Wie is.. de Mol? 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:20

Vuvuzela

My spire is forming

Mindwalker schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:58:
Zarayda zit wel erg te pushen op het openmaken van de kokers. Vorige week ook al. En nu zei ze er zelfs "openmaken, voordat het donker wordt" bij.
Verspreking? Volgens mij is t fotofilm dus openmaken in het licht en de "opdruk" is kwijt.

Die kees begint overigens elke aflevering steeds meer op een oompa loompa te lijken :D

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-04 15:08

Mindwalker

zappen is zinloos

Vuvuzela schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:04:
[...]

Verspreking? Volgens mij is t fotofilm dus openmaken in het licht en de "opdruk" is kwijt.

Die kees begint overigens elke aflevering steeds meer op een oompa loompa te lijken :D
Ja, daarom juist. Ze wilde natuurlijk graag dat de foto's verloren zouden gaan in het licht.

Even iets anders. Tijdens het kaarten trekken bij de executie zit een continuiteitsfout bij Kees. Als Art de kaarten omhoog houdt terwijl Kees wordt geroepen zit groen vooraan (dichtst bij Kees) en op het moment dat hij kiest is dat de rode die vooraan zit. Zal misschien niks betekenen, maar toch apart.

Edit: hmm het is slechts een klein tussenshot waar het afwijkt, zal wel slordigheidje zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Mindwalker op 24-01-2013 21:34 ]

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-04 23:05
Wat een constructie!
Theorie met de introfoto's/lijntjes/volgorde zou dus nog kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Volgens mij wilde ze er gewoon weg voordat het donker zou worden ivm wilde dieren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
Nog spelfouten gezien?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jorian89 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:02:
Dit viel me de laatste aflevering op, Daniel is mijn mol. Waarschijnlijk is het toeval aangezien er nog maar 3 afleveringen zijn geweest.. :P

In aflevering 1: Ewout exit
[afbeelding]

In aflevering 2: Joep exit (Daniel raakt hem niet aan, maar hij lijkt wel 'ja' te schudden?)
[afbeelding]

In aflevering 3: Tim exit (?)
[afbeelding]

En daarnaast zat hij alle 3 aflevering naast de verliezer van die aflevering.
Vandaag niet gezien, en geen exit. Bevestigt dit de theorie? :+

Iemand nog schrijffouten (missende letters) gezien trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:57

Ankh

|true

Kan iemand de foto opdracht in canada nog herinneren, daar hebben ze dit (de kokertjes) ook gedaan. Bedacht het me daarnet ineens.. :) (dat geheel terzijde).
BreadFan schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:32:
[...]

Vandaag niet gezien, en geen exit. Bevestigt dit de theorie? :+

Iemand nog schrijffouten (missende letters) gezien trouwens?
Laatste shot is van Daniel dat hij Tania aanraakt? :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-04 09:48

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik vond het een beetje opvallend dat de dierennamen in het engels waren. waarom niet gewoon nederlands?

[ Voor 17% gewijzigd door mrc4nl op 24-01-2013 22:08 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Wat was nou de bedoeling van het maken van foto's van de "dieren"? Dit is niet meer teruggekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Bij mij viel bij Art een patroon op.
De groene kaart zat steeds op de andere plek, links-rechts-links-rechts en iedereen koos steeds de juiste (andere), behalve Tania, die koos dezelfde als haar voorganger.... Molactie?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 00:24
En als je een beetje op zou letten, zou je ook kunnen zien waar de groene kaart zit. Art husselt ze niet.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Hmmm... hoe noem je het haar van een mol?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-04 09:50
BreadFan schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:17:
Hmmm... hoe noem je het haar van een mol?

:)
Heel goed gevonden zeg!

NIO EL6 - Standard Range - Star Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

:?
Molhaar?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-04 09:50
Vacht ;)

NIO EL6 - Standard Range - Star Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:43
Mijn zwager verdenkt Kees, als je bij een aflevering de intro bekijkt, zie je voordat Kees in beeld verschijnt jokers liggen met De Mol.

Maar goed, kan zijn dat het gewoon een leuke spannende shot is om erbij te hebben.

Edit: Dit dus

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/15nss5k.jpg

Maar Tania zit daar ook weer voor, hmm :p

[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 24-01-2013 23:06 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
Quad schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:03:
Mijn zwager verdenkt Kees, als je bij een aflevering de intro bekijkt, zie je voordat Kees in beeld verschijnt jokers liggen met De Mol.

Maar goed, kan zijn dat het gewoon een leuke spannende shot is om erbij te hebben.
Zo kun je bij iedereen wel bezig... Altijd als Art het woordje 'mol' zegt komt er iemand ook wel vlak daarna in beeld, en zo kan je nog wel even doorgaan. Dat van die vacht vind ik inderdaad wel een goede omdat ze het ook duidelijk op zichzelf betrekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Inderdaad, mijn haar zegt zij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mindwalker schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:58:
Zarayda zit wel erg te pushen op het openmaken van de kokers. Vorige week ook al. En nu zei ze er zelfs "openmaken, voordat het donker wordt" bij.
Voorkennis, de mol wil juist dat het voor ze een doka vinden de kokers al open zijn. Want overbelicht en valt niet langer te ontwikkelen tot echt molgeld. Verder heeft de mol een handje erin gehad dat Tim terug kwam. Want een doorsnee kandidaat wil een gewaand ex-kandidaat heus niet terug hebben (zie de overpeinzing van Tania bijv) En dan heb je ook de kokers niet terug in het spel.

Enfin, wat een geniale twist bij de executie :D Maar inderdaad, knullig hoe Art er een patroon op na hield. Groen links, groen rechts, groen links, groen recht, groen links und so weiter. Iedereen had het goed door behalve Tania. :+ Na Janine haar exit kon het moeilijk lang wachten zijn op een no-exit-aflevering. En zo klopt de afvallerstheorie nog steeds. Next: Tim. Er komt een rood scherm en Tim gaat als nog weg. Loog ie ook niet bij de Roodshow vorige week, want dan heeft ie inderdaad een rood scherm gezien :P

En oh.. ik neig terug te gaan naar mijn schot-voor-de-boeg-mol: Zarayda. Is enorm under the radar, wordt nauwelijks naar voren gebracht in de montage, heeft 0 bijgedragen voor de pot. :) Nog los van het mindvacht gebeuren, wat ook een mooie hint kan zijn ja. Menig ex-mol had in diens jaar een hint naar het wezen genaamd de mol. Anne-Marie: oh, maar ik mag niet graven. Dennis: ik zit hier wel lekker onder de grond.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 24-01-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-02 16:47
Dat Zarayda zich 'verspreekt' door te zeggen dat ze de kokers snel open wil maken, voor het donker wordt, is in mijn ogen inderdaad een goed argument. Geeft wel het idee dat ze van tevoren wist wat erin zou zitten.

Aan de andere kant kon je duidelijk merken dat ze zich niet op haar gemak voelde daar tussen alle wilde dieren, ik kon niet echt goed peilen of ze dit speelde of dat ze echt bang was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Zarayda is helemaal geen bang persoon, doet programma's als Try before you die en Spuiten en Slikken daarom verdenk ik haar ook. Natuurlijk wilde ze die kokers open hebben want dan vernietig je de foto's die eventueel later geld op zouden brengen of iets dergelijks. De mol weet dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Als vantevoren vanuit de redactie het idee is dat er niemand af moet vallen is het natuurlijk ook het makkelijkst om de mol als eerste een groene kaart te laten trekken en de afvaller van die aflevering te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Anoniem: 30965 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 06:43:
Als vantevoren vanuit de redactie het idee is dat er niemand af moet vallen is het natuurlijk ook het makkelijkst om de mol als eerste een groene kaart te laten trekken en de afvaller van die aflevering te kiezen.
Inderdaad, het lijkt willekeurig, maar het is best te doen om dit zo voor op te zetten. Voor wie koos Zarayda ook alweer? Dat zou dan kunnen betekenen dat die persoon wellicht afgevallen was.

Overigens heb ik die vachthint niet zelf bedacht, maar van twitter. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door BreadFan op 25-01-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
BreadFan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:35:
[...]
Voor wie koos Zarayda ook alweer?
Tania :) En aangezien Tania nog steeds vol op Tim zit, loopt die nog wel tegen de lamp als Tim volgende aflevering exit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

F.West98 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:10:
Bij mij viel bij Art een patroon op.
De groene kaart zat steeds op de andere plek, links-rechts-links-rechts en iedereen koos steeds de juiste (andere), behalve Tania, die koos dezelfde als haar voorganger.... Molactie?
Waarom zou het iemand uit het spel proberen te krijgen een molactie zijn? Wat boeit het de mol wie er afvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:23

Vos

AFCA

Het volgende viel mij ook nog op:

Toen ze bij de kooi van Carolien aankwamen zei Paulien: 'We kunnen je nog niet bevrijden, want we hebben de sleutel nog niet." "Nee dat weet ik", zei Carolien. Vond dat wat vreemd want ze stonden er echt net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-04 13:21

AcoLyte!

*evil grin*

Vos schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:49:
Het volgende viel mij ook nog op:

Toen ze bij de kooi van Carolien aankwamen zei Paulien: 'We kunnen je nog niet bevrijden, want we hebben de sleutel nog niet." "Nee dat weet ik", zei Carolien. Vond dat wat vreemd want ze stonden er echt net.
Dit dus. Heel noncholant, direct op de foto (geen enkele vraag waarom) en riep direct "Nee, weet ik". Dat riekt naar voorkennis. Het floepte eruit.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 10:31
Ondanks dat ik Carolien ook verdacht denk ik niet dat dat iets is want iedereen had instructies gekregen (kijk maar naar Tania (eerste kooi?) bijvoorbeeld). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 12:24
Ankh schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:38:
Kan iemand de foto opdracht in canada nog herinneren, daar hebben ze dit (de kokertjes) ook gedaan. Bedacht het me daarnet ineens.. :) (dat geheel terzijde).
Inderdaad, toen hebben ze het ook gedaan...
(en in een van de Belgische seizoenen ook)

Heel vaak zeggen kandidaten van WIDM dat ze zó'n fan zijn van het programma, altijd kijken...
Het lijkt me ook dat wanneer je gevraagd wordt als kandidaat, dat je wat oude seizoenen terug gaat kijken, om in te leren...

Dan vind ik het eigenlijk heel vreemd dat geen een van de kandidaten van dit jaar die eerdere opdracht kent.
(of lopen er meerdere te mollen, door net te doen alsof ze van niks weten..?)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Kan me indenken dat als kandidaten vaak op voorgaande edities terugvallen dat de regie dat er dan uitknipt. Anders lijkt het programma zo'n herhaling van zetten zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 22:01

Peetman

Tjah....

Overigens dacht ik in het voorstukje een flits te zien van foto's die werden ontwikkeld. Dus blijkbaar gaan ze dat later nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Megamind schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:09:
Wat was nou de bedoeling van het maken van foto's van de "dieren"? Dit is niet meer teruggekomen
Volgens mij was het de bedoeling om i.p.v. foto's te maken van de mensen in de kooi gewoon echt foto's van de dieren uit de big five te verzamelen.

Daarvan heb ik er toch zeker 2 van voorbij zien komen, echter deden Paulien of Zarayda totaal geen moeite om er een foto van te maken. Bij de buffel stonden ze zelfs een kwartier te overleggen wat voor beest het nou toch wel niet moest zijn 8)7

Vond dat wel verdacht aangezien er in deze opdracht geen penalty was voor het maken van te veel foto's. Neem dan gewoon het zekere voor het onzekere en zet naast je medekandidaten ook gewoon de beesten die je tegen komt op de foto.

Mijn hoofdverdachte blijft Zarayda, lekker onzichtbaar, haalt 0,0 geld binnen en heeft zo af en toe best een actie die je als molactie kunt bestempelen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23-04 11:49

Royz

Kleurenblind!!

XyritZz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:10:
[...]
Mijn hoofdverdachte blijft Zarayda, lekker onzichtbaar, haalt 0,0 geld binnen en heeft zo af en toe best een actie die je als molactie kunt bestempelen.
Zarayda heeft gewoon echt molacties. Zij wilde direct de koker met foto openen voordat het donker werd.... jaja dan heb je niks meer aan die foto natuurlijk. Ik heb het idee dat ze ook vrij strak wordt gestuurd door de redactie. Zij opende vrijwel direct de kooi van Tim. Lijkt me dat de redactie daarop aandrong ivm onverwachte vertrek.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 11:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Vooropgesteld, ik verdenk Carolien nog steeds het meeste maar ik vond het zeer opvallend dat Kees plassend te zien was tijdens de kooi/big5 opdracht. Zou daar soms geld gelegen hebben? (waar ze door zijn actie dus niet naar gingen kijken ;) )
Kees was door de route die ze volgden de eerste die vrij kwam en kwam daardoor goed in positie om (onopvallend?) te mollen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 30-01-2013 09:22 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Royz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:17:
[...]

Zarayda heeft gewoon echt molacties. Zij wilde direct de koker met foto openen voordat het donker werd.... jaja dan heb je niks meer aan die foto natuurlijk. Ik heb het idee dat ze ook vrij strak wordt gestuurd door de redactie. Zij opende vrijwel direct de kooi van Tim. Lijkt me dat de redactie daarop aandrong ivm onverwachte vertrek.
Ze hadden het er ook over "Zullen we één kokertje open maken, we hebben er nu toch vier.", Zarayda trekt dat ding open, "Goh zit niks in" en nog voordat iemand er op kan reageren heeft ze die tweede koker al open gesnokt om ook daarin het fotopapier te vernaggelen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:02
@ Tomba en de al plassend-mollende Kees. Dat zou wat mij betreft echt een hele toffe molactie zijn, vooral als de deelnemers dat dan gaan terugkijken.
/kleutermodus off

Ik verdenk ook Zaradya of Carolien, maar ik heb het nog nooit goed voorspeld...

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 11:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

driedees schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:44:
@ Tomba en de al plassend-mollende Kees. Dat zou wat mij betreft echt een hele toffe molactie zijn, vooral als de deelnemers dat dan gaan terugkijken.
[..]
Zou echt de stunt van de eeuw zijn ;) Aan de andere kant, misschien is t wel normaal in Volendam om niet effe achter een boom ofzo te gaan staan LOL

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-04 15:40
Moeten ze nou gaan aanwijzen wie ze verdenken in dat voorstukje? Mijn god...

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-04 08:07
Dit las ik op zappen.blog.nl :

"Wie Is de Mol? blijft de gemoederen bezighouden. Het programma scoort al vier weken stabiel boven de 2 miljoen kijkers en daarmee is de mollenjacht populairder dan ooit. Het zal weinig kijkers zijn ontgaan dat er dit seizoen wel erg veel spelfouten worden gemaakt. Bij een programma dat met zo veel zorg wordt gemaakt, kan dat geen toeval zijn. Grote vraag is wat het doel van de spelfouten is.

In de eerste aflevering wordt de naam van Daniël Boissevain verkeerd gespeld, ook de plaats Moroca komt niet juist in beeld. En bij de derde aflevering is opgevallen dat de Avro het opeens heeft over kadidaten in plaats van kandidaten. Afgelopen week werd kakofonie onjuist gespeld.

Wie de foutief of niet gespelde letters verzameld, komt uit op I A N A. Daar valt nog geen chocola van te maken, al kun je fantaseren dat je met nog wat spelfouten erbij de naam van Tania krijgt, of Daniël Boissevain.

Toch geef ik mijn eerdere theorie van Zarayda als Mol nog niet op. Ze maakte zichzelf vorige week uitermate verdacht toen ze het woord ‘vacht’ moest overbrengen. “Vacht, denk aan mijn haar!”, roept ze tegen Daniël. Terwijl vacht toch echt een kenmerk is van een dier, een mol bijvoorbeeld…"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spuit 11 :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
is er niet een dyslectische deelnemer toevallig?

edit:
Paulien noemt in een aflevering het Zuid-Afrikaans "dyslectisch Nederlands"

[ Voor 47% gewijzigd door P.O. Box op 31-01-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Weerwolven van wakkerdam in WIDM? :D Kan het nog mooier? :P

En tim exit, ja dat had ik al verwacht. Denk niet dat de echte mol tussen de twee mollen zat, maar als kandidaat fungeerde. Tania is echt expressief, niet normaal. Zij zal nu wel tot inkeer komen want Tim is exit, definitief nu. Geniale aflevering met genoeg grappige momenten. Maar ik denk dat Zarayda nu niet langer mol kan zijn, je gaat niet onnodig de spotlights op jezelf zetten zoals zij dat deed bij het goud zoeken. Heb je eindelijk een zo'n miezerig stukje metaal gevonden, dan ga je niet luidkeels zeggen 'ik heb er een, ho wacht, hij is weg, hij is weg!' Kortom.. Paulien of Kees. Ik hoop Paulien maar ben bang dat het toch Kees is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

franssie

Save the albatross

tot nu toe is de enige reden dat Paulien het zou kunnen zijn is "Mollen is echt mijn ding".
Verder blijf ik op Zarayda, ik heb niet de hele aflevering kunnen zien maar het goudzoeken was niet de enige opdracht in de aflevering, was er niet iets waarmee ze toch meer geld kwijtraakte?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Royz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:34:
Die lijntjes snap ik ook niet, maar ik zie zelf wel een patroon

[afbeelding]

Links onder

Links boven

Links midden

Als Tim inderdaad is afgevallen dan zou het zomaar hetzelfde kunnen lopen:

Midden onder

..
..

Zou betekenen dat Carolien er volgende week uit gaat?
Klopt in ieder geval niet meer, was fun while it lasted :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hoezo Tim is er toch uit? De lijn klopt nog exact :?

ow wacht datik zei dat carolien eruit ging was fout ja maar die gaat er dan volgende week uit als het goed is

[ Voor 52% gewijzigd door Royz op 31-01-2013 23:31 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ben blij dat Tim eruit is. Geen persoonlijk ding ofzo, maar ik vind het lame om een erg verdachte deelnemer terug te laten komen wanneer iedereen weet dat ie terug komt.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Laatst online: 04-04 15:08

Mindwalker

zappen is zinloos

Iemand raad weet met deze tweet van de mol?
Going for (G)(M)ol(D). #widm 20:30 uur, Ned. 1
Staat er nou gewoon "going for gold"? Kan er niks anders van maken.

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Wellicht het goudzoekers spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Iemand een spelfout ontdekt in de intro?

Overigens kan dat ene uitvallersplaatje nog gelden, nu Tim, volgende week Carolien, daarna Daniel, zarayda en de finale met ..

Edit: Dit keer geen foutjes in de intro :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 01-02-2013 00:21 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Vond Zarayda wel erg opvallend gisteren. Bangmakerij over hyena's, is doodstil in de jeeps, maakt Kees opeens verdacht bij het kampvuur en krijgt iedereen mee (en leidt de aandacht van haarzelf af) en zorgt ervoor dat er geen geld in de pot komt. Ze heeft de pot nog meer gekost omdat ze op zo'n vreemde plek aan het 'gouddelven' was.
Zij komt ook met het idee om extra nuggets te kopen om de sleutel te laten maken...dat kost altijd geld terwijl stoppen op dat moment geen geld kost.
Aan het eind zegt Art ook het worod 'tunnelvisie' tegen Tim...Tunnelvisie was de titel van aflevering 3 en wie nam daar het woord 'tunnelvisie' in haar mond? Zarayda ja.
Erg verdacht allemaal...

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Joosie200 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:50:
Weerwolven van wakkerdam in WIDM? :D Kan het nog mooier? :P

En tim exit, ja dat had ik al verwacht. Denk niet dat de echte mol tussen de twee mollen zat, maar als kandidaat fungeerde. Tania is echt expressief, niet normaal. Zij zal nu wel tot inkeer komen want Tim is exit, definitief nu. Geniale aflevering met genoeg grappige momenten. Maar ik denk dat Zarayda nu niet langer mol kan zijn, je gaat niet onnodig de spotlights op jezelf zetten zoals zij dat deed bij het goud zoeken. Heb je eindelijk een zo'n miezerig stukje metaal gevonden, dan ga je niet luidkeels zeggen 'ik heb er een, ho wacht, hij is weg, hij is weg!' Kortom.. Paulien of Kees. Ik hoop Paulien maar ben bang dat het toch Kees is.
Lastige aflevering.

Bij de dubbel mol opdracht is het verstandig dat de mol zorgt voor jokers en geen geld. Dan valt Daniel af en zou je zeggen Zarayda. Enkel bij de "goud" opdracht, is niets van Daniel langs gekomen (vreemd).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
De titel van deze aflevering was "fluister en huiver". Wie er huiverde is wel duidelijk, dat is Zarayda. En volgens mij fluisterde zij ook op een gegeven moment: "Kees is de mol".

Ik blijf bij Zarayda, met Daniel op een 2e plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Wat betreft Zarayda, ik blijf het toch ook tegenstrijdig vinden en niemand die daarop ingaat tijdens wat er wordt uitgezonden. Hoe kan je nou in een programma als Try before you die meedoen maar werkelijk voor alles bang zijn? Bungeejumpen, dieren, nog het maar op. Als mede kandidaat speel je daar toch op in op een gegeven moment?

[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 01-02-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Royz schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:54:
Wat betreft Zarayda, ik blijf het toch ook tegenstrijdig vinden en niemand die daarop ingaat tijdens wat er wordt uitgezonden. Hoe kan je nou in een programma als Try before you die meedoen maar werkelijk voor alles bang zijn? Bungeejumpen, dieren, nog het maar op. Als mede kandidaat speel je daar toch op in op een gegeven moment?
Daarom is ze er misschien mee gestopt, het programma is natuurlijk om te kijken of je het durft.
Je grenzen verleggen, maar het lijkt er nu op alsof ze haar grens al kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ik begin weer te twijfelen, heb lang op Zarayda gezeten maar twijfel omdat ze gisteren ineens zo nadrukkelijk aanwezig was. Bij dat goudzoeken... "Ik zou bijna mezelf gaan verdenken als Mol", dat roep je niet hardop als je de Mol bent lijkt mij.

Deze keer overigens geen duidelijke hint van Daniel bij de afvaller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
XyritZz schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:03:
Ik begin weer te twijfelen, heb lang op Zarayda gezeten maar twijfel omdat ze gisteren ineens zo nadrukkelijk aanwezig was. Bij dat goudzoeken... "Ik zou bijna mezelf gaan verdenken als Mol", dat roep je niet hardop als je de Mol bent lijkt mij.
Of juist wel. :P

Wat Zarayda bij dat kampvuurspel deed was natuurlijk ook slim. Je door Paulien "om laten praten" en naar Kees switchen zodat de pot 1500 euro misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-04 12:56
BreadFan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:19:
[...]

Wat Zarayda bij dat kampvuurspel deed was natuurlijk ook slim. Je door Paulien "om laten praten" en naar Kees switchen zodat de pot 1500 euro misloopt.
Maar aan de andere kant, als ze al wist dat Paulien de 'mol' was in dat spel, dan was ze nooit tegen Paulien gaan praten maar was ze gelijk op Kees gaan focussen. Je kunt van Paulien niet helemaal verwachten dat ze met zo'n reactie komt waarna ze niet meer verdacht is, dus dat zou een flink risico zijn voor de mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:30
Weet iemand hoe dat uitvallers plaatje met die streepjes ontstaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Viel me ook o dat Zarayda bij het kampvuur opeens Kees dus begon aan te wijzen als mogelijke mol, de anderen erin meeneemt met die 'beschuldiging' en later Pauline de schuld geeft dat Pauline degene was die Kees aanwees. Ze loog er dus keihard over. Verdacht!

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tania is de mol.

Vorige aflevering heeft ze naar eigen zeggen tunnelvisie, ook spelt ze op haar eigen voorhoofd M.O.L.
Deze aflevering aan het einde roept ze nog hoe ze 100% op Tim zat en het dus raar is dat ze er nog in zit, maar dat maakt voor de mol niet uit natuurlijk :P

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ze op Tim zat zegt helemaal niets. De vragen die ze te zien krijgen bij de executie zijn bijvoorbeeld;

Is de mol een man?

Zat de mol in auto A? Stel Tim zat daarin dan zegt dat nog niks want hij zat met meer mensen in de auto bijvoorbeeld.

Zo heeft Edo Bunner WIDM zelfs gewonnen! Zat tot aflevering 6-7 op totaal iemand anders en haalde zowaar de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens zie die M op de bovenste joker bij Paulien

http://www.freebits.nl/images/549jokerPaulien.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:38:
Dat ze op Tim zat zegt helemaal niets. De vragen die ze te zien krijgen bij de executie zijn bijvoorbeeld;

Is de mol een man?

Zat de mol in auto A? Stel Tim zat daarin dan zegt dat nog niks want hij zat met meer mensen in de auto bijvoorbeeld.

Zo heeft Edo Bunner WIDM zelfs gewonnen! Zat tot aflevering 6-7 op totaal iemand anders en haalde zowaar de finale.
Klopt helemaal.. Stel dat Tania had aangegeven dat de mol in de bus x zat, en Tim zat er ook in, dan had het zo Daniël of Kees kunnen zijn.
Zou zo maar kunnen inderdaad.. Niet de eerste keer dat ik Paulien verdenk, ondanks dat ik een hekel aan haar heb, maar ze speelt veel te dom.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik verdenk Paulien en Kees en denk steeds meer Paulien. Deze foto bijvoorbeeld kan alleen maar door Paulien zijn gemaakt;

https://pbs.twimg.com/media/BBepdfdCEAAB3Fs.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Nog even over die "hint" van die priester. Waar de letters EHSCIMTELO inzit; hier kan je van maken: "Mol heet CIS". CIS = De Blinde. Nou is een mol altijd blind dus ik weet niet echt wat je hier mee zou kunnen maar goed het viel me op.

Ok, ik draaf door.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Hmm, volgende week is de 10 duizend euro ineens weg blijkt dus. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shifty47 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:50:
Nog even over die "hint" van die priester. Waar de letters EHSCIMTELO inzit; hier kan je van maken: "Mol heet CIS". CIS = De Blinde. Nou is een mol altijd blind dus ik weet niet echt wat je hier mee zou kunnen maar goed het viel me op.

Ok, ik draaf door.. :)
C is the mole - Zij is de mol oftewel een vrouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-04 11:04
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:50:
Ik verdenk Paulien en Kees en denk steeds meer Paulien. Deze foto bijvoorbeeld kan alleen maar door Paulien zijn gemaakt;

https://pbs.twimg.com/media/BBepdfdCEAAB3Fs.png:large
Hoeft niet. Kees zit er ook naast en heeft hetzelfde uitzicht.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meekoh schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:53:
[...]

Hoeft niet. Kees zit er ook naast en heeft hetzelfde uitzicht.
Nee, kijk maar goed. Als je vanuit Kees zijn hoek kijkt zou de achterkant van die vrouw meer naar links staan op de foto, hij zit er schuin achter en Paulien precies in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:52:
[...]

C is the mole - Zij is de mol oftewel een vrouw
Ja dat las ik ook maar ergens vind ik CIS ook wel logisch klinken. Waarom een engelstalige hint? Lijtk me wat apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shifty47 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:55:
[...]

Ja dat las ik ook maar ergens vind ik CIS ook wel logisch klinken. Waarom een engelstalige hint? Lijtk me wat apart..
Doen ze vaker hoor :) Er staat ook CIS maar dat is een afkorting voor She is...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 244101 op 01-02-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
CIS is ook een muziek noot toch? --> Tania? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jup en CIS kan je ook interpeteren als Case is the mol >>> Kees

Hopelijk is het niet Tania :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:29
Mindwalker schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:40:
Iemand raad weet met deze tweet van de mol?
[...]
Staat er nou gewoon "going for gold"? Kan er niks anders van maken.
Hmm, wel verdacht, je kan er alles van maken, olD als in oud, oudste deelnemer (Daniël). of olD met de D van Daniël.
MolD -> omsmelten -> Daniël

Verdacht allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Tania heeft wel humor, ik baal wel dat Tim eruit is :(
Paulien moet die mond van haar eens dicht doen, je kijkt elke keer naar zo'n onderbeet van haar hetgeen mij stoort.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Quad schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:46:
Tania heeft wel humor, ik baal wel dat Tim eruit is :(
Paulien moet die mond van haar eens dicht doen, je kijkt elke keer naar zo'n onderbeet van haar hetgeen mij stoort.
Hahah stoort mij ook :P Al vind ik Tania ook gewoon verschrikkelijk irritant... Daarom hoop ik dat ze niet de mol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:20

Vuvuzela

My spire is forming

Als Paulien de mol is dan vind ik het wel treurig.. vorig jaar was het imo ook een deceptie.

Maar aan het kampvuur vond ik Kees eigenlijk het verdachts. Hij wist van zichzelf dat hij kandidaat was en als hij dan "uitgedaagd" wordt weet hij van te voren al dat het geld weg is omdat de mol het kampvuurspel gaat winnen.. Waarom zou je dat zo makkelijk laten gebeuren?
Zarayda had het sowieso al snel over dat proces aanspannen wat alleen voor kandidaten een optie was.. bijna een andere manier om te zeggen dat je een kandidaat bent.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vuvuzela schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:32:
Als Paulien de mol is dan vind ik het wel treurig.. vorig jaar was het imo ook een deceptie.

Maar aan het kampvuur vond ik Kees eigenlijk het verdachts. Hij wist van zichzelf dat hij kandidaat was en als hij dan "uitgedaagd" wordt weet hij van te voren al dat het geld weg is omdat de mol het kampvuurspel gaat winnen.. Waarom zou je dat zo makkelijk laten gebeuren?
Zarayda had het sowieso al snel over dat proces aanspannen wat alleen voor kandidaten een optie was.. bijna een andere manier om te zeggen dat je een kandidaat bent.
Punt bij Kees is dat er te weinig aanwijzingen richting hem zijn. Geen muziek richting hem, geen teksten op gebouwen niets. En die zijn er wel van Zarayda, Paulien etc. Daarom vind ik het nog steeds lastig om Kees als mol naar voren te schuiven.

Aflevering 1 had trouwens de naam; Anders dan anders. Doelen ze hiermee misschien op het feit dat Kees homo is (als in anders dan anderen?). Dat is wel een hint namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vuvuzela schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:32:

Dat Zarayda dat zegt zegt eigenlijk nog niets. Kan reversed psychologie zijn (jij denkt dat ik denk etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Tallguy schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:30:
Zij komt ook met het idee om extra nuggets te kopen om de sleutel te laten maken...dat kost altijd geld terwijl stoppen op dat moment geen geld kost.
Uhm, de Mol weet wat de spellen zijn, die weet dus ook wat er in de kluis zit en dat het kopen van de stukjes voor de sleutel dus ook een winst op gaat leveren (wat het achteraf ook deed). Tenzij je weet dat je het ook weer makkelijk kwijt zal raken (het geld). Dat ze dus aandringt zegt eigenlijk niets.

Blijf de grootste hint nog steeds vacht, al mijn haar vinden.
Het klopt gewoon ergens niet.

Vond Tim ook wel grappig op de vraag of ie hij de mol was (antwoord: Soms).
Maar goed, die is het definitief niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
itsme schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:35:
Tania is de mol.

Vorige aflevering heeft ze naar eigen zeggen tunnelvisie, ook spelt ze op haar eigen voorhoofd M.O.L.
Deze aflevering aan het einde roept ze nog hoe ze 100% op Tim zat en het dus raar is dat ze er nog in zit, maar dat maakt voor de mol niet uit natuurlijk :P
Ik geloof daar niet in; ze gaan van de Mol echt niet in beeld brengen hoe die keer op keer de vragenlijst compleet fout invult.

Kortom: Tania is de mol niet, en ze heeft geluk dat er tot nu toe een ander is geweest die de vragenlijsten nog slechter heeft ingevuld of dat Tim veel in gemeen heeft met de echte mol.

Ik vind Tania overigens wel verschrikkelijk irritant, hoop dat ze er de volgende keer uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-04 15:45
BreadFan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:19:
[...]

Mij was dit anders opgevallen. Kees doet opeens zijn mond open als Zarayda Paulien verdenkt.
Dan gaat kees zitten stoken om te voorkomen dat er geld verdient wordt.
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:56:
[...]

Punt bij Kees is dat er te weinig aanwijzingen richting hem zijn. Geen muziek richting hem, geen teksten op gebouwen niets. En die zijn er wel van Zarayda, Paulien etc. Daarom vind ik het nog steeds lastig om Kees als mol naar voren te schuiven.

Aflevering 1 had trouwens de naam; Anders dan anders. Doelen ze hiermee misschien op het feit dat Kees homo is (als in anders dan anderen?). Dat is wel een hint namelijk :)
pardon?

die '82 op de muur in aflevering 1 gemist?

Anders dan anders was toch de titel van aflevering 4?

[ Voor 41% gewijzigd door Wceend op 01-02-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56

Saffie_time

Why use this? 42!

Gisteren bij moltalk aanwezig mogen zijn!
Was erg leuk om met zo veel mensen naar de aflevering te kijken. Moet wel straks nog eens kijken want je mist zo natuurlijk ook wel veel.

Leuk om de 'mol aller mollen' eens tegen te komen. Naast natuurlijk de kandidaten en mol van vorig jaar.
Mijn mol blijft nog steeds Kees. Doet niets super goed, valt niet echt op en zo zijn er nog zat aanwijzingen te vinden.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

82 kan zoveel betekenen he gaat niet specifiek richting Kees ;) 8 + 2 = 10 kan Tania Kroes zijn = 10 letters etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saffie_time schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:17:
Gisteren bij moltalk aanwezig mogen zijn!
Was erg leuk om met zo veel mensen naar de aflevering te kijken. Moet wel straks nog eens kijken want je mist zo natuurlijk ook wel veel.

Leuk om de 'mol aller mollen' eens tegen te komen. Naast natuurlijk de kandidaten en mol van vorig jaar.
Mijn mol blijft nog steeds Kees. Doet niets super goed, valt niet echt op en zo zijn er nog zat aanwijzingen te vinden.
Mol allermollen? Kijk het sinds seizoen 1 maar vind John van Eerd toch wel beter hoor. Sjors zorgde voor zeer veel geld in de pot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:22:
82 kan zoveel betekenen he gaat niet specifiek richting Kees ;) 8 + 2 = 10 kan Tania Kroes zijn = 10 letters etc etc
er stond echt '82 met de apostrof.
Dat is toch algemeen bekend als zijnde een jaartal aanduiding.
Ik denk daarom dat het zeker geen 8+2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wceend schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:28:
[...]

er stond echt '82 met de apostrof.
Dat is toch algemeen bekend als zijnde een jaartal aanduiding.
Ik denk daarom dat het zeker geen 8+2 is.
Heb je de graffiti poppetjes ook gezien dan? Die komen overeen met het poppetje op de muts van Zarayda ;)

Dan zou die 82 op haar slaan en niet op Kees ;) Zij komt ook uit 82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:29:
[...]

Heb je de graffiti poppetjes ook gezien dan? Die komen overeen met het poppetje op de muts van Zarayda ;)

Dan zou die 82 op haar slaan en niet op Kees ;) Zij komt ook uit 82
Ja dat klopt. Maar aangezien ik vol in mijn tunnelvisie op Kees zit geloof ik je totaal niet ;)

eigenlijk is dit spel een grote mindfuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen enkele hint/aanwijzing specifiek voor Kees gezien in alle afleveringen, behalve die ene titel van die aflevering alhoewel dat ook wat anders kan betekenen.

Paulien, Zarayda etc hebben allemaal WEL specifieke aanwijzingen. Carolien ook met die blauwe steentjes die in beeld waren toen ze ene blauw vest aan had etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat je op Kees zit is prima maar hoe dan? Werkelijk NIETS gezien wat op hem slaat. Verdacht gedrag is niet voldoende voor een mol he, aanwijzingen moet je ook hebben dat is elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Die opmerking van Zarayda trouwens: "De kluis is de Katja Schuurman onder de mogelijkheden" of zo ongeveer... Nogal aparte uitspraak. 8)7 Iemand daar nog een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee gewoon random domme wichten uitspraak. Hoop op Daniel of Kees als mol maar denk idd een vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:32:
Dat je op Kees zit is prima maar hoe dan? Werkelijk NIETS gezien wat op hem slaat. Verdacht gedrag is niet voldoende voor een mol he, aanwijzingen moet je ook hebben dat is elk jaar.
kijk dan eens hier:
http://community.avro.nl/...7793/1509473.aspx#1509473

Er is genoeg te zien wat om hem slaat maar wil je het zien?
Dat is ook het klote van dit spel jij hebt iemand op het oog en dat is niet Kees dus je hebt ook niets verdacht van Kees gezien.

Ik zit op Kees dus ik verdachte zaken van anderen als minder verdacht.
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:31:
Ik heb geen enkele hint/aanwijzing specifiek voor Kees gezien in alle afleveringen, behalve die ene titel van die aflevering alhoewel dat ook wat anders kan betekenen.

Paulien, Zarayda etc hebben allemaal WEL specifieke aanwijzingen. Carolien ook met die blauwe steentjes die in beeld waren toen ze ene blauw vest aan had etc.
Ik dat geval is de groene muts van Kees ook verdacht als kleur natuurlijk.
Je kunt overal wel wat in zien en ik ben er ook van overtuigd dat er voor meerdere kandidaten hints in zitten of dat ze op meerdere kandidaten kunnen slaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Wceend op 01-02-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wceend schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:40:
[...]

kijk dan eens hier:
http://community.avro.nl/...7793/1509473.aspx#1509473

Er is genoeg te zien wat om hem slaat maar wil je het zien?
Dat is ook het klote van dit spel jij hebt iemand op het oog en dat is niet Kees dus je hebt ook niets verdacht van Kees gezien.

Ik zit op Kees dus ik verdachte zaken van anderen als minder verdacht.
Heb het over aanwijzingen dus hints vanuit de regie. Die zie ik er slechts 1 dat is zijn stoelnummer bij het dictee (31 aflevering heet spiegelbeeld, omdraaien = 13 13de mol 13de seizoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat trouwens een hele goede aanwijzing is zijn de verkeerd gespelde letters bij de intro van Daniel. Als je die letters achterelkaar zet (de ontbrekende letters) staat er I A I kan slaan op Tania, Daniel of Paulien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het word trouwens belangrijk op te letten wanneer ze met de mol mogen praten; Hier zat de afgelopen jaar DE hint naar de mol. Ik citeer Dennis die aan de mol vraagt; Is eGo de mol? In plaats van Edo, oftewel ben IK de mol? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:41:
[...]

Heb het over aanwijzingen dus hints vanuit de regie. Die zie ik er slechts 1 dat is zijn stoelnummer bij het dictee (31 aflevering heet spiegelbeeld, omdraaien = 13 13de mol 13de seizoen)
Dan blijft naar mijn idee er nog wel wat over.
'82 zoals ik al zei.
de ogen theorie uit aflevering 1 waarbij mogelijk de 3 finalisten in het laatste shot stonden (Kees, tania en Paulien)
De zinnen van de priester die gehusseld C(ase) is the Mole kunnen vormen
Aflevering 1 dat Art zegt misschien sta je wel naast de mol dat Kees en Carolien in beeld zijn.

De spelfouten theorie is echter weer volledig gefocussed op Tania of Daniel tot nu toe.

De muzikale aanwijzingen vind ik altijd lastig.
No milk today kan op duivenmelken slaan
For you eye's only Kees heeft als enige zijn scherm gezien.

Maar goed voor de muzikale hints zijn ook wel aanwijzigen voor anderen te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:45:
Het word trouwens belangrijk op te letten wanneer ze met de mol mogen praten; Hier zat de afgelopen jaar DE hint naar de mol. Ik citeer Dennis die aan de mol vraagt; Is eGo de mol? In plaats van Edo, oftewel ben IK de mol? ;)
Als ze daar weer een aanwijzign geven wordt het heel lastig want iedereen is daar nu 100% op gefocussed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop trouwens wel dat Kees het is dan is hij de beste mol ooit. Niemand gaat dat verwachten en hij speelt het goed hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze is trouwens sterk;

In de reactie van tim (dagboek) op zijn vertrek eindigt hij met een stuk van een lied over het poepen/schijten op het hoofd van de mol. Er is een beroemd kinderboekje van de mol die wilde weten wie er op zijn hoofd gepoept heeft. En wie komt daar prominent in voor? De duif! (kees dus).
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste