Wie is.. de Mol? 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:20
F.West98 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:37:
Wel jammer dat de pot nu zo veel lager ligt dan eerst. Nu ligt de pot op €10.000 toch? (ongeveer) Het driedubbele werd in 2003 in één opdracht verdiend. En ook 2011 was €40.000.
Volgens mij gaan mensen dan minder voor het geld omdat het toch niet erg veel is.
Ze hadden met de opdrachten een euro of 50k in totaal kunnen verdienen. Dat ze nu zo'n 13000 hebben is geheel aan de kandidaten zelf te verwijten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:49

Saffie_time

Why use this? 42!

Quad schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:50:
[...]

Ze hadden met de opdrachten een euro of 50k in totaal kunnen verdienen. Dat ze nu zo'n 13000 hebben is geheel aan de kandidaten zelf te verwijten.
En de mol natuurlijk :+

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mooi is het toch: ik ben er 100% van overtuigd dat Kees de mol is, en toch zit ik met spanning te wachten op de uitzending van vanavond. Zou Paulien dan toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ach, ik heb dat gevoel al bij een paar kandidaten gehad dit seizoen, vooral bij Zarayda :')
Het is een echt mindfuck programma, voor elke hint richting een kandidaat is er ook weer 1 die het ontkracht. Je kunt erover blijven filosoferen (dat doen ik en mijn vrouw toch regelmatig :P ), vanavond hebben we pas zekerheid...
Ik denk dat het Paulien is dus als ik jullie was zou ik het geld op Kees zetten, ik heb tot nu toe nog een 100% foutscore :')

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
janvanduschoten schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:22:
Ik denk dat het Paulien is dus als ik jullie was zou ik het geld op Kees zetten, ik heb tot nu toe nog een 100% foutscore :')
Dat is exact gelijk aan mijn foutscore, dus één van ons gaat met stip stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Ach, ik heb dat gevoel al bij een paar kandidaten gehad dit seizoen, vooral bij Zarayda :')
Het is een echt mindfuck programma, voor elke hint richting een kandidaat is er ook weer 1 die het ontkracht. Je kunt erover blijven filosoferen (dat doen ik en mijn vrouw toch regelmatig :P ), vanavond hebben we pas zekerheid...
Ik ook, dus als ik nu alles op Kees inzet, wie gaat er dan winnen?

PS Niemand in mijn kenniskring gaat voor Kees, dus die zal het wel zijn. Nu hopen dat het weer bij de hints weer de gedachten van zie je wel, ik zei het toch nog gaat gebeuren. Al vond ik het vorig jaar wel erg flauw qua hints en vooral dat de sabotage momenten er bewust uitgeknipt hadden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-05 16:22
Behalve als kees de bol is, dan heef Quad gelijk en dat de kandidaten het allemaal zelf hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:26
Spannend hoor, vanavond zullen we het wel weten. :+

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De Mol is overigens ook een kandidaat (nadenkertje) :+

Maar spannend is het zeker vanavond *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 12:50

Geckoo

Good news, everyone!

oOo Popel!!! *O*

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
Als kees de mol is moet ik een week afwassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

Dacuuu schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:02:
Nou, bereid je maar voor ;)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 23:04
Op kantoor hebben we er bossche bollen op staan :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Ik ook. Als Paulien het is ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:34
shit. toch Kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Die eerste hint in de kerk al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 12:50

Geckoo

Good news, everyone!

MAar niet de C maar hij was degene welke aan de beurt was...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wat heeft de C er mee te maken? Hij heet toch Kees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nu weten we ook wat de Mol kan doen als hij de pot in handen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wel een fantastische mol als je het allemaal terug ziet :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
Brrrrr...shit week voor de boeg.

Wel een goede mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Geweldige mol :) Aardig wat lef getoond op sommige momenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Leuk seizoen, zit beter in elkaar dan sommige vorige waar soms rare opdrachten inzaten. Ik vond het goed geproduceerd, geschoten en gemonteerd. Wordt eens tijd dat ze een televisier winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 10:52
The Mole is C(ase)

Case spreek je als Kees uit, dat was dus de hint. Alleen als je er vanuit ging dat het om de letter C ging, had het ook Carolien of paulien Cornelisse kunnen zijn.

Jammer dat ze niet verder ingingen op de hints, want er waren een stuk meer die toch echt richting Kees wezen. Wel leuk dat bijna alle hints (Op die desk na, met het logo) al ontmaskerd waren door de molloten :)

Wel lachen dat Kees ook echt risico's nam, jammer dat hij ervoor zorgde dat er regelmatig geld in de pot kwam :)

[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 07-03-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 23:04
Mooi :) Weddenschap gewonnen en een sterk seizoen WIDM!

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Laatst online: 04-05 10:58
Beetje jammer dat de avro site (al) plat ligt, was wel ff benieuwd naar de rest van de hints :)

Edit: Nu wel weer supersnel. Weird.
Edit 2: de hints werken niet helemaal lekker (chrome). Ik zie wel de kleine versie van de hints (met minimale uitleg), maar blijf daaronder alleen de priester-hint zien, ongeacht waar ik op klik.

[ Voor 59% gewijzigd door aaajeetee op 07-03-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04 23:00

Deem

Ontcijfer mij!

Ik kan zo 5 opdrachten noemen die gewoon niet tersprake zijn gekomen en er dus niet gemold is door Kees...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-04 15:08

Mindwalker

zappen is zinloos

Grappig, tijdens de nabeschouwing op live.avro.nl werd er wat vrijer gepraat en dan hoor je Paulien vertellen dat de ladder bij de verduisteringsopdracht er eerst helemaal niet lag. Die werd tijdens de opdracht pas in het spel gebracht. Dat hebben ze vast gedaan omdat anders de opdracht compleet dreigde te mislukken (het idee van ontwikkelen van foto's en de mol-acties daarbij komt niet tot uiting als het verduisteren niet eens slaagt).

En grappig: Kees moest twee keer bungee jumpen, omdat bij zijn eerste sprong de camera's niet draaiden _/-\o_

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:19

epic_gram

undercover moderator

Topmol, en het blijft ook gewoon een geniale serie. :)

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Is de moltalk nog ergens terug te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

YouTube zou ik eens proberen :)
Daar doen ze wel eens wat meer met filmpjes en zo.

[ Voor 45% gewijzigd door janvanduschoten op 07-03-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42743

Klein vraagje, weet niet of het dit goede forum is maar:
Welke muziek wordt er gedraaid in aflevering 9 en 10 als de trein in het station aankomt en de finalisten uit stappen. Ik neig naar een stuk van Hans Zimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Daar heb ik uiteraard eerst gezocht omdat het live was zag ik later, maar blijkbaar staat het er nog nietop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Anoniem: 42743 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:56:
Welke muziek wordt er gedraaid in aflevering 9 en 10 als de trein in het station aankomt en de finalisten uit stappen. Ik neig naar een stuk van Hans Zimmer.
Shazam / Soundhound al geprobeerd?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Deem schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:16:
Ik kan zo 5 opdrachten noemen die gewoon niet tersprake zijn gekomen en er dus niet gemold is door Kees...
Zeker wel alleen ze laten nooit alles zien, daarvoor is een aflevering helaas te kort. Ik vind Kees een van de beste mollen juist vanwege het feit dat hij soms kleine bedragen in de pot duwde (like 75 euro en 100 euro met dat rennen) zorgde hij voor vertrouwen. Een 100 euro in de pot is natuurlijk peanuts en totaal heeft hij zeer weinig geld in de pot bezorgt overigens.

Dat met dat geld in die trein was werkelijk geniaal gevonden van Kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Goede mol, wel jammer dat er af en toe meer binnenkomt door de mol die een opdracht expres niet al te best doet dan door kandidaten zelf. Al zegt dat waarschijnlijk meer over de kandidaten, of misschien zijn dat toch molkwaliteiten om te zorgen dat de rest niets binnenbrengt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Bedoel je deze?

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
David Arnold - Looking For Clues

Het andere stuk dat je zou kunnen bedoelen komt me niet bekend voor, maar zou iets van Ennio Morricone kunnen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26306 op 08-03-2013 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

Felyrion

goodgoan!

Volgens mij een theme van Cloud Atlas.. even zoeken..

Ja, volgens mij is het deze, van Tom Tykwer, Johnny Klimek & Reinhold Heil Herkenbaar vanaf 2:30

Vind sowieso wel dat ze redelijk goed zitten met hun muziek over het algemeen.

[ Voor 112% gewijzigd door Felyrion op 08-03-2013 01:30 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 22:01

Vuvuzela

My spire is forming

Vorige week heb ik een fragment geshazamt en dat was "wont let go" van cloud atlas dus. Ben nu ff kwijt of het me deed denken aan the ost van The Pacific (hans zimmer) of dat die ook nog ff gebruikt is. :?

Ben blij dat Kees de Mol was. Goede mol met lef en karakter.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 17:21

Mentalist

[avdD]

Megamind schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:49:
Is de moltalk nog ergens terug te vinden?
Nu iig wel: YouTube: MolTalk: de nabeschouwing 7 maart 2013
Ook mijn 100% foutscore blijft mooi intact.

Wel minimaal de tweede keer dat ik (redelijk ruim voor de finale) denk dat de winnaar de mol was.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
Anoniem: 244101 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:46:
[...]

Zeker wel alleen ze laten nooit alles zien, daarvoor is een aflevering helaas te kort. Ik vind Kees een van de beste mollen juist vanwege het feit dat hij soms kleine bedragen in de pot duwde (like 75 euro en 100 euro met dat rennen) zorgde hij voor vertrouwen. Een 100 euro in de pot is natuurlijk peanuts en totaal heeft hij zeer weinig geld in de pot bezorgt overigens.

Dat met dat geld in die trein was werkelijk geniaal gevonden van Kees!
Volgens mij heeft Kees stiekem juist veel binnen gehaald. Sowieso de opdrachten die je in de laatste afleveringen niet zag maar ook zoals met die Heli. Daar had hij ook makkelijk 500 achter kunnen laten. En in die trein is er maar 500€ verloren (2 goede antwoorden door Paulien en Carolien) gegaan en is er wat onduidelijkheid ontstaan omdat de kandidaten altijd geld kregen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 17:15
MrFl0ppY schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:53:
[...]
En in die trein is er maar 500€ verloren (2 goede antwoorden door Paulien en Carolien) gegaan en is er wat onduidelijkheid ontstaan omdat de kandidaten altijd geld kregen.
Volgens mij is er in de trein maar 500 gewonnen ipv 2250.. dus niet 500 verloren maar 1750 verloren
het gewonnen geld van de kandidaten was namelijk voor 1000 euro uit de eigen pot

[ Voor 14% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 08-03-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 02:55:
[...]

Nu iig wel: YouTube: MolTalk: de nabeschouwing 7 maart 2013

[...]

Ook mijn 100% foutscore blijft mooi intact.

Wel minimaal de tweede keer dat ik (redelijk ruim voor de finale) denk dat de winnaar de mol was.
Ook gefeliciteerd :')

Er werden in de Moltalk achteraf (totdat bij mij de stream vastliep, een paar minuten na de melding dat ze een record aan kijkers hadden) nog wat meer molacties besproken, toch erg leuk om te zien.

Blij ook dat Kees een mol met lef was en niet alles op zich af liet komen. Vooral de actie met de buisjes in de winkel zag er briljant uit, mooi geimproviseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-04 21:45
janvanduschoten schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:03:
[...]
Blij ook dat Kees een mol met lef was en niet alles op zich af liet komen. Vooral de actie met de buisjes in de winkel zag er briljant uit, mooi geimproviseerd :)
Inderdaad, echt een mooie kerel en een briljante mol! Die kop die hij trok tijdens die actie in die winkel, of tijdens dat trekken aan die touwen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Geweldige reactie van zarayda trouwens toen ze het over het mollen spel hadden bij dat kampvuur en kees zei dat zarayda een pop was waar hij mee kon doen wat hij wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Inderdaad, ze dacht dat ze de grootste maat van Kees was en dan hoor je achteraf dat je slechts een speelbal bent, schitterend haar gezicht. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:57:
[...]

Volgens mij is er in de trein maar 500 gewonnen ipv 2250.. dus niet 500 verloren maar 1750 verloren
het gewonnen geld van de kandidaten was namelijk voor 1000 euro uit de eigen pot
Nee, volgens mij zitten we beide fout :+. Normaal gesproken zou er alleen geld uitgekeerd worden bij een goed antwoord. Paulien en Carolien hadden beide 1 vraag goed. Kees 3. Normaal zou er dus 1250 euro verdiend worden. Even er vanuit gaan dat Kees er in dat geval ook 3 zou goed hebben.

Echter heeft Kees de barman 9 x 250 euro gegeven op voorhand. Dus 2250.

Nu is er door de barman 9 x 250 euro teruggegeven. Dus in totaal 2250.

Dus de 2250 is eerst door Kees weggegeven en later weer teruggegeven. De kandidaten missen dus het geld van de goede antwoorden: 1250. Maar als Kees de truc niet had uitgevoerd en als goede mol geen antwoorden juist had beantwoord zou het maar 500 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 16:38
grrr, weer vanaf aflevering 1 op de winnaar gezeten ipv op de mol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42743

Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vraag over de muziek. Soundhound pakte hem niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 10:42
Voor mij de eerste keer dat ik WIDM echt volledig heb gevolgd en heb ervan genoten!
Vanaf nu ga ik elk seizoen zeker volgen, eindelijk weer eens een tv-waardig programma gevonden in tegenstelling tot alle dans-zing en zet jezelf voor schut programma's van de commerciele omroepen.

Ga denk ik nu ook alle vorige seizoenen bekijken, is toch nog allemaal nieuw voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:43
Ik heb toch de indruk dat Kees maar weinig echt geld heeft gekost. Wel een paar grappige acties, maar keihard geld uit de pot? Valt reuze mee, en waar hij het wel deed nam hij ook (flinke) bedragen mee, zoals op de berg. Het is een ding dat je af toe iets goeds doet om niet te verdacht te worden, maar als je zoveel goeds doet is het ook geen kunst om verborgen te blijven. Minouska bijv. slaagde er bijna elke opdracht in om hoogst persoonlijk geld te kosten. Verder vond ik de kijker hints die voorbij kwamen ook gewoon zwakker dan de hints die andere kandidaten kregen. Niet een keer gedacht: dat had ik kunnen zien. Nee, heel enthousiast ben ik niet na de finale. Schitterende locaties, leuke spellen, een groep die uiteindelijk best leuk bleef, maar slechts een matige mol.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 02-05 17:21

Mentalist

[avdD]

MrFl0ppY schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:46:
[...]

Nee, volgens mij zitten we beide fout :+. Normaal gesproken zou er alleen geld uitgekeerd worden bij een goed antwoord. Paulien en Carolien hadden beide 1 vraag goed. Kees 3. Normaal zou er dus 1250 euro verdiend worden. Even er vanuit gaan dat Kees er in dat geval ook 3 zou goed hebben.

Echter heeft Kees de barman 9 x 250 euro gegeven op voorhand. Dus 2250.

Nu is er door de barman 9 x 250 euro teruggegeven. Dus in totaal 2250.

Dus de 2250 is eerst door Kees weggegeven en later weer teruggegeven. De kandidaten missen dus het geld van de goede antwoorden: 1250. Maar als Kees de truc niet had uitgevoerd en als goede mol geen antwoorden juist had beantwoord zou het maar 500 zijn.
Nee, want de kandidaten kregen alleen bij een fout antwoord een gevouwen (eigen pot) biljetje.

Alleen Kees heeft zijn ongevouwen (nieuw geld) biljetjes ingeruild voor gevouwen biljetjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 08-03-2013 11:38 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ze hadden 5 antwoorden goed, Kees 3 en de dames allebei 1. Kees heeft zijn € 750,- weer teruggegeven en de dames hebben bij elkaar dus € 500,- extra verdient. De rest van het geld kwam al uit de pot (gevouwen briefjes) en was bedoeld om verwarring te veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Volgens mij heeft de mol meer geld binnen gebracht dan de winnaar :).

Ik vond het een leuk seizoen en een leuke actieve mol! De hints konden vaak op een kandidaat of 3 slaan waarvan ik erg lang op Zarayda heb gezeten; bij het kampvuurspel begon mijn twijfel omdat Kees zich nauwelijks verdedigde toen hij als Mol werd aangewezen in het spel.

Na het afvallen van Zarayda was ik pas zeker van mijn zaak.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:49
Schrammy89 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:21:
Voor mij de eerste keer dat ik WIDM echt volledig heb gevolgd en heb ervan genoten!
Vanaf nu ga ik elk seizoen zeker volgen, eindelijk weer eens een tv-waardig programma gevonden in tegenstelling tot alle dans-zing en zet jezelf voor schut programma's van de commerciele omroepen.

Ga denk ik nu ook alle vorige seizoenen bekijken, is toch nog allemaal nieuw voor mij ;)
Idd, daar ga ik binnenkort ook maar eens brakke zondag mee vullen :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 04-05 13:27

Royz

Kleurenblind!!

Ja ik heb ze ook allemaal gedownload, waren laatst door iemand gepost :)

Ik vind het wel jammer dat Paulien heeft gewonnen. Het interesseerde haar niks, deed geen moeite en had al volgens mij helemaal geen De Mol gevoel. Die Kees heeft het wel helemaal te pakken trouwens. Leuke gozer :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
ph4ge schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:30:
Ik heb toch de indruk dat Kees maar weinig echt geld heeft gekost. Wel een paar grappige acties, maar keihard geld uit de pot? Valt reuze mee, en waar hij het wel deed nam hij ook (flinke) bedragen mee, zoals op de berg. Het is een ding dat je af toe iets goeds doet om niet te verdacht te worden, maar als je zoveel goeds doet is het ook geen kunst om verborgen te blijven. Minouska bijv. slaagde er bijna elke opdracht in om hoogst persoonlijk geld te kosten. Verder vond ik de kijker hints die voorbij kwamen ook gewoon zwakker dan de hints die andere kandidaten kregen. Niet een keer gedacht: dat had ik kunnen zien. Nee, heel enthousiast ben ik niet na de finale. Schitterende locaties, leuke spellen, een groep die uiteindelijk best leuk bleef, maar slechts een matige mol.
Eens, Zarayda en Paulien hebben minder geld binnen gehaald dan de mol. Bovendien hoefde Kees soms alleen maar toe te kijken hoe het werd verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik vind toch dat kees het leuk gedaan heeft, mensen manipuleren in mollen zonder dat hij echt iets hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:52
De hint van de mol in de kerk was niet zichtbaar!!
Ik heb het terug gekeken op uitzending gemist en als kees de vragen stelt in de kerk krijg je niet het beeld te zien die ze in de laatste aflevering laten zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 04-05 12:28

13art

Moderator Mobile
Er waren twee hints in de kerk toch? Die van de priester waarvan elke zin de eerste letter genomen moet worden en die waar Kees het geld in de box stopt en dan het Mol logo te zien is. Of is er nog een aanwijzing die ik gemist heb?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
De aanwijzing met ontmoet de mol en het orgel bedoel ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Lieuwe15 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:26:
De hint van de mol in de kerk was niet zichtbaar!!
Ik heb het terug gekeken op uitzending gemist en als kees de vragen stelt in de kerk krijg je niet het beeld te zien die ze in de laatste aflevering laten zien..
Dat zou ook niet zo gek zijn, er zat immers niemand op het orgel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Ze laten in de laatste aflevering een shot zien waarom dat te zien is en ze zeiden erbij dat dit een hint voor de kijkers was.
Maar ik had het nagekeken en dat shot wat ze in de laatste aflevering lieten zien, zat niet in de echte aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Laatst online: 23:12
Je bedoelt het shot waar je niemand ziet zitten bij Kees? Dat is toch logisch dat ze die niet laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Die ja, maar zeg dat dan ook niet in de laatste aflevering.. als hint voor ons terwijl die hint er niet was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Terwijl bij Paulien wel zo'n shot te zien was volgens mij toch :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Mijn zusje zei altijd dat Kees de Mol was, vanwege de voorstukjes bij elke aflevering dat je bij het stukje van kees al elke keer de jokers zag met ' De Mol' erop.

Ik vond dat te makkelijk eerlijk gezegd, maar blijkbaar is dat ook zo makkelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 11-03-2013 11:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
Lieuwe15 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:48:
Die ja, maar zeg dat dan ook niet in de laatste aflevering.. als hint voor ons terwijl die hint er niet was..
In de aflevering met het orgel was bij alle kandidaten een shot te zien van de kandidaat + orgel met mol. Alleen toen Kees vragen mocht stellen is het orgel + mol niet in beeld geweest. Dat was dus de hint die, als ik me niet vergis, overigens ook al in dit topic voorbij is gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:32

Vos

AFCA

Quad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:52:
Mijn zusje zei altijd dat Kees de Mol was, vanwege de voorstukjes bij elke aflevering dat je bij het stukje van kees al elke keer de jokers zag met ' De Mol' erop.

Ik vond dat te makkelijk eerlijk gezegd, maar blijkbaar is dat ook zo makkelijk.
En wat hoor je op dat moment? Iemand die zegt: "Graven, graven, graven". De mol!

@ 39 seconden

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Wie is de Mol 2013 intro

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 11-03-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ruurd v. schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:41:
[...]

In de aflevering met het orgel was bij alle kandidaten een shot te zien van de kandidaat + orgel met mol. Alleen toen Kees vragen mocht stellen is het orgel + mol niet in beeld geweest. Dat was dus de hint die, als ik me niet vergis, overigens ook al in dit topic voorbij is gekomen..
Volgens mij was er wel degelijk iemand te zien bij Kees, maar juist niet bij Paulien. Ik zal het thuis nog eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ruurd v. schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:41:
[...]

DarkFly schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:30:
Bij de vragen aan de mol, zag je bij iedereen die de vragen stelde de mol achter het orgel zitten. Behalve bij Kees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wat ik net zag bij Net5, Sabotage. Beter goed gejatte dan zelf bedachte versie van WIDM? 8)7

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Art was trouwens verleden week bij "Weet ik veel". Daar vond ik hem een enorm arrogante, onsympathieke en kinderachtige kleuter. Maar dat zijn momentopnames :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Laatst online: 04-05 10:58
Gekkenhuis schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:06:
Wat ik net zag bij Net5, Sabotage. Beter goed gejatte dan zelf bedachte versie van WIDM? 8)7
Inderdaad, duidelijke ripoff. Beetje hetzelfde als 'speld n de hooiberg' ofzo, een ripoff van boer zoekt vrouw.

Snap het aan de ene kant wel, maar vind het toch jammer dat er 'kopies' komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Exorcist schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:31:
Art was trouwens verleden week bij "Weet ik veel". Daar vond ik hem een enorm arrogante, onsympathieke en kinderachtige kleuter. Maar dat zijn momentopnames :+
Tsja, zo komt Art altijd al op mij over. Ik vind het nog steeds erg jammer dat Karel niet meer presenteert.
Afbeeldingslocatie: http://www.realitynet.org/images/widm7/diversen/karel.jpg

Wat kwam die altijd mysterieus over, in tegenstelling tot Art, waar ik echt niks mee heb. Ik vind het dan ook nog steeds jammer dat hij presenteert. Pieter Jan was overigens ook wel aardig, zeker beter dan Art, maar Pieter Jan haalt het voor mij ook lang niet bij Karel.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wie is de Mol winnaar Gouden Televizier Ring 2013!
22.20 Wie is de Mol? wint Gouden Televizier-Ring 2013

De strijd is gestreden: na zeven keer genomineerd te zijn wint Wie is de Mol? eindelijk de Gouden Televizier-Ring 2013, met maar liefst 49% van de stemmen.

Art Rooijakkers nam de prijs in ontvangst, samen met een groot aantal van de kandidaten van voorgaande jaren. Art riep gelijk: "Volgend jaar eindelijk een jaar zonder De Mol!" Uiteraard bedankte hij ook de Molloten.

Sacha de Boer reikt de prijs uit. Tijdens haar carrière als nieuwslezeres bracht ze vaak slecht nieuws, dus ze was blij dat ze nu goed nieuws mocht brengen.
Het nieuwe seizoen wordt momenteel geregiseerd en de kandidaten zijn al bekend! Ter zijner tijd maak ik weer een nieuwe topic start. Mensen die zich eventueel geroepen voelen, stuur een DM!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Het werd ook eens tijd, een van de beste publieke omroep TV programma's. Kijken jullie de buitenlandse versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:58
Eindelijk hebben ze de Televizier-ring. De kandidaten van het komende seizoen vind ik ook erg leuk, dit wordt weer een leuk seizoen hoop ik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Feest :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 13:21

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Over WIDM gesproken.
Ik bied me aan om weer zo'n poul-ding te maken net als twee jaar geleden.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Linda de Mol, Johnny de Mol, wie is de mol. Hier zit de geest van John de Mol sr. achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Henk de mol vermoedt ik

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jennifer Hoffman :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
F.West98 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:42:
Over WIDM gesproken.
Ik bied me aan om weer zo'n poul-ding te maken net als twee jaar geleden.
Als je mee wilt helpen met de TS mag je ook een pb sturen. :P
Poule geval is altijd leuk!

Volgens mij zit er gewoon een addertje mol onder het gras. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 18-10-2013 23:02 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pikoe schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:46:
Linda de Mol, Johnny de Mol, wie is de mol. Hier zit de geest van John de Mol sr. achter!
En niet vergeten Kees Tol, Tol de mol haha. Dus ja, speciaal avondje vanavond nu willekeurige welke mol in de prijzen viel _/-\o_

Deze al gezien? :D

Bekijk op YouTube
Beelden en leader aflevering 1 WIDM seizoen 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mol deed een vreugdedansje ofzoiets zei Art, hmm danste de mol toevallig mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:48

Speedmaster

Make my day...

Suzanne Visser.....?

Mark my words....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook al danste de mol mee, we zagen hem of haar toch niet. Zelfde als met die geposte foto vorig jaar vanuit het publiek tijdens dit gala ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dames heren, over het nieuwe seizoen graag even wachten tot nieuwe TS. Of gewoon door lullen en dan vraag ik wel ff een modje of hij wat posts wilt verplaatsen. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

WIDM! Kijk uit naar het nieuwe seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 11:01
Eerste hint op 1:36
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2v2v4sn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Aangezien die hint elke week langs gaat komen in de leader zou ik er maar niet te veel achter zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:33

Ankh

|true

Wie maakt er een nieuw topic aan? :-)
Wel zin in Hong Kong en Filipijnen trouwens!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hint in Leader die Speedmaster ondersteunt:
Na de naam van Suzanne Visser staat er "de mol" op zo'n joker-ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Maar dan zou het ook jan-willem roodbeen kunnen zijn je weet niet of ze "de mol" er voor of achter zetten.... (als het al een hint is natuurlijk)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
F.West98 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:49:
Hint in Leader die Speedmaster ondersteunt:
Na de naam van Suzanne Visser staat er "de mol" op zo'n joker-ding.
Zulk soort 'hints' zeggen meestal niets, was vorig jaar ook in de leader volgens mij het shot waar Zarayda in beeld kwam dat er zo'n joker ding in beeld kwam vlak daarna. Half NL dacht daarom dat ze de mol was (including me :) ) en daar klopte uiteindelijk ook niets van.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 21:04
Megamind schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:22:
Kijken jullie de buitenlandse versies?
Lopen er op het moment nog seizoenen in het buitenland?

Heb wel op Youtube alle Vlaamse, Amerikaanse, Australische, enz. gezien
Maar ik dacht dat dat allemaal oude seizoenen waren en dat er nu niks actiefs liep
Of wel?
Quad schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:37:
Dames heren, over het nieuwe seizoen graag even wachten tot nieuwe TS. Of gewoon door lullen en dan vraag ik wel ff een modje of hij wat posts wilt verplaatsen. ;)
Aangezien er al een hoop bekend is - kandidaten, landen, trailers, filmpjes (hints?)
Zou dat nieuwe topic er best al mogen komen imho :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Jep maar ik moet ook werken en andere bezigheden, kom er vanavond en morgen in elk geval niet aan toe..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Is het er al? Anders wil ik 'm ook wel maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:40
Chillz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:22:
[...]

Lopen er op het moment nog seizoenen in het buitenland?

Heb wel op Youtube alle Vlaamse, Amerikaanse, Australische, enz. gezien
Maar ik dacht dat dat allemaal oude seizoenen waren en dat er nu niks actiefs liep
Of wel?

[...]

Aangezien er al een hoop bekend is - kandidaten, landen, trailers, filmpjes (hints?)
Zou dat nieuwe topic er best al mogen komen imho :)
Momenteel loopt de Australische variant voor het zesde seizoen. Stuk meer afleveringen dan de Nederlandse versie, 21 tot nu toe.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste