Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Neil? Young Ones?Gonadan schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:55:
Die Searle doet me ergens aan denken, alleen geen idee wat of wie.
Denk ik altijd aan in ieder geval
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 22-12-2018 21:42 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
JA! Dat is hem inderdaad.St@m schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:41:
Neil? Young Ones?
Denk ik altijd aan in ieder geval
M'n dvd's maar weer eens uit de kast trekken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is al vaak genoeg gezegd dit toernooi.Gonadan schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:48:
[...]
JA! Dat is hem inderdaad.
M'n dvd's maar weer eens uit de kast trekken.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Dus? Zolang ik dat niet mee gekregen heb, heb ik daar niets aan.Freee!! schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:51:
Is al vaak genoeg gezegd dit toernooi.
Probleem is wel dat ik niet alles kijk en vaak het geluid zo zacht heb dat ik die onzin niet kan verstaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die jongens worden denk ik goed betaald om zinnig commentaar te leveren, maar 't lukt ff niet geloof ik
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat lukt zeldenTacoos schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:03:
Wat een gezever over brillen 🤮
Die jongens worden denk ik goed betaald om zinnig commentaar te leveren, maar 't lukt ff niet geloof ik
Lekker tempo dit!
Wattimena back on track!Quad schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:04:
Wattimena kwam goed uit de startblokken, maar is het initiatief verder wel kwijt.
Dubbels blijven behoorlijk zwak bij 'm.
3-1, is wel klaar zo.
Kan iemand nog ff dat score bord in beeld fixen wat de halve tijd hapert?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
HeerlijkSt@m schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:03:
Denk dat MVG over een half uur wel aan de ockey staat. Dit is zo klaar denk ik.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:35
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 13% gewijzigd door CrazyTerror op 22-12-2018 22:40 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
- tweakduke
Voorspellen mag toch. Ik voorspel dadelijk 4-0 voor MvG
Gebaseerd op het huidige toernooi.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Resultaten uit het verleden ...Quad schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:48:
Ik denk 3-0 voor MvG, daarna wordt 't 3-3 en wint MvG via een beslissende sudden death leg, 4-3 sets.
Maar het zou een mooie opsteker zijn voor Max Hopp.
- tweakduke
Ach, het hoeft niet altijd strak en sprankelend. Gewoon beter zijn dan je tegenstander.tweakduke schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:10:
2e set al aardig wat puddingbeurten van MvG
En 101 gemiddeld.. lijkt me prima voor nu
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 22-12-2018 23:17 ]
- tweakduke
Quad schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:48:
Ik denk 3-0 voor MvG, daarna wordt 't 3-3 en wint MvG via een beslissende sudden death leg, 4-3 sets.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
13.30 uur
Vincent van der Voort v Chris Dobey (R3)
Brendan Dolan v Mervyn King (R3)
James Wade v Keegan Brown (R3)
20.00 uur
Adrian Lewis v Darius Labanauskas (R3)
Nathan Aspinall v Kyle Anderson (R3)
Rob Cross v Cristo Reyes (R3)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
tot donderdagmiddag. in Engeland (net als hier in Duitsland) is kerstavond eigenlijk het belangrijksteQuad schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:56:
Nog 1 dagje darts, daarna is het afkicken voor een aantal dagen.
Kom aan Vinnie
[ Voor 90% gewijzigd door Hackus op 23-12-2018 14:02 ]
Maar Chris Dobey heeft nu wel wat om over na te denken.jaapstobbe schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:05:
Hij gooit niet best. Is weer tegen zichzelf aan het spelen.
Dat ligt nu wel weer anders.jaapstobbe schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:12:
Gemiddelde van VdVoort stijgt weer en dat van Dobey daalt.
Had beide kanten op kunnen gaan ondanks dat Dobey de betere speler was; VdVoort vooral in de laatste set teveel scores zonder Triple
[ Voor 17% gewijzigd door !mark op 23-12-2018 14:56 ]
Edit- Brown pakt twee sets tegen Wade, kan nog spannend worden zo.
Edit- Oef, mooie tops van Wade voor 3-3
[ Voor 58% gewijzigd door Hippocampus op 23-12-2018 17:44 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 9% gewijzigd door Pinobigbird op 23-12-2018 17:57 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Commentatoren bedoel je ?ArthurMorgan schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:47:
Wat een gezuig van beide heren, heerlijk :-D
Wade is mooi teruggekomen en Brown lijkt bij Manley in de leer te zijn
De drie potten van vanavond; zin in.
Mooi, Brown eruit is goed. Steeds minder zuigende eikels in de competitie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ach, ik vind hem minder erg dan Gerwyn Price.
Die vind ik dan wel weer mee vallenFreee!! schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:47:
Ach, ik vind hem minder erg dan Gerwyn Price.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarnaast is zijn eigen niveau vaak niet top; en neemt ie zijn tegenstanders daar ook in mee. Kortom; Brown is vaak een garantie voor een stroperig potje darts van niet al te best niveau; dan kijk ik liever naar de vele andere spelers
--
Ben erg benieuwd naar de avondsessie; veel relatief nieuwe spelers* die zich bewezen hebben in de 2de ronde
*Nieuw als in deelnames aan grote toernooien
[ Voor 4% gewijzigd door !mark op 23-12-2018 20:01 ]
Voor vanavond:
Lewis
Aspinall
Reyes
[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 23-12-2018 20:15 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Buiten de tweakers en de analisten getuigt dit niet echt van ‘de hand in eigen boezem steken’Gonadan schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:16:
Op zich zat Klaassen zelf niet te janken toch? Meer de 'analisten' en wat Tweakers.
https://www.rtl7darts.nl/...m_er_gewoon_niet_meer_in/
I stand corrected.St@m schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:21:
[...]
Buiten de tweakers en de analisten getuigt dit niet echt van ‘de hand in eigen boezem steken’
https://www.rtl7darts.nl/...m_er_gewoon_niet_meer_in/
Overigens, als je zo'n moeite hebt met ergeren en irriteren dan mag je sowieso naar huis. Geldt met name voor de interviewer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeker ook omdat ie scorend al een stuk minder is dan Lewis.Hippocampus schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:27:
Nou Labanauskas mist al 7 pijlen op een dubbel, daar gaat ie niet ver mee komen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, en dan richting de tegenstander. Gewoon not done. Dat zijn gewoon ongeschreven regels. Kun je allemaal stom vinden, maar de tegenstander met respect benaderen is gewoon heel belangrijk.Gonadan schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:04:
Nu doet Stompé ook weer een sneer boven water, wat doet die Price dan allemaal wat zo irritant is? Hij is toch voornamelijk overdreven met juichen?
Haha oke, daar kan ik in komen. Al kan ik er dan een hoop aanwijzen waarvan ik vind dat ze niet altijd respectvol zijn.St@m schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:10:
Ja, en dan richting de tegenstander. Gewoon not done. Dat zijn gewoon ongeschreven regels. Kun je allemaal stom vinden, maar de tegenstander met respect benaderen is gewoon heel belangrijk.
Bij Price heb ik zelf alleen richting publiek mee gekregen. Daarom vond ik hem minder erg dan vertragers of in de weg lopers.
Juichen kan je negeren, iemand die z'n flights gaat staan tellen staat gewoon in de weg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En beetje porren en stoken, overdreven juichen of in een interview even stangen. Hoort allemaal bij de show die darts is.
Daar zijn dan weer geschreven regels voorGonadan schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:17:
[...]
iemand die z'n flights gaat staan tellen staat gewoon in de weg.
Het publiek kotstte Price al redelijk uit door zijn achterlijke juichen, en hij heeft het zichzelf helemaal onmogelijk gemaakt door zo tekeer te gaan in de partij tegen Anderson.
Maar goed, er zullen mensen zijn die het allemaal niet zo erg vinden. Dat kan
Gelukkig is die kerel eruit.
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 23-12-2018 21:24 ]
Je doelt op de tijdslimiet neem ik aan? In mijn ogen niet genoeg, die gewoon je eigen ding, de rest is onsportief.
Suljovic is gewoon retetraag, daar moet je tegen kunnen. Anderen doen het expres, dat is gewoon sneu.
Daar heb ik dus gewoon niets van gezien.Het publiek kotstte Price al redelijk uit door zijn achterlijke juichen, en hij heeft het zichzelf helemaal onmogelijk gemaakt door zo tekeer te gaan in de partij tegen Anderson.
Ben wel benieuwd want achterlijk juichen doet die immens populaire kale Grinch ook.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, de tijdslimiet.Gonadan schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:26:
[...]
Je doelt op de tijdslimiet neem ik aan? In mijn ogen niet genoeg, die gewoon je eigen ding, de rest is onsportief.
Suljovic is gewoon retetraag, daar moet je tegen kunnen. Anderen doen het expres, dat is gewoon sneu.
Tja.. sneu.. darten is nou eenmaal een ‘mindgame’, als ik het idee heb dat ik er voordeel uit haal door mijn pijlen iets langzamer uit het hord te halen, of om even wat te vragen aan de scheids zal ik het zeker niet nalaten. Iedere professionele speler doet dit overigens. Je ziet het nu ook gewoon. Vooral na het missen van dubbels of het gooien van een goede score
Punt is alleen dat je er zelf over het algemeen ook niet beter van gaat gooien.
Vast nog wel ergens een samenvatting op youtubeDaar heb ik dus gewoon niets van gezien.
Ben wel benieuwd want achterlijk juichen doet die immens populaire kale Grinch ook.
Ja dat snap ik wel en het maakt mij ook niet zoveel uit ik vind alleen dat je wel integer moet zijn qua veroordelen. Als het ene onsportieve gedrag erbij hoort en het ander is ineens een vet probleem dan vind ik dat irritant. Wat dat betreft kunnen de heren analytici nog wel wat brillen uit het voetbal topic lenen.St@m schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:32:
Ja, de tijdslimiet.
Tja.. sneu.. darten is nou eenmaal een ‘mindgame’, als ik het idee heb dat ik er voordeel uit haal door mijn pijlen iets langzamer uit het hord te halen, of om even wat te vragen aan de scheids zal ik het zeker niet nalaten. Iedere professionele speler doet dit overigens. Je ziet het nu ook gewoon. Vooral na het missen van dubbels of het gooien van een goede score
Punt is alleen dat je er zelf over het algemeen ook niet beter van gaat gooien.
Ik ga hem zeker opzoeken.Vast nog wel ergens een samenvatting op youtube
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat was hij multi irritant zeg. :De
Maar als ik het goed denk te zien was hij 'gewoon irritant' tot Anderson commentaar begon te leveren, daarna was hij buitenproportioneel irritant. Klopt dat?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, dat denk ik wel. Weet het ook niet meer precies. Maar Anderson zei volgens mij een keer van ‘doe normaal’ oid na het gooien van een ok score. Toen ging die wel los jaGonadan schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:42:
@St@m filmpje gevonden, weet niet of dat het hele beeld geeft maar heb wel een idee.
Wat was hij multi irritant zeg. :De
Maar als ik het goed denk te zien was hij 'gewoon irritant' tot Anderson commentaar begon te leveren, daarna was hij buitenproportioneel irritant. Klopt dat?
Tja da's dan ook wel grappig. Het hoort erbij, maar toch niet. Zo blijf je discussie houden.St@m schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:45:
Ja, dat denk ik wel. Weet het ook niet meer precies. Maar Anderson zei volgens mij een keer van ‘doe normaal’ oid na het gooien van een ok score. Toen ging die wel los jadan heb je hem natuurlijk ook.
Daarom ben ik gewoon voorstander van je eigen ding doen, gewoon knap gooien. Alle randzaken begrijp ik wel, maar zijn eigenlijk toch stiekem wel een zwaktebod.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
De scheidsrechters hebben heel weinig middelen om iemand ergens mee te kunnen waarschuwen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Daar heb je niet zoveel aan als ze een legsysteem hanteren.tweakduke schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:54:
Gele kaart introduceren bij het darten? 2x geel is 1 set eraf.
De scheidsrechters hebben heel weinig middelen om iemand ergens mee te kunnen waarschuwen.
Maar nee, het lijkt me vrij zinloos om iets dergelijks in te voeren. Bij ernstig wangedrag kun je diskwalificatie of schorsing als strafmiddel. Iets anders lijkt me niet nodig.
Hoe het dat flamboyante joch van vorig jaar (of meer geleden) ook alweer? Met mal haar en Taylor op de kast. Daar stond Taylor ook commentaar te geven tijdens de wedstrijd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk dat jij Corey Cadby bedoeld, ontzettend vervelend mannetje haha.Gonadan schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:00:
Ze kunnen nu toch al iemand aanspreken op gedrag als het echt nodig is?
Hoe het dat flamboyante joch van vorig jaar (of meer geleden) ook alweer? Met mal haar en Taylor op de kast. Daar stond Taylor ook commentaar te geven tijdens de wedstrijd.
Inderdaad.Rw9222 schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:37:
[...]
Denk dat jij Corey Cadby bedoeld, ontzettend vervelend mannetje haha.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Zet het juichen en vertragen weer in een ander daglicht.
Nog niet echt een denderend niveau deze partij.
True, ga maar de gok nemen dat dit ook niet meer spannend wordt helaas.tweakduke schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:42:
Nog niet echt een denderend niveau deze partij.
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube