Ik voel een derde wereld oorlog komen....
Verwijderd
Gebanned vanwege het uiten van zijn mening? NLB is een baas en de redactie zijn een stelletje paupers.
Er is ook goed nieuws voor BB gebruikers:
Ondanks dat de BlackBerry browser niet de meest gebruikte is,
hebben ze volgens New Relic.com wel de snelste onder de browsers voor mobile platformen!
Zie hier: INFOGRAM
Er staat alleen wel: "BlackBerry 5.0", ik twijfel dus wel om welke versie het gaat.
*Edit: Volgens Blaze van CB.com gaat het hierbij om Mozilla/5.0,
de versie waarop de browser gebaseerd is. In dat geval tellen een aantal oudere modellen mee
maar zal BB10 voor de overwinning hebben gezorgd!
Ondanks dat de BlackBerry browser niet de meest gebruikte is,
hebben ze volgens New Relic.com wel de snelste onder de browsers voor mobile platformen!
Zie hier: INFOGRAM
Er staat alleen wel: "BlackBerry 5.0", ik twijfel dus wel om welke versie het gaat.
*Edit: Volgens Blaze van CB.com gaat het hierbij om Mozilla/5.0,
de versie waarop de browser gebaseerd is. In dat geval tellen een aantal oudere modellen mee
maar zal BB10 voor de overwinning hebben gezorgd!
[ Voor 31% gewijzigd door Big-Opti op 06-02-2014 03:58 ]
Iemand die toevallig weet hoe het zit met notificaties van (door snap) gedownloade Android apps.
Er zijn een paar apps waar ik push notificaties van krijg zonder dat ze aan staan. En andere volgens mij niet?
Is dit ergens in te stellen? Of ligt dit volledig aan de app?
Er zijn een paar apps waar ik push notificaties van krijg zonder dat ze aan staan. En andere volgens mij niet?
Verwijderd
Ligt helaas volledig aan de app, soms krijg ik inderdaad een notificatie (Zoals b ij hike) maar andere apps niet.NvU schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:33:
Iemand die toevallig weet hoe het zit met notificaties van (door snap) gedownloade Android apps.
Ligt er ook aan of de app wel of niet op de achtergrond blijft draaien
De rest, thanks voor de positieve reacties over de functies enzo.. het is misschien niet zo goede review en interessant als heel veel andere reviews, en mijn kwaliteit van de camera is ook niet goed.. op een of andere manier wilt hij niet focussen tijdens opnames..
Momenteel ben ik video aan het uploaden hoe je Porsche Design klok kan krijgen op je Z10.
Stap voor stap, uitgaande dat je al weet hoe je moet sideloaden via de chrome plugin
Link: http://youtu.be/w0yT5JDewrQ
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 12:27 ]
Sinds gisteren is Geekbench3 beschikbaar voor BB10!
Op hun website HIER kan je resultaten van andere mensen zien.
Ik heb zojuist het volgende gehaald met mijn Z10:
463 Singel-Core punten,
897 Multi-Core punten.
463 Singel-Core punten,
897 Multi-Core punten.
Verwijderd
cool!Big-Opti schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:21:
Sinds gisteren is Geekbench3 beschikbaar voor BB10!
463 Singel-Core punten,
897 Multi-Core punten.
Ik heb net een test gedaan op mijn Z10 en had 1876 uit mijn hoofd, was met geekbench 2
Iets klopt niet.. ik haal 474 single en 692 in multi.
Want als ik android benches bekijk op single zitten veel processoren in de zelfde range hoger.
Op multi zegt hij dat de Galaxy S3 sneller is, wat zeker niet het geval is, zelfs Xperia T is sneller volgens de chart.
en iPhone 5 sneller? lijkt me raar.
Volgens mij klopt er iets niet helemaal.. iemand met en Z30 die de benchmark kan doen?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 12:33 ]
Welke apps geven notificaties door dan?Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:43:
[...]
Ligt helaas volledig aan de app, soms krijg ik inderdaad een notificatie (Zoals b ij hike) maar andere apps niet.
Ligt er ook aan of de app wel of niet op de achtergrond blijft draaien
De rest, thanks voor de positieve reacties over de functies enzo.. het is misschien niet zo goede review en interessant als heel veel andere reviews, en mijn kwaliteit van de camera is ook niet goed.. op een of andere manier wilt hij niet focussen tijdens opnames..
Momenteel ben ik video aan het uploaden hoe je Porsche Design klok kan krijgen op je Z10.
Stap voor stap, uitgaande dat je al weet hoe je moet sideloaden via de chrome plugin
Link: http://youtu.be/w0yT5JDewrQ
DaveD
Verwijderd
Durf ik niet te zeggen, ik heb heel weinig apps..DaveD1109 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:34:
[...]
Welke apps geven notificaties door dan?
Ik weet dat kik soms notificaties geeft, hike doet het maar ik gebruik weinig apps
*knip* dit voegt niets toe.
[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 07-02-2014 09:43 ]
Sinds de laatste 10.2.1 update voor mijn Z10, heb ik via Snap Android apps geinstalleerd. Over het algemeen werken deze prima, echter zodra er bijvoorbeeld ingebouwde Google Maps in een app zitten, dan werkt het niet. Neem als voorbeeld de NS app (bij openen van de map per reis), of elke willekeurige fitness app.
Ik begrijp dat dit ligt aan de Play services die niet draaien op BB10 zoals ze dat wel doen op Android. Ik vraag me alleen af of andere gebruikers ook dit probleem hebben of dat het wellicht ook aan mijn installatie kan liggen o.i.d.
Ik begrijp dat dit ligt aan de Play services die niet draaien op BB10 zoals ze dat wel doen op Android. Ik vraag me alleen af of andere gebruikers ook dit probleem hebben of dat het wellicht ook aan mijn installatie kan liggen o.i.d.
Verwijderd
Je kan ervoor kiezen om ook play-sercies allemaal te draaien op je telefoon.Globkul schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:37:
Sinds de laatste 10.2.1 update voor mijn Z10, heb ik via Snap Android apps geinstalleerd. Over het algemeen werken deze prima, echter zodra er bijvoorbeeld ingebouwde Google Maps in een app zitten, dan werkt het niet. Neem als voorbeeld de NS app (bij openen van de map per reis), of elke willekeurige fitness app.
Dat is een keuze.
Hoe gaat dit in z'n werk, ik moet dit gemist hebben tijdens installatie?
Single 459
Multi 910
Multi 910
Life goes as it goes.
Je moet uitkijken met android apps.
Die in hun aard hebben om contactpersonen te minen.
Inmiddels heeft blackberry voor BES instructies gegeven voor bedrijven die gebruik maken van blackberry 10.2.1 voor instellingen die dit voorkomen.
Grappig is dat dit naar Blackberry maatstaven een gigantisch probleem is.
Maar vanuit Android perspectief, niet als een bug, maar als een future gezien zal worden.
Inmiddels heeft blackberry voor BES instructies gegeven voor bedrijven die gebruik maken van blackberry 10.2.1 voor instellingen die dit voorkomen.
Maar vanuit Android perspectief, niet als een bug, maar als een future gezien zal worden.
| live and give like no one else |
Kijk dat ziet er veelbelovend uit. Wel wat lastig ook aangezien het lijkt dat er per app en dus ook per update gerecompiled moet worden om de dependency uit de app te halen.
Ik zal het dit weekend eens proberen en mijn bevindingen delen.
Same here. Reboot gedaan maar helaas nog niets gevonden.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:16:
[...]
ghmz.... das raar... met laatste update ga ik eventjes van uit?
Reboot enz heb je al getest uiteraard..
Kleine edit: http://supportforums.blac...d-don-t-work/td-p/2329019. Heeft het voor mij niet opgelost.
[ Voor 20% gewijzigd door soskes op 07-02-2014 08:08 ]
*weg*
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 07-02-2014 13:28 ]
Oke. Ik heb sinds gisteren de Z10 en tot nu toe irriteer ik mijzelf aan twee dingen.
1. Is het irritante voorval dat ik de Blackberry world app maar niet aan de gang krijg.
2. Waar ik bij de andere onderwerpen van telefoons altijd met veel plezier krijg ik nu een beetje het calimero gevoel dat hier schijnbaar leeft. Kijk, ik weet de historie niet over de user account die geblokkeerd is maar zouden deze reacties niet op een andere deel van het forum geuit kunnen worden? Bijvoorbeeld lieve adjes o.i.d. Kortom, graag weer on topic **moraalridder modus uit***
@alexmeijer, nog bedankt voor je filmpjes op youtube. Je hebt me overgehaald om i.p.v. voor windows phone te gaan nu eens de BB Z10 uit te proberen. Vooralsnog een redelijke kennismaking. Hij is wat traag en zoals gezegd is het probleem met de BBW app nog niet denderend. Maar het meeste werkt redelijk tot goed.
1. Is het irritante voorval dat ik de Blackberry world app maar niet aan de gang krijg.
2. Waar ik bij de andere onderwerpen van telefoons altijd met veel plezier krijg ik nu een beetje het calimero gevoel dat hier schijnbaar leeft. Kijk, ik weet de historie niet over de user account die geblokkeerd is maar zouden deze reacties niet op een andere deel van het forum geuit kunnen worden? Bijvoorbeeld lieve adjes o.i.d. Kortom, graag weer on topic **moraalridder modus uit***
@alexmeijer, nog bedankt voor je filmpjes op youtube. Je hebt me overgehaald om i.p.v. voor windows phone te gaan nu eens de BB Z10 uit te proberen. Vooralsnog een redelijke kennismaking. Hij is wat traag en zoals gezegd is het probleem met de BBW app nog niet denderend. Maar het meeste werkt redelijk tot goed.
Heb het nieuws wel gemeld aan de redactie,3x3 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 00:17:
Je moet uitkijken met android apps.
Maar verwacht dat het genegeerd gaat worden
@Soskes, heb je je toestel wel ge-update naar de nieuwste versie?
| live and give like no one else |
Het kan handig zijn als je ons wat meer info geeft zodat we er willicht wat zinnigs over kunnen zeggen.soskes schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:33:
Oke. Ik heb sinds gisteren de Z10 en tot nu toe irriteer ik mijzelf aan twee dingen.
*Vooralsnog een redelijke kennismaking. Hij is wat traag en zoals gezegd is het probleem met de BBW app nog niet denderend. Maar het meeste werkt redelijk tot goed.
1: Als je telefoon net nieuw is, zorg er dan voor dat je wel de laatste OS versie krijgt (10.2.1).
* Als je bij vodofone zit moet je echter helaas nog even wachten op die versie, maar je kan hem altijd via het internet downloaden en zelf installeren.
*Mocht je wel in de settings kunnen komen van BB World, is het ook handig om via de settings even een Refresh te doen. Gooit hij zijn cache leeg en laadt hij alles opnieuw in. Tevens kan ik je aanraden, voor als je BB World het wel weer doet, je aan te melden voor het beta programm, en de app te downloaden. Daarmee krijg je vaak een nieuwere BB World, die vaak net even fijner werkt.
2: Je telefoon heeft gemiddeld ongeveer 2 a 3 dagen nodig om 'te settelen', per update / grote verandering aan het OS. Na die tijd is hij gewend aan je accu, heeft hij je files geindexed, zijn al je accounts gesynced en dergelijke. Hierdoor kan hij in het begin wat dragen zijn en juist ook sneller leeg zijn.
3: Heel veel info, hulp, vragen etc. in het forum van Crackberry.com
Fair punt, back on topic weer.soskes schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:33:
Wat tips van mijn kant:
- Check out crackberry voor tips en trick
- Er is een BBM groep voor tweakers maar die is momenteel vol.
- Een van de dingen die ik erg miste op de BB was het ontbreken van led kleurtjes om notificaties van verschilllende applicaties te kunnen onderscheiden (mijn geluid stata onder kantoortijden altijd uit) en ik heb daar uiteindelijk HUB++ voor aangeschaft. Werkt erg goed, er is veel in te stellen en werkt sinds een tijdje headless waardoor de app niet langer 'actief' gezet hoeft te worden.
- Geniet van je Z10
Waar komt dat toch vandaan, die 2 a 3 dagen? Is jouw ervaring ook zo?Big-Opti schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:23:
[...]
2: Je telefoon heeft gemiddeld ongeveer 2 a 3 dagen nodig om 'te settelen', per update / grote verandering aan het OS. Na die tijd is hij gewend aan je accu, heeft hij je files geindexed, zijn al je accounts gesynced en dergelijke. Hierdoor kan hij in het begin wat dragen zijn en juist ook sneller leeg zijn.
Mijn Q10 heeft echt belachelijk slechte accuduur en ik heb em afgelopen zaterdag voor het laatst gewiped en daarna geen back up terug gezet.
Ondertussen heb ik nu 43% over terwijl ik vanochtend rond 06:30 van de lader ging..

En dat terwijl ik dacht dat de Q10 een betere accuduur zou krijgen dan de Z10..?
dat zou hij ook moeten hebben gezien het scherm. vreemd dat die van jou zo snel leeg loopt. staat er een android app te draaien misschien?
Verwijderd
Je draait op de laatste software?itsyaboy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:44:
[...]
Waar komt dat toch vandaan, die 2 a 3 dagen? Is jouw ervaring ook zo?
Mijn Q10 heeft echt belachelijk slechte accuduur en ik heb em afgelopen zaterdag voor het laatst gewiped en daarna geen back up terug gezet.
Ondertussen heb ik nu 43% over terwijl ik vanochtend rond 06:30 van de lader ging..
En dat terwijl ik dacht dat de Q10 een betere accuduur zou krijgen dan de Z10..?
En misschien eens een idee om de laatste beta Radio te installeren.
Scheelde bij mijn vader erg veel %
Gaat hier om de 1926 radio.
LET OP! Dit is voor de Q10, ik weet verkeerde topic
Download LINK
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 13:08 ]
Heb geen Android apps meer. Zit nog wel op 10.2.0 maar ga dit weekend over naar 10.2.1 als ik tijd heb om het te doen.Miss_80 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:54:
dat zou hij ook moeten hebben gezien het scherm. vreemd dat die van jou zo snel leeg loopt. staat er een android app te draaien misschien?
He thanks, dat ga ik zeker doen. Zoals ik hierboven zeg, ik hoop dit weekend een leaked version van 10.2.1 te kunnen installeren als ik daar de tijd voor heb.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:00:
[...]
Je draait op de laatste software?
Download LINK
PS: Zou mij best grappig lijken om in de Tweakers BBM groep te komen als er BBM 2.0 er straks is!
Verwijderd
Ik zou de leaked installeren en vervolgens de 1926 Radio.
De leak / officiele update heeft nog de 1899 Radio.
Dus met de 1926 Radio kan het allemaal nog wat beter gaan.
De leak / officiele update heeft nog de 1899 Radio.
Dus met de 1926 Radio kan het allemaal nog wat beter gaan.
Voor alle zekerheid zou ik ff proberen., We hebben nu 32 leden wat officieel niet zou moeten kunnen. You never know.... Een van de heren in dit forum heeft de barcode in zijn signature staan (of althans de flickr link)itsyaboy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:03:
[...]
PS: Zou mij best grappig lijken om in de Tweakers BBM groep te komen als er BBM 2.0 er straks is!
Verwijderd
Klopt, al geprobeerd, werkt helaas nietMiss_80 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:12:
[...]
Voor alle zekerheid zou ik ff proberen., We hebben nu 32 leden wat officieel niet zou moeten kunnen. You never know.... Een van de heren in dit forum heeft de barcode in zijn signature staan (of althans de flickr link)
Bedankt voor je hulp en tips. Ik draai momenteel de laatste software. En daarnaast al veel op crackberry gekeken maar helaas nog zonder resultaat. En betreffende het geven van meer info. Ik kom gewoon helemaal niet in de App. Wanneer ik op de pc OTA apps installeer en de appstore open op het mobiel zie ik even contouren van de App. Maar meer niet.Big-Opti schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:23:
[...]
Het kan handig zijn als je ons wat meer info geeft zodat we er willicht wat zinnigs over kunnen zeggen.
1: Als je telefoon net nieuw is, zorg er dan voor dat je wel de laatste OS versie krijgt (10.2.1).
* Als je bij vodofone zit moet je echter helaas nog even wachten op die versie, maar je kan hem altijd via het internet downloaden en zelf installeren.
*Mocht je wel in de settings kunnen komen van BB World, is het ook handig om via de settings even een Refresh te doen. Gooit hij zijn cache leeg en laadt hij alles opnieuw in. Tevens kan ik je aanraden, voor als je BB World het wel weer doet, je aan te melden voor het beta programm, en de app te downloaden. Daarmee krijg je vaak een nieuwere BB World, die vaak net even fijner werkt.
3: Heel veel info, hulp, vragen etc. in het forum van Crackberry.com
soskes je kan via de muziek app wel naar BB world en die dan openen. Als het goed is moet je dan wel bij je instellingen kunnen komen.
Sinds een uur doet hij het via de games ingang. Vreemd dat de reguliere App het niet doet.
Verwijderd
BlackBerry's volgende high end smartphone is opgedoken in de Geekbench 3 benchmarks, deze telefoon heeft een snapdragon 800 series processor, draaiende op 2.1GHz en is Quadcore, de telefoon beschikt over 2GB geheugen net als onze huidige telefoons, maar draait op BlackBerry 10.3.0.92
Of deze telefoon in deze staat op de markt komt weten we nog niet, maar als BlackBerry hem al klaar heeft als test model lijkt dit me goed.

Of deze telefoon in deze staat op de markt komt weten we nog niet, maar als BlackBerry hem al klaar heeft als test model lijkt dit me goed.

Goed nieuws. Zojuist een nieuwe update gekregen en nu werkt de World App weer correct.
Hallo tweakers!
Ik heb sinds de kerst een Z10 bij de Dixons gekocht en ik ben erg blij met het toestel. De HUB werkt superfijn en het toestel werkt erg lekker. Ik heb echter sinds het begin een irritant probleem met mijn internetverbinding en ik kan het maar niet oplossen. Daarom doe ik een beroep op jullie collectieve wijsheid
Het probleem: 2G/3G werkt niet automatisch na uitschakelen wifi.
Als ik mijn wifi uitzet of buiten bereik kom, krijg ik wel automatisch een 3G symbool (met hoofdletter), maar geen BB symbool (4 knopjes, het logo). De telefoon lijkt dus verbonden, maar mails/whatsapp/browser werken allemaal niet. Ik moet de telefoon in flight mode zetten en eruit halen voor een netwerk-reset, pas dan heb ik (vrijwel meteen) internet verbinding. Irritant natuurlijk om mobiel internet iedere keer handigmatig te moeten 'aanzetten'.
Wat heb ik:
Een nieuwe Z10 (STL100-2; OS 10.2.1.537) met T-mobile prepaid met internet bundel.
Wat heb ik er al aan gedaan:
- Terug naar fabrieksinstellingen via BB Link
- Update naar nieuwe OS 10.2
- Instellingen in APN veranderd van standaardwaarde 'smartsites.t-mobile' naar 'internet'
- Nieuwe simkaart
- Internetbundel verwisseld van BB Internet naar standaard internet zonder BIS. (T-Mobile verkoper zei dat de Z10 in verwarring kan komen met BIS omdat de Z10 dat niet meer nodig heeft. Leek me sterk, maar toch...)
- Reset bij T-Mobile door de technische helpdesk
- Telefoon standaard op 3G/2G zetten en 4G uit (wellicht dat het probleem onstond doordat de Z10 steeds naar 4G zoekt wat er niet is)
- Oproep bij T-Mobile forum, geen oplossing
Ik vind op Crackberry en BB Fora wel mensen met hetzelfde probleem, maar geen oplossingen. Ik heb dus geen flauw idee wat ik nog kan doen behalve mijn telefoon opsturen voor reparatie. Ik heb natuurlijk garantie, maar ik ben bang dat de fabrikant zegt dat de fout bij de provider ligt, terwijl mijn provider de schuld aan de fabrikant geeft. Gevolg: alsnog kosten of geen oplossing.
Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand wat ik nog kan doen? Ik zit eraan te denken om misschien van provider te wisselen, al heb ik verder geen problemen met T-Mobile?
Sorry voor de lange post, maar alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb sinds de kerst een Z10 bij de Dixons gekocht en ik ben erg blij met het toestel. De HUB werkt superfijn en het toestel werkt erg lekker. Ik heb echter sinds het begin een irritant probleem met mijn internetverbinding en ik kan het maar niet oplossen. Daarom doe ik een beroep op jullie collectieve wijsheid
Het probleem: 2G/3G werkt niet automatisch na uitschakelen wifi.
Als ik mijn wifi uitzet of buiten bereik kom, krijg ik wel automatisch een 3G symbool (met hoofdletter), maar geen BB symbool (4 knopjes, het logo). De telefoon lijkt dus verbonden, maar mails/whatsapp/browser werken allemaal niet. Ik moet de telefoon in flight mode zetten en eruit halen voor een netwerk-reset, pas dan heb ik (vrijwel meteen) internet verbinding. Irritant natuurlijk om mobiel internet iedere keer handigmatig te moeten 'aanzetten'.
Wat heb ik:
Een nieuwe Z10 (STL100-2; OS 10.2.1.537) met T-mobile prepaid met internet bundel.
Wat heb ik er al aan gedaan:
- Terug naar fabrieksinstellingen via BB Link
- Update naar nieuwe OS 10.2
- Instellingen in APN veranderd van standaardwaarde 'smartsites.t-mobile' naar 'internet'
- Nieuwe simkaart
- Internetbundel verwisseld van BB Internet naar standaard internet zonder BIS. (T-Mobile verkoper zei dat de Z10 in verwarring kan komen met BIS omdat de Z10 dat niet meer nodig heeft. Leek me sterk, maar toch...)
- Reset bij T-Mobile door de technische helpdesk
- Telefoon standaard op 3G/2G zetten en 4G uit (wellicht dat het probleem onstond doordat de Z10 steeds naar 4G zoekt wat er niet is)
- Oproep bij T-Mobile forum, geen oplossing
Ik vind op Crackberry en BB Fora wel mensen met hetzelfde probleem, maar geen oplossingen. Ik heb dus geen flauw idee wat ik nog kan doen behalve mijn telefoon opsturen voor reparatie. Ik heb natuurlijk garantie, maar ik ben bang dat de fabrikant zegt dat de fout bij de provider ligt, terwijl mijn provider de schuld aan de fabrikant geeft. Gevolg: alsnog kosten of geen oplossing.
Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand wat ik nog kan doen? Ik zit eraan te denken om misschien van provider te wisselen, al heb ik verder geen problemen met T-Mobile?
Bij mij duurt het gewoon wat langer... Hoe lang heb je gewacht? Kan gerust een minuutje (soms 2) duren maar het werkt hier uiteindelijk prima.
XBO: Michaël#3318
Het langste dat ik gewacht heb is 5 uur. Geen verbinding.Nefiorim schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:11:
Bij mij duurt het gewoon wat langer... Hoe lang heb je gewacht? Kan gerust een minuutje (soms 2) duren maar het werkt hier uiteindelijk prima.
Sterker nog, vaak betrap ik de telefoon er ook op dat hij na een tijdje de verbinding kwijt is. Bijvoorbeeld: ik zet het internet handigmatig aan om 13u, kijk om 15u weer en heeft weer geen verbinding...
Verwijderd
Dat is vreemd probleem.
Zelf geen last van met mijn BB10 toestel.
Wat je zou kunnen proberen is de laatste Radio firmware op je Z10 te zetten.
1926 is de laatste op dit moment: LINK.
Verwijderd
heb je via data verbinding geregistreerd op het netwerk?Blobstra schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:16:
[...]
Het langste dat ik gewacht heb is 5 uur. Geen verbinding.
Sterker nog, vaak betrap ik de telefoon er ook op dat hij na een tijdje de verbinding kwijt is. Bijvoorbeeld: ik zet het internet handigmatig aan om 13u, kijk om 15u weer en heeft weer geen verbinding...
heb je de apn goed staan van je provider?
welke provider heb je ? (ik had dit probleem bv met telia in zweden, wifi werkt wel, zelfs internet delen op andere telefoon)
Ik ben van plan om tweedehands een Z10 aan te schaffen maar ik zit nog met een paar vragen...
- Had ook gelezen dat je binnenkort Android apps kan installeren op je BB. Gaat dat makkelijk zoals via een app of moet je het dan ook een soort van "jailbreaken" of "rooten"?
- Is Blackberry internet nog steeds een vereiste om gebruik te maken van 3G? Ik wil namelijk niet weer 5 euro extra betalen zoals eerst met een BB bold etc...
- Had ook gelezen dat je binnenkort Android apps kan installeren op je BB. Gaat dat makkelijk zoals via een app of moet je het dan ook een soort van "jailbreaken" of "rooten"?
- Is Blackberry internet nog steeds een vereiste om gebruik te maken van 3G? Ik wil namelijk niet weer 5 euro extra betalen zoals eerst met een BB bold etc...
Met snap installeer je met 1 druk op de knop android apps. Je moet eenmalig snap sideloaden.
BB internet is niet nodig om gebruik te maken van 3G.
BB internet is niet nodig om gebruik te maken van 3G.
[ Voor 12% gewijzigd door rednax2 op 08-02-2014 15:29 ]
Ja, heb ook handmatig een nieuwe registratie gedaan, stond ook als tip op Crackberry.Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:52:
[...]
heb je via data verbinding geregistreerd op het netwerk?
heb je de apn goed staan van je provider?
welke provider heb je ? (ik had dit probleem bv met telia in zweden, wifi werkt wel, zelfs internet delen op andere telefoon)
APN heb ik gewijzigd van "smartsites.t-mobile" naar "internet". De eerste is schijnbaar voor tablets, maar wordt standaard ingeladen. Was advies dat ik bij de T-Mobile winkel kreeg. (Ik heb dus T-mobile
Zie ook mijn vorige post met alle dingen die ik al geprobeerd heb, ik weet niet wat ik nog meer kan doen?

Dank voor je suggestie, maar zit Radio firmware niet bij het OS in? Dus zou dat niet met een clean-install meegenomen zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:37:
Dat is vreemd probleem.
Verwijderd
probeer het eens voor de grap met prepaid kaartje van elk andere provider?Blobstra schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:40:
[...]
Ja, heb ook handmatig een nieuwe registratie gedaan, stond ook als tip op Crackberry.
APN heb ik gewijzigd van "smartsites.t-mobile" naar "internet". De eerste is schijnbaar voor tablets, maar wordt standaard ingeladen. Was advies dat ik bij de T-Mobile winkel kreeg. (Ik heb dus T-mobile)
Zie ook mijn vorige post met alle dingen die ik al geprobeerd heb, ik weet niet wat ik nog meer kan doen?
moet wel internet ofzo op zitten, dan weet je meteen waar het probleem ligt
Verwijderd
Met de laatste update heb je volgens mij 1899 als Radio firmware.Blobstra schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:43:
[...]
Dank voor je suggestie, maar zit Radio firmware niet bij het OS in? Dus zou dat niet met een clean-install meegenomen zijn?
Dit is nog wat nieuwer.
@soskes
Welke update heb je gehad zodat BlackBerry world weer werkt?
In-game geweldige tip! Veel beter nu!!! Super blijVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:00:
[...]
Je draait op de laatste software?
LET OP! Dit is voor de Q10, ik weet verkeerde topic
Download LINK
Ik zal nu geen Q10 gerelateerde dingen meer noemen in dit topic (prive berichten doen het de afgelopen minuten bij mij niet)
Vraag 1: De installatie van de laatset OS 10.2.1 zorgt ervoor dat je apps rechtstreeks kan downloaden. Daar hoef je niet voor te jailbreaken. Dat hoefde trouwens hiervoor ook niet. Je moest dan alleen android pak omzetten naar .barKnamix schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:27:
Ik ben van plan om tweedehands een Z10 aan te schaffen maar ik zit nog met een paar vragen...
Vraag 2: Ik neem aan dat je hier refereert aan het vroegere bb abbo wat je moest afsluiten. Nee, dat hoeft niet meer. Een Z10 werkt als elk ander toestel op het internet.
Dat is het vreemde. Ik had al de 10.2.1.537 en daar kwam vandaag ineens een update van maar liefst 2 mb. Met hetzelfde update nummer.janzeeschuimers schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:00:
@soskes
Heb ik met de Q5 gehad (TELE2), zelfde sim kaart op de Z10 en het probleem niet. Op de Q5 handmatig de APN aangepast, het adres is goed, maar username : internet invullen, en PAP aangeven bij authenticatie type ,dan opslaan. Dan werkt het bij mij welBlobstra schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:06:
Iemand die ervaring heeft met R5shop.nl ?
Zojuist een Z10 besteld maar ik heb geen bevestiging email ontvangen? Beetje raar...
Zojuist een Z10 besteld maar ik heb geen bevestiging email ontvangen? Beetje raar...
Verwijderd
Nee, wel vreemd dat je geen mail hebt ontvangen inderdaad.
Ben benieuwd hoe de staat zal zijn van je Z10
In de tussentijd zou ik ze even een mailtje sturen of het goed gegaan is.
Heb al een emailtje gestuurd van dat ik geen bevestiging email heb gehadVerwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:59:
Nee, wel vreemd dat je geen mail hebt ontvangen inderdaad.
Ze namen ook niet op dus ik denk dat het te maken heeft met weekenden
Het rare is ook dat toen ik betaald had, ik door werd gestuurd naar me winkelmandje ipv dat het betaald is... Wel is er geld van me rekening afgehaald
Heeft er iemand hier al ervaring met het vervangen van de simtray? Ik heb via de vele verhalen op 'tha web' gelezen dat dit niet onder de garantie valt.
En even voor Harvey, let op met de adapter voor je sim. Als je op google de problemen op zoekt met de simtray waren wij niet de enigen die hiermee problemen hebben gehad. Zijn er mensen hier die zonder problemen een adapter gebruiken?
En even voor Harvey, let op met de adapter voor je sim. Als je op google de problemen op zoekt met de simtray waren wij niet de enigen die hiermee problemen hebben gehad. Zijn er mensen hier die zonder problemen een adapter gebruiken?
Klopt, maar ik vind het wel heel raar dat dit niet onder garantie valt?soskes schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:30:
Heeft er iemand hier al ervaring met het vervangen van de simtray? Ik heb via de vele verhalen op 'tha web' gelezen dat dit niet onder de garantie valt.
Ja, al weken een adapter, geen problemen mee.soskes schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:30:
Vanaf 30-10-2013 een tevreden Z10 gebruiker, afgezien van de random reboots die regelmatig optreden.
Vanochtend wat telefoontjes gepleegd, eental whatsappjes verzonden en wat e-mail gechecked, wederom een random reboot. Echter.... halverwege stopt de Z10 met herstarten en bleef het scherm zwart.
Powerbutton meer dan 15 seconden vastgehouden... geen reactie.
Batterij verwijderd, weer terug en terug willen aanzetten... geen reactie.
Batterij verwijderd, sim eruit, batterij terug en weer willen aanzetten....nog steeds geen teken van leven.
Aan de oplader dan maar... nog niets.
Aan de pc.... weer niets.
Even gewacht, wat op Crackberry forum rondgekeken en op tweakers, maar helaas, geen leven meer in te krijgen. Alle geprobeerd... mijn Z10 is vanochtend overleden.
Teruggebracht naar Mediamarkt en nu wordt de Z10 opgestuurd naar London. Behoorlijk balen, vraag me echt af wat er mee aan de hand is. Toestel is overigens nooit gevallen of met water in aanraking gekomen. Software technisch is er ook geen sprake van rare fratsen. Ben benieuwd.
Vanochtend wat telefoontjes gepleegd, eental whatsappjes verzonden en wat e-mail gechecked, wederom een random reboot. Echter.... halverwege stopt de Z10 met herstarten en bleef het scherm zwart.
Powerbutton meer dan 15 seconden vastgehouden... geen reactie.
Batterij verwijderd, weer terug en terug willen aanzetten... geen reactie.
Batterij verwijderd, sim eruit, batterij terug en weer willen aanzetten....nog steeds geen teken van leven.
Aan de oplader dan maar... nog niets.
Aan de pc.... weer niets.
Even gewacht, wat op Crackberry forum rondgekeken en op tweakers, maar helaas, geen leven meer in te krijgen. Alle geprobeerd... mijn Z10 is vanochtend overleden.
Teruggebracht naar Mediamarkt en nu wordt de Z10 opgestuurd naar London. Behoorlijk balen, vraag me echt af wat er mee aan de hand is. Toestel is overigens nooit gevallen of met water in aanraking gekomen. Software technisch is er ook geen sprake van rare fratsen. Ben benieuwd.
Verwijderd
Hmm... raar inderdaad ik heb mijn Z10 sinds mei vorig jaar en nog nooit problemen gehad er mee
Ok! Dus zo instellen:eelco_akker schreef op zondag 09 februari 2014 @ 08:51:
[...]
Heb ik met de Q5 gehad (TELE2), zelfde sim kaart op de Z10 en het probleem niet. Op de Q5 handmatig de APN aangepast, het adres is goed, maar username : internet invullen, en PAP aangeven bij authenticatie type ,dan opslaan. Dan werkt het bij mij wel
APN: smartsites.t-mobile
Username: internet
Password: leeg laten?
Alleen kan ik dan geen authenticatie type aangeven, die blijft grijs. Alleen bij het invoeren van een wachtwoord wil dat, anders blijft hij staan op 'none'.
Hij verbindt nu met H+ Kijken of het blijft werken
Verwijderd
ik heb ook tele2 en bij mj is het internet.tele2.nl en verder niksBlobstra schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:36:
[...]
Ok! Dus zo instellen:
Alleen kan ik dan geen authenticatie type aangeven, die blijft grijs. Alleen bij het invoeren van een wachtwoord wil dat, anders blijft hij staan op 'none'.
Sorry, idd wachtwoord ook ingeven. Dit was de enige manier hoe het goed werkt op mn Q5, de z10 heeft dit niet nodig bij mijBlobstra schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:36:
[...]
Ok! Dus zo instellen:
Verwijderd
Beste gebruikers ik lees net iets over reboots en we hebben zelf een tiental Z10 toestellen sinds een paar weken maar komt dit vaak voor heb dit nog niet kunnen vinden in reviews behalve dan hier op tweakers.
We vinden het allemaal wel een top toestel, was even wennen en heel anders dan de iphone's maar het werkt allemaal even sneller in gebruik. Hub is super slim en collega's in het buitenland zijn dik tevreden met het toetsenbord dat gewoon erg goed is maar ook in voorspellingen en taal.
We vinden het allemaal wel een top toestel, was even wennen en heel anders dan de iphone's maar het werkt allemaal even sneller in gebruik. Hub is super slim en collega's in het buitenland zijn dik tevreden met het toetsenbord dat gewoon erg goed is maar ook in voorspellingen en taal.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 19:56 ]
Verwijderd
Ik zelf heb het nog nooit gehad, die random reboots.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:53:
Beste gebruikers ik lees net iets over reboots en we hebben zelf een tiental Z10 toestellen sinds een paar weken maar komt dit vaak voor heb dit nog niet kunnen vinden in reviews behalve dan hier op tweakers.
Zelfs niet in het begin toen iedereen dat probleem had
Wauw, ik heb wel een groot minpunt aan BB ontdekt. Als je een defect toestel hebt kun je echt zeer lastig tot niet in contact komen met BB. Ik heb nu al meerdere ingangen geprobeerd (BB Community, Twitter) maar geen resultaat. Een servicecenter oid is niet aanwezig. Lekker dan hoor....
Je moet gewoon terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt, zo hebben ze dat geregeld met de verkooppunten
message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe
Verwijderd
Goedenavond!
Ik heb een vraagje met betrekking tot het sideloaden van Android apps. Ik heb de nieuwe update uitgevoerd en nu heb ik geprobeerd om SNAP te installeren maar het gaat al bij de stap fout dat je je ivp4 adres moet invoeren, als ik die van de USB pak dan is die hetzelfde als bij de ontwikkelaarsmodus maar pak ik het wifi netwerk ivp4 dan komt de cijferreeks niet overeen met de reeks bij de ontwikkelaarsmodus. En deze kan ik dan ook niet aanpassen omdat deze niet in de reeks staan.
Vervolgens als ik het dan probeer met USB dan krijg ik de melding van Chrome, we kunnen de webpagina niet laten zien, er is een fout op getreden. Heb rondgezocht op internet, het internet aan en uit gezet, telefoon en computer opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Dit is zegmaar de stap waar je SNAP moet 'uploaden' zodat je de files kan downloaden zegmaar.
Heeft er iemand hier ervaring mee of weet misschien zelfs de oplossing?
Alvast onwijs bedankt!
Ik heb een vraagje met betrekking tot het sideloaden van Android apps. Ik heb de nieuwe update uitgevoerd en nu heb ik geprobeerd om SNAP te installeren maar het gaat al bij de stap fout dat je je ivp4 adres moet invoeren, als ik die van de USB pak dan is die hetzelfde als bij de ontwikkelaarsmodus maar pak ik het wifi netwerk ivp4 dan komt de cijferreeks niet overeen met de reeks bij de ontwikkelaarsmodus. En deze kan ik dan ook niet aanpassen omdat deze niet in de reeks staan.
Vervolgens als ik het dan probeer met USB dan krijg ik de melding van Chrome, we kunnen de webpagina niet laten zien, er is een fout op getreden. Heb rondgezocht op internet, het internet aan en uit gezet, telefoon en computer opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Dit is zegmaar de stap waar je SNAP moet 'uploaden' zodat je de files kan downloaden zegmaar.
Alvast onwijs bedankt!
Verwijderd
Je moet inderdaad naar de winkel, en niet zelf blackberry contacteren 
@voncurl
YouTube: Dit is BlackBerry 10, zo werkt het en zo krijg je alle apps er op!
als je usb aansluit gebruik je 169.254.0.1, als je die niet aansluit doe je 192.168.x.x (Als dit jouw ip is)
begin bij 10:17 bij de video.
@voncurl
als je usb aansluit gebruik je 169.254.0.1, als je die niet aansluit doe je 192.168.x.x (Als dit jouw ip is)
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 22:59 ]
Wat betreft spontane reboots, heb ik ook nog niet meegemaakt en ben een intensieve gebruiker. Ik draai wel versie 1926 (nog steeds de leak) en ben er erg blij mee. Wellicht updaten naar laatste versie? Zijn er misschien bepaalde apps die jullie gebruiken die de reboots veroorzaken?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Euhm, als je het via de Chrome playbook extentie wilt doen:Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:40:
Goedenavond!
Ik heb een vraagje met betrekking tot het sideloaden van Android apps. Ik heb de nieuwe update uitgevoerd en nu heb ik geprobeerd om SNAP te installeren maar het gaat al bij de stap fout dat je je ivp4 adres moet invoeren.
...
Alvast onwijs bedankt!
1: zet je BB in ontwikkelaarmodus
2: Zorg dat je wifi aanstaat en op hetzelfde netwerk als je computer / laptop zit.
3: download die extentie: DEZE.
4: Vul je ip4 ip adres in
5: Vul de wachtwoord van je telefoon in.
6: Als je een veiligheidswaarschuwing krijgt, gewoon accepteren en doorgaan.
7: Rechtsbovenin... install app, selecteer je gedownloade Snap.bar - > wordt geïnstalleerd.
8: In Snap, geef een geldig google account op.
Alternatief is Sachesi downloaden uit het CrackBerry forum.*windows only dacht ik.
1: Sluit je usb aan op je computer.
2: Start Sachesi en ga naar install
3: voer het wachtwoord van je toestel in.
4: sleep de Snap.Bar in het scherm van Sachesi.
Prima video met een hoop uitleg. Wist alleen alles al maar kan geen kwaad om even te kijken.
Verwijderd
Ik hoop dat als 10.2.2 of 10.3 leaks komen ik weer een normale camera hebCmdr_Satan schreef op maandag 10 februari 2014 @ 23:41:
[...]
Prima video met een hoop uitleg. Wist alleen alles al maar kan geen kwaad om even te kijken.
Maar het gaat vooral om de info natuurlijk
Alleen heb je een heel groot probleem als je geen bon oid hebt. Mijne komt van de Mediamarkt (gewonnen) volgens degene die hem waarvan ik hem heb overgenomen. Alleen geen bewijs en mediamarkt kan blijkbaar niet op imei terug zoeken. En dan ben je afhankelijk van de producent. En i.t.t. HTC, Apple en bijvoorbeeld Samsung kun je dan gewoon nergens terecht omdat men niet op imei nummer selecteerd. Dit moet Bij BlackBerry toch bekend zijn.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:55:
Je moet inderdaad naar de winkel, en niet zelf blackberry contacteren
@voncurl
In vergelijking met zijn concurrenten een hele grote min voor BlackBerry. Daarnaast blijkbaar een zeer beperkt voorraad van reserveonderdelen via de officiële weg.
Kortom, heel leuk toestel maar vanwege de service na deze never meer een BB. Niet verwacht maar toch.
zonder bon en als niet direct winnende/kopende heb je vaak niet eens garantie.
maar ff 0800 024 9638 bellen ( is de BES helpdesk) even uitleggen wat er aan de hand is en advies vragen
maar ff 0800 024 9638 bellen ( is de BES helpdesk) even uitleggen wat er aan de hand is en advies vragen
message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe
Bedankt voor je tip. Nog niet aan gedacht.calvin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:16:
zonder bon en als niet direct winnende/kopende heb je vaak niet eens garantie.
Betreffende de niet garantie, klopt. Maar de eerder genoemde merken geven als service op basis van imei nummer wel garantie. Ik blijf het toch vreemd vinden dat dit blijkbaar bij meerdere merken niet kan.
Hoe is de accuduur in vergelijking met de iphone 5, nexus 4, moto G etc etc?
Zie namelijk nergens iets over de accuduur met de laatste update.
ivm met de Moto G vind ik hem wel wat minder. Maar ik haal, wanneer alles werkt natuurlijk
, wel anderhalve dag. En dan ben ik geen heavy user. Krantje, mailtje, whatsapp en wat browsen.
Edit: BT alleen aan in de auto en Wi-Fi gehele dag aan. NFC staat bij mij standaard uit.
Edit: BT alleen aan in de auto en Wi-Fi gehele dag aan. NFC staat bij mij standaard uit.
[ Voor 19% gewijzigd door soskes op 11-02-2014 15:35 ]
Verwijderd
Ik zeg altijd dat accu duur persoonlijk isKnamix schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:30:
Hoe is de accuduur in vergelijking met de iphone 5, nexus 4, moto G etc etc?
Als ik heletijd games ga spelen gaat het snel
Maar ik merk hoe minder android apps ik gebruik hoe langer mijn telefoon mee gaat, ik gebruik trouwens de hele dag door bbm
ik ben zelf tevreden over de accu, hoef hem soms nooit op te laden, maar hij gaat automatisch savonds op de lader
Mijn laatste iPhone was een 4S en dat was rampenland
Ik zit vooral op wifi, helderheid is bij mij 0. aangezien dat al helder genoeg is in de meeste situaties
nfc uit, bt uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 15:36 ]
Ja ik zit voornamelijk op whatsapp en instagram.. Games doe ik niet! Maar ik lees ook veel op crackberry dat de accu teleurstellend is en bij de anderen gaat hij weer langer mee..
Verwijderd
whatsapp is stroom vreter, instagram bekijk ik eens 1x per week maxKnamix schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:56:
Ja ik zit voornamelijk op whatsapp en instagram.. Games doe ik niet! Maar ik lees ook veel op crackberry dat de accu teleurstellend is en bij de anderen gaat hij weer langer mee..
Verwijderd
Heb het al ergens anders gepost in dit topic, maar probeer de nieuwe radio beta...Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:00:
[...]
whatsapp is stroom vreter, instagram bekijk ik eens 1x per week max
Dat scheelt echt heel wat %tjes.
Verwijderd
die heb ik al een tijdje hoor (al meteen toen de gold sdk uit kwam)Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:15:
[...]
Heb het al ergens anders gepost in dit topic, maar probeer de nieuwe radio beta...
Dat scheelt echt heel wat %tjes.
Verwijderd
Ah okVerwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:25:
[...]
die heb ik al een tijdje hoor (al meteen toen de gold sdk uit kwam)
Was het proberen waard toch
Maar is de batterij duur van een Z10 zo slecht dan?
Met de Q10 haal ik gemakkelijk 2 werkdagen, al moet ie dan wel rond 18.00 op de lader.
Verwijderd
nee hoorVerwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:24:
[...]
Ah ok
Was het proberen waard toch![]()
Maar is de batterij duur van een Z10 zo slecht dan?
Met de Q10 haal ik gemakkelijk 2 werkdagen, al moet ie dan wel rond 18.00 op de lader.
Zojuist mijn Blackberry ontvangen van R5shop.nl
Geen dode pixels, geen defecten en geen krasjes (haarkrasjes)
Komt met een bruine doos wat verpakt is met schuim vierkantjes?
Er zit een lader en USB kabel bij!
Ook kreeg ik 25 euro tegoed wat ik bij R5shop kan uitgeven aan alles!
Dus als iemand nog een goedkope BB Z10 wilt scoren voor 185 helemaal krasvrij etc.... DM me
Geen dode pixels, geen defecten en geen krasjes (haarkrasjes)
Komt met een bruine doos wat verpakt is met schuim vierkantjes?
Er zit een lader en USB kabel bij!
Ook kreeg ik 25 euro tegoed wat ik bij R5shop kan uitgeven aan alles!
Dus als iemand nog een goedkope BB Z10 wilt scoren voor 185 helemaal krasvrij etc.... DM me
sinds de laatste update al 2 keer gehad dat de z10 ging rebooten zonder reden. Vorige week en vandaag ook weer.
Het opstarten na zo'n automatische reboot duurt dan ook enorm lang.
Verder weinig problemen maar ben toch benieuwd of er een manier is om te achterhalen waar die reboots door veroorzaakt worden
Verder weinig problemen maar ben toch benieuwd of er een manier is om te achterhalen waar die reboots door veroorzaakt worden
Nou heb ik net me Z10 geupdate naar de laatste versie (bij mij 10.2.1.424) maar dit klopt toch niet?
Wilde namelijk Snap erop zetten maar volgens de video waar alexmeijer naar linkt heb je 10.2.1.537 nodig...
Hoe kan ik deze update dan installeren? Of kan ik 424 behouden en dan Snap versie 2.0.0.2 installeren zonder problemen?
EDIT: bleek door vodafone te komen en heb mijn Hi simkaart erin gedaan en gelijk een update
Wilde namelijk Snap erop zetten maar volgens de video waar alexmeijer naar linkt heb je 10.2.1.537 nodig...
Hoe kan ik deze update dan installeren? Of kan ik 424 behouden en dan Snap versie 2.0.0.2 installeren zonder problemen?
EDIT: bleek door vodafone te komen en heb mijn Hi simkaart erin gedaan en gelijk een update
[ Voor 12% gewijzigd door Knamix op 11-02-2014 20:14 ]
Verwijderd
probeer andere sd kaart / simkaartChaser2600 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:06:
sinds de laatste update al 2 keer gehad dat de z10 ging rebooten zonder reden. Vorige week en vandaag ook weer.
Verwijderd
dat is 10.2.0.424 niet 10.2.1.537Knamix schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:02:
Nou heb ik net me Z10 geupdate naar de laatste versie (bij mij 10.2.1.424) maar dit klopt toch niet?
Voor STL100-2:
https://mega.co.nz/#!4Vkk...yEOl6TSq9D_5YBaRb3acRNRM4
Heb nu net .537 geinstalleerd! Dus versie 2.0.0.2 zou gewoon moeten werken?Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:22:
[...]
dat is 10.2.0.424 niet 10.2.1.537
Voor STL100-2:
https://mega.co.nz/#!4Vkk...yEOl6TSq9D_5YBaRb3acRNRM4
Verwijderd
yupKnamix schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:28:
[...]
Heb nu net .537 geinstalleerd! Dus versie 2.0.0.2 zou gewoon moeten werken?
Ik heb net alles succesvol geinstalleerd maar ik krijg bij elk app die ik probeer te download een "download error" ....
Verwijderd
dat is heel erg raar.. ik heb dezelfde versie en dit probleem nietKnamix schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:15:
Ik heb net alles succesvol geinstalleerd maar ik krijg bij elk app die ik probeer te download een "download error" ....
Wel balen.. Ik restart nu me toestel, kijken of dat helpt..Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:16:
[...]
dat is heel erg raar.. ik heb dezelfde versie en dit probleem niet
Is er nog iets anders om te proberen?
Verwijderd
lastig te zeggen, ik heb even wat gedownload als test en werkt prima.Knamix schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:19:
[...]
Wel balen.. Ik restart nu me toestel, kijken of dat helpt..
Is er nog iets anders om te proberen?
Ik krijg eerst "Preparing.." daarna "downloading" en echt binnen een halve seconde staat er "Download Error"
echt stom
voornaamste reden om een bb aan te schaffen was dat er Android apps op werken maar zo schiet het ook niet echt op....
echt stom