dat het ietsjes trager is.

Wat is vooral een gemis vind is een dedicated gmail app. Nu staat het in mijn hub ( wel gesplits ) maar hub kan niet met folders overweg die standaard in je gmail zit.

snapchat werkt 20% , alleen fotos met tekst zonder spatie. videos lukt niet , notification krijg je ook niet. Is android app Inmiddels werkende alternatief die 100% werkt
Tinder :P werkt weer wel goed. Android app ietsjes langzamer maar wel 100%

Nu verder aan het uitvogelen hoe alles werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door SonyEricsson op 28-03-2014 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 11:09
Ik heb die OS 10.2.1.2234 nu draaien.
Is een destructive gebeuren: alles gewiped. Maar de OS voelt wel veel sneller aan (de kleine animatie als je van app wisselt voelt vloeiender - scrollen in mn bestanden is sneller).

Batterij moet ik nog uittesten - maar vanaf 2.30u tot nu - 7.40u heeft ie 29% batterij gebruikt met matige intensiteit (Wifi aan, 4G aan, Systeem: 6%, flaslight 5.9%, PIM-services 5.5%, weergave 4.8%, Standy 4.2% outlook 1.6% camera 1,1%). Best prima lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@soskes
Lees nog eens goed: ik vraag niet naar meerdere accounts, maar naar meerdere aliases/identities bij één account.
En dan nog het liefst antwoorden met hetzelfde alias als waaraan de mail is gericht (net als bij Thunderbird).
soskes schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:37:
[...]

Dit laatste is wel mogelijk. Wanneer je een mail opstelt even naar beneden vegen en van daar uit kun je het account kiezen vanwaar de mail verzonden moet worden.

(http://crackberry.com/top-10-tips-blackberry-10-e-mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09 17:42
Tweaker626 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:02:
@soskes
Lees nog eens goed: ik vraag niet naar meerdere accounts, maar naar meerdere aliases/identities bij één account.
En dan nog het liefst antwoorden met hetzelfde alias als waaraan de mail is gericht (net als bij Thunderbird).

[...]
Enige wat ik voor je kan vinden is dit:
http://forums.crackberry....-email-alias-bb10-820767/

Maar daar ben je vast zelf ook al mee bezig geweest.

@sonyericsson
Download is Snap2Chat
http://forums.crackberry....ry-10-beta-thread-884385/

Gebruikt me zusje ook enige nadeel vind ze dat hij nog niet headless is, maar dat komt als hij een keer in de BB store mag komen te staan.

[ Voor 21% gewijzigd door pineapple23 op 27-03-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinko
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-07-2021
Dankzij jullie positieve reacties ben ik ook overstag gegaan. Het toestel bevalt goed so far, toch nog even een vraagje: In de hub staan een aantal berichten op 8 januari (o.a. een welkomstbericht). Betekent dit dat de telefoon eerder al van iemand is geweest, of is dit gewoon de datum van voor synchronisatie met het internet? Alle accessoires zaten in ieder geval nog in verzegelde zakjes...

[ Voor 3% gewijzigd door Pinko op 27-03-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ja, dat Gmail alias is niet helemaal hetzelfde. Wat ik nu heb:
1. Hoofd mailalias (=account) normaal ingesteld, poll/push/sync: aan!
2. Andere aliases ingesteld als extra account met de gegevens van alias 1., poll/push/sync: uit!
Dat werkt redelijk: ik kan een alias kiezen bij verzenden, maar bij beantwoorden kiest ie niet automatisch de geadresseerde, en soms komen er dubbelingen in de Hub.

Andere optie is K9 Mail installeren; die snapt aliases wel.
Maar ik wilde het nu juist zo clean and native mogelijk houden.

Tip voor mensen die maps willen:
De gratis OsmAnd werkt prima, en het voordeel is dat je offline kunt navigeren (NL=ca 500MB).
https://f-droid.org/repos...mand&fdid=net.osmand.plus

De F-Droid repo zelf kun je ook op BB installeren:
https://f-droid.org/
pineapple23 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:28:
[...]

@sonyericsson
Download is Snap2Chat

Gebruikt me zusje ook enige nadeel vind ze dat hij nog niet headless is, maar dat komt als hij een keer in de BB store mag komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Pinko schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:34:
Dankzij jullie positieve reacties ben ik ook overstag gegaan. Het toestel bevalt goed so far, toch nog even een vraagje: In de hub staan een aantal berichten op 8 januari (o.a. een welkomstbericht). Betekent dit dat de telefoon eerder al van iemand is geweest, of is dit gewoon de datum van voor synchronisatie met het internet? Alle accessoires zaten in ieder geval nog in verzegelde zakjes...
Had je toen je het toestel aan had gezet nog wel stappen moet doornemen zoals taal instellen, netwerk kiezen en zelfstudies? Ik denk dat het dan wel in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinko
  • Laatst online: 27-07-2021
pineapple23 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:30:
[...]

Had je toen je het toestel aan had gezet nog wel stappen moet doornemen zoals taal instellen, netwerk kiezen en zelfstudies? Ik denk dat het dan wel in orde is.
Ja die stappen heb ik inderdaad moeten doorlopen, dus het zal inderdaad wel goed zitten. Dank voor je reactie.

Ook opvallend: de volumeregeling + microfoon van mijn AKG Q460 hoofdtelefoon (die volgens de doos slechts compatibel zijn met de Iphone) werken in combinatie met de Blackberry. Handig :)
Verder moet ik wel nog een beetje wennen aan het toetsenbord. Soms heb ik het idee dat het wachten op het verschijnen van de woorden om te swipen langer duurt dan het woord helemaal uittypen. Wellicht baart oefening kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinko schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:42:
[...]

Ja die stappen heb ik inderdaad moeten doorlopen, dus het zal inderdaad wel goed zitten. Dank voor je reactie.

Ook opvallend: de volumeregeling + microfoon van mijn AKG Q460 hoofdtelefoon (die volgens de doos slechts compatibel zijn met de Iphone) werken in combinatie met de Blackberry. Handig :)
Verder moet ik wel nog een beetje wennen aan het toetsenbord. Soms heb ik het idee dat het wachten op het verschijnen van de woorden om te swipen langer duurt dan het woord helemaal uittypen. Wellicht baart oefening kunst.
Ligt heel erg aan het feit dat het toestel jong is.
Het keyboard is zelflerend, en als je nog weinig communicatie in de hub hebt,
of hebt getypt, heeft hij niet snel alle juiste suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Nu online
pineapple23 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:28:
[...]

@sonyericsson
Download is Snap2Chat

Dank u,
Heb bijna alle apps weer erin die ik met android ook gebruikte

Behalve car2go & gmail. Beide kosten momenteel geld in de bbworld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Waarde medetweakers.
Er zijn hier een hele hoop Z10 gebruikers.
Maar een +2/+3 gebruikers review is er nog niet op tweakers.
Dit terwijl de redactie review vol onjuistheden in de huidige tijd zit.

Is er iemand die zo'n review wilt schrijven?
(Heb zelf de Q10)

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Nu online
Mijn eerste fulltime charge, discharge is een feit
8uurtjes, waarvan 2 uur intensief gebruik ( browsing) en 6 uur standby. Dat is een domper. Kijken of het beter wordt of dat ik er een update ertegenaan gooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 06:50:
Mijn eerste fulltime charge, discharge is een feit
8uurtjes, waarvan 2 uur intensief gebruik ( browsing) en 6 uur standby. Dat is een domper. Kijken of het beter wordt of dat ik er een update ertegenaan gooi
Nieuw update en radio zal zeker beter zijn maar de eerste 1ste keer is meestal je batterij snel leeg en de 2de keer kan het soms een stuk langer zijn. De OS is aan het kijken wat max. en min. gebruikt wordt en is zich aan het voorbereiden zodat je optimaal gebruik kan maken van je OS.

Ik heb zelf met de Z30 met de nieuwe radio veel succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
Ik ben echt zo blij als een kind met mijn Z10. Snel, goede interface, handig enzo.
Maaaar, het begon door te dringen dat ik elke keer ongeveer in het midden een vreemde vetvlek had zitten.
En nu blijkt dus dat mijn Z10 last heeft van dit euvel: http://forums.crackberry....dd-smudges-screen-769877/
Ik til het even over het weekend heen, maar ik denk dat ik hem toch maar ga opsturen hiervoor.
Nog meer mensen die zoiets gezien hebben? Je ziet het snel door even het scherm schoon te vegen en dan er even tegen aan te ademen(wasem), de "slechte" plekken komt geen wasem op en zie je dus meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update: Nu ik Telegram niet meer open heb staan is mijn battery life verbeterd van 12 uur naar 24+ uur. Zit nu op 33% vanaf gisteren 12:16.

De drain was niet te zien in de statistiekjes maar verhoogt waarschijnlijk gebruik van systeem, standby en andere zaken. Dus telegram niet open laten staan, welke versie dan ook is mijn advies, liever BBM gebruiken >:) . Ik ben nu tevreden met de accuduur (kom van een xperia p +-14 uurtjes). Zeker als het me straks lukt om met locatie en 3g de dag door te komen. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
*knip* offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 28-03-2014 12:17 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:10
*knip* offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 28-03-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
*knip* offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 28-03-2014 12:17 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Dit is hier volledig offtopic.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 28-03-2014 12:16 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 28-03-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is niet voor winkels, accessoires, prijzen en alle andere randzaken. Gebruik daarvoor andere topics, of maak ze aan. Hier gaat het over de Z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Laatst online: 11-10 12:42
Heeft iemand met versie 10.2.1.2102 software last van spontane reboots?
Ik las dat men er met de 10.1 software update grotendeels vanaf was gekomen. Mijn Z10 reboot toch zeker wel eens per week uit zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebk71 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:57:
Ik ben echt zo blij als een kind met mijn Z10. Snel, goede interface, handig enzo.
Maaaar, het begon door te dringen dat ik elke keer ongeveer in het midden een vreemde vetvlek had zitten.
En nu blijkt dus dat mijn Z10 last heeft van dit euvel: http://forums.crackberry....dd-smudges-screen-769877/
Ik til het even over het weekend heen, maar ik denk dat ik hem toch maar ga opsturen hiervoor.
Nog meer mensen die zoiets gezien hebben? Je ziet het snel door even het scherm schoon te vegen en dan er even tegen aan te ademen(wasem), de "slechte" plekken komt geen wasem op en zie je dus meteen.
Ja, die vlekken heb ik ook. Ik had hem kunnen omruilen, maar vond de exemplaren die ze op dat moment in de winkel hadden liggen er niet mooi uitzien (bouwkwaliteit). Uiteindelijk heb ik er een screenprotector op gezet en dan zie je die vlekken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
RoD schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:18:
[modbreak]Dit topic is niet voor winkels, accessoires, prijzen en alle andere randzaken. Gebruik daarvoor andere topics, of maak ze aan. Hier gaat het over de Z10.[/]
Topic aangemaakt! :)

Blackberry os10 device accessoires topic

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik zou ook best vlekken op het scherm kunnen hebben, maar ik zou het niet weten, aangezien ik meteen nadat ik met BlackBerry Virtual Expert alles nog met beschermfolie erop getest had een screenprotector erop had gedaan.

Nu lijkt het erop dat mijn blauwe LED het sinds net niet meer doet, ik bof niet echt met mijn exemplaren geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begintmeta schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:41:
Ik zou ook best vlekken op het scherm kunnen hebben, maar ik zou het niet weten, aangezien ik meteen nadat ik met BlackBerry Virtual Expert alles nog met beschermfolie erop getest had een screenprotector erop had gedaan.

Nu lijkt het erop dat mijn blauwe LED het sinds net niet meer doet, ik bof niet echt met mijn exemplaren geloof ik...
Getest met de BBW app "Led Tester"?

Over het scherm gesproken:
Heeft iemand anders ook dat je als je op het BB logo 'drukt' je een soort klikkend geluidje hoort? Alsof het scherm kan bewegen/los zit?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Aangezien ik niet tevreden ben over mijn batterij duur , wil ik graag upgraden naar 10.2.1.2234.
Maar hoe weet ik welke STL variant ik nodig ben? STL100-1 of STL100-2/3/4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:39:
[...]

Getest met de BBW app "Led Tester"?

Over het scherm gesproken:
Heeft iemand anders ook dat je als je op het BB logo 'drukt' je een soort klikkend geluidje hoort? Alsof het scherm kan bewegen/los zit?
Geen klikkend geluid hier, vooralsnog is de telefoon mechanisch erg ok. De led doet het nu na twee reboots weer, ik had getest met bbve. Zo de hdmi-poort even testen en dan heb ik alles gehad.

Ik hoop wel dat BlackBerry financieel en organisatorisch weer een beetje in rustig vaarwater komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
fifa4ever schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:30:
Aangezien ik niet tevreden ben over mijn batterij duur , wil ik graag upgraden naar 10.2.1.2234.
Maar hoe weet ik welke STL variant ik nodig ben? STL100-1 of STL100-2/3/4?
Kijk bij "Instellingen" > (helemaal onderaan) "Info" > en dan bij "Modelnummer" staat STL100-2 of STL100-1.
Waarschijnlijk 2. Dus moet je dan die STL100-2/3/4 pakken.

Vergeet geen complete backup te maken! Anders bende gij alles kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
RzrBck schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:09:
[...]

Kijk bij "Instellingen" > (helemaal onderaan) "Info" > en dan bij "Modelnummer" staat STL100-2 of STL100-1.
Waarschijnlijk 2. Dus moet je dan die STL100-2/3/4 pakken.

Vergeet geen complete backup te maken! Anders bende gij alles kwijt :+
Zo ooit m'n btc doen verdampen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
3x3 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:14:
[...]

Zo ooit m'n btc doen verdampen :(
:D :'( ;w

On topic:
http://forums.crackberry....k-when-i-swipe-up-780791/
Als iemand dit leest - soortgelijke ervaring? Dit omschrijft het namelijk exactly. Heb eigenlijk geen zin om hem retour te sturen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:18

t3q

Say yes to teq

Firmware 10.2.1.2947 is uit:

http://forums.crackberry....except-stl100-1-a-918891/

En tevens Sachesi 1.1.5:

http://forums.crackberry....earcher-installer-825409/

[ Voor 222% gewijzigd door t3q op 28-03-2014 21:43 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 16:19
Ik heb wel gemerkt dat het in- en uitpluggen van de micro-usb stekker enorm stroef gaat (originele stekker). Ben bang dat dit ooit nog gaat afbreken bij de verbinding in de telefoon. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
geekeep schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 22:42:
Ik heb wel gemerkt dat het in- en uitpluggen van de micro-usb stekker enorm stroef gaat (originele stekker). Ben bang dat dit ooit nog gaat afbreken bij de verbinding in de telefoon. Iemand anders hier ook last van?
Same here. Samsung mini-usb werkt dan weer wel soepel, alleen "herkent" hij hem niet altijd. Soms moet ik hem er 2-3x in doen voordat hij gaat chargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Nu online
accugebruik is eigenlijk nog steeds dramatisch 9 (nouja dramatisch, zoals elke smartphone)
4 uur browsen email checken etc nog maar 35%

ga toch maar een update wagen aan een beta versie gezien de postieve reacties hier
of anders een high capacity accu.

Iemand ervaringen met die van 4000+ mah accu op ebay met een dikkere achterkant meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

SonyEricsson schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:03:
accugebruik is eigenlijk nog steeds dramatisch 9 (nouja dramatisch, zoals elke smartphone)
4 uur browsen email checken etc nog maar 35%

ga toch maar een update wagen aan een beta versie gezien de postieve reacties hier
of anders een high capacity accu.

