"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Had Lewis ook al niet eens een flinke schorsing samen met Kevin Painter voor wangedrag?tweakduke schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:42:
Adrian Lewis ging echt een keer te ver [YouTube: Adrian Lewis vs. Jose Justicia PUSHING Incident - 2018 PDC Pro Tour]
Zet het juichen en vertragen weer in een ander daglicht.
Nog niet echt een denderend niveau deze partij.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:35
Dat moet deze zijn geweest @Mugwump
Ja die. Even opgezocht, dat was twee maanden schorsing voor Painter en vier voor Lewis.
Even afwachten op de draw voor na de kerst.
Welke drawHippocampus schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:16:
[...]
Even afwachten op de draw voor na de kerst.
Zie ook hier.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
- tweakduke
Ondertussen is dat wel bekend en zo hebben we donderdag een aardig lijstje
Snap wel dat er verwarring over is, want op TV hadden ze het ook over een draw, al is dit niet echt een trekking te noemen. Ze plaatsen de grote namen als laatste op de avond, daar is niks verassend aan
OK, duidelijk.tweakduke schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:59:
Wie tegen wie moet ligt vast in het schema, maar het was nog niet duidelijk wanneer de wedstrijden gespeeld worden, of tenminste in welke volgorde.
Ondertussen is dat wel bekend en zo hebben we donderdag een aardig lijstje
Snap wel dat er verwarring over is, want op TV hadden ze het ook over een draw, al is dit niet echt een trekking te noemen. Ze plaatsen de grote namen als laatste op de avond, daar is niks verrassend aan
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Donderdag 27 december:
Middag (vanaf 13:30)
Devon Petersen - Steve West
Dimitri Van den Bergh - Luke Humphries
Michael Smith - John Henderson
Avond (vanaf 20:00)
Toni Alcinas - Benito van de Pas
Gary Anderson - Chris Dobey
Michael van Gerwen - Adrian Lewis
Ik denk dat de toegang verschillend is. middag en avond of beide.Freee!! schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:10:
Dat zijn twee grote jongens achter elkaar om de avond af te sluiten, dat mis ik een beetje in de middag.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Precies, maar als ze de tijden toch nog vast moesten stellen, had ook of Gary Anderson of Michael van Gerwen (met tegenstander) de laatste wedstrijd van de middag kunnen doen.gambieter schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 19:28:
De grote namen zijn al weg uit dat deel van het schema?
O.a. kijkcijfers op TV zijn dan een stuk hoger.
Donderdag 27 december
13.30 uur Derde ronde
Devon Petersen v Steve West (R3)
Dimitri van den Bergh v Luke Humphries (R3)
Michael Smith v John Henderson (R3)
20.00 uur
Toni Alcinas v Benito Van de Pas (R3)
Gary Anderson v Chris Dobey (R4) <= vanaf hier 4e ronde, ook bo 7 sets
Michael van Gerwen v Adrian Lewis (R4)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
Het middagprogramma kan ik niet veel van zien, maar gelukkig is het vanavond ook genieten.
Jelle Klaasen gaf net in de uitzending toe dat hij mentaal te zwak was in de pot tegen Brown.
Peter Wright is er al uitjaapstobbe schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:48:
Darters met stomme dansjes mogen van mij zsm uit het toernooi.
Play every day
Inderdaad, beide geen ronde verder waardig.gr8slayer schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:10:
Ik vond ze allebei niet best.
Geld ook voor Vd Pas - Alcinas.Hackus schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:13:
[...]
Inderdaad, beide geen ronde verder waardig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Heb sowieso het idee dat het niveau niet heel best is dit WK tot op heden.
Klopt. Door meer deelnemers heb je een lager niveau, en je trekt elkaar dan ook een beetje mee naar beneden.ik222 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:02:
Ja wie dit wint maakt zo weinig uit verder, lijkt wel of ik naar een slechte BDO wedstrijd zit te kijken...
Heb sowieso het idee dat het niveau niet heel best is dit WK tot op heden.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- tweakduke
Wright baalt als een stekker als ie dit ziet
Dat zit er wel aan te komen voor over 3 setsrik86 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:12:
Wedstrijdje match-darts missen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik ben blij dat ik pas in de laatste leg inschakelde, al was dat ook omdat ik sowieso niets van deze partij verwachtte.Hippocampus schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:29:
Het is dat Anderson vs. Dobey en van Gerven vs. Lewis ook nog op het affiche staan anders was de zaal al leeg denk ik...pffffff
Hopelijk zijn de volgende twee een beetje op niveau.
bracket=> https://www.rtl7darts.nl/...orld_championship/bracket
Vlak Michael Smit niet uit, de bookmakers geven Cross en Smit gelijke odds om de halve finale te halen: 11/10.Hackus schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:53:
Alles ziet er wel heel gunstig uit voor Cross,is dat al iemand opgevallen ?
bracket=> https://www.rtl7darts.nl/...orld_championship/bracket
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bedoelde je bij die 132 finish? Ik weet niet of de triple 14 zoveel makkelijker was op dat moment, hij stond nou eenmaal toch al op het midden te mikken.Gonadan schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:19:
Bull Bull blijf ik toch wel een beetje mans gedrag vinden hoor.
Leuke pot tot dusver.
Yup. Ik vind het gewoon een veel te klein klotevakkie voor meerdere pijlen, een tripel is tenminste lekker breed.Hippocampus schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:30:
Bedoelde je bij die 132 finish? Ik weet niet of de triple 14 zoveel makkelijker was op dat moment, hij stond nou eenmaal toch al op het midden te mikken.
Dat sowieso.Leuke pot tot dusver.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Het houdt vooral je opties open. Als je voor een triple gaat en je mist dan zijn je kansen verkeken. Mis je de dubbele Bull, dan is T19 nog een optie.Gonadan schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:32:
[...]
Yup. Ik vind het gewoon een veel te klein klotevakkie voor meerdere pijlen, een tripel is tenminste lekker breed.
[...]
Dat sowieso.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Hij gooit een hoop triples!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij is slordig, mooi dat Dobey dan wel gewoon knap gooit.tweakduke schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:40:
Anderson moet nu even afhaken. Mooie pot dit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij maakt gewoon een kans om Anderson te pakken hier hoor.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik hoop dat hij het vol houdt, het is toch een klein beetje minder stabiel.Hippocampus schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:51:
Het ziet er zo gedecideerd uit bij Dobey, niet eens juichen. Vollop concentratie.
Hij maakt gewoon een kans om Anderson te pakken hier hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
@Pinobigbird Het lijkt er wel op, Anderson heeft al zo vaak op dit punt gestaan en gewonnen.
Bovendien lijkt Anderson zich al tijden niet 'druk' meer te maken op het podium.
[ Voor 68% gewijzigd door Hippocampus op 27-12-2018 22:57 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Echt zonde voor Dobey, die gooide de pot van zijn leven. Helaas voor hem was Anderson toch net wat koelbloediger op de momenten die er echt toe deden.
Knappe prestatie weer.
Die Dobey komt er wel.
Het niveau was nog niet heel geweldig tot nog toe.
Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje van teruggekomen ben. Sinds Anderson in topvorm is vind ik hem toch een stuk minder sympathiek geworden. Dat akkefietje met van Barneveld, kritiek op hoe tegenstanders zich op het podium gedragen en ga zo maar door.Nicap schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:00:
Maar Anderson blijft in mijn ogen toch wel een van de meest sympathieke darters.
Knappe prestatie weer.
Die Dobey komt er wel.
- tweakduke
Bizar, hij mocht een 10 of 6 gooien, kun je zien wat spanning met een speler doet..Hippocampus schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:59:
Ohw zonde die pijl in de 15, maar wat heb ik genoten, klasse wedstrijd.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Toch staat van Gerwen dit seizoen nog gewoon 102 gemiddeld te gooien over al zijn partijen. Dat is nog steeds drie punten meer dan de nummer twee Anderson.tweakduke schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:06:
Moeilijk te zeggen, beide heren zijn wisselvallig op het moment.
Het is vooral dat het niet altijd met automatisch valt op de belangrijke momenten.
Ja grote tien en grote zes is toch best een groot vlakGynnad schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:07:
[...]
Bizar, hij mocht een 10 of 6 gooien, kun je zien wat spanning met een speler doet..
Ja dit gaat iets te makkelijk naar zijn tegenstander zo.Mugwump schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:27:
Lewis mag nog wel even wakker worden, anders is dit een formaliteit.
- tweakduke
Ik denk dat de mooiste wedstrijd van de avond al gespeeld is.Mugwump schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:27:
Lewis mag nog wel even wakker worden, anders is dit een formaliteit.
MvG moet deze in principe toch kunnen winnen zo.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Ik zie het nog niet echt.tweakduke schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:40:
Derde set zakt MvG wat weg en komt Lewis terug. Komt goed
- tweakduke
Het haperen begint...
Mag ik jouw kristallen bol ook eens lenentweakduke schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:40:
Derde set zakt MvG wat weg en komt Lewis terug. Komt goed
Ja, het is niet niet Lewis die het op zijn heupen krijgt, maar van Gerwen die het weggeeft.
Die gaf op 2-0 in legs gewoon 2 legs weg, dus geen 3-0 maar 2-1 in sets.. Man man.Mugwump schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:48:
[...]
Ja, het is niet niet Lewis die het op zijn heupen krijgt, maar van Gerwen die het weggeeft.
Je mag op dit niveau gewoon geen vijf darts op een dubbel missen in een beslissende leg. Dat is ook wel een beetje het vervul tussen de MvG van nu en die van pakweg een jaar of anderhalf geleden.Joster schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:50:
[...]
Die gaf op 2-0 in legs gewoon 2 legs weg, dus geen 3-0 maar 2-1 in sets.. Man man.
Ook deze 62 miste hij voorheen vrijwel nooit.
Op het nippertje weer bij de les...dr.lowtune schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:54:
Nou, van Gerwen mag zijn focus wel weer gaan zoeken. Staat het daar gewoon een beetje weg te geven.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Inderdaad jaMugwump schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:54:
[...]
Je mag op dit niveau gewoon geen vijf darts op een dubbel missen in een beslissende leg. Dat is ook wel een beetje het vervul tussen de MvG van nu en die van pakweg een jaar of anderhalf geleden.
Ook deze 62 miste hij voorheen vrijwel nooit.
Ja, mijn uitspraken werden even weer keihard afgestraft.Joster schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:57:
[...]
Inderdaad jaGelukkig weer op tijd wakker met 2 11 darters.
Staat ook gewoon 107 te gooien met 44% op zijn dubbels. Dat laatste was misschien wel eens iets hoger, maar het is gewoon echt wel weer topniveau.
EDIT: En en het dan afmaken met een 12 darter, ruim 108 gemiddeld. Toch wel weer indrukwekkend ondanks dat schoonheidsfoutje in set 3
[ Voor 34% gewijzigd door ik222 op 28-12-2018 00:11 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Man, wat bazel je nou.jaapstobbe schreef op donderdag 27 december 2018 @ 23:04:
MvG eraf trouwens, is niet in goede doen.
Het glas was wel een beetje halfvol inderdaad, maar als je een MvG gewend bent die op alle beslissende momenten toeslaat dan valt dit tegen.Martinusz schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 00:10:
108 gemiddelddan zitten we nog te zeuren haha
Verder gewoon weer een ouderwets potje beuken van MvG. Met dit niveau moet ook een Anderson nog wel even wat beter gaan spelen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube