Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand het Q20 verhaal ook meegekregen? Zo gaan ze weer terug in de tijd met trackpad en hard buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 13:13
@ Lars1216: Terug in de tijd, of een nieuw tijdperk waarin ze wat doen met de input van hardcore gebruikers?

@Emporio: Ik ben bang dat de Z3 niet in NL komt. Althans, het ligt nu niet in de planning daar het echt gaat om een device voor emerging markets. Wat we in NL/BE niet bepaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
De Q20 is bedoeld voor consumenten die de knoppen nuttig vinden. Blackberry wil de consument meer keuze bieden. Je hebt de Q10 en nu de Q20. Veel consumenten hebben bij Blackberry aangegeven dat ze die knoppen nuttig vinden. Blackberry heeft geluisterd en komt nu met de Q20.

Ik zou het echt jammer vinden als de Z3 niet naar Nederland komt. Ik heb een aantal foto's bekeken op Crackberry en ik moet zeggen dat het toestel er echt mooi uitziet. Helemaal voor de prijs.

[ Voor 26% gewijzigd door emporio81 op 25-02-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:51
Wat is het nut van de Z3 als je nu een Z10 voor 140 euro kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:09:
@ Lars1216: Terug in de tijd, of een nieuw tijdperk waarin ze wat doen met de input van hardcore gebruikers?

@Emporio: Ik ben bang dat de Z3 niet in NL komt. Althans, het ligt nu niet in de planning daar het echt gaat om een device voor emerging markets. Wat we in NL/BE niet bepaald zijn.
Zo kun je het zien inderdaad. Maar ik zie het als terug in de tijd. BB10 is gebaseerd op gestures, waarom zou je dan een trackpad willen? Ik zie het niet. Ik heb niks tegen keuze, en het is ook goed dat ze meer keuze bieden aan mensen die het wel prefereren maar ik snap die keuze niet, ik zie het als terug in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:11:
Groter scherm? Dat lijkt mij een groot pluspunt (of minpunt hangt er natuurlijk vanaf wat je liever hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:19:
[...]

Groter scherm? Dat lijkt mij een groot pluspunt (of minpunt hangt er natuurlijk vanaf wat je liever hebt)
Groter scherm, lagere resolutie. Lijkt me toch niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
De Z3 heeft een grotere batterij dan de Z10 en ik ben van mening dat hij er ook nog beter uitziet. Enige voordeel van de Z10 is het scherm. Ook de processor van de Z3 is niet verkeerd. Het gaat om de Qualcomm 400-processor geklokt op 1,2Ghz. 1,5 GB RAM en 8GB intern geheugen en dat voor een prijs van onder de 200 dollar. Vrij indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Klopt, vrij indrukwekkend toestel, maar niet in vergelijking met de huidige Z10 naar mijn mening (qua prijs/specs).

Als de cashback van de Z10 afgelopen is en de Z3 wordt hier uitgegeven dan is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:31:
Klopt, vrij indrukwekkend toestel, maar niet in vergelijking met de huidige Z10 naar mijn mening (qua prijs/specs).

Als de cashback van de Z10 afgelopen is en de Z3 wordt hier uitgegeven dan is het een ander verhaal.
Daarom. Je moet de Z3 eigenlijk ook vergelijken met de prijs van de Z10 zonder cashback he, retail prijs vergelijken met retail prijs. Anders is het natuurlijk geen eerlijke vergelijking. En dan is de Z3 (in mijn ogen) de betere keuze. Op dit moment echter (met de huidige cashback actie) lijkt de Z10 de betere keuze te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wat gebruiken jullie als Flitsapp? De port van Flitsmeister in BB World is erg gedateerd, hij herkent bijvoorbeeld de trajectcontrole op de A4 vanaf Leidschendam richting Amsterdam niet. Flitsmeister en Flitsnav via Snap werken niet; Flitsmeister geeft met grote regelmaat "Google Play Services is gestopt" en Flitsnav herkent alleen je eerste GPS-positie, maar kan vervolgens niet updaten. Tips?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirePuma142 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:44:
Wat gebruiken jullie als Flitsapp? De port van Flitsmeister in BB World is erg gedateerd, hij herkent bijvoorbeeld de trajectcontrole op de A4 vanaf Leidschendam richting Amsterdam niet. Flitsmeister en Flitsnav via Snap werken niet; Flitsmeister geeft met grote regelmaat "Google Play Services is gestopt" en Flitsnav herkent alleen je eerste GPS-positie, maar kan vervolgens niet updaten. Tips?
Het verkeer Pro. Te downloaden uit blackberry world. Vind ik persoonlijk een betere app dan flitsmeister. Laatstgenoemde gaf te vaak problemen. Het verkeer pro nooit en is goed actueel met files en flitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:56:
[...]