Iemand ervaringen met die van 4000+ mah accu op ebay met een dikkere achterkant meegeleverd?
welke OS versie draai je?

IK had met 10.2.1.2234 enorme vooruitgang, 2947 is ook al uit, zie paar posts terug.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Nu online
.2102

ga even een update pushen OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

van .2102 \. 2160 naar .2234 was voor mij een merkbare vooruitgang in batterij duur.

.2234 is niet OTA beschikbaar denk ik.

heb zojuist installatie van 10.2.1.2947 afgerond, zal mijn bevindingen van de week delen.

[ Voor 26% gewijzigd door t3q op 29-03-2014 14:15 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry Messenger met stickers, ad is Z3 version april

https://mega.co.nz/#!OcAR...FwSy7FywgqJZ3fC5W5bHMwmoI

Afbeeldingslocatie: http://www.mondoblackberry.com/wp-content/uploads/2014/02/IMG_20140221_1940131.jpg

Android Runtime van orginele OS april voor Z3 (jakarta) SUPER SNEL android sneller dan S4,NEXUS 5 d:)b

https://mega.co.nz/#F!psMmRTZY!ySnwRXkaldKIcwvQyblQmA

extra Browser welke heel snel laad (veel plezier ermee)

Wederom installeren via sideload en daarna reset via volume up/down tegelijk vast te houden (10 sec).

alle android apps de eerste keer weer opstarten daarna zijn ze super snel :) EnJoy

Dit zijn de beste en voelbare verbeteringen van de laatste leak (orgineel Z3) waarbij de rest van de OS
meer een tuning verhaal waarbijje toestel net weer wat meer snappy is maar mijn advies laat het lekker zo en sideload alleen bovenstaande. :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:27:
Blackberry Messenger met stickers, ad is Z3 version april

https://mega.co.nz/#!OcAR...FwSy7FywgqJZ3fC5W5bHMwmoI

[afbeelding]

Android Runtime van orginele OS april voor Z3 (jakarta) SUPER SNEL android sneller dan S4,NEXUS 5 d:)b

https://mega.co.nz/#F!psMmRTZY!ySnwRXkaldKIcwvQyblQmA

extra Browser welke heel snel laad (veel plezier ermee)

Wederom installeren via sideload en daarna reset via volume up/down tegelijk vast te houden (10 sec).

alle android apps de eerste keer weer opstarten daarna zijn ze super snel :) EnJoy

Dit zijn de beste en voelbare verbeteringen van de laatste leak (orgineel Z3) waarbij de rest van de OS
meer een tuning verhaal waarbijje toestel net weer wat meer snappy is maar mijn advies laat het lekker zo en sideload alleen bovenstaande. :X
Ik zal het vast ook ergens kunnen vinden - maar is dit ook voor de Z10 toe te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

RzrBck schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:23:
[...]

Ik zal het vast ook ergens kunnen vinden - maar is dit ook voor de Z10 toe te passen?
Ja ook voor de Z10.

Link voor 10.2.1.2947 core OS:

https://mega.co.nz/#!tQVQ...hIZ2N3YPsoFXt29ZcWQDLESSg

Link voor de geupgrade apps bar files:

http://l.bitcasa.com/kQFNWI5q

Installeren met Sachsi:

http://forums.crackberry....earcher-installer-825409/

Succes en inderdaad is deze versie eigenlijk voor de Z3 zoals nlb aangeeft maar zonder de radiofile voor de Z3 werkt het ook voor de Z10.

[ Voor 52% gewijzigd door t3q op 29-03-2014 20:06 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon de leukste files eruit gehaald en de rest is tunning en kun je ook wel overslaan , maar de bar files werkt voor alle BB10 systemen - geen probleem.

Android runtime is snappy. even wat apps getest maar is vet snel.

sideloaden kijk hier even Blackberry 10 APK/BAR APPS

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

apps reageren inderdaad stuk sneller, batterij kan ik nog niet veel over zeggen maar lijkt rustiger.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
t3q schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 20:37:
apps reageren inderdaad stuk sneller, batterij kan ik nog niet veel over zeggen maar lijkt rustiger.
Jij hebt de volledige op leak geïnstalleerd hè? Ben benieuwd!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

zoals nlb al zei, android apps echt stukken sneller, ik merk het vooral aan Sygic, die laadt echt bijna 2x zo nsle. Dit is echt leuk speelgoed :)

Als je Z10 net geboot is reageerd hij een beetje raar, dan laden de apps heel erg langzaam, maar gewoon even de telefoon tot rust laten komen en na 10 min gaat hij als een speer !

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
Wat is makkelijker sideloaden, DDPB of chrome (als je laatstgenoemde al aan de praat hebt)?
En moet je de oude er eerst af halen, of kan je gewoon er overheen gaan?

/noob

[ Voor 31% gewijzigd door RzrBck op 29-03-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

RzrBck schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:51:
Wat is makkelijker sideloaden, DDPB of chrome (als je laatstgenoemde al aan de praat hebt)?
En moet je de oude er eerst af halen, of kan je gewoon er overheen gaan?

/noob
Wat wil je sideloaden?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
t3q schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:46:
[...]

Wat wil je sideloaden?
Ik heb nu de hele map (https://my.bitcasa.com/se...63195f21f6a8cd690c483a7d9 ) die nlb geupload heeft via chrome erin gezet :|
Alles dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Software kan besproken worden in het daarvoor bestemde topic. Dit topic gaat alleen over de Z10 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.cbc.ca/player/...y+Exchange/ID/2445357517/

Chen interview over de toekomst van blackberry.

Voor sideloaders. Android runtime is super snel en browser ook. Alles blijft intact na installatie met DDPB.

Zie ook forum Blackberry 10 apk/bar

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 jaar Blackberry World

Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2014/03/blackberry-world-bday-326x235.png

5 apps gratis - ocr scanner, instavenue, tilt en 2 games.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 16:23
ervaar jullie ook dat de trilfunctie behoorlijk luid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
HoaHong schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:27:
Ja, bij zowel de z10 als Q10 (6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:52
Ik zit nog op OS versie 10.2.1.2141 (2102) maar krijg nog steeds geen OTA update binnen via T-Mobile. Kan ik zonder problemen de laatste leak installeren? Ik heb nu radio file .2142

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
HoaHong schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:27:
Valt wel mee vergeleken bij een galaxy s4, k vind hem net goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
De cashback wordt elders besproken.

[ Voor 65% gewijzigd door RoD op 01-04-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:52
Inmiddels al geupdate, werkt erg goed. Had wel een reboot nodig omdat ie in het begin hartstikke traag was. Wat nieuwe dingen al opgemerkt zoals file transfer menu in quick settings.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:46
Zou iemand wllen controleren of de apps van todoist of doit.im van android te gebruiken zijn op de BB Z10? Ik zit er aan te denken om er een te kopen, maar heb een voorkeur voor deze todo managers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje jammer dat ik nu alsnog handmatig aan de bak moet om een nieuwere versie van het besturingssysteem erop te zetten. Dat was mede een reden om te kiezen voor de BB dat je niet contstant in de weer bent met custom ROM's.

199 euro nu bij Alternate!: http://www.alternate.nl/h...9&utm_source=tweakers.net

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik denk dat het wel mee valt. 2141 is pas uit via OTA.
Het is zo dat 2228 en hogere een betere accu duur hebben. Anders had ik het ook gewoon gelaten hoe het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Zijn jullie niet bang dat jullie geen OTA's meer krijgen omdat je een "beta"/unreleased versie erop hebben gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Draai nu .2947 en is erg lekkere versie al zeg ik zelf. Batterijduur lijkt weer verbeterd en alles reageerd wat vlotter.

Waarschijnlijk krijg je dan geen OTA meer omdat ik al hogere versie draai dan via OTA beschikbaar is.

[ Voor 33% gewijzigd door t3q op 01-04-2014 16:57 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:05:
Ik vind het een beetje jammer dat ik nu alsnog handmatig aan de bak moet om een nieuwere versie van het besturingssysteem erop te zetten. Dat was mede een reden om te kiezen voor de BB dat je niet contstant in de weer bent met custom ROM's.
Je hoeft natuurlijk niet aan de gang met leaked firmware versies, de firmware die nu OTA beschikbaar is werkt prima.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, hier nu enkele dagen last dat de telefoon automatisch unlockt in mijn broekzak, en dus ook gaat bellen en apps opstarten e.d.
Eigenlijk nooit veel last van gehad, pas sinds vorige week of misschien een keer de week daarvoor al.

Misschien te maken met de temperatuur?
Ben ik de enige die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Chaser2600 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:18:
Hmm, hier nu enkele dagen last dat de telefoon automatisch unlockt in mijn broekzak, en dus ook gaat bellen en apps opstarten e.d.
Eigenlijk nooit veel last van gehad, pas sinds vorige week of misschien een keer de week daarvoor al.

Ik gebruik hem altijd in me blackberry hoes, omdat dat ook nog energie bespaard en je telefoon blijft netjes.
Heb je wel uit staan dat je niet je bb kan ontgrendelen met de aan en uit toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry gaat goed met zijn diensten en nu nog BBM pushen met wallet via banken in de EU en daarnaast QNX in auto met ondersteuning van android en apple carplay en het ziet er goed uit.

Je server gratis omruilen kan nu ook via https://blackberry.secure.force.com/ezpassen met BES 10 dus ook android ,ios en draaien en eind dit jaar gratis upgrade naar BES 12

Afbeeldingslocatie: http://bbry4u.files.wordpress.com/2014/04/bbry2454_emm_infographic11.jpg?w=604

[ Voor 170% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Chaser2600 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:18:

Ik heb vorig jaar zomer een aantal keer last gehad van een broekzak gesprek. Ik heb daar wel meer mensen over gehoord. Omdat het scherm behoorlijk gevoelig is, in combi met wat zweet en dergelijke, en mogelijk de temperatuur zelf ook, ontgrendeld hij zichzelf. Als je swipe - to - wake uitzet, heb je er zo goed als geen last meer van, of je moet hem locken voordat je hem in je broekzak doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar met de Z10 in 11 maanden nooit last van gehad en had het toestel altijd in mijn spijkerbroek of pantalon en met de Z30 heb ik een flip case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb nu idd swipe to unlock uitstaan.. maar zo verliest hij wel een beetje zn charme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt het versienummer wat je nu handmatig moet installeren ook nog automatisch binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:39:
Blackberry gaat goed met zijn diensten en nu nog BBM pushen met wallet via banken in de EU en daarnaast QNX in auto met ondersteuning van android en apple carplay en het ziet er goed uit.

Je server gratis omruilen kan nu ook via https://blackberry.secure.force.com/ezpassen met BES 10 dus ook android ,ios en draaien en eind dit jaar gratis upgrade naar BES 12

[afbeelding]
Ik vind het wel interessant om nu een BESX om te ruilen naar een BES10, maar waar kan ik die CALs vinden? Heb BESX nooit geinstalleerd, wel het programma en de licentiecodes uiteraard... zal er tzt eens naar kijken.

Aan de andere kant hoop ik dat BB een aantal features ook zonder BES beschikbaar zal maken... want een windows-server erbij draaien alleen voor de BES is wat overdreven IMHO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Volgens mij heb ik iets niet helemaal goed gedaan... De OS-versie staat nu op 2947, maar de Softwareversie is 2102 en de radio versie is 2142. Ik heb zowel de "upgrade bar file" als de "All apps" folder geinstalleerd met Sachesi 1.2.1

Anders toch maar de autoloader proberen?

Edit: Er lijkt iets fout te zijn gegaan, want hoewel de BB10 app prima werken, werkt geen enkele Android app meer! Ik krijg onder aan het scherm een blauwe balk die er zo'n 3 minuten over doet om te laden, om vervolgens direct af te sluiten. Toch maar de autoloader proberen dus :)

[ Voor 33% gewijzigd door thefal op 02-04-2014 04:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Dat had ik eerst ook, je BlackBerry rebooten en daarna gewoon geduld voor een paar minuten en dan starten de Android apps weer gewoon op en zelfs sneller dan voorheen
Radio file zou. 2235 moeten zijn, wellicht kan je die file los installeren.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Ok, net een vage bug ondervonden.

- Ik nam een tweetal foto's (een banaan en stukje tuin) achter elkaar met de camera app.
- Sloot de camera app.
- Open Telegram (met de gedachte de foto's te versturen)
- Bijlage -> Photo -> Gallery
- Beide nieuwe foto's niet te vinden in de gallery
(misschien foto's om wat voor reden niet opgeslagen?)
- Maak tweede foto van banaan.
- Open gallery via start scherm: de 3 foto's missen.
- Heropen camera app, open recente foto's via plaatje linksonderin: de foto's staan er gewoon.
- Open file manager (bestandbeheer app): beide foto's staan wél in de camera map.
- Verwijder de tweede foto van de banaan (weet niet meer of dit via gallery of file manager was)
- Heropen gallery: de tweede foto van de banaan staat er nog steeds
- Heropen file manager: tweede foto van banaan is weg.

Twee problemen ondervonden dus:
1. Nieuwe foto's met camera geschoten waren niet te zien in de gallery.
2. Verwijderde foto's blijven in de gallery staan.

Heb al rondgezocht op crackberry: vele mensen met een soortgelijk probleem (verwijderde foto's in gallery), helaas geen oplossing behalve een full whipe+restore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Laatst online: 02-10 10:06
Geekeep, zomaar uit het niets of na een update?

en offtopic, maar waarom maak je een foto van een banaan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Mahone schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:45:
Geekeep, zomaar uit het niets of na een update?

en offtopic, maar waarom maak je een foto van een banaan? :')
Geen update/leak, slechts de originele OTA versie die ik bijna een week geleden heb bijgewerkt.

Erg vreemd, nieuwe foto's die ik maak met de camera zijn niet te zien in de gallery en foto's die ik verwijder blijven staan. Ik heb trouwens nog geen SD kaart geinstalleerd, dus alles staat op het interne geheugen.

Edit: even bij vermelden dat ik Snap geinstalleerd heb, tesamen met Telegram, 9292, ING, XBMC remote, My Vodafone, iTV Online, Google Maps en OsmAnd.
Zag trouwens via bestandbeheer dat de android map (in misc) ook alle mappen van het interne geheugen bevat, ik neem aan dat dit slechts links zijn i.p.v. kopieen?

[ Voor 22% gewijzigd door geekeep op 02-04-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Laatst online: 02-10 10:06
Linksonder heb je een preview schermpje zeg maar als je een foto gemaakt hebt. Die verandert ook niet als je een afbeelding maakt?

Ik heb verder ook nog geen update geïnstalleerd en bij mij doet hij het prima. Moet wel zeggen dat ik mijn foto's op een SD-kaartje opsla, wellicht dat dit een oplossing kan zijn? (Ik weet ook niet hoe vol je geheugen is?)

/edit: ik heb ook google snap

[ Voor 4% gewijzigd door Mahone op 02-04-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Mahone schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:55:
Linksonder heb je een preview schermpje zeg maar als je een foto gemaakt hebt. Die verandert ook niet als je een afbeelding maakt?

Ik heb verder ook nog geen update geïnstalleerd en bij mij doet hij het prima. Moet wel zeggen dat ik mijn foto's op een SD-kaartje opsla, wellicht dat dit een oplossing kan zijn? (Ik weet ook niet hoe vol je geheugen is?)

/edit: ik heb ook google snap
Yup, de preview komt linksonder te staan na het schieten van een foto. Die kan ik ook openen door er op te drukken. Na het sluiten van de camera en openen van de gallery staat de nieuwe foto er echter niet bij.

Heb nog ruim 7 GB (van de 16 GB) vrij, dus zou geen probleem moeten zijn.

Aansluiten op de PC geeft eenzelfde beeld als via de mobiel: nieuwe foto's staan niet bij Afbeeldingen.

Zag trouwens dat ik via Telegram ook een foto via de Android camera app kan nemen (die start ook gewoon met een andere interface). Misschien is dankzij Android gerelateerde zaken een verwijzing/opslaglocatie van de foto's in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Ik heb zelf het probleem nog niet gehad zover ik mij kan herinneren maar:
  • Als je een Android app gebruikt en iets wil sharen, gaat hij standaard naar de Android Pictures app. Je moet dus daar wel zorgen dat je eerst naar de goede map gaat! root\camera
  • Foto's die je maakt komen dus altijd in de root\camera map, verwar deze niet met de map afbeeldingen(photos).
  • Deze twee worden soms door elkaar gegooid in de pictures app, het meest handige is, meen ik (draai nu even 10.3 en die is anders), om naar recent te gaan.
  • Als een afbeelding niet meteen verwijderd is, kan dat komen omdat je wellicht nog een andere app open hebt staan waarin je nog de afbeelding bekijkt of er naar verwijst, net als op de pc zelf. Zo kan je bijvoorbeeld de foto bekijken in pictures app, en tegelijk willen gaan verwijderen via de file manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Big-Opti schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:25:
Ik heb zelf het probleem nog niet gehad zover ik mij kan herinneren maar:
  • Als je een Android app gebruikt en iets wil sharen, gaat hij standaard naar de Android Pictures app. Je moet dus daar wel zorgen dat je eerst naar de goede map gaat! root\camera
  • Foto's die je maakt komen dus altijd in de root\camera map, verwar deze niet met de map afbeeldingen(photos).
  • Deze twee worden soms door elkaar gegooid in de pictures app, het meest handige is, meen ik (draai nu even 10.3 en die is anders), om naar recent te gaan.
  • Als een afbeelding niet meteen verwijderd is, kan dat komen omdat je wellicht nog een andere app open hebt staan waarin je nog de afbeelding bekijkt of er naar verwijst, net als op de pc zelf. Zo kan je bijvoorbeeld de foto bekijken in pictures app, en tegelijk willen gaan verwijderen via de file manager.
- Vandaar dat die Android map dan waarschijnlijk de links bevat naar de échte opslaglocatie, zoals me al opviel.
- Nieuwe foto's staan wel in de camera map, echter niet te zien in de gallery.
- Zoals punt 2, de nieuwe foto's staan niet in de gallery.
- Dan nog zou ik aannemen dat zowel gallery als file manager refreshed na een delete (of toevoeging van nieuwe foto) na zelfs meerdere malen sluiten en starten van alle apps. In dit geval doet de gallery dat dus niet (zowel het tonen van nieuwe foto's als niet tonen van verwijderde foto's).

Nog een toevoeging, zojuist een foto via Telegram opgeslagen op de telefoon: niet te zien in de gallery, zowel bij recent als in de Telegram map.

Edit:
Zojuist een backup gemaakt via BBLink (met de gedachte de telefoon te herstellen). Na deze backup was de gallery bijgewerkt (verwijderde foto's daadwerkelijk weg), dus er leek een hard refresh getriggerd te zijn.
Nieuwe foto's via de camera, verschenen echter alsnog niet in de gallery. Als ik op de thumbnail van de foto linksonder in de camera app tikte, kon ik ook de eigenschappen van de foto niet bekijken (wat wijst op een niet te vinden foto?).
Telefoon gereboot, ff wat combinaties van gallery+bestandsbeheer+Telegram getest en het lijkt tot nu toe te werken. :+

Toch benieuwd hoe dit veroorzaakt werd, aangezien de lange reboot tijd van de Z10 het opnieuw opstarten bij zoiets niet echt prettig maakt.

[ Voor 17% gewijzigd door geekeep op 02-04-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat telegram een probleem heeft veroorzaakt want ik heb jou probleem nooit ergens gelezen of gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
Geen idee of Telegram de boosdoener is. Het missen van een foto gebeurde ook tijdens het gebruik van alleen de native camera en gallery app, zonder tussenkomst van Telegram.

Beetje vreemd dat de Android camera app automatisch ook geinstalleerd is en gewoon werkt. Is er een optie deze te verwijderen of moet ik dan in de system files gaan pluizen?

Merkte trouwens met het aansluiten via USB op de PC (dus opladen) en het opladen via de netadapter dat de telefoon automatisch in bedside modus ging. Erg irritant als je overdag je mobiel oplaadt en toch meldingen wilt ontvangen.

Edit: ik vermoed dat de wifi verbinding tussen PC en mobiel via BBLink misschien ook de boosdoener kan zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door geekeep op 02-04-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 15:45
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:05:
Dat hoeft inderdaad niet, het is uiteindelijk wel stukken eenvoudiger dan het rooten van een android phone vind ik. Tip: BB link werkt (naar mijn idee) beter op windows dan osx. Back alles up van je phone via BB link, en pas vervolgens een autoloader toe. (een .exe bestand wat je dus ook in windows moet draaien.)

Daarna kun je alles restoren. De apks die je geïnstalleerd hebt (en ook de snap installatie) zullen waarschijnlijk verdwenen zijn, en sommige settings (screen time out) kunnen alsnog gereset zijn.

Ik draai nu versie 2234 (10.2.1.2160) en ik merk dat de accu-duur inderdaad veel beter is geworden! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Heb inmiddels alles redelijk aan de praat, wel een Android app gevonden die niet goed werkt op bb10:safe in Cloud. Als je aangeeft dat je een bestand van dropbox wilt importeren wordt je net als normaal naar de browser gestuurd waar je je moet inloggen, nadat je dan toestemming hebt ge geven dat de app bij je gegevens mag wordt je terug gestuurd naar safe in Cloud, maar die hangt dan meteen, waarbij het scherm zwart wordt. Ben bang dat dit helemaal niet gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ching
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
thefal schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:10:
Heb inmiddels alles redelijk aan de praat, wel een Android app gevonden die niet goed werkt op bb10:safe in Cloud. Als je aangeeft dat je een bestand van dropbox wilt importeren wordt je net als normaal naar de browser gestuurd waar je je moet inloggen, nadat je dan toestemming hebt ge geven dat de app bij je gegevens mag wordt je terug gestuurd naar safe in Cloud, maar die hangt dan meteen, waarbij het scherm zwart wordt. Ben bang dat dit helemaal niet gaat werken...
Misschien moet je eerst de Android versie van Dropbox installeren. Had een soort gelijk probleem met 1password reader for android, na installatie van de Android versie van Dropbox was het probleem bij mij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb alles redelijk werken behalve dan wat Google apps... (Keep, G+, Maps) Ik mis ook Runkeeper. Heb Sportrate Fitness tracker geprobeerd maar dat is het toch niet... My Tracks werkt ook niet... Iemand een andere app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:40

knakworst

Get more sats!

Als je Snap gebruikt: Ik gebruik zelf Adidas Micoach, die werkt prima. Met alle coaching die je kan instellen is Micoach sowieso de beste app IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
fotografie999 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:35:
Ik heb alles redelijk werken behalve dan wat Google apps... (Keep, G+, Maps) Ik mis ook Runkeeper. Heb Sportrate Fitness tracker geprobeerd maar dat is het toch niet... My Tracks werkt ook niet... Iemand een andere app?
Ik heb tijden endomonondo gebruikt totdat ik een hardloophorloge kocht. Gewoon te vinden in bbworld. Goede website ook. Volgens mij is Strava ook te vinden in BBWorld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:45:
Als je Snap gebruikt: Ik gebruik zelf Adidas Micoach, die werkt prima. Met alle coaching die je kan instellen is Micoach sowieso de beste app IMO.
Miss_80 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:48:
[...]

Ik heb tijden endomonondo gebruikt totdat ik een hardloophorloge kocht. Gewoon te vinden in bbworld. Goede website ook. Volgens mij is Strava ook te vinden in BBWorld
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
nvm

[ Voor 109% gewijzigd door Maxiootje op 03-04-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hebben providers ook invloed op appupdates? Firmwareupdates zou ik nog wel engiszins kunnen begrijpen. De BBM update is sinds 1 april beschikbaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
begintmeta schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:43:
Hebben providers ook invloed op appupdates? Firmwareupdates zou ik nog wel engiszins kunnen begrijpen. De BBM update is sinds 1 april beschikbaar geloof ik.
Ja sorry, ik had even een moment van tunnelvisie op het OS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Als mijn telefoon gaat terwijl de headset erin zit komt de ringtone over de speaker. Iemand hiermee bekend?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Ik heb sindskort mijn Z10 geupdate om een betere accuduur te krijgen.
Wanneer ik mijn Z10 nu aan de PC koppel, dan geeft link weer:

Softwareversie: 10.2.1.2160
Besturingssysteemversie: 10.2.1.2234

Klopt het dat deze 2 versies verschillend van elkaar zijn? Of heb ik de update niet goed uitgevoerd?
Is dit de versie met de betere accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 15:45
nee je hebt het correct gedaan, het zijn inderdaad 2 verschillende versies. Als je in je telefoon onder instellingen (settings) kijkt onder 'over' (about) dan kun je bij het pull-down menu 'OS' alle details zien, dus ook je radio-versie en dergelijke.
(ik heb bb10 in het engels, dus het kan zijn dat de benamingen niet helemaal kloppen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

fifa4ever schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:11:
Ik heb sindskort mijn Z10 geupdate om een betere accuduur te krijgen.
Wanneer ik mijn Z10 nu aan de PC koppel, dan geeft link weer:

Softwareversie: 10.2.1.2160
Besturingssysteemversie: 10.2.1.2234

Klopt het dat deze 2 versies verschillend van elkaar zijn? Of heb ik de update niet goed uitgevoerd?
Is dit de versie met de betere accuduur?
.2234 OS heeft inderdaad goede batterij duur.

.2947 nog beter ;)

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ching schreef op donderdag 03 april 2014 @ 01:39:
[...]

Misschien moet je eerst de Android versie van Dropbox installeren. Had een soort gelijk probleem met 1password reader for android, na installatie van de Android versie van Dropbox was het probleem bij mij opgelost.
Bedankt, dat werkt inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt als padora installeren met spotify om geluid te krijgen via spotify zelf toendertijd, maar werkt nu zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
ik heb een klein probleempje met mijn telefoon. Hij zegt de hele tijd 'dit tabel is leeg of wordt niet herkend'

Heeft iemand dit probleem ook gehad?
En wat is de beste fix.

Pagina: 1 ... 37 ... 48 Laatste