Wie is.. de Mol? 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:47

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ankh schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:51:
Het kan natuurlijk ook niet anders dat Kees de mol is. Paulien en Carolien zitten op Kees. Kees zit op Paulien, het zou dan bijna niet kunnen dat Carolien is doorgekomen tot de Finale.

Daarnaast knap dat die hints zijn gevonden :-)
Hahaha zeker knap ja :P
(aan de andere kant; Trust noone? In Seizoen 11 werd ook heel hard op Art gehint en bleek t toch gewoon Patrick te zijn!)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik vond de titel eigenlijk vreemd, het was namelijk: trust nobody. Ik vond dat eigenlijk een hint, omdat het volgens mij fout is.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

m0nk

16-09-2003 15.15

Die man in die trein met dat dikke hoofd waar Carolien bij zat als laatst, was dat niet de Kees Tol Ushi versie? Die ogen en tanden kwamen me erg bekend voor.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:46

Saffie_time

Why use this? 42!

Volgens Wendy kost het aankleden echt enorm veel tijd.
Nu weet ik natuurlijk niet hoe het opgenomen of gemonteerd is maar ik verwacht niet dat er zoveel tijd is dat dat even kan.

Aan de andere kant had ik ook het gevoel dat er iets niet helemaal klopte aan die persoon...
Nog maar even keer gaan bekijken dus

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Gebit enzo kwamen raar over. Beetje te wit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-05 13:42

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik vond die man er ook vreemd uitzien, maar ik heb toen niet direct de link gelegd met een vermomming. De ogen waren apart vond ik. Nog maar eens bekijken :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 15:27
Osiris schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 07:58:
[...]

Het is de taak van de mol om de pot zo klein mogelijk te maken. De mol heeft de pot. Wat zal d'r met de pot gebeuren? :+

Lijkt me sterk dat ze zoiets doen though. Niet echt sportief in dit stadium van het spel.
Zou wel erg zijn:

Ard: "kees, waar is de pot"
Kees: "pot?? welke pot?"

Maar we zien wat er gaat gebeuren. Alleen jammer dat de mol zo weinig hoeft te mollen en dan de kandidaten al onhandig genoeg zijn om meeste opdrachten te verklooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-04 11:45

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Wat is dit toch weer een tof seizoen. Veel goede afleveringen met enorm veel spanning.
Ook de toevoeging van #MolTalk is een aanwinst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Moltalk wordt je niet wijzer op maar het geeft wel een extra impuls voor Widm.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

ArgantosNL schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:38:
[...]

Zou wel erg zijn:

Ard: "kees, waar is de pot"
Kees: "pot?? welke pot?"

Maar we zien wat er gaat gebeuren. Alleen jammer dat de mol zo weinig hoeft te mollen en dan de kandidaten al onhandig genoeg zijn om meeste opdrachten te verklooien.
Zou wel de manier zijn om als Mol eindelijk eens geld te kunnen winnen (dan heb je opeens Mol die geld in de pot wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
De kandidaten hebben het Kees gewoon heel erg makkelijk gemaakt, hij heeft zelf zo'n beetje het meeste geld in het laatje gebracht :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik ben echt heel benieuwd hoeveel er straks nog in de pot zit. Op zich is het ook wel weer te begrijpen van Paulien en Carolien dat ze niet eerder ingrepen, het zou wel een heel duidelijke hint zijn richting de andere kandidaten wie zij zien als de mol.

Maar ja, leuk dat ze straks gewonnen hebben, maar als je er niets aan overhoud...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 21:51

Deem

Ontcijfer mij!

Als Kees nu de mol blijkt en de pot bezit, dan krijgt hij toch het geld en is hij de winnaar en Paulien alsnog een verliezer.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Hoezo? Paulien heeft toch voor Kees gekozen op de uiteindelijke vraag, Wie is de mol?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:39

Pinobigbird

doesn't share food!

Al hadden Paulien en Caroline elkaar als mol verdacht, dan nog krijgt de kandidaat die de meeste vragen goed heeft de pot (of bij gelijk aantal punten wie het het snelst heeft gemaakt). De rol als penningmeester heeft hier niets mee te maken. Ook niet het antwoord op de 40ste vraag "Wie is de mol?". Er is altijd 1 verliezer, 1 winnaar en 1 mol.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
We zagen ook het doosje van Paulien niet, ik verwacht daar dan ook Kees op stond.

Het komt niet vaak voor dat beide finalisten op dezelfde mol zitten, maar volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat beide finalisten de mol fout hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Megamind schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:26:
We zagen ook het doosje van Paulien niet, ik verwacht daar dan ook Kees op stond.

Het komt niet vaak voor dat beide finalisten op dezelfde mol zitten, maar volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat beide finalisten de mol fout hadden.
Toch wel, het seizoen dat Dennis Weening de mol was. Regina Romeijn switchte bij de laatste test naar Edo Brunner :D

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Pinobigbird schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:26:
Al hadden Paulien en Caroline elkaar als mol verdacht, dan nog krijgt de kandidaat die de meeste vragen goed heeft de pot (of bij gelijk aantal punten wie het het snelst heeft gemaakt). De rol als penningmeester heeft hier niets mee te maken. Ook niet het antwoord op de 40ste vraag "Wie is de mol?". Er is altijd 1 verliezer, 1 winnaar en 1 mol.
Anderzijds is er wel eerder geld verdwenen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Sebastiaan Labrie heeft ooit de helft van de pot verduisterd, die hij vervolgens na het verkrijgen van een rood scherm weer terug heeft gegeven.

Verder zijn er volgens mij alleen hele potten verdwenen aan het blind kopen/beideo op dingen die van pas konden komen tot het terugkopen van een speler aan toe.

[ Voor 36% gewijzigd door Rubman op 01-03-2013 12:45 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 14:58

Geckoo

Good news, everyone!

in de laatste aflevering is het rond 39:45

als het jan is dan props voor de make up afdeling.
ik denk het niet...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:51

Vuvuzela

My spire is forming

Zag het net ook en die handen en accent.. dat is gewoon echt.

op 47.22 Heeft Carolien de vraag: Wat is de geheime aanwijzing van de Mol? a: tekeningen in molboek b: verdeel en heers c: Enkel enkel, dubbel dubbel.

Carolien gaat voor C. Zat ze dan wel op Kees? En wat voor hint zou dat enkel enkel dubbel dubbel dan zijn geweest. Dat "dansje" kwam niet uit het niets, en zou evt. wel een hint kunnen zijn.

// en dat hoofd van Paulien vertrouw ik nog steeds niet :')

[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 01-03-2013 13:17 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-04 11:45

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Vuvuzela schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:15:
Carolien gaat voor C. Zat ze dan wel op Kees? En wat voor hint zou dat enkel enkel dubbel dubbel dan zijn geweest. Dat "dansje" kwam niet uit het niets, en zou evt. wel een hint kunnen zijn.
Morse-code:
kort kort = I
lang lang = M

I M = Ik Mol

(las ik ergens)

Afbeeldingslocatie: http://www.braingle.com/brainteasers/codes/images/morse.gif

[ Voor 9% gewijzigd door niq op 01-03-2013 13:21 . Reden: morse img ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

a: Tekeningen in molboek. -> Paulien.
b: Verdeel en heers. -> ?(Carolien)
c: Enkel enkel, dubbel dubbel. -> Kees dansje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 06-05 17:34
niq schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:19:

Morse-code:
kort kort = I
lang lang = M

I M
Dit zou wel n mooie zijn, inderdaad.
Dat hij al ver in het begin iets verzint dat tot "I M" terug te leiden is, en iedereen er mooi leuk in meegaat.

