'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat was die andere ook al die hier gepost was, vandaar mijn image met de vraag welke hier precies bedoelt werd.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is niet zo vergezocht hoor, net zoals dat plaatje van Carolien met de jokers. Is in het verleden toch ook geweest?Phyxion schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:22:
[...]
Dat was die andere ook al die hier gepost was, vandaar mijn image met de vraag welke hier precies bedoelt werd.
I served in a company of heroes.
Anoniem: 496883
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Een mot is geen vlinderAnoniem: 496883 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:50:
Mensen vroegen zich af waarom Paulien een vlinder op haar shirt had. Toen ze in het theater waren, werd er een gedicht voorgedragen van Ingrid Jonker(beroemde Zuid-Afrikaanse dichter). Over deze Ingrid is een film genaamd ''black butterflies'' met in de hoofdrol Carice van Houten. Dus daarom denk ik dat Paulien een shirt met een vlinder aan had.
Rail Away!
Anoniem: 496883
De nachtvlinders of motten (Heterocera) is een benaming voor een aantal vlinders die niet echt een samenhangende taxonomische groep vormen binnen de orde der vlinders (Lepidoptera), die wereldwijd voorkomt. De groep omvat alle vlinders, met uitzondering van de Papilionoidea, de Hesperioidea en de Hedyloidae, die tezamen de dagvlinders vormen.
Dat in het Nederlands een mot ook 'nachtvlinder' genoemd wordt, maakt het nog geen vlinder. Vlinders en motten zijn twee aparte families binnen de Lepidoptera, en ook echt twee aparte beesten. Je kunt beter de Engelse wikipedia er op naslaan, die heeft biologische artikelen vaak veel helderder en juister, zie Wikipedia: LepidopteraAnoniem: 496883 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:00:
[...]
De nachtvlinders of motten (Heterocera) is een benaming voor een aantal vlinders die niet echt een samenhangende taxonomische groep vormen binnen de orde der vlinders (Lepidoptera), die wereldwijd voorkomt. De groep omvat alle vlinders, met uitzondering van de Papilionoidea, de Hesperioidea en de Hedyloidae, die tezamen de dagvlinders vormen.
Overigens is er wel iets van debat over de taxonomie, maar dat maakt het nog niet dezelfde beesten
[/offtopic]
Rail Away!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Inderdaad, hij heeft geen rood scherm gezien en zal volgende week wellicht terug gekocht kunnen worden denk ik. Ben benieuwd wel kleurtje hij volgende week bij de intro krijgt.Possible schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:28:
Ik geloof er niks van dat Tim eruit is!
me neitherPossible schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:28:
Elect a clown, expect a circus.
⏩ PVOutput☀️
Er zat in de kokers vast een brief met een escape uit de executie.
[ Voor 23% gewijzigd door Noxa op 17-01-2013 21:33 ]
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Maar waarom moest de rest dit keer weg? nog nooit eerder gezien. En hij heeft geen rood scherm gezien.mrc4nl schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:31:
het kan toch dat tim zich als een mol heeft lopen te gedragen, maar zelf de test niet goed heeft gemaakt?
Misschien krijgen de kandidaten de keuze tussen geld en Tim
Cloud ☁️
Same, die komt vast nog wel terug, einde was veel te snelPossible schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:28:
En als Tania alles zo op Tim heeft gezet als ze over deed komen dan had zij weg gemoeten als Tim niet de mol is, of zou zij de mol zijn.Ik denk ook dat Tim er niet echt uit is, was te vreemd deze executie.Vuvuzela schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:32:
[...]
Maar waarom moest de rest dit keer weg? nog nooit eerder gezien. En hij heeft geen rood scherm gezien.
Overigens een positief punt dit jaar: ze weten het land weer mooi in beeld te brengen, viel me vorig jaar een beetje tegen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Toen ik mijn rode scherm kreeg dacht ik: ” Dit was het dan”. Op zo’n moment wil je eigenlijk alleen maar in discussie gaan en vragen of je gewoon vanaf dan mag meereizen zodat je nog meer van het fantastische Zuid-Afrika mag zien.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Zegt genoeg toch?Daar lag ik, te staren naar het plafond van mijn hotelkamer in Nelspruit Zuid Afrika, mijn vliegtuig zou de dag erna vertrekken en zat rustig wat biertjes te doen in de hotelbar.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik herkende Tim ook in de rechter ja. Komt echt wel terug.janvanduschoten schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:39:
Tim komt volgende week zeker terug, het laatste shot was van 2 personen waarvan er 1 (de rechter met de 2 pijpjes in de kontzak) 100% zeker Tim was. De linker is Kees denk ik.
tunnelvisieVos schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:46:
[...]
Ik herkende Tim ook in de rechter ja. Komt echt wel terug.
Hoe kan ze je niet opvallen, er wordt er 1 gejat...Zilla schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:49:
Gelukkig ben ik niet de enige die die 2 pijpjes in het laatste shot opviel
Het zou zo kunnen zijn dat Tim's schrijfwijze een vorm van 'zou' bevat, waardoor dat idee niet meer geldt. Ik denk trouwens ook dat hij terugkomt, ik denk zelfs dat hij de Mol is (ja, nog steeds).
Dat jatten is me nog niet opgevallen.Gropah schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:49:
[...]
Hoe kan ze je niet opvallen, er wordt er 1 gejat...
De manier waarop hij het nu omschreven heeft (dat zijn vliegtuig de volgende dag zou gaan) leest alsof hij in eerste instantie de volgende dag wel zou vertrekken, maar dat uiteindelijk niet heeft gedaan. Ik denk dan ook dat hij terug komt. Ik hoop trouwens niet dat hij de mol is, dan zou het er in deze aflevering wel erg dik bovenop gelegen hebben. Maar goed, ik weet het niet...Daniel LoRG schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:50:
Hmm, dat stukje dagboek (http://avro.nl/wieisdemol...agboek_afvaller_afl3.aspx) is interessant ja.
Het zou zo kunnen zijn dat Tim's schrijfwijze een vorm van 'zou' bevat, waardoor dat idee niet meer geldt. Ik denk trouwens ook dat hij terugkomt, ik denk zelfs dat hij de Mol is (ja, nog steeds).
Bij mij doen veel van de links op de WIDM-site het niet. Zo kan ik onder andere het dagboek van Janine niet openen. Iemand anders hier ook last van? En nu doet alles het wel goed...
[ Voor 10% gewijzigd door DarkFly op 17-01-2013 22:19 ]
In het laatste shot van de voorbeschouwing van volgende week zie je rechts Tim lopen. Hij heeft een grijze trui aan en een spijkerbroek met een leren patch op zijn kontzak, precies dezelfde kleding die hij aan heeft bij de executie. Tim komt dus 100% zeker terug.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Zou het programma technisch ook niet erg lastig zijn om er 1 iemand extra uit te moeten sturen? Alle spellen liggen vooraf al redelijk vast, en daarmee ook de verdeling van de rollen tijdens de spellen. Hoeveel mensen bijvoorbeeld op de kant staan en hoeveel in de boot. Door 1 iemand extra weg te sturen klopt die verdeling ook niet meer.
En hoe zit het met het aantal afleveringen op het moment dat er 1 iemand extra uit gaat? Zou dat dan ook betekenen een aflevering minder? Kan maar zou niet heel logisch zijn.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
En ik snap nog steeds niet hoe dit schema tot stand is gekomen.Royz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:12:
Voorlopig geloof ik nog steeds in dit schema:
[afbeelding]
Mocht Tim inderdaad een afvaller zijn dan kloppen de lijnen niet, maar kan je wel het verdere verloop bepalen denk ik zo. Het linker deel is sowieso al weg, en misschien nu hetzelfde patroon in de middelste screen
[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 17-01-2013 22:20 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat denk ik ook, het is te onlogischDaniel LoRG schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:50:
Hmm, dat stukje dagboek (http://avro.nl/wieisdemol...agboek_afvaller_afl3.aspx) is interessant ja.

⏩ PVOutput☀️
Hoe moet je de lijnen lezen dan? En wat is uberhaupt het patroon die leidt tot deze lijntjes/conclusies?Royz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:19:
Hoe de lijnen zijn gemaakt weet ik ook niet, maar het waren de intro's in aflevering 1.
Mocht Tim inderdaad een afvaller zijn dan kloppen de lijnen niet, maar kan je wel het verdere verloop bepalen denk ik zo. Het linker deel is sowieso al weg, en misschien nu hetzelfde patroon in de middelste screen
De kandidaten lijken nogal lukraak in drieën gedeeld en in elk gedeelte lijken ook zomaar wat lijntjes getrokken. Ik kan er geen enkel patroon in ontdekken, terwijl als het een bewuste hint zou zijn van WIDM er toch echt een patroon in zou moeten zitten...

Links onder
Links boven
Links midden
Als Tim inderdaad is afgevallen dan zou het zomaar hetzelfde kunnen lopen:
Midden onder
..
..
Zou betekenen dat Carolien er volgende week uit gaat?
Ik vind de opdrachten wel een stuk gevaarlijker dan vorige jaren... volgende week ook al weer zo'n hoge opdracht!
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
"May our framerates be high and our temperatures low."
Anoniem: 244101
Zagen jullie trouwens ook het shot met de vlinders op het einde
Heb haar wel bar weinig zien doen, wel zag ik bij de boot haar van alles op die map aankruisen (kan een prima plek zijn voor de mol)
"May our framerates be high and our temperatures low."
Schema zou goed kunnen maar #4 mist.Royz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:34:toon volledige bericht
Die lijntjes snap ik ook niet, maar ik zie zelf wel een patroon
[afbeelding]
Links onder
Links boven
Links midden
Midden onder
..
..

Die lijntjes geven trouwens het patroon aan dat je noemt, dat zou betekenen dat Zarayda de winnaar of de Mol is.
[ Voor 15% gewijzigd door deCube op 18-01-2013 00:02 ]
Work hard & be brave.
Bovendien: hoe vaak is wel niet gebleken met WIDM dat een kandidaat ver kwam terwijl diens mol elke aflevering erop eruit vloog? Vaak zat.. wat te denken van Roderick bij WIDM 2006, wat te denken van ik geloof Paul bij WIDM 2007. Keer op keer zagen die hun mol vertrekken en toch bleven ze erin. WIDM is gewoon een gemonteerd geheel waarbij de montage bepaalt wat zij willen dat de kijker te zien krijgt. Terwijl ze het kunnen verdraaien, verhaspelen tot iets wat het niet is, maar wel lijkt te zijn. Hence the word: niets is wat het lijkt. Qua afvallerstheorie kan je beter dit plaatje zonder lijntjes aanhouden. Ik had twee methodes uitgedacht.. ofwel onderaan weg, bovenaan weg en midden in een groep weg. En dan naar de tweede groep, dus van links naar rechts iedereen afwerken. Of middelste groep overslaan (zoals ze binnen elke groep de middelste persoon ook overslaan) en vervolgen met de rechtse groep.
En oh, die kokers bevatten negatieven (check de intro maar v/h programma: daar zie je overduidelijk een donkere kamer waarin het geld uit de kokers ontwikkeld wordt, of althans uit een koker!)
Enfin.. mijn voorlopige mol voor nu: Kees en/of Tania. Check de priesterhint maar! Zoiets is te toevallig voor een programma van WIDM om in aflevering 1 te stoppen. Dus dat is dè hint ala de gebarenhint van Inge of het leidt ons tot een andere aanwijzing naar de mol. Is niet leuk, maar kan niet anders!
[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 18-01-2013 00:29 ]
Wat ik oppikte uit het radio interview met Janine bij de Coen & Sander show vanmiddag is dat dezelfde plek regelmatig voor zoiets gebruikt wordt en bovendien een deel van de WIDM crew op de ochtend van die dag zelf ook gesprongen heeft. Daarnaast zoals Janine het zelf zei, had ze van alle mensen de beste sprong volgens de instructies. Pure pech dus...Deem schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:39:
Ik vond dat er bij die opdracht er een groot risico was dat iets mis kon gaan. Ze moesten behoorlijk ver vooruit springen en ik vond dat ze nog erg dicht op de rots in het water terecht kwamen.
Ik blijf overigens op Daniel. Geen echte hint op weten te pakken, maar ik ga niet switchen van mol in een aflevering die "Tunnelvisie" heeft. Noem het principes
[ Voor 11% gewijzigd door Hogader op 18-01-2013 02:44 ]
Ehhh dat is toch wat ik zeg??? Met andere woorden het is dus niet logisch dat Tim er nu echt uit zou gaan en dus gewoon weer terug komt.franssie schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:10:
er is juist niet 1 extra uit, er was al een extra gratis afvaller deze aflevering dus dit zou het evenwicht bewaren.
Zijn die lijnen niet gewoon de volgorde waarin de gezichten voorbij kwamen in aflevering 1? Heb zoiets ook al op de whatsapp gekregen in een bericht.Royz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:34:toon volledige bericht
Die lijntjes snap ik ook niet, maar ik zie zelf wel een patroon
[afbeelding]
Links onder
Links boven
Links midden
Midden onder
..
..
Even over Tania, dat was mijn eerste verdachte, en dat is ze nog steeds. In aflevering 1 stond op 1 van de torens als afbeelding ook een zangeres met kroeshaar te zingen. Laat Tania nou kroeshaar hebben en een operazangeres zijn...... Kan het compleet mis hebben en het kon gewoon toeval zijn, maar het viel me wel op.
Dat Tim de mol zou zijn ligt er gewoon te dik bovenop. Mocht hij het zijn, wat ik niet geloof, dan is het wel een hele slechte mol. En ik betwijfel ook of ze het dan wel zo in beeld gebracht zouden hebben. Wederom, men lijkt er op aan te willen sturen, maar dat past prima bij de titel van de aflevering "tunnelvisie"
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 18-01-2013 07:52 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Klopt my bad - ik had ergens een woordje gemist blijkbaar.l3art schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 07:50:
[...]
Ehhh dat is toch wat ik zeg??? Met andere woorden het is dus niet logisch dat Tim er nu echt uit zou gaan en dus gewoon weer terug komt.
[...]
Ik vond het soms ook storend hoe hij acteert en de boel half bedonderd. Als hij volgende week er nog bij zit (lijkt mij van wel), mag hij er van mij net zo goed weer uitvliegenDacuuu schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:33:
Net de aflevering gezien. Maar Tim is zo'n rare SLECHTE acteur. Komt totaal niet echt over..

Op recensiekoning.nl doet Martine de Jong altijd een grappige recensie, daar in de reacties zit ook een serieuze opmerking over de spelfouten in het programma:
Inderdaad, de typefouten in het programma. In aflevering 3 lazen we ‘Daniël Boissevain’ in de leader, daar stond de ‘i’ erbij. In aflevering 1 en 2 stond die er niet. Dus 2x een ‘i’. In aflevering 1 werd Moroca als Maroca gespeld, een ‘a’ en nu deze week stond er pontificaal ‘kadidaten’ in beeld bij de springopdracht. I – I – A – N.
Alle ontbrekende letters passen in de achternaam van ‘Boissevain’. En ‘Boissevain’ telt 10 letters, precies zoveel als dat er afleveringen zijn. Daniel is vanaf aflevering 1 mijn mol….
[ Voor 6% gewijzigd door Mindwalker op 19-01-2013 13:10 ]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Alleen zie ik bij het bovenste plaatje lange mouwen en het onderste plaatje geen mouwen?Mindwalker schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:04:
Dat Tim terugkeert is duidelijk, zoals janvanduschoten ook meldt. In de preview van volgende week zie je zwarte kokertjes in de broekzak van Tim. Er wordt er eentje overgeheveld of gejat. Die kleren die je ziet had hij bij zijn geforceerde en duidelijk geënsceneerde "afscheid" ook aan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Op recensiekoning.nl doet Martine de Jong altijd een grappige recensie, daar in de reacties zit ook een serieuze opmerking over de spelfouten in het programma:
[...]
Maar die spelfoutentheorie kan best wel interessante gevolgen hebben, ik neem aan dat ze niet express zulke domme spelfouten erin laten sluipen.
Ik heb dat stukje even teruggekeken, maar in beide fragmenten zijn er dezelfde lange mouwen. Zie ook de linkerarm van het onderste plaatje. Ligt misschien aan de timing van mijn screenshotMegamind schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:10:
[...]
Alleen zie ik bij het bovenste plaatje lange mouwen en het onderste plaatje geen mouwen?
Zou wel flauw zijn dat de redactie op deze manier aanwijzingen moet gaan geven over wie de mol is. M.i. moeten de hints vanuit het programma volgen en niet nog achteraf toegevoegd worden.Megamind schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:10:
[...]
Maar die spelfoutentheorie kan best wel interessante gevolgen hebben, ik neem aan dat ze niet express zulke domme spelfouten erin laten sluipen.
Waarom? Omdat het kan!!
Anoniem: 26306
Dat kan wel met de mol, maar niet met de winnaar. Niet vergeten dat aanwijzingen ook op een winnaar kunnen wijzen. Maar Daniël heeft met de quadopdracht 500 of 750 euro binnengebracht, en met de springopdracht 500. Teveel geld verdiend, dus geen mol.Lolhozer schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:23:
Zou wel flauw zijn dat de redactie op deze manier aanwijzingen moet gaan geven over wie de mol is. M.i. moeten de hints vanuit het programma volgen en niet nog achteraf toegevoegd worden.
Tenzij 'ie van te voren al weet dat 't toch allemaal zo weer weg kan zijnAnoniem: 26306 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:24:
[...]
Dat kan wel met de mol, maar niet met de winnaar. Niet vergeten dat aanwijzingen ook op een winnaar kunnen wijzen. Maar Daniël heeft met de quadopdracht 500 of 750 euro binnengebracht, en met de springopdracht 500. Teveel geld verdiend, dus geen mol.
Vind dat zo'n onzin. Het is juist veel leuker als een mol totaal 2.000 euro in de pot doet, minder verdacht etc. Wat is nu 5-10% van de pot? Er mag heus wat in hoor.Anoniem: 26306 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:24:
[...]
Dat kan wel met de mol, maar niet met de winnaar. Niet vergeten dat aanwijzingen ook op een winnaar kunnen wijzen. Maar Daniël heeft met de quadopdracht 500 of 750 euro binnengebracht, en met de springopdracht 500. Teveel geld verdiend, dus geen mol.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Anoniem: 39993
Ze laten bij de intro elke keer een kaartje van Zuid Afrika zien, met daarop 2 Nederlandse plaatsnamen: Ermelo en Amsterdam. Of dat nou echt Zuid Afrikaanse plaatsen zijn of niet, boiet me even niet zo. Maar als je de kaart van NL pakt en eens globaal naar de ligging van Ermelo en Amsterdam kijkt, valt mij 1 ding op: tussen deze 2 plaatsen ligt (ongeveer) Het Groene Hart --> Groenhart???
Erg diep gedacht, haha. Maar ik vind het wel origineel gevonden, en het zou ook een erg goede (als in moeilijke) hint zijn. +1.Anoniem: 39993 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:04:
Misschien een gevalletje tunnelvisie. Ik verdenk Zarayda eigenlijk vanaf het begin, al vind ik Daniel ook erg verdacht....
Ze laten bij de intro elke keer een kaartje van Zuid Afrika zien, met daarop 2 Nederlandse plaatsnamen: Ermelo en Amsterdam. Of dat nou echt Zuid Afrikaanse plaatsen zijn of niet, boiet me even niet zo. Maar als je de kaart van NL pakt en eens globaal naar de ligging van Ermelo en Amsterdam kijkt, valt mij 1 ding op: tussen deze 2 plaatsen ligt (ongeveer) Het Groene Hart --> Groenhart???
Anoniem: 324818
Het zijn in ieder geval ook twee plaatsen in Zuid Afrika, of het je boeit of niet. ;-)Anoniem: 39993 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:04:
Misschien een gevalletje tunnelvisie. Ik verdenk Zarayda eigenlijk vanaf het begin, al vind ik Daniel ook erg verdacht....
Zie link.
Toch is het best wel een leuke theorie die mij niet zou verbazen. Zeker gezien de hints van de vorige jarenAnoniem: 324818 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:10:
[...]
Het zijn in ieder geval ook twee plaatsen in Zuid Afrika, of het je boeit of niet. ;-)
Zie link.
En op die kaart wordt er samen met de plaats Carolina een driehoek gevormd. Hint?Anoniem: 324818 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:10:
[...]
Het zijn in ieder geval ook twee plaatsen in Zuid Afrika, of het je boeit of niet. ;-)
Zie link.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Janine wel de mol was. Beste (en enige) aanwijzing die ik daarvoor heb is dat ze de beste sprong van de groep maakte (volgens haarzelf) en een dergelijke sprong zou de mol best wel eens geoefend kunnen hebben om zeker te weten dat er in het goede vak wordt geland.
Dan moet er uiteraard een nieuwe mol gekozen worden en misschien is dat wel Tim (want die bleef als laatste achter bij de executie).
Zo af en toe kan het ook wel goed zijn voor het programma om een ander type mol te kiezen. Ik denk overigens niet dat Tim echt de mol is; over het algemeen krijg je als kijker alleen subtiele molacties te zien. Bijv. zo'n Daniël die al weet dat je geen envelop van een ander in mag leveren. Ik vond Tim iets te duidelijk mollen op de boot door een foto te maken terwijl ze midden op het water waren.celshof schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:46:
Volgens mij is de mol meestal niet zo heel actief met 'mollen'. Als Tim dit jaar de mol is, dan lijkt hij me veel en veel te aanwezig voor zijn rol.
Ik denk dat dit bijna onmogelijk is; ik verwacht dat er heel veel voorbereiding is voor de mol zodat die alle opdrachten kent en weet waar en wanneer er kansen zijn om te mollen. Het is natuurlijk de vraag hoe lang Tim afwezig is bij de groep, maar aangezien er al sterke hints zijn dat hij volgende aflevering weer meedoet denk ik niet dat ze hem in 1 nacht om kunnen vormen tot mol.Het zou natuurlijk ook kunnen dat Janine wel de mol was. Beste (en enige) aanwijzing die ik daarvoor heb is dat ze de beste sprong van de groep maakte (volgens haarzelf) en een dergelijke sprong zou de mol best wel eens geoefend kunnen hebben om zeker te weten dat er in het goede vak wordt geland.
Dan moet er uiteraard een nieuwe mol gekozen worden en misschien is dat wel Tim (want die bleef als laatste achter bij de executie).
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
In aflevering 1: Ewout exit

In aflevering 2: Joep exit (Daniel raakt hem niet aan, maar hij lijkt wel 'ja' te schudden?)

In aflevering 3: Tim exit (?)

En daarnaast zat hij alle 3 aflevering naast de verliezer van die aflevering.
[ Voor 7% gewijzigd door Jorian89 op 21-01-2013 12:02 ]
aflevering 1 met die envelopen wisselen, er was echt geen reden toe om dit te doen.
aflevering 2 dat geld in zijn zak stoppen, was ook niet echt een reden toe om dit te doen.
verder zijn er te veel misleidende hints er in gepropt om daar naar te kijken, ik kijk liever naar verdacht gedrag.
Ik vraag me trouwens af of er extra regels zijn bij de spellen, bijvoorbeeld bij dat laser spel, er stonden grote spiegels in die gangen, mogen ze die verplaatsen? zitten ze vast?
Moet je het stukje nog eens kijken, ze komt juist mega slecht terrecht, als ze het water raakt spat het enorm op.celshof schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:46:
Volgens mij is de mol meestal niet zo heel actief met 'mollen'. Als Tim dit jaar de mol is, dan lijkt hij me veel en veel te aanwezig voor zijn rol.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Janine wel de mol was. Beste (en enige) aanwijzing die ik daarvoor heb is dat ze de beste sprong van de groep maakte (volgens haarzelf) en een dergelijke sprong zou de mol best wel eens geoefend kunnen hebben om zeker te weten dat er in het goede vak wordt geland.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Precies. Hoe meer opspattend water, hoe groter de kracht die je te verduren krijgt. Hoe ze er nou bij komen, dat ze zo geweldig gesprongen had is mij een raadsel. Ik heb vroeger weleens van de 10 meter gesprongen en als je goed springt, heb je weinig opspattend water en schiet je diep het water in. Als je niet goed springt..... dan voel je dat echt wel. Je moet echt zorgen, dat je tenen het eerste het water raken. Platte voeten is not done. Dat geeft al een beste klap, zeker als je ook nog eens schoenen aanhebt en dus meer oppervlak.MeNTaL_TO schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:05:
[...]
Moet je het stukje nog eens kijken, ze komt juist mega slecht terrecht, als ze het water raakt spat het enorm op.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1320028 op 29:04, kijk vooral naar het beeld rechtsonder.
Een bitch slap over je hele rug heen is nogal pijnlijk, maar minder schadelijk. Ik denk dat janine gewoon heel veel pech heeft gehad en dat het niet alleen haar landing is geweest waardoor het zo erg was.
Als ik van 10m hoog in water moet springen, dan graag mét schoenen... veel minder pijnlijk dan zonder!Anoniem: 39993 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:14:
[...]
Platte voeten is not done. Dat geeft al een beste klap, zeker als je ook nog eens schoenen aanhebt en dus meer oppervlak.
De demping heeft veel meer effect dan het grotere oppervlak (persoonlijke ervaring).
hebben we al weer een poll wie er morgen uitvliegt?
Hangt er een beetje vanaf wat voor schoenen het zijn. Als ik het goed gezien heb, hadden ze van die simpele waterschoentjes aan. Die zolen zijn nou niet echt dempend.Sebas1979 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:24:
[...]
Als ik van 10m hoog in water moet springen, dan graag mét schoenen... veel minder pijnlijk dan zonder!
De demping heeft veel meer effect dan het grotere oppervlak (persoonlijke ervaring).
hebben we al weer een poll wie er morgen uitvliegt?
Met schoenen doet het overigens wel minder pijn aan je voeten.

Zie de vingers van Daniel.. Typerend!

Foto is overigens backstage en gepost op facebook en op de website.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Hoe zie jij daar een 'm' in dan?Ankh schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:21:
[afbeelding]
Zie de vingers van Daniel.. Typerend!![]()
Foto is overigens backstage en gepost op facebook en op de website.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI