Eens hoor, het is iets heel anders dan hoe sommigen de tegenstander proberen te beïnvloeden. Ik vind het echter wel net zo irritant.
Misschien ligt het aan mij maar ik heb heel veel moeite om te kijken naar spelers die steeds het koppie laten hangen. Van die Jantje lacht, Jantje huilt spelers zet ik meestal snel uit. Niet alleen Barney maar ook andere spelers en ook bij andere sporten.
Kan het me wel voorstellen. Vorig jaar 109 gemiddeld en zitten. Dit jaar goed toernooi en zitten doordat je dubbels mist . Dat als 5 voudig WK die weet dat er een 6e nog in kan zitten maar voor zijn gevoel steeds verder weg gaat, ondanks zijn goede spel.
Tja ik snap de frustratie heel goed, dat lijkt mij ook klote. Maar moet je eens kijken hoeveel spelers in hoeveel sporten niet de beste zijn omdat er steeds een ander is die beter weet te pieken.
Zoals hierboven al subtiel omschreven wordt: hij is gewoon niet goed genoeg. Dan kan je steeds miepen over dubbels en dan weer tripels, netto is het gewoon niet genoeg. Deal with it.
Het doet soms bijna afbreuk aan de prestaties van zijn tegenstander.