Voorkennis, de mol wil juist dat het voor ze een doka vinden de kokers al open zijn. Want overbelicht en valt niet langer te ontwikkelen tot echt molgeld. Verder heeft de mol een handje erin gehad dat Tim terug kwam. Want een doorsnee kandidaat wil een gewaand ex-kandidaat heus niet terug hebben (zie de overpeinzing van Tania bijv) En dan heb je ook de kokers niet terug in het spel.
Enfin, wat een geniale twist bij de executie

Maar inderdaad, knullig hoe Art er een patroon op na hield. Groen links, groen rechts, groen links, groen recht, groen links und so weiter. Iedereen had het goed door behalve Tania.

Na Janine haar exit kon het moeilijk lang wachten zijn op een no-exit-aflevering. En zo klopt de afvallerstheorie nog steeds. Next: Tim. Er komt een rood scherm en Tim gaat als nog weg. Loog ie ook niet bij de Roodshow vorige week, want dan heeft ie inderdaad een rood scherm gezien
En oh.. ik neig terug te gaan naar mijn schot-voor-de-boeg-mol: Zarayda. Is enorm under the radar, wordt nauwelijks naar voren gebracht in de montage, heeft 0 bijgedragen voor de pot.

Nog los van het mindvacht gebeuren, wat ook een mooie hint kan zijn ja. Menig ex-mol had in diens jaar een hint naar het wezen genaamd de mol. Anne-Marie: oh, maar ik mag niet graven. Dennis: ik zit hier wel lekker onder de grond.
[
Voor 7% gewijzigd door
Joosie200 op 24-01-2013 23:34
]