Anne-Marie stond overigens vorig seizoen ook onder het bord "I AM"...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

Die met de morse code is inderdaad wel erg tof. Dat leek vrij onschuldig. Wel een leuk seizoen, maar so far lijkt het wel heel duidelijk dat Kees de mol is. Ben benieuwd wat er gebeurt met de pot

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

mijn vriendin kwam net nog met een zeer duidelijke tip.

de antwoorden van kees op de vragen van de bartender waren:

welk dier zie je niet tijdens de jacht
- de mol

wie is de enige (terug denken aan de andere trein coupe)
- the one (de gene)

waar vind je de 1500
- op de berg

bij elkaar; de mol is de gene op de berg. (wie was er alleen op de berg om daar de enveloppe met geld te halen? juist kees...

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Lees eens even terug? :p

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kan inderdaad niet anders onderhand. Ben benieuwd naar alle mollenstreken verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:34
janvanduschoten schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:23:
Ik vond die man er ook vreemd uitzien, maar ik heb toen niet direct de link gelegd met een vermomming. De ogen waren apart vond ik. Nog maar eens bekijken :)
m0nk schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:35:
Die man in die trein met dat dikke hoofd waar Carolien bij zat als laatst, was dat niet de Kees Tol Ushi versie? Die ogen en tanden kwamen me erg bekend voor.
Wel vreemd inderdaad ook dat de rimpels in zijn voorhoofd niet bewegen.

[ Voor 29% gewijzigd door Jumpman op 01-03-2013 20:13 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:59

Zenyatta

Tsjakka!

Maar het accent was zo goed, dat ik niet denk dat het Kees was. Hoor hoe hij daar vlak voor Engels sprak tegen Spencer...

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsja, ik kan (al zeg ik het zelf) redelijk Engels spreken, maar ik kan ook prima steenkolen Engels hoor :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nu zit ik ook te denken he, die vrouw zei tegen kees, ik kan je maar een half antwoord geven voor die 1500 euro. Ik kan nergens bedenken waar dit op slaat, behalve dat kees koos voor caroLIEN en niet voor pauLIEN. dat zou betekenen dat hij de helft goed heeft.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:32

13art

Moderator Mobile
Christijn schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:08:
Maar het accent was zo goed, dat ik niet denk dat het Kees was. Hoor hoe hij daar vlak voor Engels sprak tegen Spencer...
Haha ja, dat doet me denken aan het programma Nick en Simon in de USA, waar Kees het had over Nick and Semen......

Lijkt me eerder dat ze een acteur zo opgemaakt hebben om het goed in het plaatje van de trein te laten passen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Royz schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:15:
Nu zit ik ook te denken he, die vrouw zei tegen kees, ik kan je maar een half antwoord geven voor die 1500 euro. Ik kan nergens bedenken waar dit op slaat, behalve dat kees koos voor caroLIEN en niet voor pauLIEN. dat zou betekenen dat hij de helft goed heeft.
Ik vind heel goed gevonden wat je hier bedenkt.
Als je niets anders kan bedenken dan hier een andere kijk erop door iemand vanuit de kees tunnel:

Je had 3000 kunnen halen als je de envelop met jou naam erop had meegenomen. Nu heb je maar 1500 euro doordat je voor Carolien koos.
Helft van het geld, helft van het antwoord.

Ik zeg niet dat dit de juiste is hoor maar gewoon even om maar weer aan te tonen wat voor mindfuck dit spel met je kan spelen :+
Daarbij leek het wel dat men hoe dan ook antwoord kreeg om mee te 'puzzelen'.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

We gaan er trouwens nu ook van uit dat Paulien de juiste getallen te horen kreeg in de trein, ze had het antwoord wel fout dus wellicht kreeg ze niet de juiste getallen te horen.

"tolisdemol" is het de uitkomst van die getallen, maar de getallen kreeg ze na een fout beantwoorde vraag dus het lijkt me niet dat je een juiste getallenreeks krijgt na het geven van een fout antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ze kregen ook allemaal ongeacht de antwoorden geld van Spencer..Daar moet ook wat mee gebeuren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:47
janvanduschoten schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:55:
We gaan er trouwens nu ook van uit dat Paulien de juiste getallen te horen kreeg in de trein, ze had het antwoord wel fout dus wellicht kreeg ze niet de juiste getallen te horen.

"tolisdemol" is het de uitkomst van die getallen, maar de getallen kreeg ze na een fout beantwoorde vraag dus het lijkt me niet dat je een juiste getallenreeks krijgt na het geven van een fout antwoord.
Nou, ik denk dat als ze het antwoord goed had dat ze nog meer informatie bij die getallen had gekregen. Nu heeft zij er betrekkelijk weinig aan, want ik denk niet dat ze die getallenreeks heeft opgelost in dr eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Maar je gaat er nu wel vanuit dat ze een juiste getallenreeks heeft gekregen bij een fout antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
janvanduschoten schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:56:
Maar je gaat er nu wel vanuit dat ze een juiste getallenreeks heeft gekregen bij een fout antwoord :)
Volgens mij kregen ze altijd wel een 'goed' antwoord. Alleen een halve gedeelte of iets waar ze vrij weinig aan hebben. Zie de 1500 euro op de berg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ik stem op Paulien. Als je nagaat hoe weinig geld zij in de pot heeft gebracht. Daarbij zou juist niemand haar verdenken vanwege het kampvuur spel waarin ze de mol moest spelen.

Volgens mij zei ze het zelf nog tegen Spencer in de trein (ik kan mij vergissen):

Spencer: "Have you played a game within a game?".
Paulen: "I'm playing a game within a game.".

Paulien moet je zeker niet onderschatten, zij is zo krachtig met taal. Dat zag je ook terug in dat 'speel de mol' spel. Op het einde was het 2 tegen haar, maar door de juiste woorden te gebruiken haalt ze er zo 1 over en is Kees de sjaak.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
janvanduschoten schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:55:

Damn, nu breng je me weer aan het twijfelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:02

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

l3art schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:47:
[...]

Damn, nu breng je me weer aan het twijfelen!
Zou het andere antwoord anders zijn, Paulien is de mol? Dat zij dat zelf te horen krijgt?
Kees kreeg al te horen dat kees de mol is (uit zijn kistje). Gaan we er wel vanuit dat kees dus al zijn antwoorden goed had.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 02-05 17:21

Mentalist

[avdD]

Saffie_time schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:39:
[...]

Ik vind heel goed gevonden wat je hier bedenkt.
Als je niets anders kan bedenken dan hier een andere kijk erop door iemand vanuit de kees tunnel:

Je had 3000 kunnen halen als je de envelop met jou naam erop had meegenomen. Nu heb je maar 1500 euro doordat je voor Carolien koos.
Helft van het geld, helft van het antwoord.
Dat is precies wat ik dacht, direct toen ik dat antwoord hoorde.

Met dat verschil dat de 3000 volgens mij in de Paulien-envelop zat.

Art heeft verder in de uitzending twee keer gesproken over "de mol en twee kandidaten" of "twee kandidaten en de mol" (of iets in die geest), volgend of vooraf gegaan door de namen van de kandidaten.

Als je dan kijkt in welke volgorde hij het zegt dan wijst hij twee keer Paulien als de mol aan.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
TepelStreeltje schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:55:
[...]

Zou het andere antwoord anders zijn, Paulien is de mol? Dat zij dat zelf te horen krijgt?
Kees kreeg al te horen dat kees de mol is (uit zijn kistje). Gaan we er wel vanuit dat kees dus al zijn antwoorden goed had.
Nee is ook zo, ik zat later ook nog te bedenken, dat er nergens gezegd is dat ze geen antwoord zouden krijgen ook al was de vraag fout. Met andere woorden, misschien kregen ze sowieso de antwoorden wel ongeacht of de vraag goed of fout beantwoord is. Er is alleen gezegd dat diegene die de 3 vragen goed heeft in zijn/haar cabine te zien kreeg wie de mol was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:02

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

l3art schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:03:
[...]

Nee is ook zo, ik zat later ook nog te bedenken, dat er nergens gezegd is dat ze geen antwoord zouden krijgen ook al was de vraag fout. Met andere woorden, misschien kregen ze sowieso de antwoorden wel ongeacht of de vraag goed of fout beantwoord is. Er is alleen gezegd dat diegene die de 3 vragen goed heeft in zijn/haar cabine te zien kreeg wie de mol was.
precies :)
Volgens mij gingen paar van de kandidaten er van uit dat ze de vragen goed hadden, omdat ze 250e kregen.
Maar wie zegt dat ze niet gewoon geld kregen omdat het kan?
leuke mindfuck weer iig :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:26
Pauline is voor mij de mol omdat:

-Elke aflevering iets roods aan. Aflevering kruger park rode zonnebril(mol ziet niks)
-Finale speelde op de plek waar de mol van houd af. Ze liep ineens op grote letter afdeling.
-Vond de ladder foto ontwikkel opdracht. En maakte de vloeistoffen klaar. Art zei goede opdracht geweest voor mol.
-Laser gamen paulien expres met rug naar heli
-Spel met kommetjes snrl eruit deed niet fanatiek mee. Mol moest laser gamen en dus niet in heli.

Finale gaat te sterk naar kees. Kijk laatste minuut als Paulien en Kees naast elkaar staan.

Kees totaal zonder spanning. Hij zat op mol en heeft het goed klaar.
Paulien is onmaskerd en staat met zenuwtrekjes te luisteren naar art.
Kijk goed naar lichaamstaal.

Teaser naar volgende week komt kees als een winaar binnen dat zie je aan zn gezicht. Paulien kijkt opgelucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Remco Tr schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:09:
Pauline is voor mij de mol omdat:

-Elke aflevering iets roods aan. Aflevering kruger park rode zonnebril(mol ziet niks)
-Finale speelde op de plek waar de mol van houd af. Ze liep ineens op grote letter afdeling.
-Vond de ladder foto ontwikkel opdracht. En maakte de vloeistoffen klaar. Art zei goede opdracht geweest voor mol.
de reden dat hij dat zijn was omdat er maar 500 van 6000 verdiend is die opdracht.
-Laser gamen paulien expres met rug naar heli
-Spel met kommetjes snrl eruit deed niet fanatiek mee. Mol moest laser gamen en dus niet in heli.

Finale gaat te sterk naar kees. Kijk laatste minuut als Paulien en Kees naast elkaar staan.

Kees totaal zonder spanning. Hij zat op mol en heeft het goed klaar.
Paulien is onmaskerd en staat met zenuwtrekjes te luisteren naar art.
Kijk goed naar lichaamstaal.

Teaser naar volgende week komt kees als een winaar binnen dat zie je aan zn gezicht. Paulien kijkt opgelucht.
Maar wat ik wel vreemd vind is dat kees zijn eigen naam kreeg carolien die van paulien. Haar antwoord op de vraag "wat spreek harden dan woorden" gaf ze het antwoord tania, dat kan toch niet goed zijn. En de antwoorden van kees leken mij goed en hij kreeg zijn eigen naam. Dan zou ik eerder kees zeggen, anders zouden die doosjes weer zo'n zinloze mindfuck zijn zoals veel aanwijzingen.

edit:
en niet te vergeten dat het groepje van kees helemaal foetsie is 2 afleveringen achter elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door ArgantosNL op 05-03-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

TepelStreeltje schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:52:
[...]

precies :)
Volgens mij gingen paar van de kandidaten er van uit dat ze de vragen goed hadden, omdat ze 250e kregen.
Maar wie zegt dat ze niet gewoon geld kregen omdat het kan?
leuke mindfuck weer iig :)
Als Kees de Mol is kan hij het toch laten verdwijnen als penningmeester ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dat zou niet eerlijk zijn he ;)
In dat geval zou het niet kunnen vind ik dat je zomaar geld kan laten verdwijnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zou het briljant vinden. Overigens is er al wel eerder geld verdwenen uit de pot door een mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-05 12:12

AcoLyte!

*evil grin*

€ 0,00 in de pot zou ik werkelijk geniaal vinden. Denk echter dat Paulien de mol is en Kees op 't geld blijft zitten.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
Wel vreemd is het dat Paulien de pot niet claimt als ze de mol niet is.

Als ze de mol niet is en in de finale zit, weet ze dus nu zeker (en toen Carolien er nog was, vrij zeker) dat Kees de mol is. Als ik Paulien was, zou ik echt alles er aan doen om Kees niet penningmeester te laten zijn van "mijn" geld.

Maar ze taalt er niet naar......

Is ze misschien toch de mol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:26
Waarom moeite doen om de pot te krijgen? Via een spel kan je het veel makelijker laten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

ArgantosNL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:15:
[...]

Maar wat ik wel vreemd vind is dat kees zijn eigen naam kreeg carolien die van paulien. Haar antwoord op de vraag "wat spreek harden dan woorden" gaf ze het antwoord tania, dat kan toch niet goed zijn.
Je vergeet iets: alleen maar omdat er een fout antwoord is gegeven op een vraag wil niet zeggen dat je niet tòch de juiste naam kan krijgen in je doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
de antwoorden van kees leken goed, je weet helaas alleen niet zeker of het echt goed was en is daardoor net zo nuttig als de mol op de orgel in de kerk. Een grote mindfuck, ik kan er beter maar niet meer aan denken en gewoon morgen kijken. Ik zou het in iedergeval niet meer weten, de regie gooit hints alle kanten op naar iedereen meeste mensen verkloten/mollen opdrachten samenwerking is ook zo goed als 0.

ik zie morgen wel, ik geef het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De duidelijke foto- opdracht- cijfers- in-de- trein- hint (tol is de mol) is zo laat in het seizoen dat ik het voor het spel jammer zou vinden als Paulien nu alsnog de mol blijkt te zijn.
Net zoals ik de opdracht van vorig jaar waar ze de hele pot verloren niet leuk vond. De mol kon toen vantevoren doen waar ze zin in had, halverwege kon ze immers vrij eenvoudig de pot legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik hoop dat ze bij de volgende wie is de mol geen motorisch gestoorde mensen er in zetten zodat er niet achter onkunde verstop kan worden of dat de mol door onkunde van andere niks hoeft te doen. Als paulien niet de mol is heeft ze nog steeds als speler persoonlijk 0 euro in de pot gebracht. En dat allemaal door onkunde waardoor de mol het de veel makkelijker heeft. Figuren zoals zarayda en paulien zodra er maar iets met de handen of voeten gedaan moet worden wordt het al te moeilijk. Zelfs lijkt het vaak of ze niet eens de moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ja, volgend jaar graag alleen maar topsporters die aantoonbaar een universitaire opleiding hebben afgerond... Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 15:25

Jeroen87

Bier Connaisseur

Opzich is het natuurlijk wel leuk dat er mensen meedoen die geen fysieke skills hebben. In de Zulu opdracht waren ze namelijk wel goed, in de gedichtvertaal opdracht deed Paulien het ook prima, en zo nog een paar taal items.

Dus om te zeggen dat ze 0 euro in de pot heeft gebracht is beetje kort door de bocht.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Het is ook maar een spel en klungelen hoort er ook bij, want zo heeft iedereen mooi Zaraya verdacht terwijl ze gewoon echt een klungel is.

Als je van bepaalde mensen weet dat ze topsporter zijn en ze gaan mollen is dat te obvious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als iedereen lekker zijn best gaat doen dan valt de mol ook nogal op. Laat ze allemaal maar lekker rommelen, dan maken ze zich zelf verdacht en hebben ze zelf meer kans om te winnen als het overtuigend gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
MrAcid schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:41:
Ja, volgend jaar graag alleen maar topsporters die aantoonbaar een universitaire opleiding hebben afgerond... Wat een onzin.
er is een verschil tussen topsporter zijn en alles meteen verknoeien zodra je moet bewegen, en hier dan schter gaan schuilen dat ze niks kunnen. De mol mag ook wat werk doen, als de mol nooit iets hoeft te verstieren omdat constant iedereen het voor hem doet dan is het toch geen wie IS de mol meer maar meer wie ZIJN de mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat is toch ook het spel? Jezelf als kandidaat verdacht maken zodat andere kandidaten op jou gaan stemmen en er daardoor uit vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nee, dat is een taktiek :p. Het spel is geld binnen halen en degene die de mol raadt en het meest over hem weet, die wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:37

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Welk seizoen vonden jullie het leukste? (2011 hier)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

F.West98 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:07:
Welk seizoen vonden jullie het leukste? (2011 hier)
6e seizoen (2006 dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Seizoen 3 vond ik het leukst, daarna 8 en dan 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Jammer dat die oude seizoenen bijna niet terug te kijken zijn, het zoeksysteem van uitzending gemist is om te janken en de kwaliteit belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Laatst online: 05-05 15:25
Megamind schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:41:
Jammer dat die oude seizoenen bijna niet terug te kijken zijn, het zoeksysteem van uitzending gemist is om te janken en de kwaliteit belabberd.
Heb je iets aan deze site? http://widmgemist.nl
Volgens mij heb ik daar vorig jaar zo'n beetje alle seizoenen nog teruggekeken. Ik weet echter niet of die site gebruik maakt van avro/uitzendinggemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Overigens meende ik vorige week half te horen tijdens de moltalk dat de mol de pot niet kan laten verdwijnen. Enkel en alleen tijdens de opdrachten waar het kan gebeuren dat de pot gehalveerd of helemaal op 0 komt kan dat. Als je er 1000,- verbrand zal dat gewoon in de pot blijven en aangevuld worden achteraf.
Scheen van te voren afgesproken te zijn met de mol.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 06-05 17:34
Megamind schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:41:
Alles is op Youtube terug te kijken!
(voor een deel gewoon door de Avro gepost)

Alle Belgische en Nederlandse seizoenen.
WIDM Junior (is 1 NL's seizoen)
en een paar Amerikaanse en Australische seizoene in ieder geval
:*)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:37

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wel jammer dat de pot nu zo veel lager ligt dan eerst. Nu ligt de pot op €10.000 toch? (ongeveer) Het driedubbele werd in 2003 in één opdracht verdiend. En ook 2011 was €40.000.
Volgens mij gaan mensen dan minder voor het geld omdat het toch niet erg veel is.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

F.West98 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:37:
Wel jammer dat de pot nu zo veel lager ligt dan eerst. Nu ligt de pot op €10.000 toch? (ongeveer) Het driedubbele werd in 2003 in één opdracht verdiend. En ook 2011 was €40.000.
Volgens mij gaan mensen dan minder voor het geld omdat het toch niet erg veel is.
Dat is natuurlijk sowieso wat meer sinds het met bekende Nederlanders is. Die hebben sowieso vaker geen tekort op de bank, dus spelen minder voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
F.West98 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:37:
Ze hadden met de opdrachten een euro of 50k in totaal kunnen verdienen. Dat ze nu zo'n 13000 hebben is geheel aan de kandidaten zelf te verwijten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Quad schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:50:
[...]

Ze hadden met de opdrachten een euro of 50k in totaal kunnen verdienen. Dat ze nu zo'n 13000 hebben is geheel aan de kandidaten zelf te verwijten.
En de mol natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Mooi is het toch: ik ben er 100% van overtuigd dat Kees de mol is, en toch zit ik met spanning te wachten op de uitzending van vanavond. Zou Paulien dan toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ach, ik heb dat gevoel al bij een paar kandidaten gehad dit seizoen, vooral bij Zarayda :')
Het is een echt mindfuck programma, voor elke hint richting een kandidaat is er ook weer 1 die het ontkracht. Je kunt erover blijven filosoferen (dat doen ik en mijn vrouw toch regelmatig :P ), vanavond hebben we pas zekerheid...
Ik denk dat het Paulien is dus als ik jullie was zou ik het geld op Kees zetten, ik heb tot nu toe nog een 100% foutscore :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
janvanduschoten schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:22:
Ik denk dat het Paulien is dus als ik jullie was zou ik het geld op Kees zetten, ik heb tot nu toe nog een 100% foutscore :')
Dat is exact gelijk aan mijn foutscore, dus één van ons gaat met stip stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22

MeNTaL_TO

The future is not set

janvanduschoten schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:22:
Ach, ik heb dat gevoel al bij een paar kandidaten gehad dit seizoen, vooral bij Zarayda :')
Het is een echt mindfuck programma, voor elke hint richting een kandidaat is er ook weer 1 die het ontkracht. Je kunt erover blijven filosoferen (dat doen ik en mijn vrouw toch regelmatig :P ), vanavond hebben we pas zekerheid...
Ik ook, dus als ik nu alles op Kees inzet, wie gaat er dan winnen?

PS Niemand in mijn kenniskring gaat voor Kees, dus die zal het wel zijn. Nu hopen dat het weer bij de hints weer de gedachten van zie je wel, ik zei het toch nog gaat gebeuren. Al vond ik het vorig jaar wel erg flauw qua hints en vooral dat de sabotage momenten er bewust uitgeknipt hadden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Behalve als kees de bol is, dan heef Quad gelijk en dat de kandidaten het allemaal zelf hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:57
Spannend hoor, vanavond zullen we het wel weten. :+

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
De Mol is overigens ook een kandidaat (nadenkertje) :+

Maar spannend is het zeker vanavond *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

oOo Popel!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Als kees de mol is moet ik een week afwassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dacuuu schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:02:
Nou, bereid je maar voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 06-05 13:46
Op kantoor hebben we er bossche bollen op staan :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Ik ook. Als Paulien het is ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
shit. toch Kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Die eerste hint in de kerk al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

MAar niet de C maar hij was degene welke aan de beurt was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wat heeft de C er mee te maken? Hij heet toch Kees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nu weten we ook wat de Mol kan doen als hij de pot in handen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Wel een fantastische mol als je het allemaal terug ziet :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Brrrrr...shit week voor de boeg.

Wel een goede mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Geweldige mol :) Aardig wat lef getoond op sommige momenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Leuk seizoen, zit beter in elkaar dan sommige vorige waar soms rare opdrachten inzaten. Ik vond het goed geproduceerd, geschoten en gemonteerd. Wordt eens tijd dat ze een televisier winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:45
The Mole is C(ase)

Case spreek je als Kees uit, dat was dus de hint. Alleen als je er vanuit ging dat het om de letter C ging, had het ook Carolien of paulien Cornelisse kunnen zijn.

Jammer dat ze niet verder ingingen op de hints, want er waren een stuk meer die toch echt richting Kees wezen. Wel leuk dat bijna alle hints (Op die desk na, met het logo) al ontmaskerd waren door de molloten :)

Wel lachen dat Kees ook echt risico's nam, jammer dat hij ervoor zorgde dat er regelmatig geld in de pot kwam :)

[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 07-03-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 06-05 13:46
Mooi :) Weddenschap gewonnen en een sterk seizoen WIDM!

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Laatst online: 05-05 15:25
Beetje jammer dat de avro site (al) plat ligt, was wel ff benieuwd naar de rest van de hints :)

Edit: Nu wel weer supersnel. Weird.
Edit 2: de hints werken niet helemaal lekker (chrome). Ik zie wel de kleine versie van de hints (met minimale uitleg), maar blijf daaronder alleen de priester-hint zien, ongeacht waar ik op klik.

[ Voor 59% gewijzigd door aaajeetee op 07-03-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik kan zo 5 opdrachten noemen die gewoon niet tersprake zijn gekomen en er dus niet gemold is door Kees...

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste