Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Professioneel Darts - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 155 Laatste
Acties:
  • 307.082 views

Onderwerpen

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:42
ik222 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:36:
Opgeruimd als in gestopt, weg uit de dartssport dus.
Gestopt klinkt al veel beter, kan ik goed begrijpen :)
Hackus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:37:
[...]

Hij roept zijn genie op, maar die komt niet ;)
:D _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Arjantje72 op 29-12-2017 23:39 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Van Barneveld gaat de komende tijd benutten om zijn voortijdige uitschakeling een plekje te kunnen geven. "Geen darts meer voor mij. Voorlopig niet nee, want dit komt wel even aan. De hele week word ik overladen met honderden sms’jes en nu: misschien twintig, niet meer. Simpelweg, omdat ik nu de loser ben."
Barney toch.. Kap nou es een keer met dat zielig doen :(:)

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

ik222 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:36:
Opgeruimd als in gestopt, weg uit de dartssport dus.
Dat klinkt toch even anders. :) Maar idd tijd voor vers bloed, ik hoop dat van Gerwen niet achter Taylor aangaat qua houding en doen, die kan in het spel ook aardig vervelend zijn. Mensen bewust uit de concentratie halen en tijd nemen.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Arjantje72
Joopieboy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:40:
[...]

Dat klinkt toch even anders. :) Maar idd tijd voor vers bloed, ik hoop dat van Gerwen niet achter Taylor aangaat qua houding en doen, die kan in het spel ook aardig vervelend zijn. Mensen bewust uit de concentratie halen en tijd nemen.
Precies maar dat mag niet gezegd worden hier heb ik het gevoel.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Gonadan , Taylor gebruikt soort talkpoeder en dat ligt ook in zijn mapje. En in zakje in zijn broekzak

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hackus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:42:
@Gonadan , Taylor gebruikt soort talkpoeder en dat ligt ook in zijn mapje. En in zakje in zijn broekzak
Magnesium?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Arjantje72 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:41:
[...]

Precies maar dat mag niet gezegd worden hier heb ik het gevoel.
Aja dat houdt je toch. Daarom lurk ik hier vaker dan ik echt actief post.

Lekker partijtje nu trouwens!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ja, grip poeder

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Gonadan

Gonadan

Joopieboy schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:40:
Ja maar bij MvG heb ik niet het gevoel dat het bewust is om concentratie te verstoren. Dat joch is volgens mij van zichzelf al irritant. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Arjantje72
Spannende pot.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Whop hop whopa

• Arjantje72
Hackus schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:28:
Ik krijg hier via App berichten binnen,van mensen die denken dat er verkochte wedstrijden zijn, en Taylor v MvG de finale spelen. (ook uit UK)
Duidelijk omgekocht :o
Terechte winnaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 29-12-2017 23:50 ]

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:39:
Barney toch.. Kap nou es een keer met dat zielig doen :(:)
En dan mag je nog steeds geen afkeer tegen die vent hebben. Dit is nu precies waarom ik hem de laatste jaren niet graag meer zie spelen.
Waarom geef je het nu extra aandacht eigenlijk? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Arjantje72
Gonadan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:51:
[...]

En dan mag je nog steeds geen afkeer tegen die vent hebben. Dit is nu precies waarom ik hem de laatste jaren niet graag meer zie spelen.
Spreek je jezelf nu niet tegen?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit zijn toch goede stats van beiden
Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/q8x1fn2a7/IMG_0006.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 29-12-2017 23:57 ]

• Gonadan

Gonadan

Arjantje72 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:54:
[...]

Spreek je jezelf nu niet tegen?
Je bedoelt omdat ik het zelf ook aandacht geef? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Arjantje72
Gonadan schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:00:
[...]

Je bedoelt omdat ik het zelf ook aandacht geef? ;)
Ik las het verkeerd :)

[ Voor 15% gewijzigd door Arjantje72 op 30-12-2017 00:04 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zaterdag halve finales 20:30u

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/qa6z9544v/IMG_0007.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 30-12-2017 00:09 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
Ik ga me steeds meer ergeren aan Taylor. Wat zou het mooi zijn als MVG hem in de finale verslaat.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

outlandos schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:13:
Ik ga me steeds meer ergeren aan Taylor. Wat zou het mooi zijn als MVG hem in de finale verslaat.
Niet Jamie Lewis in de halve :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als ik het iemand gun, is het Jamie Lewis. Die komt uit kwalificatie als 3e en is gestart in de voorronde.

• outlandos
Freee!! schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:17:
[...]

Niet Jamie Lewis in de halve :?
Nah, Taylor - MVG is toch wel mijn droomfinale (na Taylor - Barney welteverstaan).

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 30-12-2017 00:23 ]

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:35

backupdevice

No Risk , Full Push

Gonadan schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:51:
[...]

Dit doet hij al sinds Lakeside. Die vijver voor Lakeside ligt vol met Barney darts. Hij is gewoon een slechte verliezer. Niet op een onsportieve manier , maar wel richting zichzelf.

Kan het me wel voorstellen. Vorig jaar 109 gemiddeld en zitten. Dit jaar goed toernooi en zitten doordat je dubbels mist . Dat als 5 voudig WK die weet dat er een 6e nog in kan zitten maar voor zijn gevoel steeds verder weg gaat, ondanks zijn goede spel.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:22
En weer is van Barneveld een dramaqueen. Denkt hij zelf dat hij de beste is en moet winnen? Van mij mag ie stoppen met zo'n instelling. Bah.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hij had al last van Taylor en nu MvG. Dat is ook al 2-3 jaar ;) Wright en Anderson niet te vergeten. Hij kan zicht voorbereiden op het WK met de instelling te gaan winnen,maar als het niet lukt moet je verder en niet gaan mekkeren. Hij heeft zich nooit verbeterd en de rest wel. Net wat Taylor zegt, hij mist de mentaliteit die hij in begin van zijn PDC loopbaan wel had. Hij zegt het wel te willen winnen..

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:01
Dat ie alles raakt in set 5 en 6 waar MvG een veel hoger gemiddelde haalt en dat MvG in set 2 niet aanwezig was is zo al 3 sets verschil. Hij doet net alsof ie de enige is die kansen gemist heeft.

Hij zal gewoon ervoor moeten zorgen dat zijn ranking verbetert. Dan komt ie de grote kanonnen ook niet so vroeg tegen. Hij zit al 3 jaar aan de kant van het MvG schema. Niet heel handig.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Señor Sjon schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:46:
Dat ie alles raakt in set 5 en 6 waar MvG een veel hoger gemiddelde haalt en dat MvG in set 2 niet aanwezig was is zo al 3 sets verschil. Hij doet net alsof ie de enige is die kansen gemist heeft.

Hij zal gewoon ervoor moeten zorgen dat zijn ranking verbetert. Dan komt ie de grote kanonnen ook niet so vroeg tegen. Hij zit al 3 jaar aan de kant van het MvG schema. Niet heel handig.
Idd. Gurney en Cross stijgen niet voor niets zo snel. Premier League telt niet mee, dus moet je op de rest mee doen en niet denken, ik neem rust en focus mij op de grote toernooien. Wade en Lewis(A) zakken nu wat weg en Cross en Gurney komen er voor terug. RvB kan gewoon top 5 staan

• Gonadan

Gonadan

backupdevice schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 08:04:
Dit doet hij al sinds Lakeside. Die vijver voor Lakeside ligt vol met Barney darts. Hij is gewoon een slechte verliezer. Niet op een onsportieve manier , maar wel richting zichzelf.
Eens hoor, het is iets heel anders dan hoe sommigen de tegenstander proberen te beïnvloeden. Ik vind het echter wel net zo irritant.
Misschien ligt het aan mij maar ik heb heel veel moeite om te kijken naar spelers die steeds het koppie laten hangen. Van die Jantje lacht, Jantje huilt spelers zet ik meestal snel uit. Niet alleen Barney maar ook andere spelers en ook bij andere sporten.
Kan het me wel voorstellen. Vorig jaar 109 gemiddeld en zitten. Dit jaar goed toernooi en zitten doordat je dubbels mist . Dat als 5 voudig WK die weet dat er een 6e nog in kan zitten maar voor zijn gevoel steeds verder weg gaat, ondanks zijn goede spel.
Tja ik snap de frustratie heel goed, dat lijkt mij ook klote. Maar moet je eens kijken hoeveel spelers in hoeveel sporten niet de beste zijn omdat er steeds een ander is die beter weet te pieken.
Zoals hierboven al subtiel omschreven wordt: hij is gewoon niet goed genoeg. Dan kan je steeds miepen over dubbels en dan weer tripels, netto is het gewoon niet genoeg. Deal with it. :)

Het doet soms bijna afbreuk aan de prestaties van zijn tegenstander.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Señor Sjon
  • Laatst online: 14:01
Bij de docu van Taylor zei Taylor ook dat er mogelijk bij RvB iets (privé?) aan de hand was. Pas als dat opgelost is, zou hij zich meer kunnen focussen. Hij verliest te vaak onnodig.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Freee!!

Freee!!

Señor Sjon schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 12:36:
Bij de docu van Taylor zei Taylor ook dat er mogelijk bij RvB iets (privé?) aan de hand was. Pas als dat opgelost is, zou hij zich meer kunnen focussen. Hij verliest te vaak onnodig.
Ik denk dat Phil Taylor daar best een punt zou kunnen hebben. Phil kent het spelletje echt wel en door de jaren heen heeft hij ook echt wel geleerd zijn tegenstanders op waarde te schatten. Als hij zegt dat RvB nog best eens WK kan worden als hij zijn zaakjes weer op orde heeft, ben ik geneigd hem te geloven.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Gonadan schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:51:
[...]

Eens hoor, het is iets heel anders dan hoe sommigen de tegenstander proberen te beïnvloeden. Ik vind het echter wel net zo irritant.
Misschien ligt het aan mij maar ik heb heel veel moeite om te kijken naar spelers die steeds het koppie laten hangen. Van die Jantje lacht, Jantje huilt spelers zet ik meestal snel uit. Niet alleen Barney maar ook andere spelers en ook bij andere sporten.

[...]

Tja ik snap de frustratie heel goed, dat lijkt mij ook klote. Maar moet je eens kijken hoeveel spelers in hoeveel sporten niet de beste zijn omdat er steeds een ander is die beter weet te pieken.
Zoals hierboven al subtiel omschreven wordt: hij is gewoon niet goed genoeg. Dan kan je steeds miepen over dubbels en dan weer tripels, netto is het gewoon niet genoeg. Deal with it. :)

Het doet soms bijna afbreuk aan de prestaties van zijn tegenstander.
Niet mee eens. Iedereen die 100 gemiddeld kan gooien kan WC worden, ook een RVB. Challenge is dat er 2 rondlopen die 110+ kunnen volhouden over een heel jaar.

Tuurlijk wordt de kans steeds kleiner voor RVB, maar vlak hem nog niet uit. Dit jaar was een heel goed jaar voor hem waar zijn gemiddelden altijd hetzelfde waren als de top 5

Maar ach , misschien ben ik wel te veel fan van RVB

• Freee!!

Freee!!

backupdevice schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:14:
[...]
Niet mee eens. Iedereen die 100 gemiddeld kan gooien kan WC worden, ook een RVB. Challenge is dat er 2 rondlopen die 110+ kunnen volhouden over een heel jaar.
De volgende serieuze uitdaging voor minimaal één van die twee is het halen van een gemiddelde van 167 ;)

spoiler:
Dat is dus constant 9-darters gooien, best wel een serieuze uitdaging ;)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

Tuurlijk wordt de kans steeds kleiner voor RVB, maar vlak hem nog niet uit. Dit jaar was een heel goed jaar voor hem waar zijn gemiddelden altijd hetzelfde waren als de top 5

Het gaat niet alleen om 100gem. daar hoort ook een dubbelpercentage bij van +-60%.
Je verliest gewoon als je 106gem gooit met 33% tegen 97 en 60-70% op de dubbels. De laatste tijd praat men (op RTL) alleen over 100+ gemiddelde

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Hackus schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:53:
[...]

Het gaat niet alleen om 100gem. daar hoort ook een dubbelpercentage bij van +-60%.
Je verliest gewoon als je 106gem gooit met 33% tegen 97 en 60-70% op de dubbels. De laatste tijd praat men (op RTL) alleen over 100+ gemiddelde
Juist en daarom is RVB zo over de zeik omdat de laatste tijd de dubbels gewoon top waren. En gisteren had hij gewoon 3-0 voor moeten staan.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MvG had hetzelfde, beide waren de 1e sets onder hun kunnen. Dat gebeurt nu eenmaal. Het is niet zo dat 110 gem en hoog in de dubbels standaard zijn. Als dat in 10-11 legs eens gebeurt op de PL. Nu gaat het om sets die je 2-3, 2-3 kunt verliezen en 3-0,3-0 kunt winnen en is het nog 2-2 in sets. RvB moet gewoon meer op de vloer winnen zo hoger in de ranking komen. Top5 is zeker mogelijk

• Gonadan

Gonadan

Wat je feitelijk zegt is dat iedereen kampioen, maar dan moet je de mazzel hebben dat er geen vervelende knakkers zijn die beter gooien.
Ik ben het in zoverre met je eens dat RvB en anderen die dat gemiddelde kunnen halen niet kansloos zijn, maar dan moet wel het één en ander erg mee zitten. Je kunt er dan simpelweg niet vanuit gaan dat je een grote kans maakt, want daar ben je niet goed genoeg voor. De meeste andere deelnemers realiseren zich die nuance, maar Barney blijft maar denken dat hij één van de topfavorieten is. Dat is simpelweg allang niet meer zo. Er zijn er heel veel die net zoveel kans maken als hij, en helaas voor hem enkele etters die veel meer kans maken. :P

Wellicht. Wat waren zij gewonnen prijzen vergeleken met de top 5?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Gonadan schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 15:44:
[...]

Wat je feitelijk zegt is dat iedereen kampioen, maar dan moet je de mazzel hebben dat er geen vervelende knakkers zijn die beter gooien.
Ik ben het in zoverre met je eens dat RvB en anderen die dat gemiddelde kunnen halen niet kansloos zijn, maar dan moet wel het één en ander erg mee zitten. Je kunt er dan simpelweg niet vanuit gaan dat je een grote kans maakt, want daar ben je niet goed genoeg voor. De meeste andere deelnemers realiseren zich die nuance, maar Barney blijft maar denken dat hij één van de topfavorieten is. Dat is simpelweg allang niet meer zo. Er zijn er heel veel die net zoveel kans maken als hij, en helaas voor hem enkele etters die veel meer kans maken. :P

[...]

Wellicht. Wat waren zij gewonnen prijzen vergeleken met de top 5?
Tja , laten we er maar over ophouden en er bij laten dat ik een verstokte Barney fan ben.

• jaapstobbe
Gaan we nog verassingen zien of wordt het MvG tegen Taylor in de finale Maandag?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 18:25:
Gaan we nog verassingen zien of wordt het MvG tegen Taylor in de finale Maandag?
MvG ben ik vrij zeker van en Taylor eigenlijk ook wel, al hoop ik daar op Lewis.

Maar ik verwacht 2 relatief saaie wedstrijden, denk dat MvG en Taylor beide met 6-2 of 6-3 winnen.

• Hippocampus
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Cross V. Lewis in de finale zou wel heel apart zijn. Al zie ik MvG ook nog niet 100% soepel gooien, z'n niveau is goed genoeg om Cross te weren. Taylor laat zich niet meer verassen maar kan zomaar eens een dipje hebben natuurlijk, al gok ik dat Lewis bezwijkt onder de druk. (hoop t niet natuurlijk)

• Arjantje72
Veel plezier :)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Game On 🎯

• outlandos
Hopen op een spannende partij!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:09

Vos

AFCA

Met de dubbels zit het nog goed bij Lewis ;)

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14

Pinobigbird

doesn't share food!

Eerste set is binnen, nog vijf te gaan.
Is er iemand hier voor Phil?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Arjantje72
Pinobigbird schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:10:
Eerste set is binnen, nog vijf te gaan.
Is er iemand hier voor Phil?
Ik ben voor beide :)
Bijna elke uit op dubbel 16?

[ Voor 6% gewijzigd door Arjantje72 op 30-12-2017 21:18 ]

• jaapstobbe
Grappig hoe Taylor elke wedstrijd wel een keer zn pijlen laat vallen

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:04

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Arjantje72 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:11:
[...]

Ik ben voor beide :)
Bijna elke uit op dubbel 16?
Lewis z'n favoriet :)

If it aint fixed, it's broken.

• Freee!!

Freee!!

Niet alleen van Lewis.

• jaapstobbe
Altijd met zn laatste pijl die dekselse taylor

• ik222
  • Niet online
Het is niet heel best allemaal. Zeker niet om naar te kijken omdat er ook niet echt een lekker tempo inzit.

• Vos

Vos

AFCA

Lewis krijgt de kansen wel, maar de dubbel he...

Het is geen beste pot, maar opzich wel spannend. Lewis kan nog prima terug komen.

[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 30-12-2017 21:54 ]

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:27
Wat hoop ik toch dat er zometeen 4-4 in sets op her bord staat..

Stack Sats

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Luuksche schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:14:
Wat hoop ik toch dat er zometeen 4-4 in sets op her bord staat..
Bij MvG v Cross ?

;)

• toolkist
  • Niet online
Pff, set weggeven door ongeconcentreerd een 5 te gooien ipv een 12. Dan verdien je het ook niet

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:27
Haha, dat mag wat mij betreft wel. 5-5 ook nog. Als MVG de partij uiteindelijk wint ben ik tevreden!

Stack Sats

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Match Stats

Afbeeldingslocatie: https://s13.postimg.org/kzsofouw7/IMG_0008.jpg

• ik222
  • Niet online
Lewis heeft de kansen op zich wel gehad maar dan zie je toch dat hij het dan net niet kan op de belangrijke momenten. En de echte top waar Taylor natuurlijk nog steeds bijhoort maakt het dan net even wel af.

• Freee!!

Freee!!

MvG lijkt nog niet echt goed op dreef.

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-11 13:14

TinusTegengas

Formula Racing

Error

[ Voor 96% gewijzigd door TinusTegengas op 30-12-2017 23:23 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Voor wie het heeft gemist
https://mobile.twitter.co...tatus/947219272576749568/

[ Voor 13% gewijzigd door TinusTegengas op 30-12-2017 23:22 ]

• Vos

Vos

AFCA

Zijn dubbel percentage moet echt omhoog. Onder de 30 kan niet.

Nu is het 7/21 tegen 8/19 voor Cross.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 30-12-2017 23:38 ]

Verwijderd

Kan nog zo maar dat van Gerwen met dit niveau wat hij nu gooit hij het gewoon verspeelt. Echt geweldig vind ik hem niet gooien op dit moment.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Vos schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:36:
Zijn dubbel percentage moet echt omhoog. Onder de 30 kan niet.

Nu is het 7/21 tegen 8/19 voor Cross.
Kwam wel omdat ie er in 1 leg een stuk of 6 mistte toch?

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:23
Die Cross staat echt ziekelijk goed te gooien

[ Voor 3% gewijzigd door Grindtegel op 30-12-2017 23:41 ]

• Vos

Vos

AFCA

Joster schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:39:
[...]

Kwam wel omdat ie er in 1 leg een stuk of 6 mistte toch?
Set 1 en 2 mistte hij er erg veel ja.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Junior hier; pa ik heb gedroomt dat de barrel van MvG doormidden breekt

Verwijderd

Mvg gelukkig nu de set gewonnen maar de wedstrijd ik betwijfel het ten zeerste. Helemaal als je zijn blik zag toen hij net van het podium afkwam.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ben ik de enige die zich stoort aan de manier van presenteren en "leuke grapjes" van Koert Westerman?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Grindtegel
MvG mikt zijn dubbels steeds ernaast, dat moet echt beter anders redt ie het niet als Cross zo hoog blijft gooien

• Vos

Vos

AFCA

Auw die doet pijn die finish.

Verwijderd

Cross wat een mooie finish zeg!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23
Oei, die doet pijn bij MvG.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Freee!!

Freee!!

Maar wel heel mooi gedaan, die 161 (T18, T19 & BE).

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Hij gaat eraan.

• Freee!!

Freee!!

It ain't over till the fat lady sings!

• Quad
max schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 23:52:
Ben ik de enige die zich stoort aan de manier van presenteren en "leuke grapjes" van Koert Westerman?
Nee, ik vind Koert Westerman echt waardeloos voor deze sport. Marcel Maijer vind ik een prima presentator.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

We moeten het ermee doen. Maijer is ook flut

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Daar gaan we weer (dubbelzinnig) :+

[ Voor 35% gewijzigd door TinusTegengas op 31-12-2017 00:03 ]

Verwijderd

Wat erger ik me trouwens dit jaar aan het publiek gisteren helemaal en begint nu ook alweer.

• Vos

Vos

AFCA

Mvg mist wel een stuk meer belangrijke dubbels dan Cross.

Heeft het gas er nu wel op, doorgaan!

Qua legs nu 14-13, zegt niks maar toch ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 31-12-2017 00:07 ]

• outlandos
Turbo staat aan bij MVG.

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:25

SuBBaSS

-has Ryzen

:D Waarom gooit die Van Gerwen ze niet gewoon alle 3 tegelijk? Het ziet er soms net uit alsof hij er zsm. vanaf wil zijn.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nee, dat deze gast nog op tv mag komen "presenteren" is echt ongelovelijk. |:(

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

MvG kan in de legs in de sets van Cross niet het verschil maken. Maar om de wedstrijd te winnen moet ie 'm toch een keer breken in zijn set. Ook nu weer lijkt Cross zijn set gewoon te houden.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Verwijderd

Quantor schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:09:
[...]

Nee, dat deze gast nog op tv mag komen "presenteren" is echt ongelovelijk. |:(
Ach op de Duitse en Engelse tv is het helaas niet beter. Willen ze nog meer mensen voor darts warm maken moeten ze daar toch echt wat aan doen.

• Arjantje72
Tsja kaal tegen kaal he? :)
En ik maar denken dat beide partijen simpel gelopen waren :D

[ Voor 53% gewijzigd door Arjantje72 op 31-12-2017 00:16 ]

• Quad
Pfft, alweer zo'n dodelijke finish en setwinst voor Cross.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Cross staat er op de momenten dat het moet. Als hij dat volhoudt wint hij.

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 31-12-2017 00:15 ]

• Grindtegel
Het zit dicht bij elkaar maar er is een verschil en dat is dat Cross denk dat ie gaat winnen en daarom gaat hij ook winnen

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Great Match of 🎯

Verwijderd

die reclame van de tickets ook bij RTL 7 die ze nu nog doen. Is toch iets niet mee in de haak gezien trekkingsdatum 30-12 is en het nu toch echt 31-12 is.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:18
Maakt niet uit wie er wint, ik denk dat beide gehakt maken van Taylor :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Hari-Bo
  • Laatst online: 16-11 17:01
Bizar wat cross flikt tegenover mvg.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

Lekker hoor deze set voor MvG

• Vos

Vos

AFCA

Wow, wat een leg!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 09:37

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Pfff

Waarom? Omdat het kan!!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Echt strak dit

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Hèhè, daar is die setbreak dan eindelijk

• Simbob
  • Niet online
Pfff wat een partij
Pagina: 1 ... 57 ... 155 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.

https://challonge.com/nl/WKDarts2023

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.

Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com

Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com

PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube