vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dat vind ik alleen al van die kop van BenitoMugwump schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:41:
Dit is echt niet om aan te zien.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 28-12-2018 18:30 ]
Toch nog een setje voor Searle. Dat verdiende de partij ook wel.tweakduke schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:48:
Searle gooit niet slecht, maar Smith is van een andere planeet op het moment. Set 3 met 121 gemiddeld.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Waar, maar Michael Smith heeft verdiend gewonnen.Mugwump schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:56:
[...]
Toch nog een setje voor Searle. Dat verdiende de partij ook wel.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Klopt, die speelde uitstekend. Al kan hij nog wel beter dan dit. In mijn ogen is hij toch één van de weinige spelers samen met een Anderson, van Gerwen en Lewis die het in zich heeft om in dit format tegen de 110 gemiddeld te gooien als het echt moet.Freee!! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:11:
[...]
Waar, maar Michael Smith heeft verdiend gewonnen.
Dat klopt, maar daar hebben ze vaak ook de juiste tegenstander voor nodig.Mugwump schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:25:
[...]
Klopt, die speelde uitstekend. Al kan hij nog wel beter dan dit. In mijn ogen is hij toch één van de weinige spelers samen met een Anderson, van Gerwen en Lewis die het in zich heeft om in dit format tegen de 110 gemiddeld te gooien als het echt moet.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 28-12-2018 21:55 ]
Wie weet finale MvG tegen Smith. Die hoge gemiddelden zitten er vast wel in
Om zeep geholpen door één hele beroerde leg.Martinusz schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:50:
Dave staat ook gewoon 106 gemiddeld te gooien met 75% op de dubbels
Heeft Dave het publiek iets misdaan trouwens of willen die gewoon nog niet naar huis?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Edit: oké, gelijk gelogenstraft.
[ Voor 18% gewijzigd door Mugwump op 28-12-2018 23:04 ]
Go Humphries
Commentaar gaar echt met de flow mee.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En tot nu toe heel stabiel.
Tja, dat zeiden we vorig jaar ook na overwinningen van Cross.ik222 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:38:
Wel weer een verassing dit zeg. Aan de ene kant leuk maar ook wel jammer dat een aantal potentiële top partijen uitblijven.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Behalve de 10-dartergambieter schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:00:
Niets gevaarlijker dan de 2-0 voorsprong dit toernooi
Kwart finales bedoel je?Stefan22 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:38:
Knappe prestatie van Humphries, maar ben toch wel fan van Cross dus vind het aan de andere kant wel jammer. Ben benieuwd naar de halve finales. Chisnall tegen Anderson kan een erg mooie wedstrijd worden hebben we al eerder op het WK gezien.

Deze kunnen allemaal spannend worden, behalve de laatste.
[ Voor 21% gewijzigd door jaapstobbe op 29-12-2018 09:03 ]
13.30 uur Kwartfinales best of 9 sets
Nathan Aspinall v Brendan Dolan
Dave Chisnall v Gary Anderson
20.00 uur
Luke Humphries v Michael Smith
Michael van Gerwen v Ryan Joyce
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ook van die laatste staat de uitslag nog lang niet vast. MvG is er vorig jaar in een verrassend vroeg stadium uitgewerkt.jaapstobbe schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:01:
Kwart finales:
[Afbeelding: Kwart Finales]
Deze kunnen allemaal spannend worden, behalve de laatste.
Aspinall gaat best lekker zo.
Daar zal Aspinall anders over denkenjaapstobbe schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:38:
Nou deze wedstrijd valt erg tegen.
Maar de spanning ontbreekt compleet inderdaad. Dolan is nog niet op stoom gekomen. Nog 1 set om daar verandering in te brengen.
En Dolan heeft net zijn eerste set (4-1).Hippocampus schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:42:
[...]
Daar zal Aspinall anders over denken![]()
Maar de spanning ontbreekt compleet inderdaad. Dolan is nog niet op stoom gekomen. Nog 1 set om daar verandering in te brengen.
Ik zei al eerder, ik zie die gasten met domme dansjes graag snel uit het toernooi. En zo geschiedde.gambieter schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:12:
Opvallend: veel van die gasten die nu verrassen zijn zo "karakterloos"? Geen vreemde dingen, geen gekke uitingen, geen overenthousiasme, gewoon goed gooien.
Peterson, van den Bergh, Wright.
Bah, zo gereformeerdHippocampus schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:14:
@gambieter Onze wethouder zou zeggen; sober doch doelmatig.
Ik dacht al een paar keer 'hij mist match dart' maar we hebben nog ff
[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 29-12-2018 16:40 ]
Ik ook, lekker tempo en gewoon gooien zonder kansloos gedoe.Martinusz schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:28:
Zo Smith gaat even van start zeg...ik mag hem wel
Maar daarnaast wel heel sportief applaudiseren als zijn tegenstander hem breekt door 170 te gooien.ik222 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:42:
[...]
Ik ook, lekker tempo en gewoon gooien zonder kansloos gedoe.
Als van Gerwen straks hetzelfde doet bij Joyce dan kunnen we optijd naar bed
Humpries gooide wel 94gem bij 57%, wat Joyce nog niet heeft laten zien. Joyce is met geluk en slecht gem zover gekomen. Humpries met goed dartenHippocampus schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:22:
Nou daar was Humphries niet tegenop gewassen. Ik zou bijna zeggen kansloos.
Als van Gerwen straks hetzelfde doet bij Joyce dan kunnen we optijd naar bed
Of denk ik te makkelijk over deze pot
Ja.tweakduke schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:41:
5-0 voor MvG met 115 gemiddeld en 55% op de finishes.
5-2 voor van Gerwen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Boem boem boem
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
22:15 naar bed ook weleens lekkerMugwump schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:35:
Dit kon wel eens een kort avondje darts worden.
1-0, 110 gemiddeld en 100% op zijn dubbels. Vooralsnog ligt hij op schema.tweakduke schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:41:
5-0 voor MvG met 115 gemiddeld en 55% op de finishes.
moet je niet wennen aan laat opblijven voor maandagavond ?
Herhaling van Suljovic tegen Pipe, als je dan wakker kunt blijven red je alles.Hackus schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:55:
moet je niet wennen aan laat opblijven voor maandagavond ?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is anders wel een mooi voorproefje op het vuurwerk van maandagnacht.ArthurMorgan schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 21:59:
Maandag is er geen darten, dus dan kunnen we sowieso vroeg naar bed. :-P
Hij gaf ook al toe vooraf dat MvG een maatje te groot zou zijn. Ik denk dat hij de wedstrijd in gegaan is dat hij trots is dat ie zover gekomen is. En dat is ook de realiteit.ik222 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:04:
Die Joyce lijkt ook wel op schoolreisje zeg, die straalt niet uit dat hij zelf enig vertrouwen in een resultaat heeft. Staat nog net niet met open mond naar MvG te kijken.
Hij baalt zelf ook, een leg naar Joyce! Dat mag natuurlijk niet gebeuren
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb zat te doen om oud&nieuw door te komen.Gonadan schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:01:
[...]
Herhaling van Suljovic tegen Pipe, als je dan wakker kunt blijven red je alles.
Dat zat altijd al wel in het spel van van Gerwen. Wat er ook altijd in zit was de bizarre versnelling als het nodig was, die zie ik ook nu weer.tweakduke schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:21:
Weer een dipje van MvG waardoor de tegenstander in de wedstrijd kan komen. Hij wordt echt niet zomaar wereldkampioen. Als die deze pot wint, staat Anderson te wachten.
Vorig pot tegen Lewis was gewoon 108 gemiddeld. Als hij dat doet tegen Anderson, dan wordt het een hele leuke pot.
Ja, hij is op zijn best als het echt moet. We willen ook wel spannende wedstrijden zienMugwump schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:28:
[...]
Dat zat altijd al wel in het spel van van Gerwen. Wat er ook altijd in zit was de bizarre versnelling als het nodig was, die zie ik ook nu weer.
Vorig pot tegen Lewis was gewoon 108 gemiddeld. Als hij dat doet tegen Anderson, dan wordt het een hele leuke pot.
Dat niet alleen, hij rolt automatisch de top-64 in, dus hij is volkomen zeker van een tour-card voor volgend jaar, die is direct al zo'n GBP 4.100,- waard aan inschrijfkosten.Hackus schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:35:
Joyce lacht zich rot, en gaat met 50.000 gbp naar huis
Ach en als hij de laatste set aanzet dan is hij ook gewoon de enige speler die tot dusver elke pot meer dan 100 gemiddeld staat te gooien. Een Anderson doet dat ook niet.tweakduke schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:34:
[...]
Ja, hij is op zijn best als het echt moet. We willen ook wel spannende wedstrijden zien
Zoals het er nu naar uitziet gaat het morgen in ieder geval een hele mooie pot worden.
Idd, zo zie je maar dat hij hier beter zit dan bij de BDO. Leuk voor zo'n knaap ook dat op tv tegen v Gerwen mag spelen.Freee!! schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:39:
[...]
Dat niet alleen, hij rolt automatisch de top-64 in, dus hij is volkomen zeker van een tour-card voor volgend jaar, die is direct al zo'n GBP 4.100,- waard aan inschrijfkosten.
Dit wordt smullen morgenavond!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Play every day
Om je top te halen moet je uitgedaagd worden, tegen zwakke tegenstanders is er gewoon geen er de behalen.
[ Voor 20% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-12-2018 07:41 ]
20.00 uur Halve finales best of 11 sets
Nathan Aspinall v Michael Smith
Gary Anderson v Michael van Gerwen
MvG is sowieso erg onsympathiek in interviews. Natuurlijk is hij alweer lange tijd de nummer één van de wereld en staat hij gewoon al een jaar of 4 gewoon structureel drie punten gemiddeld hoger te gooien dan alle concurrenten (alleen Taylor kwam nog een beetje in de buurt), maar zo af en toe eens een positief woordje over een tegenstander kan echt geen kwaad. Zelfs Taylor, die ook al niet uitblonk in sympathieke interviews, deed dat nog wel eens.gr8slayer schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:23:
Ik vind het wel slap dat mvg dan na afloop zegt dat hij het gewoon niet leuk vindt om tegen hem te spelen, als reden waarom hij slecht ging gooien. Je bent de beste darter die er is man, het moet niet uitmaken wil er tegenover je staat.
Ik snap dat in zijn hoofd hij altijd moet winnen en dat je vindt dat je een partij onterecht verliest als je een gemiddelde gooit dat 10 punten hoger ligt bijvoorbeeld, maar je in plaats van alleen maar over jezelf te praten na afloop kan er ook gewoon eens een keer een compliment aan de tegenstander voor het goede spel op de juiste momenten vanaf.
Het is natuurlijk een tegelzetter die toevallig goed kan mikken en geen gehaaide politicus, maar met een beetje mediatraining kun je toch wel wat doen aan die horkerigheid in interviews. Publiek is wel redelijk vergevingsgezind als je maar op topniveau blijft gooien, maar je ziet de laatste tijd ook steeds meer dat het publiek zich tegen spelers keert die zich onsympathiek gedragen.
Maar eerst eens kijken of ie het tegen Anderson kan bolwerken.
MvG heeft dit toernooi over een hele wedstrijd al aanzienlijk beter gegooid dat wat Smith nu over de eerste 2 sets laat zien. Dus nee kansloos zou ik eker niet zeggen, sterker nog ook tegen Smith zou hij gewoon de favoriet zijn.Exocet schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:38:
Tegen dit niveau gaat van Gerwen het niet redden met zijn huidige spel.
Maar eerst eens kijken of ie het tegen Anderson kan bolwerken.
Het is eerder dat Aspinall gewoon niet thuis geeft voorlopig. Als die zijn legs gewoon in 15 darts uitgegooid had was hij nog niet gebroken en had hij Smith al wel gebroken... Smith heeft nog geen enkele 12 darter of beter gegooid.
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube