Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:26:
Ik krijg eerst "Preparing.." daarna "downloading" en echt binnen een halve seconde staat er "Download Error"

echt stom :( voornaamste reden om een bb aan te schaffen was dat er Android apps op werken maar zo schiet het ook niet echt op....
met wifi verbonden of 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Met wifi.

Ik doe nu weer mijn Vodafone simkaart erin en probeer het dan nog eens maar dan via 3G... hopelijk dat dat helpt!

Edit: met 3g doet hij het dus ook niet :(

[ Voor 7% gewijzigd door Knamix op 11-02-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:21:
[...]

probeer andere sd kaart / simkaart ;)
Hmm we zullen zien
Nog een maandje en dan ga ik naar een andere provider (Simyo -> T-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Knamix schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:31:
[...]

Met wifi.

Ik doe nu weer mijn Vodafone simkaart erin en probeer het dan nog eens maar dan via 3G... hopelijk dat dat helpt!

Edit: met 3g doet hij het dus ook niet :(
Heeft Snap alle rechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle_57
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-06 23:03
Nog even over de batterij duur...

Bij mij gaat de batterij dagelijks bij normaal gebruik 14 uur mee. Na 14 uur heb ik weliswaar nog 20% over, maar dan doe ik m standaard aan de lader.

Bij licht gebruik gaat ie 18 uur mee en bij zwaar gebruik 10 uur.

Bij gemiddeld gebruik check ik om de (ongeveer) 2 uur Facebook, Twitter, LinkedIn, RSS feeds, Crackberry, iGrann, Snapchat, stuur ik whatsapps en bbms, ontvang en stuur ik emails over 6 accounts (waarvan 5 push accounts), pleeg ik wat telefoontjes en brows ik af en toe wat.

Bluetooth gebruik ik zelden, zit de ene helft van de dag op wifi en de andere helft op 4G.

Hoewel ik de batterijduur nog steeds het grootste minpunt van de z10 vindt, ben ik er toch wel tevreden mee.

P.S. Het heeft overigens wel 12 dagen geduurd voordat het OS gesetteld was en de batterijduur weer 'normaal' was na de update. Het verbruik baarde me in eerste instantie zorgen maar gelukkig is alles weer back to normal :)

[ Voor 5% gewijzigd door jelle_57 op 11-02-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

volgens mij zijn er op dit moment problemen met de Play Store. Zie op twitter ook berichten langskomen over error 403 in Play.

Ff een keer opnieuw inloggen in Snap, wil ook wel eens helpen

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Heb data verbinding (Ziggo) aan staan. Heb net met succes een app gedownload en geïnstalleerd.
Zoals hier al eerder vermeld: Als je Snap hebt gesideload en je start hem voor de eerste keer op, zorg er dan voor dat je hem alle rechten geeft, oftewel, overal moet een vinkje bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ban is opgeheven en ben weer terug en veel weten wel waarom maar sommig niet en mijn ban was omdat iets had geschreven of iets wat ik al had geplaatst over het verkoop aandeel van Blackberry US en dat dit echt geen 0% was maar wellicht tussen 2.7-3%.

Een vervolg artikel een week later was met cijfers waarin werd aangegeven dat men 3,4 had en ik gaf aan dat de media nog steeds negatieve was en dit was nog een concept om thuis verder te verwerken om het algemeen te houden, maar ik had daar nog de naam tweakers staan terwijl ik al had aangeven dit niet meer te gebruiken. Het artikel wilde ik thuis nog aanpassen op fouten en de naam tweakers weg te halen, maar toen was het al geblokkeerd. My Bad, My Ban zullen we maar zeggen .

Het stukje had zo moeten zijn en daarna had ik wat over mijn beleving van de media.

Negatief nieuw blijkt positief nieuws te zijn

Een vervolg van mijn artikel "Blackberry en Nokia hand in hand voor de derde plaats" was voornamelijk gebaseerd op daadwerkelijk verkopen en verscheepte toestellen van Nokia. De aanleiding was toen wederom een negatief artikel van BGR en wat andere nieuws site's met copycat gedrag. http://bgr.com/2014/01/30/blackberry-us-market-share/

Natuurlijk Blackberry heeft niet zijn beste marktaandeel , maar volgens de laatste comScore rapporten nog steeds in de top 3 van meest populaire besturings systemen in smartphone land. Het rapport geeft wel aan dat het marktaandeel van BlackBerry's is gedaald met 0,4% tot 3,4%, terwijl Windows Phone ook een 0,2% daling heeft tot 3,1% in the old US.

Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2014/02/comScore-December-2013.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Snap werkt nu gelukkig :)

Zie je veel verschil als de accu als het ware "ingewerkt" is?

Zit nu op dag 2 met .537 maar de accuduur is gelukkig niet heel slecht.. met me iPhone 5 kreeg ik ongeveer hetzelfde accuduur!

Alleen als het toestel niet gebruikt wordt met 3g aan verbruikt hij veel... was na een avondje slapen van 1 tot 6 ongeveer 15% kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Weet iemand of een z10 bij Tele2 vandaan gesimlockt is?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3g gebruikt altijd veel, daarom zit ik altijd op wifi.

Mijn z10 + tele 2 is simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:27:
3g gebruikt altijd veel, daarom zit ik altijd op wifi.

Mijn z10 + tele 2 is simlock vrij
Oké! En hij komt rechtstreeks bij hen vandaan?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:32:
[...]

Oké! En hij komt rechtstreeks bij hen vandaan?
nee via smartphoneshop ;)

Wat anders, ik zit te denken om 5 mensen, 2 weken lang een Z10 te geven.
In die 2 weken moeten ze de Z10 als hun primary toestel gebruiken voor alles wat ze op dit moment ook doen met hun toestel, hun huidige toestel leveren ze in.
In die 2 weken gaat er 4x gefilmd worden met hier het resultaat hoe ze het toestel vinden na 3 dagen, na een week, na 1,5 week en aan het einde van de 2 weken.

Het toestel wordt geinstalleerd met alle apps die ze nu ook op hun telefoon gebruiken, met de nieuwste software. Korte uitleg hoe het werkt en klaar is kees.

Moeten 5 totaal verschillende mensen zijn trouwens :)

Wat vinden jullie er van?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 13:13
puik plan Alex, dat kan alleen maar positief zijn. Misschien moet je ze ook filmen wanneer ze daarna weer twee weken hun eigen telefoon gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDCCBB schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:48:
puik plan Alex, dat kan alleen maar positief zijn. Misschien moet je ze ook filmen wanneer ze daarna weer twee weken hun eigen telefoon gebruikt hebben.
hm goede inderdaad :) als ze weer even terug gaan hoe ze hun huidige telefoon vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:52:
[...]

hm goede inderdaad :) als ze weer even terug gaan hoe ze hun huidige telefoon vinden :)
Mijn vrouw doet mee! :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Niemand die weet of toestellen van Tele2/t-mobile een simlock hebben?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe maar PB, want wil niet hele land doorreizen om iedereen te filmen haah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:33:
[...]

nee via smartphoneshop ;)

Wat anders, ik zit te denken om 5 mensen, 2 weken lang een Z10 te geven.
In die 2 weken moeten ze de Z10 als hun primary toestel gebruiken voor alles wat ze op dit moment ook doen met hun toestel, hun huidige toestel leveren ze in.
In die 2 weken gaat er 4x gefilmd worden met hier het resultaat hoe ze het toestel vinden na 3 dagen, na een week, na 1,5 week en aan het einde van de 2 weken.

Het toestel wordt geinstalleerd met alle apps die ze nu ook op hun telefoon gebruiken, met de nieuwste software. Korte uitleg hoe het werkt en klaar is kees.

Moeten 5 totaal verschillende mensen zijn trouwens :)

Wat vinden jullie er van?
Leuk idee, maar dit hoort hier niet thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Leuk idee, maar dit hoort hier niet thuis :)
waar wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet niet of hier plek voor is. Overleg even met zeef over wat je precies wil en welke rol GoT daar in kan spelen.

Nu weer ontopic aub. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 21:17
Grappig, had al een update uitgevoerd naar de .537, krijg nu wederom een update, 7MB.. uiteraard staat er in het stukje tekst eronder niet wat er gewijzigd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 14:33
Dat had ik pasgeleden ook. Zorgde er bij mij voor dat BBW ging werken waar hij dat voorheen niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Heeft iemand al de 4500Mah accu geprobeerd?

Zit te twijfelen om voor een battery bundle te gaan of voor een 4500mah accu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
Heb ooit op crackberry gelezen deze werkt goed alleen maakt het de telefoon best zwaar

Verwijderd

Voor mensen die twijfelen aan z10 vanwege accuduur.. Niet doen.. kopen. Het is geen uitblinker , maar het is zeker niet zo dramatisch als door sommige reviews wordt geschetst. Bij normaal gebruik (sms, whatsapp, email, surfen en bellen) is er niks aan de hand. Ga je echter gebruik maken van bepaalde apps (veelal android apps van origine) dan kan hij snel leeggezogen worden.Dit is echter bij de meeste smartphones zo. Ik geef m'n accuduur een 7,5

Trouwens.. de abn-amro app is nu verkrijgbaar uit blackberry world.

• Knamix
Hoe is jullie standby-time?

Als ik om de 15 - 30 minuten kijk op me tel (scherm aan voor 1 seconde en dan weer uit) is er elke keer 1% er van af..

Is dit normaal?

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 21:28
Ik haal met gemak 20uurtjes met 1 accu.

- Veel whatsapp
- Veel email
- 60 tot 120min bellen per dag
- Wifi op werk en thuis (doe het nooit uit)
- Bluetooth altijd aan
- Fb-en
- Uurtje surfen op 3g/wifi

Heb echt niks te klagen over batterijduur

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Knamix
Rainesh schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:48:
Ik haal met gemak 20uurtjes met 1 accu.

- Veel whatsapp
- Veel email
- 60 tot 120min bellen per dag
- Wifi op werk en thuis (doe het nooit uit)
- Bluetooth altijd aan
- Fb-en
- Uurtje surfen op 3g/wifi

Heb echt niks te klagen over batterijduur
Welke firmware versie heb je er op staan?

Want ik wil ook graag 20 uur met mijn accu doen... Haha!

Mijn gebruik:
- Veel Whatsapp
- middelmatig gebruik van internet (browser)
- 3G/4G
- 2 uur muziek luisteren (bus, trein etc)
- helderheid 30%
- WiFi (stage)
- geen mail accounts ingesteld

En toch heb ik in de afgelopen uur meer dan 10% weten er af te halen... (alleen 10 berichten gestuurd via WiFi en de app store bekeken)

Doe ik iets fout of... Heb de Z10 nu ongeveer 2 1/2 dag dus misschien moet hij nog "inkomen"?

[ Voor 8% gewijzigd door Knamix op 13-02-2014 11:04 ]

Verwijderd

Ik denk dat ie nog even moet wennen aan je gebruik...

• Rainesh
Ik heb de laatste leak (10.2.1.1925) nog op zitten.

het kan zijn dat je toestel nog aan het indexeren is.

Verwijderd

Gebruikstijd en gesprekstijd is bij de Blackberry Z10 is ongeveer 10% meer dan de iphone 5S op basis van 3G gebruik en vergelijkbare apps en youtube verbruik met de laatste update. Dit was eerst gelijk hoewel je toen met de 5S langer video kon kijken. Maar je kan een aantal dingen aanpassen.

lees dit ook anders : http://blackberryempire.c...y-10-battery-saving-tips/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 14:10 ]

• TFBlitzwing
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 09:36
Ik zie net dat ABN hun bankieren app in BB World heeft gezet, dus sideloaden is niet meer nodig! Het zal wel een android port zijn.

*Check: het is een android port.

[ Voor 52% gewijzigd door TFBlitzwing op 13-02-2014 14:45 ]

"I tried being reasonable, I didn't like it"

• soskes
Hmmmzz, voor de reparatie van de sim kaart houder moet ik hem zelfs opsturen naar Engeland. Is de enige die ( bewezen op verschillende fora) de houders nog op voorraad heeft. Solderen heeft helaas geen effect gehad.

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
bbm 2.0 ook uitgerold. O.a veel nieuwe smileys en de groepen zijn uitgebreid, dus diegene die willen aansluiten... het kan weer.

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Miss_80 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:52:
bbm 2.0 ook uitgerold. O.a veel nieuwe smileys en de groepen zijn uitgebreid, dus diegene die willen aansluiten... het kan weer.
Hoe? :D

• Knamix
Zijn er nog bepaalde must have apps voor de z10?

• padrini
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 11:51
Kleine update betreffende BlackBerry 10.2.1 van Vodafone, deze zal mogelijk nog enkele weken op zich laten wachten. Waarom wil Vodafone niet zeggen, maar mogelijk dat Vodafone iets speciefieks voor Vodafone erin wil, zoals een bepaalde app of restrictie. Dit alles heb ik vernomen via een zakelijke Vodafone klant.

Het beste is dus via een andere provider sim te updaten of via sachesi de update van een andere provider binnen te halen en deze te installeren.

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Ff de groep opzoeken en joinen :-D . De naam is BB Tweakers NL

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Idd, BBM10.3 is uit en de groepslimiet is vergroot. Chck mijn sig, en join the club :D

• frozenflame_
  • Laatst online: 20-02-2021
Done gelukt ben lid :-)

[ Voor 80% gewijzigd door frozenflame_ op 13-02-2014 22:32 ]

Verwijderd

padrini schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:00:
Kleine update betreffende BlackBerry 10.2.1 van Vodafone, deze zal mogelijk nog enkele weken op zich laten wachten. Waarom wil Vodafone niet zeggen, maar mogelijk dat Vodafone iets speciefieks voor Vodafone erin wil, zoals een bepaalde app of restrictie. Dit alles heb ik vernomen via een zakelijke Vodafone klant.

Het beste is dus via een andere provider sim te updaten of via sachesi de update van een andere provider binnen te halen en deze te installeren.
koop gewoon een prepay simkaart van KPN voor 12,50 en gebruik deze elke 4 maanden 1x om je nummer aktief te houden en je kan bij de volgende update er weer gebruik van maken april en september.

Heb je nog geen BBM update ga naar Blackberry world en doe een zoekopdracht naar BBM. je kan daarna je BBM bewerken oftewel updaten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 22:53 ]

Verwijderd

Z10 nog steeds up-to-date

Since then, the device has gone on to win the Red Dot Award for Product Design 2013 and now it has won the right to take home the iF product design award 2014 as well. In January, 49 international design experts assessed 4,615 products, communication designs and packaging entered by participants from 55 countries.

Blackberry Z10-4G had ook in Nederland al de Media Totaal Award 2013 gewonnen toen tegen de iPhone 5, de Nokia Lumia 920. Het blijft ook gek dat de Z10 nog steeds populair is als je naar de verkoop cijfers kijkt maar het is ook een geweldig platfom dat blackberry 10.

http://crackberry.com/bla...4-if-product-design-award

Afbeeldingslocatie: http://delimiter.com.au/wp-content/uploads/2013/01/blackberry-z10-11.jpg

iF categorie communication 2014

http://www.ifdesign.de/awards_index_e

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeugd op het schoolplein ontdekt langzaam BBM.

Heb net een collega gesproken en haar dochter vroeg waarom neem jij geen BBM is veel beterdan whatsapp. Een andere collega die dit hoorde reageerde mee dat haar zoon en dochter ook BBM gebruikten. Ik moet zeggen was verrast en het lijkt erop dat de jeugd weer een aanzet kan geven, maar elkaar gratis bellen via wifi is natuurlijk super en denk dat het met de nieuwe update wel eens een vlucht kan nemen. let er wel op instellingen te zetten op alleen wifi om date verbruik te voorkomen.

Afbeeldingslocatie: http://n4bb.com/wp-content/uploads/2014/02/bbm-emoticons-list-700x345.png

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te lezen inderdaad :)
Vind BBM ook veel fijner als WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem bij bbm is dat het bij ons diep er in verwerkt zit terwijl het bij android en iOS een app is die je uit kan zetten / afsluiten. Waardoor berichten niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:50:
Het probleem bij bbm is dat het bij ons diep er in verwerkt zit terwijl het bij android en iOS een app is die je uit kan zetten / afsluiten. Waardoor berichten niet aankomen.
Ik mag toch hopen dat het via push berichten geen probleem is om berichten te ontvangen als de app niet draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel VH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-07 19:13
Ik heb sinds enkele dagen last vna connection drops: Het gsm/3G netwerk valt weg en dan heb ik een reboot nodig om het terug werkend te krijgen... Zijn er nog mensen met dit probleem? Ik heb hem wel laten vallen, hopelijk ligt het daar niet aan :/

Zijn er mensen met ervaring met amazon.de garantie? Ik heb mijn Z10 daar gekocht en heb hem nog niet lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Toestel nog niet helemaal tot 0% laten leeglopen maar is het zo net als de oude bb's dat als de accu bijna leeg is, de Z10 dan in een spaarstand gaat waardoor je alleen noodoproepen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:26:
Toestel nog niet helemaal tot 0% laten leeglopen maar is het zo net als de oude bb's dat als de accu bijna leeg is, de Z10 dan in een spaarstand gaat waardoor je alleen noodoproepen kan doen?
ja zover ik weet wel, ik kom nooit zo laag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht ook leuk voor je zelf

Afbeeldingslocatie: http://blackberrypromotions.nl/html/img/Q5-Q10-nl.jpg
http://blackberrypromotions.nl/

Z10 zwart : € 249,00 wordt 149,00
pricewatch: BlackBerry Z10 Zwart

Z10 wit : € 249,00 wordt 149,00
pricewatch: BlackBerry Z10 Wit

Vergelijk met iphone 5S en Z10 (welke ook 700.000 android apps ondersteunt)
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=5251&idPhone2=5685

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:58:

[afbeelding]

Gelijk er een besteld voor mijn vrouw! Thanx!!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
O dat is echt een hele aantrekkelijke actie! Mijn vriendin heeft een nieuw toestel nodig, kijken of ze misschien nu wel eentje wilt.....ze is een htc fan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Shit kan pas vanaf morgen!!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Snel annuleren? Bellen met de webwinkel?

Sowieso voorwaarden goed lezen. Toestel schijnt via BlackBerry Nederland verkocht te moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Dat staat er niet bij van aankoop bij blackberry Nederland

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
itsyaboy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:23:
[...]

Snel annuleren? Bellen met de webwinkel?

Sowieso voorwaarden goed lezen. Toestel schijnt via BlackBerry Nederland verkocht te moeten worden!
Krijg net een mail dat hij al verzonden is. Ga ze wel nu gelijk even bellen!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 20:41
DaveD1109 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:31:
Dat staat er niet bij van aankoop bij blackberry Nederland
4.De BlackBerry toestellen dienen een Nederlands IMEI nummer te hebben.

Uit de actievoorwaarden

Waarom geef je de Z10 die je te koop hebt staan niet aan je vrouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nack
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 11:02
Knamix schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:26:
Nee hij functioneert gewoon tot nul procent, daarna schakelt hij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
rednax2 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:43:
[...]

Uit de actievoorwaarden

Ze wil een witte! :-D

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 20:41
Pffff, vrouwen ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
[...]

Uit de actievoorwaarden

Met deze actie kan ik hem er ook maar beter afhalen. Er is geen een tweaker die hem nu koopt voor het bedrag dat ik ervoor wil hebben! 8)7

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ja ja!! }:O

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:58:

[afbeelding]

Wow,

Goede zeg. Ik moet hem vandaag opsturen naar GB voor reparatie ala 54GBP. Maar voor €80 meer heb ik (weer) een nieuwe. Bedankt voor dit dilemma nlb ;) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Dit topic is niet voor prijzen / aanbiedingen en dergelijke zaken. Daarvoor graag naar BlackBerry Z10 - Levertijden en prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* commentaar op de moderatie kan in DM of via het feedbacktopic, als je iets zinnigs kunt melden tenminste.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 15-02-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 15-02-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Heb een nieuwe update, 10.2.1.2102

Iemand al die hem erop heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ben hem aan het binnen halen op Vodafone!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
hier nog niets op Simyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 15-02-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Wow!!! Zo te zien loopt deze versie als een trein!! Android apps werken ook veel sneller nu!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:01

t3q

Say yes to teq

Hier ook nog geen update op KPN.

Die cashback is wel een extreem goeie deal, dit maakt mijn plan om mijn collega's over te laten stappen wel heel erg aantrekkelijk.

1 collega krijgt de Z10 als Pilot en ik ben er om hem over alles te informeren, we willen namelijk over op 1 toestel en moeten dit jaar ook aan de mobile security dus een BES komt er ook nog aan.
BES is met $ 19 device fee per jaar veruit 1 van de goedkoopste dus dat is mooi meegenomen.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geupdate met vodafone kaartje, nu bezig met een volledige wipe.. maw heb ik een clean versie :)
Wou sowieso wipen , ga nu stuk minder android zooi er op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige maand 2 blackberry meer verkocht dan iphone 5s /4s mede dankzij twee grotere afnemers. 5c zero

Komt ook de prijs en bij 1 jaar onbeperkt zakelijk mobiel bij providers bijna gratis.

Voordeel z10 is bereik, hogere resolutie en iets grotere scherm, een uur langer gesprekstijd sinds 10.2.1 en een goed platform met BBM waar veel meer voordeel te halen is dan met een iphone en de reacties bij de after sales zijn erg positief en daar worden we blij van want klachten over vastlopers of reset bij ios7 is soms ook irri.

Wel heeft iphone bepaalde bedrijfs apps maar ze zijn er ook altijd wel voor android en werken dan ook op blackberry 10.2.1.dus dat probleem is nu ook opgelost.

December was bijna alleen iphone 4s 8GB en dan zijn specs en bereik nog beter van de z10 maar klant is koning.

http://www.gsmarena.com/c...Phone1=5251&idPhone2=4212

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:17:
Vorige maand 2 blackberry meer verkocht dan iphone 5s /4s mede dankzij twee grotere afnemers. 5c zero

Komt ook de prijs en bij 1 jaar onbeperkt zakelijk mobiel bij providers bijna gratis.

Voordeel z10 is bereik, hogere resolutie en iets grotere scherm, een uur langer gesprekstijd sinds 10.2.1 en een goed platform met BBM waar veel meer voordeel te halen is dan met een iphone en de reacties bij de after sales zijn erg positief en daar worden we blij van want klachten over vastlopers of reset bij ios7 is soms ook irri.

Wel heeft iphone bepaalde bedrijfs apps maar ze zijn er ook altijd wel voor android en werken dan ook op blackberry 10.2.1.dus dat probleem is nu ook opgelost.

December was bijna alleen iphone 4s 8GB en dan zijn specs en bereik nog beter van de z10 maar klant is koning.
Nlb jij hebt een mooie baan! Misschien moet ik ook maar is van mijn hobby mijn werk maken!! :P

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit komt omdat ik een wipe heb gedaan? lijkt me niet maar.

ik heb nu na security wipe er BBVE op staan standaard.
Hub icoontje is weg, ook sms.. misschien heeft het iets met die wipe te maken? :)
Ja heeft met de wipe te maken, want ik heb ook BBM 2.0 er standaard op :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dave een iphone is ook leuk hoor maar die klachten en moet zeggen dat de laatste maanden android ook veel klachten kent met absurde data verbruik. Was voorbehouden veel minder.

Bij de 5s krijgen we ook mensen die niet meer in het toestel kunnen komen en dat is dan onze schuld. :) en veel klachten batterij en slome software maar minder erg als je ios 7 op je 4s hebt gezet.

Wat ook gek is dat je toestel niet op 2G only kunt zetten want toestel heeft voorkeur voor 3g en heb je miss calls of smsjes die later binnenkomen omdat je dit pas ontdekt als je je zelf 5 meter verplaatst. Ook als je in bepaalde landen bent geweest en je komt in NL terug dan switch het toestel niet naar je provider terug. Reset of herinstallatie na backup. Ze hebben wel een unieke OS en volgt symbian touch met ook geheugen lek en ios7 doet weinig goed voor het merk. Wellicht dat ios 8 beter is maar denk dat ze een os van de grond weer moeten opbouwen of blackberry 10 nemen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:49:
Dave een iphone is ook leuk hoor maar die klachten en moet zeggen dat de laatste maanden android ook veel klachten kent met absurde data verbruik. Was voorbehouden veel minder.

Bij de 5s krijgen we ook mensen die niet meer in het toestel kunnen komen en dat is dan onze schuld. :) en veel klachten batterij en slome software maar minder erg als je ios 7 op je 4s hebt gezet.

Wat ook gek is dat je toestel niet op 2G only kunt zetten want toestel heeft voorkeur voor 3g en heb je miss calls of smsjes die later binnenkomen omdat je dit pas ontdekt als je je zelf 5 meter verplaatst. Ook als je in bepaalde landen bent geweest en je komt in NL terug dan switch het toestel niet naar je provider terug. Reset of herinstallatie na backup. Ze hebben wel een unieke OS en volgt symbian touch met ook geheugen lek en ios7 doet weinig goed voor het merk. Wellicht dat ios 8 beter is maar senk dat ze een os van de grond weer moeten opbouwen of blackberry 10 nemen :)
Ik heb hier in mijn huis met de z10 1 streep 4g en met mijn iphone heb ik in heel Alphen a/d Rijn geen 4g gezien! Z10 is top en wordt steeds beter! Zelfs mijn vrouw gaat er nu aan geloven! _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig dave maar 5s is qua bereik wel wat beter dan 4s maar de os voor het switchen blijft iets,apart. Meeste toestellen kiezen voor beste bereik maar bij apple krijg ik het idee dat het zoekt naar beste bandbreedte. Dus 3g boven 2g kiezen terwijl 3g ondanks minimal bereik en volgt dus een andere wet lijkt het wel. Terwijl 2g volledig aanwezig is heb je hierdoor miss calls of dat de tegenpartij voicemail of een toon horen dat het lijkt of toestel is afgesloten.

Net als wifi waarbij een ander toestel kiest voor wifi met voorrang ondanks dat 3g meer bandbreedte en snelheid geeft. Nu gaat apple switchen van wifi naar 3g. compleet andere insteek en zo kan het zijn dat zonder je het weet op 3g zit op je zolder terwijl je toestel braaf wifi aangeeft. Tjing dataverbruik sky high.

We blijven ons ook verbazen en er is bij ons maar één persoon met een 5s en meeste hebben android (5 met note1 ) en dan 4 blackberry op onze groep van 24 man maar er zijn nog paar mensen die mijn toestel willen maar wachten nog even en vanmiddag die retour aktie denk ik dat er twee de z10 nemen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey nlb wat is jouw job binnen telecomland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 23:21
Download Details
Software Name: BlackBerry Link v1.2.3.23 (Windows OS)
File Name: 123_b022_multilanguage.exe
Download Size: 161 MB
Published Date: 02/13/2014

[ Voor 32% gewijzigd door Von Henkel op 15-02-2014 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
[...]

Uit de actievoorwaarden

Nederlands imei betekend volgens mij een bij een Nederlandse shop gekochte z10. Er staat verder niet bij welke shops.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
DaveD1109 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:01:
[...]

Nederlands imei betekend volgens mij een bij een Nederlandse shop gekochte z10. Er staat verder niet bij welke shops.
Pas hier dan wel goed mee op.
Er zijn enkele webshops die geimporteerde versies verkopen.
Zelf ondervonden met een ander merk toestel die bij een niet nader te noemen (maar wel een bekende die veelal goedkoop in de pricewatch staat) webshop besteld wat later een model geimporteerd uit Viernam bleek te zijn. Destijds hele discussie over garantie gehad want de webshop stuurde me naar de fabrikant en die kon mij niet volledig helpen omdat het een import toestel was.
Al met al, de webshop was de verkopende patij dus daar flink wat herrie geschopt en uiteindelijk goed gekomen, maar als het expliciet bij deze actie vermeld wordt lijkt me dat je een dergelijke toestel wilt vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Chaser2600 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:28:
[...]

Pas hier dan wel goed mee op.
Er zijn enkele webshops die geimporteerde versies verkopen.
Zelf ondervonden met een ander merk toestel die bij een niet nader te noemen (maar wel een bekende die veelal goedkoop in de pricewatch staat) webshop besteld wat later een model geimporteerd uit Viernam bleek te zijn. Destijds hele discussie over garantie gehad want de webshop stuurde me naar de fabrikant en die kon mij niet volledig helpen omdat het een import toestel was.
Al met al, de webshop was de verkopende patij dus daar flink wat herrie geschopt en uiteindelijk goed gekomen, maar als het expliciet bij deze actie vermeld wordt lijkt me dat je een dergelijke toestel wilt vermijden
Dat is waar maar hoe kom ik daar achter?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
DaveD1109 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:39:
[...]

Dat is waar maar hoe kom ik daar achter?
Misschien informeren bij de shop.
Of anders aanschaffen bij de grotere winkel keten, hoewel die vaak iets duurder zijn.
Ik weet ook niet in hoeverre de grotere ketens wel nederlandse modellen verkopen, maar ik neem aan dat je daar wel vanuit kunt gaan (bijv. Dixons, Belcompany, Phonehouse, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Je kon toch eerst makkelijk je pin zenden naar iemand door My pin in te toetsen toch?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:49:
Je kon toch eerst makkelijk je pin zenden naar iemand door My pin in te toetsen toch?
kan nog steeds, mypin aan elkaar of mijnpin als je toestel in het nederlands is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ahh dan deed ik dat dus fout! :-p

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imei nummer begint altijd met 35 in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:54:
Imei nummer begint altijd met 35 in Nederland
Oké thanks!! Wat moeten we toch zonder jou nlb! :P

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 23:21
Mijn BlackBerry heb ik in Duitsland bij Mediamarkt gehaald, en die begint ook met 35...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Von Henkel schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:56:
Mijn BlackBerry heb ik in Duitsland bij Mediamarkt gehaald, en die begint ook met 35...
De mijne begint ook met 35 maar daar staat op de zijkant van de doos netherlands.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Is het al bekend wanneer 10.3 uitkomt voor de z10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
Hallo,

Ik heb net mijn BB z10 gekregen en hij synchroniseerd mijn Twitter en facebook contacten in de contacten app.
En de whatsapp contacten zie ik de naam niet nadat ik ze in MN contacten heb gezet.
Hoe zet je bij facebook en Twitter de contacten sync uit?
En als battery onder 10% is is er een rood lichtje, hoe zet je die uit?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

syncen zet je uit bij het aanmaken van een account
niet laten zien in je adresboek bij de instellingen van je adresboek
Whatsapp contacten een keer refreshen via het menu van whatsapp zelf
Lampje gaat vanzelf uit als je lang genoeg wacht.......

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Laatst online: 26-09 17:42
Ik weet niet of iemand het al heeft vermeld, maar via blackberrypromotions.nl krijg je 100eu cashback als je nu een z10 of q10 koopt. Dat betekent voor de z10 dat hij nog maar 150eu kost!

Linkje naar juiste topic: Cashback actie op de BlackBerry Z10 en Q10

[ Voor 20% gewijzigd door pineapple23 op 15-02-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pineapple23 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:23:
Ik weet niet of iemand het al heeft vermeld, maar via blackberrypromotions.nl krijg je 100eu cashback als je nu een z10 od q10 koopt. Dat betekent voor de z10 dat hij nog maar 150eu kost!
Ja ik zag het ook net. Zit nu serieus te overwegen om over te stappen op een Z10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
Hoi.

Als ik iemand van een WhatsApp groep toevoeg en dan wil praten dan staat er dat ik hem moet invite.
Dus. Hoe voeg je iemand in je contacten en dan dan hij bij WhatsApp staat en dat je met hem kan praten.
En heeft iemand nog een tip hoe je snapshat installeerd.
Er staat steeds als je de apk installeerd dat Google plan store Services er moeten zijn.

Nvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
Voor Snap
Als je die download dan krijg je. Bar file
Hoe installeer je die?
Ik er geen apk file van?
Pagina: 1 ... 31 ... 48 Laatste