Het verkeer Pro. Te downloaden uit blackberry world. Vind ik persoonlijk een betere app dan flitsmeister. Laatstgenoemde gaf te vaak problemen. Het verkeer pro nooit en is goed actueel met files en flitsers.
Geeft deze ook alerts als je een vaste/mobiele flitser nadert? Ik dacht het Verkeer Pro daarom ooit afgeserveerd te hebben. Op de site kan ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen alerts, zult echt zelf moeten kijken of er iets staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:24:
Nee geen alerts, zult echt zelf moeten kijken of er iets staat..
En dat vind ik dus verre van handig in de auto.. janduke bedankt voor de tip, iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 23:21
Simyo (KPN netwerk) zet nu ook de upgrade online.
38 Mb download versie 10.2.1.2102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Aub hier geen softwarediscussies. Gebruik daarvoor andere topics die daarvoor bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Voor de prijs van 145 euro heeft Blackberry, samen met Foxconn, een van de beste toestellen voor die prijs uitgebracht. De Z3 heeft ook een betere GPU dan de Z10. De Z3 heeft een Adreno 305 GPU en de Z10 de Adreno 225.

8GB intern geheugen voor die prijs is meer dan goed te noemen. Daarnaast 1,5GB RAM. Verder heb ik gelezen dat er een optie is om het uit te breiden met een MicroSD-kaartje.

[ Voor 28% gewijzigd door emporio81 op 25-02-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Adreno 225 GPU met 1.5 GHz Dual Core Processor is beter dan de Adreno 305 GPU met 1.2 GHz Dual Core Processor.
Z3 heeft ook maar 1500Mb intern geheugen terwijl de Z10, 2Gb heeft.
Ook zonder cash back blijft de Z10 een stuk beter dan de Z3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Je kan toch niet beweren dat een Adreno 225 GPU beter is dan een Adreno 305 GPU. Verder gaat het hier wel om een Qualcomm 400-processor. Als je kijkt naar de CPU dan ontlopen die elkaar niet veel. De GPU maakt het verschil bij de Z3. Verder heeft de Z3 een grotere batterij. Blackberry omschrijft het als een flinke batterij, dus dat zal wel flink boven de 2000mah uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:20

FlyEragon

Alien Monkeys

Adreno 225 heeft meer Gflops omdat er meer ALU's inzitten:
Wikipedia: Adreno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
De Adreno 305 in combinatie met een Qualcomm 400-processor biedt je meer als je kijkt naar de prijs-kwaliteitverhouding.

Verder vind ik het wel een voordeel dat de Z3 een flinke batterij krijgt. De batterij van de Z10 vind ik een beetje karig.

[ Voor 34% gewijzigd door emporio81 op 25-02-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die z3 kan me gestolen worden. Ik hoop wel dat het een succes gaat worden in de opkomende markten. Voor onze markt zal het geen toegevoegde waarde zijn. Een z10 is, op accu na, in ieder opzicht beter en valt tegen die tijd in dezelfde prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
En sterkere accu's zijn los te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:11:
De Z10 wordt redelijk verkocht en die voorraad zal ook eens op zijn .

De Z3 wordt dan voor europa de Z5 met : 4G , snellere processor 1,5 Ghz en wellicht 2GB RAM voor 229,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Indonesia wordt al reclame gemaakt voor de Z5 en zal weer weer gekte worden in bepaalde shopping malls :)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.lintas.me/images/2014-02/x5913d168ee075d1e368973c66bbe2fe7.jpg.pagespeed.ic.iJ_B_mYxqF.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1-ps.googleusercontent.com/h/www.berryreview.com/wp-content/uploads/2014/02/604x282xZ3_thumb.jpg.pagespeed.ic.Ae37yc5mZ0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tabloidpulsa.co.id/images/2014/02/25/blackberry-z3.jpg

http://id.blackberry.com/smartphones/blackberry-z3.html

Toestel gaat 1,8 juta kosten oftewel 1,8 miljoen delen door 1600 qua koers is € 112,50

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:01

t3q

Say yes to teq

Die batterij was een scam volgens mij, onder dat goude folie zit gewoon de normale Z10 batterij, had ik op crackberry gelezen dacht ik.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
De Z3 moet het gaan doen voor Blackberry. De Indonesische markt is heel erg belangrijk en als het toestel niet aanslaat, dan heeft Blackberry wel een probleempje. Het is de bedoeling dat het toestel later wordt uitgebracht op de opkomende markten.

Ik heb het vaker getypt, maar ga het nog een keer doen: Blackberry heeft de Z10 te duur op de markt gezet. Bij lancering kostte het toestel boven de 500 euro. Dat is natuurlijk te duur. Nu is het belangrijk dat zoveel mogelijk consumenten kennis maken met BB10. Een van de manieren om daarvoor te zorgen is om zoveel mogelijk toestel te bieden voor een zo concurrerend mogelijke prijs. Dat probeert men nu te doen met de Z3. Ik denk dat men daarin wel is geslaagd. Als je kijkt naar wat voor specificaties je krijgt voor een prijs van tussen de 120 a 140 euro, dan is dat vrij indrukwekkend. Grote batterij, toestel ziet er goed afgewerkt uit, heeft 1,5 GB aan RAM en vooral het intern geheugen van 8GB met de mogelijkheid om het uit te breiden middels een MicroSD-kaartje, is meer dan goed te noemen. Het is nu de taak om het toestel goed onder de aandacht te brengen.

[ Voor 175% gewijzigd door emporio81 op 25-02-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Heb me zwarte achterkantje binnen van Ebay en ik ben zeer verrast over hoe het voelt! Het is net als de witte maar er zit toch meer "grip" aan waardoor hij prettiger vast te houden is!

Nu nog mijn 2300Mah accu en ik ben tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t3q schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:46:
[...]

Die batterij was een scam volgens mij, onder dat goude folie zit gewoon de normale Z10 batterij, had ik op crackberry gelezen dacht ik.
Veel batterijen op ebay zijn scam :) is al jaren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:14
Mensen die van Android naar Blackberry 10 gegaan zijn, missen jullie belangrijke features? Ik weet namelijk nog niet zo goed of ik de stap wil wagen of niet. Android is heel open, terwijl Blackberry 10 dat weer niet is. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
stane schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:07:
Mensen die van Android naar Blackberry 10 gegaan zijn, missen jullie belangrijke features? Ik weet namelijk nog niet zo goed of ik de stap wil wagen of niet. Android is heel open, terwijl Blackberry 10 dat weer niet is. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen. :)
Voor welke functies gebruik je je telefoon nu?

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:14
3x3 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:07:
[...]

Voor welke functies gebruik je je telefoon nu?
RSS, Whatsapp, Snapchat, Facebook, Twitter, Instagram, Evernote. Daar zijn wel native apps voor en anders is er wel een alternatief. Ik twijfel echter of het aanbod van apps wel voldoende is, mede door het feit dat 50% van de Android apps het nog niet doet. Ook wil ik in de toekomst geen hype missen en dat gaat nogal moeilijk met een platform dat nog minder marktaandeel heeft als WP.

Ik ben echt ontzettend enthousiast over de manier van multitasking, maar verder vrees ik of de aandacht van app developers ooit zal toenemen. Lastige keuze.

Mijn excuses trouwens dat dit bericht (en mijn vorige) in het BB10 topic moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
stane schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 01:02:
[...]

RSS, Whatsapp, Snapchat, Facebook, Twitter, Instagram, Evernote. Daar zijn wel native apps voor en anders is er wel een alternatief. Ik twijfel echter of het aanbod van apps wel voldoende is, mede door het feit dat 50% van de Android apps het nog niet doet. Ook wil ik in de toekomst geen hype missen en dat gaat nogal moeilijk met een platform dat nog minder marktaandeel heeft als WP.

Ik ben echt ontzettend enthousiast over de manier van multitasking, maar verder vrees ik of de aandacht van app developers ooit zal toenemen. Lastige keuze.

Geloof me je gaat echt niets missen!
Ik heb zelf alle iphone's gehad en diverse androids!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbod is te veel nu met android native apps erbij. Ik heb maar 2 androip apps gevonden die ik heb geinstalleerd en dat zijn twee nieuws app en nog bekijk ik ze via mijn browser :) Mis geen apps

Maar net 10.2.1 heb je beschikking tot 800.000 native apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stane schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 01:02:
[...]

Gebrek aan apps is echt verleden tijd met 10.2.1. Gewoon 1 malig Snap sideloaden en alle android apps(ook betaalde) zijn downloadbaar. Ik heb er al veel uitgeprobeerd en 95% werkt goed.(waaronder instagram en snapchat) Ik mis er zelf 1 en dat is flightradar24. Die laad niet goed helaas.

Ook gezien het marktaandeel absoluut geen reden om geen bb10 toestel aan te schaffen. Financieel staat blackberry er goed voor met voldoende cash om cruciale investeringen te doen. Hoe het allemaal verder uit gaat pakken is vooralsnog niet te zeggen, dat zien we pas over een paar jaar. Ik zou zeggen, zet je twijfel over boord, koop een z10 of z30.. je wilt niet meer terug naar android. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Knamix schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:19:
Heb me zwarte achterkantje binnen van Ebay en ik ben zeer verrast over hoe het voelt! Het is net als de witte maar er zit toch meer "grip" aan waardoor hij prettiger vast te houden is!

Nu nog mijn 2300Mah accu en ik ben tevreden :D
Heb je een url naar die 2300Mah accu?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 21:39
Heb gisteren geupdate naar versie 10.2.1.2141, maar nu blijft de boel hangen in de hub. Als ik in de hub zie dat ik notificaties heb van Facebook en ik klik op eentje, dan wordt scherm donkerder, maar hij opent verder niet het FB scherm met die desbetreffende notificatie. Na paar seconden wordt mijn scherm weer helder. Wat moet ik doen om dit op te lossen?
Verder als ik de FB app apart open, duurt lang voordat het blauwe scherm switcht naar de news feed scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 21:28
Heb je een reboot al geprobeerd?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Battery pull bedoel je? Dat werkte niet. Heb een security wipe gedaan, maar ik weet niet of dat gaat werken. Foon is nu aan het opstarten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
t3q schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:55:
[...]

Heb je een url naar die 2300Mah accu?
Google leverde dit op. Of Harvey deze bedoelt weet ik echter niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 01-10 14:32
Maxiootje schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:27:
[...]

Google leverde dit op. Of Harvey deze bedoelt weet ik echter niet...
Die is het ja :)

Omdat er iemand op crackberry 2-3 uur extra eruit wist te krijgen wist ik dat het niet net als de 2680mah accu was (eingelijk 1800mah)

ook is de 4500mah accu gemaakt door hetzelfde bedrijf :)

Heb sinds de laatste reinstall van mijn OS last van een "beperkte Wi-Fi verbinding" melding... Net weer het OS opnieuw geinstalleerd op de hoop dat het zou verdwijnen maar tevergeefs.

Dit gebeurt op alle W-Fi netwerken waarmee ik wil verbinden... Hiervoor had ik dat namelijk niet!
Nu is zo'n melding niet erg maar het probleem is dat hij dan automatisch naar 4G schakelt... en dat is neit leuk als ik een Youtube video kijk met een datalimiet van 1GB :p

Iemand die een oplossing weet? 8)7

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09 17:42
Niann-Tsyr schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:33:
Battery pull bedoel je? Dat werkte niet. Heb een security wipe gedaan, maar ik weet niet of dat gaat werken. Foon is nu aan het opstarten weer.
Bij mij was Facebook ook een keer van slag na een update, maar toen hielp het al om de app alleen opnieuw te installeren.

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik twijfel nog over de Z10 telefoon.Telefoon lijkt me prima.
Compleet met de nieuwste technieken qua verbindingen, hoge resolutie scherm en continue OS updates.
Zeker nu met de cashback is het een erg leuk ding.

Meeste wat me tegen zit zijn de apps.
Nu kan je tegenwoordig wel apk bestanden installeren.
Maar ik heb het idee dat het toch een beetje hacky hacky is.
Wat ik direct zal missen is Sygic navigatie.

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
He.
Ik heb gister mn BlackBerry z10 geüpdatet naar 10.2.1.2102 en als ik de android apps open.die ik via Snap heb gedownload dan reageren ze niet op de aanrakingen.
Bij marktplaats heb ik hem al opnieuw gedownload en geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet.

Wat mot ik doen?

• pineapple23
theo98 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:36:
He.
Ik heb gister mn BlackBerry z10 geüpdatet naar 10.2.1.2102 en als ik de android apps open.die ik via Snap heb gedownload dan reageren ze niet op de aanrakingen.
Bij marktplaats heb ik hem al opnieuw gedownload en geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet.

Wat mot ik doen?
Zojuist even bij mij de Marktplaats app getest en deze werkt prima op de 10.2.1 versie. Ik zou zelf keer een battery pull doen en mocht het hierna nog niet werken, dan zou ik een keer snap verwijderen en de Android apps en vervolgens een keer opnieuw opstarten en dan Snap weer installeren en dan Android Apps er weer opzetten. Is wel wat werk, maar hoop dat je er wat aan hebt.

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 14:56
vDorst schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:03:
Compleet met de nieuwste technieken qua verbindingen, hoge resolutie scherm en continue OS updates.

Sygic werkt gewoon. Als je inlogt met je voormalige Android account op Snap, schijn je de kaart zo weer te kunnen downloaden.

Verwijderd

*weg*

Inhoudelijke discussies over de BBZ10 zijn hier welkom, dit soort off-topic berichten niet.....
Daarbij is het al eerder aangegeven dat we niet gediend zijn van het bespreken van schrijvende media binnen het Mobile deel van GoT.

[ Voor 77% gewijzigd door Bullet NL op 27-02-2014 17:48 ]

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
Blackberry zou dit gewoon BETER onder de aandacht moeten brengen. Zelfs op artikelen van Tweakers wordt Blackberry niet genoemd, dat geeft toch te denken...

Verwijderd

Ze adverteren nu wel in Amerika met de Z30 en ook de Z3 in Indonesia. Ze doen het blijkbaar rustig aan maar dat komt ook dat men erg op enterprise zit als sinds juni 2013 mede doordat ze niet konden vechten tegen de argumenten van de media en dat is nu allemaal positief en back to basic en dat zullen ze 2014 en 2015 doorzetten en ondertussen zal men bepaalde markten bewerken. Ze zijn altijd 4de geweest en de tijdelijke 3de plaats zullen ze moeten afstaan aan Nokia/Microsoft die zich dood adverteert.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 15:31 ]

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 14:33
Even een vraag. Sinds vorige week ben ik begonnen met het gebruiken van BBM maar ik kan niet in landscape mode typen. Dit lijkt me toch wel mogelijk bij BBM?

By the way, mocht ooit iemand problemen met zijn Z10 hebben die niet onder garantie valt dan raad ik Ideal mobiles in Bradford aan. Ik heb een nieuwe simkaart houder en had hem binnen een week terug.

http://www.idealmobiles.com/blackberry-z10-152-c.asp

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
|:( Heb de Z10 nu vijf dagen, haha, wat een toppertje! Zeker voor het geld door de cashback, anders was ik er niet aan begonnen. Hoewel hij zonder de cashback ook zijn geld waard is (maar dat wist ik natuurlijk vooraf niet)

Wat ik het meest mis is het kunnen instellen van de kleur van het notificatielampje, per notificatiesoort afzonderlijk. Ik verbaas me daar bijzonder over. Lijkt me toch een vrij gemakkelijke toepassing. Heeft degene bij BlackBerry die besloten heeft om dit niet toe te voegen zelf geen ervaring met smartphones vraag ik me dan af..... Net een auto zonder middenarmsteun voorin. Of een wasmachine zonder temperatuurinstelling |:(
Maar vooral lekker snel, ligt lekker in de hand, mooi scherm, hotspot eenvoudig in te stellen, echt lekker apparaatje!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Voor het instellen van verschillende kleuren voor verschillende notificaties is een app te koop in bbw:
HUB++ LED Notifications, te vinden op: http://appworld.blackberr...9/?lang=en&countrycode=NL

[ Voor 29% gewijzigd door ronaldinho op 27-02-2014 19:37 ]

Verwijderd

vDorst schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:03:

Niet over twijfelen.. en die android apps draaien echt prima.. en ook nog s lekker veilig in "containers". Werelddeal nu met die cashback. Eigenlijk te gek voor woorden.

Verwijderd

Edddd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:56:
|:( Heb de Z10 nu vijf dagen, haha, wat een toppertje! Zeker voor het geld door de cashback, anders was ik er niet aan begonnen. Hoewel hij zonder de cashback ook zijn geld waard is (maar dat wist ik natuurlijk vooraf niet)

Wat ik het meest mis is het kunnen instellen van de kleur van het notificatielampje, per notificatiesoort afzonderlijk. Ik verbaas me daar bijzonder over. Lijkt me toch een vrij gemakkelijke toepassing. Heeft degene bij BlackBerry die besloten heeft om dit niet toe te voegen zelf geen ervaring met smartphones vraag ik me dan af..... Net een auto zonder middenarmsteun voorin. Of een wasmachine zonder temperatuurinstelling |:(
Maar vooral lekker snel, ligt lekker in de hand, mooi scherm, hotspot eenvoudig in te stellen, echt lekker apparaatje!
Bij mijn weten word je kapot gegooid met apps waarmee je dat wel kunt.. ff zoeken in bb world naar "led color" Blackberry heeft niet alles ontwikkeld om developers aan te moedigen dit soort zaken te ontwikkelen voor bb10. Echter.. bij de diverse updates zie je dat bb sommige zaken toch standaard toevoegd aan het os. Zoals bv de zaklamp functie..

Verwijderd

soskes schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:24:
Even een vraag. Sinds vorige week ben ik begonnen met het gebruiken van BBM maar ik kan niet in landscape mode typen. Dit lijkt me toch wel mogelijk bij BBM?

By the way, mocht ooit iemand problemen met zijn Z10 hebben die niet onder garantie valt dan raad ik Ideal mobiles in Bradford aan. Ik heb een nieuwe simkaart houder en had hem binnen een week terug.

http://www.idealmobiles.com/blackberry-z10-152-c.asp
bbm gesprek openen vanuit de hub.. en vergeet niet je draaivergr. uit te zetten..

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 14:33
Top zeg. Dat werkt inderdaad wel. Vreemd.

Verwijderd

Blackberry heeft de laatste tijd een beetje het voortouw.

Was het eerst voip toevoegen aan BBM android/ios en nu volgen whatsapp/samsung ook en nu weer google met android die net als blackberry standaard bestaande app en nieuwe apps blijft monitoren op virussen/malware :)

Ook heeft Chen (ceo blackberry) gerageerd op nieuws betreffende de twee nieuwe beveiligde android toestellen "" dat goed beveiligen niet goed genoeg"" is en vooral met android wat gewoon niet goed te beveilgen is. Blackberry heeft dit zelf al ondervonden tijdens het ontwikkelen van een nieuwe platform waarbij ze ook android hebben bekeken maar wat toen afgekeurd was door het bedrijf zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Ja met 100 euro terug en zakelijk 21% btw er af is het eigelijk een nobrainer, ik heb hem dan ook binnen vandaag, het is even wennen, maar ik kan nu al zeggen dat ik niet zou snappen als ze met deze prijs strategie en een volwassen OS als bb10 niet meer markt gaan pakken komende tijd... Jaren Android gehad vanaf de htc magic. Ik denk dat ik wel vriendjes kan worden met dit toestel.

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan met link op je laptop/mac via link altijd je bestanden sychroniseren naar je harde schijf via wifi. Gewoon op de kast en rest gaat automatisch :)

Je kan ook outlook synchroniseren
http://helpblog.blackberr...y-link-1-1-1-for-windows/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Ok, na maar security wipe gedaan te hebben, werkt alles naar behoren.

Btw, is het mogelijk om de info over bijv. Sachesi, tutorials, welke app stores, met gratis apps, in de topic start te zetten? Handig om daar te kijken ipv dat ik alle pagina's af moet gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Centropy schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:50:
Ja met 100 euro terug en zakelijk 21% btw er af is het eigelijk een nobrainer, ik heb hem dan ook binnen vandaag, het is even wennen, maar ik kan nu al zeggen dat ik niet zou snappen als ze met deze prijs strategie en een volwassen OS als bb10 niet meer markt gaan pakken komende tijd... Jaren Android gehad vanaf de htc magic. Ik denk dat ik wel vriendjes kan worden met dit toestel.
Inderdaad, hier op mijn werk heb ik de directeur wel enthousiast gemaakt daar we dit jaar verplicht aan de mobiele beveiliging moeten vanuit USA hoofdkantoor.

Met de BB10 \ BES oplosing is dat nu veruit de goedkoopste en helemaal met de cashbank, 3 collega's hebben de Z10 besteld dus komt helemaal goed. :9~

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb snap gesideload en daarna de rabobank bankieren app erop gezet. Als ik nu die app open, dan krijg ik een wit scherm en even later de mededeling "rabobank not responding". Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:55:
Ik heb snap gesideload en daarna de rabobank bankieren app erop gezet. Als ik nu die app open, dan krijg ik een wit scherm en even later de mededeling "rabobank not responding". Hebben jullie dat ook?
bij mij werkt het goed.
OS10.2.1.2102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde softwareversie. Uiteindelijk werkt het wel, maar het duurt 2 a 3 min voordat ik wat in beeld krijg. Bij de versie die in de BB app world stond was dat niet zo. Enig idee waarom het zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook de Z10 binnen (ik kom van een HTC one X). Bevalt tot nu toe prima, echter jammer dat er geen Spotify app is. Heeft er iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
Je kunt de android versie toch downloaden voor zover ik weer met Snap en OS versie 10.2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

Yep, Spotify via SNAP werkt uitstekend

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet even op de volgende link kijken voor installatie Blackberry 10 APK/BAR APPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overzicht functies Blackberry OS 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Von Henkel schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:46:
Simyo (KPN netwerk) zet nu ook de upgrade online.
38 Mb download versie 10.2.1.2102
Mijn vrouw krijgt nog niks binnen hier in Rotterdam via Simyo ?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste nederlandse reviewer die een keer positief kan zijn over bb10.. En voor alle android en iphone gebruikers, ik citeer "Ben je overtuigd? Gooi je Samsung Galaxy uit het raam of je iPhone in de plomp en koop nu een BlackBerry!"

http://www.gsminfo.nl/blo...118/blackberry-z30-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik zie dat BB zeker goede dingen heeft. Ik heb er vandaag ook een besteld Z10.
Het probleem is de apps. Met het support van Android wordt het zeker goed.
Maar het zou mooier zijn dat ze native waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan android native apps installeren snap installeren

Blackberry 10 APK/BAR APPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

t3q schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:29:
[...]

Mijn vrouw krijgt nog niks binnen hier in Rotterdam via Simyo ?
Ik had de update zonder ook nog maar een simkaart er in gedaan te hebben, gewoon aan doen en wifi connect, alle meldingen van simkaart ff overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Ik heb dus ook lekker snap erop, en dat werkt als een jekko! Maar nu heb ik ook dus Telegram er op, maar kan het kloppen dat die niet op de achtergrond door draaid, dus ofwel geen push notificaties ontvangt? Ik zou dat wel graag krijgen anders moet ik iedere keer die aop openen om te kijken of ik bericht heb. Wat ik ook zou willen is dat me notificatie led uit gaat als ik op een ander device mijn mail al heb gelezen. Ofwel dat hij dat door krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telegram heeft geen hub integratie en gaat er ook nog niet komen en adviseer whatsapp te installeren mede omdat de app niet beter beveiligd is dan whatsapp waarbij Telegram ook te mooi is om waar te zijn. Whatsapp heeft wel die integratie.

Het belooft te veel en is te mooi om waar te zijn voor een gratis app ondanks servers in Finland, Canada, UK en nog ergens maar wel allemaal connected met Rusland en ze zijn van de makkers van de russiche facebook welke ook een erg dubieuze verleden heeft.

Ook de desktop software welke ook open source is met java is naar mijn idee een NO GO en adviseer het niet te installeren en vooral niet te telebankieren op je PC

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Dus het ondersteund geen push gebeuren zegge maar... ofwel de app blijft niet draaien op de achtergrond... mmm bummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bbm bij je contactpersonen door de strot douwen.. Beter, veiliger, sneller, stabieler, veelzijdiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet waarom mensen naar telegram gaan als,ze al whatsapp hebben want qua privacy en veiligheid zijn ze allebei slecht. Dus blijf dan op whatsapp of ga naar BBM en je beste vrienden leer je kennen :) ook un de familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ik ook niks van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:01:
Snap niet waarom mensen naar telegram gaan als,ze al whatsapp hebben want qua privacy en veiligheid zijn ze allebei slecht. Dus blijf dan op whatsapp of ga naar BBM en je beste vrienden leer je kennen :) ook un de familie.
Kuddegedrag, zo werkt het vaak. Als er meerderen overstappen is de reden vaak niet eens meer relevant, dan is het meer zo van: "als iedereen overstapt, dan ga ik ook mee, zal wel ergens goed voor zijn want hou niet van alleen staan en op onderzoek uitgaan als die anderen er waarschijnlijk al onderzoek naar hebben gedaan".

Ben zelf ook schuldig aan kuddegedrag, de hele "BBM is veilig statements" en het overstappen van mij op BBM only op 1 januari dit jaar is eigenlijk volledig gebaseerd op wat anderen zeggen/voelen. Ik heb zelf weinig tot geen onderzoek gedaan naar feitelijk bewijsmateriaal dat BBM "veiliger" is dan andere messengers en geacteerd op aannames.
Een voordeel is dat ik BBM op veel vlakken beter qua functionaliteit en mogelijkheden vind dan andere messengers die ik heb geprobeerd, das mooi, maar ben nog steeds een koe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Discussie over BBM en alternatieven is hier offtopic. Houd het hier aub bij de Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaaz
  • Laatst online: 02-07-2024
Ook accessoires zijn offtopic. Daar is een heel forum voor, maak daar aub gebruik van.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 01-03-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Edit: mod heeft al gereageerd op voorgaande bericht

[ Voor 87% gewijzigd door intricate op 01-03-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:41:
Ik heb dezelfde softwareversie. Uiteindelijk werkt het wel, maar het duurt 2 a 3 min voordat ik wat in beeld krijg. Bij de versie die in de BB app world stond was dat niet zo. Enig idee waarom het zo lang duurt?
Welke os 10 zit er op je toestel, 2102?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Telegram staat nu ook in de BlackBerry store. Blijkt niet native te zijn maar wellicht werkt hij beter dan de Android versie via snap

http://appworld.blackberry.com/webstore/content/49150071

[ Voor 18% gewijzigd door AP3X op 01-03-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:39

RaJitsu

B.S.U.R.

Net ook een Z10 binnen gehad. Alles was gewoon goed verpakt en gesealed. Ik zie echter wel dat ik in de body wat merkjes heb zitten aan de hoekjes (niet in de bovenhoek oid, maar zegmaar de hoek van de onderkant naar de zijkant) en de zijkant van het glas Had iemand van jullie dat ook? Was was deze gewoon helemaal perfect?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Sinds vandaag ook een Z10 in bezit. Nu viel me wel op dat instellingen opslaan en controleren echt vreselijk lang duurt (meer dan 6 minuten) en dan lukt het in sommige vallen ook nog niet, zowel bij de Hub als Twitter.. :/ Ben ik de enige die dit ondervindt?
RaJitsu schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 16:11:
Net ook een Z10 binnen gehad. Alles was gewoon goed verpakt en gesealed. Ik zie echter wel dat ik in de body wat merkjes heb zitten aan de hoekjes (niet in de bovenhoek oid, maar zegmaar de hoek van de onderkant naar de zijkant) en de zijkant van het glas Had iemand van jullie dat ook? Was was deze gewoon helemaal perfect?
Is mij niet opgevallen..

[ Voor 58% gewijzigd door Maxiootje op 01-03-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Niets van dat alles hier, maar heb er ook niet bijzonder veel op staan.

Wel mis ik een automatische aanpassing van de schermhelderheid. Alleen handmatig aan te passen??? Dat kan toch niet? Lastig is dan ook dat je vanaf een toepassing niet direct naar instellingen kan. Eerst wegvegen, dan pas de pulldown menu, naar instellingen, dan naar weergave, dan aanpassen etc..... voor iets wat je verschillende malen per dag moet doen. Zie ik iets over het hoofd? (vast wel :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Edddd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 19:31:
Niets van dat alles hier, maar heb er ook niet bijzonder veel op staan.

Wel mis ik een automatische aanpassing van de schermhelderheid. Alleen handmatig aan te passen??? Dat kan toch niet? Lastig is dan ook dat je vanaf een toepassing niet direct naar instellingen kan. Eerst wegvegen, dan pas de pulldown menu, naar instellingen, dan naar weergave, dan aanpassen etc..... voor iets wat je verschillende malen per dag moet doen. Zie ik iets over het hoofd? (vast wel :) ).
Je kan je helderheid ook toevoegen bij de snelle instellingen, dus dan staat het in het pulldown menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Maxiootje schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:14:
Sinds vandaag ook een Z10 in bezit. Nu viel me wel op dat instellingen opslaan en controleren echt vreselijk lang duurt (meer dan 6 minuten) en dan lukt het in sommige vallen ook nog niet, zowel bij de Hub als Twitter.. :/ Ben ik de enige die dit ondervindt?

[...]

Is mij niet opgevallen..
Daar heb ik ook geen last van, heb je wel de software update uitgevoerd naar 10.2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Centropy schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:06:
Ik heb dus ook lekker snap erop, en dat werkt als een jekko! Maar nu heb ik ook dus Telegram er op, maar kan het kloppen dat die niet op de achtergrond door draaid, dus ofwel geen push notificaties ontvangt? Ik zou dat wel graag krijgen anders moet ik iedere keer die aop openen om te kijken of ik bericht heb. Wat ik ook zou willen is dat me notificatie led uit gaat als ik op een ander device mijn mail al heb gelezen. Ofwel dat hij dat door krijgt.
Telegram staat als t goed is nu in de bb world, maar ik raad zelf ook bbm aan.
http://t.crackberry.com/telegram-blackberry-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
Hoi,
Ik heb laatst mijn bb z10 geüpdatet naar 10.2.1.2102
En de Android apps reageren niet meer.
Kijk maar dit filmpje die ik heb gemaakt YouTube: Bb z10 10.2.2102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
Hoi,
Ik heb laatst mijn bb z10 geüpdatet naar 10.2.1.2102
En de Android apps reageren niet meer.
Kijk maar dit filmpje die ik heb gemaakt YouTube: Bb z10 10.2.2102

Hoe fix ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je toestel al even gereset - volume up/down in gedrukt houden voor 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry Z10 compleet uitverkocht in India en grootste telecom winkel heeft meer dan 300 toestellen verkocht in 3 dagen en nemen alleen preorders aan.

Ook op de beursen zijn ze helemaal gek op Blackberry waar men apple aandelen verkoopt om blackberry aandelen te kopen. fox nieuws, CNBC en CNN allemaal hysterisch over Blackberry :)

Blackberry Z30 wordt in een aantal landen de afgelopen twee maanden geprezen op gebied van snelheid en geweldige OS ,zelfs in Nederland http://www.gsminfo.nl/blo...118/blackberry-z30-review.

ook de Z10 heeft afgelopen maand een award gekrgen . het toestel is al een jaar oud maar met een IF award voor beste telecom product gekozen door 49nationale experts op gebied van telecommunicatie en duizenden deelnemers uit 55 landen is wel heel bijzonder.

Het is een gekte :) en dat na een jaar bashen en vergruizen lijkt iedereen positief.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Iemand de Rabobank app werkend? Hier doet hij het niet op de z10 van mijn vrouw met de laatste vodafone software.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al reset gedaan en daarna app opnieuw installeren. kijken of het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:44:
Blackberry Z10 compleet uitverkocht in India en grootste telecom winkel heeft meer dan 300 toestellen verkocht in 3 dagen en nemen alleen preorders aan.

Ook op de beursen zijn ze helemaal gek op Blackberry waar men apple aandelen verkoopt om blackberry aandelen te kopen. fox nieuws, CNBC en CNN allemaal hysterisch over Blackberry :)

Blackberry Z30 wordt in een aantal landen de afgelopen twee maanden geprezen op gebied van snelheid en geweldige OS ,zelfs in Nederland http://www.gsminfo.nl/blo...118/blackberry-z30-review.

ook de Z10 heeft afgelopen maand een award gekrgen . het toestel is al een jaar oud maar met een IF award voor beste telecom product gekozen door 49nationale experts op gebied van telecommunicatie en duizenden deelnemers uit 55 landen is wel heel bijzonder.

Het is een gekte :) en dat na een jaar bashen en vergruizen lijkt iedereen positief.
Super, de wereld wordt wakker. Hoop het voor blackberry.. dat verdient bb10
Pagina: 1 ... 33 ... 48 Laatste